Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in showrooms in Nederland en België.

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,1

Anne 26-10-2023

De levering van het product laat te wensen over, met een vertraging van een maand voordat ze zelfs maar communiceren over de status ervan. Wanneer ze eindelijk een alternatief aanbieden, is de prijs dubbel zo hoog. Dit lijkt meer op een poging om extra winst te maken dan om een daadwerkelijke oplossing te bieden voor de klant.

Paul 26-09-2023

Very poor quality products sold here. I would not recommend anyone purchase from here. Bought a toilet plate and paint removing after 6 months of normal use and care. The company does not care about their customers and refused to replace under warranty. I will Avoid this place at all costs!

Martijn 25-09-2023

We hebben een Brauer Black Edition Regendoucheset SW238159 besteld in 2020. Na een paar maanden bladderde de verf van de mengkraan. Fantatisch opgelost door snel een nieuwe kraan te leveren. Een paar maanden wederom een probleem met de laklaag. Nu weer een nieuwe ontvangen. Ook met deze kraan ging het mis. Nu werd er niets vergoed omdat het volgens hun krassen waren die wij hadden veroorzaakt. Ik heb verzocht om te komen kijken maar daar werd niet op ingegaan. De kraan hebben we sinds de eerste slechte ervaring met alle zorg behandeld. De reactie was dan ook tenenkrommend en naar een mogelijke andere oorzaak werd niet geluisterd. Nee, de leverancier heeft besloten... De kraan wordt enorm heet daar waar de verf afbladdert. Mijns inziens het probleem. Iedere keer weer op dezelfde plek. De kraan ziet er nu echt niet meer uit. Zelfs aan de onderzijde bladdert de verf eraf. Het uiteindelijke advies. Of we niet beter een kraan van chroom moesten bestellen en daarmee was het klaar. Tot ziens 620 euro ( nu zelfs 785 euro). Ik stuur deze wat verlate reactie omdat we nu op het punt staan om de kraan te gaan toch maar te gaan vervangen.

Piepkleine badkamer voor zoon in Edinburgh! 22-09-2023

In mijn geval ging het om een piepkleine badkamer voor mijn zoon in Edinburgh. Ik had geen afspraak maar toch werd ik super hulpvaardig en geduldig geholpen! Heel klantgerichte en vriendelijke benadering, ook heel goed meedenkend om problemen in bv in de maatvoering mee op te lossen.
Ook heel redelijk geprijsd en enorme keus in producten!
Buitengewoon prettige service!

José 27-07-2023

Product kwam snel. Netjes verpakt. Website is duidelijk. Enige minpunt is dat product na een paar weken al goedkoper wordt aangeboden. Databus altijd balen.

MvanO 14-07-2023

Heel tevreden over deze website. De bestelling werd snel verstuurd, en we kregen een kortingscode voor een volgende bestelling. We werden na de orderbevestiging ook goed op de hoogte gehouden tot aan de levering van het pakket. Erg fijn ook dat er zo’n duidelijke en uitgebreide omschrijving bij het product stond.

Sven 27-06-2023

Levering van een gootsteen onderkast voor de 7de x uitgesteld. Blijven hetzelfde zeggen. We nemen contact op met de leverancier maar daarna geen gehoor meer. 7 x uitgesteld vind ik niet normaal!!!
Officiële reactie van Sanitairwinkel 17-07-2023

Geachte Heer,

Bedankt voor uw review en feedback.

Excuses voor de situatie en het ongemak van de lange levertermijn

Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie te bespreken.

Arts 24-05-2023

In de winkel goed geholpen, maar daarna alles zelf moeten regelen mbt communicatie.
Uiteindelijk is het na enige moeite tot een goed einde gebracht.

Levering 1: Zelf moeten bellen voor een betaallink (wanneer deze niet voor levering is betaald, komen ze niet), aangezien de levering direct na het weekend kwam. Tijdens het bellen erachter gekomen dat ook de levering er (nog) niet in stond. Bezorgers hebben de bestelling uiteindelijk bij een verzorgingstehuis (?) afgezet, waarna de begeleiders Sanitairwinkel hebben gebeld om te vragen wat de pallet bij hun deed? Het kwam er op neer dat de bezorger het bij het verkeerde adres heeft geleverd zonder te checken of het wel bij het goede adres was. Even later stond uiteindelijk dan gelukkig de levering bij ons in huis.

Levering 2: Ook weer gebeld voor de betaallink en ook stond de levering er (nog) niet in! Er is afgesproken dat de bezorger ons 15-30 minuten van te voren zou bellen. Toen de levering kwam, kwamen ze een aantal uur VOOR de afgesproken tijd (ook niet van te voren gebeld). Toen ik naar hun belden was bezorger de stad al uit dus konden die dag niet meer leveren.

Levering 3: Volgende dag: 4 uur gewacht, door uiteindelijk via de track&trace erachter te komen dat ze al in de buurt waren geweest, maar de woning niet konden bereiken? Dus ook weer niet goed gegaan. Hebben ook niet van tevoren gebeld. Was erg knap, aangezien alle andere bezorgers uit de wijk er wel konden komen. Ook hier dus weer zelf achteraf achterna moeten bellen.

Uitgestelde levering:
Ook kregen we tijdens ons tweede belletje voor de betaallink te horen dat er één item niet bij de tweede levering zou zitten maar de week later zou worden geleverd. Aangezien we hier niks meer over hoorde zelf weer contact op moeten zoeken: LEVERTIJD is 4 weken extra geworden. En dit terwijl wij al begin maart de aanvraag voor de gehele bestelling hebben gedaan.

Extra levering:
Om ons tegemoet te komen in alle onvoorziene omstandigheden hebben ze goed met ons meegedacht. Wij hadden diverse artikelen van Brauer waarbij helaas diverse kleuren van o.a. knoppen zaten in één artikel (metal gun ipv zwart mat). Dit is ook de fout van de leverancier en niet die van Sanitairwinkel. We hadden keurig binnen enkele dagen wel de juiste onderdelen binnen. Het duurde helaas wel bijna 2 maanden voordat de extra levering binnen was omdat er enige tijd niet meer werd gereageerd op alle mails. Ook zagen we in een orde een extra flesje wijn staan, deze is uiteindelijk (uiteraard) helaas niet geleverd maar toch heeft het een goed einde gekregen want alles is binnen en gemonteerd.

Kortom: mocht je veel geduld hebben, raad ik dit bedrijf wel aan. Want de artikelen waren goed en in prima prijs/kwaliteitverhouding.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 14-07-2023

Geachte mevrouw Arts

Bedankt voor uw review en feedback.

Excuses voor de situatie en de vele ongemakken.
Uw bestelling en vooral de leveringen zijn niet goed verlopen.

Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie te bespreken.

Bak 24-03-2023

WC pot besteld, deze ontvangen en netjes in de gang neergezet, niet gelijk naar gekeken. Bezig geweest met het renoveren van het toilet. 3 weken later was het zover, doos opengemaakt blijkt de wc pot gewoon in nopjes folie gerold te zijn en zo in de doos gelegd te zijn, uiteraard helemaal in gruzelementen gedonderd tijdens het transport. Contact opgenomen met Sanitairwinkel, hun reactie was lompweg we kunnen niks voor u doen omdat de reclamatietijd 48 uur is. Wat een ongelofelijk slechte club, koop hier nooooit wat !!!! Dit moet wel het slechtste gevalletje klantenservice ooit zijn, wie pakt ooit een grote wc pot in met nopjesfolie en doet die vervolgens los in een doos? En dan nog zo'n reactie. Wees gewaarschuwd als je hier wat koopt kan je enorm genaaid worden... Jammer dat ik geen -1 kan geven.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 31-03-2023

Geachte heer,

Bedankt voor uw review en feedback.
Vervelende situatie en we begrijpen dat dit geen leuke ontdekking betreft.

Sanitairwinkel.nl vraagt inderdaad aan zijn klanten om geleverde artikelen binnen 48 uur te controleren op schade en ontbreken van onderdelen.

Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en samen een passende oplossing te vinden.

Doreen 09-03-2023

Heel snelle levering, duidelijke website en fijne bestel en betalingssysteen

Bart 09-03-2023

Wat een waardeloze zaak is het. Ik zit al weken te wachten op een infrarood badkamer kachel. Ik heb al 3 keer gebeld met de klantenservice en die beloven gouden bergen. Gisteren weer gebeld en mij beloofde onze aardige mevrouw om terug te bellen en je raad het al. Weer niks vernomen van onze klaplopers. Kachel is al betaald maar het interesseert ze werkelijk waar geen bal. Doe nooit zaken met deze club. Wordt vervolgd.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 24-03-2023

Geachte heer,

Bedankt voor uw review en feedback.

Erg vervelend om te vernemen dat u al zo lang wacht op u bestelling en de informatie voorziening via klantenservice niet goed is verlopen.

Excuses hiervoor!!

Ik heb u bestelling opgezocht en zie dat u op 26 dec 2022 ook een bestelling heeft geplaats met exact de zelfde badkamerkachel, de bestelling ligt vanaf 5 januari klaar bij de showroom in Amsterdam.
U heeft daar ook een e-mail van ontvangen.

Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en samen naar een passende oplossing te kijken.

Officiële reactie van Sanitairwinkel 01-03-2023

Goede service, snelle levering en na een belletje met de klantenservice goed geinformeerd over de levertijd

Lin 24-02-2023

Ik heb hier sanitair voor 2 badkamers besteld. Los van dat er veel fouten in de bestelling zaten, werden beloofde levertijden niet waargemaakt. Alles iz nog niet compleet. Ik heb er weken aan besteed om de spullen deels geleverd te kunnen krijgen en de fouten van sanitairwinkel te herstellen. Alles is nog niet compleet! Loodgieterswerk moet hierdoor weer worden uitgesteld, de verbouwing had al
klaar moeten zijn. De klantenservice helpt niet mee, als klant zit je met de ellende van hun fouten! ABSOLUUT geen aanrader! Ik moet het maar weer afwachten, terwijl het me al tijd en vooral geld genoeg kost! Belachelijk!
Officiële reactie van Sanitairwinkel 23-03-2023

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw review en feedback.
Excuses voor de situatie omtrent u bestelling.

Inmiddels is er contact met u opgenomen en hebben we samen een passende oplossing gevonden.

Nogmaals excuses voor uw situatie.

Richard 03-02-2023

Zeer tevreden over deze online winkel!
Wij hebben bij deze webwinkel 2 bestellingen gedaan met producten voor ons toilet en nieuwe badkamer. Communicatie verliep uitstekend en leveringen snel gedaan. Door een fout van mij een verkeerde drukplaat toilet besteld. Het proces om deze te ruilen (ik had het zelfs al uitgepakt) verliep soepel en heel snel. Na montage van de toiletpot bleek er een kleine productiefout in de pot waardoor deze iets lekte. Ook hier prima communicatie, excuses voor het ongemak en een snelle omruilactie! Als wij voor ons toilet op de eerste etage straks weer wat nodig hebben bestellen we weer beslist bij SanitairWinkel.nl!
.....

Ilona 25-01-2023

Besteld omdat de snelle levertijd aantrekkelijk was maar helaas is de ontvangen waskom ontzettend krom. Inmiddels een week verder en er is nog geen uitzicht op het omruilen van de waskom. De klantenservice reageert ontzettend traag en telefonisch geven deze aan te wachten op een reactie van de leverancier. Ik heb als klant niets te maken met de leverancier, ik wil gewoon ontvangen waarvoor ik betaald heb.

Debby 13-01-2023

Online bestelling gedaan. Wat vragen gesteld via de klantenservice online als telefonisch, snel en vriendelijk geholpen. Artikelen zoals afspraak geleverd en zeer tevreden over kwaliteit/prijs.

willem12345 08-01-2023

Online besteld, afgehaald in de winkel. Vriendelijke bediening en kreeg een uitvoerig installatie verhaal. Top

Marianne 08-01-2023

Toen we onze badkamer bestelden gingen er wat mis. We vonden op dat moment dat Sanitairwinkel dit niet correct oppakte.
Uiteindelijk is ons probleem toch doorverwezen naar de juiste persoon en zijn we blij dat er naar een goede en passende oplossing is gezocht.
Eind goed, al goed.

Georg 12-12-2022

Omdat we op de afgesproken tijd niet konden zijn we op goed geluk naar de Sanitairwinkel in
Rotterdam gereden.
In de hoop dat er iemand ons kan helpen.
Maar de verkoper zij ons ze maar met twee verkopers waren en ik een andere afspraak maken moest.
Op mijn opmerking dat de winkel leeg was zij hij dat dit zo kon veranderen.
Toen zijn we maar naar de buren gegaan en hebben een douch garnituur aangeschaft, 10 min werk.

Marianne 07-11-2022

Op dit moment voelen wij ons enorm belazerd door deze winkel, en wel hierom:

- In de zomer een douchecabine op maat samengesteld met de verkoper.
- Op 21-10 zijn 2 van de 3 delen hiervan geleverd.
- Na contact is daags later het 3e deel geleverd.
- De verkoper bleek echter een verkeerd deel besteld te hebben, wat niet past op de andere delen.
- Meteen weer contact opgenomen; het zou op 1-11 geruild worden.
- Op 1-11 geen nieuw deel geleverd. Wat bleek: de order van het juiste deel was niet doorgezet. Uitstel naar 3-11.
- Op 3-11 géén levering. Toch niet op voorraad.
- Nu, op 4-11, heeft de aannemer de badkamer niet af kunnen maken omdat de douche niet geinstalleerd kan worden.
- Na de zoveelste dag bellen en mailen nog geen uitsluitsel en geen escalatie van ons probleem.

Steeds de vraag: 'Wat wil je dat we doen?' Enige wat we willen is een zo snel mogelijke oplossing van deze fout, want aannemers hebben overvolle agenda's en hen later terug laten komen kost bovendien geld. We krijgen niemand te spreken die wat meer invloed uit kan oefenen, en het initiatief ligt telkens bij ons. De klantenservicemedewerkers doen hun best, maar daadkracht blijft uit. Hopelijk onderneemt Sanitairwinkel nog acties waardoor onze mening bijdraait.

Jet 04-10-2022

Had ik maar eerst alle slechte reviews gelezen....Waardeloze service, zelf steeds mailen of bellen. Wordt geen oplossing aangeboden, retour wordt niet mogelijk gemaakt.
Zit nu met wastafelset van paar honderd euro, waar ik niks mee kan.
Weggegooid geld!!
Mensen bespaar jezelf deze ellende.

Marcel 30-08-2022

Ik was op zoek naar een alutherm electrische kachel. Bijna overal uitverkocht maar op de sanitairwinkel site stond duidelijk dat het op voorraad was. Dus besteld maar 2 degen later ineens bericht dat het voorlopig niet op voorraad is. Pure misleiding en ik al nooit meer iets bestellen daar.

Annemiek 08-08-2022

Ik heb op 26 juni 2022 een keukenkraan besteld, die is netjes geleverd, na het plaatsen van de kraan bleek er een fout in de kraan te zitten, het water spoot alle kanten op. De kraan netjes in de originele verpakking terug gestuurd op 1 juli 2022, en ik zou 14 dagen later mijn geld terug gestort krijgen op de bank. Ik heb 1 maal gebeld waar mijn centjes blijven, en dan kreeg ik een mailtje ja over 14 dagen, nog eens gebeld waar mijn 88.20 euro bleven ..weer een mailtje over 14 dagen. Inmiddels is het 8 augustus en ik heb nog mijn centjes niet terug.

Nathalie 28-07-2022

Producten worden niet geleverd. Er staat op de site dat het binnen 3 werkdagen wordt bezorgd. Vervolgens krijg je na 2 dagen een mailtje dat de levering wordt uitgesteld met een maand omdat de leverancier niet op tijd kan leveren. Als je het niet op voorraad hebt, zet het dan ook niet op de site dat je het kan leveren. Ik heb de bestelling geannuleerd. Nu moet ik 2 weken wachten op de terugbetaling. Ik zou hier niet bestellen en als je dat wel van plan bent, eerst bellen of het daadwerkelijk op voorraad is.

Andrea 26-07-2022

Delivery service unreliable : I choose to pay MORE for the customized delivery , but the delivery didn´t take place at all.
Contacted the customer service , in a pretty rude way they told me that could not help me . Just wait .