Imperial Imperial Dabman I400 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Imperial Imperial Dabman I400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Frankie 26-01-2023

Mooi apparaat , maar lastig in te stellen

Wel mooi apparaat, maar zeer ingewikkeld om in te stellen.
ben opzicht wel handig ermee, maar blijft lastig in en af te stellen.
wij hebben deze bij de biljart staan en gebruik deze 1 x in de week.
Niemand snapt hoe deze werkt, behalve ik

Pluspunten

• mooi apparraat
  • veel zenders

Minpunten

• lastig in te stellen
  • bijna niemand snapt hoe deze werkt

Frans Hooft 10-10-2020

Slechte service

Ik heb op 9-10-2019 een Dabman i400 aangeschaft. Tot begin mei 2020 werkte als goed. Daarna kan het apparaat bij gebruik van internetradio via wifi, geen verbinding meer maken met het gewenste radiostation. Bij gebruik van bekabeld internet lukt het wel. Op mijn smartphone kan ik het radiostation via ons wifi-netwerk wel ontvangen.
Sinds eind mei loopt er al een trage mailwisseling met Telestar die nog steeds geen oplossing opgeleverd heeft. De laatste reactie van Telestar is alweer een maand oud en bevatte alleen een herhaling van al eerder aangegeven en door mij uitgevoerd suggesties.
Kortom leuk apparaat maar bij problemen slechte service.

Pluspunten

• leuke functionaliteit

Minpunten

• Slechte service bij problemen

Herman Meijer 04-06-2020

Fm verdwijnt dus wat wil je

Ik ben niet de slimste op electronica gebied. Stond door het FM verhaal voor een keuze. Totaal andere apparatuur of uitbreiden met de Dabman. De laatste won.
Ding kwam om 14.30 binnen en speelde om 14.40. Zonder de bijgeleverde handleiding in te zien. Mijn Teac reciever heeft hiermee een geweldige update gekregen. Ben er dik tevreden mee. Perfect digitaal geluid via wifi en lan. Ook Dab doet het prima. De app is ook handig.
Kortom, een aanrader.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Bedieningsgemak
  • Uiterlijk
  • Handleiding ook in het Nederlands
  • Compleet met alke mogelijke kabels

Minpunten

• Veel kunsstof

Peter 17-08-2018

Veelzijdige en compacte tuner

Half jaar geleden gekocht met name vanwege de internetoptie waardoor mijn uitgebreide HIFI installatie in een keer een fantastische uitbreiding onderging. De Imperial internet ontvangers maken gebruik van de MediaYou database die op de gelijknamige site te vinden is.Die is vrij actueel, maar je kunt ook handmatig streams toevoegen. Indien je dat niet lukt, blijkt Telestar Duitsland per email zeer toegankelijk en behulpzaam. Zo 'n persoonlijke service op afstand heb ik niet vaak meegemaakt, en vind ik een extra reden om met dit merk in zee te gaan.
Verder blijkt dit kleine apparaat alle opties te bieden die zou willen.Zelfs een equalizer. Het kleine ding is makkelijk mee te nemen op op elke andere hifi installatie snel aan te sluiten.
Inmiddels hebben we er 2 van!

Pluspunten

• mogelijkheden
  • service en garantie interstar
  • compact
  • ontvangstkwaliteit
  • afstandsbediening die goed reageert

Minpunten

• GEEN

Wim 27-12-2017

Dab+ zonder geluid

Normaalgesproken koop je een radio waar ook geluid uit komt en ook voor minder dan 144 euro. Bij deze Dabman is dat echter niet het geval. Zonder dat het duidelijk genoemd wordt moet je deze radio aansluiten op externe luidsprekers. Ging mij te ver. Kijk wel naar iets waar luidsprekers standaard in zitten.
Peter 17-08-2018

Ik kan me bijna niet voorstellen dat je zo'n vergissing maakt Er staat in alle beschrijvingen duidelijk dat het een TUNER is die een een geluidsinstallatie moet worden aangesloten. Het is juist een geweldig ding!