Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,4

Ronnie_ron 29-07-2012

Netbook besteld, bleek dat het scherm defect was.
Retour gestuurd, echter deze werd gerepareerd en dus naar Acer gestuurd.
Heb hem pas na weken terug ontvangen!!!
Wat was ik flauw: bij een DOA krijg je norgmaal gesproken per ommegaande een nieuwe!!!
Of dat niet genoeg was, heb ik 6 keer moeten bellen om te vragen of ik de verzendkosten (die ik hab betaald voor het retour sturen) terug kon krijgen...
Uiteindelijk toch terug ontvangen, maar ik koop hier nooit weer iets!!!!

W.v.h 20-07-2012

Inmiddels twee keer hier iets besteldt. De eerste keer weken op mijn bestelling moeten wachten terwijl het product op voorraad bij leverancier stond. De tweede keer zelf verkeerde product besteldt, bij retour aanvraag kreeg ik te horen dat ik een restockkingsfee moest betalen van 25% nog nooit van gehoord en totaal belachelijk! Wat is er gebeurt met het recht van retour?

DsdeJong 14-12-2012

Ik hoop voor je dat je dat niet hebt betaald. Je hebt het recht op volledige teruggave indien je je bedenkt en dit binnen 7 dagen na ontvangst duidelijk maakt. Hooguit moet je de verzendkosten betalen voor retourzenden. Verder mag men niets rekenen.

Als ze dit wel gedaan hebben zou ik die 25% alsnog terugclaimen met deze info achter de hand: http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand
Of: BW 7, Art 46d.

jossi 16-07-2012

Bij MaxICT besteld vanwege de grote voorraad (37). Na enkele dagen (zonder bericht) 1 geleverd. Na navraag is er na 6 dagen de 2e geleverd, terwijl de voorraad nog steeds op 30 stond. Op mijn vraag waar nu de 3e bleef, zou hij na ong. een week nog geleverd worden (met zoveel voorraad???). Onbegrijpelijk en je krijgt ook geen antwoord hoe dit komt. Wegens tijdgebrek (ivm vertrek naar buitenland) de 3e geannuleerd. Na ongeveer 1 week het geld teruggestort gekregen. Ik zal er nooit meer kopen, want het blijkt een onbetrouwbaar bedrijf.

Danny33232 25-06-2012

Tablet besteld via webshop, werd aangegeven dat er 65 op voorraad waren en binnen 24 uur geleverd kon worden.
Besteld en netjes bevestiging gekregen dat hij de volgende dag geleverd zou worden.
Na 2 dagen nog niets gekregen en opgebeld, kreeg ik te horen dat hij niet op voorraad is en pas in de loop van volgende week zou komen.
Hierop geannuleerd en dan moet je ook nog eens 10 dagen wachten voordat je je geld terug krijgt.

Waardeloze zaak, zal hier nooit meer iets bestellen!!!!

Danny33232 27-06-2012

Update:

Na 10 dagen nog steeds het geld niet terug op mijn rekening.
Hiervoor gebeld en de toezegging gekregen dat het geld direct overgemaakt zou worden.
Toen het er om 16:30 nog steeds niet op stond een mail gestuurd met de vraag waarom dit allemaal zo moeilijk is.
Hierop geen antwoord meer gekregen.
Volgende dag gebeld en naar rob gevraagd die mij de toezegging had gedaan.
Werd ik in de wacht gezet en pas toen is het geld overgemaakt, kreeg mail van pay-pal dat het geld was terug gestort.
Heb vervolgens de telefoon maar opgehangen....

W.Willemsen 21-06-2012

Naar aanleiding van mijn vorige review,heeft maxict contact met mij gezocht .Men zou kijken waar het fout was gegaan,diezelfde dag is het geld nog terug gestort.

Jan Weijzen 19-06-2012

Printer besteld op 7 juni en geleverd op 18 juni. Dit ondanks dat op de website vermeld staat voor 16:30 besteld, dan volgende dag geleverd en "direct leverbaar".
Informatie over voortgang van bestelling is irrelevant.

W.Willemsen 17-06-2012

Inmiddels 17-06 Maxict beweerd mijn betaling niet ontvangen te hebben,heb contact met de bank gehad,
Daar verteld men mij,"als het bedrag van uw rekening is afgeschreven kan u ervan op aan dat het op de tegen rekening is bijgeschreven".Dus ben ik bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.

M. Teurlings 14-06-2012

Als Max ICT de order laat afhandelen door de leverancier, hebben ze bewust geen controle er meer over. Ze berichten je ook niet over het feit dat ze het aan een leverancier overlaten, dat heb ik helaas zelf op de site moeten ontdekken.
Als ik zelf geen contact opgenomen zou hebben, had ik nog steeds moeten wachten, ze weten dus echts niets zodra ze het uit handen geven.
Dat ik wederom 2 extra, buiten de 3 extra dagen dagen het niet binnenkwam, deed ze niets. Ze zeiden dat het nu eenmaal zo was. Gewoon mij mededelen "dat ze de opdracht niet konden vinden" Fijne aftersales.
Nu maar hopen dat het maandag binnen is, inmiddels heb ik dan 8 werkdagen moeten wachten op iets dat na 2 werkdagen binnen zou zijn. Natuurlijk hebben ze wel direct het factuurbedrag ontvangen.

Marc Teurlings 20-06-2012

Update: netjes van maandag tot woensdag gewacht. zelf maar weer gebeld, MaxICT laat helemaal niets weten. Je snapt het wel, ik kreeg weer van Dave te horen dat de bestelling er weer niet was en ik nogmaals 2 dagen moest wachten. De sales manager is elke keer dat ik hem wil spreken "net in vergadering" gegaan. Ze vinden het niet jammer voor hun klanten en vertellen me dat ik maar moet wachten.

W.Willemsen 05-06-2012

Inmiddels mijn bestelling geannuleerd op 24-05, men zou het bedrag crediteren. Inmiddels 05-06 naar heen en weer mailen beweert men het bedrag gecrediteerd te hebben,helaas zit nog te wachten.

Leo 1 01-06-2012

Printer all in one besteld maar er zat geen fax functie op dit medegedeeld of hij kon worden omgeruild, dit was mogelijk maar koste mij €75,= ex btw plus de verzendkosten (de pinter was 275,=)er viel niets aan te veranderen ,ronduit een schandalig bedrag

W.Willemsen 01-06-2012

Men plaatst producten als zijnde voorradig op site terwijl dit niet het geval is.
Na 6 dagen zelf maar contact opgenomen te hebben,kreeg ik inderdaad te horen dat het product niet op voorraad was en ook niet meer leverbaar(voorraad was 47?????).
Dit is mij 2 keer overkomen.

john4203 31-05-2012

De website oogt erg professioneel qua voorraadvermelding. Maar zoals tegenwoordig bij veel webshops is dit slechts een lokkertje. Eenmaal besteld (én vooraf betaald) blijkt de levertijd van het "op voorraad" zijnde artikel ineens 1 tot 2 weken. Voor de rest is de afhandeling overigens prima. Dus: als levertijd geen probleem is, dan is Maxict een prima winkel. Heb je echter haast met je aankoop, dan kun je beter elders je heil zoeken.

Paul1234567890 23-05-2012

De levertijden kloppen niet. Dit had volgens hun te maken met de leverancier, en omdat deze in Duitsland zat. Ik heb hier geen boodschap aan. Ik bestel bij hun en ze geven een levertijd aan van 1-4 dagen (verschillende artikelen). Dus of levertijd aanpassen, of betere afspraken maken met de leverancier. Niet de klant er in laten trappen toch te kopen door de korte levertijd, en daarna hopen dat er geen ergernis ontstaat. Dat kan in mijn ogen de enige werkwijze zijn, ook wel misleiding genoemd.

theodric 15-05-2012

They do not reply to e-mails sent to their customer service address, meaning they successfully waited out my legally-entitled two-week cooling-off period. I will never buy from this shop again.

Barryvermeulen 19-04-2012

Website niet up to date. Beschikbaar=niet beschikbaar / Geen reactie op mail.
Gaf aan: Nog beschikbaar, eenmaal 3 stuks besteld en helaas niet meer leverbaar.
Geld een paar dagen kwijt. Zouden ze een vergelijkbaar product tegemoet komen, komen ze met een veel duurder en slechter product aan.
Zoek je zelf een vergelijkbaar product, en vragenn ze daar de hoofdprijs voor.

Tim Janssen 28-03-2012

Op woensdagmiddag een nieuwe HP notebook uit het actiegedeelte van de website besteld omdat bij Max ICT de scherpste prijs van toepassing was.
Netjes een uur later een bericht ontvangen dat mijn order klaar stond om te worden verstuurd en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. 's Avonds ontving ik netjes een track & trace-link, mijn notebook was al verzonden!
De volgende ochtend stond de koerier netjes aan de deur met mijn bestelling. Prima verpakt en keurig op tijd.
Een dag later van Max ICT een mailtje gekregen met de vraag of alles naar wens was, en dat was het! Netjes dat ze zelf actief om informatie vragen. Ik kan Max ICT zeker aanraden.