Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in showrooms in Nederland en België.

Deze score is berekend op basis van 57 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.3

Mirjam 09-12-2018 Via de website gekocht

Gemotiveerd personeel

Nav de live chat met een medewerker een bestelling geplaatst. ( door de medewerker ingevoerd ) Nette afhandeling van de order en later gestelde vraag via de chat ook netjes beantwoord.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leah 08-12-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Deze winkel had mijn gewenste product, schappelijk geprijsd. Omdat ik onbekend was met deze winkel en onzeker over de betaling heb ik telefonisch besteld. Op afspraak werd binnen 15 minuten teruggebeld en nogmaals bevestigd dat mijn betaling was ontvangen en de levering werd voor de week erop aangekondigd. Ook dat is prima verlopen en ik ben uiterst tevreden over de gang van zaken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Meijer 06-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Twee van hetzelfde artikel besteld en kwam snel binnen maar ipv 2 was er maar 1 geleverd. Aangegeven via whatsapp en vervolgens is dat prima opgevolgd door Sanitairwinkel en 2e artikel vervolgens snel nabezorgd.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Lopez 05-12-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf

Via de website de plieger bedieningspaneel besteld en zoals afgesproken geleverd ook de communicatie via de mail verliep snel en overzichtelijk een bedrijf om aan te raden

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Bram van der Weele 04-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ruim 4 jaar geleden ook al eens bij deze webshop (toen onder de oude naam) besteld en toen tot grote tevredenheid. Ook nu weer grote klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 03-12-2018 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en soepel, maar bovenal betrouwbaar

Fantastische hulp via de telefoon. Goed advies. Wist waar het over ging. In een woord zeer professioneel.

Wim B. 30-11-2018 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Het bestelde artikel werd snel en degelijk verpakt verzonden. Zowel de prijs en verzendkosten lagen beneden het gemiddelde aanbod elders.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

verkeerde tekening 28-11-2018 In de winkel gekocht

Slechte service St. Pieter Eindhoven!!

St Pieter in Eindhoven heeft onze badkamer geleverd. Aannemer vroeg naar installatie tekening van wasmeubel, deze is doorgestuurd naar loodgieter, maar was verkeerde tekening! Deze was voor meubel met kranen op meubel ipv kranen uit de muur! Op tekening stond alleen aanvoer van water voor kranen op meubel..... Ze doen niets om het op te lossen!! Laten het je helemaal zelf uitzoeken! Wat een slechte service. Zou hier NOOIT meer iets bestellen, en het ook NIEMAND AANRADEN!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

elisa 11-11-2018 Via de website gekocht

prima opvolging geplaatste orders

goede prijzen, goede informatie, prima afhandeling order en snelle reactie op gestelde vragen omtrent eventuele deelleveringen van niet voorradige artikelen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Monique 28-10-2018 Via de website gekocht

Wc fontein

Artikel is heel mooi. Goede kwaliteit. Is een aanrader. Goed verpakt en snelle levering thuis. Top!

Els 25-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Overal gekeken en geinfomeerd en nergens een mooie watertrekker voor de vloer in de douche te vinden, totdat ik jullie winkel zag. Een hele mooie van roestvrijstaal met chroom bekleed, precies wat ik zocht. Gelijk besteld en 2 dagen later al in huis, geweldig wat een service en een uitstekende kwaliteit.

W Beemsterboer 22-10-2018 Via de website gekocht

Super!

Prima prijs/kwaliteit verhouding en super klanten service! Snelle levering, product goed verpakt en juiste dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 19-10-2018 Via de website gekocht

Niet leveren zoals beloofd op de website

wastafel besteld op website, zou dag later geleverd worden, niet dus.
Nu komt loodgieter voor niets en wie kan de kosten betalen ???
Ik bestel hier in ieder geval niets meer.

Jos 07-10-2018 Via de website gekocht

correcte leveringen

alle wat besteld is, is goed verpakt, vervoerd, correct en op tijd geleverd op het afgesproken tijdstip

Ad 02-10-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment , prima levering , top service

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de prijs laag was , ruim assortiment met prima en snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edwin 26-09-2018 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar in hun beloftes

Onbetrouwbaar in hun beloftes.
In juli een product besteld, nadat ik duidelijk via email had aangegeven dat aangegeven leverdatum gehaald moest worden.
Levering inmiddels voor de 3 de keer verzet; nu naar 10 oktober (dit is dan ca. 2,5 maand te laat).
Geen compensatievoorstel, alternatieve oplossing, niets. Enkel excuses.
Voor mij echt nooit meer.

Peter 17-09-2018 Via de website gekocht

zeer scherpe prijs en snelle levering

Overzichtelijke site met zeer uitgebreide informatie. Staan altijd klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

peter 13-09-2018 Via de website gekocht

goede service

goede service veel keuze en heel prijs voordelig goede omschrijving van de producten snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LL 21-08-2018 Via de website gekocht

Order driemaal verkeerd geleverd - service bleef uit

Helaas is onze order meerdere malen niet correct geleverd. Wanneer hier door de organisatie een klantvriendelijke follow-up aan gegeven wordt, kan ik dit als klant accepteren. Helaas was dit niet het geval. We hebben meermalen moeten bellen en er is niet één keer aangegeven dat het wellicht vervelend voor ons zou kunnen zijn.. Ook omdat je perse zelf thuis dient te zijn bij de levering (en de buren het niet in ontvangst kunnen nemen). Ik ben voor mijn gevoel, met name tijdens het laatste contact met de klantenservice, zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. Voor een order van honderden euro's en een fout, die bij de webwinkel ligt, hadden we een zeer beroerde klantervaring. Wellicht voor de prijs een interessante partij, maar wanneer je 1,5 maand later pas je product in huis hebt, lijkt het woord 'duur koop' toch meer van toepassing.

v.d.Werken 10-07-2018 Via de website gekocht

prijs en kwaliteit goed

Ik heb een goede keuze gedaan om daar een douchebak te kopen alleen de bezorging was niet conform de afspraken zou op vrijdag bezorgd worden werd maandag 3 dagen niet kunnen douchen.jammer

Don 07-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service

We hadden een in hoogte verstelbaar douchrekje met 4 rekjes besteld. Was de volgende dag al binnen en was precies wat we wilden hebben.

V.Krijger 02-07-2018 Via de website gekocht

Fijn bedrijf!

Iets niet op voorrraad kwamen meteen met een vergelijkbaar[ zelfs duurder] artikel voor de zelfde prijs.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

KB 29-06-2018 In de winkel gekocht
Rosmalen

Alles te laat en schuld bij leverancieren gelegd

Prettig geholpen in de winkel bij aanvang.
Twee dagen voor de levering worden we gebeld met mededeling dat ALLE producten later geleverd worden. Sommige zelfs meer dan twee weken!! Terwijl onze verbouwing wel gewoon begint. Heel slecht geregeld. Onze kosten lopen daarom enorm op. Ook wordt gezegd dat leveranciers te laat zijn en bij hen de schuld ligt, terwijl de producten bij 4 verschillende leveraciers komen... dus dat lijkt ons sterk.
Sanitairwinkel (Rosmalen) krijgt van ons daarom helaas een dikke onvoldoende!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Anja 28-06-2018 Via de website gekocht

Een echte aanrader

Snelle levering , mijn produkt was keurig verpakt om schade te voorkomen, contact was vriendelijk, correct.
Via de website besteld, gemakkelijk te doen.
In een woord : perfect, een absolute aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. van de Put 15-06-2018 Via de website gekocht

Op serviceaanvraag wordt niet gereageerd deel 2

Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice van sanitairwinkel. Na mijn review werd er contact opgenomen en het bleek dat mijn aanvragen, waarschijnlijk door een fout, niet waren aangekomen. Meteen hebben we eea besproken en de volgende dag nog werd een nieuwe kraan bezorgd!! Kijk.... dat is service die je verwacht en wat nu ook blijkt te kloppen. GOED OPGELOST Sanitairwinkel!!

Angela 13-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Alles is goed en compleet bezorgd. Ik had zelf een fout gemaakt bij de bestelling, 2 i.p.v. 1 radiator besteld. Was totaal geen probleem, binnen 1 dag was het geld teruggestort. Een fijn bedrijf.

M. van de Put 13-06-2018 Via de website gekocht

Op service aanvraag wordt niet gereageerd

Ik heb oktober 2017 een Grohe keukenkraan besteld. Na enige tijd kreeg ik lekkage klachten. Klantenservice gebeld dat er door de loodgieter was geconstateerd dat er lekkage was in het (onbereikbare) binnenwerk van de kraan. De medewerkster adviseerde mij via internet een serviceopdracht in te vullen dan zou contact met me worden opgenomen. Dit tot 2 x toe gedaan met de vraag, gezien de ernst van de lekkage, snel te reageren. Nu 1,5 week verder nog niet eens een telefoontje of reactie gehad. Snel verkopen is 1 ding....klachten oplossen is weer een ander punt waar men nog wel wat stappen te maken heeft. Ga maar weer bellen. Bezint eer ge bestelt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Annouck 26-05-2018 Via de website gekocht

Slechte communicatie!

Via de website heb ik een fonteintje besteld en een douche/thermokraan. Volgens de website waren beiden op voorraad, maar na een paar dagen wachten kreeg ik al een bericht dat de bestelling was vertraagd. Gebeld naar de klantenservice die mij zeiden dat het fonteintje er was, maar de douchekraan nog niet. Afgesproken dat het fonteintje gelijk zou worden opgestuurd. Maar er volgde geen bericht van PostNL. Opnieuw gebeld naar de klantenservice, toen bleken beiden toch niet op voorraad te zijn. Ik heb de bestelling geannuleerd en de spullen ergens anders gehaald.

De man met de hamer 19-05-2018 Via de website gekocht

Pfffff wat een otzettende slechte bezorging

Hoi, over het product kan ik helaas nog niet echt veel zeggen maar wat een ramp de bezorging.....de man van buitenlandse afkomst was de 1ste dag te lui en had geen tijd en ging weer weg....de 2de dag was die te belazerd om het product bij de ingang van ons appartement te brengen .....
kortom dit is niet echt een reclame voor uw bedrijf ....voor ons is het de reden dat we hier nooit meer zullen bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Ineke de Jong 15-05-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Ik vind de sanitairwinkel.nl een goede webshop, veel keus en een correcte aflevering.
In mijn bestelling was een artikel geleverd, wat niet overeen kwam met de foto op internet en die van de verpakking.
Zonder discussie is een vergelijkbaar artikel geleverd.
Echt service! Dat mag ook wel eens gezegd worden..
Groeten,
Ineke de Jong

Bob 09-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekend assortiment met prima service en goede website

Vlot werkende website met goede zoekmogelijkheden.
Snel gevonden en een prima afwikkeling.
7 dozen tegels de volgende dag in huis voor een mooie deal!

Y. Verweij 27-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Bij het bestelde fonteintje zat een kapotte chifon. Na een mailtje was dat zeer snel geregeld. Er werd een nieuwe bezorgd

M.L.van Brakel 25-04-2018 Via de website gekocht

Echt óngekende service.

Per toeval eens wat besteld, waaruit bleek dat er een echt óngekende service aan ten grondslag ligt. Stuk voor stuk zijn ze vriendelijk, hebben verstand van zaken, denken met je mee en werkelijk niets is hen te veel. Iets wat begon met een accesoire voor in onze badkamer resulteerde in een complete make-over in onze natte ruimte, en ook ons sanitair werd aangepakt. Wij zijn voluit tevreden, dit is nog eens klantvriendelijkheid. En als het nog eens nodig is komen wij hier zéker terug..!
Ga vooral zo door sanitarwinkel, dit levert een goede en welverdiende boterham en ook een onweerstaanbare klantenervaring.
Wat ietsjes béter zo kunnen is de levertijden van sommige artikelen die niet op voorraad zijn.
Maar over het algemeen zijn wij dik tevreden..!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

J.R.Hogeboom 20-04-2018 Via de website gekocht

Er wordt met en voor je gedacht,voor de beste oplossing.

Voor de goede telefoon verbinding. Goede prijzen en geen gezeur als ze iets vergeten zijn. Echt klant gericht.

B.Harens 15-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, mooi product

De enige site waarop dit product te vinden is.
De mand is te bevestigen zonder dat je in de tegels moet boren

Jean 10-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Het onderdeel wat ik dringend nodig had om een lekkage bij de wc te repareren kon ik bij andere webshops niet op de site aantreffen maar bij sanitairwinkel.nl wel. Dit onderdeel werd bovendien zeer snel geleverd zodat de lekkage snel verholpen kon worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 06-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Goede web-site, ondersteunt door uitstekende telefonische help-desk met gerichte productkennis. Groot assortiment om uit te kiezen. Betrouwbare levertijden en afspraken. Prijstechnisch gunstig. Al met al goed adres om te 'winkelen' en te kopen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en exacte levering

Mooie ruime keuze uit hoogwaardige producten. Ik heb een hangend toilet en wc-bril aangeschaft via Sanitairwinkel.nl. Adequate en nauwkeurige levering. Enige minpuntje vond ik dat de wc minimaal was verpakt (wel op een kleine degelijke pallet) maar alleen met verpakkingsplastic er omheen. Verder dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn 04-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ontvangen artikel had afwijkende maten en was van ander merk. Door afwijkende maat voldeed het niet. Sanitairwinkel kon geen enkel alternatief regelen. Ook geen kostenvergoeding vanwege gemaakte kosten voor aannemer. Waardeloze service.

VanDer Panne 23-03-2018 Via de website gekocht

Service Okay , Produkt handling kan veel beter

Zeer ruim aanbod,combineren van
diverse producten middels verwijzing naar de diverse maatvoeringen zou beter kunnen.

Familie Heesakkers 23-03-2018 In de winkel gekocht
Rosmalen

Veel keuze en goede service!!

Wij hebben bij de Sanitairwinkel artikelen gekocht voor de verbouwing van onze badkamer. We zijn in de winkel in Rosmalen goed en vriendelijk geholpen. Via de website hebben we een radiator gekocht, ook de levering was goed en snel geregeld. Toen wij de closetzitting uit de verpakking haalden was er een stuk van de zitting af. Ook dit was na een week keurig netjes geregeld, een nieuwe closetzitting werd bij ons thuis afgeleverd. Dus prima service.

Sila Thiel 28-02-2018 Via de website gekocht

Ontevreden

Nooit meer zal ik hier bestellen.
De plakhaken plakken niet,
het badkussen plakt niet.
Op hun verzoek foto's gestuurd.
NIET retour op hun kosten daar het
"gebruikt" is.
Rare reden: zonder uitpakken en meteen
de 1e keer dit al ervaren kom je anders toch niet tot de ontdekking ?!

Yvonne 23-02-2018 Via de website gekocht

Handdoek radiator badkamer

Shop gekozen via internet was tevens de goedkoopste perfect.
Snelle levering en de fout die gemaakt was snel hersteld.

GB van Terwisga 22-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling !

Bezorging en retourzending is van klasse zoals verwacht mag worden .
Contact leggen ging ook prima .Wij kunnen het een ieder aanbevelen !

qupus 22-02-2018 Via de website gekocht

prima geregeld

goedkoop en snel en vriendelijk geholpen,fout van mijn kant werd zonder meer meteen netjes opgelost.

norbert 17-02-2018 Via de website gekocht

goede service

super snel geleverd binnen 12 uur en de volgende dag was het goedkoper op het net. en ik kreeg het verschil terug op mijn rekening top top top

Martijn 17-02-2018 Via de website gekocht

Snelle professionele reactie bij vragen

Goedkoop, mooie site en goede ondersteuning bij keuze maken. Top! Bedrijf.
De levering vind ik erg snel, goed verpakt op pallet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Trudy Manders 16-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Levering was goed, retour mag iets sneller op gereageerd worden Na een telefoontje was het snel geregeld.

E. Janssen 13-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en goede kwaliteit

Snelle levering had zelf een fout gemaakt werd snel hersteld en kreeg alles op tijd binnen. Zou de volgende keer met een gerust hart weer een bestelling plaatsen. Werd tevens goed geadviseerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

tineke 13-02-2018 Via de website gekocht

waardeloze afhandeling van klachten

hier wordt je als klant behandeld als grof vuil onvoorstelbaar welke antwoorden ze te durven geven op mails