Oral-B Genius X 20100S wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius X 20100S wit op Kieskeurig.nl.

9,1

Quinta D 30-09-2019

Innovatief, maar prijzig

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Een super luxe tandenborstel met alles en meer. Er zijn verschillende standen op de tandenborstel, waardoor je van alle gemakken voorzien bent. Wel moet je voor veel van deze standen weer andere borstelkoppen hebben, dat is jammer en daar hangt ook weer een prijskaartje aan. Ik vond het niet meteen heel duidelijk en logisch hoe de app werkte, maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan biedt dit wel leuke extra's, zoals aanbevelingen voor je poetsgedrag. Er zit een sensor op zodat je niet te hard poetst en je kunt ook je eigen kleurtje instellen, niet per se handig, wel leuk. Terwijl deze tandenborstel echt veel dingen biedt, zit er wel ook echt een prijskaartje aan. Wellicht is het een idee om de tandenborstel te delen binnen je gezin (met ieder een eigen borsteltje). Ik heb hem zelf nu een aantal weken uitgeprobeerd, nadat ik hem kreeg toegestuurd, en het is wel echt een fijne tandenborstel.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Duur

Suzanne 26-09-2019
  • Product gekregen

Voor een schoon en fris gebit

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Een luxe tandenborstel die doet wat ie moet doen; je tanden intensief reinigen en je een fris gebit en mond geven! Ik heb de tandenborstel gratis gekregen om te testen en er daarna een review over te schrijven. Deze review is dus objectief en ik kan de borstel vergelijken met een ander bekend tandenborstelmerk (welke ik al had). Toen ik de borstel voor het eerst uit de verpakking haalde werd ik gelijk al een beetje geïmponeerd! De tandenborstel komt in een luxe reisetui, welke ook gelijk als lader gebruikt kan worden. Ook kan je op je telefoon een app installeren welke je poetsgedrag in kaart brengt. Bovenaan de tandenborstel zit een gekleurde ring, deze kun je een kleur naar keuze geven via de app. Wanneer je te hard drukt tijdens het poetsen kleurt deze ring rood, als waarschuwing dat je te hard drukt, wat ongezond is voor je tandvlees. Zelf heb ik me vooral gericht op de basale functies van de borstel zelf. De app heb ik een aantal keer gebruikt, maar heb ik zelf niet zo nodig. Toen ik de borstel voor de eerste keer ging gebruiken, schrok ik van het harde geluid! Een stuk harder dan de elektrische tandenborstel die ik reeds in gebruik had. Ik moet echter zeggen dat dit wel al snel gewend was; een gesprek voeren tijdens het tanden poetsen is toch al niet zo handig.. ;-) De borstel heeft veel verschillende functies, te weten dagelijkse reiniging, pro-clean, whitening, tandvleesmassage en tongreiniging. Voor mij persoonlijk zijn al die extra functies niet zo nodig, maar voor iemand die een borstel zoekt met veel functies: dit is jouw borstel! Ik heb vooral de dagelijkse reinigingsfunctie gebruikt. Mijn gebit voelt na afloop glad en schoon. Het opzetborsteltje heeft een ronde vorm. Ook dit was even wennen, omdat ik langwerpig gewend ben. Het poetsen gaat makkelijk en ik ben daar zeker tevreden over. Ik pak inmiddels liever de Oral B dan mijn andere borstel. De batterij gaat ongeveer twee weken mee. Dit vind ik echter in vergelijking met mijn andere borstel (die ik veel minder vaak hoef te laden) niet zo extreem lang. Ik heb ook merkloze opzetborsteltjes gekocht om te kijken of deze gebruikt konden worden bij de borstel. Dit was wel het geval, maar de originele borsteltjes zijn toch een stuk degelijker en "steviger". Ik zou dus de originele borsteltjes kopen voor het beste resultaat. Al met al zou ik de borstel zeker aanbevelen, hoewel ik de prijs wel hoog vind. Echter een goede tandenborstel en een gezond gebit mogen zeker wat waard zijn. Ik heb de tandenborstel nu enkele weken in gebruik en over de duurzaamheid durf ik dus nog niets te zeggen. Ik moet bij de tandarts altijd tandsteen laten verwijderen; ik ben heel benieuwd of dat door het gebruik van deze borstel minder wordt. De borstel is dus aan de prijs, maar wanneer je hem met meerdere gezinsleden gebruikt (ieder kan een eigen opzetborsteltje nemen, met een verschillend gekleurd ringetje) is dit goed te doen. Ik denk dat vooral kinderen gemotiveerd zullen worden door de app en de verlichte-, gekleurde ring op de borstel. Misschien doet Oral B er goed aan een speciale app te maken voor kinderen welke hen aanspreekt (eenvoudig, kindgericht).

Pluspunten

• modern door toevoeging app
  • mooi design
  • poets goed schoon

Minpunten

• hoge prijs
  • minder lange batterijduur dan ander bekend merk

Daan vd B 26-09-2019

Fantastisch hoogsTANDje

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Wat moeten we tegenwoordig nog zonder telefoon?
Dat dachten de makers van deze tandenborstel ook!
Dus bedachten zij een tandenborstel welke via een app op je telefoon wordt uitgelezen. Dat is toch goud hee!
Middels deze app wordt precies weergegeven welke plekjes je tijdens het poetsen hebt gemist. Hierdoor wordt je gemotiveerd om telkens je tanden zo goed mogelijk te poetsen. En dat doet dit apparaat goed!
De vele verschillende poetsstanden zorgen voor optimaal gebruiksgenot.
Daarbij gaat de batterij net zolang mee als die van een Nokia 3310. Voeg hier de reisetui met ingebouwde powerbank aan toe en je kunt overal poetsen.
Ik was bevoorrecht om dit apparaat gratis te mogen ontvangen om het uitgebreid te testen en heb dat met alle liefde en plezier gedaan. Mijn hand tandenborstel ligt inmiddels in de vuilnisbak.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • reisetui
  • poetsapp

DessyB 22-09-2019

Geweldige tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

De Oral-B Genius 20100S is een geweldige tandenborstel. Poetsen met deze tandenborstel is zo fantastisch, voelt echt goed dat je tanden heerlijk schoon zijn. Wat super handig is is de app die je via Bluetooth verbinding in contact brengt met je tandenborstel. Je kan dankzij de app precies zien waar je nog moet poetsen en waar je goed gepoetst hebt. De poets tijd en het poetsen van alle tanden wordt dankzij de app volledig geregistreerd. Ik mocht deze tandenborstel gratis uit proberen en heb hem nu enkele weken in bezit, het is echt een top tandenborstel! De accu van de borstel gaat super lang mee! Ook fijn is de reisopbergdoos waar je je tandenborstel in kan vervoeren en opladen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Mobiele app

Marilla H. 19-09-2019

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Sinds enkele dagen gebruik ik de Oral-B Genius X 20100S Elektrische Tandenborstel. Wat een verandering ten opzichte van de Oral-B Genius 9000N Elektrische Tandenborstel die ik hiervoor gebruikte! Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om uit te testen. Door de speciale bewegingssensoren in het handvat ziet deze tandenborstel waar je poetst. Je wordt uitstekend begeleid door de app. Met de app kun je goed zien waar je te weinig, te veel of te hard poetst. Te hard poetsen is eigenlijk niet mogelijk door de poetsdruksensor. Als je te hard poetst gaat de tandenborstel automatisch minder hard poetsen. Ik ben zeer tevreden over deze tandenborstel.

Pluspunten

• Reisetui
  • Verschillende poetsfuncties
  • Oral-B App

Minpunten

• Prijzig

Daan 11-09-2019

De full experience

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Na een lange tijd een gewone elektrische tandenborstel van Oral-B te gebruiken kreeg ik de kans om de Oral-B Genius X 20100S uit te proberen. Ik gebruik hem nu al ongeveer een drietal weken en ik ben zeer blij met de resultaten.
Bij het openmaken van de verpakking wordt je eigenlijk al overweldigd. Je krijgt een speciale reiskoffer waar je je tandenborstel netjes kan in opbergen wanneer je op reis gaat en je tandenborstel gaat met de ingebouwde batterij van de opbergdoos 2 weken mee zonder dat je deze moet opladen!
Bij het poetsen zelf heb je verschillende hulpmiddelen ter beschikking dankzij de Oral-B app die naadloos samenwerkt met de tandenborstel die zelf ook vele handigheden zonder de app biedt. Je hoeft dus zeker helemaal geen smartphone te gebruiken om veel van de slimme features te gebruiken!
De tandenbostel heeft 6 verschillende poetsstanden: Dagelijks schoon, Wittere tanden, Pro Clean, Gevoelig, Massage en Tongreiniging die je via de app of met de tandenborstel zelf kan instellen. Ikzelf ben een fan van de Pro Clean stand, hier gaat de borstel hard draaien zodat je gebit op de efficiëntste manier snel schoon wordt. Op het einde van de poetsbeurt verwissel ik de stand altijd naar tongreiniging zodat ik zowel ’s morgens als ‘s avonds een frisse adem heb.
Natuurlijk heeft deze tandenborstel ook veel andere snufjes zoals een druksensor die je aangeeft wanneer je te veel druk op je tandenborstel zet en Gum Guard-technologie die je toont op welke plek je poetst en je waarschuwt als je te lang of kort op een bepaalde plek poetst, en nog veel meer…
Ik ben zeer blij dat ik deze tandenborstel gratis heb gekregen, zodat ik kennis mocht maken met deze unieke poetservaring. De tandenborstel zit boordevol snufjes en hulpmiddelen om keer op keer een poetsbeurt van maximale kwaliteit te hebben! Ik zou deze tandenborstel dus zeker aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Veel functionaliteit
  • Goede app
  • Rijskoffer

Minpunten

• Luid

PaulienO 09-09-2019

Super schoon resultaat

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Ik heb de tandenborstel nu een maand in gebruik, ik heb het gevoel dat mijn tanden schoner zijn. Dankzij de bijbehorende app kan je precies zien hoe je poetst, super handig vooral ook voor de kinderen. Zij poetsen nu 3 of 4 keer per dag hun tanden omdat ze het zo leuk vinden. Er zitten meerdere standen op zodat ook je ook bijvoorbeeld je tong kan worden gepoetst. Daarnaast zit er ook een reisetui bij waar ook meteen een lader in zit verwerkt. Ik beveel de borstel zeker aan, hoewel ik hem vrijblijvend mocht uitproberen, ik de borstel wel aan de prijzige kant vind.

Pluspunten

• Schoon resultaat
  • Handige app
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Prijzig

Sanne H 05-09-2019

Fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Een erg fijne elektrische tandenborstel! Na het poetsen voelen mijn tanden goed schoon. Ook de app is erg handig, het wordt een soort spelletje om alle delen van je mond goed te poetsen. Er zitten veel verschillende functies op. Ik ben blij dat ik deze tandenborstel gratis hebben mogen testen, want ik ben er erg tevreden over! Het enige minpuntje vind ik dat de tandenborstel redelijk luid is (in mijn geval met een babykamer naast de badkamer niet zo handig).

Pluspunten

• handige app
  • veel functies
  • tanden voelen schoon na gebruik

Minpunten

• maakt relatief veel geluid

LisaB 04-09-2019

Tandenborstel met uitgebreide functionaliteiten

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Ik gebruik de OralB Genius X 20100S White nu twee weken en ben erg enthousiast over dit product. De Genius X 20100S White bevat verschillende poetsstanden voor de verschillende zones in de mond, met name de gevoelige poetsstand is erg fijn als je last hebt van gevoelig tandvlees bijvoorbeeld. Daarnaast kun je de tandenborstel met Bluetooth aan je telefoon koppelen en op deze manier jouw poetsgewoontes in kaart brengen en bijhouden of je de verschillende zones voldoende poetst. Ik zou dit product, wat ik gratis heb ontvangen, zeker aanraden om zijn verbeterde en uitgebreide functionaliteiten.

Pluspunten

• Modern design
  • Uitgebreide functionaliteiten
  • Te koppelen aan telefoon met bluetooth

IlonaW 01-09-2019

Super tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Geweldige tandenborstel. Je kunt de tandenborstel koppelen aan je telefoon. Zo zie je of je echt goed bezig bent geweest en krijg je poetsadvies.

Tandenborstel heeft verschillende standen, onder andere voor wittere tanden en gevoelige tanden. Ook kun je je tong reinigen.

Erg compleet geleverd met een reishoesje. Dit hoesje kun je ook gebruiken om op te laden. Erg handig.

Pluspunten

• Poetsadvies
  • Wittere tanden
  • Lichte tandenborstel

Minpunten

• Best veel lawaai

Carine 20-08-2019

Tandenpoetsen 2.0

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Ik poetste al elektrisch, maar dat is in geen opzicht te vergelijken geweest met poetsen met de OralB GeniusX. Niet alleen maakt hij in de eerste stand je tanden waanzinnig schoon (in 2 minuten waarbij hij een seintje geeft na iedere 30 seconden), je hebt zelfs nog standen om daarna je tandvlees te masseren en je tong te poetsen! Als je laat hebt van gevoelige tanden of tandvlees heb je ook een gevoelige stand. Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen, en het is zo leuk (nooit geweten dat tanden poetsen leuk kon zijn) om de in app te ontdekken of je wel effectief poetst, hij laat zien waar je een plekje genist hebt. Je hebt ook in de app diverse coaching programma’s om je mondgezondheid te verbeteren. Aanrader!

Pluspunten

• Handige bewaardoos met oplaadpunt
  • Veel standen

Gisela Bouvrie 20-08-2019

Superschone tanden

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Sinds enkele dagen heb ik nu gepoetst met de Genius X 20100S White. Hij heeft 6 poetsstanden en deze kun je aanpassen tijdens het poetsen met een knopje op de tandenborstel. Ik heb de oral B app gedownload en de tandenborstel verbonden met mijn bluetooth. Als je je smartphone er tijdens het poetsen bijhoudt, zie je welke zones je poetst en met welke poetsstand.De app slaat de poetsgegevens op en ook geeft hij de poetstijd aan en welke zones meer aandacht verdienen. Hij wordt geleverd met een hele mooie oplaadbare reisetui. Er zit ook een opzetborstel bij en voor de verschillende poetsfuncties zijn er bijpassende opzetborstels te koop.ik heb met de standaard borstel alle functies uitgeprobeerd en welke je ook gebruikt, je tanden voelen erna echt stralend schoon aan. In de app kun je zelf een poetsprogramma instellen voor bv een bepaalde periode.kortom, een tandenborstel met zeer uitgebreide functies en ik ben blij dat ik hem gratis heb mogen testen.

Pluspunten

• Uitgebreide functies
  • Oplaadbare reisetui

Joyce 19-08-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Fijne tandenborstel. Je kunt via je telefoon verbinding maken met Bluetooth en dan zelf een kleur instellen voor de tandenborstel. Je kunt via de app meekijken met hoe je poetst en zelf programma's instellen zoals wittere tanden. Ik heb deze set gekregen om uit te testen en ik ben er zeer tevreden over. Ik vind de set wel prijzig. Wat ook fijn is, is de reisetui die erbij zit. Deze kun je opladen zodat je op vakantie geen kabels nodig hebt en via de etui kan opladen. Al met al een super tandenborstel!

Pluspunten

• Eigen kleur kiezen
  • Eigen poetsprogramma kiezen

Minpunten

• Prijzig

Anouk de vries 18-09-2019

Nog nooit zulke gladde tanden

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Vandaag kreeg ik mijn nieuwe tandenborstel binnen. Normaal poets ik met een gewone tandenborstel en had nog nooit een ellectrische gebruikt.

De tandenborstel komt aan met een klein doosje met daarin het apparaat met opzetstuk. En wat ik nog nooit eerder had gezien of gehoord is dat de opberghoes van de tandenborstel een opbergbox met oplader in een is. Daarnaast zat d'r ook nog een gewone oplader bij. Zoals de meeste bekend met zo'n puntje.

Na het lezen van de handleiding heb ik de poets assistentie app gedownload en gekoppeld aan de tandenborstel.

De tandenborstel herkent welke tanden je poetst en of deze voldoende gepoets zijn. In de app zie je eerst dat de tanden doorzichtig zijn en als je goed gepoets hebt dan worden de tanden wit.

Je kan gebruik maken van verschillende standen en er zit ook een stand op voor je tong.

Mijn tanden voelde echt mega glad aan en dit had ik al heel lang niet meer gevoeld. En ben dus super tevreden met het product.

De prijs is misschien hoog maar ik denk dat je dit wel terug verdiend door dat je minder na de tandarts hoeft

Pluspunten

• App
  • Veel programma's

NZPeter 05-06-2020

Goede elektrische borstel met praktisch reisetui

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S zwart

Aangeschaft als vervanging van een oudere Oral-B borstel welke niet meer reageerde. Defect dus. Deze wordt geleverd met een reisetui waarin de borstel ook opgeladen kan worden. Zeer praktisch! Het laadstation van deze zwarte borstel is wit en een wit snoer. De bijbehorende app gebruik ik af en toe om mijn profiel opnieuw te laden. Iedere gebruiker kan een eigen profiel laden en een kleur op de machine laten overeenkomen met de gebruikte borstel. In de praktijk hebben wij geen mobiele telefoons in de badkamer om bij elke poetsbeurt de app te starten e.d.
Wat dat aangaat vond ik het bijhorende schermpje van de oude Oral-B machine praktischer.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Persoonlijk profiel voor peotstijd en kleur
  • Reisetui met lader

Minpunten

• Voor ondersteuning van de app mobiel nodig

NZPeter 16-02-2020

Lichte tandenborstel met een hoge snelheid

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S zwart

Als vervanging van een oude Oral-B pro (met klokje) gekocht. Vanochtend ook gekoppeld aan mijn de Oral-b app op mijn telefoon. Of en hoe ik deze ga ervaren weet ik nog niet, maar goed dat het kan. Je kan een poetstijd instellen van 2 tot x minuten. Na koppeling kleurt de ring van de Genius in de kleur die je hebt aangegeven in de app en welke (als het goed is) overeenstemt met de ring op je borstel.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Toerental
  • Luxe reisetui met lader

Minpunten

• Mobiel nodig bij het poetsen??
  • wit voetje bij verder zwarte houder.

Dbooi 25-10-2019

Evolutie geen revolutie

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S zwart

Omdat ik al een gebruiker ben van een Oral-B elektrische tandenborstel, werd ik gevraagd om hun nieuwe Genius X 20100S uit te proberen.

Na enkele weken te hebben uitgeprobeerd, kan ik heel kort zijn over mijn ervaringen. Het is een uitstekende elektrische tandenborstel. Is het een wereld van verschil tussen mijn vorige tandenbostel?
Dat niet, maar alle extra’s werken veel beter en vloeiender. Het herkennen van wat voor type tandenpoetser je bent is erg handig. Waarschijnlijk helpt dat om de poetsbeurt te optimaliseren. Naast het prima bouwkwaliteit, handige reisetui met lader is het belangrijkste nieuwigheid het makkelijk kunnen synchroniseren met je mobiel.
Met een intuïtieve te gebruiken app kan je tijdens het poetsen precies zien hoe goed je je tanden aan het reinigen bent.
Als je op zoekt bent naar een nieuwe elektrische tandenborstel, dan is de Genius X 20100S een no-brainer. Als je al in het bezit bent van een top tandenbostel en het werkt nog prima, dan hoef je nog niet te veranderen. Voor anderen en op zoek naar een nieuwe top tandenborstel: ga naar je favoriete (online-) winkel.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • accu
  • handige app / synchronisatie

Minpunten

• prijs

Roxanne V 16-10-2019

Super!

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Wat een fijne tandenborstel! De batterij gaat lang mee. Ik laat hem 1 keer in de 2 weken op. Doordat er verschillende standen opzitten is het ontzettend fijn om met dit apparaat te poetsen. De kleur van deze tandenborstel vind ik ook erg mooi. Echt een eye catcher in je badkamer. De opzetborstels zijn universeel voor deze tandenborstel. Dus je kunt gewoon de normale oral b opzetborstels kopen. Ik zou geen andere elektrische tandenborstel meer willen. Heerlijk luxe!

Pluspunten

• Lang werkende batterij
  • Mooie kleur

Femkeh 25-09-2019

fijne electrische tandelbostel met veel extra's

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Je kunt het zo gek niet verzinnen of de Oral-B Genius X Rose Gold kan het wel: het heeft een app op je telefoon om het poetsen te monitoren, een telefoonhouder, een oplader, reis etui, opzetstukhoudertje en meerdere standen waarmee je kunt poetsen die geleverd worden met een houder waarin je ze kunt bewaren.
De tandenborstel zelf is makkelijk in gebruik, ligt prettig in de hand en heeft een mooi design persoonlijk vind ik de rose goude kleur erg mooi. De tandenborstel heeft meerdere poetsstanden met bijbehoorende opzetborsteltjes. Persoonlijk poets ik graag met de anti plak optie hij maakt dan veel rotaties en mijn tanden voelen heerlijk schoon na het poetsen. Mijn mondhyginste had mij deze tanden borstel geadviseerd en zei dat ik het beste kan poetsen met het opzet stukje voor gevoelige tanden deze het minste je tandplak aantast dus de andere stukjes heb ik niet gebruikt, mijn vriend gebruikt het normale opzetstukje hij poets graag wat harder waardoor bij hem het rode lampje vaker brand (deze geeft aan als je te hard drukt)
Ik merk in verhouding tot mijn vorige electrische oral-b tandenborstel dat deze meer rotaties heeft want mijn tanden voelen schoner na het poetsen. De batterij zou 2 weken mee gaan dit redt ik niet met 2 keer poetsen per dag ik red het bijna 1 week, in verhouding tot mijn vorige oral-b tandenborstel een behoorlijke vooruitgang, deze moest ik om de dag wel opladen. Absoluut een aanrader dus, en hoewel ik hem gratis mocht testen, zou ik deze elektrische tandenborstel aanraden aan iedereen die hem van plan is er een aan te schaffen. Daarnaast trilt hij iedere 30seconden zodat je weet dat je kan wisselen van kant met poetsen en geeft hij aan als je 2 minuten gepoetst hebt. Wat ik erg prettig vind is dat je ook kan je zien hoeveel batterij hij nog heeft. Hij is makkelijk schoon te maken onder de kraan. Kortom een hele fijne en goede elektrische tandenborstel.

Pluspunten

• veel extra's
  • goede poetsresultaten
  • mooi design
  • lange gebruiksduur batterij

Escudo74 22-09-2019

Oral B Genius 20100S is helemaal top

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S zwart

De Oral-B Genius 20100S is een fantastische tandenborstel. Het poetsen met deze tandenborstel levert prima resultaten op. Je gebit voelt gewoon heerlijk schoon. Maar wat deze tandenborstel echt bijzonder maakt is de app die je op je telefoon kunt downloaden. Via Bluetooth maakt je tandenborstel contact met deze deze app en wordt het poetsen op een wel heel speciale manier. De poets tijd en het poetsen van alle tanden en kiezen wordt feilloos bijgehouden. Ik mag deze tandenborstel gratis proberen en ben na enkele weken poetsen diep onder de indruk. Ik wil geen andere tandenborstel mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Bluetooth technolofie