Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in 4 showrooms in Nederland en België

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.3

Louise 15-11-2017 Via de website gekocht

Product niet geleverd

De bestelling is niet geleverd, wel een e-mail gehad dat deze op de afgesproken dag bezorgd zou worden, na telefonisch kontakt te hebben gehad met sanitairwinkel, werd mij verteld dat zij daar verder ook niets meer mee konden, sanitairwinkel heeft de bestelling ook weer doorgegeven aan Plieger.
Nu moet ik maar afwachten wanneer deze dan wel gaat komen, er is geen e-mail kontakt of communicatie dan ook waar in mijn uitgelegd werd waarom mijn bestelling niet is gekomen of wanneer deze bezorgd gaat worden.
Je zou verwachten dat als je een product bij een winkel koopt dat deze er dan zorg voor draagt dat deze dan netjes bij de klant bezorgd gaat worden.
Ook op mijn vraag of ik zelf dan niet kon bellen naar degene waar mijn bestelling vandaan moet komen werd mij verteld dat dit ook niet kon.
Nu moet ik elke dag vrij nemen om te wachten of de bestelling nog gaat komen, want je krijgt ook geen track and trace waardoor je kunt zien wie de bestelling gaat leveren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Friso 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Er was iets mis met de levering, na 1 telefoontje alles in goede banen geholpen door service-medewerkster Astrid. Ik zal sanitairwinkel.nl aan iedereen van harte aanbevelen.

Paulanico 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima informatie en geholpen in Harderwijk

Wisten niet helemaal wat we wilde, maar in de winkel in Harderwijk werden we prima geholpen door een jonge man die op al onze vragen de antwoorden wist. Was niet opdringerig en liet ons zelf beslissen. Gaf dus echt advies en dacht met ons mee. Want wij zochten iets voor nood, maar wel goed. Thuis op ons gemak nog een keer gekeken op hun site en direct besteld.

Marianne 29-07-2017 In de winkel gekocht
Rosmalen

Goede expertise en prima service!

Door de expertise van de verkoper van Sanitairwinkel Rosmalen, zijn wij tot een mooie aankoop gekomen voor 2 badkamers. Alhoewel de levering van de materialen niet vlekkeloos verliep door de transporteur, heeft Sanitairwinkel dit keurig en naar volledige tevredenheid opgepakt en opgelost!

Annemarie 11-07-2017 Via de website gekocht

Een afrader

De artikelen zijn vrijwel altijd duurder dan die van andere aanbieders. De belofte: vandaag besteld, morgen bezorg wordt niet nagekomen. Bezorger van Sandd liet geen briefje achter dat er een pakje bij de buren was bezorgd. Retourneren is vrijwel onmogelijk: retourformulier opvragen, op eigen kosten terugsturen, niet met Post.nl - maar ook met andere vervoerders volgt geen teruggave betaling als er door transport beschadiging is opgetreden. Je mag niet dichtplakken met zichtbaar plakband (alle plakband is zichtbaar), geen stickers opplakken of op de doos schrijven: hoe moet je dan het adres of de pakketzegel aanbrengen? Je moet een 'ingevuld opgavenformulier' meesturen, maar op het toegezonden formulier kan verder niets ingevuld worden. Bij navraag per mail krijg je geen bericht, per telefoon botte en domme antwoorden. Je moet gewoon zelf het pakket terugbezorgen in een van de showrooms. Dat zal ik dus maar doen, want het kost net meer dan de benzine die ik eraan kwijt ben. Een echte afrader dit bedrijf.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Anita 19-06-2017 In de winkel gekocht

wat een lijdensweg

Verkoopervaring in Rosmalen prima, maar alles wat daarna volgde is een doffe ellende. Uitlevering, transportervaring, klachtenafhandeling na gebleken schade, contacten met afdeling klantenservice sluiten niet aan op de goede ervaringen bij de verkoop. Er is sprake van een miscommunicatie tussen de verschillende schakels onderling; allemaal verschillende eilandjes. Een opeenstapeling van fouten en onzorgvuldigheden waar de klant uiteindelijk de dupe van is. In mijn hele leven heb ik nog nooit zulke slechte ervaringen gehad met een bedrijf. Beslist niet aan te raden.

Dorien 10-05-2017 Via de website gekocht

Super goede en snelle service

Ik werd heel vriendelijke te woord gestaan door de klantenservice en ze hebben heel erg hun best gedaan om mijn bestelling op tijd te verwerken en te zorgen dat ik mijn douchedeur de volgende dag in huis had! Top service! Helaas bleek de deur niet de juiste afmetingen te hebben en moesten we de deur retourneren. Ook nu super vriendelijke service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 08-03-2017 Via de website gekocht

Serviceaanvraag top verwerkt

De douchewand welke ik ontving was niet helemaal oke maar er werd snel actie ondernomen en ook het betaald bedrag ontving ik super snel terug op mijn rekening!

Fijne service!

vadeto 10-10-2016 Via de website gekocht

Prima service

Uitgebreide productcatalogus online en evens een mooie winkel in Rotterdam.
De klantenservice is (snel) per chat bereikbaar wat erg handig was i.v.m. een nabestelling.
Producten waren netjes verpakt en aan de deur afgeleverd. Enkel positieve ervaringen met deze winkel.

Pluspunten

• online chatten met klantenservice
  • uitgebreide productinformatie op site

Linda 08-10-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment en snelle levering!

Groot assortiment en goede zoekfunctie.
Top: 'under promise & over deliver' - ze zeggen dat de bestelling doorgaans binnen 2 werkdagen wordt afgeleverd. Mijn bestelling was er al gelijk de volgende dag (Ook dankzij Post.nl natuurlijk)

Pluspunten

• groot assortiment
  • snelle levering

Ophir 04-10-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhoudong

Goede maatwerk en klant gerichte adviezen, afleverafspraak nagekomen, bij verkeerd artikel snel de juiste opgestuurd, god probleemoplossend vermogen

Pluspunten

• Veel aandacht voor de klant aan de balie

Minpunten

• Soms te lange wachttijd aan de balie

Richard Prins 02-10-2016 Via de website gekocht

Zeer goed

Ik heb online besteld een zeepschaal en beker en de bestelling was zeer snel in huis.
Alles was goed en zorgvuldig verpakt.

Jannie 02-10-2016 Via de website gekocht

sanitair

ik had zelf een fout gemaakt ,ik had betaald en per ongeluk aangevink dat ik de bestellingen zelf op ging halen,mail gestuurd was binnen een half uur geregeld ,

Henk 27-09-2016 In de winkel gekocht

Radiator

Radiator via internet besteld en opgehaald in de winkel. Radiatorkraan vergeten te bestellen. Ze hebben er alles aangedaan om de juiste kraan ter plekke te regelen. Ook gunstige prijzen.

margreet 27-09-2016 Via de website gekocht

margreet

snelle levering
klantvriendelijk
product is wat het internet laat zien
zeer tevreden over de informatie betreffende de levering
sanitair doet wat het beloofd

Manus Willemsen 04-09-2016 Via de website gekocht

Bad omruilen? Geen probleem

Ik kreeg een emaille-stalen bad bezorgd waar een stukje verf afgesprongen was. Toen ik Sanitairwinkel daarover mailde, kreeg ik een helder antwoord van servicemedewerkers Lotte Verhagen en Mark van Rosmalen: we gaan het oplossen. Dat hebben ze ook gedaan: ze hebben het niet mijn probleem gemaakt of de schade bij het transport was ontstaan of niet, maar regelden dat er met een paar dagen een ander bad kwam en het beschadigde bad werd weer ingenomen. Zonder vragen zonder probleem. Dat heeft mijn vertrouwen in online kopen helemaal goed gemaakt. Ik vertel het verhaal aan kennissen en dan is de keuze snel gemaakt. Ze zijn goedkoper dan doehetzelfzaken en maken waar wat ze toezeggen.

Pluspunten

• begripvolle reactie
  • snelle reactie

Edo 17-08-2016 In de winkel gekocht

Spiegelkast badkamer

Aankoop bevalt prima evenals de 'Sanitairwinkel'. De combinatie van webshop en mooie showroom waar ik goed werd voorgelicht is me goed bevallen. En de afspraken werden keurig nagekomen, in één woord: perfect.

Pluspunten

• combi webshop - showroom
  • makkelijk bereikbaar

Serge 16-08-2016 Via de website gekocht

Douchekraan

Min of meer noodgedwongen kwam.mijn bestelling bij Sanitairwinkel.nl tot stand.

De kraan werd keurig op de vooraf gecommuniceerde dag bezorgd. De kwaliteit van de kraan viel mij tegen en dat bleek ook bij het monteren. De kraan brak af.

Direct contact gelegd met de klantenservice en kreeg keurig een terugkoppeling van de stand van zaken.

Via de fabrikant een nieuwe kraan ontvangen maar omdat de kwaliteit tegen viel deze niet gemonteerd en ervoor gekozen deze te retourneren. Nog voordat ik de kraan geretourneerd had de aankoopprijs al terug op mijn rekening. Keurige service.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Punctueel

Minpunten

• Kwaliteit van product

Kornelis 18-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk artikel te vinden.

Zorgzame service

Assortiment
Ruime keuze in artikelen.

Betrouwbaar en snelle handeling

Uitstekend georganiseerd bedrijf.

f.j. 18-06-2016 In de winkel gekocht

Het oogstrelende gebouw van Sanitairwinkel te Rosmalen is
voorzien van een royale parkeergelegenheid en probleemloos per auto te bereiken.

Nadat een badmeubel bij de afgeleverde goederen ontbrak,werd deze na telefonisch contact met de serviceafdeling deze na drie dagen alsnog bij mij thuis bezorgd.

Assortiment
voor iedere beurs ruim aanbod van de opgestelde artikelen voor het douche- en badgedeelte met de bijbehorende assessoires.

Aanbeveling
Door een verkoper klantvriendelijk te woord gestaan en door hem vakkundig bijgestaan de door mij gewenste artikelen naar volle tevredenheid samen te stellen. houding correct

Extra toelichting
Ben zeer content betreffende de begeleidende verkoper, de service afdeling en de aangeschafte artikelen.

Roberto 17-06-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk en eenvoudig

Telefonisch contact was zeer goed. Zeer klantvriendelijk.

Assortiment
Een zeer ruim, breed assortiment.

Aanbeveling
Wij hebben exact gevonden waar we naar op zoek waren.

Extra toelichting
Een prima webshop, redelijke prijsstelling met een goede service.

Wil 17-06-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Keurige service, uiterst vriendelijk geholpen

Aanbeveling
Alles voldeed aan onze wensen

Extra toelichting
We zijn zeer tevreden over de heer Mayenberg. Hij had alle tijd, dacht mee, belde ons op als de gevraagde artikelen aanwezig waren. 10 + voor hem!

ehschutte 17-06-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Compleet assortiment

Aanbeveling
Doen wat je beloofd is een heilig doel en goed voor klantenbinding

Isabel 17-06-2016 Via de website gekocht

Website was makkelijk in gebruik!

Heb geen gebruik hoeven te maken van service. Maar de mails waren erg duidelijk.

Assortiment
Ik kon vinden wat ik nodig had.

Ben gewoon zeer tevreden

Sjors 16-06-2016 Via de website gekocht

De filters maken het gemakkelijk het aanbod te verfijnen.

Kort contact gehad met de klantenservice via de chat, prima geholpen en het product werd snel geleverd.

Assortiment
Mooie producten, grote keus en prijzen zijn goed.

Aanbeveling
Kom hier zeker nog eens terug.

pgerdes 05-02-2016 Via de website gekocht

Retourlevering is onmogelijk met deze mensen. Zeer onvriendelijke klantenservice. Uiteindelijk zelf met de auto moeten terug rijden om het product in te leveren.

Aanbeveling
Mocht je per ongeluk iets verkeerd hebben besteld ben je volledig aan jezelf overgeleverd. Makkelijkste is het om het product op Marktplaats te verkopen.

SVitus 26-01-2016 Via de website gekocht

Waardeloos! Verkeerde artikel geleeverd, nog niet opgelost!

Op 17 december niet het juiste artikel ontvangen zoals selfs in de leverbon omschreven. Op 21 december eindelijk van hun akkoord dat het hun fout is en dat ze de artikel sollen ophalen.

Destrots meerdere email staat de douche deur nog bij mij in de gang! Drie keer tijd vrijgemaakt voor het ophalen - nix! Niet eens en belletje of bericht. Waardeloos!

Ze reageren niet of met niet echt klant gerecht toon en ik kan er alleen van afraden!

Aanbeveling
Noit weer, als je klantenservice verwacht en niet onprofessioneel gedrag dan moet je ver weg van sanitairwinkel blijven!