Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in showrooms in Nederland en België.

Deze score is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,7

Ontevreden klant 25-05-2022

Leuk dat overal garantie op zit maar als puntje bij paaltje komt laten ze je stikken. Al 1 jaar lang probeer ik beroep te doen op de garantie van een lekkende inbouwkraan. Al ruim 10x gebeld en 10x te horen gekregen dat ik wordt teruggebeld. Nooit gebeurd. Ik zou niet met deze partij in zee gaan voor je gehele sanitair, misschien enkel voor een wc borstel of tandenborstel houder, blijf vooral weg voor grotere inbouw spullen.

Ruud Tiessen 23-01-2022

In filiaal Den Bosch goed voorgelicht over klein design bad. Snel geleverd. Nadat garantie/retourtermjjn verstreken was ontdekten wij een scheur in het bad. Hoewel voor q1 niet duidelijk was hoe dat ontstaan is kregen wij zondermeer een nieuw exemplaar. Perfecte service!

Q1sanitair.nl 21-01-2022

Een prima shop met service op en top, daar kunnen wel wat andere shops een voorbeeld aannemen!
Ten eerste heel vriendelijk geholpen in de winkel, alle tijd en uitleg gekregen!
Zij komen hun afspraken na! De levering ook netjes volgens afspraak!
Er was een probleem met hangkast maar na één telefoontje werd dit ook opgelost en wat heel belangrijk was, donderdag gebeld en maandag erop volgend al weer geleverd!
Deze mensen werken accuraat en zeer klantvriendelijk en service gericht!
Wij kunnen deze Q1sanitair shop in Eindhoven met volle overtuiging aanbevelen en overigens zijn de prijzen ook aantrekkelijk!
Super score is 10 punten👏🏻👍🏻
Shirtje Veldhoven

Jasper 18-01-2022

Vriendelijk geholpen in de showroom in Rosmalen. Er wordt goed meegedacht over de indeling en de keuze van producten. Uiteindelijk gekozen voor een combinatie van witte en blauwe tegels met zwart sanitair. Vooralsnog zeer tevreden met de kwaliteit van de producten.

Henk E 11-01-2022

We hebben een nieuwe buitenkraan besteld maar helaas werd er een ander artikel geleverd. Niet iets wat je verwacht maar wel iets wat kan gebeuren. Na een telefoontje kreeg ik direct een serviceformulier opgestuurd en heb twee foto's teruggestuurd. Ik kreeg direct de melding dat het juiste artikel inmiddels onderweg was zonder te wachten of ik het foute artikel al opgestuurd had.. Top voldoet ruimschoots aan mijn verwachting van een service gerichte organisatie. Chapeau!

Sander 02-01-2022

De levering van de tegels liet lang op zich wachten door de leverancier, erg vervelend.
Ook was er een tegel kapot, maar die wordt zsm opgestuurd. Ook is er een oplossing geboden in de vorm van korting op een accessoire voor in de badkamer.
Inmiddels is bijna de hele badkamer betegeld en kunnen we genieten van onze badkamer, en zijn we blij met de aangeboden korting.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 23-12-2021

Geachte Heer

Bedankt voor uw review en feedback.

Vervelend om te vernemen en excuses voor de ontstane situatie dit is zeker niet de bedoeling.
Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie samen te bespreken.

Eveline 08-12-2021

In oktober een hele lijst met spullen besteld. Flink bedrag moeten betalen (8000,-) maar nog niks ontvangen. In januari moet alles wel leverbaar zijn wordt ons nu verteld, maar mocht er toch nog vertraging zijn, horen we dat op tijd met een mailtje.
Op de website staat: voor 18.00 besteld, volgende dag in huis. Ik ben al ruim 2 maanden aan het wachten en het is nog maar afwachten of ik het begin januari heb.

Annie 29-10-2021

Toilet besteld, verkeerde geleverd, dag erna werd toilet omgeruild Bij het plaatsen misten we een afdichtingsring. Op za
serviceformulier ingevuld en opgestuurd .daarna gemaild geen antwoord.op donderdag maar gebeld .werd verteld dat de ring wel onderweg zou zijn
.zaterdag erna nog steeds geen ring geleverd .wij kunnen dus al een week geen gebruik maken van toilet aangezien wij maar 1 toilet hebben . Hoe lang zal t nog duren ?...
Officiële reactie van Sanitairwinkel 19-11-2021

Geachte Mevrouw

Bedankt voor uw review en feedback.

Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie samen te bespreken.

Bart 21-10-2021

Allereerst voel ik me verplicht om te zeggen dat ik nog nooit een een review heb geschreven, laat staan een slechte. Voor Sanitairwinkel.nl maak ik graag een uitzondering.

Alles wat fout had kunnen gaan is fout gegaan bij deze winkel. Afspraken/beloftes die niet nagekomen worden, leveringen die telkens verkeerd zijn, artikelen die zonder pardon op de oprit worden gesmeten zonder aan te bellen of aan te geven dat ze geleverd zijn.

Allereerst werd er een belofte gemaakt dat wanneer wij de vrijdag voor levering (maandag) de factuur zouden voldoen, maandag alle spullen geleverd zouden worden, dit moest wel expliciet voor 12:00, anders zouden ze niet leveren. Wij hebben de factuur dan ook zo spoedig mogelijk voldaan.

De afgesproken maandag kwam de leverancier, deze wist ons te vertellen dat er "wat" miste, maar hij wist zelf ook niet wat het was. Contact opnemen met de klantenservice van Sanitairwinkel.nl bood geen soelaas, omdat zij ook niet wisten wat er miste. Sanitairwinkel.nl schoof vakkundig de schuld af op de leverancier en daar moest ik het vervolgens mee doen.

De volgende dag werd er zonder pardon een douchewand op onze oprit gemieterd, niet aangebeld of contact opgenomen dat deze geleverd was.

Nadat de loodgieter bezig was met het leidingwerk en het installeren van verschillende artikelen kwamen wij er achter dat er een hoop miste, weer contact opnemen met sanitairwinkel.nl, weer geen oplossing en weer wisten ze niet wat er mis was gegaan. Helaas kon sanitairwinkel.nl niet de missende artikelen direct leveren omdat ze dit eerst "intern wilde uitzoeken". Hierdoor vertraging opgelopen in de verbouwing en een loodgieter die op dat moment niet verder kon. Dit betekende dus ook dat de tegelzetter en de stucadoor ook verplaatst moesten worden en dit extra kosten met zich meebracht. Sanitairwinkel.nl nam hier in geen enkele verantwoordelijkheid en legde wederom de schuld bij de leverancier. Wij hebben de missende artikelen opnieuw besteld op de website van sanitairwinkel.nl, omdat hier stond dat deze de volgende dag in huis zouden zijn. Dit was wederom niet het geval. Ook hierover contact opgenomen om de bestelling te annuleren, dit ging met pijn en moeite omdat wij "sanitairwinkel.nl niet de kans hadden gegeven het op te lossen in de eerste bestelling". De missende artikelen bij een andere winkel besteld, wel binnen een dag binnen.

Nadat ik gevraagd heb om teruggebeld te worden, kreeg ik telefoon. De medewerker gaf aan dat wij alles maar niet zo strak hadden moeten plannen omdat er altijd wel iets fout kan gaan bij een verbouwing. Ik ga er vanuit dat wanneer sanitairwinkel.nl afspraken maakt over levering, hieraan tijden koppelt en aangeeft dat alles geleverd wordt, wij hier op kunnen plannen. Niets was minder waar.

Ook hebben wij extra tegels besteld, deze waren ten eerste weer te laat en ten tweede ook WEER de verkeerde.

Er zijn een hoop zaken die ik "vergeten" ben, maar dit is in hoofdlijnen de ervaring die je kan verwachten wanneer je zaken doet met sanitairwinkel.nl

TL;DR:

- artikelen worden niet geleverd
- artikelen worden verkeerd geleverd
- artikelen worden niet op tijd geleverd
- afspraken worden niet nagekomen
- slechte klantenservice
- weinig verantwoordelijkheidsgevoel

Om met een positieve noot te eindigen:

De verkoper was erg aardig, de koffie was lekker.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 19-11-2021

Geachte heer

Bedankt voor uw review en feedback.

Inmiddels is er contact met u opgenomen en hebben we samen een passende oplossing gevonden.

Sanne 04-09-2021

Uitstekend geholpen! Klantenservice heel goed bereikbaar, vriendelijk en accuraat. We kregen een verkeerde kraan geleverd. Dit werd keurig netjes opgelost. Ook de levering met de transporteur liep verkeerd maar ook dit werd door Saitairwinkel super opgelost.

S Zemouri 24-06-2021

Van goede service is NIET te spreken
Al ons sanitair garnituren en accessoires bij Sanitairwinkel Amsterdam gekocht en in de eerste instantie zeer goed geholpen in de showroom. Direct alles kunnen bestellen. Omdat we een grote order hadden hebben we de levering moeten opsplitsen. Eerste levering was zoekgeraakt in distributiecentrum. Gelukkig na 2 dagen bellen en mailen terecht en geleverd. Toen vertraging van de levering van de douchewand.
1 maand voor de uiterlijke leverdatum nog gebeld en gecheckt of hij op tijd binnen zou zijn. Werd me op het hart gedrukt dat de douchewand op tijd geleverd zou worden. 1 week voor levering; Geen douchewand!! Ze hadden ook geen idee wanneer ie wel geleverd wordt. überhaupt niets gecommuniceerd door Sanitairwinkel over verdere vertraging. Gezien de planning van de aannemer en terugverhuizing konden we niet langer wachten in onzekerheid. We hebben immers nog maar 1 week om de douchewand te plaatsen. Gevraagd om oplossing. Werd ons soortgelijke douchewand aangeboden (kost het dubbele van de originele die we hebben besteld) met 50 euro korting. Schandalig!! Op een order van duizenden euro's terwijl het hun probleem is dat ze niet kunnen leveren. Wetende dat we hem in onze benarde positie toch moeten afnemen. Uiteindelijk door mijn boze reactie nog 25 euro eraf gekregen. Nu nog maar hopen dat ie er op tijd is volgende week.

S. 07-06-2021

Een bestelling geplaatst bij sanitairwinkel. Een aantal producten hebben we geretourneerd.... en we wachten al meer dan een maand op ons geld!! Twee keer gemaild, krijg je onderstaand reactie:

Wij begrijpen dat u al een tijd op de terugbetaling voor uw retourzending zit te wachten. Helaas loopt ons magazijn door de drukte achter met de verwerking van de pakketten die retour komen. Onze excuses namens Sanitairwinkel.nl voor het ongemak.

U kunt zelf uw retourzending bij PostNL controleren via deze link: https://jouw.postnl.nl/

Wij proberen alle pakketten binnen 1,5 week na ontvangst te verwerken zodat met ongeveer 2 weken na ontvangst uw aankoopbedrag is terug betaald.

Mocht u al 1,5 week wachten en nog geen bericht hebben ontvangen dat uw retour is verwerkt, zou u ons dan uw Track & Trace code of de link waarop u deze zojuist hebt ingevuld toe willen sturen? Indien wij van u een bewijs hebben dat uw pakket reeds bij ons is afgeleverd kunnen wij dit intern controleren en de terugbetaling in werking zetten zodat uw aankoopbedrag alsnog met een paar werkdagen terug op uw rekening staat.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 15-06-2021

Geachte mevrouw

Bedankt voor uw review en feedback.

Excuses voor de ontstane situatie en het ongemak wat u heeft ondervonden van de vertraging van de retourverwerking.

Inmiddels is er contact met u opgenomen voor een passende oplossing.

Marvin 19-04-2021

Slechte informatie op de website. Douchecabine afgeleverd die over de grond schraapt wegens ontbreken stelmogelijkheden. Sanitairwinkel geeft niet thuis en kom bij elke mail met een ander verhaal
Officiële reactie van Sanitairwinkel 20-04-2021

Geachte heer

Bedankt voor uw review en feedback.

Klantenservice zal contact met u opnemen en samen met u kijken naar een passende oplossing.

Parsa 08-04-2021

Wij hadden een bad besteld bij de Sanitairwinkel. Zij leverden het bad met verkeerde maten. Vervolgens zat er ook een scheur in het bad. Eerst wilden zij niet meewerken bij de vergoeding van het bad. Later hebben zij toegezegd, dat zij de kosten van het bad terug gaan storten. Tot vandaag heb ik maar helaas geen geld ontvangen. Lijkt mij een criminele organisatie te zijn. Ik ga mijn advocaat inschakelen.

Gerard 18-03-2021

Geberit Eco duo. Drie keer een nieuwe stortbak geleverd gekregen. Alle drie lek. De laatste heb ik zelf dicht moeten maken met eigen materiaal. Dat moet je maar net hebben en weten hoe dit moet. Ik doe hiermee de leverancier zijn werk!

D.S. 29-01-2021

Op 19 oktober een douchewand besteld met een aangegeven levertijd van een week. Na vier weken niets ontvangen. Contact met klantenservice. Levering zou pas vanaf 15 december zijn terwijl op dat moment op de website bij hetzelfde artikel de levertijd 'voor 18.00 uur besteld, de volgende dag geleverd' stond. Uiteindelijk 18 december geleverd.

Ton 30-11-2020

Midden in een verbouwing voortijdig toch het sanitair kompleet afgeroepen.
Bij levering vanuit de vrachtwagen op pallets de leveringslijst en verpakkingen gecontroleerd op hoeveelheden, deze waren juist volgens mij.
Bovendien vraagt het veel ruimte om alles uit te pakken en deze was/is niet altijd aanwezig
Na een aantal maanden verbouwen gereed voor de montage, wat schets mijn verbazing bij het uitpakken, de kleur van een van de badkamermeubelen was van wit naar bruin "verkleurd".
Vanochtend uiteraard gelijk contact gezocht met de klantenservice, 1e reactie is dat ik levering niet juist en tijdig gecontroleerd heb.
Veronderstel dan dat ik ervanuit moet gaan dat intern bij het gereedzetten van de levering het onderscheid tussen een donkerbruin en wit meubel problematisch is.
Benieuwd welk vervolg dit gaat hebben, hou u op de hoogte.

Jorina 12-10-2020

In de winkel goed voorgelicht bestelling was op tijd wat wil je nog meer 👍 top

Hans Bouhuys 03-10-2020

Ze hebben alles op sanitairgebied en voor de scherpste prijzen. Maar anders dan je wellicht zou denken van een “prijsvechter” staan ze je ook nog bij met goede adviezen en uitstekende service.

Andries 26-09-2020

zeer klantvriendelijk en hulpvaardig, ruim assortiment, snelle en accurate verzending

Lucy’s bad 18-09-2020

nline gekeken naar een fijne zaak en sanitair winkel kwam zeer goed te voorschijn dus deze webshop gebruikt voor aanschaf van een bad. Het bad is thuis geleverd na 2 dagen ( gratis ) de sifon was er niet bij maar werd de volgende dag apart gebracht. ( ook besteld). Ik heb naderhand toch besloten het te retourneren omdat het een inbouw bad was en ik een vrijstaand bad wilde. Gebeld en na 2 dagen kwamen ze het ophalen. Nadat ze het hebben gecontroleerd op schade ( was niet ) had ik binnen 3 dagen mijn geld terug. Kan niets anders zeggen dan een zeer goede winkel. Super.

Jeffrey 13-09-2020

Ik was op zoek naar Tiger accessoires en die gevonden bij de Sanitair winkel voor een bedrag lager dan bij de concurrentie.
En zeker ook tevreden over de klantenservice die geboden werd.

Aad 03-09-2020

Prima winkel op tijd geleverd tegen een goede prijs keuze in assortiment is groot.
Ook voor als je iets nodig hebt voor wat oudere modellen.

Rudi 23-08-2020

Mooi en niet duur en goede servies. Ik ben er blih mee dat ik ze via internet heb gevonden

Dinie Renes 19-08-2020

Goede voorlichting en afhandeling. Vriendelijke mensen. En een goede prijs/kwaliteit van het product.

Gerben de Groot 18-08-2020

Zeer te spreken over de goede service.
Ten eerste de snelheid waarop ze reageren en de daadkrachtigheid.
Ten tweede de service qua laagste prijsgarantie. Als je het elders goedkoper ziet bieden ze het voor een nog scherpere prijs aan.
Ten derde de garantie. Onze vloerwisser was vrij snel stuk en kreeg na het opsturen van een foto een nieuwe opgestuurd.
Echt heel netjes geholpen!

rob 18-08-2020

servicecomputerprogramma is ontoereikend. Als je je 3 foto's wilt verzenden kan dat vaak niet eens.
Dus dan wacht je weer 2 dagen

Ric 10-08-2020

ruim assortiment en snelle levering. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

R 20-07-2020

Ik had een onderdeel besteld, wilde levering via fysieke winkel hier in de buurt (scheelt toch weer verzendkosten), maar bij bestelling bleek deze winkel niet in het lijstje van bezorg-opties te staan. Mailtje gestuurd met wat ik wilde, ze belden snel terug en binnen no-time kon ik het artikel in de winkel ophalen (en betalen). Snel en goed geregeld.

Niemoller J 19-07-2020

gekocht via internet prima vlotte afhandeling bezorging op tijd prima kontact per telefoon

Harmen 17-07-2020

Order bij vestiging Alkmaar gedaan. De douchebak was na levering geannuleerd en teruggestuurd. Het duurde daarna enkele weken, mailtjes en telefoontjes voordat het geld terug op de rekening stond. I.v.m. een vertraagde levering zouden we 5% korting krijgen; dit bleek maar 1,5% te zijn ( de 3,5% standaardkorting met 1,5%punt verhoogd te zijn naar 5%). Daarnaast stond nog steeds het geannuleerde artikel in de nog te betalen factuurlijst. Om nog maar te zwijgen over hoeveel tijd en effort het kostte om het juiste afleveradres te veranderen (voor en na de verhuizing) - check dit maar in jullie klant-contactadministratie.

De kwaliteit van het geleverde is goed.

Tip: zorg dat je iets aan de kwaliteiten van je bedrijfsprocessen doet. Dit soort geklunkel zorgt ervoor dat ik jullie als bedrijf afraad bij anderen.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 20-07-2020

Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor uw review en feedback.
Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over het verloop van u bestelling en de processen die daar bij komen kijken, excuses daarvoor.

Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en samen naar een passende oplossing te kijken.

Leen Ceelen 16-07-2020

Via familielid, die tot tevredenheid is geleverd, aan deze winkel gekomen.
Goede info over het artikel. Daarna snelle orderopname en snelle nette levering .
Vriendelijke terzake kundig medewerker.

Charles 21-06-2020

Webshop is goed opgebouwd, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Levering verliep niet helemaal perfect - 1 colli ontbrak. Niet al te vriendelijke chauffeur bij de levering; telefonisch e.e.a. naar tevredenheid afgehandeld, kosten van ontbrekende pakket terug gestort. Prijsstelling van producten aan de hoge kant in vergelijking met andere on-line aanbieders.

mensfort 19-06-2020

Een aantal onderdelen besteld voor aansluiten van een verwarming. De monteur is geregeld over 3 weken. Het wordt over een week pas opgestuurd. Na 2 dagen krijg ik bericht dat het snel wordt opgestuurd... maar na 2 weken ga ik toch maar bellen. Ze hebben het niet en het duurt nog 2 weken, ze vragen of er een alternatief kan worden gestuurd.. dus geef ik 3 alternatieven en die zijn allemaal niet leverbaar. Dus willen ze iets opsturen dat zeker niet past. Helaas, ik wacht dus maar op het goede onderdeel. De dag voor de monteur komt bel ik nog eens, het duurt nog een maand extra en ze hadden vergeten mij te informeren. Afzeggen kan alleen schriftelijk, nu wacht ik al maar op geld terug en ga bij de Praxis iets halen dat ook past.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 20-07-2020

Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor uw review en feedback.

Excuses voor het ondervonden ongemak, dit is absoluut niet goed verlopen. De bestelde artikelen waren niet voorradig bij de fabrikant en daardoor is de bezorgdatum aan u niet gehaald.

Voor het ondervonden ongemak ik er een presentje per post pakket onderweg naar u.

Ina Spuijbroek 11-06-2020

Goede service, snelle levering, had een klein mankementje maar werd in no time opgelost, dus we zijn zeer tevreden. Via Google deze site gevonden en ze hadden het artikel waar ik naar op zoek was.

Evelien 10-06-2020

Zeer slechte informatie en service: Badkamermeubel besteld zou bezorgd worden over een paar weken met specifieke datum. Op de betreffende dag niets vernomen, opgebeld, de medewerker zei te zorgen dat het de volgende dag zou worden bezorgd. Volgende dag niks vernomen, gebeld, het zou nu over 3 dagen komen. 4 dagen later krijg ik een email dat het meubel niet meer beschikbaar is. Maar deze is nog steeds online te koop!!
Vervolgens werd mij gevraagd iets anders uit te willen kiezen, was dat product niet leverbaar. Terwijl het gewoon online staat. Misschien waren deze goed geprijsde Bruynzeel badmeubels wel een lokkertje om klanten en geld binnen te halen? Kortom het heeft me veel tijd en geld gekost (afzeggen monteurs) en zit vervolgens zonder wastafel in ons nieuwbouwhuis.
Onbetrouwbare partij!

Mariette 15-04-2020

Tot koop goede service. Late levering. 1 product beschadigd, 1 fout product. Nu al week aan het bellen en ben nog steeds niet verder. Zou ze nu niet meer aanbevelen.

herman van osch 14-04-2020

snel contact, goede service via chat en telefoon en professionele ondersteuning./advies.

piet jager 02-04-2020

prijs kwaliteit..ben er apart uit leeuwarden naar toe gereden,en werd zeer goed geholpen.

Ismail Ozdemir 22-03-2020

q1sanitair heeft voor de producten die wij zochten, de laagste prijs, en ook de hoogste kwaliteit. Wij zijn ook enorm tevreden over de service: in eerste instantie kwam de douchecabine in een verkeerde formaat. De volgende dag is deze gelijk opgehaald en een nieuwe afgeleverd. Vervolgens hadden we heel wat producten die of te groot of te klein waren (onze eigen verkeerde beslissingen bij het plaatsen van de bestelling). Alle producten zijn teruggenomen en / of omgeruild zonder enige moeite. Ik zal iedereen in mijn omgeving q1sanitair aanraden. TOP gedaan Q1sanitair!

Piet Sleiffer 13-03-2020

De shop levert snel en goed. Ook is de bestelling goed te volgen. ook de bezorging via Timmermans transport was goed en de pallet weer meegenomen.

Hen daals 08-03-2020

Na telefonisch contact werd ik op een zeer warme en vriendelijke manier geholpen om tot het door mij gewenste product te komen .
Hier werden mij alle opties geboden tussen kwaliteit en prijs. Ook werd op mijn aangeven een goedkoper alternatief voor mij gezocht, waar ik tenslotte zeer blij en tevreden me ben. Het product heb ik geïnstalleerd en voldoet geheel aan het beloofde resultaat .

Rob 24-01-2020

Ben keurig, correct en snel geholpen. Zal een volgende keer zeker weer beroep op jullie doen. Ga zo door!!

? J.A.Stuij 12-12-2019

Hulp vooral snel - duidelijke antwoorden - begrip voor moeizaam gebruik van de computer -
werkelijke inspanning om mij alsnog van dienst te zijn i.v.m. dreigende late levering.

Snarf 14-11-2019

Sanitairwinkel.nl is een prima shop! Uitstekende service, snelle verzending en vriendelijke medewerkers. Ik had een artikel besteld die bij aankomst was beschadigd (kan altijd gebeuren). Foto's van gemaakt en het is (zonder gezeur) supersnel opgelost. ZO HOORT HET! Erg tevreden. Een voorbeeld voor alle webshops. Ga zo door!

willem van rijn 13-11-2019

Sanitairwinkel is zo beetje de enige winkel die een toiletpot met middenopening in haar assortiment heeft. Bij geen enkele andere winkel was dit te krijgen. Na telefonisch contact kon ik hem binnen twee dagen ophalen. Daarmee was ik enorm geholpen en het heeft me heel veel extra werk bespaard. Klasse.

leo klinkers 05-11-2019

superwinkel erg behulpzaam, snelle levering kundige mensen.
bestelling dag later al in huis

Sander 31-10-2019

Een douchedeur gekocht, twee dagen na betaling kreeg ik een mailtje dat de levering ruim vier maanden uitgesteld is. Toen ik belde om dan mijn bestelling te annuleren kreeg ik te horen dat de servicemedewerker mij daarbij niet kon helpen en ik dan een e-mail moest sturen, maar daar op krijg ik geen reactie. Nu maar afwachten of ik mijn geld nog terug krijg

W.Kalfsvel 22-10-2019

vriendelijke mensen , luisteren goed naar je wensen en herhalen wat je wilt en voeren het goed uit

rene Staalduinen 18-10-2019

Slechte ervaring !! S’morgens bellen om een kraan te reserveren, wat op de site staat dat dit mogelijk is voor 1 dag, alle gegevens uitgewisseld code gekregen. Dan een uur in de auto en daar aankomen en dan doodleuk zeggen hij is al verkocht. Dit was filiaal Rosmalen leuk 2 uur in de auto voor niks!!
Officiële reactie van Sanitairwinkel 21-10-2019

Beste Rene,

Vervelend hoe dit gelopen is. Inmiddels is er contact met u opgenomen en wordt er naar een passende oplossing gezocht!

Renée - Sanitairwinkel

Rene staalduinen 22-10-2019

Na mijn review heeft de klanten service dit goed opgelost ben helemaal gelukkig hoe ze dit hebben opgelost 10 sterren waard