Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gaby 30-03-2021

Snelle levering! Ik had de volgende dag de bestelling al in huis. Ook had ik s’avonds nog een vraag via de mail gesteld en kreeg de volgende dag alweer een reactie. Dat gebeurt niet altijd. Fijne website!

Ria 29-03-2021

Doen wat ze zeggen, snelle levering, achteraf betalen en heel netjes en goed verpakt TOP

Rosa 28-03-2021

Ik was opzoek naar nieuwe opzetborstels voor de electrische tandenborstel. Na even zoeken kwam ik op Tandenborstel.com uit. Ruime keuze, dus bestellen maar. Helemaal top, het pakket werd snel geleverd. Mailcontact gehad met de klantenservice, "met een vriendelijke glimlach" is geen woord van gelogen. Ze reageerde snel, vriendelijk en zijn oplossing gericht. Zou hier zeker nog eens bestellen. Echt top!

Debbie 28-03-2021

Supersnelle en correcte levering. Product voldeed ook volledig aan de verwachtingen.

jokegr 28-03-2021

snelle levering. kreeg verkeerd product opgestuurd, na telefonisch contact werd er snel gereageerd en kreeg ik het goede product. vriendelijk personeel en betrouwbare shop. snelle levertijd

Rob 27-03-2021

Redelijke prijs, niet meer en niet minder snelle levering. Wel hoge portokosten. Dat is een minpuny.

Anna 27-03-2021

Scherpe prijzen. Goedkoper kon ik het product nergens vinden. Vandaag besteld morgen in huis.

Wen-Mat 27-03-2021

Super assortiment, goedkoop en super snelle levering!!!
We zijn zeer tevreden en leuk dat er iets bij zat om te proberen. Wij gaan hier voortaan onze bestellingen op doen.

Bart Benes 26-03-2021

Hoe de tandenborstel poetst weet ik nog niet. De tandenborstel is na een week nog niet binnen. Oorzaak en dit is echt waar . De bus van de postbesteller is gestolen, met mijn pakket.
WEL HEEFT TANDENBORTSEL. COM DIREKT een nieuwe zending aangemaakt. Deze komt morgen.

Margreet 26-03-2021

In eerste instantie een verkeerde tube tandpasta geleverd alleen toen hebben ze na een mail keurig de juiste tube opgestuurd.

Jos 26-03-2021

Super snelle levering, zoals ze zeggen. Brievenbuspakketje, dat scheelt in de kosten.

JLB 23-03-2021

De prijzen zijn laag en de bestelling ging erg snel en correct. Zeer tevreden.

Dennis W. 22-03-2021

Snel gevonden wat ik nodig had...snel geleverd....netjes verpakt.
Gewoon goed

René van Leeuwen 21-03-2021

Goedkope webshop.
Echter 3 dagen na bestelling nog steeds geen product geleverd gekregen ondanks track and trace code.
Status staat iedere dag weer op niet ontvangen/verwerkt door post

M. Rizzuto 21-03-2021

Overzichtelijke website, vlotte afhandeling, goede prijzen, snelle levering

elmo 21-03-2021

groot aanbod, vlotte levering prijs kwaliteit verhouding zeer gunstig, een aanrader

corina 21-03-2021

Ik vind deze shop goed omdat de artikelen het goedkoopste waren, en de webshop is heel duidelijk en snel. alles was echt op tijd binnen.

Michele Hueting 20-03-2021

Goede service, scherpe prijs en vlotte levering. Erg tevreden en duidelijke site.

Uitstekend 20-03-2021

Wat u beloofd doet u ook, ga zo door.
Ik weet niet wat ik meer moet zeggen, dus ik tik de tijd door.

Julian Wüstlich 20-03-2021

Super snel geleverd, de wax strips voor de beugel hadden een levertijd van ruim 14 dagen, maar na 3 dagen samen met de rest van de bestelling geleverd. Top.

Marlon 19-03-2021

De prijzen zijn aantrekkelijk en supersnel geleverd. 1 artikel was verkeerd afgestuurd, maar ook dit lossen ze prima op. Mocht het houden en kreeg daarna snel het juiste artikel in huis. Zelfs nog met een kleine attentie. De volgende opzetborstels koop ik zeker weer hier!

Jacoba 19-03-2021

Ik heb de Philips sonicare besteld bij deze zaak keurig op tijd bezorgd en ook in een leuke doos afgeleverd.

jolanda 19-03-2021

De artikelen zijn makkelijk te vinden op de site. levering vond plaats op het tijdstip dat men aangegeven heeft.

Ross 18-03-2021

Ordered special brush for Oral B pulsonic., which I could not find in shops. Everything arrived in 1 day, no remarks.

Renee 17-03-2021

Ik heb een Oral-b tandenborstel gekocht. De prijs was een stuk goedkoper dan bij andere webwinkels. De website is erg overzichtelijk en de vermelde (prijs) informatie is duidelijk. Door de aangeboden suggesties kon ik vrij snel de juiste opzetborstels vinden. Na betalong werd ook een duidelijke ontvangstdatum vermeld en kreeg je een keuze of je een ander moment wilde kiezen. Al met al een erg prettige ervaring en ik raad de website absoluut aan!