Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in showrooms in Nederland en België.

Deze score is berekend op basis van 42 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.1

v.d.Werken 10-07-2018 Via de website gekocht

prijs en kwaliteit goed

Ik heb een goede keuze gedaan om daar een douchebak te kopen alleen de bezorging was niet conform de afspraken zou op vrijdag bezorgd worden werd maandag 3 dagen niet kunnen douchen.jammer

Don 07-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service

We hadden een in hoogte verstelbaar douchrekje met 4 rekjes besteld. Was de volgende dag al binnen en was precies wat we wilden hebben.

V.Krijger 02-07-2018 Via de website gekocht

Fijn bedrijf!

Iets niet op voorrraad kwamen meteen met een vergelijkbaar[ zelfs duurder] artikel voor de zelfde prijs.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

KB 29-06-2018 In de winkel gekocht
Rosmalen

Alles te laat en schuld bij leverancieren gelegd

Prettig geholpen in de winkel bij aanvang.
Twee dagen voor de levering worden we gebeld met mededeling dat ALLE producten later geleverd worden. Sommige zelfs meer dan twee weken!! Terwijl onze verbouwing wel gewoon begint. Heel slecht geregeld. Onze kosten lopen daarom enorm op. Ook wordt gezegd dat leveranciers te laat zijn en bij hen de schuld ligt, terwijl de producten bij 4 verschillende leveraciers komen... dus dat lijkt ons sterk.
Sanitairwinkel (Rosmalen) krijgt van ons daarom helaas een dikke onvoldoende!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Anja 28-06-2018 Via de website gekocht

Een echte aanrader

Snelle levering , mijn produkt was keurig verpakt om schade te voorkomen, contact was vriendelijk, correct.
Via de website besteld, gemakkelijk te doen.
In een woord : perfect, een absolute aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. van de Put 15-06-2018 Via de website gekocht

Op serviceaanvraag wordt niet gereageerd deel 2

Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice van sanitairwinkel. Na mijn review werd er contact opgenomen en het bleek dat mijn aanvragen, waarschijnlijk door een fout, niet waren aangekomen. Meteen hebben we eea besproken en de volgende dag nog werd een nieuwe kraan bezorgd!! Kijk.... dat is service die je verwacht en wat nu ook blijkt te kloppen. GOED OPGELOST Sanitairwinkel!!

Angela 13-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Alles is goed en compleet bezorgd. Ik had zelf een fout gemaakt bij de bestelling, 2 i.p.v. 1 radiator besteld. Was totaal geen probleem, binnen 1 dag was het geld teruggestort. Een fijn bedrijf.

M. van de Put 13-06-2018 Via de website gekocht

Op service aanvraag wordt niet gereageerd

Ik heb oktober 2017 een Grohe keukenkraan besteld. Na enige tijd kreeg ik lekkage klachten. Klantenservice gebeld dat er door de loodgieter was geconstateerd dat er lekkage was in het (onbereikbare) binnenwerk van de kraan. De medewerkster adviseerde mij via internet een serviceopdracht in te vullen dan zou contact met me worden opgenomen. Dit tot 2 x toe gedaan met de vraag, gezien de ernst van de lekkage, snel te reageren. Nu 1,5 week verder nog niet eens een telefoontje of reactie gehad. Snel verkopen is 1 ding....klachten oplossen is weer een ander punt waar men nog wel wat stappen te maken heeft. Ga maar weer bellen. Bezint eer ge bestelt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Annouck 26-05-2018 Via de website gekocht

Slechte communicatie!

Via de website heb ik een fonteintje besteld en een douche/thermokraan. Volgens de website waren beiden op voorraad, maar na een paar dagen wachten kreeg ik al een bericht dat de bestelling was vertraagd. Gebeld naar de klantenservice die mij zeiden dat het fonteintje er was, maar de douchekraan nog niet. Afgesproken dat het fonteintje gelijk zou worden opgestuurd. Maar er volgde geen bericht van PostNL. Opnieuw gebeld naar de klantenservice, toen bleken beiden toch niet op voorraad te zijn. Ik heb de bestelling geannuleerd en de spullen ergens anders gehaald.

De man met de hamer 19-05-2018 Via de website gekocht

Pfffff wat een otzettende slechte bezorging

Hoi, over het product kan ik helaas nog niet echt veel zeggen maar wat een ramp de bezorging.....de man van buitenlandse afkomst was de 1ste dag te lui en had geen tijd en ging weer weg....de 2de dag was die te belazerd om het product bij de ingang van ons appartement te brengen .....
kortom dit is niet echt een reclame voor uw bedrijf ....voor ons is het de reden dat we hier nooit meer zullen bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Ineke de Jong 15-05-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Ik vind de sanitairwinkel.nl een goede webshop, veel keus en een correcte aflevering.
In mijn bestelling was een artikel geleverd, wat niet overeen kwam met de foto op internet en die van de verpakking.
Zonder discussie is een vergelijkbaar artikel geleverd.
Echt service! Dat mag ook wel eens gezegd worden..
Groeten,
Ineke de Jong

Bob 09-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekend assortiment met prima service en goede website

Vlot werkende website met goede zoekmogelijkheden.
Snel gevonden en een prima afwikkeling.
7 dozen tegels de volgende dag in huis voor een mooie deal!

Y. Verweij 27-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Bij het bestelde fonteintje zat een kapotte chifon. Na een mailtje was dat zeer snel geregeld. Er werd een nieuwe bezorgd

M.L.van Brakel 25-04-2018 Via de website gekocht

Echt óngekende service.

Per toeval eens wat besteld, waaruit bleek dat er een echt óngekende service aan ten grondslag ligt. Stuk voor stuk zijn ze vriendelijk, hebben verstand van zaken, denken met je mee en werkelijk niets is hen te veel. Iets wat begon met een accesoire voor in onze badkamer resulteerde in een complete make-over in onze natte ruimte, en ook ons sanitair werd aangepakt. Wij zijn voluit tevreden, dit is nog eens klantvriendelijkheid. En als het nog eens nodig is komen wij hier zéker terug..!
Ga vooral zo door sanitarwinkel, dit levert een goede en welverdiende boterham en ook een onweerstaanbare klantenervaring.
Wat ietsjes béter zo kunnen is de levertijden van sommige artikelen die niet op voorraad zijn.
Maar over het algemeen zijn wij dik tevreden..!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

J.R.Hogeboom 20-04-2018 Via de website gekocht

Er wordt met en voor je gedacht,voor de beste oplossing.

Voor de goede telefoon verbinding. Goede prijzen en geen gezeur als ze iets vergeten zijn. Echt klant gericht.

B.Harens 15-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, mooi product

De enige site waarop dit product te vinden is.
De mand is te bevestigen zonder dat je in de tegels moet boren

Jean 10-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Het onderdeel wat ik dringend nodig had om een lekkage bij de wc te repareren kon ik bij andere webshops niet op de site aantreffen maar bij sanitairwinkel.nl wel. Dit onderdeel werd bovendien zeer snel geleverd zodat de lekkage snel verholpen kon worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 06-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Goede web-site, ondersteunt door uitstekende telefonische help-desk met gerichte productkennis. Groot assortiment om uit te kiezen. Betrouwbare levertijden en afspraken. Prijstechnisch gunstig. Al met al goed adres om te 'winkelen' en te kopen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en exacte levering

Mooie ruime keuze uit hoogwaardige producten. Ik heb een hangend toilet en wc-bril aangeschaft via Sanitairwinkel.nl. Adequate en nauwkeurige levering. Enige minpuntje vond ik dat de wc minimaal was verpakt (wel op een kleine degelijke pallet) maar alleen met verpakkingsplastic er omheen. Verder dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn 04-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ontvangen artikel had afwijkende maten en was van ander merk. Door afwijkende maat voldeed het niet. Sanitairwinkel kon geen enkel alternatief regelen. Ook geen kostenvergoeding vanwege gemaakte kosten voor aannemer. Waardeloze service.

VanDer Panne 23-03-2018 Via de website gekocht

Service Okay , Produkt handling kan veel beter

Zeer ruim aanbod,combineren van
diverse producten middels verwijzing naar de diverse maatvoeringen zou beter kunnen.

Familie Heesakkers 23-03-2018 In de winkel gekocht
Rosmalen

Veel keuze en goede service!!

Wij hebben bij de Sanitairwinkel artikelen gekocht voor de verbouwing van onze badkamer. We zijn in de winkel in Rosmalen goed en vriendelijk geholpen. Via de website hebben we een radiator gekocht, ook de levering was goed en snel geregeld. Toen wij de closetzitting uit de verpakking haalden was er een stuk van de zitting af. Ook dit was na een week keurig netjes geregeld, een nieuwe closetzitting werd bij ons thuis afgeleverd. Dus prima service.

Sila Thiel 28-02-2018 Via de website gekocht

Ontevreden

Nooit meer zal ik hier bestellen.
De plakhaken plakken niet,
het badkussen plakt niet.
Op hun verzoek foto's gestuurd.
NIET retour op hun kosten daar het
"gebruikt" is.
Rare reden: zonder uitpakken en meteen
de 1e keer dit al ervaren kom je anders toch niet tot de ontdekking ?!

Yvonne 23-02-2018 Via de website gekocht

Handdoek radiator badkamer

Shop gekozen via internet was tevens de goedkoopste perfect.
Snelle levering en de fout die gemaakt was snel hersteld.

GB van Terwisga 22-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling !

Bezorging en retourzending is van klasse zoals verwacht mag worden .
Contact leggen ging ook prima .Wij kunnen het een ieder aanbevelen !

qupus 22-02-2018 Via de website gekocht

prima geregeld

goedkoop en snel en vriendelijk geholpen,fout van mijn kant werd zonder meer meteen netjes opgelost.

norbert 17-02-2018 Via de website gekocht

goede service

super snel geleverd binnen 12 uur en de volgende dag was het goedkoper op het net. en ik kreeg het verschil terug op mijn rekening top top top

Martijn 17-02-2018 Via de website gekocht

Snelle professionele reactie bij vragen

Goedkoop, mooie site en goede ondersteuning bij keuze maken. Top! Bedrijf.
De levering vind ik erg snel, goed verpakt op pallet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Trudy Manders 16-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Levering was goed, retour mag iets sneller op gereageerd worden Na een telefoontje was het snel geregeld.

E. Janssen 13-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en goede kwaliteit

Snelle levering had zelf een fout gemaakt werd snel hersteld en kreeg alles op tijd binnen. Zou de volgende keer met een gerust hart weer een bestelling plaatsen. Werd tevens goed geadviseerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

tineke 13-02-2018 Via de website gekocht

waardeloze afhandeling van klachten

hier wordt je als klant behandeld als grof vuil onvoorstelbaar welke antwoorden ze te durven geven op mails

Hylke 13-02-2018 Via de website gekocht

Slechte klantenservice

We hebben onlangs een bestelling gedaan voor onze nieuwe toilet, Bij de bestelling bleek al veel niet leverbaar wat wel op de website in voorraad stond. Hierdoor zou de gehele bestelling pas over 4 weken worden geleverd. Bij navraag bij de klantenservice bleek een deellevering gelukkig mogelijk en konden we de niet te leveren producten annuleren. Echter bij levering bleek het aansluit materiaal van de closetzitting niet te passen op het toilet terwijl de zitting expliciet bij het toilet zou horen. Wederom de klantenservice gebeld maar die kon ons niet helpen, we moesten via de website een omslachtig formulier invullen om melding te maken van het verkeerd geleverde product. Het lijkt mij een kleine moeite om dit door de klantenservice zelf op te laten pakken. Dit terwijl ze pretenderen dat hun ambitie is om een nieuwe standaard neer te zetten in klantenservice. Erg leuk maar hier zijn ze nog heel ver vanaf.

Hylke

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

BG 07-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie oude voorraad voor nalevering.

!0 jaar geleden badkamer heringericht. Nu schade en artikel was nog na deze lange periode na te leveren. Klasse!

Francien Bakker. 06-02-2018 Via de website gekocht

Sanitairwinkel.nl TOP WINKEL.!!!

Ik kan het iedereen aanbevelen.
Je kunt er echt alles vinden,en het is super mooi en gemakkelijk!!
En heel veel op voorraad.!!!

A. Bakker 28-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Na een niet functionerend artikel te hebben gekregen werd direct met de fabrikant contact opgenomen en werd het product vervangen. Dit werd snel geregeld en het was snel in huis!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

J.v.d. Meijden 16-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en prima prijs

Mijn vorige bestelling was uitstekend verzorgd en nu weer. Bestelling geplaatst en de andere dag in huis. Dat was de vorige keer ook zo.

Aad 11-12-2017 Via de website gekocht

prima verlopen

Iets sneller kunnen ophalen zou fijn zijn , op zondag besteld maar pas aan het eind van de week in de showroom.

Nick 10-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige servicd

Goede shop, duidelijk en snelle levering. Prima aanrader voor iedere klus op sanitair-gebied.
Ga zo door en ik zou deze internet winkel iedereen aanraden.

Frits 07-12-2017 Via de website gekocht

Snel en geweldige nazorg

Probleem werd door de winkel snel opgepakt met fabrikant. Kreeg binnen een week nieuwe onderdelen ter vervanging.

Louise 15-11-2017 Via de website gekocht

Product niet geleverd

De bestelling is niet geleverd, wel een e-mail gehad dat deze op de afgesproken dag bezorgd zou worden, na telefonisch kontakt te hebben gehad met sanitairwinkel, werd mij verteld dat zij daar verder ook niets meer mee konden, sanitairwinkel heeft de bestelling ook weer doorgegeven aan Plieger.
Nu moet ik maar afwachten wanneer deze dan wel gaat komen, er is geen e-mail kontakt of communicatie dan ook waar in mijn uitgelegd werd waarom mijn bestelling niet is gekomen of wanneer deze bezorgd gaat worden.
Je zou verwachten dat als je een product bij een winkel koopt dat deze er dan zorg voor draagt dat deze dan netjes bij de klant bezorgd gaat worden.
Ook op mijn vraag of ik zelf dan niet kon bellen naar degene waar mijn bestelling vandaan moet komen werd mij verteld dat dit ook niet kon.
Nu moet ik elke dag vrij nemen om te wachten of de bestelling nog gaat komen, want je krijgt ook geen track and trace waardoor je kunt zien wie de bestelling gaat leveren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Friso 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Er was iets mis met de levering, na 1 telefoontje alles in goede banen geholpen door service-medewerkster Astrid. Ik zal sanitairwinkel.nl aan iedereen van harte aanbevelen.

Paulanico 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima informatie en geholpen in Harderwijk

Wisten niet helemaal wat we wilde, maar in de winkel in Harderwijk werden we prima geholpen door een jonge man die op al onze vragen de antwoorden wist. Was niet opdringerig en liet ons zelf beslissen. Gaf dus echt advies en dacht met ons mee. Want wij zochten iets voor nood, maar wel goed. Thuis op ons gemak nog een keer gekeken op hun site en direct besteld.

Marianne 29-07-2017 In de winkel gekocht
Rosmalen

Goede expertise en prima service!

Door de expertise van de verkoper van Sanitairwinkel Rosmalen, zijn wij tot een mooie aankoop gekomen voor 2 badkamers. Alhoewel de levering van de materialen niet vlekkeloos verliep door de transporteur, heeft Sanitairwinkel dit keurig en naar volledige tevredenheid opgepakt en opgelost!

Annemarie 11-07-2017 Via de website gekocht

Een afrader

De artikelen zijn vrijwel altijd duurder dan die van andere aanbieders. De belofte: vandaag besteld, morgen bezorg wordt niet nagekomen. Bezorger van Sandd liet geen briefje achter dat er een pakje bij de buren was bezorgd. Retourneren is vrijwel onmogelijk: retourformulier opvragen, op eigen kosten terugsturen, niet met Post.nl - maar ook met andere vervoerders volgt geen teruggave betaling als er door transport beschadiging is opgetreden. Je mag niet dichtplakken met zichtbaar plakband (alle plakband is zichtbaar), geen stickers opplakken of op de doos schrijven: hoe moet je dan het adres of de pakketzegel aanbrengen? Je moet een 'ingevuld opgavenformulier' meesturen, maar op het toegezonden formulier kan verder niets ingevuld worden. Bij navraag per mail krijg je geen bericht, per telefoon botte en domme antwoorden. Je moet gewoon zelf het pakket terugbezorgen in een van de showrooms. Dat zal ik dus maar doen, want het kost net meer dan de benzine die ik eraan kwijt ben. Een echte afrader dit bedrijf.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Anita 19-06-2017 In de winkel gekocht

wat een lijdensweg

Verkoopervaring in Rosmalen prima, maar alles wat daarna volgde is een doffe ellende. Uitlevering, transportervaring, klachtenafhandeling na gebleken schade, contacten met afdeling klantenservice sluiten niet aan op de goede ervaringen bij de verkoop. Er is sprake van een miscommunicatie tussen de verschillende schakels onderling; allemaal verschillende eilandjes. Een opeenstapeling van fouten en onzorgvuldigheden waar de klant uiteindelijk de dupe van is. In mijn hele leven heb ik nog nooit zulke slechte ervaringen gehad met een bedrijf. Beslist niet aan te raden.

Dorien 10-05-2017 Via de website gekocht

Super goede en snelle service

Ik werd heel vriendelijke te woord gestaan door de klantenservice en ze hebben heel erg hun best gedaan om mijn bestelling op tijd te verwerken en te zorgen dat ik mijn douchedeur de volgende dag in huis had! Top service! Helaas bleek de deur niet de juiste afmetingen te hebben en moesten we de deur retourneren. Ook nu super vriendelijke service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 08-03-2017 Via de website gekocht

Serviceaanvraag top verwerkt

De douchewand welke ik ontving was niet helemaal oke maar er werd snel actie ondernomen en ook het betaald bedrag ontving ik super snel terug op mijn rekening!

Fijne service!

vadeto 10-10-2016 Via de website gekocht

Prima service

Uitgebreide productcatalogus online en evens een mooie winkel in Rotterdam.
De klantenservice is (snel) per chat bereikbaar wat erg handig was i.v.m. een nabestelling.
Producten waren netjes verpakt en aan de deur afgeleverd. Enkel positieve ervaringen met deze winkel.

Pluspunten

• online chatten met klantenservice
  • uitgebreide productinformatie op site

Linda 08-10-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment en snelle levering!

Groot assortiment en goede zoekfunctie.
Top: 'under promise & over deliver' - ze zeggen dat de bestelling doorgaans binnen 2 werkdagen wordt afgeleverd. Mijn bestelling was er al gelijk de volgende dag (Ook dankzij Post.nl natuurlijk)

Pluspunten

• groot assortiment
  • snelle levering

Ophir 04-10-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhoudong

Goede maatwerk en klant gerichte adviezen, afleverafspraak nagekomen, bij verkeerd artikel snel de juiste opgestuurd, god probleemoplossend vermogen

Pluspunten

• Veel aandacht voor de klant aan de balie

Minpunten

• Soms te lange wachttijd aan de balie