Ringfotofocus.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotofocus.nl.

Ringfotofocus.nl stelt zich voor

Ringfotofocus.nl is de webwinkel van Ringfoto Focus, de betere foto- en videospeciaalzaak in West-Nederland. Door veel specialistische kennis van digitale fotografie, verrekijkers en telescopen en tal van accessoires zijn we "the place to be” voor fotografen, natuurliefhebbers en vogelaars. Ringfoto Focus maakt deel uit van Ringfoto, Europa’s grootste organisatie in fotoretail. Foto apparatuur wordt geleverd met gratis 5 jaar garantie!

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H Metten 12-05-2021

Even bellen of ze op voorraad hebben, vriendelijk geholpen en mee besteld andere dag in huis, Fijn dat je een kleine ondernemer kan ondersteunen, moesten we allemaal doen.

Sjoerd Peter 05-05-2021

Goede betrouwbare zaak,had iets besteld dat niet op voorraad was maar op het moment dat het er was is het gelijk naar mij toegestuurd.

Rees 19-04-2021

Goede aankoop prijs en kwaliteit. Daarbij zeer goede dienstverlening en service!

Marc Padding 02-04-2021

Ik heb heel bewust gekozen voor een kleine zelfstandige Ringfoto Focus in Den Haag tov de coolblue's mediamarkten en bol.com's. De service die deze vakkundige mensen verlenen krijg je nooit bij die andere aanbieders. Steun deze lokale zaken en schaf je spullen aan bij deze hard werkende ondernemers.

John 18-01-2021

Prima webshop en dito winkel. Ik kocht hier een Canon EOS RP met een lens en werd gewoon prettig en vakkundig geholpen. In Coronatijd werd het pakketje zelfs dezelfde avond thuisbezorgd.

Petra Blankwaard 16-01-2021

Apparatuur voor foto/film koop ik bij Ringfoto Focus. Hier weten ze precies de verschillen tussen de diverse producten/typenummers en wat de beste match is met het doel waar je het voor wilt gebruiken. Groot aanbod en gewoon eerlijk advies. En als je nog vragen hebt loop je even bij ze binnen :) Ik heb hier een hele fijne camera met accessoires gekocht (Nikon D7500) en een GoPro.

Kristel 09-10-2020

Op zoek naar H&Y filters, niet echt gemakkelijk verkrijgbaar. Bij Ringfotofocus wel!! Persoonlijk contact en snelle levering. Ook al bestel je online, de service is lekker ouderwets.
kingrichy 11-10-2020

Dankjewel voor je mooie waardering Kristel! Veel plezier van je filters.

Kees D. 04-01-2020

Ben zeer correct geholpen door Richard van Ringgotofocus: aanvankelijk was ik geïnteresseerd in een occasion super telezoom, maar uiteindelijk op advies van Richard toch voor een nieuwe Tamron 150-600 G2 met 1.4 converter gekozen. Het objectief bevalt prima in combinatie met mijn Canon 7D mk II.

Eri 11-02-2019

Op zaterdagmorgen de Miggo Two way speed strap besteld voor een zeer goede prijs. Binnen een uur belde een medewerker. Hij was de bestelling in orde aan het maken maar mijn adres kwam niet overeen met het adres wat zijn straatnamenregister aangaf. Gelukkig herkende ik het probleem en heeft hij handmatig het mijn juiste adres ingevoerd. Op maandag al voor het middaguur had ik mijn pakket in huis. Dit vind ik zorgvuldig met de bestelling omgaan, een zeer vriendelijk gesprek, de juiste informatie gebruiken en een zeer snelle levering. Dank jullie wel!

Ed Buschgens 31-01-2019

betrouwbare en vriendelijke mensen.
stralen deskundigheid uit. de cursus voldoet aan mijn vraag.
"je kunt altijd langskomen voor vragen en antwoorden".

Jan 13-01-2019

Goede service. Wij hadden een camera besteld, maar die was niet direct leverbaar. Hier werd gelijk duidelijk over gecommuniceerd. Aan ons werd de keuze gelaten de bestelling te annuleren of te wachten. We hebben gekozen voor het laatste. Na 3 weken is de camera keurig netjes geleverd en voor het geduld is een gratis cameratas meegestuurd!

Rutger-Jan 10-01-2019

Recentelijk een Sony a7RIII met een 24-70mm lens erbij gekocht. De lens was niet direct leverbaar. De meneer in de winkel had hem besteld en was in een paar dagen alweer in huis. Ik werd netjes gebeld met de melding dat de lens er is.

Ik werd goed en deskundig geholpen. Ze namen echt de tijd voor je en beantwoordde netjes alle vragen die je had.

Daniel 19-11-2018

Mooie GoPro camera!

Vorige week via webshop een GoPro gekocht. Goede prijs en volgende dag in huis. Ik werd een paar dagen na de aankoop nog gebeld of alles in orde was!

Johanna 11-09-2018

Geweldig geholpen.

Hele mooie en duidelijke website. De bestelde camera was goed verpakt en werd de volgende dag bezorgd.

kingrichy 05-09-2018

Super adres!

Ik kocht via de webshop een lens en werd uitstekend geadviseerd. Ze zijn vakkundig en geduldig. Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker weer bij ze kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Patrick 10-08-2018

Komt afspraak niet na

Een prijsafspraak gemaakt voor 2 statieven, eenmaal in de auto onderweg nogmaals contact gehad dat ik onderweg ben om beide statieven op te halen maar dat kon ineens niet meer omdat de prijs niet hoog genoeg was.
Mijn ervaring is dus dat een prijsafspraak geen afspraak is en jammer dat er omheen word gedraaid mbt de aankoop en je enorm word teleurgesteld

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Lia 26-08-2017

Prima winkel

Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen. Na de aankoop, had ik nog wat vragen en er werd uitgebreid de tijd genomen.

voftem 01-07-2017

Prima website met normale winkelservice!

Mooie verzorgde website maar met een normale winkel er achter waar je het gevoel krijgt dat ze je niet alleen maar kennen via je ordernummer.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ano 01-07-2017

Goed geholpen!

Vorig weekend ging ik langs omdat ik een nieuwe camera wilde kopen. Ik werd snel geholpen en kreeg veel uitleg over de verschillende keuzes. Ik heb gekozen voor de Nikon B700.

jovabu 01-07-2017

Fijne en betrouwbare winkel!

De webshop is een prima afspiegeling van de winkel. Ruim assortiment en tegen goeie prijzen. De uitleg is ook prima. Ze weten het allemaal in jip en janneke taal uiteen te zetten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

kingrichy 01-07-2017

Prima webshop en dito winkel!

Klein maar fijn! Een echte speciaalzaak, waar de eigenaar je zeer persoonlijk helpt, met veel verstand van zaken! Ze denken echt met je mee. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

borrie77 15-01-2013

Ik kocht een leuke Opticron-kijker via hun site, deze was op voorraad dus ik had hem de volgende dag al in huis, netjes en stevig ingepakt. Nadat ik hem vorig weekend gebruikt had merkte ik dat ik een dop verloren was. Ik heb ze gebeld en gezegd dat ik een dop kwijt was geraakt. Was geen probleem, ze zouden me een nieuwe sturen. En wat denk je, de volgende dag had ik hem al in de bus. Dat verdient een dik compliment! Ga zo door!

kingrichy 02-12-2012

Eindelijk een webshop waarvan je het gevoel hebt, dat ze hun best voor je doen! Ze leveren misschien niet als snelste, maar je merkt aan de snelle en vriendelijke respons, dat je duidelijk geen klantnummer bent, maar een klant!

Nielsjel 01-12-2012

Films besteld, was in die hoeveelheid niet meer op voorraad, kreeg meteen een belletje voor een eventueel alternatief, erg fijn zo'n persoonlijke touch. top