HP 302 originele zwarte inktcartridge - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 2 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

mjas 20-09-2021

Makkelijk installeren en goede kwaliteit

Wat een ideale manier van printen, weinig kosten, veel gemak. We hebben ondertussen het eerste pakket van HP instant Ink ontvangen en de zware inkt geïnstalleerd. o ideaal dat de inkt gratis en op tijd bezorgd wordt. Je hoeft nergens op te letten, het gaat automatisch. Na het installeren van de eerste inkt ging ons eerste plan in. Het kiezen van een geschikt plan ging snel, aanpassen kan in een enkele klik, dus prima zo. We hebben gekozen voor het plan met 50 pagina’s. Die was de eerste maand zo op, maar dat is echt de nieuwigheid. De kinderen genieten van de kleurplaten die ineens gewoon altijd geprint kunnen worden. Het enig waar we nu ineens wel aan moeten denken, is of het papier op is. Weer eens wat anders dan altijd zonder inkt te zitten. Ook ideaal is de recycleservice. Daar zijn we echt voorstander van, want zo werk je toch een beetje mee aan verduurzaming. Ook de bijbehorende app is ideaal. Je kunt zo zien hoe je ervoor staat met je plan, maar de app heeft ook veel meer mogelijkheden. HP instant Ink is wat mij betreft echt een aanwinst, makkelijk, ideaal en van goede kwaliteit! Wat een goede kwaliteit inkt, print prachtig met realistische kleuren. Inkt gaat goed lang mee, zeer tevreden dus!

Pluspunten

• goede inktkwaliteit
  • mooie kleuren

b*******@g******** 18-09-2021

HP Instant Ink een aanrader!!

Zoals gewend van HP is ook dit een goed product. Mooie kleuren, makkelijk te plaatsen zonder vieze vingers en blijft goed printen tot de cartridge leeg is.

Sinds ik mijn HP Photo printer heb maak ik gebruik van Instant Ink. Vanaf dag 1 werkt het perfect.
Snelle levering van de cartridges zodat je niet zonder zit dankzij het goede volgsysteem. Hierdoor weet je zelf maar ook HP precies wanneer het inktniveau laag wordt.
Ook een mooi initiatief is de recycling service. Mijn envelop ligt klaar om zodra deze vol zit te worden verstuurd.
De service is perfect want toen mijn cartridge nog voor 3/4 vol zat maar ondanks dat niet meer wilde printen en er foutmeldingen bleven verschijnen was 1 telefoontje genoeg om een nieuwe cartridge te krijgen.
Nog een voordeel is het up- en downgraden van je pakket als je een maand veel te printen hebt. In mijn geval met de belastingaangiftes :(.
Kortom voor mij de ideale en goedkoopste manier van inkt kopen.

Pluspunten

• Goede inkt
  • Mooie, heldere kleuren
  • Makkelijk plaatsbare cartridge
  • Recycle envelop

bootsma18@online.nl 16-09-2021

Nooit meer zonder

Ik heb al jaren een HP printer en af en toe kwam het voor dat ik zonder inkt zat omdat ik niet heel veel print. Dus denk je ik heb nog wel voldoende. Nieuwe inkt bestellen of kopen duurt altijd een paar dagen.
Maar met HP instant inkt zit je nooit zonder en is ook nog voordeliger dan telkens nieuwe cartridges te moeten aanschaffen, je printer geeft een seintje wanneer de inkt bijna op is. En automatisch krijg je nieuwe cartridges toegestuurd. Ook als je niet heel veel print is het ideaal er zijn verschillende soorten abonnementen die precies bij je passen.
Nog even over de cartridges van HP, deze zijn altijd in uitstekende staat, duidelijk hoe een cartridge geplaatst moet worden en ook handig om ze te recyclen. De kwaliteit van de inkt is uitstekend en het gebruiksgemak via het systeem is ook heel goed. Je kan ten alle tijden kijken wat het inktniveau is. Ook heel handig is het printen via de app. zorg wel dat de printer aanstaat.

Pluspunten

• voordelig
  • handig als combipak
  • makkelijk te gebruiken