Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in showrooms in Nederland en België.

Deze score is berekend op basis van 21 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mariette 15-04-2020

Tot koop goede service. Late levering. 1 product beschadigd, 1 fout product. Nu al week aan het bellen en ben nog steeds niet verder. Zou ze nu niet meer aanbevelen.

herman van osch 14-04-2020

snel contact, goede service via chat en telefoon en professionele ondersteuning./advies.

piet jager 02-04-2020

prijs kwaliteit..ben er apart uit leeuwarden naar toe gereden,en werd zeer goed geholpen.

Ismail Ozdemir 22-03-2020

q1sanitair heeft voor de producten die wij zochten, de laagste prijs, en ook de hoogste kwaliteit. Wij zijn ook enorm tevreden over de service: in eerste instantie kwam de douchecabine in een verkeerde formaat. De volgende dag is deze gelijk opgehaald en een nieuwe afgeleverd. Vervolgens hadden we heel wat producten die of te groot of te klein waren (onze eigen verkeerde beslissingen bij het plaatsen van de bestelling). Alle producten zijn teruggenomen en / of omgeruild zonder enige moeite. Ik zal iedereen in mijn omgeving q1sanitair aanraden. TOP gedaan Q1sanitair!

Piet Sleiffer 13-03-2020

De shop levert snel en goed. Ook is de bestelling goed te volgen. ook de bezorging via Timmermans transport was goed en de pallet weer meegenomen.

Hen daals 08-03-2020

Na telefonisch contact werd ik op een zeer warme en vriendelijke manier geholpen om tot het door mij gewenste product te komen .
Hier werden mij alle opties geboden tussen kwaliteit en prijs. Ook werd op mijn aangeven een goedkoper alternatief voor mij gezocht, waar ik tenslotte zeer blij en tevreden me ben. Het product heb ik geïnstalleerd en voldoet geheel aan het beloofde resultaat .

Rob 24-01-2020

Ben keurig, correct en snel geholpen. Zal een volgende keer zeker weer beroep op jullie doen. Ga zo door!!

? J.A.Stuij 12-12-2019

Hulp vooral snel - duidelijke antwoorden - begrip voor moeizaam gebruik van de computer -
werkelijke inspanning om mij alsnog van dienst te zijn i.v.m. dreigende late levering.

Snarf 14-11-2019

Sanitairwinkel.nl is een prima shop! Uitstekende service, snelle verzending en vriendelijke medewerkers. Ik had een artikel besteld die bij aankomst was beschadigd (kan altijd gebeuren). Foto's van gemaakt en het is (zonder gezeur) supersnel opgelost. ZO HOORT HET! Erg tevreden. Een voorbeeld voor alle webshops. Ga zo door!

willem van rijn 13-11-2019

Sanitairwinkel is zo beetje de enige winkel die een toiletpot met middenopening in haar assortiment heeft. Bij geen enkele andere winkel was dit te krijgen. Na telefonisch contact kon ik hem binnen twee dagen ophalen. Daarmee was ik enorm geholpen en het heeft me heel veel extra werk bespaard. Klasse.

leo klinkers 05-11-2019

superwinkel erg behulpzaam, snelle levering kundige mensen.
bestelling dag later al in huis

Sander 31-10-2019

Een douchedeur gekocht, twee dagen na betaling kreeg ik een mailtje dat de levering ruim vier maanden uitgesteld is. Toen ik belde om dan mijn bestelling te annuleren kreeg ik te horen dat de servicemedewerker mij daarbij niet kon helpen en ik dan een e-mail moest sturen, maar daar op krijg ik geen reactie. Nu maar afwachten of ik mijn geld nog terug krijg

W.Kalfsvel 22-10-2019

vriendelijke mensen , luisteren goed naar je wensen en herhalen wat je wilt en voeren het goed uit

rene Staalduinen 18-10-2019

Slechte ervaring !! S’morgens bellen om een kraan te reserveren, wat op de site staat dat dit mogelijk is voor 1 dag, alle gegevens uitgewisseld code gekregen. Dan een uur in de auto en daar aankomen en dan doodleuk zeggen hij is al verkocht. Dit was filiaal Rosmalen leuk 2 uur in de auto voor niks!!
Officiële reactie van Sanitairwinkel 21-10-2019

Beste Rene,

Vervelend hoe dit gelopen is. Inmiddels is er contact met u opgenomen en wordt er naar een passende oplossing gezocht!

Renée - Sanitairwinkel

Rene staalduinen 22-10-2019

Na mijn review heeft de klanten service dit goed opgelost ben helemaal gelukkig hoe ze dit hebben opgelost 10 sterren waard

Aeilko Suurbier 16-10-2019

Uw medewerkers zijn service gericht . Na een foto gestuurd te hebben wisten ze direct welk product ik zoch . Binnen 1 week had ik het in huis . Top .

Govy 05-10-2019

Ik heb hier privé een toilet gekocht deze heb ik ook gekregen toen ik hem de volgende dag uitpakte en ophing kwam ik er achter dat er een heel kleine scheur inzat. Ik heb toen meteen met hun gebeld en gevraagd voor te retourneren ivm barst de medewerkster zei dat moet schriftelijk ik stuur u meteen een retour bon op! Alleen s’ avonds thuis gekomen en in de mail gekeken kwam ik erachter dat niks was op gestuurd. De andere dag weer opgebeld en sorry sorry ze zouden meteen opsturen s’avonds was hij inderdaad opgestuurd dus alles opgestuurd. Krijg ik dagen later bericht dat ik te laat gereageerd heb En dat ik niks vergoed kan krijgen daarna nog gebeld maar dan wordt je niet serieus genomen en met antwoord dat is het beleid daar kunnen wij niks aan doen

AvS 31-08-2019

Uitstekende ervaring! Op dinsdagavond een outlet douchegoot besteld. Niet in originele verpakking, maar wel compleet en onbeschadigd. Op woensdagavond al bezorgd, maar toen bleek alleen het rooster maar in de doos te zitten. Chat online met medewerker. Deze verzocht om 'service formulier' maar in te vullen. Eerlijk gezegd had ik toe wel mijn twijfels of het wel goed zou komen. De volgende ochtend kreeg ik een mailtje dat ik de verkeerd geleverde goot kon terugsturen naar gratis antwoord nummer. Op mijn vraag of het betaalde bedrag werd teruggestort kreeg ik snel een duidelijk antwoord: Nee hoor, morgen ontvangt u een nieuwe! Op vrijdag ochtend stond de bezorger al aan de deur met een volledig nieuwe. Geweldige service! Ja ik kan sanitairwinkel dus bij iedereen aanbevelen!

EM 25-08-2019

Telefonisch geholpen waardoor levering toch eerder kon dan op de website werd aangegeven! Chapeau!

reinders renovatie 22-08-2019

fijne winkel, ik doe hier voor mijn bedrijf inkopen en heb altijd goed contact.

Wilam Bees 08-08-2019

Er was een "fabrieks fout" aan een wastafelkraan .
Namelijk de messing bus waar je de kraan mee vastzet bezat geen binnendraad.
In overleg heb ik hem met een moer vast gezet.
Als ongemak stuurde nen ons een attentie.
Verder is men zeer behulpzaam bij technische vragen, zoeel per mail als telefonisch.
En is de levering snel en correct

Wolf 09-06-2019

L.S., zeer terzake kundige en efficiënte afhandeling van mijn bestelling en zelfs binnen de verwachte levertijd in de showroom aanwezig.

Ton 22-05-2019

Levering perfect maar ook na lange tijd helpen ze je alsof je het gisteren pas gekocht hebt.
Dan ook een perfecte service, goed meedenken en dat alles uitermate beleefd en vriendelijk.
Voor mij geen andere sanitair winkel meer!
Ik hoop dat ze gauw ook andere soorten business opzetten want met deze service en de goede prijzen kunnen ze een aantal markten aardig op zijn kop zetten.

Teck 21-05-2019

Eerste ervaring met deze winkel.
Ouderwetse service! Top!!
Niet het idee dat je online winkelt.
Bijzonder (klant)vriendelijk aan de telefoon!

Th. Staats 12-05-2019

De levering was in orde, de gebruiksvriendelijkheid was ook goed.
Inmiddels heb ik andere Geberit klanten attent op uw bedrijf gemaakt.
Graag de volgende keer vermelden dat u de pakketten via Post.nl verstuurt en dat we deze bij een dichtbijzijnde Post.nl moeten afhalen.

richard mombarg 12-05-2019

top geholpen en geadviseerd het juiste onderdeel snel ontvangen was er heel blij mee wat moet ik nog meer over zeggen.

Andy 03-04-2019

Duidelijke website. Produkten worden zeer uitgebreid omschreven. Contact via mail en telefoon is helder en klantgericht. Snelle levering ook als er iets nagestuurd of omgeruild moet worden. Terugstortingen vinden ook snel plaats dus kortom een fijne zaak om zaken mee te doen.

cor 13-02-2019

omdat wij een ontkalkingsmiddel nodig hadden, wat door de fabrikant van sanitair geadviseerd was, hebben wij dit bij sanitairwinkel besteld. vooraf hebben wij telefonisch informatie opgevraagd qua levertijd, verzending enz. goede informatie qua betalingswijze en bevestiging van order en levertijd.

R.Barendse 27-01-2019

Goede informatie, snelle en correcte levering. En een goede prijsstelling.
Zeker aan te bevelen bij aankoop van sanitair. T.o.v. een concurrent een verademing in service en afhandeling en zeer zeker de prijsstelling.

Martin 19-01-2019

Doen wat ze beloven en snel geleverd. Kortom topwinkel. Ergens anders goedkoper? Zij leveren voor hetzelfde bedrag.

F.Reenders 05-01-2019

Altijd waar voor je geld goed kwaliteit/prijs garantie. Staan altijd open voor vragen en wordt bovendien zeer goed en vriendelijk geholpen.

Gwendolyn 27-12-2018

Zeer vriendelijke en meedenken geholpen. Goede en betrouwbare levering met snelle service.

Evab 25-12-2018

Drama drama, douche op 24-08 besteld leverdatum is al 5 keer aangepast. Nu zouden we hem krijgen op 13 januari, 6 maanden later... als hij uberhaubt komt.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 27-12-2018

Geachte Evab,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de levertijd langer is dan aangegeven.
Excuses hiervoor! Er is inmiddels met u contact gezocht voor een passende oplossing.

Klantenservice
Sanitairwinkel.nl

J.Gaanderse 23-12-2018

Uitstekende mondelinge toelichting via telefoon snelle en correcte levering

Cor 21-12-2018

Goed advies gekregen en de bestelling was ook snel in huis. Was eerst in de winkel geweest en daar adviezen gekregen waar op te letten en toen het juiste artikel besteld via de website.

Mirjam 09-12-2018 Via de website gekocht

Gemotiveerd personeel

Nav de live chat met een medewerker een bestelling geplaatst. ( door de medewerker ingevoerd ) Nette afhandeling van de order en later gestelde vraag via de chat ook netjes beantwoord.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leah 08-12-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Deze winkel had mijn gewenste product, schappelijk geprijsd. Omdat ik onbekend was met deze winkel en onzeker over de betaling heb ik telefonisch besteld. Op afspraak werd binnen 15 minuten teruggebeld en nogmaals bevestigd dat mijn betaling was ontvangen en de levering werd voor de week erop aangekondigd. Ook dat is prima verlopen en ik ben uiterst tevreden over de gang van zaken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Meijer 06-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Twee van hetzelfde artikel besteld en kwam snel binnen maar ipv 2 was er maar 1 geleverd. Aangegeven via whatsapp en vervolgens is dat prima opgevolgd door Sanitairwinkel en 2e artikel vervolgens snel nabezorgd.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Lopez 05-12-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf

Via de website de plieger bedieningspaneel besteld en zoals afgesproken geleverd ook de communicatie via de mail verliep snel en overzichtelijk een bedrijf om aan te raden

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Bram van der Weele 04-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ruim 4 jaar geleden ook al eens bij deze webshop (toen onder de oude naam) besteld en toen tot grote tevredenheid. Ook nu weer grote klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 03-12-2018 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en soepel, maar bovenal betrouwbaar

Fantastische hulp via de telefoon. Goed advies. Wist waar het over ging. In een woord zeer professioneel.

Wim B. 30-11-2018 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Het bestelde artikel werd snel en degelijk verpakt verzonden. Zowel de prijs en verzendkosten lagen beneden het gemiddelde aanbod elders.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

verkeerde tekening 28-11-2018 In de winkel gekocht

Slechte service St. Pieter Eindhoven!!

St Pieter in Eindhoven heeft onze badkamer geleverd. Aannemer vroeg naar installatie tekening van wasmeubel, deze is doorgestuurd naar loodgieter, maar was verkeerde tekening! Deze was voor meubel met kranen op meubel ipv kranen uit de muur! Op tekening stond alleen aanvoer van water voor kranen op meubel..... Ze doen niets om het op te lossen!! Laten het je helemaal zelf uitzoeken! Wat een slechte service. Zou hier NOOIT meer iets bestellen, en het ook NIEMAND AANRADEN!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiële reactie van Sanitairwinkel 27-12-2018

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. U beoordeeld de verkeerde winkel.
Sanitairwinkel.nl is gevestigd in Rosmalen.
Wellicht bent u bereid de review te verwijderen?

Klantenservice
Sanitairwinkel.nl

elisa 11-11-2018 Via de website gekocht

prima opvolging geplaatste orders

goede prijzen, goede informatie, prima afhandeling order en snelle reactie op gestelde vragen omtrent eventuele deelleveringen van niet voorradige artikelen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Monique 28-10-2018 Via de website gekocht

Wc fontein

Artikel is heel mooi. Goede kwaliteit. Is een aanrader. Goed verpakt en snelle levering thuis. Top!

Els 25-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Overal gekeken en geinfomeerd en nergens een mooie watertrekker voor de vloer in de douche te vinden, totdat ik jullie winkel zag. Een hele mooie van roestvrijstaal met chroom bekleed, precies wat ik zocht. Gelijk besteld en 2 dagen later al in huis, geweldig wat een service en een uitstekende kwaliteit.

W Beemsterboer 22-10-2018 Via de website gekocht

Super!

Prima prijs/kwaliteit verhouding en super klanten service! Snelle levering, product goed verpakt en juiste dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 19-10-2018 Via de website gekocht

Niet leveren zoals beloofd op de website

wastafel besteld op website, zou dag later geleverd worden, niet dus.
Nu komt loodgieter voor niets en wie kan de kosten betalen ???
Ik bestel hier in ieder geval niets meer.

Jos 07-10-2018 Via de website gekocht

correcte leveringen

alle wat besteld is, is goed verpakt, vervoerd, correct en op tijd geleverd op het afgesproken tijdstip

Ad 02-10-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment , prima levering , top service

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de prijs laag was , ruim assortiment met prima en snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edwin 26-09-2018 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar in hun beloftes

Onbetrouwbaar in hun beloftes.
In juli een product besteld, nadat ik duidelijk via email had aangegeven dat aangegeven leverdatum gehaald moest worden.
Levering inmiddels voor de 3 de keer verzet; nu naar 10 oktober (dit is dan ca. 2,5 maand te laat).
Geen compensatievoorstel, alternatieve oplossing, niets. Enkel excuses.
Voor mij echt nooit meer.