Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wilma 30-04-2021

Netjes, duidelijke site met goede prijzen. Vlotte levering en goed te volgen, meteen bevestigings email, ik ga hier zeker vaker een bestelling doen

H Schulz 28-04-2021

Duidelijke gemakkelijke klantvriendelijke site en zeer snelle correcte levering. Volgende keer kies ik zeker weer voor deze winkel.

Joke 27-04-2021

Op deze site kun je de verschillende soorten OralB naast elkaar zetten.
Dan is de vergelijking goed te zien en de keuze makkelijker.
De levering was netjes op tijd.
Zat in een leuke doos en een grappige kaart erbij.
Ook met de tandenborstel heel tevreden.

John 27-04-2021

Snel en goed geleverd tevens goedkoper dan in een gemiddelde drogisterij... ik zou hun gelijk aanbevelen...

Loenis 26-04-2021

Snelle levering. Zeer scherpe prijs in vergelijking met andere aanbieders. Merkproduct van buitenlandse afkomst.

Angelina 26-04-2021

Snelle levering
Goedkoopste prijs
Duidelijke maiks over het verloop van de bestelling

Rob Groothoff 26-04-2021

Ik heb gekozen voor deze schop ivm de scherpe prijs en de vlottelever termijn alles was goed verzorgd binnen gekomen

AlidaB 25-04-2021

Aanrader! Betrouwbare website, goede kwaliteit, prijs én snelle levering. Top!

Guy De Bakker 25-04-2021

Alles perfect in orde, aan een zéér goede prijs in vergelijking met ander internet winkels. Tot de volgende.

F.Zomer 25-04-2021

Heb 4 dozen mondkapjes KN95 besteld. Snelle levering en correct volgens bestelling geleverd. Leverancier was mij onbekend maar kan op herhaling rekenen.

Annelies 25-04-2021

duidelijke website ,snelle levering maken hun belofte waar. verschil prijzen groot met fysieke winkel.

bv: bleu m tandpasta scheelt haast 4.00 euro .Mag gerust wat verschil in zijn, winkel heeft meer kosten, maar het is wel erg groot .

Simon 24-04-2021

Nu twee keer besteld.
Netjes verpakt in een stevige doos die door de brievenbus past en goed te volgen via track and trace

Kornelis 23-04-2021

Goede website, scherpe prijs, kwam door webshop keurmerk eoge klant beoordelingen meteen al betrouwbaar over. Na bestelling meteen uiterst correcte informatie over het bestelde en het proces van verzenden. Tandenborstels werden precies opo tijd (dag na bestelling) thuis afgeleverd. Kortom... ik weet niet wat ze nog beter kunnen doen.

Loek Melis 23-04-2021

Vlotte levering van een goed werkend product. Bovendien gaat het niet alleen om de tandenborstel, maar je krijgt nog veel meer hulp om je tanden goed te poetsen

Joop 23-04-2021

perfecte en duidelijke website, ruime keuze, redelijke prijzen, snelle levering!

Marit 22-04-2021

Scherpe prijzen en de volgende dag al in huis. Goede service en we zijn zeer tevreden over het product.

Hans 20-04-2021

Product(en) werd(en) geleverd als omschreven. De volgende dag al in huis. Erg tevreden met de aankoop. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Anneke vd Steeg 20-04-2021

Fijne site om te bezoeken
Product zoals omschreven
Levering zoals afgesproken
Wordt goed op de hoogte gehouden
Blij met deze aankoop

Jenny 19-04-2021

Duidelijke website met volledig assortiment. Snelle levering en altijd goede kwaliteit.

Janey 19-04-2021

Voor het eerst hier besteld,snelle levering en je wordt ook goed ervan op de hoogte gehouden.
De producten zijn ook top!

Ingrid 16-04-2021

snelle levering, we werden goed op de hoogte gehouden van de verzenddatum en de artikelen zijn van goede kwaliteit!

Olga 16-04-2021

Duidelijke site, makkelijk koopproces, duidelijkheid over order, verwerkingstijd en traject tot levering.
Veilig geleverd in leuke verpakking.

Ab 16-04-2021

Bestelling is snel verzonden. Aanbiedingen zijn erg interessant. Goede kwaliteit.

Kathy 14-04-2021

Een duidelijke site met een aantrekkelijke prijs voor het product en snelle levering!

Henk E 13-04-2021

Duidelijke site, ruime keus en snelle levering! Ook de service is prima; er was iets niet goed gegaan met de betaling (door mijn fout), wat in samenspraak snel en prima is opgelost: oude bestelling werd meteen geannuleerd en nieuwe bestelling kon worden geplaatst. Super!