Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 210 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Haydro 20-06-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Helpt met keuzes maken en zijn heel duidelijk.

EV. 20-06-2023

We waren snel geholpen, en alles werd duidelijk uitgelegd. Alles was met 1 woord, GEWELDIG.
We blijven zeker klant.

Jan 20-06-2023

Tot in de puntjes geregeld.Behulpzaam en alles voor me gedaan.telefoon overzetten en een goed abonnement aanbevolen.

Lisette 20-06-2023

Vriendelijk en Fijn geholpen, ik wist al wat ik wilde maar kreeg goede uitleg over de verzekering van mijn nieuwe telefoon.

Wim Kruik 18-06-2023

Dinsdag 13/6 online besteld en betaald. Wel een melding gekregen dat het via Post nl bezorgd zou worden. Via track en trace heel even te zien gehad dat de bestelling 15/6 tussen 11.30 en 14 uur bezorgd zou worden (later was er die melding niet meer)
Track en trace werkt niet. Post nl niet te bereiken.
Een collega van u die ik belde was van mening dat het niet het probleem van Ritel was.
Dus vraag ik me af ben ik een klant bij u. Of heb ik alleen maar een geldbedrag aan u overgemaakt.

Alex 12-06-2023

Hele duidelijke en kundige , maar ook vriendelijke bediening.
Denken met de klant mee.
Zijn erg geduldig .
Gewoon top !!!
En dat maak je tegenwoordig niet zo snel meer mee.

van zundert 11-06-2023

wij hebben deze gekozen vanwege de korte afstand en dat mijn moeder geen internet heeft vandaar de keuze voor de winkel !!

O.V.D.VEEN 08-06-2023

GOEDE SERVICE EN ZEER VRIENDELIJK EN BEKWAAM PERSONEEL EN BEDANKT VOOR HET OVERZETTEN VAN DE FOTOS GR OEBO VAN DER VEEN

Gerrit van Beek 08-06-2023

De Mjnheer in Waalwijk hebt ons altijd fantastisch en ben daar heel blij mee. Was het overal maar zo.

Samantha 08-06-2023

2 keer bij jullie mijn telefoon gehaald in zwijndrecht. Elke keer is de service top. Geen elke vraag is gek en ze hebben echt tijd voor je. Raad deze winkel zeker aan.

boumarh 06-06-2023

Winkel is goed te bereiken op de fiets. Had zelf al op internet gekeken wat ik wou. Toestel was beschikbaar en vriendelijk en kundig geholpen.

Laura Verstraaten 06-06-2023

Alle lof voor degene die me heeft geholpen. Vriendelijk, alle tijd, vakbekwaam.

Antoinette 06-06-2023

2 jaar geleden ook uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe telefoon met abonnement; nu wederom terug gegaan en uitstekend geholpen, deskundigheid, geduld bij het uitkiezen van een nieuwe telefoon met abonnement

GypsyB 06-06-2023

Everything went smoothly received phone the next day, service great no issues at all.
Phone was the cheapest online (for the model I wanted

A. 05-06-2023

De online shop was overzichtelijk, duidelijk en heeft goede informatie. Het bestellen ging gemakkelijk.
Balen dat de bezorging erg verlaat is waar door het cadeau te laat aan komt. Maar dit ligt niet bij Ritel maar bij Post nl

R.Touw 05-06-2023

Personeel ging meteen in op mijn vraag, Zocht naar een oplossing, die snel werd gevonden!

Mehmet yildiz 04-06-2023

Je wordt serieus genomen door de medewerkers en ze nemen de tijd voor je. Ze denken met je mee en ze proberen niet alle duurste producten aan te smeren.

Marja 02-06-2023

Ik kom bij ritel al vanaf 2014.je word er heel goed geholpen.ze nemen de tijd voor je.heel fijn personeel.ik ben heel erg tevreden en over 2 jaar ga ik er weer een nieuwe gsm halen.

Ferry 30-05-2023

Gezellige winkel met vriendelijke medewerkers.Komt al jaren daar om een Samsung smart phone

Fred 30-05-2023

Zeer goede service door de medewerker, gaf duidelijk aan wat de verschillende opties waren.

J. Kiljan 28-05-2023

Wij zijn buitengewoon goed geholpen door zeer vriendelijke medewerkers. Ik bevel deze zaak bij een iedereen aan.

bert 27-05-2023

geen lange wachttijd vlot en een vakkundig en eerlijk advies gehad .
ga bij eventuele vragen zeker terug .

van Boven 24-05-2023

hele goede service. Vriendelijke en goede benadering van de medewerkers. Goede uitleg . en uitleg van mogelijkheden die voor mij het beste zijn.

Kyan 24-05-2023

Prima site/winkel.
Eerst twijfelde ik nog welke telefoon aan te schaffen, na contact met de winkel was mijn beslissing gauw gemaakt.
Telefoon via de site besteld, deze werd keurig verpakt en op tijd bezorgd.
Zeer tevreden dus.

Marlou 22-05-2023

Werd heel aardig geholpen. Meneer had verstand van zaken en legde alles netjes uit. Had ook zeker de tijd en begrip aangezien ik geen keuze kon maken voor welke kleur ik moest gaan. Alle uitleg gekregen die ik nodig had.