Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in showrooms in Nederland en België.

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,4

rene Staalduinen 18-10-2019

Slechte ervaring !! S’morgens bellen om een kraan te reserveren, wat op de site staat dat dit mogelijk is voor 1 dag, alle gegevens uitgewisseld code gekregen. Dan een uur in de auto en daar aankomen en dan doodleuk zeggen hij is al verkocht. Dit was filiaal Rosmalen leuk 2 uur in de auto voor niks!!
Rene staalduinen 22-10-2019

Na mijn review heeft de klanten service dit goed opgelost ben helemaal gelukkig hoe ze dit hebben opgelost 10 sterren waard

Officiële reactie van Sanitairwinkel 21-10-2019

Beste Rene,

Vervelend hoe dit gelopen is. Inmiddels is er contact met u opgenomen en wordt er naar een passende oplossing gezocht!

Renée - Sanitairwinkel

Aeilko Suurbier 16-10-2019

Uw medewerkers zijn service gericht . Na een foto gestuurd te hebben wisten ze direct welk product ik zoch . Binnen 1 week had ik het in huis . Top .

Govy 05-10-2019

Ik heb hier privé een toilet gekocht deze heb ik ook gekregen toen ik hem de volgende dag uitpakte en ophing kwam ik er achter dat er een heel kleine scheur inzat. Ik heb toen meteen met hun gebeld en gevraagd voor te retourneren ivm barst de medewerkster zei dat moet schriftelijk ik stuur u meteen een retour bon op! Alleen s’ avonds thuis gekomen en in de mail gekeken kwam ik erachter dat niks was op gestuurd. De andere dag weer opgebeld en sorry sorry ze zouden meteen opsturen s’avonds was hij inderdaad opgestuurd dus alles opgestuurd. Krijg ik dagen later bericht dat ik te laat gereageerd heb En dat ik niks vergoed kan krijgen daarna nog gebeld maar dan wordt je niet serieus genomen en met antwoord dat is het beleid daar kunnen wij niks aan doen

AvS 31-08-2019

Uitstekende ervaring! Op dinsdagavond een outlet douchegoot besteld. Niet in originele verpakking, maar wel compleet en onbeschadigd. Op woensdagavond al bezorgd, maar toen bleek alleen het rooster maar in de doos te zitten. Chat online met medewerker. Deze verzocht om 'service formulier' maar in te vullen. Eerlijk gezegd had ik toe wel mijn twijfels of het wel goed zou komen. De volgende ochtend kreeg ik een mailtje dat ik de verkeerd geleverde goot kon terugsturen naar gratis antwoord nummer. Op mijn vraag of het betaalde bedrag werd teruggestort kreeg ik snel een duidelijk antwoord: Nee hoor, morgen ontvangt u een nieuwe! Op vrijdag ochtend stond de bezorger al aan de deur met een volledig nieuwe. Geweldige service! Ja ik kan sanitairwinkel dus bij iedereen aanbevelen!

EM 25-08-2019

Telefonisch geholpen waardoor levering toch eerder kon dan op de website werd aangegeven! Chapeau!

reinders renovatie 22-08-2019

fijne winkel, ik doe hier voor mijn bedrijf inkopen en heb altijd goed contact.

Wilam Bees 08-08-2019

Er was een "fabrieks fout" aan een wastafelkraan .
Namelijk de messing bus waar je de kraan mee vastzet bezat geen binnendraad.
In overleg heb ik hem met een moer vast gezet.
Als ongemak stuurde nen ons een attentie.
Verder is men zeer behulpzaam bij technische vragen, zoeel per mail als telefonisch.
En is de levering snel en correct

Wolf 09-06-2019

L.S., zeer terzake kundige en efficiënte afhandeling van mijn bestelling en zelfs binnen de verwachte levertijd in de showroom aanwezig.

Ton 22-05-2019

Levering perfect maar ook na lange tijd helpen ze je alsof je het gisteren pas gekocht hebt.
Dan ook een perfecte service, goed meedenken en dat alles uitermate beleefd en vriendelijk.
Voor mij geen andere sanitair winkel meer!
Ik hoop dat ze gauw ook andere soorten business opzetten want met deze service en de goede prijzen kunnen ze een aantal markten aardig op zijn kop zetten.

Teck 21-05-2019

Eerste ervaring met deze winkel.
Ouderwetse service! Top!!
Niet het idee dat je online winkelt.
Bijzonder (klant)vriendelijk aan de telefoon!

Th. Staats 12-05-2019

De levering was in orde, de gebruiksvriendelijkheid was ook goed.
Inmiddels heb ik andere Geberit klanten attent op uw bedrijf gemaakt.
Graag de volgende keer vermelden dat u de pakketten via Post.nl verstuurt en dat we deze bij een dichtbijzijnde Post.nl moeten afhalen.

richard mombarg 12-05-2019

top geholpen en geadviseerd het juiste onderdeel snel ontvangen was er heel blij mee wat moet ik nog meer over zeggen.

Andy 03-04-2019

Duidelijke website. Produkten worden zeer uitgebreid omschreven. Contact via mail en telefoon is helder en klantgericht. Snelle levering ook als er iets nagestuurd of omgeruild moet worden. Terugstortingen vinden ook snel plaats dus kortom een fijne zaak om zaken mee te doen.

cor 13-02-2019

omdat wij een ontkalkingsmiddel nodig hadden, wat door de fabrikant van sanitair geadviseerd was, hebben wij dit bij sanitairwinkel besteld. vooraf hebben wij telefonisch informatie opgevraagd qua levertijd, verzending enz. goede informatie qua betalingswijze en bevestiging van order en levertijd.

R.Barendse 27-01-2019

Goede informatie, snelle en correcte levering. En een goede prijsstelling.
Zeker aan te bevelen bij aankoop van sanitair. T.o.v. een concurrent een verademing in service en afhandeling en zeer zeker de prijsstelling.

Martin 19-01-2019

Doen wat ze beloven en snel geleverd. Kortom topwinkel. Ergens anders goedkoper? Zij leveren voor hetzelfde bedrag.

F.Reenders 05-01-2019

Altijd waar voor je geld goed kwaliteit/prijs garantie. Staan altijd open voor vragen en wordt bovendien zeer goed en vriendelijk geholpen.

Gwendolyn 27-12-2018

Zeer vriendelijke en meedenken geholpen. Goede en betrouwbare levering met snelle service.

Evab 25-12-2018

Drama drama, douche op 24-08 besteld leverdatum is al 5 keer aangepast. Nu zouden we hem krijgen op 13 januari, 6 maanden later... als hij uberhaubt komt.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 27-12-2018

Geachte Evab,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de levertijd langer is dan aangegeven.
Excuses hiervoor! Er is inmiddels met u contact gezocht voor een passende oplossing.

Klantenservice
Sanitairwinkel.nl

J.Gaanderse 23-12-2018

Uitstekende mondelinge toelichting via telefoon snelle en correcte levering

Cor 21-12-2018

Goed advies gekregen en de bestelling was ook snel in huis. Was eerst in de winkel geweest en daar adviezen gekregen waar op te letten en toen het juiste artikel besteld via de website.

Mirjam 09-12-2018

Gemotiveerd personeel

Nav de live chat met een medewerker een bestelling geplaatst. ( door de medewerker ingevoerd ) Nette afhandeling van de order en later gestelde vraag via de chat ook netjes beantwoord.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leah 08-12-2018

Prima service!

Deze winkel had mijn gewenste product, schappelijk geprijsd. Omdat ik onbekend was met deze winkel en onzeker over de betaling heb ik telefonisch besteld. Op afspraak werd binnen 15 minuten teruggebeld en nogmaals bevestigd dat mijn betaling was ontvangen en de levering werd voor de week erop aangekondigd. Ook dat is prima verlopen en ik ben uiterst tevreden over de gang van zaken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Meijer 06-12-2018

Prima service

Twee van hetzelfde artikel besteld en kwam snel binnen maar ipv 2 was er maar 1 geleverd. Aangegeven via whatsapp en vervolgens is dat prima opgevolgd door Sanitairwinkel en 2e artikel vervolgens snel nabezorgd.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Lopez 05-12-2018

Goed bedrijf

Via de website de plieger bedieningspaneel besteld en zoals afgesproken geleverd ook de communicatie via de mail verliep snel en overzichtelijk een bedrijf om aan te raden

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -