Oral-B Genius 9000N CrossAction - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 9000N CrossAction op Kieskeurig.nl.

yael 29-11-2017

Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Ik heb hem nu 2 weken en hij werkt top. Niet alleen ik gebruik hem maar ook mijn vader, moeder en broertje ook. Zelf hadden we wel een elektrische tandenborstel maar die was aan vervanging toe. Wij zijn tot nu toe heel blij!

Pluspunten

• meerdere standen
  • meerdere mensen kunnen hem bebruiken
  • je telefoon ziet hoe je poest

Minpunten

• hij is groot en zwaar
  • vaak opladen (wat niet altijd handig is)

L. Serb 01-03-2018

complete en effectieve tandenborstel met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Oral-B Genius 9000N oplaadbare elektrische tandenborstel is een zeer aangename, complete en effectieve tandenborstel met veel mogelijkheden.
Zelfs met de mogelijkheid om via de bluetooth een waarschuwing te krijgen awanneer je te hard poetst.
Steeds wanneer ik mijn tanden poets ervaar ik het gemak van Oral B genius 9000N maar tegelijkertijd het verschil met een gewone tandenborstel zelfs met andere elektrische merken.Zo'n goede tandenborstel is echt een weldaad. het zorgt op een beste manier voor witte schone tanden en uiteraard ook op moeilijk bereikbare plaatsen, De zes standen : CrossAction, 3DWhite, Sensi Ultrathin, Sensitive Clean, Precision Clean, FlossAction, TriZone, Dual Clean, Power Tip,verwijdert effectief de tandplak, beschermt het tandvlees door de 100 % mondhygiëne.
De stand Ortho zorgt voor 100% verwijdering van de tandplak : de poetsdrukcontrole vermindert de poetssnelheid en de SmartRing waarschuwt je als je te hard poetst.. Oral B genius 9000 N is de enige tandenborstel die zorgt dat je geen enkele plek mist.
Iedereen in mijn omgeving is geïnteresseerd en enthousiast door Oral B Genius 9000 N tandenborstel.
Kortom professionaliteit voor thuis, een aanrader voor iedereen die opzoek is naar het beste voor zichzelf.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • vriendelijk voor de tandvlees
  • 100 % efficiëntie
  • verwijder 100% de tandplak
  • 6 standen

YoungUrbanProf 24-11-2017
  • Product gekregen

Geweldige tandenborstel, maar extra feautures vervelen snel

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Ik poets al jaren electrisch (met Oral-B). Het voordeel van de 9000N is de ontzettend goede batterij, met betere poetskracht als gevolg. Mijn initiele verwachtingen waren dat ik veel van de extra functies van de app en de verschillende poetsfuncties zou gaan gebruiken. In de praktijk kwam ik erachter dat deze extra functies (in mijn persoonlijke geval) vrij snel gingen vervelen en dat het iedere keer opstarten van mijn telefoon als ik ging poetsen me onnodig veel tijd kostte.

Het design van de tandenborstel is geweldig en het gaat zelfs zover dat je de kleur licht kunt kiezen die de 9000N uitstraalt. Het laadetui is bijzonder handig, maar een verbeterpunt zou kunnen zijn om in het laadetui ook ruimte voor deoplaadkabel aan te brengen. Die moet je nu (onhandig) los meedragen.

Al met al ben ik erg tevreden over en blij met de 9000N. Als ik het zelf had moeten betalen, was ik waarschijnlik voor een goedkoper model gegaan.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Laadetui

Marie-LouisedeB 05-11-2018

Fijne luxeuze tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Dit is een hele fijne luxueuze tandenborstel die er mooi uit ziet. De verschillende poets standen zijn fijn. Persoonlijk vind ik de app om de tandenborstel aan je mobiel te koppelen nutteloos. Als je de app niet gebruikt is de tandenborstel wel duur in de aanschaf. Er wordt een mooie reis etui bijgeleverd met oplader en een fijne houder voor de tandenborstel en de borsteltjes. Helaas is de accu wel snel leeg. Ik heb de tandenborstel gratis gekregen om uit te proberen en kan 'm zeker aanraden.

Pluspunten

• verschillende poets standen

Minpunten

• Prijzig als je de app niet gebruikt
  • accu snel leeg

Os 31-10-2018

Nu al kapot na 1 keer vallen na een paar weken gebruik

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Nee beveel dit product zeker niet aan.
Binen twee maanden kapot door 1 keer vallen.

Qua borstel gebruik zeker niets mis mee. De borstel heeft meerdere standen, een aparte knop voor aan en uit en een aparte knop voor de verschillende borstel standen. Ik gebruik meestal een en dezelfde stand dus vraag me wel af ok ik er echt zoveel nodig had. Maar kan me voorstellen dat er gebruikers zijn die de andere standen voor specifieke redenen wel gebruiken.
Qua degelijkheid valt deze borstel enorm tegen, hij is helaas 1 enkele keer gevallen en de onderkant brak af. Heb m nog geen twee maanden in gebruik. Hij stond op de wasbak en die dingen vallen continu om als je ze niet in een mok zet. Deze keer viel ie helaas niet alleen om maar ook nog op een harde grond. Dat was de eerste en meteen de laatste keer voor deze borstel want de onderkant is er vanaf gekomen en gebroken.

Borstel doet het nog gewoon maar onderkant is gebroken. Dus wel meteen navraag gedaan bij support van Oral-B gedaan of ze niet een losse onderkant hebben (is alleen het dopje onderop). Meteen door Oral-B gebeld de volgende dag (dat was wel netjes) maar Oral-B heeft de onderkant niet reserve, ze raden verder aan om de tandenborstel weg te gooien en kunnen helaas verder niets beteken.
Dus na minder dan twee maanden zo 125,- euro in de vuilnisbak.

Ga de andere borstels als gevolg hiervan maar meteen in een mok zetten zodat ze niet zo makkelijk meer omvallen en al zeker niet doorvallen naar de vloer.

Begrijp ook wel dat het een tandenborstel niet ten goede komt als ie valt. En het was ook zeker niet de bedoeling dat ie viel maar had ook niet verwacht dat ie zo makkelijk kapot zou gaan. We hebben al jaren oral-b tandenborstels en zeker die van de kinderen zijn ook wel eens gevallen maar die hebben een onderkant die in de borstel zit dus minder fragiel is nu blijkt.

Qua degelijkheid zeker voor deze prijs had ik niet verwacht dat deze tandenborstel zo makkelijk kapot kon gaan en dat valt me dit dus enorm tegen.
Ook heel erg jammer dat oral-b niet een los onderkantje heeft.

Overweeg dus een goedkoper model tenzij je specifiek al deze standen nodig hebt.
Als je deze borstel wel koopt zet m dan in een mok of leg m altijd neer ipv neerzetten want een val van je wastafel overleeft ie waarschijnlijk niet.

De extras die met deze borstel kwamen vind ik persoonlijk niet de moeite waard en blijven ongebruikt in de doos.
De spiegelhouder voor de smartphone ziet er leuk uit maar voel me ongemakkelijk bij om er een smartphone in te plaatsen en al helemaal niet in een houder ver boven de grond aan een spiegel boven een hele harde wasbak. Maak me vooral zorgen dat de telefoon er uit gaat vallen.
Het opbergdoosje voor de borstels hadden, die waar ook een houder voor de oplader in zit, hadden we er al een van via een vorige aankoop. Wij hebben geen stopcontact direct bij de wasbak dus dit doosje staat er los en kan na een paar jaar zeggen dat we het eigenlijk nooit hebben gebruikt (dus tijd om m ns op te ruimen).
Het reisetui ziet er leuk uit, maar is ook best groot, en het etui komt niet met een accu dus je hebt nog gewoon een oplader nodig die apart mee moet. Dan neem ik de normale kleine oplader wel mee (ook omdat we meer dan een tandenborstel hebben) en stop de borstel los in mn toilettas.

Pluspunten

• Druk lamp in de borstel
  • Vele borstel standen (indien nodig)
  • Aparte aan/uit knop
  • Aparte knop voor de borstelstanden

Minpunten

• Degelijkheid, breekt makkelijk
  • Overbodige extras waar je wel voor betaalt
  • Geen accu in het etui

CapoCinzia 06-10-2018
  • Product gekregen

Zeer mooie tandenborstel met uitgebreide functies.

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Ik had het geluk om de B Genius 9000N Rosegold gratis te mogen testen.

Bij het ontvangen van de doos was ik aangenaam verrast door de mooie verpakking. Het mooie design van de tandenborstel en de etui vielen meteen op. De etui is erg handig, je kan de tandenborstel erin opladen en het dient ook als smartphonehouder.

In de doos zitten, buiten de etui, nog een heel deel andere accessoires. Een oplader, een opzetborstelhouder, een smartphonehouder, twee stekkers en maar liefst vier verschillende opzetborstels.

Dan heeft deze borstel nog een bluetooth functie die je moet koppelen aan een app. Met deze app kan je dan gebruik maken van een timer. Het is wel jammer dat de timer niet is ingebouwd.
De tandenborstel heeft zes verschillende functies met een specifieke doelstelling.

Pluspunten

• Veel accessoires

Minpunten

• Geen ingebouwde timer

Cinzia 05-10-2018

Luxe tandenborstel met veel extra's

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

De Oral-B Genius 10000N rosegold werd mij toegestuurd om te testen, in ruil voor een eerlijke review.

Deze mooie tandenborstel kwam met veel extra's en accessoires, zoals vier borstelkopjes (drie verschillende soorten), een oplaadstation, waar je het opbergdoosje voor de borsteltjes aan vast kunt maken, een houder voor je telefoon, om aan de spiegel te bevestigen voor tijdens het poetsen en een prachtige handige reisetui van hard materiaal, die tevens als oplader kan dienen, zowel via usb als via stopcontact en waar je bovendien zelfs je telefoon in kunt zetten. De tandenborstel zelf ziet er ook heel mooi uit!

Gezien alle mogelijkheden van deze geavanceerde tandenborstel is de uitgebreide gebruiksaanwijzing zeker nuttig. De borstel is te gebruiken in combinatie met een app op je telefoon, die heel veel informatie geeft. Je kjunt oa zien hoe lang je poetst, of je op de juiste manier poetst, of je te veel druk geeft enz. De app filmt je gezicht via een camera, wat minder handig is. Het is nl. niet duidelijk waar je precies moet staan, je krijgt alleen een melding als je gezicht 'niet goed in beeld is'.

Er zitten verschillende functies op de tandenborstel, als standaard reiniging, de pro clean, sensitive, polijsten, tandvleesmassage en tongreiniging. Allemaal met een simpel knopje te selecteren, waarna het gekozen programma verlicht is. De tandenborstel is op diverse manieren in te stellen, al naar persoonlijke voorkeur. Je kunt de kleur van de verlichte smart ring kiezen en het programma dat je gebruiken wilt (per zone bijvoorbeeld). De verschillende borstels geven elk ook echt een ander gevoel. In praktijk gebruik ik echter meestal dezelfde borstel en ook hetzelfde poetsprogramma.

Voor mij zitten er eigenlijk teveel mogelijkheden die ik niet gebruik op deze borstel. Ik had echter wel het idee dat deze elektrische tandenborstel meer doet dan een normale handtandenborstel. Na het poetsen voelde mijn gebit echt schoon aan. Het gebruik van de app vond ik niet echt nuttig of handig, hooguit leuk om eens te proberen.

De oplaadreisetui vind ik heel praktisch en ook het bewaardoosje voor de borstelkopjes is fijn. De app op mijn telefoon vind ik leuk, maar is aan mij dus niet besteed. De prijs vind ik ietwat hoog, je betaalt echt voor een hoop (voor mij overbodige) luxe. Maar over all: mooi apparaat! Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • handige reisetui die ook oplaadt

Minpunten

• prijs
  • ietwat ingewikkeld door alle mogelijkheden

Rosavdw 03-10-2018

Super tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Mijn ervaring met deze tandenborstel is tot de dag van vandaag super! Het eerste pluspunt wat ik heb ervaren is het aantal verschillende opzetborsteltjes die er bij geleverd worden. Hier door kan je kiezen welke op dat moment van toepassing is, zoals een hardere of juist een zachte. De eerste keer dat ik m’n tanden poetste met deze tandenborstel heb een last gehad van bloedend tandvlees, dat kon ook niet anders aangezien ik echt aan een nieuwe tandenborstel toe was. Na 7 dagen de tandenborstel gebruikt te hebben, heb ik daar geen last meer van gehad. Door al de verschillende functies op de tandenborstel is het poetsen nu nog aangenamer en ben je bewuster van de hygiëne van jouw gebit.
Voor mij was deze tandenborstel geen investering aan gezien ik hem gratis heb ontvangen, maar stel dat ik de volgende keer weer tandenborstel moet hebben? Dan ben ik door deze ervaring wel overtuigd van het verschil betreft prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Werkelijk verschil
  • Lichtgewicht

Marjolein 16-04-2018

Super tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Super tandenborstel, je voelt een daadwerkelijker schoon gebit dan voorheen. Veel opties op de borstel met een leuke en handige app als toevoeging.

Pluspunten

• Veel poetsopties zoals white,gevoelig en tong
  • Handige en leuke app, ook voor kinderen
  • Ziet er sjiek uit, geen noodzaak wel leuk:-)
  • Etui kan telefoon opladen

Minpunten

• De detectie camera is niet altijd even precies
  • Goed afstellen en precies zo blijven staan
  • Door de hoge snelheid spettergevaar!

Ben 29-11-2017

Super schoon

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Na vele tandenborstels elektrisch of normaal geprobeerd te hebben en telkens de hoop dat het een topper was steeds een teleurstelling...... tot het moment dat je gast poetsen met deze.
Wat een geweldige tandenborstel.
Door al zijn verschillende programma’s en bijbehorende borsteltjes is het een genot om te gebruiken.
Met aks resultaat een fantastisch stralend wit en schoon gebit. De functie om via een app op de telefoon alles bij te houden is leuk naar geeft mijn inziens niet echt een extra poets demensie

Pluspunten

• Veel programma’s
  • Lange accu duur
  • Rustig

Minpunten

• Jammergenoeg geen combiborsteltjes

Katila 28-11-2017

Slimme Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Heb deze tandenborstel geprobeerd voor een maand, moet eerlijk bekennen dat het resultaat ver boven mijn verwachtingen lag. Vaak worden er aanbevelingen gegeven met geweldige reviews over een product, maar wanneer je het zelf probeert, dan is het helemaal niet zoals het werd geclaimd.

Deze tandenborstel hielp mij van mijn ontstoken tandvlees af ( gebruikte na het poetsen van mijn tanden vaak nog de gevoelige stand voor een minuut om mijn tandvlees te reinigen. Mijn tanden lijken witter te zijn geworden, kreeg veel reacties en heb natuurlijk het gebruik van dit product aan familie en vrienden aanbevolen.

Pluspunten

• Applicatie timer is een motivator
  • Tongreiniging stand werkt uitstekend
  • Batterij gaat voor een week mee

macari 27-11-2017

Veel functies

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

De oralb genius heeft veel poetsopties die eenvoudig via 1 knop op de handset te regelen zijn. Via Bluetooth kun je de borstel verbinden met je telefoon. Via een speciale app kun je je poetsgedag bijhouden en ook de kleur van de verlichting op de borstel aanpassen. Persoonlijk vond ik het leuk om dat 1 keer te bekijken maar verder gebruik ik het niet. De borstel poetst super en ligt goed in de hand. Er is een reisetui meegeleverd die tevens als oplader kan dienen. Erg handig!

LoisK 26-11-2017

Zeer krachtige tandenborstel met veel features

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Lang, lang, lang geleden heb ik nog wel eens een elektrische tandenborstel gebruikt, maar de afgelopen jaren moest ik het doen met een gewone tandenborstel. Ik had eigenlijk nooit echt het gevoel dat ik mijn tanden echt goed schoon kreeg en die twee minuten per keer haalde ik zeker weten niet. Met de Oral-B Genius 9000N merk ik dat mijn tanden veel gladder aanvoelen na het poetsen en is het tandplak echt een stuk minder. Deze elektrische tandenborstel, met app voor op de mobiel, heeft zoveel mogelijkheden dat ik niet weet waar ik moet beginnen met vertellen. Allereerst haal ik nu gemakkelijk de twee minuten, doordat er op de app een timer zit. Dankzij de bijgeleverde telefoonhouder voor op de spiegel kan ik tijdens het poetsen de laatste nieuwsberichten lezen en is het voor ik het weet alweer tijd om – dankzij een herinnering op de app – de tong te poetsen en te flossen en te spoelen. De tandenborstel heeft verschillende standen om bijvoorbeeld de tanden extra schoon te krijgen of voor een tandvleesmassage. Er is ook een reiskoker met ingebouwde oplader bijgeleverd en dat is ideaal voor op reis. De batterij gaat een flinke tijd mee, maar het is ook geen probleem om de tandenborstel na elke poetsbeurt weer op te laden, daar kan het volgens het boekje tegen. Ik zou deze tandenborstel iedereen willen aanraden, want hoe overdreven zo’n app ook lijkt, het zorgt er voor dat ik weer plezier krijg in tandenpoetsen.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • handige reiskoker met oplader
  • veel features
  • zeer handige app

Othman 26-11-2017

Degelijk stukje techniek voor je gebit

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Ter vervanging van mijn verouderde Oral-B elektrische tandenborstel is dit een zeer aangename verassing, de techniek heeft niet stilgestaan heb ik gemerkt. Product wordt geleverd in een mooie verpakking met veel accessoires en meerdere opzetborstels. Zo heb je ook een handige hardcase opbergdoos die ook tegelijkertijd als oplaadunit fungeert voor je tandenborstel en eventueel je smartphone als deze is aangesloten op de unit. Wat verder opvalt is dat de elektrische borstel een mooie formaat heeft wat prettig in de handen valt en het poetsen plezierig maakt. De vele opties waaruit je kan kiezen vind ik ook geniaal, zo kan ik de optie kiezen voor gevoelig tandvlees wat bij mijn gebit past en de tongfunctie is ook ideaal. De batterij gaat heel lang mee, drie keer langer mee dan mijn oude Oral-B. De Oral-B app lijkt op het eerste gezicht overbodig maar is zeer behulpzaam bij het geven van poetsadvies en zone-detectie tijdens het poetsen. Zeer complete elektrische tandenborstel wat de investering meer dan waard is op de lange termijn.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Prettig formaat en valt goed in de hand
  • Vele poetsopties op de borstel aanwezig
  • Bluetooth verbinding in combinatie Oral- B app

Chantal 26-11-2017

De Oral B Genius 9000N Crossaction onder de tandenborstels

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Ik heb deze tandenborstel gekozen omdat ik de laatste jaren veel geïnvesteerd heb in mijn gebit. Ik heb twee jaar met een beugel gelopen en wil mijn gebit extra goed onderhouden. Daarom heb ik gekozen voor de Oral B Genius 9000N Crossaction. Ik heb al meerdere tandenborstels van Oral B gebruikt. De Oral B Genius 9000N ervaar ik als de limousine onder de tandenborstels. Het design is erg mooi. Er zitten veel mogelijkheden op, zoals intensieve cleaning, whitening, en reinigen van de tong. De mogelijkheid is aanwezig om gebruik te maken van de Oral B App. Dat heb ik een paar keer gedaan, maar zie voor mij daar geen meerwaarde in. Deze App is vooral leuk om bijvoorbeeld kleine kinderen te stimuleren lang genoeg en op de goede plaatsen te leren poetsen. Ik ben erg tevreden met het gebruik van deze tandenborstel.

• Veel mogelijkheden

Annette 25-11-2017

Schone tanden

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Ik mocht deze mooie tandenborstel testen en wat een genot. Mijn vorige (ook elektrische) tandenborstel stond dag en nacht in de oplader omdat de accu zeer slecht was geworden. Deze nieuwe heb ik nu 2 weken in gebruik en nog niet hoeven opladen, top! Leuk dat je zelf een kleurtje kunt kiezen d.m.v. de Oral B app en deze app is ook nog eens een handige poetshulp. Je kunt hem op timer zetten maar ook met de camera detecteren of je wel goed poetst. Vooral de eerste paar keer handig om te gebruiken en te zien of je je tanden wel zo goed poetst als je denk.

Pluspunten

• weinig op te laden
  • de App die je kunt gebruiken
  • de borstelkoppen voor verschillende toepassingen

janet86 23-11-2017

electrische tandenborstel goede kwaliteit

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Deze borstel is geschikt voor het hele gezin. De Bluetooth en app werken goed vooral stimulerend voor kinderen. Als je te hard drukt geeft de borstel dit aan. Ik raad dit product aan je tanden worden Schoner en de standen op het apparaat zijn multifunctioneel. Oplader zit erbij ook handig voor vakantie !

Pluspunten

• bleutooth
  • verschillende standen

Youri 30-10-2017

Heerlijk gladde tanden!

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Voorheen poetste ik met een gewone tandenborstel, maar mijn tandarts adviseerde om over te stappen op een elektrische. Dit is een goede zet geweest, want bij mijn laatste bezoek gaf mijn tandarts aan dat mijn tanden er schoon en verzorgd uitzagen!

De borstel beschikt over veel verschillende programma's, handig als je je tong mee poetst of je tanden wilt witten! Echter besteed ik zo min mogelijk tijd aan het poetsen en hou mij daar dan niet echt mee bezig. Een handige functie is dat de borstel van kleur veranderd als je te hard poetst. Dit deed ik eerder te vaak verkeerd.

Daarnaast kan de tandenborstel verbonden worden met je smartphone via bluetooth, handig, maar voor mij geen meerwaarde. In de eerste paar weken poetste ik keurig volgens de begeleiding op mijn telefoon, maar later kwam het een keer voor dat mijn telefoon niet in de buurt lag of leeg was, en dan slaat hij de poetsbeurten niet op. Jammer, want anders was dit een goede stok achter de deur geweest. De applicatie is echter wel goed en duidelijk, en laat tijdens het poetsen het laatste nieuws, het weer en je afspraken zien.

De borstel vind ik persoonlijk aan de dure kant, maar anderzijds heeft deze dus wel veel functies, mooi design, een goede batterij en een handige reise tui. Toch denk ik dat een goedkopere tandenborstel met minder functies voor mij net zo goed zal bevallen.

• App voor het bijhouden
  • Wordt rood als je te hard drukt

• Veel verschillende borstels; onduidelijk

Marcia D 26-10-2017

Prettige slimme tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Omdat ik erg gevoelige tanden heb was ik wel benieuwd naar gedetailleerde poetsinformatie. Zelf gebruik ik de zachte borstel voor gevoelige tanden en de zachte setting. Doordat de borstel aangeeft als je te hard drukt ben ik me daar nu bewust van (precies waar ik vaak last heb van gevoeligheid!) en de timer motiveert me om wel even de twee minuten vol te maken. Ik vind de tandenborstel zelf erg gemakkelijk in gebruik en hij ziet er ook nog eens flitsend uit. De borstel poetst echt heel schoon, ik heb het idee dat mijn gebit er stukken beter uit ziet.

De hoes en lader voor op reis zijn absoluut ideaal. Zo kun je stijlvol en praktisch reizen met je tandenborstel. Ik vind sowieso dat de batterij van deze borstel erg lang mee gaat.

De borstel heeft ook een functie om de tong te reinigen, nu vind ik dat persoonlijk niet heel prettig voelen met de borstel en gebruik ik daarvoor liever een losse tongschraper.

De functie met de app er bij is leuk om uit te proberen en ik heb er van geleerd dat ik net iets langer moet poetsen. Dus je kunt er waardevolle info uit halen. Nu ik dat voor mezelf heb geleerd zou ik de app en telefoonhouder niet dagelijks meer gebruiken, ook omdat de borstel al een ingebouwde timerfunctie heeft.

Al met al ben ik erg tevreden en zou ik de borstel absoluut aanraden. Juist ook als je met gevoelige tanden wel elektrisch wilt blijven poetsen.

Pluspunten

• Timerfunctie
  • Geeft aan als je teveel druk uitoefent
  • Lange batterijduur
  • Maakt super schoon
  • Ook handig met accesoires voor reizen

Minpunten

• Tongfunctie voelt onprettig

AnitaP 26-10-2017

Heerlijk gladde tanden

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000N CrossAction

Ik was erg benieuwd naar de eigenschappen van deze tandenborstel.
Wat vooral erg prettig is, is dat de rand van de tandenborstel meteen rood oplicht wanneer je te hard drukt.
Door de verschillende standen kun je goed wisselen in je manier van poetsen.
De app op de mobiel vind ik leuk om een keer te proberen, maar is voor mij jet noodzakelijk.
Voor het poetsen bij kinderen is het echter erg handig. Geeft goed aan wat je moet doen en de tijd hiervoor.
De batterij gaat lang mee.
De tandenborstel voldoet zeer zeker aan mijn verwachtingen. Heb hem nu getest, maar zou hem graag willen kopen.

Pluspunten

• Waarschuwing wanneer je te hard poets
  • Verschillende standen