Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in showrooms in Nederland en België.

Deze score is berekend op basis van 27 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Jorina 12-10-2020

In de winkel goed voorgelicht bestelling was op tijd wat wil je nog meer 👍 top

Hans Bouhuys 03-10-2020

Ze hebben alles op sanitairgebied en voor de scherpste prijzen. Maar anders dan je wellicht zou denken van een “prijsvechter” staan ze je ook nog bij met goede adviezen en uitstekende service.

Andries 26-09-2020

zeer klantvriendelijk en hulpvaardig, ruim assortiment, snelle en accurate verzending

Lucy’s bad 18-09-2020

nline gekeken naar een fijne zaak en sanitair winkel kwam zeer goed te voorschijn dus deze webshop gebruikt voor aanschaf van een bad. Het bad is thuis geleverd na 2 dagen ( gratis ) de sifon was er niet bij maar werd de volgende dag apart gebracht. ( ook besteld). Ik heb naderhand toch besloten het te retourneren omdat het een inbouw bad was en ik een vrijstaand bad wilde. Gebeld en na 2 dagen kwamen ze het ophalen. Nadat ze het hebben gecontroleerd op schade ( was niet ) had ik binnen 3 dagen mijn geld terug. Kan niets anders zeggen dan een zeer goede winkel. Super.

Jeffrey 13-09-2020

Ik was op zoek naar Tiger accessoires en die gevonden bij de Sanitair winkel voor een bedrag lager dan bij de concurrentie.
En zeker ook tevreden over de klantenservice die geboden werd.

Aad 03-09-2020

Prima winkel op tijd geleverd tegen een goede prijs keuze in assortiment is groot.
Ook voor als je iets nodig hebt voor wat oudere modellen.

Rudi 23-08-2020

Mooi en niet duur en goede servies. Ik ben er blih mee dat ik ze via internet heb gevonden

Dinie Renes 19-08-2020

Goede voorlichting en afhandeling. Vriendelijke mensen. En een goede prijs/kwaliteit van het product.

Gerben de Groot 18-08-2020

Zeer te spreken over de goede service.
Ten eerste de snelheid waarop ze reageren en de daadkrachtigheid.
Ten tweede de service qua laagste prijsgarantie. Als je het elders goedkoper ziet bieden ze het voor een nog scherpere prijs aan.
Ten derde de garantie. Onze vloerwisser was vrij snel stuk en kreeg na het opsturen van een foto een nieuwe opgestuurd.
Echt heel netjes geholpen!

rob 18-08-2020

servicecomputerprogramma is ontoereikend. Als je je 3 foto's wilt verzenden kan dat vaak niet eens.
Dus dan wacht je weer 2 dagen

Ric 10-08-2020

ruim assortiment en snelle levering. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

R 20-07-2020

Ik had een onderdeel besteld, wilde levering via fysieke winkel hier in de buurt (scheelt toch weer verzendkosten), maar bij bestelling bleek deze winkel niet in het lijstje van bezorg-opties te staan. Mailtje gestuurd met wat ik wilde, ze belden snel terug en binnen no-time kon ik het artikel in de winkel ophalen (en betalen). Snel en goed geregeld.

Niemoller J 19-07-2020

gekocht via internet prima vlotte afhandeling bezorging op tijd prima kontact per telefoon

Harmen 17-07-2020

Order bij vestiging Alkmaar gedaan. De douchebak was na levering geannuleerd en teruggestuurd. Het duurde daarna enkele weken, mailtjes en telefoontjes voordat het geld terug op de rekening stond. I.v.m. een vertraagde levering zouden we 5% korting krijgen; dit bleek maar 1,5% te zijn ( de 3,5% standaardkorting met 1,5%punt verhoogd te zijn naar 5%). Daarnaast stond nog steeds het geannuleerde artikel in de nog te betalen factuurlijst. Om nog maar te zwijgen over hoeveel tijd en effort het kostte om het juiste afleveradres te veranderen (voor en na de verhuizing) - check dit maar in jullie klant-contactadministratie.

De kwaliteit van het geleverde is goed.

Tip: zorg dat je iets aan de kwaliteiten van je bedrijfsprocessen doet. Dit soort geklunkel zorgt ervoor dat ik jullie als bedrijf afraad bij anderen.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 20-07-2020

Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor uw review en feedback.
Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over het verloop van u bestelling en de processen die daar bij komen kijken, excuses daarvoor.

Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en samen naar een passende oplossing te kijken.

Met vriendelijke groet
Klantenservice Sanitairwinkel.nl

Leen Ceelen 16-07-2020

Via familielid, die tot tevredenheid is geleverd, aan deze winkel gekomen.
Goede info over het artikel. Daarna snelle orderopname en snelle nette levering .
Vriendelijke terzake kundig medewerker.

Charles 21-06-2020

Webshop is goed opgebouwd, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Levering verliep niet helemaal perfect - 1 colli ontbrak. Niet al te vriendelijke chauffeur bij de levering; telefonisch e.e.a. naar tevredenheid afgehandeld, kosten van ontbrekende pakket terug gestort. Prijsstelling van producten aan de hoge kant in vergelijking met andere on-line aanbieders.

mensfort 19-06-2020

Een aantal onderdelen besteld voor aansluiten van een verwarming. De monteur is geregeld over 3 weken. Het wordt over een week pas opgestuurd. Na 2 dagen krijg ik bericht dat het snel wordt opgestuurd... maar na 2 weken ga ik toch maar bellen. Ze hebben het niet en het duurt nog 2 weken, ze vragen of er een alternatief kan worden gestuurd.. dus geef ik 3 alternatieven en die zijn allemaal niet leverbaar. Dus willen ze iets opsturen dat zeker niet past. Helaas, ik wacht dus maar op het goede onderdeel. De dag voor de monteur komt bel ik nog eens, het duurt nog een maand extra en ze hadden vergeten mij te informeren. Afzeggen kan alleen schriftelijk, nu wacht ik al maar op geld terug en ga bij de Praxis iets halen dat ook past.
Officiële reactie van Sanitairwinkel 20-07-2020

Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor uw review en feedback.

Excuses voor het ondervonden ongemak, dit is absoluut niet goed verlopen. De bestelde artikelen waren niet voorradig bij de fabrikant en daardoor is de bezorgdatum aan u niet gehaald.

Voor het ondervonden ongemak ik er een presentje per post pakket onderweg naar u.

Met vriendelijke groet
Klantenservice Sanitairwinkel.nl

Ina Spuijbroek 11-06-2020

Goede service, snelle levering, had een klein mankementje maar werd in no time opgelost, dus we zijn zeer tevreden. Via Google deze site gevonden en ze hadden het artikel waar ik naar op zoek was.

Evelien 10-06-2020

Zeer slechte informatie en service: Badkamermeubel besteld zou bezorgd worden over een paar weken met specifieke datum. Op de betreffende dag niets vernomen, opgebeld, de medewerker zei te zorgen dat het de volgende dag zou worden bezorgd. Volgende dag niks vernomen, gebeld, het zou nu over 3 dagen komen. 4 dagen later krijg ik een email dat het meubel niet meer beschikbaar is. Maar deze is nog steeds online te koop!!
Vervolgens werd mij gevraagd iets anders uit te willen kiezen, was dat product niet leverbaar. Terwijl het gewoon online staat. Misschien waren deze goed geprijsde Bruynzeel badmeubels wel een lokkertje om klanten en geld binnen te halen? Kortom het heeft me veel tijd en geld gekost (afzeggen monteurs) en zit vervolgens zonder wastafel in ons nieuwbouwhuis.
Onbetrouwbare partij!

Mariette 15-04-2020

Tot koop goede service. Late levering. 1 product beschadigd, 1 fout product. Nu al week aan het bellen en ben nog steeds niet verder. Zou ze nu niet meer aanbevelen.

herman van osch 14-04-2020

snel contact, goede service via chat en telefoon en professionele ondersteuning./advies.

piet jager 02-04-2020

prijs kwaliteit..ben er apart uit leeuwarden naar toe gereden,en werd zeer goed geholpen.

Ismail Ozdemir 22-03-2020

q1sanitair heeft voor de producten die wij zochten, de laagste prijs, en ook de hoogste kwaliteit. Wij zijn ook enorm tevreden over de service: in eerste instantie kwam de douchecabine in een verkeerde formaat. De volgende dag is deze gelijk opgehaald en een nieuwe afgeleverd. Vervolgens hadden we heel wat producten die of te groot of te klein waren (onze eigen verkeerde beslissingen bij het plaatsen van de bestelling). Alle producten zijn teruggenomen en / of omgeruild zonder enige moeite. Ik zal iedereen in mijn omgeving q1sanitair aanraden. TOP gedaan Q1sanitair!

Piet Sleiffer 13-03-2020

De shop levert snel en goed. Ook is de bestelling goed te volgen. ook de bezorging via Timmermans transport was goed en de pallet weer meegenomen.

Hen daals 08-03-2020

Na telefonisch contact werd ik op een zeer warme en vriendelijke manier geholpen om tot het door mij gewenste product te komen .
Hier werden mij alle opties geboden tussen kwaliteit en prijs. Ook werd op mijn aangeven een goedkoper alternatief voor mij gezocht, waar ik tenslotte zeer blij en tevreden me ben. Het product heb ik geïnstalleerd en voldoet geheel aan het beloofde resultaat .

Rob 24-01-2020

Ben keurig, correct en snel geholpen. Zal een volgende keer zeker weer beroep op jullie doen. Ga zo door!!

? J.A.Stuij 12-12-2019

Hulp vooral snel - duidelijke antwoorden - begrip voor moeizaam gebruik van de computer -
werkelijke inspanning om mij alsnog van dienst te zijn i.v.m. dreigende late levering.

Snarf 14-11-2019

Sanitairwinkel.nl is een prima shop! Uitstekende service, snelle verzending en vriendelijke medewerkers. Ik had een artikel besteld die bij aankomst was beschadigd (kan altijd gebeuren). Foto's van gemaakt en het is (zonder gezeur) supersnel opgelost. ZO HOORT HET! Erg tevreden. Een voorbeeld voor alle webshops. Ga zo door!

willem van rijn 13-11-2019

Sanitairwinkel is zo beetje de enige winkel die een toiletpot met middenopening in haar assortiment heeft. Bij geen enkele andere winkel was dit te krijgen. Na telefonisch contact kon ik hem binnen twee dagen ophalen. Daarmee was ik enorm geholpen en het heeft me heel veel extra werk bespaard. Klasse.

leo klinkers 05-11-2019

superwinkel erg behulpzaam, snelle levering kundige mensen.
bestelling dag later al in huis

Sander 31-10-2019

Een douchedeur gekocht, twee dagen na betaling kreeg ik een mailtje dat de levering ruim vier maanden uitgesteld is. Toen ik belde om dan mijn bestelling te annuleren kreeg ik te horen dat de servicemedewerker mij daarbij niet kon helpen en ik dan een e-mail moest sturen, maar daar op krijg ik geen reactie. Nu maar afwachten of ik mijn geld nog terug krijg

W.Kalfsvel 22-10-2019

vriendelijke mensen , luisteren goed naar je wensen en herhalen wat je wilt en voeren het goed uit

rene Staalduinen 18-10-2019

Slechte ervaring !! S’morgens bellen om een kraan te reserveren, wat op de site staat dat dit mogelijk is voor 1 dag, alle gegevens uitgewisseld code gekregen. Dan een uur in de auto en daar aankomen en dan doodleuk zeggen hij is al verkocht. Dit was filiaal Rosmalen leuk 2 uur in de auto voor niks!!
Officiële reactie van Sanitairwinkel 21-10-2019

Beste Rene,

Vervelend hoe dit gelopen is. Inmiddels is er contact met u opgenomen en wordt er naar een passende oplossing gezocht!

Renée - Sanitairwinkel

Rene staalduinen 22-10-2019

Na mijn review heeft de klanten service dit goed opgelost ben helemaal gelukkig hoe ze dit hebben opgelost 10 sterren waard

Aeilko Suurbier 16-10-2019

Uw medewerkers zijn service gericht . Na een foto gestuurd te hebben wisten ze direct welk product ik zoch . Binnen 1 week had ik het in huis . Top .

Govy 05-10-2019

Ik heb hier privé een toilet gekocht deze heb ik ook gekregen toen ik hem de volgende dag uitpakte en ophing kwam ik er achter dat er een heel kleine scheur inzat. Ik heb toen meteen met hun gebeld en gevraagd voor te retourneren ivm barst de medewerkster zei dat moet schriftelijk ik stuur u meteen een retour bon op! Alleen s’ avonds thuis gekomen en in de mail gekeken kwam ik erachter dat niks was op gestuurd. De andere dag weer opgebeld en sorry sorry ze zouden meteen opsturen s’avonds was hij inderdaad opgestuurd dus alles opgestuurd. Krijg ik dagen later bericht dat ik te laat gereageerd heb En dat ik niks vergoed kan krijgen daarna nog gebeld maar dan wordt je niet serieus genomen en met antwoord dat is het beleid daar kunnen wij niks aan doen

AvS 31-08-2019

Uitstekende ervaring! Op dinsdagavond een outlet douchegoot besteld. Niet in originele verpakking, maar wel compleet en onbeschadigd. Op woensdagavond al bezorgd, maar toen bleek alleen het rooster maar in de doos te zitten. Chat online met medewerker. Deze verzocht om 'service formulier' maar in te vullen. Eerlijk gezegd had ik toe wel mijn twijfels of het wel goed zou komen. De volgende ochtend kreeg ik een mailtje dat ik de verkeerd geleverde goot kon terugsturen naar gratis antwoord nummer. Op mijn vraag of het betaalde bedrag werd teruggestort kreeg ik snel een duidelijk antwoord: Nee hoor, morgen ontvangt u een nieuwe! Op vrijdag ochtend stond de bezorger al aan de deur met een volledig nieuwe. Geweldige service! Ja ik kan sanitairwinkel dus bij iedereen aanbevelen!

EM 25-08-2019

Telefonisch geholpen waardoor levering toch eerder kon dan op de website werd aangegeven! Chapeau!

reinders renovatie 22-08-2019

fijne winkel, ik doe hier voor mijn bedrijf inkopen en heb altijd goed contact.

Wilam Bees 08-08-2019

Er was een "fabrieks fout" aan een wastafelkraan .
Namelijk de messing bus waar je de kraan mee vastzet bezat geen binnendraad.
In overleg heb ik hem met een moer vast gezet.
Als ongemak stuurde nen ons een attentie.
Verder is men zeer behulpzaam bij technische vragen, zoeel per mail als telefonisch.
En is de levering snel en correct

Wolf 09-06-2019

L.S., zeer terzake kundige en efficiënte afhandeling van mijn bestelling en zelfs binnen de verwachte levertijd in de showroom aanwezig.

Ton 22-05-2019

Levering perfect maar ook na lange tijd helpen ze je alsof je het gisteren pas gekocht hebt.
Dan ook een perfecte service, goed meedenken en dat alles uitermate beleefd en vriendelijk.
Voor mij geen andere sanitair winkel meer!
Ik hoop dat ze gauw ook andere soorten business opzetten want met deze service en de goede prijzen kunnen ze een aantal markten aardig op zijn kop zetten.

Teck 21-05-2019

Eerste ervaring met deze winkel.
Ouderwetse service! Top!!
Niet het idee dat je online winkelt.
Bijzonder (klant)vriendelijk aan de telefoon!

Th. Staats 12-05-2019

De levering was in orde, de gebruiksvriendelijkheid was ook goed.
Inmiddels heb ik andere Geberit klanten attent op uw bedrijf gemaakt.
Graag de volgende keer vermelden dat u de pakketten via Post.nl verstuurt en dat we deze bij een dichtbijzijnde Post.nl moeten afhalen.

richard mombarg 12-05-2019

top geholpen en geadviseerd het juiste onderdeel snel ontvangen was er heel blij mee wat moet ik nog meer over zeggen.

Andy 03-04-2019

Duidelijke website. Produkten worden zeer uitgebreid omschreven. Contact via mail en telefoon is helder en klantgericht. Snelle levering ook als er iets nagestuurd of omgeruild moet worden. Terugstortingen vinden ook snel plaats dus kortom een fijne zaak om zaken mee te doen.

cor 13-02-2019

omdat wij een ontkalkingsmiddel nodig hadden, wat door de fabrikant van sanitair geadviseerd was, hebben wij dit bij sanitairwinkel besteld. vooraf hebben wij telefonisch informatie opgevraagd qua levertijd, verzending enz. goede informatie qua betalingswijze en bevestiging van order en levertijd.

R.Barendse 27-01-2019

Goede informatie, snelle en correcte levering. En een goede prijsstelling.
Zeker aan te bevelen bij aankoop van sanitair. T.o.v. een concurrent een verademing in service en afhandeling en zeer zeker de prijsstelling.

Martin 19-01-2019

Doen wat ze beloven en snel geleverd. Kortom topwinkel. Ergens anders goedkoper? Zij leveren voor hetzelfde bedrag.

F.Reenders 05-01-2019

Altijd waar voor je geld goed kwaliteit/prijs garantie. Staan altijd open voor vragen en wordt bovendien zeer goed en vriendelijk geholpen.

Gwendolyn 27-12-2018

Zeer vriendelijke en meedenken geholpen. Goede en betrouwbare levering met snelle service.