Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leo 28-11-2022

Correcte levering, gebruik dit product al jaren zonder problemen .op advies van de tandarts

aveenhuysen 28-11-2022

Zocht een nieuwe elektrische tandenborstel, maar gewoon een leuke Oral-B en gevonden voor een mooie prijs. Bestellen ging makkelijk en zending kwam aan op de dag zoals aangegeven. Prima verpakt in een doos op maat en produkt in originele verpakking en ongeopend. Al met al een perfecte bestelling. Ging het altijd maar zo :-)

R Stals 27-11-2022

helaas kan mijn cijfer niet hoger zijn dan een 4. Het bestelde product, opzet borstels Oral B, lagen nagenoeg los en rommelig in de verpakking, en het waren niet de borstels die ik besteld had. Teleurstellend.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 12-12-2022

Beste heer/mevrouw Stals,

Ten eerste; hartelijk bedankt voor uw feedback. Wat vervelend te horen dat u teleurgesteld bent door de levering. Ik heb alles doorzocht maar kan geen bestelling met uw gegevens vinden. Ook vind ik geen communicatie terug over uw foutieve levering. Erg jammer, want zo zijn wij ook niet in de gelegenheid iets voor u op te lossen of recht te zetten. Wij horen graag alsnog van u.

Het Tandenborstel.com Team

Anja 27-11-2022

Prima service. Veel keus. Goeie prijs. Snel in huis.
Ben erg tevreden over de dienstverlening van Tandenborstel

Johan uit Delft 27-11-2022

De prijs is prima, en de levering was snel, een dag na de bestelling werd het bestelde bezorgd.

Troost 26-11-2022

Super vlugge levering ...en eindelijk een tandenborstel die goed poetst...helemaal tevreden 😊

Stefanie 25-11-2022

Top , vlot en netjes geleverd .
Ik had een mooie aanbieding tijdens black friday!

Henny 21-11-2022

Goede prijzen,vlotte levering door tandenborstel. com
De oral-B tandenborstel was goed geprijsd en netjes verpakt geleverd.
Zeker aan te bevelen.

S vsn Poorten 20-11-2022

Ik heb een week geleden een 5 tal speekseltests besteld .wat bleek dat deze tests maar tot 3 december 2022 houdbaar zijn dit vind ik niet kunnen.

Hans 20-11-2022

Goedkoopste aanbieder ! Prima tandenborstel ! Prima afhandeling !
Kortom : Top !

Hansies 18-11-2022

snel geleverd, en goede producten aan een goede prijs , meer dan een aanrader , top !

ma1089 18-11-2022

Prima service, goed bezorgd. Goeie webshop........................................

wim kievit 18-11-2022

Tandenborstel.com is duidelijk op zijn website en bestel gerust het wordt makkelijk en snel thuis bezorgd.

Danny 18-11-2022

Levering op tijd, alle informatie netjes via de mail. De tandenborstel ligt goed in de hand, de beschrijving is prima. De diverse opties werken goed, ik heb net zulke schone en gladde tanden als wanneer ik van de mondhygiëniste kom. Hijg geeft ook aan wanneer je te hard poetst, zodat je daarmee je poetsgedrag aan kan passen. Ideaal, echt een aanrader.

Roy 16-11-2022

Tandenborstel.com heeft snelle levering en een goedee prijs voor de producten

Irene Westerhof 15-11-2022

1e keer besteld bij voor mij een onbekende webshop.
Was opzoek naar tandpasta die kennelijk uit het assortiment gaat ?
Hier gelukkig nog volop te bestellen, dus met 10 tubes kan dochterlief een poosje vooruit.
Echt supersnelle levering! Volgende dag al binnen!

Henk 14-11-2022

Zeer professioneel en accuraat. Goede en snelle levering. Te volgen via track and trace systeem. Keurig verpakt, bondige en duidelijke pakbon, factuur. Ik raad een ieder Tandelborstel.com aan.

Willem 13-11-2022

Speciale tandenborstels besteld, via de overzichtelijke website.
Snelle levering, en goede prijzen.

Maurice 13-11-2022

Heldere site, producten netjes en op juiste tijdstip geleverd
Goede prijs in vergelijking met andere sites

L. Shuty 12-11-2022

Ik ben helemaal tevreden. Grote keuze, goede prijzen. De bestellingen zijn netjes en op tijd gekomen.

Elizabeth 12-11-2022

Site vind ik overzichtelijk. Heb gemakkelijk mijn keuze kunnen maken. Levering was snel en correct.

Gerda 12-11-2022

Dacht dat mijn pakketje niet afgeleverd was gebeld met tandenborstel.com gingen dat meteen uitzoeken voor me.
Een dag daarna vond ik toch zelf het pakketje achter een bloempot dat had de post.nl daar neergezet had dat eerst niet door
Maar al met al prima winkel een echte aanrader !! en tussen )) goedkoper als bij de apotheek of drogist fijn in deze tijd zeker !!!
Groeten Gerda

Jan 11-11-2022

Snelle levering, helaas was de verpakking bij post.nl open gegaan en miste ik 2 artikelen.
Na telefonisch kontakt met de klanten service
Is dit perfect opgelost.Binnen een dag de aanvulling gekregen.
Chapeau voor jullie service.

Mevrouw M.M. Frings 11-11-2022

goed geholpen bij aanvankelijke bestelproblmen; blij met de mogelijkheid ragers van lactona te kunnen bestellen; zijn niet overal te koop in winkels.

Ron 09-11-2022

Zeer overzichtelijk snelle bezorging prijs kwaliteit zeer goed.
Ik kan het iedereen aanraden om er een bestelling te doen.
Goed en gemakkelijk wat wil je nog meer.