Sneltoner - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sneltoner.

Sneltoner stelt zich voor

Sneltoner.nl is op weg om de beste online winkel van Nederland te worden voor toner- en inktcartridges. Waarom Sneltoner? 1. Online cartridge bestellingen worden gratis bezorgd via Post NL Pakketpost (vanaf 25,-) 2. Sneltoner heeft combipacks: de kortingsbundels. Handig en goedkoper 3. Het eigen huismerk Q-Nomic: de compatible voordelige cartridges 4. Voor 23.00 uur besteld? Volgende werkdag in huis. 5. Sneltoner richt zich op 100% klanttevredenheid Kortom: snel goedkope cartridges Sneltoner is winnaar van de THUISWINKEL AWARD PUBLIEKSPRIJS 2014, 2015, 2016 én 2017 in de categorie computer hard/software xs.

Schrijf een review voor deze winkel

Edwin 30-01-2017

Super service

Zeer goede service snelle levering en prima prijs van de eigen merk gardridges
Lossen problemen goed en netjes op ook al ligt het niet direkt bij Sneltoner zelf .

Pluspunten

• Goede service
  • Goede garantie

c j van t klooster 25-01-2017

mijn sneltoner

sneltoner is echt goed en betrouwbaar en de goed koopse en zeker altijd even vriendelijk en een super snele bezorging

Pluspunten

• zeer goed
  • snelle afhandeling

Minpunten

• geen
  • geen

P.a.Weel 24-01-2017

Kreeg de tip van een gebruiker van Sneltoner.

Helder en duidelijke Website, juiste type snel te vinden, bestellen is dus een fluitje !
Huismerk Q-Nomic van prima kwaliteit.

Aad van Essen 14-01-2017

Vlotte en klantvriendelijke service.

Omruilen /opsturen en aankoop ander merk cartridges was bij Sneltoner binnen drie dagen vlot en klantvriendelijk geregeld! Klantenservice handelde mijn verzoek telefonisch adequaat en klantgericht af.

Pluspunten

• Snelheid
  • Mogelijkheid van omruilen cartridges

100% tevreden over Sneltoner 06-01-2017

snelle levering,goede kwaliteit en voortreffelijke service

Breed assortiment aan goede cartridges voor printers o.a. Niet goed ,vervangende producten komen er al aan,bij wijze van spreken. Voor 23.00 uur besteld en levering de volgende dag,wordt waargemaakt. Tenzij er sprake is van een weekend of feestdag - logisch toch? Zowel merk- als eigen merk leverbaar.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • snelle levering
  • vervangend product bij foutje
  • akties,bv. gratis papier

Minpunten

• geen

Joustra 05-01-2017

Met recht de naam SNELtoner!

Sneltoner kenmerkt zich door een duidelijke site. Kom je er niet uit,dan kun je bellen en word je zeer vriendelijk te woord gestaan. Voor elf uur 's avonds besteld,dan heb je het bestelde de volgende dag in huis. Ik had één keer een beschadigde cartridge. Deze werd gelijk vervangen ,zonder kosten. Geweldig!

Pluspunten

• niet goed,geld terug
  • snelle service
  • kwaliteitsproducten

Minpunten

• geen

prive relatie 03-01-2017

uitstekend

Zeer goede service en daarom al jaren klant
Ook goede afspraken kunnen maken i.g.v. nieuwe printer en overschot oude cartridges

Rudi 29-12-2016

Is zeker een aanrader.

Top service en top afhandeling. Tussen de bestelling en de levering zat minder dan 12:00 uur.
Zal deze firma zeker en vast aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Pluspunten

• Snelle service
  • Top afhandeling
  • Minder dan 12 uur tussen bestelling en levering
  • Prijs

user997 29-12-2016

Scherp geprijsde producten en uitstekende service

Sneltoner is niet alleen de goedkoopste, maar staan ook garant voor zeer goede en nette aftersales, dus mocht er iets niet naar wens zijn dan kun je erop rekenen dat je goed wordt geholpen Het contact via de mail, verloopt bovendien ook snel wat erg aangenaam is.

Goed onthouden. 17-12-2016

Meer dan goede service.

De cartridge werkte niet naar behoren. Ik kreeg onmiddellijk een nieuwe toegestuurd, die binnen twee dagen keurig op tijd werd afgeleverd.

Joop van der Sterren 15-12-2016

Cartridges

Zeer snelle service, goede kwaliteit van de producten, makkelijke website en niet duur en heb je vragen wordt je direct te woord gestaan door mensen die weten waar zij het over hebben, (kennis van zaken)

Pluspunten

• Zeer snelle leveringen
  • Makkelijke website

Cees 10-12-2016

HP 302 Inktcartridge Zwart

Originele hp cartrige voor een goede prijs.
Makkelijk te bestellen en snelle levering, de volgende dag om 11.00 uur bezorgt.

Hans 09-12-2016

Sneltoner inkt

Als jaren klant bestel altijd inkt ad circa 75 euro met gratis verzending plus 500 vel papier
Laatse zending dus geen papier er bij en verzendkosten
Dus die hebben voor mij afgedaan

Pluspunten

Minpunten

• Verzendkosten
  • Geen extra papier meer

Govert 01-12-2016

Goed product

Wij bestellen hier regelmatig inkt van het huismerk nog nooit problemen gehad, een goed product voor een goede prijs

tevreden 30-11-2016

Beste van Nederland met hun service.

Snelheid service alles wat je kan wensen,dit is een voorbeeld voor de meeste andere bedrijven.
Ik denk dat er dan meer mensen tevreden zullen zijn.

Sneltoner 29-11-2016

Slechte klantenservice

In mijn account stond als laatste bestelling een verkeerde Brother printer. Ik heb van hun huismerk Q-nomic een complete set besteld. Het bleek de verkeerde inktcartridge te zijn. Ik had per ongeluk het plastic verpakking geopend van het zwarte cartridge. Sneltoner wilde het zwarte patroon niet meer vergoeden en kreeg het ook niet meer te terug tenzij ik de verzendkosten bestaande.

G. Reindrrs 28-11-2016

Dat schiet niet op

Heb een besteling van ca.€35,- gedaan. Krijg gratis pak kopieerpapier, maar moet nu wel
€ 2,95 verzendlosten betalen. Dat schiet dus niet erg op

Guido 21-11-2016

Levering Sneltoner

Heel snelle levering zoals het hoort. Gemak van betaling (Bankcontakt-Mister Cash)
Prijs kwaliteit dik in orde, kijk uit naar volgende bestelling.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Verantwoorde prijs

Minpunten

• geen

els 18-11-2016

uitstekende producten worden door Sneltoner.nl geleverd.

De artikelen worden altijd snel bezorgd en keurig verpakt geleverd. Goede kwaliteit.
Ik bestel hier altijd.

Pluspunten

• snel
  • goed

K.H.Orta 12-11-2016

garantie cartridges

Had problemen met HP cartridges, gekocht bij Sneltoner. Deze werkten in het geheel niet meer.
Contact gezocht met Sneltoner, tips ontvangen, maar daarmee kwam ik niet verder.
Weer contact gezocht met Sneltoner.
Toen ging het eigenlijk razendsnel, had volgende dag reeds de nieuwe cartridges, onder garantie geleverd. Ze werkten..........perfect.
Dit noem ik nog eens echte snelle en perfecte service. CHAPEAU

Sonja 11-11-2016

Aankoop van toner voor een oudere laserprinter

Ondanks het feit dat ik een foutievepostcode had doorgegeven heeft deze shop alles gedaan zodat het pakket zo snel mogelijk ter bestemming was.
PostNL had problemen met het aanpassen van de postcode maar 'sneltoner' heeft dit pakket prima opgevolgd en mij daarbij zo goed mogelijk op de hoogte gehouden van de bewegingen.

hans 09-11-2016

levering en communcatie

Het duurde helaas ruim 12 uur na de bestelling dat duidelijk werd dat het product niet op voorraad was. Helaas kwam deze melding na sluitingstijd en in het weekend zodat niet meer naar oplossingen gezocht kon worden.
De commnicatie daarna was verder wel correct, maar de verwachtingen moest men steeds naar achteren verschuiven. In plaats van levering ' de volgende dag' werd het bijna levering de volgende week.

dampie 09-11-2016

Voor de snelle werknemers van SNELTONER een pluim

Drie weken geleden een set cartridge besteld, prompt gaat mijn printer kapot. Nieuwe gekocht. andere cartridge. Snel en zonder problemen kunnen ruilen bij SNELTONER. Echt SNEL. Super

Pluspunten

• men snapt je bij een probleem
  • reageren SNEL

Mark 08-11-2016

Sneltoner!

Topservice, snelle levering, vriendelijke klantenservice...ofwel, ik ga nooit meer ergens anders mijn cartridges halen!!

pomoc 03-11-2016

Super prijs en levering

Twee toners besteld voor onze ricoh, kosten maar 15 euro p.s. en toch gratis verzending super. Op site stond beperkte voorraad, email ontvangen dat de levering niet binnen 24h kan ivm niet op voorraad, hmm. Maar oké, ik dacht dan bestel ik in afwachting elders eentje. Internet afgezocht nergens voor zelfde prijs en met gratis verzending kunnen krijgen, met twee dagen vertraging bestelling ontvangen. Voortaan betel ik wat extra en ik ga nooit meer elders zoeken, sneltoner is voor mij no1.