Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ Gratis verzending ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

b.vissers83 06-02-2013

Algemeen

Ik was op het internet opzoek naar een tablet om te bestellen voor thuis gebruik en kwam op max ict de Asus ASUS Transformer Pad tegen.
het leek mij wel een geschikte tablet voor wat ik er allemaal wilde doen.
na wat te hebben rond gevraagd binnen mijn sociale kringen vrij veel positieve informatie ontvangen over max ict.

Verzending

Het bestellen en verzenden ging zonder enig probleem heb voor ik mijn bestelling nog even contact opgenomen met Max ICT over het product en de verwachte levertijd van het product gezien eerdere reviews en de verwachte levertijd klopte aan die aangegeven was op de website en de daarwerkelijke levertijd

Aftersales

Heb na mijn bestelling nog contact opgenomen met Max ICT gezien ik nog opzoek was naar een hoes voor mijn tablet en ging hun vragen welke ze zouden aanraden voor de tablet en waarom. dit was ook zonder problemen verlopen en de hoes die aangeraden werd voldoet aan de dingen die ik graag heb van een hoes.

CornelisW 12-01-2013

1,3
Bij de bestelling ging het al mis: de betaling zou niet zijn gedaan. Pas na twee mailtjes (waarop niet gereageerd werd) en een telefoontje werd de fout in de administratie hersteld. Volgens de website zou de printer in voorraad zijn. Dat bleek niet zo te zijn; ik kreeg een 'dame' aan de telefoon die me op wat onvriendelijke wijze vertelde dat 'het op voorraad zijn" betekende dat binnen enkele dagen de printer bij hun afgeleverd zou worden. Na een week was de printer nog steeds niet afgeleverd. Na verschillende telefoontjes en e-mails heb ik gesteld dat de aflevering binnen een week moest plaats vinden anders zou ik de bestelling annuleren. Uiteindelijk pas na twee weken werd de printer bezorgd.

oostelbos 31-12-2012

Top winkel, handig z'n afhaal punt in Tilburg! Wordt na gebeld wanneer het product binnen is in Tilburg. Het was op tijd binnen en je wordt netjes geholpen!

RvanHelvert 30-10-2012

Het product wat ik kocht, was snel geleverd met goeie service. Max ICT is echt een aanrader voor de mens die wel en niet veel van Computers afweet. Je zal altijd geholpen worden. Echt top!

Saskia65 24-10-2012

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer vriendelijk en behulpzaam ben bejegend. Voor mijn autistische zoon was ik op zoek naar een goedkope manier om toch een goede game pc in elkaar te zetten, en de medewerker heeft echt op alle punten meegedacht en geprobeerd voor zo weinig mogelijk een zo goed mogelijk product te zoeken. Mijn ervaringen zijn tot nog toe uitermate positief te noemen.

liesislief1 23-10-2012

Ik heb op maandag 15 oktober 2012 mijn iPod touch bij max ICT besteld. Er stond een leverdatum bij van 1-3 werkdagen. Ik heb mijn iPod touch netjes op woensdag 18oktober mogen ontvangen. Ik had daarvoor nog telefonisch contact opgenomen voor als er iets zou veranderen of ze mij dat dan door wilden geven. Ik werd super vriendelijk geholpen door een mannelijke medewerker en hij had mijn order in zijn volg systeem gezet voor als er iets mis zou gaan. Ik ga in de toekomst zeker meer bestellen bij max ICT. De manier van zaken doen is erg fijn en je word goed geholpen.

b lageveen 22-10-2012

September 2011 heeft mijn zoon hier een laptop van Asus gekocht , snel geleverd alles prima. Tot de laptop mankementen kreeg , er zat een pick up en return garantie van Asus op dus contact met Asus en laptop werd opgehaald .
Na 2 weken bericht er moesten onderdelen besteld , weer na 2 weken laptop kon niet meer gerepareerd worden er was een restitutie mogelijk en dit zou dan 12 weken in beslag nemen.
Mijn zoon zou 4 weken daarna beginnen aan een studie waarbij hij de laptop nodig had , dit heeft hij aangegeven bij Asus met de vraag of ze dit niet sneller konden afhandelen of evt een vervangende laptop voor hem hadden .Na weer 2 weken alleen restitutie mogelijk.
3 Oktober maar weer eens contact gehad met Asus die berichte terug dat de creditatie was verwerkt direct contact opgenomen met Max -ict . Reactie via emal men wist daar van niks en het kon nog wel 12 weken duren voordat er een restitutie was.
Mijn zoon heeft al die maanden gewerkt met een geleende laptop die niet aan de eisen voldoet voor zijn opleiding , dus moeders maar eens gebeld met de ombudsman ; advies u bent klant bij Max-ict die moeten u schadeloos stellen.
Telefonisch geprobeerd de RMA van Max-ict te bereiken daar wordt je dus niet mee doorverbonden je kunt alleen mailen en dan krijg een vaag mailtje terug .
Een hele slechte klachten afhandeling en after sales.

mariusjr 24-11-2012

Snel geleverd, alles prima. Maar toch geef je maar een 6 voor de levering?

Verder lijkt je review meer een klacht tegen Asus maar reageer je op Max-ICT af.

L.Gutter 03-10-2012

3,7
Zaterdag via tweakers bij Max ICT terecht gekomen voor de AKG K550. Alles leek ideaal, superscherpe prijs en nog 3 op voorraad. voor de zekerheid kon ik ook de voorraad vernieuwen op de site, dit dus gedaan en nog steeds 3 op voorraad. mooi, moet dan dinsdag in huis zijn toch? met iDeal betaald, en dan wachten.
maandag de hele dag niks gehoord, ook de bestelstatus op de site is hetzelfde gebleven sinds zaterdag. (in behandeling)
raar, hij zou toch verzonden moeten zijn, was immers op voorraad bij bestellen.
Dinsdag nog steeds niks gehoord, dus maar eens gemaild waarom het zo lang duurt.
vandaag een mailtje terug gekregen dat het artikel uit het assortiment gaat en het niet meer op voorraad was!!! dus dan heb je een live update functie op de site, maar die is voor geen cent te vertrouwen? mooi is dat, heb je dus niks aan!
afrader dus, de voorraad op de site klopt blijkbaar niet, live update betekent NIET live update, en je moet zelf gaan mailen voor ze er verder iets mee doen...
eerlijk is eerlijk, mailcontact was wel snel daarna, maar voor mij weegt dit niet tegen de rest op.

mariusjr 24-11-2012

Je geeft aan dat je snel antwoord kreeg op je vraag, maar toch geef je een 5 voor de bereikbaarheid?

Timmah 20-09-2012

Een tijd geleden heb ik pc componenten aangeschaft bij Max ICT. De spullen zijn netjes binnen gekomen en je wordt op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Max ICT verkoopt veel producten dus ik heb alle componenten bij hen kunnen kopen.

Nadat alle componenten waren binnengekomen en ik de pc in elkaar heb gezet bleek dat de voeding defect was. Dit heb ik gemeld bij Max ICT en ik heb netjes mijn geld teruggekregen en een andere voeding kunnen bestellen. Hierbij heb ik maar 1 dag zonder voeding gezeten. De aftersales is dus goed qua levering van producten. Maar ik moet wel zeggen dat ik redelijk lang op de creditnota heb moeten wachten. Maar in vergelijking met andere bedrijven zijn zij daar nog wel wat sneller in.

Een nadeel vindt ik wel dat de producten niet gemakkelijk te vinden zijn op de website. Ze hebben wel veel producten maar ze zijn niet gemakkelijk te vinden.

Verder leveren ze goede producten en hebben ze en goede service. Zolang je zelf netjes blijft zullen zij dat ook zijn.

rbruinsma 02-09-2012

2,5
Inmiddels meer dan een maand geleden een Lenovo ThinkPad & IdeaPad 90W Slim AC/DC combo adapter bij MaxICT gekocht. Na een paar dagen werd de adpater geleverd (niet zoals op de website vermeld staat de andere dag). Direct na gebruik van de adpater maakte deze een zoemend geluid. Ik heb dit direct bij MAXICT gemeld via de Email en een RMA nummer aangevraagd. Eindelijk na een week een reactie dat ik contact met LENOVO zelf moest opnemen om de adapter om te ruilen. Helaas een betaal per minuut nummer maar toch maar gebeld. 20 minuten later wist LENOVO mij te vertellen dat ik toch bij MAXICT moest zijn. Vele telefoontjes en emails later (inmiddels 3 weken verder!!) dan toch een RMA nummer van MAXICT ontvangen. Adapter opgestuurd en weer twee weken later bericht dat ik een nieuwe adpater zou ontvangen. Goed 5 weken later helemaal gelukkig, maar helaas.... Bij openen van de nieuwe SLIMLINE adapter vind ik een STANDAARD adpater.. Met andere woorden, 5 weken verder, 125 euro kwijt en geen Adapter die ik besteld had. Waardeloze klacht afhandeling bij MAXICT, wees gewaarchuwd!

rbruinsma 06-09-2012

Een paar dagen na het plaatsen van deze review een email van Maxict ontvangen met een excuses en ik heb inmiddels alsnog een nieuwe SLIMLINE adapter ontvangen.

Delerious 21-08-2012

1,5
Ik had op Donderdag iets besteld, zou het binnen 24 uur binnen krijgen. Dus ik blijf Vrijdag de hele dag thuis met dat heerlijke weer en krijg dan die avond een mail dat het 20 augustus, op Maandag, werd geleverd. Daar ging mijn Vrijdag. Maandag weer thuis gebleven en weer geen bezorger. Weer die avond een mail, krijg ik te horen dat het 21 Augustus word geleverd, op een Dinsdag. Ik kon dus niet thuis blijven en mijn buurvrouw moest het aannemen. Ik kom dus terug, kijk op de verpakking. Precies wat ik besteld had! Altans, dat dacht ik. Ik probeer het in mijn computer te doen. Past niet... Ik ga dus kijken wat er nou precies aan de hand was. Ze hadden mij het verkeerde verzonden maar wel in het goede doosje. Ik voel me hierdoor licht opgelicht. Ik wil het nu dus terug zenden moet ik aan allemaal eisen voldoen om het terug te verzenden en duurt het nog zeker 14 dagen tot ik mijn geld terug krijg. Nooit meer iets bij MaxICT kopen dus!

Site: Zeer onoverzichtelijk en ouderwets.
Bereikbaarheid: Via de mail, geen direct antwoord.
Bestelling en levering: Absoluut rampzalig.
After sales: Totaal nutteloos.

Ronnie_ron 29-07-2012

4,2
Netbook besteld, bleek dat het scherm defect was.
Retour gestuurd, echter deze werd gerepareerd en dus naar Acer gestuurd.
Heb hem pas na weken terug ontvangen!!!
Wat was ik flauw: bij een DOA krijg je norgmaal gesproken per ommegaande een nieuwe!!!
Of dat niet genoeg was, heb ik 6 keer moeten bellen om te vragen of ik de verzendkosten (die ik hab betaald voor het retour sturen) terug kon krijgen...
Uiteindelijk toch terug ontvangen, maar ik koop hier nooit weer iets!!!!

W.v.h 20-07-2012

Inmiddels twee keer hier iets besteldt. De eerste keer weken op mijn bestelling moeten wachten terwijl het product op voorraad bij leverancier stond. De tweede keer zelf verkeerde product besteldt, bij retour aanvraag kreeg ik te horen dat ik een restockkingsfee moest betalen van 25% nog nooit van gehoord en totaal belachelijk! Wat is er gebeurt met het recht van retour?

DsdeJong 14-12-2012

Ik hoop voor je dat je dat niet hebt betaald. Je hebt het recht op volledige teruggave indien je je bedenkt en dit binnen 7 dagen na ontvangst duidelijk maakt. Hooguit moet je de verzendkosten betalen voor retourzenden. Verder mag men niets rekenen.

Als ze dit wel gedaan hebben zou ik die 25% alsnog terugclaimen met deze info achter de hand: http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand
Of: BW 7, Art 46d.

jossi 16-07-2012

5,5
Bij MaxICT besteld vanwege de grote voorraad (37). Na enkele dagen (zonder bericht) 1 geleverd. Na navraag is er na 6 dagen de 2e geleverd, terwijl de voorraad nog steeds op 30 stond. Op mijn vraag waar nu de 3e bleef, zou hij na ong. een week nog geleverd worden (met zoveel voorraad???). Onbegrijpelijk en je krijgt ook geen antwoord hoe dit komt. Wegens tijdgebrek (ivm vertrek naar buitenland) de 3e geannuleerd. Na ongeveer 1 week het geld teruggestort gekregen. Ik zal er nooit meer kopen, want het blijkt een onbetrouwbaar bedrijf.

Danny33232 25-06-2012

Tablet besteld via webshop, werd aangegeven dat er 65 op voorraad waren en binnen 24 uur geleverd kon worden.
Besteld en netjes bevestiging gekregen dat hij de volgende dag geleverd zou worden.
Na 2 dagen nog niets gekregen en opgebeld, kreeg ik te horen dat hij niet op voorraad is en pas in de loop van volgende week zou komen.
Hierop geannuleerd en dan moet je ook nog eens 10 dagen wachten voordat je je geld terug krijgt.

Waardeloze zaak, zal hier nooit meer iets bestellen!!!!

Danny33232 27-06-2012

Update:

Na 10 dagen nog steeds het geld niet terug op mijn rekening.
Hiervoor gebeld en de toezegging gekregen dat het geld direct overgemaakt zou worden.
Toen het er om 16:30 nog steeds niet op stond een mail gestuurd met de vraag waarom dit allemaal zo moeilijk is.
Hierop geen antwoord meer gekregen.
Volgende dag gebeld en naar rob gevraagd die mij de toezegging had gedaan.
Werd ik in de wacht gezet en pas toen is het geld overgemaakt, kreeg mail van pay-pal dat het geld was terug gestort.
Heb vervolgens de telefoon maar opgehangen....

W.Willemsen 21-06-2012

4,3
Naar aanleiding van mijn vorige review,heeft maxict contact met mij gezocht .Men zou kijken waar het fout was gegaan,diezelfde dag is het geld nog terug gestort.

Jan Weijzen 19-06-2012

3,7
Printer besteld op 7 juni en geleverd op 18 juni. Dit ondanks dat op de website vermeld staat voor 16:30 besteld, dan volgende dag geleverd en "direct leverbaar".
Informatie over voortgang van bestelling is irrelevant.

W.Willemsen 17-06-2012

3,5
Inmiddels 17-06 Maxict beweerd mijn betaling niet ontvangen te hebben,heb contact met de bank gehad,
Daar verteld men mij,"als het bedrag van uw rekening is afgeschreven kan u ervan op aan dat het op de tegen rekening is bijgeschreven".Dus ben ik bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.

M. Teurlings 14-06-2012

4,5
Als Max ICT de order laat afhandelen door de leverancier, hebben ze bewust geen controle er meer over. Ze berichten je ook niet over het feit dat ze het aan een leverancier overlaten, dat heb ik helaas zelf op de site moeten ontdekken.
Als ik zelf geen contact opgenomen zou hebben, had ik nog steeds moeten wachten, ze weten dus echts niets zodra ze het uit handen geven.
Dat ik wederom 2 extra, buiten de 3 extra dagen dagen het niet binnenkwam, deed ze niets. Ze zeiden dat het nu eenmaal zo was. Gewoon mij mededelen "dat ze de opdracht niet konden vinden" Fijne aftersales.
Nu maar hopen dat het maandag binnen is, inmiddels heb ik dan 8 werkdagen moeten wachten op iets dat na 2 werkdagen binnen zou zijn. Natuurlijk hebben ze wel direct het factuurbedrag ontvangen.

Marc Teurlings 20-06-2012

Update: netjes van maandag tot woensdag gewacht. zelf maar weer gebeld, MaxICT laat helemaal niets weten. Je snapt het wel, ik kreeg weer van Dave te horen dat de bestelling er weer niet was en ik nogmaals 2 dagen moest wachten. De sales manager is elke keer dat ik hem wil spreken "net in vergadering" gegaan. Ze vinden het niet jammer voor hun klanten en vertellen me dat ik maar moet wachten.

W.Willemsen 05-06-2012

Inmiddels mijn bestelling geannuleerd op 24-05, men zou het bedrag crediteren. Inmiddels 05-06 naar heen en weer mailen beweert men het bedrag gecrediteerd te hebben,helaas zit nog te wachten.

Leo 1 01-06-2012

4,3
Printer all in one besteld maar er zat geen fax functie op dit medegedeeld of hij kon worden omgeruild, dit was mogelijk maar koste mij €75,= ex btw plus de verzendkosten (de pinter was 275,=)er viel niets aan te veranderen ,ronduit een schandalig bedrag

W.Willemsen 01-06-2012

4,5
Men plaatst producten als zijnde voorradig op site terwijl dit niet het geval is.
Na 6 dagen zelf maar contact opgenomen te hebben,kreeg ik inderdaad te horen dat het product niet op voorraad was en ook niet meer leverbaar(voorraad was 47?????).
Dit is mij 2 keer overkomen.

john4203 31-05-2012

De website oogt erg professioneel qua voorraadvermelding. Maar zoals tegenwoordig bij veel webshops is dit slechts een lokkertje. Eenmaal besteld (én vooraf betaald) blijkt de levertijd van het "op voorraad" zijnde artikel ineens 1 tot 2 weken. Voor de rest is de afhandeling overigens prima. Dus: als levertijd geen probleem is, dan is Maxict een prima winkel. Heb je echter haast met je aankoop, dan kun je beter elders je heil zoeken.

Paul1234567890 23-05-2012

De levertijden kloppen niet. Dit had volgens hun te maken met de leverancier, en omdat deze in Duitsland zat. Ik heb hier geen boodschap aan. Ik bestel bij hun en ze geven een levertijd aan van 1-4 dagen (verschillende artikelen). Dus of levertijd aanpassen, of betere afspraken maken met de leverancier. Niet de klant er in laten trappen toch te kopen door de korte levertijd, en daarna hopen dat er geen ergernis ontstaat. Dat kan in mijn ogen de enige werkwijze zijn, ook wel misleiding genoemd.

theodric 15-05-2012

3,8
They do not reply to e-mails sent to their customer service address, meaning they successfully waited out my legally-entitled two-week cooling-off period. I will never buy from this shop again.

Barryvermeulen 19-04-2012

1,5
Website niet up to date. Beschikbaar=niet beschikbaar / Geen reactie op mail.
Gaf aan: Nog beschikbaar, eenmaal 3 stuks besteld en helaas niet meer leverbaar.
Geld een paar dagen kwijt. Zouden ze een vergelijkbaar product tegemoet komen, komen ze met een veel duurder en slechter product aan.
Zoek je zelf een vergelijkbaar product, en vragenn ze daar de hoofdprijs voor.

Tim Janssen 28-03-2012

Op woensdagmiddag een nieuwe HP notebook uit het actiegedeelte van de website besteld omdat bij Max ICT de scherpste prijs van toepassing was.
Netjes een uur later een bericht ontvangen dat mijn order klaar stond om te worden verstuurd en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. 's Avonds ontving ik netjes een track & trace-link, mijn notebook was al verzonden!
De volgende ochtend stond de koerier netjes aan de deur met mijn bestelling. Prima verpakt en keurig op tijd.
Een dag later van Max ICT een mailtje gekregen met de vraag of alles naar wens was, en dat was het! Netjes dat ze zelf actief om informatie vragen. Ik kan Max ICT zeker aanraden.