Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in showrooms in Nederland en België.

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,7

Andrea 26-07-2022

Delivery service unreliable : I choose to pay MORE for the customized delivery , but the delivery didn´t take place at all.
Contacted the customer service , in a pretty rude way they told me that could not help me . Just wait .

Ontevreden klant 25-05-2022

Leuk dat overal garantie op zit maar als puntje bij paaltje komt laten ze je stikken. Al 1 jaar lang probeer ik beroep te doen op de garantie van een lekkende inbouwkraan. Al ruim 10x gebeld en 10x te horen gekregen dat ik wordt teruggebeld. Nooit gebeurd. Ik zou niet met deze partij in zee gaan voor je gehele sanitair, misschien enkel voor een wc borstel of tandenborstel houder, blijf vooral weg voor grotere inbouw spullen.

Ruud Tiessen 23-01-2022

In filiaal Den Bosch goed voorgelicht over klein design bad. Snel geleverd. Nadat garantie/retourtermjjn verstreken was ontdekten wij een scheur in het bad. Hoewel voor q1 niet duidelijk was hoe dat ontstaan is kregen wij zondermeer een nieuw exemplaar. Perfecte service!

Q1sanitair.nl 21-01-2022

Een prima shop met service op en top, daar kunnen wel wat andere shops een voorbeeld aannemen!
Ten eerste heel vriendelijk geholpen in de winkel, alle tijd en uitleg gekregen!
Zij komen hun afspraken na! De levering ook netjes volgens afspraak!
Er was een probleem met hangkast maar na één telefoontje werd dit ook opgelost en wat heel belangrijk was, donderdag gebeld en maandag erop volgend al weer geleverd!
Deze mensen werken accuraat en zeer klantvriendelijk en service gericht!
Wij kunnen deze Q1sanitair shop in Eindhoven met volle overtuiging aanbevelen en overigens zijn de prijzen ook aantrekkelijk!
Super score is 10 punten👏🏻👍🏻
Shirtje Veldhoven

Jasper 18-01-2022

Vriendelijk geholpen in de showroom in Rosmalen. Er wordt goed meegedacht over de indeling en de keuze van producten. Uiteindelijk gekozen voor een combinatie van witte en blauwe tegels met zwart sanitair. Vooralsnog zeer tevreden met de kwaliteit van de producten.

Henk E 11-01-2022

We hebben een nieuwe buitenkraan besteld maar helaas werd er een ander artikel geleverd. Niet iets wat je verwacht maar wel iets wat kan gebeuren. Na een telefoontje kreeg ik direct een serviceformulier opgestuurd en heb twee foto's teruggestuurd. Ik kreeg direct de melding dat het juiste artikel inmiddels onderweg was zonder te wachten of ik het foute artikel al opgestuurd had.. Top voldoet ruimschoots aan mijn verwachting van een service gerichte organisatie. Chapeau!

Sander 02-01-2022

De levering van de tegels liet lang op zich wachten door de leverancier, erg vervelend.
Ook was er een tegel kapot, maar die wordt zsm opgestuurd. Ook is er een oplossing geboden in de vorm van korting op een accessoire voor in de badkamer.
Inmiddels is bijna de hele badkamer betegeld en kunnen we genieten van onze badkamer, en zijn we blij met de aangeboden korting.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 23-12-2021

Geachte Heer

Bedankt voor uw review en feedback.

Vervelend om te vernemen en excuses voor de ontstane situatie dit is zeker niet de bedoeling.
Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie samen te bespreken.

Eveline 08-12-2021

In oktober een hele lijst met spullen besteld. Flink bedrag moeten betalen (8000,-) maar nog niks ontvangen. In januari moet alles wel leverbaar zijn wordt ons nu verteld, maar mocht er toch nog vertraging zijn, horen we dat op tijd met een mailtje.
Op de website staat: voor 18.00 besteld, volgende dag in huis. Ik ben al ruim 2 maanden aan het wachten en het is nog maar afwachten of ik het begin januari heb.

Annie 29-10-2021

Toilet besteld, verkeerde geleverd, dag erna werd toilet omgeruild Bij het plaatsen misten we een afdichtingsring. Op za
serviceformulier ingevuld en opgestuurd .daarna gemaild geen antwoord.op donderdag maar gebeld .werd verteld dat de ring wel onderweg zou zijn
.zaterdag erna nog steeds geen ring geleverd .wij kunnen dus al een week geen gebruik maken van toilet aangezien wij maar 1 toilet hebben . Hoe lang zal t nog duren ?...
Officiële reactie van Sanitairwinkel 19-11-2021

Geachte Mevrouw

Bedankt voor uw review en feedback.

Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie samen te bespreken.

Bart 21-10-2021

Allereerst voel ik me verplicht om te zeggen dat ik nog nooit een een review heb geschreven, laat staan een slechte. Voor Sanitairwinkel.nl maak ik graag een uitzondering.

Alles wat fout had kunnen gaan is fout gegaan bij deze winkel. Afspraken/beloftes die niet nagekomen worden, leveringen die telkens verkeerd zijn, artikelen die zonder pardon op de oprit worden gesmeten zonder aan te bellen of aan te geven dat ze geleverd zijn.

Allereerst werd er een belofte gemaakt dat wanneer wij de vrijdag voor levering (maandag) de factuur zouden voldoen, maandag alle spullen geleverd zouden worden, dit moest wel expliciet voor 12:00, anders zouden ze niet leveren. Wij hebben de factuur dan ook zo spoedig mogelijk voldaan.

De afgesproken maandag kwam de leverancier, deze wist ons te vertellen dat er "wat" miste, maar hij wist zelf ook niet wat het was. Contact opnemen met de klantenservice van Sanitairwinkel.nl bood geen soelaas, omdat zij ook niet wisten wat er miste. Sanitairwinkel.nl schoof vakkundig de schuld af op de leverancier en daar moest ik het vervolgens mee doen.

De volgende dag werd er zonder pardon een douchewand op onze oprit gemieterd, niet aangebeld of contact opgenomen dat deze geleverd was.

Nadat de loodgieter bezig was met het leidingwerk en het installeren van verschillende artikelen kwamen wij er achter dat er een hoop miste, weer contact opnemen met sanitairwinkel.nl, weer geen oplossing en weer wisten ze niet wat er mis was gegaan. Helaas kon sanitairwinkel.nl niet de missende artikelen direct leveren omdat ze dit eerst "intern wilde uitzoeken". Hierdoor vertraging opgelopen in de verbouwing en een loodgieter die op dat moment niet verder kon. Dit betekende dus ook dat de tegelzetter en de stucadoor ook verplaatst moesten worden en dit extra kosten met zich meebracht. Sanitairwinkel.nl nam hier in geen enkele verantwoordelijkheid en legde wederom de schuld bij de leverancier. Wij hebben de missende artikelen opnieuw besteld op de website van sanitairwinkel.nl, omdat hier stond dat deze de volgende dag in huis zouden zijn. Dit was wederom niet het geval. Ook hierover contact opgenomen om de bestelling te annuleren, dit ging met pijn en moeite omdat wij "sanitairwinkel.nl niet de kans hadden gegeven het op te lossen in de eerste bestelling". De missende artikelen bij een andere winkel besteld, wel binnen een dag binnen.

Nadat ik gevraagd heb om teruggebeld te worden, kreeg ik telefoon. De medewerker gaf aan dat wij alles maar niet zo strak hadden moeten plannen omdat er altijd wel iets fout kan gaan bij een verbouwing. Ik ga er vanuit dat wanneer sanitairwinkel.nl afspraken maakt over levering, hieraan tijden koppelt en aangeeft dat alles geleverd wordt, wij hier op kunnen plannen. Niets was minder waar.

Ook hebben wij extra tegels besteld, deze waren ten eerste weer te laat en ten tweede ook WEER de verkeerde.

Er zijn een hoop zaken die ik "vergeten" ben, maar dit is in hoofdlijnen de ervaring die je kan verwachten wanneer je zaken doet met sanitairwinkel.nl

TL;DR:

- artikelen worden niet geleverd
- artikelen worden verkeerd geleverd
- artikelen worden niet op tijd geleverd
- afspraken worden niet nagekomen
- slechte klantenservice
- weinig verantwoordelijkheidsgevoel

Om met een positieve noot te eindigen:

De verkoper was erg aardig, de koffie was lekker.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 19-11-2021

Geachte heer

Bedankt voor uw review en feedback.

Inmiddels is er contact met u opgenomen en hebben we samen een passende oplossing gevonden.

Sanne 04-09-2021

Uitstekend geholpen! Klantenservice heel goed bereikbaar, vriendelijk en accuraat. We kregen een verkeerde kraan geleverd. Dit werd keurig netjes opgelost. Ook de levering met de transporteur liep verkeerd maar ook dit werd door Saitairwinkel super opgelost.

S Zemouri 24-06-2021

Van goede service is NIET te spreken
Al ons sanitair garnituren en accessoires bij Sanitairwinkel Amsterdam gekocht en in de eerste instantie zeer goed geholpen in de showroom. Direct alles kunnen bestellen. Omdat we een grote order hadden hebben we de levering moeten opsplitsen. Eerste levering was zoekgeraakt in distributiecentrum. Gelukkig na 2 dagen bellen en mailen terecht en geleverd. Toen vertraging van de levering van de douchewand.
1 maand voor de uiterlijke leverdatum nog gebeld en gecheckt of hij op tijd binnen zou zijn. Werd me op het hart gedrukt dat de douchewand op tijd geleverd zou worden. 1 week voor levering; Geen douchewand!! Ze hadden ook geen idee wanneer ie wel geleverd wordt. überhaupt niets gecommuniceerd door Sanitairwinkel over verdere vertraging. Gezien de planning van de aannemer en terugverhuizing konden we niet langer wachten in onzekerheid. We hebben immers nog maar 1 week om de douchewand te plaatsen. Gevraagd om oplossing. Werd ons soortgelijke douchewand aangeboden (kost het dubbele van de originele die we hebben besteld) met 50 euro korting. Schandalig!! Op een order van duizenden euro's terwijl het hun probleem is dat ze niet kunnen leveren. Wetende dat we hem in onze benarde positie toch moeten afnemen. Uiteindelijk door mijn boze reactie nog 25 euro eraf gekregen. Nu nog maar hopen dat ie er op tijd is volgende week.

S. 07-06-2021

Een bestelling geplaatst bij sanitairwinkel. Een aantal producten hebben we geretourneerd.... en we wachten al meer dan een maand op ons geld!! Twee keer gemaild, krijg je onderstaand reactie:

Wij begrijpen dat u al een tijd op de terugbetaling voor uw retourzending zit te wachten. Helaas loopt ons magazijn door de drukte achter met de verwerking van de pakketten die retour komen. Onze excuses namens Sanitairwinkel.nl voor het ongemak.

U kunt zelf uw retourzending bij PostNL controleren via deze link: https://jouw.postnl.nl/

Wij proberen alle pakketten binnen 1,5 week na ontvangst te verwerken zodat met ongeveer 2 weken na ontvangst uw aankoopbedrag is terug betaald.

Mocht u al 1,5 week wachten en nog geen bericht hebben ontvangen dat uw retour is verwerkt, zou u ons dan uw Track & Trace code of de link waarop u deze zojuist hebt ingevuld toe willen sturen? Indien wij van u een bewijs hebben dat uw pakket reeds bij ons is afgeleverd kunnen wij dit intern controleren en de terugbetaling in werking zetten zodat uw aankoopbedrag alsnog met een paar werkdagen terug op uw rekening staat.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 15-06-2021

Geachte mevrouw

Bedankt voor uw review en feedback.

Excuses voor de ontstane situatie en het ongemak wat u heeft ondervonden van de vertraging van de retourverwerking.

Inmiddels is er contact met u opgenomen voor een passende oplossing.

Marvin 19-04-2021

Slechte informatie op de website. Douchecabine afgeleverd die over de grond schraapt wegens ontbreken stelmogelijkheden. Sanitairwinkel geeft niet thuis en kom bij elke mail met een ander verhaal
Officiële reactie van Sanitairwinkel 20-04-2021

Geachte heer

Bedankt voor uw review en feedback.

Klantenservice zal contact met u opnemen en samen met u kijken naar een passende oplossing.

Parsa 08-04-2021

Wij hadden een bad besteld bij de Sanitairwinkel. Zij leverden het bad met verkeerde maten. Vervolgens zat er ook een scheur in het bad. Eerst wilden zij niet meewerken bij de vergoeding van het bad. Later hebben zij toegezegd, dat zij de kosten van het bad terug gaan storten. Tot vandaag heb ik maar helaas geen geld ontvangen. Lijkt mij een criminele organisatie te zijn. Ik ga mijn advocaat inschakelen.

Gerard 18-03-2021

Geberit Eco duo. Drie keer een nieuwe stortbak geleverd gekregen. Alle drie lek. De laatste heb ik zelf dicht moeten maken met eigen materiaal. Dat moet je maar net hebben en weten hoe dit moet. Ik doe hiermee de leverancier zijn werk!

D.S. 29-01-2021

Op 19 oktober een douchewand besteld met een aangegeven levertijd van een week. Na vier weken niets ontvangen. Contact met klantenservice. Levering zou pas vanaf 15 december zijn terwijl op dat moment op de website bij hetzelfde artikel de levertijd 'voor 18.00 uur besteld, de volgende dag geleverd' stond. Uiteindelijk 18 december geleverd.

Ton 30-11-2020

Midden in een verbouwing voortijdig toch het sanitair kompleet afgeroepen.
Bij levering vanuit de vrachtwagen op pallets de leveringslijst en verpakkingen gecontroleerd op hoeveelheden, deze waren juist volgens mij.
Bovendien vraagt het veel ruimte om alles uit te pakken en deze was/is niet altijd aanwezig
Na een aantal maanden verbouwen gereed voor de montage, wat schets mijn verbazing bij het uitpakken, de kleur van een van de badkamermeubelen was van wit naar bruin "verkleurd".
Vanochtend uiteraard gelijk contact gezocht met de klantenservice, 1e reactie is dat ik levering niet juist en tijdig gecontroleerd heb.
Veronderstel dan dat ik ervanuit moet gaan dat intern bij het gereedzetten van de levering het onderscheid tussen een donkerbruin en wit meubel problematisch is.
Benieuwd welk vervolg dit gaat hebben, hou u op de hoogte.

Jorina 12-10-2020

In de winkel goed voorgelicht bestelling was op tijd wat wil je nog meer 👍 top

Hans Bouhuys 03-10-2020

Ze hebben alles op sanitairgebied en voor de scherpste prijzen. Maar anders dan je wellicht zou denken van een “prijsvechter” staan ze je ook nog bij met goede adviezen en uitstekende service.

Andries 26-09-2020

zeer klantvriendelijk en hulpvaardig, ruim assortiment, snelle en accurate verzending

Lucy’s bad 18-09-2020

nline gekeken naar een fijne zaak en sanitair winkel kwam zeer goed te voorschijn dus deze webshop gebruikt voor aanschaf van een bad. Het bad is thuis geleverd na 2 dagen ( gratis ) de sifon was er niet bij maar werd de volgende dag apart gebracht. ( ook besteld). Ik heb naderhand toch besloten het te retourneren omdat het een inbouw bad was en ik een vrijstaand bad wilde. Gebeld en na 2 dagen kwamen ze het ophalen. Nadat ze het hebben gecontroleerd op schade ( was niet ) had ik binnen 3 dagen mijn geld terug. Kan niets anders zeggen dan een zeer goede winkel. Super.

Jeffrey 13-09-2020

Ik was op zoek naar Tiger accessoires en die gevonden bij de Sanitair winkel voor een bedrag lager dan bij de concurrentie.
En zeker ook tevreden over de klantenservice die geboden werd.

Aad 03-09-2020

Prima winkel op tijd geleverd tegen een goede prijs keuze in assortiment is groot.
Ook voor als je iets nodig hebt voor wat oudere modellen.

Rudi 23-08-2020

Mooi en niet duur en goede servies. Ik ben er blih mee dat ik ze via internet heb gevonden