Prenatal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Prenatal.

Prenatal stelt zich voor

Prénatal is marktleider op het gebied van babyartikelen voor (aanstaande) jonge ouders en heeft een naamsbekendheid van maar liefst 98%. Al 50 jaar wordt iedere klant en iedere nieuwe baby vanuit een warm hart welkom geheten. Met innovatieve producten, deskundig advies en oprechte aandacht. In Nederland heeft Prénatal 18 warenhuizen, 48 stadswinkels en een onlangs totaal vernieuwde online shop. De producten die Prénatal verkoopt variëren van kinderwagens, autostoelen en boxen tot positiemode en babykleertjes. Naast alle grote bekende A-merken voert Prénatal ook een uitgebreide huiscollectie en biedt haar klant daarmee kwaliteit voor een leuke prijs.

Deze score is berekend op basis van 12 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.2

Hautaine klantenservice!! 05-12-2018 In de winkel gekocht
geen filiaal

Waardeloze klantenservice

Gebeld naar klantenservice om iemand te spreken van filiaal Amersfoort. Wilde namelijk niet een half uur voor niks in de auto zitten om dan te vernemen dat het artikel er niet is.
Voorgelogen door dame die beweerde dat ze niet kon doorverbinden en dat ze ook geen telefoonnummer had van Amersfoort. Ik vertelde dat ik al vaker was doorverbonden, waarop ze toegaf dat ze loog!!!
Wat een hauteine organisatie die denkt dat heel Nederland maar heen en weer rijdt voor hen!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Lindenholz 30-10-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

Verschrikkelijke slechte service door Prenathal Zwolle

Verschrikkelijke slechte service, bellen niet terug, al meer dan 3 maand aan het wachten op een service van een Joolz kinderwagen, nog niet opgelost. Beloven dingen wat later weer wordt ingetrokken. Nemen als winkel geen verantwoordelijkheid en laten de klant stikken. Kortom een hele dikke onvoldoende!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

prenatal 26-10-2018 Via de website gekocht

Geen afhandeling bij ontvangst beschadigde producten.

Product besteld op de site.
Bij bezorging bleek dat het product beschadigd hiervan direct foto's gemaakt en verstuur naar Prenatal.
Ondertussen 7x gebeld naar prenatal in 3,5 week maar nog steeds geen oplossing.
Prenatal schuift de verantwoordelijkheid af naar de fabrikant en zecht niks te kunnen doen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Dave 26-09-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Vriendelijke medewerkers

Ik ben gisteren bij de Prenatal geweest in Arnhem. Wat een fijne service. De medewerkster heeft mij vrindelijk geholpen en bij de kassa vertelde ze mij nog een keer over de garantievoorwaarden passende bij mijn autostoel. Het was he druk maar ik heb alle aandacht gekregen. Heel fijn.

franjet 19-07-2018 In de winkel gekocht
hoogstraat den haag

Prenatal afhandeling klacht: schrijf brief aan de directie!

Ik vind het erg belangrijk jullie bij te praten over de wijze waar op Prénatal met een klacht om gaat. DAT IS EEN WAARSCHUWING OM NIET MEER BIJ Prénatal TE KOPEN!
Intussen al weer twee weken geleden dat ik me beklaagde over het feit dat vriendin een gloednieuwe borstkolf had gekocht van € 150,= die thuisgekomen niet goed verzegeld bleek. Zij ging naar een filiaal in de buurt. Die winkelchef ma telefonisch contact op met filiaal alwaar gekocht met resultaat dat ze bij dat filiaal de kolf kon retourneren. Vanwege sluitingstijd lukte het niet die dag. Week er op huurde vriendin een babysit en ging daarvoor naar de stad. Aldaar werd gesteld dat die toezegging nooit gedaan zou zijn. Vriendin werd voor leugenaar uitgemaakt. Had zij voor niks twee uren verdaan, parkeergeld, babysit geregeld voor een leugen van Prénatal. Op dit forum reageerde zij heel vriendelijk en vroeg contact op te nemen. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die tegen mij te keer ging, daar lusten de hond geen brood van. De supervisor moet mij nog steeds terugbellen! Vriendin belde vandaag zelf. De eerste keer zou de supervisor druk zijn en werd gevraagd of ze later kon bellen. Dat valt allemaal niet mee als nieuwe moeder met een huilbaby. Maar ze wil e.e.a. toch afwikkelen dus belde ze zojuist weer. Ze kreeg alweer het verwijt een leugenaar te zijn. Want de supervisor zou nooit bereikbaar zijn. Men zou allang geleden gezegd hebben dat ze maar een klachtbrief naar het hoofdkantoor moest schrijven. Hoe triest is dat?! En wat het zo merkwaardig maakt is dat de medewerkers nooit hun namen, zelfs hun voornamen, niet willen geven. Je weet dus nooit met wie je hebt gesproken. Ze verwijzen en verschuilen zich achter elkaar. Prénatal het gaat om een eenvoudige klacht.
WAAROM KUN JE DIE NIET KLANT VRIENDELIJK BEHANDELEN EN OPLOSSEN??

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Anoniem 07-07-2018 Via de website gekocht

2x niet blij

We waren op een feestdag naar een Prenatal winkel. Van tevoren nog gekeken op de website voor de openingstijden, en toen we eenmaal bij de winkel waren bleek die tóch een uur eerder te sluiten (dat stond niet op de site), we waren er dus voor niks heen. Later wat besteld via de webshop, bleek (ná bestelling en betaling) dat één van de 3 items niet geleverd kon worden. De andere twee wel ontvangen maar paste voor geen meter, terugsturen kostte me 7 euro (!) voor een broek van 25 euro. Dat had ik wel vooraf op de website kunnen lezen, dus eigen schuld, maar toch een tegenvaller en niet zoals andere webshops! Ik shop voortaan ergens anders.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

T. Dodemont 11-05-2018 Via de website gekocht

Slechte service, zeer onklantvriendelijk

Deze week geprobeerd een bedje te kopen van Prenatale in Nijmegen eerst naar boven, daar was niemand, toen weer naar beneden daar stonden 3 verkoopsters te praten het was een aanbieding ze hadden niets op voorraad en zeisen dat ik maar naar het warenhuis in Arnhem moest gaan, zeer onvriendelijk ik ga daar nooit meer naartoe

Slecht 05-05-2018 Via de website gekocht

Onmogelijk te bestellen via site

Trip trap proberen te bestellen via site, verplicht reclame filmpje van ruim 4 minuten te kijken , staat een knop onder om aan te geven dat je het filmpje hebt gezien en verder te gaan met winkelen, deze werkt niet op een iPad , zelfs na het bekijken van het filmpje werkt de knop niet dus kan niet bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Kaya 24-04-2018 Via de website gekocht

Intolerant tegen zwangere vrouwen

Erg teleurgesteld in de Prenetal online winkel. Ik heb 3 dagen geleden order geplaatst en heb ervoor gekozen dat het 5 dagen later geleverd wordt omdat ik dan thuis ben. Echter heb ik ervoor gekozen om het product te bestellen bij Prenetal omdat ze er een mooie gratis luiertas bij geven (een andere winkel geeft het ook, maar die van Prenetal was mooier). Na de volgende dag gebeld te hebben met ze werd mij verteld dat de tas is uitverkocht en dat ik er geen cadeau of korting of iets voor terugkrijg. Dat stond er niet bij vermeld. Natuurlijk wilde ik de order annuleren want ergens anders kon ik wel een gratis luiertas krijgen. Maar nee hoor dat kon niet terwijl het pas vier dagen later geleverd zou worden. PostNL zei het pakket niet te hebben gekregen nog dus het zou wel kunnen, maar Prenetal heeft keer op keer geweigerd dit te doen en mij keer op keer verteld dat ik met mijn zwangere buik dat zware pakket naar een Prenetal winkel moet brengen wat op 2 kilometer afstand van mijn huis ligt. Ontzettend intolerant tegen klanten maar ook tegenover zwangere vrouwen, wat niet te verwachten is van een babywinkel. Dit was mijn eerste en mijn laatste bestelling bij ze. Je kunt ook geen review achterlaten op hun Facebook-pagina. Ra ra waarom...

Jane 13-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

In maart online een artikel besteld bij prenatal. Dit artikel was beschadigd dus contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd ik zeer onvriendelijk te woord gestaan met de mededeling dat ik maar een mail moest sturen. Dit uiteraard gedaan met alle foto’s erbij zoals de dame had aangegeven. Ik kreeg dezelfde dag nog een reactie met een link dat ik de klacht maar moest melden bij de leverancier. Hierover terug gemaild dat ik dit belachelijk vindt, ik koop tenslotte bij Prenatal (als mijn groente verrot zijn bij de ah sturen ze mij toch ook niet door naar de kweker??). Ik ontving geen reactie van prenatal, dus nog maar een mail gestuurd. En zoals verwacht moet ik nog steeds een reactie krijgen. Hiermee wil ik aangeven dat de service zeer slecht is bij prenatal en raad ik deze winkel bij iedereen. Onvriendelijk personeel en geen reactie op e-mails, alleen wanneer ze kunnen antwoorden met het afschuiven van het probleem en zelf dus niks hoeven doen!! Tevens was de doos ook beschadigd tijdens de levering waardoor mijn artikel ook beschadigd was.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Mevrouw 21-03-2018 Via de website gekocht

Onvriendelijk personeel!

Volgens hun website beloven ze: voor 14:00 uur besteld is morgen in huis! Nou, mooi niet dus. Om 13:00 uur al besteld, maar bestelling kwam later bij hun binnen (13:55 volgens mevrouw). Toen ik aangaf dat ik via mijn e-mail kon aantonen dat ik eerder heb besteld lachte ze een beetje synish en zei dat het echt niet kon hoor. Vervolgens gaf ik aan mijn bestelling nodig te hebben, omdat ik het oude product al weggedaan had. Dat vond ze niet slim van mij. Mevrouw liet mij niet uitpraten en wilde mij het liefst zo snel mogelijk aan de kant zetten. Geen Prenatal meer voor mij.

Willem 14-03-2018 In de winkel gekocht
almere

Slechter kan niet ga naar babydump

Ik heb iets besteld dat zou binnen komen in een week.
7 weken later na heel veel telefoontjes nog niks.
Week 8 is het eindelijk binnen gekomen.
Elke keer als je belt krijg je andere informatie door.
Thuisbezorgen niet mogelijk weer niet waarom.
Als ik iets bij baby dump bestel geven hun ook aan dat het een week duur maar meestal is het er in 3 dagen en het wordt ook nog thuisbezorgd. dat is pas service.
Ik ga in ieder geval niet meer naar Prénatal.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

van de watering 14-12-2017 In de winkel gekocht

totaal geen service

vandaag bij de prenatal in bergen op zoom geweest. Het winkel personeel stond vliegen te vangen. vonden het niet nodig om even mee naar boven te lopen om ons te helpen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Christine Corvers 19-11-2017 Via de website gekocht

Waarschuwing !!!!!!!

Artikel besteld waarvan er nog twee op voorraad waren.
Gelijk betaald en volgende dag op het pakketje zitten wachten.
Helaas een mailtje dat het artikel niet meer op voorraad is en ook niet meer geleverd kan worden.
Tot nu nog geen geld retour ontvangen.
Het is oplichting , geld kwijt en geen artikel.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

N.Mullenders 09-11-2017 In de winkel gekocht
heerlen

Goede service en kwaliteit producten; Baby monitor Alecto

Wij hebben de Alecto baby monitor gekocht type DBX- 88 Limited bij Prenatal. Echt een aanrader. We hadden er al 1 voor bij ons thuis op de babykamer en nu een 2e aangeschaft voor bij mijn ouders thuis. Het signaal gaat overal doorheen, ook door dikke muren en dat was bij mijn schoonouders het geval. En nu ook nog eens in de aanbieding :)

Shar F. 01-11-2017 Via de website gekocht

Prenatal stort geld niet terug

Op 4 oktober jl. hebben wij een bestelling geplaatst bij de webshop van Prenatal. Zij hadden een volledige kinderwagen (frame + reiswieg) in de aanbieding voor €799,-.

De bestelling is op 6 oktober jl. geleverd, echter niet volledig. Via de email ontvingen wij bericht van Prenatal dat de reiswieg niet op voorraad was en wij het bedrag a €449,95 binnen 14 dagen teruggestort zouden op onze rekening. 14 dagen later hebben wij nog geen geld ontvangen. Op vrijdag 20 oktober hebben wij van de klantenservice te horen gekregen dat het bedrag uiterlijk dinsdag 24 oktober op onze rekening zou staan.

Dinsdag 24 oktober staat het bedrag nog steeds niet op onze rekening. Wij bellen nogmaals met de klantenservice van Prenatal. Deze geeft aan het te 'onderzoeken' (wat er precies onderzocht moet worden is de vraag, het geld moet gewoon worden overgeboekt).

Vrijdag 27 oktober is er uiteindelijk een bedrag door Prenatal overgemaakt van €169,05. Dit bedrag is niet conform afspraak. Bellen met de klantenservice van Prenatal levert weer niets op, Prenatal weigert het bedrag van €449,95 over te maken en wij moeten het maar met de gestorte €169,05 doen.

Kortom: na 4 weken telefoontjes en e-mails naar de klantenservice van Prenatal geen geld terug. Wij hebben de service zeer slecht ervaren, levert niet het gewenste product, komt afspraken niet na en wij moeten vervolgens elke dag achter ons geld aan zitten!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Mickie S. 22-10-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht

Slechte service bij Prénatal Barendrecht

Recent gingen wij naar Prénatal Barendrecht om een autostoel te kopen. Wij besloten uiteindelijk de Luxe autostoel van Prénatal eigen merk aan te schaffen. Eenmaal bij de kassa werd € 150,- aangeslagen, terwijl de stoel € 89,90 was. De verkoopster was erg chagrijnig toen wij vertelden dat dit niet de juiste stoel was. Met een chagrijnig gezicht liep zij weg om vervolgens met een andere stoel zonder verpakking naar ons terug te komen. We vroegen of er een handleiding was, maar de verkoopster zei dat je heel makkelijk op YouTube kon vinden hoe de stoel geplaatst moest worden. Dit was dus niet zo! We zijn ontevreden over de klantvriendelijkheid en service van deze medewerkster van Prénatal.

.......

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Mijke 11-09-2017 Via de website gekocht

Besteld en nooit ontvangen, klantenservice zegt alleen sorry

Niets bestellen hier!!!!
Bestelling geplaatst (en betaald) op 24 augustus en tot op heden (11 september) nog niets ontvangen, terwijl ze beloven dat je het de volgende dag in huis hebt. Dat was dus eens maar nooit weer!!!!

Bestelling zou naar een afhaalpunt bezorgd worden. Vervolgens kwam deze daar niet aan (lag aan PostNL, maar Prenatal kiest voor PostNL, niet de klant), na veel bellen werd er een onderzoek gestart door Prenatal en moest ik wederom maar wachten. Twee weken na mijn gedane bestelling werd ik gebeld door een medewerker dat het pakket was teruggekomen bij hen en of ik het alsnog opgestuurd wilde hebben (ja, graag heb er voor betaald), het zou dan vrijdag en anders zaterdag in huis zijn. Het is nu maandag en wederom heb ik met de klantenservice moeten bellen, want ik heb nog steeds geen pakket ontvangen. Schijnt te druk te zijn in het magazijn of er is iets in de communicatie fout gegaan of fout gegaan door nieuwe medewerkers. Nu pakket laten annuleren en maar hopen dat ik snel mijn geld terug krijg. Ik bestel hier nooit meer iets, want je krijgt alleen excuses te horen en dat je maar moet wachten. Klantenbinding of klantentevredenheid doen ze niet aan helaas!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Bos 31-07-2017 Via de website gekocht

Slechte retour en service

Reiswieg online gekocht. Op tijd voor uitgerekende datum zodat in huis na bevalling. Blijkt verkeerde versie (bijna niet te onderscheiden ivm zelfde naamkeuze en type aanduiding) per ongeluk besteld te hebben. Mag nu niet meer geruild worden ivm 14 dagen retour regeling. Zit nieuw in doos. Geen flexibiliteit vanuit Prenatal en bovendien werkt de 14 dagen regeling eigenlijk niet voor spullen waarvan je niet precies weet wanneer je ze nodig hebt. Erg jammer.

Klantenservice zeer slecht bereikbaar. Lange wachttijden telefonisch of zo lang dat er automatisch wordt opgehangen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Mike de Jong 04-07-2017 Via de website gekocht

Extreem slechte afhandeling van bestelling

Extreem slechte ervaring met de webwinkel. Bij bestellen 3 stuks op voorraad bij de vestiging in Groningen. Betaald via iDEAL en langs de winkel gereden. Bij aankomst staat het personeel me schaapachtig aan te kijken: wisten van niks. Ik kon wel een demomodel kopen en daar nog eens afrekenen. Het aankoopbedrag van mijn online order kon ik dan later wel via een omweg terugvragen.

Telefonisch contact helpt je ook niet verder. Er wordt verwezen naar kleine lettertjes waarin staat dat je niet meer van je aankoop kunt afzien. Eenmaal in het systeem is er niets meer aan te doen. De procedure die je moet volgen: minimaal 8 dagen wachten totdat de order in je vestiging is gearriveerd, er zelf heen gaan en daar aangeven dat je het niet wilt en dan je geld terugvragen. Ik heb betere dingen te doen en zit niet te wachten op een nieuw bezoek aan een babywinkel om mijn geld terug te ontvangen. Doe normaal.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Tuba Kahraman 13-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Oplichters 1ste klas!

Na zoveel winkels te bewandelen heb ik uiteindelijk voor Prenatal megastore gekozen in Amsterdam Zuidoost voor het aanschaffen van een Bugaboo Buffalo. Duidelijk het is een best dure aankoop.. nou in juni heb je een actie waarbij je recht op een gratis voetenzak van Bugaboo zelf. En deze actie is vanuit de leverancier Bugaboo zelf. Hierbij zijn wij bij Prenatal met een personal shopping afspraak geweest waarbij je bij een aankoop van 1000 euro 10 procent korting krijgt en bij een aankoop van 1500 euro een korting van 15 procent krijgt. Hierbij hadden wij een aankoop van boven de 1500 euro en we moesten kiezen of de voetenzak of de 15 procent korting over het gehele bedrag. TERWIJL WE OP DE KORTING EN OP DE VOETENZAK RECHT HEBBEN! Nou heb ik met de Bugaboo klantenservice gebeld en die geeft aan van dat de gratis voetenzak een actie is van Bugaboo zelf en dat ze die niet mogen gebruiken met een of en of keuze. Uiteindelijk heb ik gelukkig de wagen niet bij de Prenatal gehaald. ZEER SLECHTE ERVARING KOM ER NOOIT MEER. ZE PROBEREN JE GEWOON OP TE LICHTEN. OPLICHTERS!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Corine 23-04-2017 Via de website gekocht

Slechte Service!

Onlangs hier vanalles gekocht voor de komende baby. Er werd beloofd dat ik de volgende dag geleverd zou krijgen. Dit werd een week later. Artikelen waren toen niet meer leverbaar. Het kon niet nageleverd worden dan moest ik maar opnieuw bestellen: met de daarbij behorende kosten omdat ik niet meer aan het bedrag kwam dat het gratis geleverd werd. 1 van de producten zat vol met zwarte strepen, terugsturen kon wel maar ook hiervoor moest ik zelf eerst kosten betalen. Met godsgratie zou ik die dan nog wel terug krijgen. (Geloof ze niet dus niet gedaan). En ik moest maar naar de winkel komen binnen 2 weken. (Tja moet je dan wel tijd voor hebben om een eind te rijden naar die winkel) of te wel hele slechte service! Ik bestel er nooit meer. Dit was mijn tweede bestelling, de eerste was ook al niet bezorgd op de tijd die beloofd was.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Kim 05-04-2017 In de winkel gekocht
Heerlen

voldoende keuze en goed advies

alles wat je voor je jonge kinderen nodig hebt: kleding voor de zwangere mama of voor baby/kind (van eigen merk, dat is goedkoper en toch goede kwaliteit.. maar ook merkkleding), verzorging (badje, luiers, cremes), eten (slabbers, bekers, spenen), speelgoed (knuffels, boekjes, bouwen, uitdagen), slapen (pyjama, slaapzak, bedjes, nachtlampjes), reizen (wandelwagens, autostoeltjes). verkoopsters nemen de tijd om een goed persoonlijk advies te geven. als het artikel niet op voorraad is, kun je op internet bestellen en eventueel in de winkel ophalen.
nadeel is dat de factuur uitgeprint moet worden, weergeven op je telefoon is onvoldoende om het product mee te krijgen (wordt soms! door de vingers gezien)..

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Sofia 14-01-2017

Actie

Zaterdag middag in de winkel op zuidplein geweest en door een zeer ongeïnteresseerde medewerker geholpen die niet eens op de hoogte was van de actie de mevrouwe wilde denk ik zsm naar huis maar het was nog 45 minuten voor sluitingstijd.

Minpunten

• Medewerkers hebben weinig kennis van zaken

LR 29-12-2016

Online bestelling, niet op voorraad

Onlangs campingbedje + matras in de actie gekocht. NA verzending ontving ik een mail dat het bedje niet leverbaar was bij het inpakken en ik kreeg dus vervolgens alleen een matrasje thuis. Op de website staat het campingbedje nog steeds als leverbaar. Contact gezocht met prenatal want zonder bedje hoef ik ook geen matras, krijg ik de melding dat er weer nieuwe voorraad is en of ik het bedje opnieuw wil bestellen (en betalen!), dan gaan zij vervolgens alles rechttrekken qua kosten. Ik vertrouw erop dat dit goed gaat maar voor een volgende keer bestel ik wel ergens anders!

Pluspunten

• groot assortiment

Minpunten

• kosten voor gesprek met klantenservice
  • slechte voorraadindicatie van de webshop

Rochelle 20-11-2016 In de winkel gekocht
Amersfoort

Prenetal Amersfoort

Ik ben eind juni bevallen,wij hebben bij Prenetal onze kinderwagen quinny mood gekocht.
Naar 4 maanden was de onderframe beschadigd door het in en uit klappen van de wagen, en de kap van de bak bleef niet vast zitten, wij zijn vandaag terug geweest naar de winkel en we zijn super geholpen!!
We hebben een heel nieuw onderstel en bak gekregen zonder problemen!
Dus we hebben weer een super mooie en nieuwe wagen.
Super service !!!

Frankpeter 26-07-2016 Via de website gekocht

Zwitsal box besteld, betaald via internet, bericht gekregen is vandaag met de post mee gegaan twee dage later bericht dat door een fout in het voorraadsysteem niet geleverd kan worden en dat het geld over 14 dagen op de rekening wordt terug gestort.
Te gek voor woorden ku.. Service en liegen dat gaat er bij mij niet in

Te gek voor woorden ku.. Service en liegen dat gaat er bij mij niet in

Extra toelichting
Ja geen aanbieding kopen daar ze deze toch niet in voorraad hebben en de consument op het verkeerde been zetten

sarahara23 18-12-2015 Via de website gekocht

3,2

Ontzettend slechte service, je kunt hun alleen bereiken met een duur 0900 nummer wat mijn mobiel niet toe staat? Alle andere 0900 nummers met mijn mobiel geen probleem maar dit ineens wel heel vreemd.. 20 november jl. een box besteld die nooit aangekomen is en tot op heden nog steeds niet mijn geld terug. Ik heb ze talloze keren een e-mail gestuurd en krijg heel weinig medewerking, ik wordt er zo benauwd van en vraag me af of ik überhaupt mijn 80 euro nog terug krijg langzamerhand. 1 ding is zeker op deze webshop bestel ik NOOIT meer.

Assortiment
Ze hebben wel een redelijk assortiment op hun webshop, baal er alleen wel van dat niet alle boxen en wiegen en dergelijke daar zichtbaar zijn.

Aanbeveling
Lijkt me vooralsnog prima hoor om in de winkel zelf te kopen maar op de webshop na mijn ervaringen.. nee dat raad ik mijn vijand nog niet aan.

Extra toelichting
Ik ben gewoon diep teleurgesteld

tomwerf 20-08-2015 Via de website gekocht

2,8

Online winkelwagen was plots weer leeg. Dus alle producten nog een keer moeten toevoegen.

Ik heb een prenetal-cadeaupas gekregen. Deze is geldig voor alle winkels staat erop. Echter dus niet voor de online winkel. Na contact te hebben gezocht met Prenetal krijg je het smoesje dat dit technisch niet mogelijk is.
Expertise in de winkels zelf is ook slecht. Voorbeeld: Na een vraag over het verschil tussen twee maxi cosi's omdat de ene duurder was kwam de verkoopster niet verder dan dat de kleur anders was...

Assortiment
Ze hebben wel veel producten.

Aanbeveling
Belachelijk dat ze online de cadeaupas niet accepteren. Prenetal is duurder dan andere winkels. Hiervoor verwacht je ook meer expertise en service. Dit is ver te zoeken.

Extra toelichting
Slecht: - Expertise van medewerkers - Ceadeaukaart niet in online winkel geldig. - Webshop niet goed aangezien winkelwagen ineens weer leeg was. - Prijs is hoog voor de service

brenda28 05-06-2015 Via de website gekocht

er staan kortingen op de site die niet worden gegeven en blijkbaar fout van de site zit. Dus als er korting wordt gegeven, vraag dan eerst maar of het klopt!

er zou 59% procent korting op een babyfoon zitten, maar wegens een fout op de site klopt dit niet, wordt er geen korting gegeven op de babyfoon. Als service voor de fout, kreeg ik mijn geld terug en een kortingsbon van 5 euro (korting was ruim 50 euro). Wat een goedmakertje! Belachelijk. Ze willen niets met de klacht doen.

Aanbeveling
fouten kunnen gemaakt worden, maar als er zoveel klanten er de dupe van worden en er onderscheidt wordt gemaakt tussen verschillende klanten (sommigen kregen alsnog de korting en sommigen niet) Dan vind ik dit een slechte zaak. Ik kom er in ieder geval niet meer!

Extra toelichting
59% korting was een foutje, durven ze nog te zeggen dat ze mijn annulering hebben ontvangen (Ik heb niets geannuleerd, ik wilde de babyfoon met die korting. Uiteindelijk afgescheept met 5 euro korting in plaats van 59%. Mij zie je er niet meer terug!

Angelique1982 20-05-2015 Via de website gekocht

2,7

Ik moest tot 4x toe de producten opnieuw in het winkelmandje stoppen door een fout op de website met het betaalsysteem.

Ongeacht of ze wel of niet een vriendelijk karakter hebben...Ze willen geen moeite voor je doen als klant en dat vind ik zeer slecht....

Aanbeveling
Ik weet zelf niet eens of ik nog wel klant wil blijven, laat staan aanbevelen bij een ander.

Extra toelichting
Gisteravond iets voor 16:45 uur een bestelling geplaatst na een aantal pogingen omdat er een storing was vanuit Prenatal met iDEAl... goed, kan gebeuren, maar inmiddels na 4 pogingen en alles weer opnieuw in het winkelmandje te plaatsen, werd ik dus wat gefrustreerd en onoplettend. Uiteindelijk is het toch gelukt om de betaling via iDEAL voor elkaar te krijgen. Om 16:59 kreeg ik de bevestiging binnen. Ik zag dat ik per ongeluk een getal verkeerd had in het huisnummer en direct gebeld. Exact om 17:00 zat het bandje er al op, dus de volgende morgen gelijk gebeld naar Customer Service via het 0900 nr. Ik kreeg bij optie: Webshop, een mevrouw Heady aan de telefoon. Het verhaal uitgelegd en gevraagd of ze zo vriendelijk kon zijn om het huisnr. aan te passen voor mij. Zij kon dit niet regelen vanaf daar en zou informeren of het nog kon. Vervolgens toch nog een keer gebeld daar ik het onbegrijpelijk vond dat het niet aangepast kon worden... de bestelling was immers nog niet eens klaar voor verzending... Bel ik terug, kies ik voor optie klachtenafdeling, krijg ik prompt dezelfde dame aan de telefoon... Zij liet mij weten dat zij niks voor mij kon betekenen want zij werken met een geautomatiseerd systeem, vanuit c.s. kon zij dat niet aanpassen...en contact opnemen met het distributiecentrum was geen optie, want als ze dat voor alle foutieve adressen moeten doen....???.... Ik moest maar afwachten en hopen dat mijn reeds betaalde bestelling werd afgewezen aan de deur door de mensen waar het terecht zou komen! Ze had graag gewild dat ze het voor me kon oplossen, maar helaas zat dat er niet in. Dit is toch te gek voor woorden! Ja, het was mijn fout, door het niet voor een 5e keer nog een keer te controleren.. maar dat ze dat niet willen aanpassen vind ik echt super SLECHTE service! Ik heb al vele (kostbare) producten bij Prenatal aangeschaft... maar weet niet of ik ooit nog weer een bestelling plaats bij Prenatal...

Esmee 02-08-2012

Via kieskeurig terecht gekomen bij de website van Prenatal, omdat zij dit product als goedkoopste aanbieder aanboden. Direct via de website besteld van prenatal. Scheelde ook nog eens 20 euro met de prijs in de winkel van Prenatal.
2 dagen na de bestelling via de website heb ik het door mij bestelde product al in huis. Keurig via de mail geinformeerd over de voortgang van mijn bestelling. Zeer tevreden over de webshop van Prenatal.

Mark-w 21-10-2011

Box besteld bij prenatale.
Op de website stond dat dezen direct leverbaar was.
Op 7 okt besteld. Op 12 okt een mailtje gekregen dat die meestal binnen 48 uur geleverd zou worden maximaal 5 werkdagen.
Vandaag 21 okt contact gezocht met klanten service omdat die box er nog steeds niet is. een of ander vaag verhaal dat boxen via andere vervoerder gaan en daarom langer duurt maar dat die box al lang bij de vervoerder is ze zouden vervoerder contact met mij op laten nemen. Vervoerder neemt contact op en zegt dat ze hem op zijn vroegst 27 okt kunnen leveren omdat ze de box pas sinds gister binnen hebben. of vervoerder liegt of prenatale liegt maar feit is dat de box niet op tijd geleverd is en dat ik nooit meer iets bij deze webwinkel zal bestellen.