Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ Gratis verzending ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Sabbie73 09-05-2015 Via de website gekocht

Op de website gaat alles nog goed.
Ikkan overal kijken en het bestellen gaat ook prima.

Maar als het eenmaal besteld is, is het product op eens niet leverbaar.
Ze reageren niet op mijn mails.
Mijn Geld retour krijgen duurt veel te lang.

Assortiment
Ze zeggen op de site dat ze alles hebben maar als ik eenmaal bestelt hebt, is het niet meer voorradig op niet leverbaar.

Aanbeveling
Mijn bestelde producten hebben ze niet op voorrad ook al staat er van wel.
Daarnaast duurt het heel lang voordat ik mijn geld terug krijgt.
En ze reageren niet op mijn mails.

Extra toelichting
Na de bestelling te hebben geplaatst en betaald zeggen zei dat het product niet meer leverbaar is. Ze zouden het geld tussen de 5 en 10 werkdagen terug storten. Nu naar 12 dagen heb ik mn geld nog niet. Ze reageren ook niet op de mails die ik stuur.

dorissaartje 29-04-2015 Via de website gekocht

levering precies volgens opgave winkel.
Alleen jammer dat je moet betalen voor i deal betaling.

Assortiment
kon het juiste product snel vinden en was ongeveer 20% goedkoper uit.

Aanbeveling
goede prijs en levering volgens afspraak

Auto Olijnsma 15-04-2015 Via de website gekocht

Verkeerde artikel nummers worden gezet op de site. Bestel je een monitor krijg je een videokaart

Zeer slecht. Terug bellen weten ze niet hoe het moet. We zijn nu 2 maanden verder nog geen oplossing!

Aanbeveling
NIET! Normaal wil je een klant een oplossing bieden. Zoals de verkeerde producten retour en geld terug.
Dan zou je ook nog een keer het juiste product kunnen leveren eventueel tegen meer betaling. Zelfs dit snappen ze niet.

Extra toelichting
Er worden producten verkocht die wat anders blijken te zijn. Het rare van dit verhaal is dat we eerst ook nog gebeld hebben voor we de bestelling plaatsten! Omdat we de prijs niet bij het product vonden passen. Maar de medewerker zei dit komt helemaal goed. Niet dus. En een oplossing kunnen ze niet geven.

kmj 16-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijke website waardoor bestelling snel geplaatst was.

Zeer scherpe prijs en snelle levering.

Prima service!!

johandekock 17-02-2015 Via de website gekocht

Zeer uitgebreid assortiment

Helaas halen ze nooit de bezorgtijd die aangegeven staat op hun site.

Assortiment
zeer slecht, niets op voorraad, de 1-3 dagen levertijd word niet nageleefd, ze kunnen er beter 1-3 WEKEN van maken, in de hoop dat ze dat wel gaan halen.

Aanbeveling
Ik zou deze site bij niemand aanbevelen! aangezien ze de levertijd niet halen, en bij vragen word je niet terug gebeld, de service vind ik daarom erg slecht en betaal liever dan iets meet voor een betere service!

Extra toelichting
Zeer slechte service, Ik vind dat je hier NIET moet kopen! zeer slecht, niets op voorraad, de 1-3 dagen levertijd word niet nageleefd, je kan beter 1-3 WEKEN van maken, in de hoop dat ze dat wel gaan halen. Je word terug gebeld.... betekend, bel zelf de volgende dag maar terug want wij doen het niet

danielvanbreda 16-02-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen, volgen van bestelling kan duidelijker

We hadden (zelf) de verkeerde sd kaart besteld, na een belletje netjes geld terug ontvangen. Vriendelijke en goede klantenservice.

Assortiment
Heel uitgebreid en de goedkoopste naar mijn weten

Aanbeveling
Prima winkel met de beste prijzen en goede service. Niks mis mee, ondanks alle slechte reviews

Extra toelichting
Door alle slechte reviews durften we Maxict bijna niet aan voor een zakelijke order. Maar door de scherpe prijzen toch erop gewaagd. Zoals boven aangegeven, we hadden de verkeerde SD kaart besteld, deze werd kosteloos vervangen en het resterende bedrag teruggestort. Fijne winkel met goede sevice en prijzen.

JeroenRos 13-02-2015 Via de website gekocht

Zeer slechte service, een absolute afrader!

Ik had een product besteld met een levertijd van 1-3 dagen. Helaas is dit verre weg niet gehaald, dus heb ik e-mailtjes gestuurd. In slecht Nederlands kwam het erop neer dat ik even moest wachten. Na bijna een week eindelijk het product mogen ontvangen, helaas ver na de datum waarop ik er activiteiten mee had gepland.

Ik ben weer begonnen met mailtjes sturen, want ik was niet blij met deze vertraging en wilde eigenlijk gewoon mijn geld terug. Na enkele antwoorden in erg twijfelachtig Nederlands (terwijl dhr. Jeroen van den Burg niet bepaald buitenlands klinkt..) te hebben gehad op dingen die ik niet heb gevraagd uiteindelijk een retoursadres ontvangen.

Echter was de retour voor eigen rekening zonder iets van een garantie dat ik mijn geld terug zou kunnen krijgen. Na een antwoord van mijn kant niets meer gehoord.

Om een lang verhaal kort te maken: personeel dat niet de Nederlandse taal beheerst, uiterst slechte service en erg onbetrouwbaar qua levertijden. EEN ABSOLUTE AFRADER!

Assortiment
Er is veel keuze voor dingen die je ver na de gegeven levertijd wilt ontvangen! :)

Aanbeveling
Zeer slechte service, een absolute afrader!

raoulvg 03-02-2015 Via de website gekocht

Ik vind de service belabberd. Paar keer contact gezocht waarbij werd gezegd dat er snel antwoord zou komen per mail. Maar dit gebeurde in de meeste gevallen niet.

Ik krijg het idee alsof ze doen dat ze veel voorraad hebben liggen voor de laagste prijs, maar in mijn beleving is dit verre van waar.

Assortiment
Het bestellen was geen probleem. Ging vlotjes, site is duidelijk genoeg.

Aanbeveling
Ik raad deze winkel af om wat aan te kopen.. Ik vind de service dermate slecht dat ik hier niets meer ga bestellen.

Extra toelichting
Vorige week een monitor besteld en betaald volgens opgegeven prijs op de website. Vervolgens komt deze monitor op voorraad maar blijkt 130 euro ex. BTW duurder te zijn. Max ICT weigert deze te leveren omdat de monitor blijkbaar van een andere leverancier moet komen en daarom dus duurder is. Ofterwijl.. laten ze me wachten totdat de monitor via de 'goedkope' leverancier binnenkomt. Levertijd onbekend. Ik voel me niet prettig dat mensen gelokt worden met goedkope prijzen die vervolgens niet kloppen..

ArmandH 20-01-2015 Via de website gekocht

homepage is een onoverzichtelijke zakelijk reclamesite waar de prijzen excl. btw rood gearceerd zijn, voor een zakelijke site is dit in orde echter de klant , wel of niet btw plichtig moet wel het volledige bedrag afrekenen

bij mijn order gereclameerd wanneer de levering zou plaatsvinden , geen PM terug gehad ze verwijzen naar de site waar vervolgens een nieuwe leverdata wordt getoond.geen track en trace.

Assortiment
ze maken reclame dat ze een groot assortiment hebben, maar dit dit wel staat WEL BIJ HUN LEVERANCIER, ongeveer bij alles staat levering binnen 1-3 werkdagen welke vervolgens 2 weken worden. geen actuele voorraadstatus. Op deze wijze van zakendoen kan iedereen een webshop beginnen

Aanbeveling
6 jaar geleden laatste keer hier besteld toen was dit ook slecht, in al deze jaren zie ik geen verbetering. Als je de spullen niet direct nodig hebt en je wilt er weken op wachten kun je hier bestellen, anders zou ik direct een andere leverancier zoeken die zijn zaken wel in orde heeft en die zijn er genoeg,bestellen en levering de dag erna zoals het in deze tijd hoort.

Extra toelichting
Deze winkel is absoluut geen voorbeeld zoals een webshop moet zijn, het gehele logistieke proces deugt niet, in feite zijn zij het doorgeefluik van een andere leverancier, in ieder geval voor mij de laatste keer dat ik hier besteld heb.

jruys 08-01-2015 Via de website gekocht

3,2

Redelijke site - doet ouderwets aan, maar bestellen en betalen gaan soepel.

Assortiment
Redelijk, maar wel veel duplicaten in de winkel, waarvan onduidelijk is wat het verschil is.

Extra toelichting
Winkel besluit zelf mijn order te annuleren omdat het "product niet op voorraad is", terwijl het - tegen hogere prijs - nog steeds te bestellen is. Webwinkel kan een geaccepteerde order niet zomaar annuleren, als ik de klantenservice om het waarom vraag krijg ik geen verdere reactie. Op deze manier kan MaxICT lage prijzen laten zien, maar vervolgens besluiten niet te leveren.

zitter 29-12-2014 Via de website gekocht

4,2

Bestelling makkelijk in te voeren, levertijden kloppen absoluut niet. Maximaal 10 werkdagen worden uiteindelijk anderhalve maand

De accountmanager volstaat met algemeenheden. Men reageert niet proactief, slechts na enkele verzoeken is men bereid een algemene reactie/toelichting te geven

Assortiment
Wordt genoeg geboden, of ze kunnen leveren is maar de vraag

Aanbeveling
Absoluut niet doen! Je hebt, ondanks dat je de voortgang via de site kan volgen, absoluut geen grip op het keveringsproces.

Extra toelichting
Levertijd is extreem lang gebleken. Men reageert pas na aanhoudende rappels. Levertijd van 10 dagen bleek uiteindelijk anderhalve maand te worden.

dwerg59 29-12-2014

Dat klopt inderdaad en ze houden je weken lang aan het lijntje met allerlei beloftes en leveren ho maar ook de prijzen veranderen per dag onaangekondigd.

totoextreem 26-12-2014 Via de website gekocht

Ik had een probleem met mijn giftcard en ze hebben mij nauwkeurig geholpen dit op te lossen.

Assortiment
Bijna alles gewoon op voorraad.

Aanbeveling
Super goede winkel, zeker een aanrader!

Tinmazter 08-12-2014 Via de website gekocht

bestellen ging simpel. Jammer dat er geen T&T was

Duidelijk geweest aan de telefoon

Assortiment
Redelijke prijs voor wat ik heb gehaald

Aanbeveling
Geen problemen gehad naast late levering

Extra toelichting
Afgelopen week een TV besteld bij MAX ICT aangezien deze bij Redcoon uitverkocht was. Na aankoop las ik wat reviews en begon ik gelijk te twijfelen. Daarna contact opgenomen en gerust gesteld door een medewerker. Ik kreeg en mail waarbij aangegeven werd dat het product pas na een week geleverd werd terwijl er via de site 1-3 werkdagen stond. Afijn gewoon afgewacht en kwam netjes binnen. Werd van tevoren ook gebeld voor een afspraak voor de levering. Al om al was de ervaring goed maar ik vond het erg vervelend dat ik langer moest wachten dan aangegeven. Voor hetzelfde bedrag had ik hem ergens anders sneller kunnen krijgen maarja.

compufixel 02-12-2014 Via de website gekocht

1,7

Er is eigenlijk geen gemak, een 3 krijgen ze omdat ze makkelijk te bereiken zijn en het bestelproces simpel is.

Ik neem toch aan dat ze dit allemaal niet zomaar kunnen en mogen maken?

Aanbeveling
Je wordt als klant voorgelogen en als je dan belt wordt je behandeld als lastige klant en zelfs ontoerekeningsvatbaar genoemd.

Extra toelichting
Ik heb bij Max ICT deze ochtend een bestelling gedaan, deze was direct leverbaar volgens de website en dit is mij telefonisch bevestigd. Nu kijk ik rond half 5 en is de bestelling in backorder geplaatst en wordt hij pas 10 december uitgeleverd. Het product staat echter op de website(met het zelfde artikel en productnummer) nog steeds op voorraad echter tegen een hogere prijs. Na een telefoongesprek met een vriendelijke medewerker die de a-flexibelheid van dit bedrijf toch wel sterk benadrukte door aan te geven dat het een andere leverancier is en dat hij daar wel op voorraad is maar dat hij niet kan garanderen dat hij daar vandaan kan komen omdat de prijs daar hoger ligt. Daarna zelf even benadrukt dat dit gewoon liegen is tegen klanten en dat ik hier zeker melding van zou maken werd ik even weg gezet als ontoerekeningsvatbaar door de medewerker aan de telefoon. Ook iemand die wel iets te zeggen had bij het bedrijf kon ik niet aan de telefoon komen en ik kreeg de indruk dat meneer mij maar een lastige klant vond want een discussie daar had hij allemaal geen zin in, een oplossing kon hij niet bieden en daar moest ik het maar mee doen. Ik neem toch aan dat ze dit allemaal niet zomaar kunnen en mogen maken?

Mokhtarrws 13-11-2014 Via de website gekocht

je moet zelf contact zoeken in plaats van het initiatief van de winkel zelf

Te traag en zonder enige bericht bleef ik wachten op mijn bestelling ondanks de mededeling dat het artikel binnen 3 dagen te leveren was.

Assortiment
het artikel dat ik zocht kon ik niet vinden, verder was het bestelde artikel niet goed omschreven waardoor ik het verkeerde artikel had besteld.

Aanbeveling
te laat met de bezorging en dan de verkeerde oordoopjes

Extra toelichting
Zonder enige bericht te lang gewacht op mijn bestelling. Later wel de verkeerde bestelling binnen. Na het open maken van het pakketje blijkt dat de bestelling niet compatibel is met mijn smartphone. MAx ict was niet bereid om die terug te nemen. Ik ben teleurgesteld en dat was de eerste en de laatste bestelling bij MaxICT.

Fritz34 03-11-2014 Via de website gekocht

1,3

Bestelling geplaatst van 2 producten, een xbox one console en een Samsung S22B420BW monitor. Op de website. Levertijd volgens website 1-3 werkdagen. Na bestelling en betaling bleken dit in de bevestiging van Max ICT 6 werkdagen te zijn voor beide producten.
De verpakking van de Xbox one was eerder geopend geweest, product zag er wel als nieuw uit.
De Samsung S22B420BW monitor werd in een andere kleur geleverd dan besteld. Op de website werd een zwartmodel getoont in de doos zat een grijze!!

Hier direct melding van gemaakt bij de RMA afdeling van Max ICT. Zij vertelden mij direct dat ik het verkeerd had besteld. Bij hun was die grijs, niet zwart! Als ik het artikelnummer ingaf op de website kreeg een zwarte te zien. Nu inmiddels hebben ze alleen nog het grijze model van deze monitor.

Ze willen de monitor niet terug nemen ook al is deze niet uit de doos geweest. Ze willen de doos niet terug omdat deze is geopend (plakband van verpakking doorgesneden). Ik wil deze monitor alleen omruilen voor een zwarte! Dat doen ze niet.
Volgens de klantenservice heb ik geen ruilrecht of bedenktijd, omdat ik deze zakelijk bestelt had.

Aanbeveling
Deze webshop raad ik af. Wat ze zeggen en aanbieden is misleidend.
Foto van product in de shop was zwart, geleverd product is grijs. Hun levertijden bij meerdere producten die ze aanbieden kloppen totaal niet met werkelijkheid. 1-3 werkdagen was, 6-7 werkdagen.

Extra toelichting
Wat ze aanbieden op website is niet duidelijk omschreven. Foto van product was een zwart model, terwijl het een grijze is. De Xbox-one console, blijkt import te zijn ipv nederlands model. Dit staat niet vermeld op website, daarnaast was de verpakking eerder geopend geweest (stickers waren doorgesneden en weer dichtgeplakt) Ruilen van verkeerd geleverde kleur monitor, werd direct afgekeurd door de klantenservice. Omdat dit op een bedrijfsnaam was besteld, en de doos was geopend. Ronduit slechte service en ervaring met deze webshop. Terwijl het met weinig moeite veel beter kan.

Consumentenvertrouwen 12-10-2014 Via de website gekocht

2,8

Informatie op website klopt niet, ik bestelde een Lexmark originele toner, met originele EAN nummer er bij, maar kreeg een compatible toner van een ander merk (KMP).

Na contact opgenomen te hebben, zei MaxICT dat ze het gingen uitzoeken, maar kwamen gewoon terug met de mededeling dat dit de goede toner is en dat deze door Lexmark is gemaakt. Ander merk, ander type, andere EAN code.
Ook de informatie op de website blijft gelijk, met het Lexmark bestelnummer en de Lexmark EAN-code er bij. Makkelijk om de goedkoopste te zijn als je namaak verkoopt.
Enige oplossing is terugsturen en elders bestellen.

Aanbeveling
Vaak levert deze winkel extreem laat, maar dit keer waren ze redelijk snel.
Echter de verkeerde artikelen leveren (namaak) en voet bij stuk houden kan gewoon echt niet als je serieus zaken wilt doen.

Besteld had ik de Lexmark 522X (type 52D2X00 en EAN 734646427180) en gekregen de KMP L-T52" met als omschrijving dat hij "replaces Lexmark 522X (52D2X00)". EAN is 4011324390025.

Wicody 23-09-2014 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht met behulp van de klantenservice.

Werd zeer vriedenlijk geholpen door een jongen aan de telefoon.

Assortiment
Over het assortiment valt weinig te zeggen. Ik heb eigenlijk nog niets kunnen vinden wat ze niet hebben

Aanbeveling
Ben zeer te spreken over de hulp aan de telefoon. En door de grote keuze in producten interresant

Extra toelichting
Zeer ruim assoritment en voor een leek als ik is het fijn om advies te vragen als het gaat om wat belangrijkere zaken. Tijdens het afronden van een belangrijke opdracht begaf onze server kantoor het. Gebeld met MaxICT voor een opvolger van ons oude beestje. De volgende dag opgehaald in hun winkel en intussen draait de nieuwe server als een zonnetje.

dconel 12-09-2014 Via de website gekocht

Gemak krijg je niet, een hoop ellende krijg je gratis cadeau. Na veel e-mail en telefonisch contact zijn we niets verder gekomen.

Beloftes worden niet nagekomen, je wordt aan het lijntje gehouden. Je krijgt je geld niet terug als er iets niet geleverd wordt.

Assortiment
Ze geven aan dat producten direct leverbaar zijn. In werkelijkheid moet je er weken of langer op wachten. In mijn geval is iets zelfs niet leverbaar en moet ik erg veel moeite doen om mijn geld terug te krijgen.

Aanbeveling
Ik heb zo zeel ellende aan deze winkel gehad, dat wens je niemand toe. Beoordelingen van andere gebruikers bevestigen dat het bij MaxICT de normaalste zaak van de wereld is.

Extra toelichting
Een flinke bestelling gedaan bij MaxICT in april. Helaas geen goede research gedaan op het internet want dan had ik wel geweten dat ik hier beter niet kon bestellen. De bestelling zou binnen een paar geleverd worden, sommige producten zelfs de volgende dag al. Na weken wachten nog niets. Ik heb meerdere mails gestuurd maar geen reactie. Dan maar bellen, je moet even wachten en dan krijg je iemand aan de lijn die inhoudelijks niets voor je betekenen kan. Ik vermoed dat het gewoon een student is die wel zijn of haar best voor je doet, maar helaas krijgen die ook niets voor elkaar. Het zijn ook maar telefonistes. Na weken gewacht te hebben besloot ik eens een boos telefoontje te plegen. Einde kreeg ik de eerste helft van mijn bestelling toen opgestuurd. Op de bevestiging die ik via de e-mail kreeg stond echter dat alles verzonden was. Dit klopt niet. Ik miste nog producten, dus ik weer bellen en mailen. Telkens weer werd tijdens het contact aangegeven dat de zaak opgelost zou worden. Dat de missende producten verzonden zouden worden. Dit is nooit gebeurd, je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Dan maar bellen dat ik mijn geld terug wil, ik wacht inmiddels al 3 maanden op de producten en ik voel de bui al hangen. Waarom ben ik zo goed gelovig? Er wordt na aandringen beloofd dat het geld geretourneerd wordt tussen 5 tot 15 werkdagen. Dat is een hele maand! Maar toch, ik krijg in ieder geval mijn geld terug. Nu, de dag van posten, zijn we weer 20 werkdagen verder. En natuurlijk heb ik nog geen cent van mijn geld teruggezien. Waardeloze shop. Ik heb wéér gebeld en nu doen ze wéér moeilijk. Dit is echt een verhaal zonder eind. Had ik de andere reviews over deze shop maar gelezen, dan was ik er nooit aan begonnen. Dan had ik mijzelf een hoop ellende bespaard. Voor degene die niet alles willen lezen: Lees reviews voor je iets bestelt en koop NOOIT iets bij MaxICT!!

Evostars 01-08-2014 Via de website gekocht

Geld kloppers, makkelijk besteld, maar de levering duurde geen 2 tot 3 dagen maar meer dan een week

Led tv gekocht, doos leek al geopend te zijn geweest. Werkte maar beeld was vervormd, scherm zat niet goed opzijn plek, samsung made in hungary... Na een paar weken viel het beeld geheel uit
Gevraagd om RMA. Kreeg ik eerst niet, moest rrechtstreeks met samsung bellen... Na 15 min aan de lijn zei samsung dat ik het bij maxict verder moest uitzoeken.
Maxict gaf me nu wel een rma, (ze zijn te lui om samsung zelf te bellen?).
Na opsturen van de TV naar maxict, werd de zending geweigerd en terug gestuurd.... De doos zou beschadigd zijn. Postnl vond van niet, ik ook niet...
Ik was zo slim om bij Samsung te vragen of ik hem rechtstreeks naar de service afdeling kon sturen. Dat kon, en dat ga ik nu ook doen. Binnen de garantie.

Assortiment
GNa een paar weken viel het beeld geheel uitevraagd om RMA. Kreeg ik eerst niet, moest rrechtstreeks met samsung bellen... Na 15 min aan de lijn zei samsung dat ik het bij maxict verder moest uitzoeken.

Extra toelichting
Lijt me duidelijk, maxict iis waardeloos, lijkt kapotte producten door te verkopen.

JoskeBoske 13-07-2014 Via de website gekocht

6,7

makkelijk via de website besteld. kon prima vinden wat ik nodig had (nou ja, wist wel perfect van te voren welk onderdeel ik voor de reparatie van mijn plotter nodig had)

Gewoon, omdat ik woensdag avond het onderdeel besteld heb, en deze netjes vrijdag is afgeleverd.

ruim voldoende

Extra toelichting
Gewoon, heel simpel. Besteld en geleverd. precies wat je mag verwachten van een winkel/internet leverancier. Achteraf las ik pas de reviews van anderen, en was even bang dat goedkoop duurkoop zou worden, maar ik heb niets te klagen in dit geval. Het kan dus ook gewoon goed gaan bij dit bedrijf.

britt61 21-06-2014 Via de website gekocht

een mobiel besteld, is door Mij Meteen betaald, Omdat de telefoon niet meer leverbaar was kreeg ik mijn geld teruggestort.De telefoon heb ik op 30 mei besteld, ze geven aan dat ze binnen 5 a 15 dagen het geld terugstorten. Niet dus, ik heb gemaild, en ze zeggen dat de termijn pas op 20 juni verlopen is en dat het voor die tijd teruggestort is. het is nu 21 juni, en ik heb nog steeds geen geld

slecht vanwege de lange terugbetalings termijn waar ze zich niet aan houden

Aanbeveling
ik beveel deze site niet aan omdat je heel makkelijk iets jkunt bestellen, maar als er geld teruggestort moet worden van hun kant dan duurd dat veel te lang

Extra toelichting
Deze mobiel is niet geleverd, mijn geld wel iovergemaakt, maar nog steeds geen geld terug op mijn rekening. Slechte zaak vind ik

Pachris 17-06-2014 Via de website gekocht

Site is niet eenduidig over kosten die tijdens het bestel proces in rekening worden gebracht. Ook blijkt de voorraad niet accuraat.

Zowel via de chat functie als telefonisch contact worden onwaarheden verkondigd en wordt de klant afgewimpeld dan wel het gesprek zonder melding verbroken

Assortiment
Assortiment lijkt groot echter blijkt deze niet up tot date!

Aanbeveling
Door de wijze van handeldrijven, en manier van vragen beantwoording. zal ik dit bedrijf nooit aanbevelen.

Extra toelichting
Ben niet tot aankoop kunnen komen daar mijn vragen niet of onjuist zijn beantwoord.

H.W.Koot 13-06-2014 Via de website gekocht

4,5

Laat niets van zich horen als het product niet meer te leveren is.

Aanbeveling
Men geeft aan dat er geleverd word binnen 24 uur.
Na een week niets ontvangen te hebben even gebeld waar mijn zending bleef.
Men verzekerde mij dat het binnen 2 dagen binnen zou zijn.
Na drie dagen nog niets ontvangen,weer gebeld.
Het artikel bleek niet meer geleverd te kunnen worden.
Ik vroeg mijn geld terug en dat kon, maar dat zou tussen 5 en 15 dagen worden teruggestort (geld overmaken heb ik 2 min. Voor nodig).
Na 16 dagen maar weer eens gebeld waar mijn geld bleef.
Men verzekerde mij dat het binnen een dag gestort zou worden.
Na twee dagen eindelijk mijn geld terug.
Dat er iets fout gaat met een levering kan ik mij voorstellen,maar dat ik van dit bedrijf uit nooit op de hoogte ben gehouden doormiddel van een mailtje en/of een telefoontje vind ik een kwalijke zaak.
Ik zal ook niet gauw hier nog iets bestellen.

Extra toelichting
Zie vraag "In welke mate zou je deze winkel aanbevelen aan iemand anders".

daphnem 11-06-2014 Via de website gekocht

Levertijd van 2-3 dagen is nu ruim twee weken, product is niet geleverd maar kan ook niet meer geannuleerd worden

Erg slechte behandeling bij klantenservice. Niet vriendelijk geholpen.

Assortiment
levertijd van 2-3 dagen is niet waargemaakt, er is ons tot drie keer toe verteld dat het product de volgende dag geleverd zou worden, product is er nog steeds niet.

Aanbeveling
NIET. nadat levertijd al lang was overschreden bleek annuleren onmogelijk, het product is nog steeds niet binnen en er is geen retourrecht. Er is ons drie keer verteld dat het product er de volgende dag zou zijn, wat niet klopte. Waarschijnlijk kunnen we het product niet terugsturen en krijgen we dus ook het geld niet terug.

Extra toelichting
Verschrikkelijke webshop. Product is nog steeds niet geleverd, ruim twee weken nadat het geleverd zou moeten zijn. De klantenservice heeft me drie keer verteld dat het product er de volgende dag zou zijn, wat niet klopte. Vervolgens kon ik het product niet meer annuleren, omdat hij al door de leverancier verzonden zou zijn. De enige manier waarop ik mijn geld terug kan krijgen is door een klacht in te dienen, maar de klantenservice denkt dat mijn klacht niet gehonoreerd zal worden omdat het om een bedrag van meer dan 1000 euro gaat.

Super Grover 16-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Dit bedrijf moet je links laten liggen. Ze passen nog steeds vuile trucs toe. In elke zoekmachine staan ze continu als laagste geprijst. Klik je op de link en kom je in hun webwinkel is de prijs ALTIJD hoger. Soms wel meer dan 100 euro EN blijkt ook nog eens EX BTW te zijn. Tevens is bij de meeste art. niets op voorraad maar daar kom je pas achter nadat je betaald hebt. Ik heb nu een officieele l;acht ingediend. Het adverteren met ex BTW prijzen is verboden als je je richt op de particuliere markt, hetgeen ze doen. Alle zoekmachines heb ik ook aangeschreven. Alle reageren hetzelfde "de klachten krijgen we veel vaker, maar ze geven ons de prijs die we publiceren". Ik heb max ict meerdere malen gebeld met mijn klachten. Onbeschoft is een milde term "ach man, ik heb je toch niet verplicht bij ons te kopen" . Ik vind al deze klachten, die je op heel veel fora ook al leest rieken naar oplichting.

theodevries7 16-05-2014 Via de website gekocht

Bestellen is makkelijk, alleen de extra kosten voor de betaling zijn afschuwelijk hoog

Krijg geen duidelijk antwoord op vraag wanneer het product uiteindelijk geleverd wordt. Tijdens de bestelling waren er 10 in stock, levertijd 1 dag. We zijn nu 30 dagen verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.

Assortiment
Groot assortiment van producten die niet in stock zijn, alhoewel ze op hun site zeggen dat alles wel in stock is.

Aanbeveling
Zelfs mijn grootste vijand zou ik deze shop niet aanraden.

Extra toelichting
Wou deze winkel eens proberen, had goede ervaring met Redcoon en CoolBlue, maar zij hadden niet in stock wat ik zocht. Uiteindelijk bleek dat MaxICT dit toch niet in stock had, alhoewel er op hun site stond dat er 10 exemplaren in stock waren.

Ridder 17-04-2014 Via de website gekocht

2,3

Bestellen ging op zich niet slecht, maar je moet bijbetalen voor betalen met iDeal....

Bestelling geplaatst, product op voorraad (6 stuks), dus dat kan niet fout gaan.

Nou, dat kan heel goed!

Na enige telefoontjes blijkt dat er dus niets op voorraad is.......gaan we bestellen meneer....yeah right.....na enkele dagen weer gebeld, want geen statusverandering: gaan we bestellen meneer! Dat was toch al gedaan, en bovendien was het product ruim op voorraad!

Niet dus!

Dit voelt als volledige minachtig voor de klant!!!

Assortiment
De werkelijkheid en vele ervaringen uit het verleden laten zien dat dit zeer veelvuldig niet het geval is.

Aanbeveling
Ik zou iedereen op zijn hart willen drukken om deze zaak te mijden.

Wanneer zij een fout maken (verkeerde levering bijvoorbeeld, komt regelmatig voor) kan jij voor de retourkosten opdraaien!!

Ik draai al even mee, maar zulke slechte service en minachtig voor de klant ben ik nog nooit tegengekomen.

Extra toelichting
Ik heb mijn bestelde en betaalde producten nog steeds niet. Wanneer je zoekt op shop surveys van MaxICT, zul je zien dat ik niet de enige ben die niet tevreden is...... Ik snap ook niet dat deze zaak nog bestaat....bestaansrecht hebben ze wat mij betreft niet. En ze leren er niets van.....er blijft misleidende informatie op de site staan: levertijden die ze bij lange na niet kunnen waarmaken en after sales is helemaal schandalig. De schuld ligt altijd bij de consument. Mijn advies: mijdt deze webshop! Meneer Max: mijn ordernummer is 11053282. Ik sta open voor discussie!

Nicoletje92 21-03-2014 Via de website gekocht

Website staat dan wel online maar levertijden doen ze niet aan, netjes met Ideal betaald maar mogen het product niet retouren.. Kan fluiten naar mijn centen!

Ik heb nog nooit zo verschrikkelijk service meegemaakt als bij dit bedrijf! Naar mijn weten heb je als koper recht op wanneer de spullen niet aan je verwachtingen voldoen je deze op de wet: ''koop op afstand'' terug mag sturen. Nou dat is dus niet zo doordat het doosje niet meer geseald was namen ze het niet meer in. Daarbij verwacht je toch wanneer je bij een Nederlands bedrijf wat besteld je toch een NEDERLANDS product geleverd krijgt en geen Duits product geleverd word waarbij de cashback ook niet op geld (waarvoor ik eigenlijk dit product had uitgekozen om de cashback)

Assortiment
Slecht assortiment, daarbij krijg je vaak buitenlandse spullen geleverd. Levertijden kloppen niet en moet er zelf achteraan zitten.

Aanbeveling
Ik zal deze winkel nooit maar dan ook NOOIT aan andere mensen aanbevelen! Ik betaal nog liever €20 extra en bestel ergens anders dan ooit nog wat bij hun te kopen!!

Hjsurk 21-03-2014 Via de website gekocht

Deze shop is alles behalve overzichtelijk en de levertijden zullen waarschijnlijk nooit juist worden in deze shop. Om nog maar niet over de voorwaarden te spreken...

Enkele producten besteld, deze wilde ik retourneren maar daar ging de webshop niet mee akkoord. Dit terwijl het gewoon nog in de doos zat.

Assortiment
Levertijden op deze website kloppen haast nooit en ze moeten nodig eens met de leverancier gaan overleggen.

Aanbeveling
Onjuiste levertijden en slechte service. Ik raad dit NIEMAND aan.

Extra toelichting
Deze winkel denkt alles te kunnen maken, omdat ze toch wel blijven verkopen. Goede service en juiste levertijden is tegenwoordig gewoon een vereiste!

Hamsat 20-03-2014 Via de website gekocht

Op het bij het moment van bestelling heeft de firma het over voorraad: 3 en levering in 1 tot 3 werkdagen.
Na betaling werd dat in Mijn Max op aangekondigd als Verwachte leverdatum: 21-3 2014.
Even later is de order is doorgestuurd en zal door onze leverancier direct naar uw adres worden verzonden. Vanwege deze directe levering ontvangt u geen verdere updates of verzendbericht.
En 20-3-2014 krijg ik email dat ze niet kunnen leveren.

Aanbeveling
Ik ben een online besteller. haast geen problemen bij welke webwinkel dan ook. Dit is echt een van de slechtste webwinkel ooit!

Extra toelichting
Volgens website 3 op voorraad. In werkelijkheid NUL op voorraad, nalevering of onbekende levertijd na betaling, uiteindelijk annuleren

istoutjesdijk 20-03-2014 Via de website gekocht

Voor mijn bedrijf heb ik bij dit Max ICT een tablet gekocht. Naast niet kloppende levertijden, niet kloppende productinformatie en een waardeloze klantenservice, vult dit bedrijf vult hun retour voorwaarden geheel op eigen manier in. Het is vrijwel niet mogelijk om iets te retourneren, al is het compleet ongebruikt! Al met al een bedrijf waar ik iedereen af zou raden ook maar iets te bestellen!

Nadat ik mijn bestelling had ontvangen bleek het om een Duits product te gaan, ik heb contact opgezocht met Max ICT om mijn bestelling te retourneren. Dit werd geweigerd omdat het sealplastic van de doos was gehaald, verder was de tablet compleet ongebruikt! Dit is totaal niet volgens hun retourvoorwaarden! Al met al zou ik iedereen afraden hier ook maar iets te bestellen!!

Assortiment
Dit bedrijf verkoopt buitenlandse modellen zonder dit te vermelden op de website, dit kan grote gevolgen hebben voor acties, garantie en updates!

Aanbeveling
Ik zou iedereen afraden hier ook maar iets te bestellen!

Extra toelichting
Waardeloze webshop met 100% klantonvriendelijke instelling hun eigen voorwaarden vullen ze creatief in waardoor de klant altijd gedupeerd is.

rikdehaas 14-03-2014 Via de website gekocht

Die raad ik niet aan. Ik bestel op 5/02 een artikel, die zou 27/02 geleverd worden. Dan reageer ik rond 7/03 dat ik niets heb mogen ontvangen. Ik krijg de boodschap dat het gisteren bij onze leverncier in duitsland is verstuurd en binnen 3 werkdagen uiterlijk 12/03 binnen moet zijn. Nu 14/03 nog niets binnen en krijg ik de boodschap dat de levercier nog niets op voorraad heeft en ook geen verwachting kan afgeven wanneer wel. Dus het 1e bericht is niet waar. Ik zou er begrip voor kunnen hebben dat dit spul helemaal uit azie moet komen, maar dan moet ik dat wel weten en wat de uiterlijk te verwachten leverdatum is. Ik ben een nederlander en ik doe graag met integere mensen zaken

Assortiment
met assortiment versta ik spullen die ze kunnen leveren, dat kunnen ze blijkbaar niet

Aanbeveling
ik zou deze winkel niet aanbevelen vanwege de onduidelijke levertijden

voor de rest moeten mensen dat zelf maar zien

Men is niet integer

Jvhameren 16-02-2014 Via de website gekocht

Klantvriendelijke website, kon genoeg informatie bij het product vinden (meer dan op kieskeurig), kon met iDeal betalen.

Ik kreeg na mijn bestelling een bericht van Max ICT of alles naar wens was verlopen en het verzoek om problemen aan te geven of als alles goed is een review te schrijven hier. Ik had in mijn geval het product nog maar net die middag ontvangen, dus nog niet getest, maar dacht: ik zal maar eerst testen voordat ik aangeeft dat alles goed werkt. Ik heb mijn router die avond vervangen en helaas bleek dat ik geen bereik kreeg (wifi). Ik heb alles geprobeerd en uiteindelijk maar naar Max ICT gereageerd dat ik niet tevreden was over het product en het niet werkend kreeg (misschien kapot???). Ik kreeg de volgende dag netjes een bericht dat ik het defecte product kon opsturen en omdat het een DOA was kreeg ik ook de retourkosten vergoed. Ik heb gemaild dat ik graag een andere retour wilde van een ander merk en dit was geen probleem. Ik kreeg instructies om een nieuwe order te plaatsen op de website en ik zou dan het geld van de teruggestuurde router terugkrijgen. Ik heb een nieuwe router besteld en deze werkte wel prima (netgear). Ik heb ook netjes al mijn geld teruggekregen en de retourkosten van de andere bestelling (dus eigenlijk een review over twee bestellingen). Ik ben zeer tevreden over Max ICT!

Assortiment
Ja, prijs was zeer concurrerend (daarom ook voor Max ICT gekozen). Ik kon genoeg informatie bij het product vinden.

Aanbeveling
Vriendelijke en snelle afwikkeling. 2x binnen een paar dagen in huis gehad en netjes mijn geld teruggekregen.

Extra toelichting
Vriendelijke en snelle afwikkeling. Snelle reacties per e-mail. Snelle levering en terugbetaling van mijn geld en de retourkosten.

Koekjesvriendje 27-01-2014 Via de website gekocht

Gemak, als ze zich aan de juiste verzenddata's houden geeft dit gemak, anders niet.

Slechte, onduidelijke, en verwarrende service.. Het enige wat juist was is de opgewekte medewerker aan de telefoon die erg onduidelijk was.

Aanbeveling
Niet, ik vind het ontzettend slecht als je iets besteld, dat dit 1-3 dagen kan gaan duren maar geen 2 weken zonder enige informatie te hebben gekregen van de verkoper

Extra toelichting
9 januari heb ik iets besteld, dit zou tussen 1-3 werkdagen worden geleverd. Dit werd al 16 januari. 17 januari nog niets binnen en gebeld, nergens het pakketje te vinden was iets fout gegaan, en klopteiets niet van de bestelling. 20 jan. zou het dan echt binnenkomen. Ze zouden me een mail sturen waar de fout lag.. Maar tevergeefs 20 januari nog niets, gebeld en er was echt iets mis met de bestelling en leverancier en hij zou het uitzoeken en me er weer (wat de vorige keer ook niet gebeurde, mailen.) 21 januari weer niets gehoord weer geen bestelling binnen... 24 januari eindelijk mijn bestelling binnen... Ze zijn bij maxict erg vriendelijk en geduldig aan de telefoon, maar ik vraag me af na deze ervaring of dit oprecht is,.. of gewoon schijn. Ik heb maxict een mail gestuurd of ze dit goed kunnen maken,.. ben benieuwd of ze hier een passende oplossing voor hebben.

Een tevreden Zweed 17-01-2014 Via de website gekocht

In de late avonduren nog vlug een bestelling via internet gedaan.De bestelling en i-Dealbetaling werden meteen bevestigd, vervolgens een bericht van doorzending opdracht naar het magazijn ontvangen. Het enige manco is dat er vervolgens geen bericht van aflevering is ontvangen, waardoor we (positief) werden verrast door de voortvarende aflevering. Perfect.

Een gemiddeld cijfer omdat ik geen beroep op enige serveice heb gedaan (tot op heden). Dit was ook niet nodig.

Wel ben ik uitermate te spreken over het feit dat het geleverde projectiescherm door Max naast de fabrieksverpakking extra is ingepakt met enorm stevige kartonnen strips. Ook dat noem ik service.

De factuur heb ik keurig via de e-mail ontvangen

Assortiment
Omvangrijk qua presentatie, alleen opvallend dat er veel niet op voorraad is. Mogelijk daardoor ook langere wachttijd wat tot negatieve ervaringen leidt.

Aanbeveling
Op internet lees ik veel negatieve reviews, welke door mij absoluut niet worden onderschreven. Op dinsdagavond laat besteld en vrijdagmorgen in perfecte staat ontvangen =
3 werkdagen zoals beloofd. Zie ook overige opmerkingen.

Extra toelichting
Zie de toelichting per score. Achteraf na de bestelling geschrokken van de vele negatieve reviews >>> mijn ervaring is daarentegen alleen maar positief (mogelijk behoudens de communicatie t.a.v. de afleverdatum, maar dat leverde voor ons geen probleem op)

Lemmens77 10-01-2014 Via de website gekocht

5,8

Redelijk ok website, gevonden wat ik wilde.

1.5 week te laat geleverd, zie algemene omschrijving.

Genoeg keuze!

Aanbeveling
Laat ze eerst maar eens hoger scoren op kieskeurig.nl ;)

Extra toelichting
Order (27-12-2013) niet ontvangen op aangegeven leverdatum (2-1-2014). Hierover een email gestuurd. Antwoord: 'Ik hoop uw order vandaag, uiterlijk dinsdag te kunnen leveren bij u.' Ik vond het een gek antwoord 'ik hoop...'. Naar aanleiding daarvan op zoek gegaan naar beoordelingen van deze winkel en alarmbellen gingen rinkelen. Op maandag (6-1-2014) heb ik gebeld met dezelfde vraag, wanneer mijn order geleverd zou worden. Ik heb niet gezegd dat ik er al een mail over had gestuurd en gek genoeg stond dit ook niet in mijn gegevens, anders hadden zij dat vast gemeld. De telefoniste was niet supervriendelijk, maar kon ermee door. Aangezien de order uitbesteed was aan een Duitse externe leverancier (ze wilde niet zeggen welke), kon ze niet meteen zien wat de status was. Ze zou me erover terugbellen. Dit deed ze binnen een aantal uur en deelde mee dat de order donderdag 9 of vr 10 jan 2014 geleverd zou worden. En ja hoor, op vrijdagmiddag om 12uur is de order netjes bij mij thuis afgeleverd. 1.5 week te laat, maar wel binnen.

frank.neirynck 03-01-2014 Via de website gekocht

De website werkt, alleen wordt het daarna echt muisstil: geen levering, geen antwoord op mail, geen telefonische hulp, behalve 36 keer hetzelfde bericht op het automatisch antwoordapparaat: niets.

Op het bij het moment van bestelling heeft de firma het over

Assortiment
Fysisch hebben ze waarschijnlijk niets in hun winkel, behalve loze beloftes. Daarvan hebben ze er duizenden, onmiddellijk leverbaar.

Aanbeveling
Zelfs aan mijn ergste vijand wens ik MaxICT en consoorten niet toe als leverancier, sorry, kandidaat leverancier: ze leveren niet.

Extra toelichting
De website werkt, alleen wordt het daarna echt muisstil: geen levering, geen antwoord op mail, geen telefonische hulp: niets. Op het bij het moment van bestelling heeft de firma het over "voorraad: 4" en "levering in 1 tot 3 werkdagen". Na betaling werd dat in "Mijn Max" op 30/12/2013 plots aangekondigd als "Verwachte leverdatum: 3 januari 2014". Even later is "de order is doorgestuurd en zal door onze leverancier direct naar uw adres worden verzonden. Vanwege deze directe levering ontvangt u geen verdere updates of verzendbericht." En dan niets meer. Het "voorraad: 4" was dus overduidelijk gelogen. Bestaat dit bedrijf wel?

Enrique 01-01-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen wel. Levertijden komen ze niet na. Betaalt via Ideal. Weken nodig om je geld terug te krijgen.

Slechte klantenservice. Beloven van alles. Komen niks na.

Assortiment
Volgens website alles op voorraad. In werkelijkheid nalevering of onbekende levertijd na betaling met Ideal.

Aanbeveling
Ik ben een echt online besteller. Nooit problemen bij welke webwinkel dan ook. Dit is echt met afstand de slechste webwinkel ooit!

Extra toelichting
Echt mensen, bestel helemaal niks bij dit verschrikkelijke bedrijf. Dozenschuivers eerste klas. Bahbahbah. Je betaalt met Ideal vooraf omdat volgens de site de bestelling op voorraad is. Na betaling krijg je bevestiging met onbekende levertijd. Geld terug krijgen moet je 100x voor bellen. NEVER NOOIT MEER!

A.M.P. 11-12-2013 Via de website gekocht

3,5

Weinig op aan te merken, heb niet lang hoeven zoeken omdat ik op zoek was naar een specifiek artikel. Jammer dat je verplicht een account moet aanmaken.

MaxICT maakt reclame met levering binnen 24 uur, daar rekende ik dus ook op, want ik had het artikel snel nodig. Artikel was op voorraad, stond erbij, dat en de 24-uurslevering deden me hier bestellen. Eén dag later was de betaling ontvangen en kreeg ik een update dat het artikel was verstuurd. Nu (8 dagen later) nog steeds niets ontvangen. Ik wacht nog op een e-mailreactie die is beloofd.

Assortiment
Geen mening over, was op zoek naar een specifiek artikel en dat was hier voorradig.

Aanbeveling
Adverteren met 24-uurslevering en dat niet nakomen noem ik een valse belofte. Dat maakt een bedrijf voor mij onbetrouwbaar. Ik zal hier niet meer bestellen.

Ummelke 25-11-2013 Via de website gekocht

2,3

De site ziet er zeer amateuristisch uit. Onduidelijk ingedeeld en lastig zoeken.

Televisie besteld, levertijd tussen 1-3 dagen. De 5e dag had ik de TV nog niet. Contact gehad met MAXICT, maar daar kwam uit voort dat ze niet wisten waar de TV op dat moment was. Toen de TV geannuleerd.

Aanbeveling
Slechtste ervaring ooit!Aanvulling op mijn betoog. NOG STEEDS niet mijn geld retour ontvangen na annuleren. Dit is inmiddels al 16 dagen geleden. Gebeld, maar dan krijg je te horen dat het voor 2 december geregeld wordt. Terwijl in de voorwaarden staat dat je je geld binnen 15 dagen terug hebt.

WAARDELOOS!

Extra toelichting
Aanvulling op mijn betoog. NOG STEEDS niet mijn geld retour ontvangen na annuleren. Dit is inmiddels al 16 dagen geleden. Gebeld, maar dan krijg je te horen dat het voor 2 december geregeld wordt. Terwijl in de voorwaarden staat dat je je geld binnen 15 dagen terug hebt. WAARDELOOS!

thedutchrocks 24-10-2013 Via de website gekocht

Toen ik na een paar dagen te horen kreeg dat mijn bestelling niet door ging, kreeg ik een mailtje inplaats van een telefoontje. En toen er over belde over hoe en kreeg iemand aan de lijn die niet erg vond of ik tevreden was of niet sterker nog leek wel of ik hem lastig veel! Onbeleefd was die en was erg! En heb nog steeds geen bevestiging dat ik mijn geld terug gaat krijgen! Dus ik ben bang dat het niet gaat gebeuren.. Aangifte doen is optie dat ik nu aan het overwegen ben

Aanbeveling
Een winkel dat je iets belooft en dan niet waar komt, dan niet achter aan gaat dat je een ander product krijg of je geld terug krijg, waar je zelf achter aan moet, dan iemand aan de lijn krijg die meest onbeleefd man ooit is!, waarom zou ik deze winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Dinsdag(15-10-2013) bestelde ik een LG telefoon met 32GB geheugen kaart. Na een paar uur kreeg ik een bericht binnen dat het vrijdag binnen zou komen. Zonder mij proberen te bellen stuurde ze een mailtje met: Het kan niet worden bezorgd heeft u ander telefoon op het oog.Ik belde ze de ander dag en terwijl ik bezig was met oplossing aan suggereren maar dat werd beschouwd als een discussie. Ik legde mijn situatie uit en dat ik in dat geval mijn geld terug wou om ergens anders te kopen. Maar hier werd geen rekening mee gehouden en de man waarvan makkelijke gezegd kan worden dat die onbeschoft was tegen mijn en niet gaf of ik een tevreden klant was of niet. Zij dat ik het geld terug zou krijgen binnen 5 a 10 werkdagen. Wat ik schandalig vind. En nu nog steeds heb ik geen bevestiging binnen alleen maar dat het gecanceld is zie ik staan. Ik vrees dat ze mijn geld gaan houden!!!(dit kan ik pas bevestigen binnen 31 dagen of als ze het geld terug storten) maar wel kan in bevestigen dat deze zaak mijn de ergste ervaring is van online winkels. Ik heb deze ervaring nog meegemaakt. Nooit nooit nooit bij Maxict!! Slechte zaak ooit! Onbeschofte medewerkers ooit! Geen goed word over te zeggen!

Een nette klant 08-10-2013 Via de website gekocht

3,5

Op zich prima site. Hadden meer filters op mogen zitten. Ik zocht op switches en kan niet eens filteren op gigabit, of minimum aantal poorten ipv precieze aantal.

Artikel op voorraad. Direct leverbaar. Yeah right. Besteld en betaald 's 29 sept 's avonds. 8 oktober geleverd. Slecht verhaal.

Assortiment
Tja, op zich prima assortiment, maar dus niet direct leverbaar. Dat betekent dat ze dus gewoon alles aanbieden wat hun leveranciers aanbieden (en wat zij al dan niet op voorraad hebben). Zo kunnen anderen het ook.

Aanbeveling
Als je alle tijd hebt, dan komt t blijkbaar uiteindelijk wel goed. Zie ook de andere reviews. Maar dat is dus niet wat men voorspiegelt. Ik denk de volgende keer wel twee keer na. Jammer.

Extra toelichting
Men voldoet niet aan de verwachtingen welke men zelf wekt. Zie onderbouwing per score. Jammer. Had graag meer besteld.

Rob uit Breda 04-10-2013 Via de website gekocht

verplicht om via website te bestellen en vooruit te betalen voor iets wat op voorraad zou zijn maar in werkelijkheid 9 dagen gaat duren (maar dat hoor je pas achteraf)

uitgelegd dat 24 uurs levering toch echt 24 moet zijn zeker als het op voorraad is in Nederland, onacceptabel als het na aandringen nog steeds ongeveer 1 week blijft, erg slecht dat je zelfs voor afhalen moet betalen

Assortiment
ze zeggen op de website op voorraad, en aan de telefoon zijn er zelfs 13 stuks op voorraad, dat blijkt dan bij hun leverancier te zijn, en kun je ruim een week wachten voordat ze zouden leveren

Aanbeveling
opdracht maar bij deze firma gecancelled en geld terug laten storten, kies voor een paar euro meer aub een grote keten uit waar je van op aan kunt!! doe het jezelf NIET aan, is geen keurmerk waard

Extra toelichting
dit is wat er op de website staat: (tussen haakjes mijn klantbeleving van deze firma) Waarom Max ICT Snelle levering binnen 24 uur (in mijn geval dus 9 dagen) Goed bereikbaar per e-mail, telefoon en chat (erg lang moeten wachten voordat er iemand opneemt en erg lang in de wacht moeten staan) Bestellen en afhalen in de conceptstore (klinkt heel leuk maar daar hebben ze het dus ook niet op voorraad en je moet extra betalen voor het ophalen) Zeer uitgebreide betalingsmogelijkheden (je moet gewoon vooruitbetalen dus hoe uitgebreid wil je het hebben?) Betrouwbare organisatie (wat is betrouwbaar als er gezegd wordt dat het 24 uurs levering is, je het onderdeel de volgende dag kan halen omdat er 13 op voorraad zijn en als je dan je verplichte aangemaakte account checkt dit 9 dagen blijkt te zijn) Scherpe prijzen op alle producten (de prijzen zijn goed maar nakomen van afspraken is ook wat waard, je moet wel kunnen leveren) Handige tools via Mijn Max (ik zou niet weten welke) Slimme adviseurs voor koopadvies (zo slim dat ze iets wat op voorraad ligt 9 dagen moet duren om het in Nederland af te leveren, een pakket naar Australië sturen en dan naar Nederland en terug naar Australië duurt net zo lang om maar een idee te geven) Ruim 620.000 artikelen (zijn die dan op voorraad bij hen of hun leverancier?) Zakelijk kopen op rekening helaas heb ik geen zaak) een advies: koop ergens anders!

Daster Munro 06-09-2013 Via de website gekocht

Als er al sprake kan zijn van service.
Dit is werkelijk een onvoorstelbaar slechte webshop. Brancheorganisaties van webshops moeten dit soort ondernemingen nu echt eens gaan weigeren.

Aanbeveling
Zeer onbetrouwbare partner. Telefonisch onbereikbaar maken is wel heel erg kinderachtig.

Extra toelichting
Tekst van onze email aan MAXict: Op 3 augustus j.l. bestelden wij bij u een Sonim XP3.2 Quest PRO gsm telefoon. De bestelling is op 6 augustus bij ons afgeleverd, onder factuurnummer 201319667. Het apparaat bleek defect (DOA) te zijn en is in overleg met u, onmiddellijk teruggestuurd. Op 7 augustus is de ontvangst ervan door u bevestigd onder uw RMA-nummer 10923239, tevens is dat het ordernummer. Dit is inmiddels allemaal een maand geleden, zonder dat wij ooit nog iets van u hebben vernomen. Inmiddels bent u telefonisch onbereikbaar, omdat uw telefoon zonder onderbreking een meerkeuzemenu afspeelt, dat verder nergens op reageert. Ik verzoek u dringend mij een voorstel te doen om deze bestelling passend af te wikkelen.

mmxsnf 19-08-2013 Via de website gekocht

1,3

site is ondanks dat je weet wat je wil hebben slecht bruikbaar om je product te vinden

telefoon van meer dan 860 euro terwijl de advies verkoop prijs 800 was. na net iets meer als 6 maanden laat het scherm los (lijm laat los) duidelijk geval van ondeugdelijk product. de extra service die je krijgt voor de ruim 60 euro boven de advies prijs = 0. ondanks vriendelijk vragen willen ze geen voorstel doen om een passende regeling te treffen.

Aanbeveling
zeer slechte service, nog niet eerder meegemaakt bij een webwinkel ondanks dat ik al mijn elektronica online aanschaf

Extra toelichting
het feit dat er geen enkele regeling te treffen is bij een product dat overduidelijk fabrieksfouten vertoond. dit op een telefoon die ruim 860 euro heeft gekost wat ruim boven de advies verkoop prijs ligt.

janhuntjens 12-06-2013

2,7

De website werkt goed. Het bestellen was gemakkelijk en de e-mails omtrent orderstatus waren duidelijk. De verzending van het product was naar verwachting.

We hebben twee producten besteld mij Max ICT (Matrox DualHead2GO grafische kaarten, voor het aansluiten van twee beeldschermen op één laptop).

Het eerste product begon in week 1 problemen te vertonen. Na onderzoek van onszelf bleek dat dit aan een defecte bijgeleverde kabel lag. We hebben vervolgens contact opgenomen met Max ICT. Max ICT verklaarde dat een nieuwe kabel niet geleverd kon worden, en dat het hele product dan terug zou moeten voor RMA. Nou, oké dan, dat kan je eigen procedure zijn. Toen ik verklaarde dat ik het geen echt fijne oplossing vond, kreeg ik geen reactie meer op mijn berichten. Na meermaals aandringen eindelijk een reactie: Ik mocht de kabel aan hun sturen, want hun mochten de kabel ook los aan Matrox retourneren. Zo\'n 3 tot 4 weken later had ik een nieuwe kabel. (... In de tussentijd heb ik uiteraard al zelf een kabeltje voor een paar euro besteld, want ik wilde niet wachten).

Toen, enkele maanden later, ging de tweede Matrox kaart kapot. Het product werkte in zijn geheel niet meer. We konden, door de twee matroxes en identieke setups, prima componenten uitwisselen om het probleem vast te stellen. Dat probleem bleek de Matrox zelf te zijn. Er werd bij Max ICT een RMA aangemaakt, en we hebben het defecte product opgestuurd (22 maart 2013). Twee weken later zochten we contact met Max ICT, en kregen we antwoord: "Momenteel hebben wij geen statusupdate.". Na meerdere malen aandringen kregen we als enige reactie dat "Matrox haar voorwaarden had aangepast, en er veel onduidelijk in de markt is". Uiteindelijk hebben we een vervangend danwel gererpareerd product terug mogen ontvangen (14 mei 2013), bijna 9 weken later.

Nu blijkt dat het product weer defect is. Deze keer werkt het wel nog, maar knippert één output naar een scherm. Ook dit hebben we door de twee identieke set-ups weer goed kunnen testen en het probleem blijkt weer in de Matrox kaart te zitten. Op dit moment hebben we aangekaart dat we veel downtime ervaren bij dit product, en dat we niet zitten te wachten op weer een reparatie van 8 weken. Wij hebben een forward swap optie voorgesteld aan Max ICT, waarbij we het defecte product graag opsturen na het ontvangen van een vervangend product, met de vraag of dat mogelijk is. Hier ging Max ICT in hun reactie niet op in: We ontvangen weer de standaard e-mail: "RMA procedure". Na weer aandringen krijgen we eindelijk een inhoudelijke reactie op onze vraag: Max ICT maakt het allemaal niets uit. Ze zeggen duidelijk dat zij ons in het geheel niets verplicht zijn, en dat we van Matrox afhankelijk zijn. Sterker nog: Het staat ons uiteraard vrij "om zelf contact op te nemen met Matrox om te kijken of zij bereid zijn het product te vervangen".

Kortom: Max ICT helpt je absoluut niet verder. Ze schuiven al hun verantwoordelijkheden af op hun leverancier en schepen je af met standaard e-mails.

Mag ik een wijze raad geven: Als je de Pricewatch gebruikt, betaal liever een paar euro meer en bestel bij een fatsoenlijk webshop, eentje die je wel helpt.

Aanbeveling
Slechte after sales. Neemt geen verantwoordelijkheid bij het leveren van ondeugdelijke/defecte producten en helpt je liever niet.

t0mster 09-06-2013

1,5

De live status van de website is totaal onbrouwbaar. Geen track en trace om je bestelling te volgen. volgens mij hebben ze zelf een zeer beperkte vooraad en laten ze veel afhandelen door hun toeleverancier waarop ze zelf geen controle hebben. kortumz aken die bij andere webwinkels wel goed op orde zijn, missen bij max-ict

het afhalen in de conceptstore vond ik wel makkelijk

omdat mijn bestelde product niet naar wens functioneerde, ben ik besloten het terug te brengen ( in tilburg ). op hun site adverteren ze in het groot met "30 dagen niet goed geld terug".
ik ontving een e-mail dat het eigenlijk niet kon en pas nadat ik een uitgebreide verhaald had gemaakt en hun er nogmaals op wees dat ze adverteren met 30 dagen nggt kreeg ik een rma nummer.
we zijn inmiddels een maand verder en nog mijn geld niet terug gehad. ik greeg net als reactie "wij wachten op onze leverancier voor een update".
ik goed toch geen zaken met hun leverancier?. zij moeten gewoon een credit maken. ik heb niet eens zin gehad om te reageren op de e-mail maar om toch mijn ontevredenheid te tonen krijgt max-ict een zeer slechte revieuw.

Assortiment
veel items die ze naar mijn mening niet zelf op vooraad hebben. hoewel wel die verwachting word gewekt

Aan niemand

komop max-ict. jullie formule moet anders om de zelfde ervaring te krijgen als andere webwinkels.

John W van Wijk 12-04-2013

Ik heb op Woensdag 10 april 2013 een Rexel 4 gaats perforator besteld.
Op Donderdag 11 april AM 11:25 uur had ik hem al in huis;
Een perfect product met 4 regelbare stands, keurig bezorgd door een uiterst vriendelijke medewerker van GLS, de aangesloten bezorgdienst.-

Hierbij mijn oprechte waardering voor uw goede fasciliteit
als diensverlenend bedrijf ! -
Zeer graag tot een volgend keer !-

Als Jullie wat meer tijd nodig hadden gehad, had ik dat ook begrepen.
Veel mensen begrijpen niet dat MAX ICT net zo goed als bedrijven als
Neckermann en Bol; afhankelijk is van het aanbod en de snelheid van derden,
die producten toeleveren.
In mijn geval was dat gisteren STAPLES.
Hierbij is MAX ICT een bundelende factor waar alles in 1 keer te doorzoeken is
en in 1 keer af te rekenen is.
Dat is voor een klant alleen maar enorm handig, tijd en kosten besparend.
Ik beschouw MAX ICT dus als een dienstverlenend bedrijf.
Goede ideologie met een fantasties assortiment !

Zwengel 27-03-2013

Treurig beleid mbt inwisselen cadeaukaart. Bij de vraag om een reactie blijft deze uit, mijns inziens niet bepaald klantvriendelijk. Nooit een bestelling via deze webshop.