Imperial Dabman I400 zwart - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

6,5

Wim 27-12-2017

Dab+ zonder geluid

Normaalgesproken koop je een radio waar ook geluid uit komt en ook voor minder dan 144 euro. Bij deze Dabman is dat echter niet het geval. Zonder dat het duidelijk genoemd wordt moet je deze radio aansluiten op externe luidsprekers. Ging mij te ver. Kijk wel naar iets waar luidsprekers standaard in zitten.
Geschreven voor: Imperial Dabman I400 zwart

Peter 17-08-2018

Ik kan me bijna niet voorstellen dat je zo'n vergissing maakt Er staat in alle beschrijvingen duidelijk dat het een TUNER is die een een geluidsinstallatie moet worden aangesloten. Het is juist een geweldig ding!

Peter 17-08-2018

Veelzijdige en compacte tuner

Half jaar geleden gekocht met name vanwege de internetoptie waardoor mijn uitgebreide HIFI installatie in een keer een fantastische uitbreiding onderging. De Imperial internet ontvangers maken gebruik van de MediaYou database die op de gelijknamige site te vinden is.Die is vrij actueel, maar je kunt ook handmatig streams toevoegen. Indien je dat niet lukt, blijkt Telestar Duitsland per email zeer toegankelijk en behulpzaam. Zo 'n persoonlijke service op afstand heb ik niet vaak meegemaakt, en vind ik een extra reden om met dit merk in zee te gaan.
Verder blijkt dit kleine apparaat alle opties te bieden die zou willen.Zelfs een equalizer. Het kleine ding is makkelijk mee te nemen op op elke andere hifi installatie snel aan te sluiten.
Inmiddels hebben we er 2 van!

Pluspunten

• mogelijkheden
  • service en garantie interstar
  • compact
  • ontvangstkwaliteit
  • afstandsbediening die goed reageert

Minpunten

• GEEN
Geschreven voor: Imperial Dabman I400 zwart