Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,8

Robbin 18-05-2022

Monitor besteld op 28-02. Product pas laat uitgepakt uit de doos en in gebruik genomen. Na enkele uren gebruik stopt de monitor zonder aanwijsbare oorzaak te werken. Je zou denken: een productiefout.

Melding gemaakt bij MAX ICT op 28 maart (dus binnen 1 maand na levering). MAX ict wijst direct alle garantie van de hand en stuurt me door naar Samsung. Zij moeten het maar oplossen. Tegen alle wettelijke regels in. Na aandrinken stuurt Samsung het weer door naar CE repair die tegen een bedrag van ~400 EUR) bereid is te repareren.

Werkelijk; ik het nog nooit zo'n slechte online aankoopervaring gehad.
Daar waar de consument hier 100% recht heeft op reparatie of vervanging verwacht MAX dat ik als consument zo'n 60% van de aanschafwaarde ga betalen voor reparatie van de monitor. Dit terwijl de wettelijke verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid voor de oplossing bij MAX ICT ligt.

Polat 12-05-2022
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

MAX ICT -GEEF MIJN GELD TERUG

DOE NU AANGIFTE BIJ DE POLITIE / KVK

IK WIL NU METEEN ME GELD TERUG
ANDERS STAP IK NAAR DE ADVOCAAT

Kurt 12-03-2022

Voor de eerste keer bestelt bij MAXICT.
Zij hebben voldaan aan hun vooraf gestelde levertijden.
Goed product, snelle service.

Goedemorgen Kurt,

Bedankt voor je review. Het is erg fijn om te lezen dat wij je naar wens hebben kunnen helpen.

Maximaal bedankt voor je vertrouwen en het plaatsen van een bestelling in onze webshop. In de toekomst staan we graag opnieuw voor je klaar om je te helpen bij het vinden van een passende oplossing.

Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl

Fijne week!

Astrid 04-03-2022

Bestellen was gemakkelijk, levering niet binnen 24 uur en dat was belangrijk: het duurde 4 dagen. Bestelling geplaatst donderdagmiddag, bestelling verwacht vrijdag of zaterdag, het kwam laat maandagavond aan. Ik kon de bestelling niet meer cancellen toen duidelijk werd dat het niet op tijd afgeleverd zou worden en kreeg geen tijdige reactie van MaxICT toen ik ze daarover aanschreef.

Goedemorgen Astrid,

Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webshop.

Helaas lees ik dat niet alles naar wens is verlopen. Uit je review verneem ik dat je 4 dagen hebt moeten wachten ipv 24 uur en dat een reactie vanuit ons uit is gebleven.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Graag kijkt een collega of ik de case voor je na om te zien waar het fout is gegaan.

Mag ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Zo kan een van ons je gegevens erbij pakken, de case nakijken en contact met je opnemen.

Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie je e-mail graag tegemoet.

Jay 24-02-2022

Ik heb 2 apparaten bij max ICT gekocht. Een VR headset dat na een maandje een dode pixel had en een refurbished telefoon dat duidelijk niet getest was, zodra je de camera opent erop zie je meteen dat er iets mis is, beeld lijkt te schudden alsof de camera constant probeert te zoomen.

RMA aangevraagd voor beide, VR headset word compleet vervangen krijg ik te horen bijna 4 weken later. Nog steeds niet binnen natuurlijk.

Mijn probleem is met de telefoon en hoe Max ICT met de RMA omging. Ik heb de telefoon in begin December gekocht en heb de telefoon nauwelijks kunnen gebruiken. Heb de telefoon in Jan terug gestuurd, kon hem niet binnen de 14 dagen terug sturen omdat ik niet in NL was. Geen probleem, ga via de RMA dacht ik.

Ruim een maand later krijg ik de telefoon terug na de "reparatie". En dit is wanneer ik meteen doorhad dat het mis zou gaan, Max ICT die de apparaat zelf inpakt volgens hun, hebben er een iPhone instructie boekje in gestoken. De telefoon is een Google Pixel. Telefoon zelf heeft zwarte stof op de achterkant, geen probleem maar is dus niet eens even snel met een doekje schoon gemaakt.

Zet de telefoon aan en het valt me meteen op dat de instellingen precies hetzelfde zijn als toen ik hem had opgestuurd. Raar, aangezien de reparatie een hardware vervanging zou moeten zijn en daarna heb je een factory reset nodig. Dus ik ga meteen naar de camera en je ziet METEEN dat het nog steeds kapot is.

Ik bel Max ICT en de persoon met wie ik had gesproken kon mij niet eens vertellen wat er is gebeurt met het toestel. Geen informatie van de leverancier, geen inspectie bij MAX ICT. Het apparaat is van mijn huis, naar MAX ICT, naar de leverancier gegaan en dan weer terug naar Max ICT en daarna naar mij. Dit alles zonder dat een medewerker de telefoon voor 2 minuten heeft aangezet om te zien of de camera het deed.

Ondertussen zijn we bijna 3 maanden verder en ik heb nog steeds geen telefoon, kan hem niet terug sturen en mijn geld terug krijgen. Ik krijg geen antwoord van Max over hoe wat of wanneer, alles word op de schouders van de leverancier gezet.

Het is het niet waard, MAX ICT heeft geen eigen producten, ze kopen iets in voor 100 euro en verkopen het door voor 150. Als iets niet werkt buiten de 14 dagen bedenk tijd, zit je zekers tenminste 4-6 weken te wachten met geen tot weinig informatie.

Otto Oeffelt 01-02-2022

Duidelijke site, enorme keuze, makkelijk te vinden wat je nodig hebt en een zeer korte levertijd in een "stevige" verpakking.

Goedemorgen Otto,

Om te beginnen bieden wij graag onze excuses aan voor de late reactie. Dit had niet mogen gebeuren.

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zijn erg blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen.

Wij wensne je veel plezier met je bestelling. Maximaal bedankt voor je vertrouwen en het doen van een bestelling bij onze webshop.

In de toekomst staan we graag weer voor je klaar om je te helpen bij het vinden van een passende oplossing. Hopelijk tot snel op www.maxict.nl

ric 21-01-2022

na bestelling is de bevestiging snel via de mail binnen gekomen. levering is binnen 24 uur gedaan.

Goedemorgen ric,

Bedankt voor het delen van je ervaring in onze webwinkel. Onze oprechte excuses voor onze late reactie, dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Wij zijn blij om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl

Bedankt voor je vertrouwen en het plaatsen van een bestelling.

Martijn 14-01-2022

Prima geholpen! Het beeldscherm van onze laptop was defect en Max Ict had een origineel scherm op voorraad. Er was een kleine vertraging met verzenden maar daar werd ik direct en keurig over geïnformeerd. Het scherm kwam alsnog snel binnen, is van hoge kwaliteit, goed verpakt en voor een scherpe prijs. Dus erg tevreden.

Goedemorgen Martijn,

Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webwinkel. Allereerst onze excuses voor de late reactie.

Fijn om te lezen dat wij je naar wens hebben kunnen helpen. Heel veel plezier met het scherm.

Mochten wij je in de toekomst weer ergens bij kunnen helpen, staan we graag voor je klaar.

Kieskeurigerd 15-11-2021

Tja... Max ICT is een dozenschuiver. Ze kopen ergens iets in, en verkopen het aan jou voor wat meer. Daar is op zichzelf niet zoveel mis mee. Alleen hebben ze hun website niet op orde, of hun toeleveranciers... of allebei, geen idee. Maar zeer regelmatig blijken ze de producten niet in te kunnen kopen tegen de prijs die ze zelf in gedachten hadden toen ze het je verkochten. Als je 'geluk' hebt, vinden ze het toch nog ergens voor de juiste prijs, en krijg je het 'alleen' maar een paar weken te laat.
Maar zo niet, dan kun je wel vergeten dat je het ooit geleverd krijgt. Mijn koelkast (4-7 dagen levertijd) staat al een maand "in afwachting van uitlevering". Niemand die weet op wie we aan het wachten zijn. De laatste twee week überhaupt geen reactie meer gekregen op mijn vragen. Ontmoedigingsbeleid in de hoop dat ik stop met zeuren, denk ik?
Als je de tijd en moeite meerekent die het kost om je spullen daadwerkelijk te krijgen, is het een hele dure webshop. Staar je dus niet blind op een irrealistische prijs, en loop er net als ik voortaan met een grote boog omheen.
Officiële reactie van MaxICT 17-11-2021

Goedemorgen Kieskeurigerd,

Helaas lezen we dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor.

Graag kijken wij je case na. Mogen wij je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review?

Zo kunnen wij je gegevens erbij pakken, de case bekijken en telefonisch contact met je opnemen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij zien je e-mail graag tegemoet.

TD Hoogezand 21-10-2021

De artikelen zijn over het algemeen concurrerend geprijsd.
De site is uitstekend en de keuze is reuze.
E-mail wordt (ten minste bij mij) snel en goed beantwoord.
De verzonden artikelen worden goed verpakt afgeleverd
Een ding is echter een ramp de extreem lange levertijden van de artikelen.
De levertijd die genoemd wordt bij de artikelen komen totaal niet overeen met de werkelijke levertijd.
Dit levert bij mij enorme frustraties op. (en bij andere klanten ook zag ik in de reacties van anderen)
Daar valt bij hun nog heel wat te verbeteren, vandaar het cijfer 6 voor de beoordeling.
Officiële reactie van MaxICT 25-10-2021

Beste TD Hoogezand,

Bedankt voor uw review. Wij waarderen het dat u uw feedback met ons deelt. Fijn om te lezen dat u over veel onderdelen zeer tevreden bent.

Wij werken achter de schermen hard om dit zo min mogelijk vertraging te krijgen in de levering. Onze excuses voor de vertraging van uw levering.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij het graag.

Potze 06-10-2021

Bij het zoeken van een nieuwe Bosch waterkoker viel de prijs in Google shopping positieve zin op. Dus doorgeklikt naar de site van MaxICT. Nou… daar mag een web-developer nog flink aan de gang. Het is alles behalve gebruikersvriendelijk. Herhaaldelijk laden (een echte afhaker). Maar goed uiteindelijk het product besteld en betaald. Na het bestellen verwacht je meteen een opdrachtbevestiging in de mail. Het is weekend en er komt niets. Dan lees je de reviews… oke… dat ziet er niet veel belovend uit. Het is maandag en de opdrachtbevestiging komt binnen, even later de factuur en nog even later het verzendbewijs en een mailtje van de vervoerder. De volgende dag (vandaag) netjes geleverd. Dus al met al een goede ervaring en zoals beloofd.
Officiële reactie van MaxICT 07-10-2021

Goedemorgen Potze,

Bedankt voor je review en feedback.

Fijn om te lezen dat je bestelling de volgende dag netjes bij je is bezorgd.

Je feedback waarderen wij enorm en nemen wij zeer zeker mee in ons verbetertraject. Dankjewel hiervoor! :-)

Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je snel op www.maxict.nl

Mike 27-09-2021

Drie tot vier dagen levertijd... Week drie is reeds voorbij. Ik heb best geduld, maar alles komt tot een einde.

Vrij snel na deze review werd ik gebeld, of ik een ander en duurder artikel wilde. Na mijn nee melde hij dat mijn geld met een spoedige terug zou worden geboekt.

27 september...
Weken later: nog niets terug, en niets qua goederen ontvangen.

Na ontvangst van de goederen door Max ICT BV ontvang je binnen 14 dagen een creditering van je aankoopbedrag. Zo heb je de zekerheid dat je aangekochte goederen kunt retourneren, indien deze niet naar wens zijn.

Daar voldoe ik natuurlijk niet aan, want ik heb en geen goederen gehad, en geen geld terug...
Officiële reactie van MaxICT 28-09-2021

Goedemorgen Mike,

Bedankt voor je review.

Oprechte excuses voor de vervelende situatie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Graag kijk ik met je mee. Mag ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en je ordernummer?

Dan zal ik de case met spoed voor je nakijken.

Nogmaals welgemeende excuses. Graag kijk ik mee naar een passende oplossing.

K J Lo 22-09-2021

tijdje terug een LG Televisie gekocht bij MAX ICT en helaas binnen twee jaar is het product kapot gegaan. Contact gezocht met verkoper en leverancier (LG). LG liet eerst een reparatiemonteur en naar kijken en kreeg te horen dat het product niet te repareren valt. Heb beide partijen meerdere keren gebeld en verzocht om dit op te lossen.

Leverancier gaf aan het bedrag van het product te willen sturen naar de webshop om het verder op te lossen, maar MAX ICT koos om niet mee helpen. het aparte is het kost hun niks maar zorgen en op zoek gaan naar een oplossing zat er niet bij hun in. het heeft langer dan een maand geduurd voor ze een rma nummer willen aanmaken en nu willen ze zeggen dat het verjaard is en niks meer kunnen doen.

Dit KAN gewoon niet. Wettelijk niet, maar principieel ook niet.

Ik kan NIEMAND aanraden om zaken te doen met MAX ICT. GA ALSTUBLIEFT ergens anders je aankopen doen.
RMA nummer 252439. Mocht er meerdere mensen zijn laat het weten. Laten we een gezamelijk zaak aanspannen als het nodig is.
Officiële reactie van MaxICT 23-09-2021

Goedemorgen K J Lo,

Bedankt voor je review.

Zojuist hebben wij je review op Tweakers ook beantwoord.

Vervelend om te lezen dat je televisie de eerste keer kapot is geleverd en de tweede keer kapot is gegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Er zal vandaag telefonisch contact met u worden opgenomen om de case te bespreken. Wij hopen je op deze manier een gepaste oplossing te kunnen gaan bieden.

Ralph 18-08-2021

Helaas kan je niet minder dan een 1 geven. Deze winkel laat je producten bestellen. Daarna 6maanden wachten. Daarna kan het niet worden geleverd en willen ze meer geld zien...
Officiële reactie van MaxICT 19-08-2021

Goedemorgen Ralph,

Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen. Onze excuses voor de uitblijvende communicatie en de vervelende situatie. Dit had niet mogen gebeuren.

Mogen wij u vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Wij pakken graag uw gegevens erbij en kijken de situatie graag na om te kijken waar het mis is gegaan.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Jeffrey 08-06-2021

TP Link switch besteld, maar het bleek het verkeerde type te zijn (mijn fout). Dus een RMA aangemaakt, maar maxICT rekent doodleuk 25% restockingsfee (!) voor het retour nemen van een ongebruikt artikel. Dat is in dit geval dus ruim 43 euro en dan komen de verzendkosten van mijn kant (6 euro) daar dus nog bovenop. Totaal kost mij dit dus bijna 50 euro. Ronduit schandalig dat een bedrijf dit doet, iets wat naar mijn mening wettelijk niet eens is toegestaan.

In alle jaren dat ik online koop, zakelijk als prive, dit nog nooit meegemaakt. MaxICT moet zich diep schamen..
Officiële reactie van MaxICT 10-06-2021

Goedemorgen Jeffrey,

Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen.

Graag kijken wij de case nog eens voor u na. Mogen wij u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan pakken wij uw gegevens erbij en kijken het graag voor u na.

Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

Mo96 04-06-2021

Goede webshop met veel betaalmogelijkheden. Bestellingen worden binnen een paar dagen geleverd. Grote assortiment met veel keuzes.
Officiële reactie van MaxICT 07-06-2021

Goedemorgen Mo96,

Bedankt voor uw review.

Super om te lezen dat we u naar wens hebben kunnen helpen. :-)
Heel veel plezier met uw aankoop.

Graag staan wij in de toekomst weer voor u klaar. Voor vragen en/of advies kunt u ons altijd bellen of mailen.

Bedankt voor het shoppen bij Max ICT. Hopelijk tot snel!

AK 16-05-2021

Algemeen

Helemaal prima. Zeer scherp geprijsde onderdelen (in mijn geval een Razer Tomahawk ATX Case). Bestellen ging makkelijk, product was op voorraad bij externe leverancier, maar werd toch binnen een week geleverd. Ook gedurende de bestelling en bezorging keurig op de hoogte gehouden door track en trace en updates in mijn account.
Na het lezen van de reviews had ik bijna niet verwacht een product te krijgen of in ieder geval erg laat, echter de goede prijs haalde me toch over de streep. Gelukkig alleen maar meegevallen.
Officiële reactie van MaxICT 17-05-2021

Beste AKA-,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring bij Max ICT. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad! :-)

Wij willen u veel plezier wensen met uw bestelling en hopen u in de toekomst nog vaker maximaal van dienst te mogen zijn.

Helena 26-04-2021

top service medewerkers werken goed mee helpen met alles op dezelfde dag nog reactie terug en regelen wat moet geregeld worden en blijven doorgaan tot oplossing er is toppers
Officiële reactie van MaxICT 28-04-2021

Hallo Helena!

Wat fijn om te lezen dat onze top service medewerkers u goed hebben geholpen. Heel veel plezier met uw bestelling en wij hopen dat wij u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.

Hans 23-03-2021

Ik heb daar 1 mio dashcam gekocht. Binnen een jaar kapot. Gelukkig binnen de garantie. Het ding opgestuurd en 13 dec. bevestiging van ontvangst gekregen.
We zijn nu 4 maanden verder en na talloze telefoontjes en emails krijg ik alleen maar te horen dat de camera bij de fabrikant ter reparatie ligt en verder niets.
Officiële reactie van MaxICT 26-03-2021

Beste Hans,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw klacht nog niet volledig opgelost is. Ik zou graag met u meekijken wat de status is en of wij misschien nog iets voor u kunnen betekenen.

Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van uw review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee.

R vd Tillart 22-03-2021

18-2 2 Videokaarten besteld. Geschatte leverdatum 11-3. Na 11-3 niks geleverd. Contact opgenomen, artikelen onbekende levertijd. Nou geen probleem, annuleer maar (16-3). Vervolgens krijg ik een email, dat ik moet wachten tot de annulering goedgekeurd is?! Ik heb al een gedeelte vooruit betaald, de artikelen zijn niet leverbaar en nu moet ik wachten tot zij de annulering goedkeuren? Dit is echt een rare manier van zaken doen. Intussen al drie keer contact gehad, moet wachten op hun goedkeuring. Intussen krijg ik al herinneringen van in3, dat de tweede betaling gedaan moet worden. Laatste dagen niet meer gelukt contact te krijgen: de chat werkt niet, sluit steeds het chat-venster na een paar minuten wachten op reactie Maxict. Telefonisch bandje dat het druk is. Hoe kom je hier weg? Orders 14142404 en 14142329
Officiële reactie van MaxICT 22-03-2021

Beste R vd Tillart,

Bedankt voor uw review. Helaas gaat het hier om een product waar veel vraag naar is, maar helaas weinig aanbod. Hierdoor is leveren lastig. Wij hadden hier wel beter over moeten communiceren, onze excuses.

Ik heb uw gegevens doorgezet naar mijn collega. Hij zal kijken naar uw order en zal verder contact met u opnemen over de afhandeling. Mocht u nog dringende vragen hebben, dan mag u contact opnemen met webcare@maxict.nl

madcatzzz 30-03-2021

ik heb precies hetzelfde het antwoord van marloes komt ook heel bekent voor ze doen er niks mee ze vertellen je positie ook niet pas als je doorvraagt krijg je daar antwoord .

Jaco 21-03-2021

Een zeer slecht bedrijf, hebben overal een excuus voor en blijven overal om heen draaien. Na 3 weken uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd dit zou via de mail bevestigd worden nooit een mail ontvangen. Na negen keer bellen en zeker 2,5 uur in de wacht te hebben gestaan is uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd nu nog afwachten of het geld nog word overgemaakt. Alles wat ze zeggen komen ze niet na, en op mail wordt niet gereageerd! Mij zien ze hier nooit meer!
Officiële reactie van MaxICT 22-03-2021

Beste Jaco,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de bestelling, en met name de annulering, niet naar wens is verlopen. Onze excuses.

Ik zou graag met u mee willen kijken wat de status is van de annulering. Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee, zodat we het zo snel mogelijk kunnen afhandelen.

Zeilstra 16-03-2021

Op 19 februari een gaskookplaat van Bosch gekocht. Een aantal op voorraad en levering binnen 5 tot 7 werkdagen. We zijn bijna een maand verder en nog steeds niets. Op email geen reactie en telefonisch helemaal een drama.
Wat een waardeloze webshop. Ik koop hier nooit weer.
Officiële reactie van MaxICT 17-03-2021

Beste Zeilstra,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Ik zou graag met u meekijken naar de status van de order. Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee.

Damar 16-03-2021

Algemeen
Op 29 januari onderzoek gedaan op tweakers pricewatch voor de LG ultra wide monitor 49". Bij de meeste leverbaar na enige weken maar op voorraad bij MAXict en leverbaar binnen 3 werkdagen.

Inmiddels 46 dagen verder:
- 3 keer een leverdatumwijziging - zelf moeten ondervinden in de portal omdat de levering niet plaatsvond op de gecommuniceerde nieuwe datum
- steeds zelf contact moeten opnemen via Mail - werd NOOIT beantwoord
- steeds zelf contact moeten opnemen via Chat - werd zelden beantwoord
- wanneer de chat werd beantwoord , kreeg ik simpel het antwoord "hij is niet leverbaar". Op mijn vragen waarom ze dan adverteren dat hij dat wel is EN NOG STEEDS op hun site staat van wel , GEEN antwoord.
- na 43 dagen wederom voor de zoveelste keer proberen support te bereiken en dit keer via chat krijg ik te horen dat MAXict de order ELDERS kunmen plaatsen . bij een andere onderleverancier maar dan tegen BIJBETALING?!?!
- op dag 46 order gecanceld via de chat en nu moet ik 5!!! dagen wachten op mijn geld.
- de annulering is per mail gestuurd vanuit MAXict bevestigd maar deze mail beschrijft dat de annuleringsverzoek in behandeling" is genomen door dezelfde Kas Smolders. Dit is dus nog steeds geen bevestiging!!!

O N G E L O F E L I J K .....

wat een slechte service en wat een slechte communicatie.

Verzending
Het product is nooit verzonden ondanks het tot de dag van vandaag ( vanaf 29 jan t/m 16 mar ) nog steeds als leverbaar binnen enkele dagen staat op hun website.

Klantenservice
Support reageert niet op mails, niet op chats niet op telefoontjes en soms krijg je iemand aan de lijn via de chat en als dat zo is, krijg je geen enkele klant georienteerde service. Je krijgt te horen waar ZIJ mee kampen en waar ZIJ niks aan kunnen doen.

Dit mag dan ook geen klantenservice heten maar zelfbeschermings afdeling.

Jojojo 07-03-2021

Doe jezelf een plezier en koop hier niet. 0,0 support wacht al maanden op een levering van montoren al 10 keer gebeld, gemailed en noem maar op. BLIJF HIER WEG.
Officiële reactie van MaxICT 08-03-2021

Beste Jojojo,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u al een tijd wacht op uw levering. Onze excuses.

Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijken wij graag met u mee naar de status van uw order.

A.Boer 22-02-2021

Producten (toetsenbord en muis) waren volgens website op voorraad. Helaas duurde de uitlevering van het toetsenbord meer dan een maand. Tussentijdse verzoeken voor een statusupdate werden beantwoord met reacties als: "Is nog niet in het magazijn". Tot "Is vast al in het magazijn, maar we hebben het druk." Vervolgens is het toetsenbord, niet werkend te krijgen, geleverd. Dan begint het RMA proces...... Eerst reactie dat ik zelf de verzendkosten moet betalen, dan na een telefoontje toch een verzendlabel ontvangen. Na ontvangst van het product (medio midden januari) tot op heden nog geen reactie ontvangen over de afhandeling. Inmiddels contact met MaxICT gehad dat de bestelling van de nog niet geleverde muis mag worden geannuleerd en het toetsenbord mag worden gecrediteerd. Dit zou men regelen.

Ondertussen loopt er nog een betalingsverzoek van Billink. Nadat ik (na ontvangst van de herinnering) met de administratie van MaxICT contact heb gehad over de RMA/DOA en geen levering van de muis is mij plechtig beloofd (na tussenkomst van Billink als "bemiddelaar") dat zij de betalingsverplichting pauzeren.

Helaas toch vandaag (22 februari) een sommatie ontvangen (inclusief 15 euro aanmaningskosten).
Status van mijn retourzending is nog steeds hetzelfde. Staat in behandeling. Zodra ik meer hoor over de afhandeling zal ik dit melden. Helaas moet er een hoop gebeuren wil ik ooit nog een tevreden klant worden voor MaxICT. Dit heeft al geresulteerd in dat ik (als verantwoordelijk inkoper voor een zorgorganisatie) in het directe-overleg met klem heb geadviseerd om niet (meer) in te kopen bij MaxICT. Dit advies geef ik dan ook graag mee aan potentiële klanten.
Officiële reactie van MaxICT 22-02-2021

Beste A. Boer,

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat allereerst er vertraging is gekomen op beide producten en dat u daarnaast problemen ervaart met uw RMA-melding.

Mag ik u vrage uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee naar uw order, zodat wij het zo snel mogelijk voor u kunnen afhandelen.

WPS 12-02-2021

Op 19 januari een printer besteld die binnen vier tot zeven werkdagen geleverd zou worden. Tot op heden niet geleverd ondanks herhaaldelijk contact en er volgens de site al twee weken lang voorraad is die binnen vier tot zeven werkdagen geleverd wordt.
Ik zal hier nooit meer bestellen en hoop dat de printer alsnog snel geleverd wordt
Officiële reactie van MaxICT 15-02-2021

Beste WPS,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet naar wens bent geholpen en u uw bestelling nog niet hebt ontvangen.

Ik zie in uw order dat mijn collega contact met u heeft opgenomen wat betreft de levertijd. Hopelijk heeft u voor nu voldoende informatie.

WPS 15-02-2021

Ik heb inderdaad contact gehad met MaxICT. De verwachte leverdatum is nu 12 april (bijna 4 maanden na het bestellen), dit terwijl er volgens de site nog 20 stuks op voorraad zijn met een verwachte levertijd van 4 - 7 dagen. Dit terwijl mij is toegezegd dat men de site zou aanpassen naar een realistische leverdatum.

Chantal 09-02-2021

Ik had hier een spiegel besteld als Sinterklaas cadeautje, alleen bleek deze na openen defect. Ik ben in het totaal ruim 2 maanden hiermee bezig geweest met dit bedrijf. Communicatie is héél slecht, op mails krijg je hele trage reactie. En als je dan een reactie krijgt is dit een standaard reactie, zonde echt antwoord te krijgen op de vraag. Als je belt, beloofd men terug te bellen, maar ook dit gebeurd niet! Ik zal hier nooit meer iets bestellen!
Officiële reactie van MaxICT 10-02-2021

Beste Chantal,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat wij u niet naar wens hebben geholpen. Onze excuses hiervoor.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost, dan wil ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van uw review, te sturen naar webcare@maxict.nl. Dan kijken wij graag met u mee naar de status van uw order.

Raja 28-01-2021

Besteld 6-1 en geleverd 25-1. Wat + en - punten.
+ Keurig te woord gestaan en direct een kennelijk gegeven emailadres aangepast.
- Prijs op kieskeurig is lager dan wat op site staat.
+ Prijs was wel laagste.
- Wachttijd wel fors, direct leverbaar/volgende werkdag onzin. Waarschuwing op de site vanwege Corona niet geloofwaardig.
+ Op site wel goed te volgen
+ Was duidelijk nieuw en geen inruiler

Al met al voldoende maar wel de nodige verbeterpunten. Ik kruis aanbevelen niet aan omdat de wachttijd misleidend wordt gebracht.
Officiële reactie van MaxICT 29-01-2021

Beste Raja,

Dank je wel voor je review. Wij waarderen uw feedback enorm en nemen dit graag mee in ons verbeterproces.

Veel plezier met uw aankoop.

Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

klaas 26-01-2021

16 July 2020 disk besteld en laten sturen naar AMC Amsterdam, is daar volgens koerier afgeleverd, en vermeld werd naam van de ontvanger "*" dit is al vreemd want volgens mij wordt daar altijd achternaam vermeld, disk is dus nooit aangekomen, na meerdere email wisselingen met MAXIct support is er tot op heden nog geen oplossing, erg slechte service dus order 13649256
Officiële reactie van MaxICT 27-01-2021

Beste klaas,

Bedankt voor uw review. Zoals op Tweakers aangegeven: Vervelend dat uw case nog niet verder is opgelost.

Ik heb uw case onder de aandacht gebracht van mijn collega's van de RMA afdeling. Zij zijn met uw case bezig en nemen direct contact met u op zodra er meer bekend is bij hen.

Onze excuses voor het ongemak.

Dennis 22-01-2021

Eind stand: Er zijn geen woorden voor de onprofessionaliteit , gebrek aan communicatie en matige service die dit bedrijf neerzet. Dat zij lid zijn van de ICTWaarborg is echt belachelijk. Wederom werd mij (na aanhoudend bellen en mailen) een nieuwe bezorgdatum beloofd, namelijk vandaag 22-01-2021. Nu kreeg ik net een mail terug dat er nog geen zending is aangemeld... Dus in twee weken hebben ze het nog niet eens verzonden.

Dit bedrijf heeft mij meerdere weken aan het lijntje gehouden, meerdere valse beloftes gemaakt (zijn transcripties van) en nemen soms dagen de tijd om te reageren op een mail. Op de meeste mails is helemaal geen reactie gekomen. Zo ook niet van de mensen van de webcare, die hieronder op de reviews reageren. Allemaal mechanismes om tijd te rekken en hoop te bieden.

--------------------------------------------
Review 16-1-2021:

Inmiddels zijn we wéér 3 dagen verder. Nog steeds heb ik geen duidelijkheid over mijn pakketje. Binnen één dag reageren ze van de webcare op je review, maar als je ze vervolgens mailt (waar ze zelf om vragen) komt er dagenlang geen mail terug. Tot op heden nog steeds niet. Bij deze winkel sta je echt machteloos aan de zijkant. Als je ze belt verbinden ze je elke keer door met een andere afdeling, krijg je iedere keer een ander persoon aan je lijn, communicatief word er met je rondgegooid. Niemand van alle mensen die ik heb gesproken of gemaild voelt zich aangesproken om de verantwoordelijkheid op zich te nemen en achter mijn bestelling aan te gaan. Tevens heb ik meerde mailtjes naar verschillende afdelingen uitstaan van de mensen die ik heb gesproken en op al deze mailtjes geen antwoord teruggekregen. Er gaat iets drastisch mis bij deze winkel. Als klant word je niet serieus genomen. Helaas is er geen knop dat je deze winkel kan afraden, want op basis van de 120 reviews die hier gegeven zijn kan ik niet bevatten dat ze intern niet serieuze veranderingen doorvoeren. Ik baal er van dat de winkels nu niet open zijn, want dan had ik ze dit graag persoonlijk willen vertellen. Bij deze geef ik jullie van MaxICT een laatste kans om contact met mij op te zoeken en achter mijn bestelling met ordernummer 14007471. Graag word ik zsm gebeld, want mailen werkt blijkbaar niet.

------------------------------------------------
Review 13-1-2021

Denk dat ik nooit eerder zo'n dramatische ervaring gehad heb met een winkel (MaxICT). Allereerst kreeg ik een product opgestuurd met duidelijke gebruikssporen. Zo zat zelfs, onder de normaal strakke beschermende folie die inmiddels gebruikt en stoffig was, haren die niet van mij waren, bah. Goed, dan liep deze eerst order via bol dus contact gehad met bol en een onwijs vriendelijke jongen heeft dit afgehandeld en het product is retour gegaan. Wacht ten tijden van het schrijven van dit bericht nog wel op terugbetaling, maar twijfel er niet aan dat dit spoedig gebeurd. Vanaf hier, ligt de rest van het verhaal dan ook uit handen van bol.

Vervolgens, rechtstreeks contact gehad met MaxICT (via bol was dit product niet meer leverbaar). Mij werd vertelt dat diezelfde week nog een nieuwe monitor bezorgd kon worden. Ik stond namelijk voor de keuze, bestel ik daar opnieuw een monitor of bestel ik het elders. Zowel de website als man met wie ik telefonisch contact had vertelde dat het uiterlijk 3 werkdagen zou duren. Dus ik nam de gok en plaatste een bestelling bij MaxICT...

Na destijds 6 werkdagen verder nogmaals contact opgenomen via MaxICT, aangezien ze via de mail niet reageren zou ik aanraden om te bellen. Mij werd vertelt, sterker nog belooft dat het diezelfde dag of echt uiterlijk!! die dag erna bezorgd zou worden. Inmiddels weer 2 werkdagen verder, weer contact opgenomen en nu wordt het écht morgen bezorgd! Zij kunnen dit namelijk wel inzien, maar kunnen mij geen link met track and trace of andere link of bewijs sturen. Als klant voel je vanuit de servicekant géén begrip, krijg je géén duidelijkheid en word je aan het lijntje gehouden.

Ik ben geduldig geweest en heb veel respect voor alle bezorgdiensten momenteel. Zeker rond Kerst en Oud & Nieuw zal het ongekend druk zijn geweest. Dus snap dat pakketjes uitloop kunnen krijgen. Wat me wel dwars zit is de hierboven beschreven situatie. MaxICT heeft het niet op orde en benadeelt hiermee de consument. Ze maken valse beloftes, komen afspraken niet na en zijn bijzonder slecht in het contact naar de klant.

Ik hoop oprecht dat mijn product morgen binnenkomt, al is de hele voorpret en noodzaak van het pakketje aardig afgenomen. Zou willen dat ik al deze reviews eerder gelezen had. Normaal zou ik een 3 of 4 willen geven, want het cijfer 1 geven vind ik vaak overdreven en hopelijk is het product wat nog geleverd moet worden deze keer ongebruikt. Echter wil ik hiermee niet het gemiddelde van de reviews omhoog halen, dus ook ik kies voor de beoordeling 1.0.
Officiële reactie van MaxICT 27-01-2021

Beste Dennis,

Bedankt voor uw update.

Ik snap uw frustratie en ik betreur hoe het proces rondom uw bestelling is verlopen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat uw order geannuleerd is en het crediteringsproces in gang is gezet.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses

WIllem-Jan 22-01-2021

Ik heb dit artikel besteld op 29-12-20. Order nummer 13988913 Max artikel: 5251230. Na diverse malen zelf contact te hebben gezocht met telkens een belofte dat er uitgeleverd gaat worden maar helaas. Mijn ervaring is dat er steeds een nieuw excuus wordt gebruikt. Van feestdagen, Corona zieken, pakketbezorgers hebben het druk, slecht weer, interne verhuizing magazijn, callcenter heeft het druk alles. Al met al kunnen we niet verder met de verbouwing. Wees eerlijk over je leveringen! op de website staat voorraad! Totaal onbetrouwbare partij om zaken mee te doen. Echt niets bestellen is mijn ervaring!
Officiële reactie van MaxICT 25-01-2021

Goedemorgen Willem-Jan,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen. Excuses voor de vertraging.

Ik zie dat uw order is geannuleerd en gecrediteerd. Jammer, maar begrijpelijk.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

PeterB 21-01-2021

Hele slechte ervaring. Ik heb een breedbeeld monitor gekocht van ruim €450. Na enkele weken viel een deel van het scherm uit. Terug gezonden naar de technische dienst. Na ca. 2 maanden kwam de monitor retour met de mededeling dat het om fysieke schade ging en dat dat buiten de garantie valt. De monitor heeft gewoon op mijn bureau gestaan en er is 100% zeker niets mee gebeurd. Oplichters.
Officiële reactie van MaxICT 25-01-2021

Goedemorgen PeterB,

Bedankt voor uw review.

Helaas lees ik dat we u niet naar tevredenheid hebben geholpen. Excuses voor de vervelende situatie. Graag kijken wij de case nog eens voor u na.

Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Dan kijken we het de case graag opnieuw na.

Excuses voor de vervelende situatie.

Peter 20-01-2021

Op 29 december 2020 een particuliere bestelling geplaatst bij MAX ICT. De levertijd stond op 3-7 dagen, wat ik kan begrijpen i.v.m. de feestdagen drukte.
Mijn bestelling van Max ICT(computer hardware) heb ik ontvangen op 6 januari 2021. Mijn hardware is nieuw, exact zoals omschreven, onbeschadigd, was netjes verpakt en functioneert zonder problemen.

De reviews van Max ICT las ik pas na het plaatsen van mijn bestelling na attendering van een vriend, waarop ik mij enige zorgen maakte. Ik heb daarom op 4 januari gebeld met MAX ict om te vragen of mijn bestelling volgens de genoemde leverdatum bezorgd wordt en ik kreeg na 11 minuten wachtrij een vriendelijke medewerker te spreken die dit bevestigde. Hierop heb ik besloten af te wachten. Mijn bestelling is geleverd op de beloofde datum en ik moet zeggen dat mijn zorgen om niets waren.

Alles is dus goed en zonder problemen verlopen net als bij elke andere webshop. Daarnaast had MAX ict een goede prijs toen ik mijn bestelling plaatste. Ik zou zo weer opnieuw bij ze bestellen en ik deel niet dezelfde mening als de negatieve reviews die hier zijn genoemd.
Officiële reactie van MaxICT 20-01-2021

Hallo Peter,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring!
Goed om hier te mogen lezen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen.

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Bedankt voor uw aankoop bij en vertrouwen in onze webwinkel Max ICT B.V.

Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dit natuurlijk graag.

Viggo 13-01-2021

ik heb ander halve maand iets besteld wat uit voorraad leverbaar was maar eindstand krijg je een soort vertragingsmail dat ze het allemaal niet meer op voorraad hebben en iedere keer als je belt krijg je iemand aan de lijn die je "nog niet eerder'' hierover hebt gesproken ik heb zon 12x gebeld en gewoon iedere keer zeggen ja volgende week hebben we het en dan komt het naar jullie toe maar dan gwn iedere keer weer het zelfde lulverhaal en het si niet dat het gaan om 3 tientejs maar gewoon om goed geld en ze stellen het de hele tijd uit en zeggen dat ze het met hun manager gaan bespreken eindstand hoor je van niemand ooit meer wat. wat heb je hieraan?

Goedemorgen Viggo,

Bedankt voor uw review.

Ik vind het vervelend om te lezen dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Onze oprechte excuses voor de slechte communicatie en de vertraging.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Ik of mijn collega kijkt uw bestelling graag voor u na en zullen contact met u opnemen.

Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Arty 11-01-2021

Ik heb een videokaart besteld die zij 30 stuk op voorraad hadden en was direct leverbaar. Volgende dag zag ik dat de status van de item verander was met levertijd van 4 weken en de prise was verhoogd. Ik heb contact opgenomen en is gebleken dat de item niet meer op
voorraad is en ze weten niet wanneer de videokaart bezogrd kan worden. Ik heb ook in december een aantal onderdelen besteld en dankzij hun super support/levertijd heb alles gecanceld.
Trouwens ik heb direct mijn order gecanceld maar in administratie hebben ze vermeld als een retour.

Goedemorgen Arty,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen.

Wat is momenteel de status van uw retour? Graag kijken we dit voor u na. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review?

Dan pakken wij uw gegevens erbij, kijken het graag voor u na en maken het graag voor u in orde.

Waardeloos 08-01-2021

Op 10-12-2020 heb ik bij de webshop MAX-ict een videokaart besteld , dit betreft dat de Asus dual RTX3070 8gb. Er stond op dat moment bij de opmerkingen dat deze binnen 1 a 2 weken zou worden geleverd, prima i.v.m. de schaarste van deze producten keek ik hier niet vreemd van op. Netjes betaald en dus maar wachten.

Na 2 weken niks te hebben gehoord maar eens een mail gestuurd, na enkele dagen geen reactie. Maar eens proberen te bellen. Na lange tijd in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een medewerker te spreken. Hem uitgelegd dat ik de videokaart had besteld bij hun omdat zij op dat moment de enige webshop waren met een duidelijke lever datum . Toen van hun kant het excuus dat de leverdatum werd uitgesteld naar 31/12. Prima nog steeds niks aan de hand. Enkele dagen voor levering nog maar weer eens gebeld om te vragen of ik er van uit kon gaan dat de videokaart 31/12 bij mij zou worden bezorgd. het antwoord was; ja zoals het nu lijkt wel. 02-01-2021 geen videokaart. Wederom bellen , leveringsdatum aangepast naar 11/02.......nou ja volhouden maar. In de tussentijd maar eens reviews gaan lezen …. shit, had ik dit maar eerder gedaan dan had ik hier nooit besteld.

07-01-2021, ik kijk op de website naar het aanbod van soortgelijke videokaarten ik zie een videokaart staan die 93 euro duurder is maar wel op voorraad en binnen 1 tot 3 werkdagen kan worden geleverd! Ik neem contact op met de klantenservice en geef aan dat ik mijn huidige bestellen graag wil aanpassen naar de videokaart die wel op voorraad is . Dat is geen probleem , ik krijg binnen enkele minuten een mail met daarin het aangeboden alternatief . Ik ga akkoord, betaal het verschil van 93 euro bij. Na het afronden van de ideal betaling krijg ik bij terug keer naar de max website een foutmelding, deze pagina bestaat niet. Gelijk via de live chat aangegeven dat dit gebeurd was. De medewerker gaf aan dat de betaling is ontvangen en dat het verder in orde was. Factuur zou gelijk worden aangepast. Ik heb met nadruk gevraagd. KAN IK ER NU VAN UIT GAAN DAT DIT PER DIRECT WORD GEREGELD EN IK BINNEN 1 TOT 3 DAGEN MIJN VIDEOKAART ONTVANG!!!?? Antwoord: We gaan ons best doen... nu 1 dag later , geen aangepaste factuur. de advertentie van het alternatieve product is niet meer beschikbaar. Alarm bellen gaan weer af.

Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Jullie werken jullie zelf op deze manier de afgrond in. Klanten

worden letterlijk opgelicht door compleet verzonnen leveringstermijnen op te geven. als je aangeeft dat iets op voorraad is dan moet het toch niet heel moeilijk zijn? Magazijn +orderpicker+ verzenddoos+ Track en trace+ Verzendkoerier= Tevreden klant.

Zojuist weer contact gehad , wederom kunnen ze niet aan de leverings datum van de advertentie voldoen. wat gister gelijk zou worden gedaan , mijn factuur aanpassen naar het aangeboden +betaalde alternatief gaat nu 2 dagen in beslag nemen . Leveringstermijn is nu 4 –7 werkdagen

Nog nooit zo'n slechte webwinkel meegemaakt.

Enige positieve is dat ze wel heel vriendelijk zijn en ik ook nog gewoon medelijden krijg met de medewerkers die al dit gezeik over hun heen krijgen.

Zeer Teleurgesteld 08-01-2021

Wat een bedrijf.... Je reputatie te grabbel gooien door bestellingen aan te nemen waarvan je weet dat je ze niet kan leveren. Wacht ondertussen een maand op mijn systeem. Als je review plaats krijg je berichtje van "vriendelijke Karen" met stuur maar email naar webcare. Zo gezegd zo gedaan. Komt ook helemaal niks op door. Wat een spijt van deze aankoop.

Beste klant,

Oprechte excuses voor de slechte communicatie. Ik vind het onwijs vervelend om te lezen dat u niet naar wens bent geholpen.

Graag kijk ik uw order voor u na om de status van uw bestelling te controleren. Graag wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review.

Ik zal zorg dragen dat uw bestelling wordt nagekeken en dat er contact met u wordt opgenomen.

Nogmaals excuses voor de vervelende situatie. Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Mark 07-01-2021

Een 1 omdat 0 niet gaat.....

SLECHT!

In een woord "SLECHT!" Wat een ellende, ik voel me hier zeker niet welkom als klant. Dit is mijn eerste en ik denk de laatste bestelling bij Max ICT. (even afhankelijk van hoe de klacht wordt ontvangen natuurlijk) Op 01-12-2020 een radiator besteld, deze had een levertijd van maximaal 7 werkdagen. (Uiteraard nog even na gebeld, eerst gemaild, maar daar kwam geen reactie op.) Op de geplande datum helaas geen radiator. De installateur heb ik dus af kunnen bellen. Op mail waar de bestselling blijft wordt niet gereageerd (net als op de eerdere mail) En telefonisch is het een ramp! Ik hang nu op dit moment weer 10 min in de wacht en ik denk dat het nog lang kan duren.(5min later) De nieuwe afspraak met mijn installateur op 18-12-2020 ga ik ook maar alvast voor de 2e keer cancelen want zoals zojuist telefonisch vernomen kunnen ze niet garanderen dat hij er deze week is :( Nu is het zo dat de radiator inderdaad bij Max ict het goedkoopste was, echter doordat ik 2x een installateur moet afzeggen, en deze in dat geval dus 2x 1uur á€45,00 excl. btw in rekening brengt €108.90 in dit geval is al het voordeel weg! Overigens geef ik de installateur gelijk, deze plant uiteraard een halve dag in voor mij. Conclusie. Goedkoop = Duurkoop (wat een cliche, ik weet het) Ik ben het financiële voordeel kwijt, ik ben gefrustreerd en ben een onbetrouwbare klant van mijn installateur geworden.. Bedankt Max ICT voor deze ervaring.. Hopelijk kunnen ze nog iets positief voor me betekenen zodat ik deze review nog kan ombuigen naar iets positiefs! ik hoor graag van ze. En hierbij zal ik mijn ordernummer ook vermelden, dat is uiteraard wel zo gemakkelijk :) mijn ordernummer is: 13910805

UPDATE 16-12-2020
Zoals u ziet heeft MAX ICT gereageerd op mijn review.
Heel snel zelfs! Sneller dan op email (want daar zijn nog geen reacties op, niet op mijn mail van 03-12 en ook niet op mail van 11-12)
Hopelijk hebben ze een passende oplossing.

UPDATE 20-12-2020
Helaas nog geen radiator ontvangen.
Ook een passende oplossing blijft uit.
De radiator staat nog wel online en tr bestellen met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. PAS DIT DAN IN IEDER GEVAL AAN NAAR DE REALITEIT!
Als iets een levertijd heeft van 6 weken zet het er dan gewoon neer dan weet je waar je aan toe bent!

UPDATE 21-12-2020
Nog steeds niks vernomen.
Ik dacht dan bel ik maar weer even nu 20min later heb ik iemand aan de lijn. Door de vertraging in het magazijn lopen ze ongeveer een week achter met leveren. Deze vriendelijke man verwacht dat de bestelling nog deze week uitgeleverd gaat worden.

UPDATE 24-12-2020
En u raad het natuurlijk al.
Geen bestelling, geen update niks.
Morgen 1e en overmorgen 2e kerstdag dus uiteraard krijg ik het dan ook niet binnen.
WAT EEN ELLENDE!

UPDATE 28-12-2020
Vandaag uiteraard niks gezien of gehoord, de week achterstand zou nu ook wel al ingelopen moeten zijn. Dus we gaan maar weer even bellen..
Helaas krijg ik niemand te pakken, het duurt echt heel lang die wachtrij en ik heb nog meer te doen.

UPDATE 28-12-2020
Toch nog maar eens de telefoon proberen.
Nu na 8 minuten een hele vrolijke vent, Jeroen aan de lijn. Hij vraagt me heel vriendelijk, zingend bijna of ik nog een momentje heb. Ik krijg helaas geen kans om NEE te schreeuwen of ik sta alweer in de wacht.
pieppiep. Zucht..Inmiddels 10min.11min.Tja schiet lekker op Jeroen. 12min.13min. Waarom opnemen om me weer in de wacht te zingen? 14min! ik begin geïrriteerd te worden! 15min.Vrolijke zingende Jeroen is terug en hij is heel eerlijk, hij weet niet wanneer mijn radiator komt.
Hij staat in Tilburg in het magazijn maar de jongens van logistiek hebben nog steeds een flinke achterstand en kunnen deze radiator er niet even tussendoor proppen. Ze werken het pallet voor pallet af en er komen nog steeds meer pallets binnen dan dat er uit gaan dus het kan nog even duren. Maar zoals Jeroen kan zien zou hij toch echt wel zo ongeveer NU aan de beurt moeten zijn. Jeroen sluit weer met een vrolijke noot het gesprek af en er zit niks anders op dan verder te wachten.

04-01-2021
NOG STEEDS NIKS VERNOMEN.

08-01 idem...
Officiële reactie van MaxICT 11-01-2021

Beste Mark,

Bedankt voor uw review. Wij betreuren de vertraging van de levering van uw bestelde radiator. Excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u zojuist contact heeft gehad met mijn collega en uw order heeft geannuleerd. Het annuleringsproces is in gang gezet en uw evt betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk terug gestort.

Normaals onze excuses

Wiebe 07-01-2021

Zit al een hele tijd te wachten op mijn product. Zou al lang binnen moeten zijn. De website zegt dat het product is uitgeleverd maar als ik bij gls kijk is het nog niet bij hun aangekomen.
Heb geprobeerd te bellen maar zat alleen maar in de wacht. Ook nog geen reactie op de mails die ik heb gestuurd. Ik dacht ik schrijf maar een review want ik zag dat je hier wel een antwoord krijgt.

Zou graag het product willen annuleren als dit nog kan. Gezien ik het inmiddels al ergens anders heb weten te kopen.

Waardeloze service!!! 06-01-2021

Wat een slechte service!!
Ik had een laptop besteld, bij ontvangst zie ik dat deze niet de juiste laptop is, dus zonder hem aan te zetten of iets, zet ik hem terug in de doos en meld dit ik bij hun bedrijf. Nu na 3 weken wachten krijg ik de volgende:
"Helaas kunnen wij het product niet retour nemen gezien dit product bij de leverancier speciaal voor u besteld is.
Wij hebben contact opgenomen met deze leverancier of het alsnog mogelijk is om het retour te sturen maar helaas nemen zij geen geopende producten retour.
Zodoende moeten wij helaas deze RMA afwijzen.
Excuses voor het ongemak."
De laptop is alleen uit zijn doos geweest wat ik dacht dat de juiste was, verder niets...en nu willen ze hem niet terug aannemen....dit is te belachelijk voor woorden!!!!
Ik ga verder met een klacht indienen en ik zal zelf naar het bedrijf rijden want dit kan niet!!!

Marco 06-01-2021

Ik heb de 26 een pakettje bij jullie besteld en nog steeds niks binnen gekregen . Ook durft deze malafide site niet te reageren op mijn emails terwijl dat hun werk is. Ik heb in mijn leven nog nooit zo een slechte site gezien.
Officiële reactie van MaxICT 07-01-2021

Goedemorgen Marco,

Bedankt voor uw review.

Vervelend dat uw bestelde product nog niet is uitgeleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Graag kijken wij met u mee.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Karen - Max ICT

AdriaanR 05-01-2021

Op 22/12/20 een souindbar besteld. Vandaag 5/1/21 nog niets ontvangen. Wel vooriut betaald.
Geen reactie op emails, bellen al helemaal niet mogelijk, je wordt eeuwig in de wacht gezet.
Officiële reactie van MaxICT 06-01-2021

Goedemorgen AdriaanR,

Bedankt voor uw reveiw. Vervelend om te horen dat uw soundbar nog niet bij u is geleverd.

Graag kijk ik uw order voor u na. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review?

Uw bestelling zal worden nagekeken en er zal contact met u worden opgenomen.

onbekend 05-01-2021

Ik wacht al 2 maanden op terugbetaling en het blijft uit klantenservice probeert wel, maar t lijkt ongeorganiseerd hier. Niet aan te bevelen
Officiële reactie van MaxICT 06-01-2021

Goedemorgen onbekend,

Vervelend om te horen dat u al 2 maanden op uw terugbetaling wacht. Onze excuses voor het ongemak.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan kijk ik uw case graag voor u na en zal er voor zorgen dat er contact met u wordt opgenomen.

bert m 04-01-2021

17/12/2020 kookplaat besteld zou op voorraad zijn binnen 4 werkdagen geleverd zijn 4 keer gebeld nemen nooit op heb nog steeds niets geleverd zeer slechte webwinkel kijk uit liever een paar euro meer dan niets
Officiële reactie van MaxICT 05-01-2021

Goedemorgen bert m,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Daarvoor onze excuses.

Mogen wij u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan pakken wij uw gegevens erbij, kijken het voor u na en nemen contact met u op.

Excuses voor het ongemak.

Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

T. 25-12-2020

Op 25 november bestelde ik voor het eerst bij Max ICT. Het ging om een cadeau voor Sinterklaas voor mijn zoontje. Dit zou na 3 dagen geleverd worden, maar niets was minder waar. Een grote teleurstelling voor mijn kind dat de Sint zijn mooiste cadeau niet had gebracht. Oké, de Sint bij de grootouders (volgens de coronaregels) dan maar een weekje uitgesteld in de hoop dat het er dan wel zou zijn, maar helaas. Vervolgens stond de leveringsdatum op de website op 17 december. Dan maar gokken op zijn mooie cadeau voor kerst. Vandaag 25 december en wéér moeten wij ons zoontje teleurstellen. Ondertussen wachten wij een maand op onze bestelling!

Op 5 december contacteerde ik Max ICT via chat om te vragen naar de stand van zaken. Ze zouden informeren bij de leverancier en mij via mail contacteren. Ik heb nooit een mail gehad. Telefoons nemen ze niet op en reageren op mails gebeurd ook niet.

Tip voor de mensen die bij Max ICT willen bestellen: Doe het het niet! Lees de reviews, dat had ik zelf beter ook gedaan. Eerste keer, maar noooit meer!

Ik schrijf bijna nooit een review, maar mijn geduld geraakt OP!
Officiële reactie van MaxICT 04-01-2021

Beste T.,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelde product voor uw zoontje niet op tijd geleverd is. Wij begrijpen dat dit niet prettig is voor u en uw zoontje.

Mogen wij u vragen om een email te sturen naar webcare@maxict.nl met vermelding van deze review erbij en uw ordernummer. Dan kijken wij graag met u mee.

Nogmaals onze excuses

paul 16-12-2020

Game headset besteld. Na ontvangst blijkt het een goedkoper type te zijn als het bestelde type. Via de chat op de website wordt je niet geholpen. Dan maar bellen, wachten , wachten , nee meneer ik kan u niet helpen, ik verbind u door, verbinding valt weg. Eindelijk verbinding, toestemming om terug te sturen, zelfde dag nog verstuurd. Bewijs van ontvangst binnen van het postorder bedrijf. Nu al 2 keer gemaild, waar blijft mijn geld….. Reageren niet meer. Voelt als oplichting.
Officiële reactie van MaxICT 17-12-2020

Bestre Paul,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen en dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen. Wij hebben inderdaad enige vertraging door de enorme drukte.

Bedankt voor het doorgeven van uw ordernummer, ik heb uw review op Tweakers ook beantwoord, u hoeft deze mail niet meer te sturen. Ik heb uw ordernummer en review doorgegeven aan mijn collega die uw case na gaat kijken. We krijgen momenteel heel veel telefoontjes en mailtjes binnen waardoor het krijgen van een reactie, langer kan duren dan normaal.

Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen of had u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag.

Sanne - Max ICT Webcare

Aghyad AlSherfawi 15-12-2020

Het product is beschadigd na enkele maanden gebruik. Ik heb het teruggestuurd naar de winkel. nu is het al een maand en heb ik nog geen antwoord over het probleem of hoe ze het zullen oplossen.
Elke keer als ik bel, stellen ze me uit en beloven ze terug te bellen.
Zo slechte klantenservice, en zo slechte service na verkoop waar natuurlijk de garantievoorwaarden bij horen.
Eerste keer en laatste keer kopen bij ICT MAX.
Officiële reactie van MaxICT 16-12-2020

Beste Aghyad AlSherfawi,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen. Wij hebben enige vertraging door de enorme drukte. Heeft u ondertussen al contact met ons kunnen opnemen of is er al contact met u opgenomen? Zo niet horen wij dit uiteraard graag van u!

In een andere review heb ik uw ordernummer doorgegeven aan een collega. Wij kijken de case voor u na.

Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag.

Sanne - Max ICT Webcare

Marcel 14-12-2020

Dit bedrijf komt haar toezeggingen en afspraken totaal niet na. Diverse malen heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en de ruimte gegeven voor een passende compensatie, daar is tot op heden nog geen enkele reactie op gekomen.

Shing On He 07-12-2020

Jammer dat je niet lager dan 1 ster kan geven. Wat ons is overkomen is schandalig. Wij hebben een printer besteld. Omdat wij zakelijk hebben besteld kun je het niet retourneren en je geld terugkrijgen.

Inmiddels is het 7 december en hebben wij onze printer op 15 oktober besteld. Na wat vertraging van levering (wat altijd kan gebeuren) is hij aangekomen. Na installatie blijkt de printer defect te zijn bij aankomst. Het touchscreen werkt niet, dus is hij niet meer juist te gebruiken.

1e mail gaat naar Maxict. Wordt er verteld dat wij contact moeten opnemen met Epson en dat zij er niks mee te maken hebben. Epson zegt dat Maxict dit moet oplossen en wij weer emailen naar Maxict. Maxict zegt dat wij weer contact moeten opnemen met Epson. Deze mevrouw bij Epson heeft ons heel goed geholpen en ook een officiële verklaring gegeven dat de printer defect bij aankomst is gekomen.

Inmiddels weer 3 november. Dit krijgen we te horen van Maxict. "Mails zijn ontvangen ik ga er direct mee aan de slag". Inmiddels is het 7 december. Deze printer is gekocht voor ons wenskaarten bedrijf. Dus ons bedrijf staat nu stil. Ook is er niet genoeg geld om tijdelijk een nieuwe te halen. Je bent gewoon "de lul", geen vervangende printer en gewoon wachten op reactie. Ook geen geld terug. Ik geloof niet meer in Maxict dat ze dit na bijna een proces van 2 maanden gaan oplossen. Inmiddels meer dan 10 telefoongesprekken verder. Werd er op maandag 30 november verteld dat wij teruggebeld zouden worden. Ook niet gebeurd.

Schandalig hoe hier met ons wordt omgegaan. Wachten wachten en geen resultaat, ook geen vergoeding. Je geld zit vast.

Ons casenummer is MR180038 - ordernummer 13790465

Terence 05-12-2020

Ik heb begin november een monitor besteld die op voorraad stond met een levertijd van 1-3 werkdagen. Het is nu een maand later en ik heb nog niet eens een verzendbevestiging ontvangen. Ik twijfel of ik mijn bestelling überhaupt ga ontvangen en afgaande op ander reviews hier vrees ik nu ook nog eens voor de staat waarin er eventueel geleverd gaat worden. De bestelling annuleren lijkt ook problemen op te kunnen leveren maar ben dit natuurlijk aan het overwegen.

Inmiddels heb ik twee keer gemaild over de status maar er komt geen beweging in de bestelling ook al staat op de website continu dat het product op voorraad is. Ik heb wel antwoord gekregen op de emails maar er gebeurd concreet niets. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit bij Max ICT besteld maar bij een ander.

Ik heb het gevoel dat Max ICT producten verkoopt die ze helemaal niet hebben en vervolgens mensen in de kou laat staan met lege beloftes. Dit is zeer onprofessioneel en vandaar deze negatieve review. Men moet bij Max ICT de service echt verbeteren en geen hete lucht verkopen want deze service/bedrijfsvoering gaat lange termijn niet werken vermoed ik!
Officiële reactie van MaxICT 07-12-2020

Goedemorgen Terence,

Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de vertraging op uw bestelling. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Mogen wij u vragen om een e-mail naar webcare@maxict.nl te sturen met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Wij kijken uw bestelling graag voor u na en nemen dan contact met u op.

Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak.