Prenatal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Prenatal.

Prenatal stelt zich voor

Prénatal is marktleider op het gebied van babyartikelen voor (aanstaande) jonge ouders en heeft een naamsbekendheid van maar liefst 98%. Al 50 jaar wordt iedere klant en iedere nieuwe baby vanuit een warm hart welkom geheten. Met innovatieve producten, deskundig advies en oprechte aandacht. In Nederland heeft Prénatal 18 warenhuizen, 48 stadswinkels en een onlangs totaal vernieuwde online shop. De producten die Prénatal verkoopt variëren van kinderwagens, autostoelen en boxen tot positiemode en babykleertjes. Naast alle grote bekende A-merken voert Prénatal ook een uitgebreide huiscollectie en biedt haar klant daarmee kwaliteit voor een leuke prijs.

Deze score is berekend op basis van 9 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,3

Esmee 02-08-2012

Via kieskeurig terecht gekomen bij de website van Prenatal, omdat zij dit product als goedkoopste aanbieder aanboden. Direct via de website besteld van prenatal. Scheelde ook nog eens 20 euro met de prijs in de winkel van Prenatal.
2 dagen na de bestelling via de website heb ik het door mij bestelde product al in huis. Keurig via de mail geinformeerd over de voortgang van mijn bestelling. Zeer tevreden over de webshop van Prenatal.

Mark-w 21-10-2011

Box besteld bij prenatale.
Op de website stond dat dezen direct leverbaar was.
Op 7 okt besteld. Op 12 okt een mailtje gekregen dat die meestal binnen 48 uur geleverd zou worden maximaal 5 werkdagen.
Vandaag 21 okt contact gezocht met klanten service omdat die box er nog steeds niet is. een of ander vaag verhaal dat boxen via andere vervoerder gaan en daarom langer duurt maar dat die box al lang bij de vervoerder is ze zouden vervoerder contact met mij op laten nemen. Vervoerder neemt contact op en zegt dat ze hem op zijn vroegst 27 okt kunnen leveren omdat ze de box pas sinds gister binnen hebben. of vervoerder liegt of prenatale liegt maar feit is dat de box niet op tijd geleverd is en dat ik nooit meer iets bij deze webwinkel zal bestellen.