Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Neil 13-04-2021

Gewoon perfect, product, prijzen, levering alles top. In het verleden overigens al een elec.tandenborstel gekocht en heeft heel veel jaren zijn werk gedaan, het is dus echt A kwaliteit wat ze verkopen.

Richard Barendse 13-04-2021

Snel, correct, duidelijk en goede prijs t.o.v. andere aanbieders.
Tanden borstel is perfect had ik veel eerder moeten kopen.

Claudia 13-04-2021

Zeer snelle levering, Goede prijs.
Junior Kindertandenbortels waren een kadootje welke ze héél leuk hadden ingepakt! Bedankt!

A. Iritas 12-04-2021

Goed en overzichtelijk website, ik heb meerdere websites bezocht maar tandenborstel.com was toch de goedkoopste ;) en de producten waren volgende dag in huis. Dit was wel mijn eerste bestelling bij deze webwinkel en had ik heel positief ervaren. Ga zo door

W. Strohm 12-04-2021

De website is overzichtelijk. Bestelling en levering was snel en in orde. Ophalen van het pakket was makkelijk.

Ruud 12-04-2021

Goede website, supersnelle levering van kwalitatief goed product en tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
Een om een lang verhaal kort te maken: Tandenborstel.com is PRIMA webwinkel.

Frank 11-04-2021

Ik heb enkele keren oral-b duo opzetborstels besteld.
Prijs is veel lager dan in andere webwinkels. Dat vond ik eerst wel verdacht. Maar ik geloof dat ze toch echt de orginele opzetborstels hebben opsturen (geen namaak van lagere kwaliteit). Ben erg positief daarom.

Robert Jan Wolff 10-04-2021

Deze shop verscheen toen ik een vraag stelde aan mijn tablet. De behandeling verliep keurig. De levering was naar wens. Ik beveel deze shop aan!

Guus 09-04-2021

Ze hebben een goede duidelijke site. Grote keuze in alle prijsklassen. Goede informatie over de snelle levering. Zeker een aanrader

Esther 09-04-2021

Goede service, snelle levering en goedkoop maar super product ontvangen. Volgende keer bestel ik er weer.

G. 07-04-2021

Overzichtelijke website, snelle levering, goed verpakt, en ook nog een klein presentje!

Jim 06-04-2021

Tandenborstel.com heeft een goede overzichtelijke website,De prijsstelling is heel goed en de levering snel.De producten zijn goed verpakt en geheel overeenkomstig de bestelling.

Syl 05-04-2021

Een zeer prettige ervaring. Overzichtelijke site, goed verpakt verzonden en een snelle ontvangst

Chari 05-04-2021

Zeer goede prijs, snelle levering en netjes verpakt. Ga zeker vaker gebruiken

Jan 05-04-2021

De laagste prijs voor wat wij zochten. Snelle levering: de ene dag besteld en de volgende dag keurig verpakt afgeleverd.

Sandy 04-04-2021

Goed product, goede prijs maar diegene die ik gekozen heb heeft niet veel
Power qau moter maar prima te doen had hem krachtiger verwacht zeer simpele uitvoering

Tke 04-04-2021

Snel en voordelig. Duidelijke site met advies waar eenvoudig een keuze kan worden gemaakt.

Vliege 04-04-2021

Gemakkelijke gebruiksvriendelijke site. Snelle levering . Een aanrader voor iedereen

Ingeborg 04-04-2021

Prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Snelle verzending en gemakkelijk in brievenbus post.

Moni 03-04-2021

Goede kwaliteit-prijsverhouding. Snelle levering en superleuk verpakt!Voor herhaling vatbaar.

Francis 03-04-2021

Tandenborstel.com heeft redelijke prijzen en een grote keus.
Zij versturen de bestelling heel vlot en ondanks dat er een kleine hapering in de bezorging was, door drukte bij Postnl, kon ik het gauw genoeg bij een afhaalpunt dichtbij gaan halen.
Tandenborstel.com monitort volgens mij het pakket totdat je het hebt ontvangen.
Een geruststellend gevoel.

Camille 31-03-2021

Duidelijke site en de goedkoopste. Snelle en correcte levering. Goede telefonische bereikbaarheid en technische product uitleg en ondersteuning.

Irma 30-03-2021

Goede prijzen, snel geleverd en gezellig ingepakt! Veilige makkelijke site, zeker het bestellen waard

Jan van Dijk 30-03-2021

Bestelling nog steeds niet binnen hoewel hij voor het weekend besteld was, het ging om raggers.

Peter 30-03-2021

Veel variatie en de beste prijzen.
Gelijk bevestiging via e-mail over je bestelling
met factuur.
Bestelling goed te volgen
Volgende dag (zaterdag) al in huis.
Prima bedrijf!