Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maurice 13-11-2022

Heldere site, producten netjes en op juiste tijdstip geleverd
Goede prijs in vergelijking met andere sites

L. Shuty 12-11-2022

Ik ben helemaal tevreden. Grote keuze, goede prijzen. De bestellingen zijn netjes en op tijd gekomen.

Elizabeth 12-11-2022

Site vind ik overzichtelijk. Heb gemakkelijk mijn keuze kunnen maken. Levering was snel en correct.

Gerda 12-11-2022

Dacht dat mijn pakketje niet afgeleverd was gebeld met tandenborstel.com gingen dat meteen uitzoeken voor me.
Een dag daarna vond ik toch zelf het pakketje achter een bloempot dat had de post.nl daar neergezet had dat eerst niet door
Maar al met al prima winkel een echte aanrader !! en tussen )) goedkoper als bij de apotheek of drogist fijn in deze tijd zeker !!!
Groeten Gerda

Jan 11-11-2022

Snelle levering, helaas was de verpakking bij post.nl open gegaan en miste ik 2 artikelen.
Na telefonisch kontakt met de klanten service
Is dit perfect opgelost.Binnen een dag de aanvulling gekregen.
Chapeau voor jullie service.

Mevrouw M.M. Frings 11-11-2022

goed geholpen bij aanvankelijke bestelproblmen; blij met de mogelijkheid ragers van lactona te kunnen bestellen; zijn niet overal te koop in winkels.

Ron 09-11-2022

Zeer overzichtelijk snelle bezorging prijs kwaliteit zeer goed.
Ik kan het iedereen aanraden om er een bestelling te doen.
Goed en gemakkelijk wat wil je nog meer.

Nel 07-11-2022

Prima prijs/kwaliteit verhouding, hele snelle levering. Goed op de hoogte gehouden wanneer ze het kamen brengeb

Jantina 06-11-2022

Voor het eerst een bestelling geplaatst en snel en keurig ontvangen. Tandenborstel voldoet uitstekend!

Th baas 06-11-2022

prima webshop overzichtelijk en een goede prijs kwaliteit
snelle verzending echt een aanrader

Tandenborstel.com 05-11-2022

Prima bedrijf. Vlotte levering en goede prijs. Ben heel tevreden en zal in de toekomst zeker hier nog een keer iets bestellen,

Douwe 04-11-2022

Voor de derde keer hier besteld, snelle levering en netjes geleverd.
Toevallig via internet op deze site gekomen, gebruiksvriendelijk en helder.

Velsen noord 04-11-2022

Schoonmaakcassette Braun scheerapparaat. Snelle verzending met meer voordeel. Gratis verzenden boven bepaald bedrag. Koop veel producten hier tot oral b tandenborstel aan toe

Ja, zeker een aanrader. 28-10-2022

Prima product, snelle levering en betaalbaar. Ik kom hier nog vaker een keer shoppen. Zeker een aanrader.

Mario 26-10-2022

De reden om voor Tandenborstel.com te gaan, is eenvoudigweg de prijs. Voor ons was dit de eerste bestelling, en was het fijn om achteraf te kunnen betalen. Dat zou iedere webshop moeten aanbieden. Wel jammer dat dit dan weer extra geld kost.
Het is een fijne duidelijke webshop, waar je eenvoudig je keuzes kunt maken en aanpassen.

Björn 26-10-2022

Ik heb interprox ragers in grootverpakking gekocht. Scherpe prijs, snel geleverd en netjes verpakt.

E.M.Smit 24-10-2022

Gebruiksvriendelijk bestelsysteem via bol.com en de volgende dag in de bus. Goed product Braun scheerkop.

Amed 24-10-2022

Ik had het product snel in huis. Prima product en goede prijs - kwaliteit verhouding.

Henk 23-10-2022

Erg toegankelijke website, de prijzen zijn zeer gunstig en de bezorging verliep uitstekend.

w. van langen 23-10-2022

Duidelijk en gemakkelijk om iets te bestellen. Goede service en goede prijs. Lage bezorgkosten.

Coffeng 23-10-2022

Na levering van 4 zakjes Tepe waarbij bleek dat er in 1 groen zakje er 10 te weinig zaten hebben ze bij de nieuwe levering dit gecorrigeerd. Prima toch.

Een aanrader. 23-10-2022

Online shoppen bij tandenborstel.com is een aanrader.,
De site is helder en duidelijk.
Geen kleine lettertjes en eindeloos volle pagina’s.
Alles is makkelijk te vinden.
Tandenborstel.com is echt een aanrader.

John van den Heuvel 22-10-2022

Eigenlijk niks op aan te merken. Snel en correct geleverd.
Dit bedrijf komt afspraken na!

Dick 21-10-2022

Snelle levering tegen zeer aantrekkelijke prijzen.
Maar wel de originele merktandenborstels.

Tandarts Frank 20-10-2022

Perfecte behandeling, makkelijk bestellen,snelle levering
Zeer aan te bevelen