Ringfotofocus.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotofocus.nl.

Ringfotofocus.nl stelt zich voor

Ringfotofocus.nl is de webwinkel van Ringfoto Focus, de betere foto- en videospeciaalzaak in West-Nederland. Door veel specialistische kennis van digitale fotografie, verrekijkers en telescopen en tal van accessoires zijn we "the place to be” voor fotografen, natuurliefhebbers en vogelaars. Ringfoto Focus maakt deel uit van Ringfoto, Europa’s grootste organisatie in fotoretail. Foto apparatuur wordt geleverd met gratis 5 jaar garantie!

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ries 04-02-2024

Lang op zoek geweest naar een Nikon 180-600 lens. Eindelijk gevonden bij Ringfoto Focus in Den Haag! Super goed geholpen door de eigenaar,. Ook nog gratis 5 jaar garantie gehad op de lens. Toonzaak en dus aanrader!

kingrichy 17-09-2023

Bij deze webshop een Canon EOS systeemcamera besteld, Perfecte service en heel snel geleverd. De prijs was hetzelfde als bij andere winkels, maar ik kreeg hier wel gratis 5 jaar garantie. Mijn bestelling bij deze kleinere winkel werd ook duidelijk op prijs gesteld.

Rob 12-07-2023

Heel blij met m'n nieuwe Swarovski NL 10x42 verrekijker en helemaal fijn dat jullie hem gewoon op voorraad hadden en ik hem dus gelijk mee kon nemen.
Prima winkel, aanrader!

Fides Media Group 02-02-2023

Dinsdag een de zeldzame Fujifilm X100V besteld, twee dagen later al in België ontvangen. Héél tevreden over jullie service. Dikke merci!

Ronald 22-12-2022

Een hele fijne winkel. Ik reserveerde een Canon Eos R7 en die arriveerde op heel redelijke termijn. Ik ontving een eerlijke prijs voor de camera die ik inruilde en vertrok met een zeer tevreden gevoel. De ontvangst in de winkel is uitermate prettig en de informatie uitgebreid en juist. Echt een winkel om naar terug te gaan. Zeker geen dozenschuivers.

Han 09-12-2022

M’n oude nikon fototoestel voldeed niet meer...... heeft me super geadviseerd betreffende een nieuwe Nikon. Deze moest besteld worden en ik werd op de hoogte gehouden via de mail. Ik ben heel erg tevreden met m’n aankoop.

Siebe 06-11-2022

Deze winkel geeft je gelijk een vertrouwd gevoel. Goed advies en een eerlijke inruilprijs. Ik kom zeker terug.

Elli 25-10-2022

Update op 25-10-2022:
Na mijn review, kreeg ik de mail met daarin de benodigde informatie, dus mijn probleem is helemaal verholpen.

Review van 25-10-2022:
Ik heb vandaag een Canon SX70HS besteld en betaald, vandaag besteld, morgen in huis, maar ik heb nog geen bevestiging per mail ontvangen. Aangezien dit bij alle ander bestellingen die ik via webshops het gedaan, bevreemdt mij dit. Kan ik zsm een bevestiging van mijn aankoop krijgen?

Youssra Louisa 18-10-2022

Fijne communicatie met de medewerker! Erg bedankt voor het meedenken in oplossingen.

G. Valk 01-09-2022

Ik had de Traveler LE-254C+ Ballhead CB-34 € 299,00 besteld op de website. Helaas was deze toch niet te leveren. Ik werd door Richard gebeld om een nieuw voorstel te doen. Ik kon een duurder statief aanschaffen voor dezelfde prijs. Dit statief vond ik wat te robuust voor mijzelf. Richard zei dat hij contact zou opnemen met collega ringfotografen of daar nog zo'n statief leverbaar was. De volgende dag belde hij mij op dat hij er 1 had gevonden en dat deze opgestuurd zou worden. Wat een service en fijn dat ermee gezocht word naar een oplossing. Echt TOP! Bedankt Richard.

B.N 23-08-2022

Ik ging vandaag pasfoto's laten maken voor het verlengen van mijn rijbewijs.
Mw. heeft tweemaal een foto genomen waar ik eigenlijk helemaal niet tevreden over was maar mij te bezwaard voelde om dit daadwerkelijk te zeggen. Al was dit wel duidelijk.
Ik heb hier dus bijna 20 euro voor betaald. Het zat mij niet lekker dus ik ben terug gegaan om te vragen of de verzending naar RDW geannuleerd kon worden waarop mw. vroeg ' hoezo, wat is het probleem?'. Ik probeerde dit uit te leggen waarop mw. zei 'Nou stel je niet zo aan! Hij komt toch niet boven je bed te hangen?!' en ' Er zijn veel ergere dingen in de wereld' ' Hoe vaak kijk je nou op je rijbewijs?'. Ik was zo van mij apropos dat ik haar maar had bedankt en zo de winkel uit ben gelopen. Ik vind het ronduit onbeschoft om dit tegen je klant te zeggen, compleet respectloos. Wie bent u om mij te vertellen dat er wel ergere dingen in de wereld zijn en ik mij niet aan moet stellen?
Erg jammer, ik kwam hier al sinds kleins af aan en was altijd tevreden met de service. Ik heb de foto opnieuw genomen in een fotohokje welke vele malen beter gelukt is en minder dan de helft gekost heeft.
kingrichy 26-08-2022

Beste B.N.,

Ik ben eigenaar van de winkel. Vervelend je ervaring te lezen en natuurlijk niet zo bedoeld. De collega heeft eigenlijk alleen willen zeggen, dat je er perfect op stond en dat het een keurige pasfoto was, die aan alle eisen voldeed. We herkennen ons niet in de letterlijke bewoordingen, die je schetst. Kom bij gelegenheid toch nog eens langs, zodat ik je in ieder geval de gemaakte kosten kan vergoeden en je persoonlijk onze excuses voor het voorval kan aanbieden.
Met vriendelijke groet, Richard van Gessel

René 05-07-2022

Altijd een prima service, denkt mee met de klant. Zeer tevreden over. Of het nu gaat om afdrukken of aanschaf van apparatuur.

Hendrik 24-06-2022

Super bedrijf net besteld volgende werkdag all binnen goed verpakt duidelijk antwoord via de mail echt een aanrader

MDL 23-06-2022

Super service. Namen persoonlijk contact op nadat een betaling op de site was mislukt, en hebben alles via mail afgehandeld. Dikke aanrader, hebben een nieuwe fan.

Karen 14-03-2022

Fantastische service. Ze staan je via mail en whatsapp direct te woord en hebben alles gedaan om mijn bestelling binnen no-time in Portugal te leveren. Heel erg blij met deze winkel!

Rob 11-03-2022

Eigenlijk was ik van plan richting de Vogelbescherming in Zeist te rijden om een Swarovski telescoop te kopen. Maar toen ik jullie winkel binnen kwam en zag dat jullie gewoon alles hebben liggen, was dat dus niet meer nodig. Met inruil van m'n oude scoop een prima deal gemaakt. Aanrader dus!

Jan 28-01-2022

Voor deze shop heb ik gekozen omdat er specialisten zitten op optisch gebied. Ik heb een Swarovski verrekijker aangeschaft Pure 10x42, en een uitstekende deal over de inruil van mijn oude kijker gemaakt. Ook de na zending van de FRP forehead set verliep snel en uitstekend.

Mijke 19-01-2022

Persoonlijke en vakkundige service. Ontzettend goed geholpen door Richard. De lens die ik graag wilde was niet op voorraad maar er werd een super alternatief geboden en een op maat 'package deal' gedaan. Bovendien had ik de camera met alternatieve lens al de volgende dag in huis. Heel prettig dat er meegedacht wordt en goed advies wordt gegeven. Ook zeer plezierig dat je gelijk iemand aan de telefoon krijgt zonder eerst een keuzemenu te doorlopen!

Marco R. 03-01-2022

Bij de keuze van een nieuw systeemcamera kijk je naar prijs, kwaliteit en service. Deze staan in zeer goede verhouding tot elkaar, waarbij service er eigenlijk wel extra uitspringt. Je krijgt zeer snel respons op gestelde vragen e.d. Vriendelijk en fijn contact! Daarnaast snelle levering en goed meedenken.

Roel Lemstra 18-12-2021

Niets dan lof voor deze winkel/webshop.
De door mij zo gewenste Canon RF lens was nergens te koop en op voorraad.
Wel bij deze shop en Richard heeft alles eraan gedaan om de lens nog dezelfde dag te versturen.
Ik kreeg hem dus keurig op tijd in de studio en kon gelijk gaan testen.
Hartelijk dank voor deze meer dan perfecte service.

CB 23-10-2021

Serieus behandeld eerst via de App met een serieus aanbod m.b.t. Inruil foto apparatuur. Later in de winkel goede uitleg m.b.t. aanschaf. Echt een vertrouwd en professioneel bedrijf. Top.

Ronald 19-08-2021

Per toeval dit bedrijf gevonden op internet. Een verademing tussen alle grote 'dozenschuivers' waar je lang in de wacht moet staan om met iemand te chatten. (bellen lukt sowieso niet). Direct contact via app. Snelle en correcte levering. Een aanbeveling waard. Voortaan ga ik eerst bij dit bedrijf kijken en pas als het helemaal niet anders kan ...

Marijke 28-07-2021

Heb in mei 2021 on-line een rugzak besteld voor mijn telescoop en statief. Er waren leveringsproblemen, maar ik kreeg steeds een keurige, persoonlijke terugkoppeling van hoe het ervoor stond. Prima service en vandaag mijn prachtige rugzak ontvangen en ben er erg blij mee.

Servaas Raedts Fotografie 06-07-2021

BAM!!! 100% top-service. Op zondag via WhatsApp wat vragen gesteld, advies gekregen en op maandag de bestelling gedaan.
Dinsdag ontvangen (zeer goed verpakt).

Goed advies, probleemloos meegedacht en zeker voldaan aan de verwachting (wel wat overtroffen).

Aanrader.

Daarnaast vind ik het persoonlijk prettig bij een kleinere ondernemer te bestellen dan bij een grote keten.

Xander 14-06-2021

Ik Was op zoek naar een lens voor mijn camera. Had cadeaukaarten ontvangen via mijn werk en uitgezocht dat deze te verzilveren waren bij RingfotoFocus. Na mailcontact bleek dat er online slechts 50€ per bestelling via een cadeaukaart mag worden betaald. Daarop reageerde ik dat ik dan wel vanuit Utrecht naar de winkel in Den Haag zou komen. Vervolgens adviseerde de verkoper om de kaartnummers telefonisch door te geven. Dit is gedaan en zodoende hoefde ik niet naar Den Haag te reizen en kon ik het volledige bedrag van de cadeaukaart besteden. Ik ben erg blij met de snelle communicatie en het creatief meedenken van RingfotoFocus.