Ringfotofocus.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotofocus.nl.

Ringfotofocus.nl stelt zich voor

Ringfotofocus.nl is de webwinkel van Ringfoto Focus, de betere foto- en videospeciaalzaak in West-Nederland. Door veel specialistische kennis van digitale fotografie, verrekijkers en telescopen en tal van accessoires zijn we "the place to be!" met twee vestigingen in de Haagse regio zijn de winkels goed bereikbaar. Onze service gaat ver, heel ver!

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,1

Eri 11-02-2019

Op zaterdagmorgen de Miggo Two way speed strap besteld voor een zeer goede prijs. Binnen een uur belde een medewerker. Hij was de bestelling in orde aan het maken maar mijn adres kwam niet overeen met het adres wat zijn straatnamenregister aangaf. Gelukkig herkende ik het probleem en heeft hij handmatig het mijn juiste adres ingevoerd. Op maandag al voor het middaguur had ik mijn pakket in huis. Dit vind ik zorgvuldig met de bestelling omgaan, een zeer vriendelijk gesprek, de juiste informatie gebruiken en een zeer snelle levering. Dank jullie wel!

Ed Buschgens 31-01-2019

betrouwbare en vriendelijke mensen.
stralen deskundigheid uit. de cursus voldoet aan mijn vraag.
"je kunt altijd langskomen voor vragen en antwoorden".

Jan 13-01-2019

Goede service. Wij hadden een camera besteld, maar die was niet direct leverbaar. Hier werd gelijk duidelijk over gecommuniceerd. Aan ons werd de keuze gelaten de bestelling te annuleren of te wachten. We hebben gekozen voor het laatste. Na 3 weken is de camera keurig netjes geleverd en voor het geduld is een gratis cameratas meegestuurd!

Rutger-Jan 10-01-2019

Recentelijk een Sony a7RIII met een 24-70mm lens erbij gekocht. De lens was niet direct leverbaar. De meneer in de winkel had hem besteld en was in een paar dagen alweer in huis. Ik werd netjes gebeld met de melding dat de lens er is.

Ik werd goed en deskundig geholpen. Ze namen echt de tijd voor je en beantwoordde netjes alle vragen die je had.

Daniel 19-11-2018 Via de website gekocht

Mooie GoPro camera!

Vorige week via webshop een GoPro gekocht. Goede prijs en volgende dag in huis. Ik werd een paar dagen na de aankoop nog gebeld of alles in orde was!

Johanna 11-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen.

Hele mooie en duidelijke website. De bestelde camera was goed verpakt en werd de volgende dag bezorgd.

kingrichy 05-09-2018 Via de website gekocht

Super adres!

Ik kocht via de webshop een lens en werd uitstekend geadviseerd. Ze zijn vakkundig en geduldig. Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker weer bij ze kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Patrick 10-08-2018 In de winkel gekocht
Voorburg

Komt afspraak niet na

Een prijsafspraak gemaakt voor 2 statieven, eenmaal in de auto onderweg nogmaals contact gehad dat ik onderweg ben om beide statieven op te halen maar dat kon ineens niet meer omdat de prijs niet hoog genoeg was.
Mijn ervaring is dus dat een prijsafspraak geen afspraak is en jammer dat er omheen word gedraaid mbt de aankoop en je enorm word teleurgesteld

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Lia 26-08-2017 In de winkel gekocht
Thomsonlaan Den Haag

Prima winkel

Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen. Na de aankoop, had ik nog wat vragen en er werd uitgebreid de tijd genomen.

voftem 01-07-2017 Via de website gekocht

Prima website met normale winkelservice!

Mooie verzorgde website maar met een normale winkel er achter waar je het gevoel krijgt dat ze je niet alleen maar kennen via je ordernummer.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ano 01-07-2017 In de winkel gekocht
Ringfoto Focus Den Haag

Goed geholpen!

Vorig weekend ging ik langs omdat ik een nieuwe camera wilde kopen. Ik werd snel geholpen en kreeg veel uitleg over de verschillende keuzes. Ik heb gekozen voor de Nikon B700.

jovabu 01-07-2017 In de winkel gekocht
Thomsonlaan

Fijne en betrouwbare winkel!

De webshop is een prima afspiegeling van de winkel. Ruim assortiment en tegen goeie prijzen. De uitleg is ook prima. Ze weten het allemaal in jip en janneke taal uiteen te zetten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

kingrichy 01-07-2017 Via de website gekocht

Prima webshop en dito winkel!

Klein maar fijn! Een echte speciaalzaak, waar de eigenaar je zeer persoonlijk helpt, met veel verstand van zaken! Ze denken echt met je mee. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 15-04-2016 In de winkel gekocht

Ik woon in de buurt dus het was lekker dichtbij.

Ik werd snel geholpen en kreeg voldoende informatie.

hansonkieskeurig 09-03-2016 Via de website gekocht

Mijn contactpersoon bij Camera Compleet hij adviseert jmij zeer goed en geduldig en weet met gemak alle ins en outs van de apparaten (dus hoeft niet eerst zelf de handleiding door te lezen zoals bij de meeste winkels)!

Alles is mooi en op tijd geleverd. Ook toen ik de camera terug heb gestuurd (ivm een klein niet functioneren) werd deze met alle geduld bekeken en netjes verpakt weer kosteloos!!!! teruggestuurd met extra accu.

Assortiment
Ruim assortiment met goed advies! Mensen die weten wat ze verkopen en waarover ze praten

Aanbeveling
Kortom; een echte aanrader zowel wat betreft assortiment, als service, kennis, geduld en vriendelijkheid.
Ze verkopen niet alleen maar hun producten maar weten er ook voldoende en zelfs meer dan voldoende van af!

Ed Borchert 02-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Alles is makkelijk te vinden.

Na bestelling kreeg ik een mail dat mijn artikelen uit het magazijn moesten komen en dat dat 2 dagen ging duren. En prompt na 2 dagen werd alles keurig thuis bezorgd.

Assortiment
Alles wat ik zocht heb ik gevonden. keuze genoeg.

Snel en betrouwbaar.
En als je wilt kun je ook nog naar de winkel zelf gaan. Perfect.

Uitstekende prijs/kwaliteit.

Janna 24-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, snelle reactie op mail.

Super! Er wordt goed met je meegedacht en er is uitgebreid tijd voor je vragen. Zeer behulpzaam. Er was een leveringsprobleem met een flitser en er werd meteen zonder omhaal overgestapt op een duurder model zonder bijbetaling zodat ik niet hoefde te wachten.
Met een aantal mensen van de fotoclub flitssets aangeschaft waar Cameracompleet een mooie prijs voor heeft gemaakt.
Je kunt altijd even binnenlopen voor vragen. Ik ben zeer tevreden!

Assortiment
Niet alles is op voorraad of staat in de webwinkel. Ze kunnen wel alles bestellen en je hebt het dan binnen een paar dagen in huis.

Aanbeveling
Vakman met uitmuntende service!

Extra toelichting
Ik woon niet in Den Haag maar ben een aantal keer speciaal naar de winkel gegaan omdat ik het prettig vind om iemand te spreken die er verstand van heeft en de producten te bekijken. Als dat niet nodig is bestel ik via de webwinkel. Over beide ben ik zeer tevreden.

jovabu 26-01-2016 Via de website gekocht

Het artikel was even niet beschikbaar maar er werd een duurder alternatief voor dezelfde prijs aangeboden!

Aanbeveling
Zeer betrouwbaar en komt afspraak na.

VinalHindocha 18-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke & betrouwbare website. Je kan gemakkelijk de producten vinden. Daarnaast zijn de prijzen laag en up2date. De betaling ging ook ontzettend gemakkelijk.

Qua service niks meer dan lof! Eerste bestelling ging retour omdat wij toch een andere camera wilden. Cameracompleet heeft niet moeilijk gedaan, zelfs wanneer de camera uit de verpakking was. Daarnaast is de eigenaar de nieuwe bestelling persoonlijk langs komen brengen. Plus we hebben een gratis uv filter ontvangen van Camera compleet.

Voldoende assortiment!

Extra toelichting
Top service, aardig personeel, gratige uv filter ontvangen bij bestelling, Cameracompleet heeft een nieuwe loyale klant erbij!

jovabu 05-06-2015 In de winkel gekocht
den haag

heel makkelijke website en prettige winkel.

Ik kreeg nog een gratis klantenkaart en 240 foto's kado!En misschien win ik ook het aankoopbedrag nog terug.

Assortiment
Ze hadden de lens niet direct in huis, maar deze was er de volgende dag.

Aanbeveling
Prima winkel met mensen, die er verstand van hebben.

kingrichy 09-01-2015 In de winkel gekocht
Thomsonlaan Den Haag

Duidelijke no-nonsense webwinkel zonder fratsen. Keurige lokale winkel.

Zeer attente reactie over de beschikbaarheid van het artikel en prima uitleg bij afhalen.

Assortiment
Ruim assortiment en heel actueel. Als iets niet op voorraad is, dan kan het snel worden besteld.

Aanbeveling
Oprechte verkoper, die ook de eigenaar is. Zeer veel vakkennis. Top!

Klein maar fijn!

harborlight 15-11-2013 In de winkel gekocht
thomsonlaan

duidelijke informatie

gewoon goed

Aanbeveling
men neemt de tijd om te bekijken wat het meest geschikt is voor wat je wil gaan doen op fotogebied.

FreekW 25-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snel geleverd. Afgelopen zaterdag een nieuwe studioflitsset van StudioKing besteld, dinsdag ochtend bericht gehad dat ik hem in de winkel in Den Haag (zoals ik had afgesproken) kon komen ophalen.

Goede service! Vakkundig en vriendelijk personeel die goed met je mee denken. Heb er inmiddels diverse fotoapperatuur gekocht en altijd goede ervaringen gehad.

Assortiment
Prima uiteenlopend assortiment. Soms komt het voor dat ik iets zoek wat niet op de website wordt aangeboden, maar als ik dan even contact opneem is het zo besteld!

Zeker aan te raden!

Extra toelichting
Ik heb erg tevreden over CameraCompleet. Goede service, vriendelijk personeel dat goed meedenkt, makkelijk bestellen en snel geleverd. Soms zoek ik een product dat niet in het assortiment staat, maar dat is na contact met de winkel zonder problemen alsnog besteld. Heb er inmiddels verschillende producten gekocht (reflexcamera's, lenzen, flitsers en toebehoren) in zowel de winkel als via de website en altijd een goede ervaring gehad.

borrie77 15-01-2013

Ik kocht een leuke Opticron-kijker via hun site, deze was op voorraad dus ik had hem de volgende dag al in huis, netjes en stevig ingepakt. Nadat ik hem vorig weekend gebruikt had merkte ik dat ik een dop verloren was. Ik heb ze gebeld en gezegd dat ik een dop kwijt was geraakt. Was geen probleem, ze zouden me een nieuwe sturen. En wat denk je, de volgende dag had ik hem al in de bus. Dat verdient een dik compliment! Ga zo door!

kingrichy 02-12-2012

Eindelijk een webshop waarvan je het gevoel hebt, dat ze hun best voor je doen! Ze leveren misschien niet als snelste, maar je merkt aan de snelle en vriendelijke respons, dat je duidelijk geen klantnummer bent, maar een klant!

Nielsjel 01-12-2012

Films besteld, was in die hoeveelheid niet meer op voorraad, kreeg meteen een belletje voor een eventueel alternatief, erg fijn zo'n persoonlijke touch. top