Oral-B Genius 9000N CrossAction - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sofie 21-08-2017 Product paar weken in bezit

mooi design veel opties

Ik poets al enige tijd elektrisch maar ik merkte dat mijn tandenborstel niet het resultaat gaf waar ik naar op zoek was. De oral-b genius leek mij gelijk een geschikte tandenborstel omdat ik met deze borstel meer inzicht kon krijgen in mijn poetsgebruik. Deze verwachtingen bleken in de praktijk ook daadwerkelijk uit te komen. Deze borstel heeft verschillende opties hoe er gepoetst kan worden en geeft je inzicht met de bijbehorende app. In het begin was ik wel overweldigend door alle opties die deze tandenborstel bied. Dit komt mede doordat je dit niet verwacht bij zo’n product. Vooral de optie normaal poetsen en de whitening functie trokken mijn aandacht en heb deze ook veel gebruikt. Het design van de borstel is erg mooi. De borstel voelt stevig aan en ligt goed in de hand. In het begin is het wel uitvogelen hoe alles werkt maar dankzij de duidelijke gebruiksaanwijzing ging dit nog behoorlijk snel. Dit product is een aanrader als je op zoek bent naar een borstel die jouw meer inzicht geeft in je poetsgebruik en wanneer je meerdere mogelijkheden zoekt bij een borstel. Ik raad dit product aan.

Pluspunten

• mooi design
  • krachtige poetsbeweging

Minpunten

• opties van de app vallen tegen

Irisvdw 27-07-2017 Product paar weken in bezit

Prima borstel

Deze tandenborstel doet wat ie moet doen! De tandenborstel gaat zonder stroom lang mee en heeft een mooi design. Daarnaast worden er vier borsteltjes meegeleverd die allemaal een andere eigenschap. Via bluetooth kan de tandenborstel met een hiervoor speciaal ontwikkelde app verbonden worden. In de eerste week gebruikte ik deze app bij elke poetsbeurt, nu, na ruim twee weken merk ik dat dit toch niet ideaal is, gezien ik mijn telefoon niet altijd bij de hand heb.

De app is echter een leuke toevoeging en houdt bij hoevaak je poetst, hoelang je in wel gebied poetst en moet poetsen en houdt je op de hoogte van je agenda afspraken, het weer en het nieuws. Leuk bedacht, maar voor iemand die 's ochtends weinig tijd heeft overbodig.

In de verpakking werd ook een reis etui meegeleverd voor de tandenborstel. Hier passen twee opzetborstels in en hiermee kan de borstel worden opgeladen. Deze etui heb ik al meerdere malen gebruikt en dit is zeker erg handig voor mensen die veel op reis gaan.

Met de borstel is zeker niks mis. Deze heeft een mooi design, veel mogelijkheden en bijgeleverde extra's. Echter gebruik ik veel van deze extra's en mogelijkheden niet. Daarom ben ik van mening dat een tandenborstel die 100 euro goedkoper is ook aan mijn eisen zou hebben voldaan.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Leuke app
  • Veel bijgeleverde extra's
  • Lange accuduur

Minpunten

• Prijzig

Ilse Mulder 13-07-2017 Product paar weken in bezit

Top tandenborstel

Deze tandenborstel is superfijn! Het verbinden met je telefoon gaat de eerste keer makkelijk. De 2e keer ging er bij mij wat fout , maar dit lag aan mijn telefoon. Het is fijn dat je kan zien hoelang je poetst of je niet te hard poetst, welke zones je het beste met welke stand kan poetsen ect. Mijn tanden voelen nu veel schoner aan als normaal na het poetsen en zijn ook witter geworden! Het is een top tandenborstel, al vind ik de prijs nog steeds wel erg hoog. De kwaliteit is er zeker wel na, maar het blijft een tandenborstel. Ook moet ik hem zeker iedere week opladen. Dat vind ik best vaak voor iets wat je niet meer als 10 minuten per dag gebruikt. De reiskoker is ideaal en ziet er mooi uit. De kleur rose vind ik ook erg mooi.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Maakt je tanden goed schoon
  • Veel verschillende standen

Minpunten

• Baterijduur