Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Deze score is berekend op basis van 49 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,8

A.Boer 22-02-2021

Producten (toetsenbord en muis) waren volgens website op voorraad. Helaas duurde de uitlevering van het toetsenbord meer dan een maand. Tussentijdse verzoeken voor een statusupdate werden beantwoord met reacties als: "Is nog niet in het magazijn". Tot "Is vast al in het magazijn, maar we hebben het druk." Vervolgens is het toetsenbord, niet werkend te krijgen, geleverd. Dan begint het RMA proces...... Eerst reactie dat ik zelf de verzendkosten moet betalen, dan na een telefoontje toch een verzendlabel ontvangen. Na ontvangst van het product (medio midden januari) tot op heden nog geen reactie ontvangen over de afhandeling. Inmiddels contact met MaxICT gehad dat de bestelling van de nog niet geleverde muis mag worden geannuleerd en het toetsenbord mag worden gecrediteerd. Dit zou men regelen.

Ondertussen loopt er nog een betalingsverzoek van Billink. Nadat ik (na ontvangst van de herinnering) met de administratie van MaxICT contact heb gehad over de RMA/DOA en geen levering van de muis is mij plechtig beloofd (na tussenkomst van Billink als "bemiddelaar") dat zij de betalingsverplichting pauzeren.

Helaas toch vandaag (22 februari) een sommatie ontvangen (inclusief 15 euro aanmaningskosten).
Status van mijn retourzending is nog steeds hetzelfde. Staat in behandeling. Zodra ik meer hoor over de afhandeling zal ik dit melden. Helaas moet er een hoop gebeuren wil ik ooit nog een tevreden klant worden voor MaxICT. Dit heeft al geresulteerd in dat ik (als verantwoordelijk inkoper voor een zorgorganisatie) in het directe-overleg met klem heb geadviseerd om niet (meer) in te kopen bij MaxICT. Dit advies geef ik dan ook graag mee aan potentiële klanten.
Officiële reactie van MaxICT 22-02-2021

Beste A. Boer,

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat allereerst er vertraging is gekomen op beide producten en dat u daarnaast problemen ervaart met uw RMA-melding.

Mag ik u vrage uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee naar uw order, zodat wij het zo snel mogelijk voor u kunnen afhandelen.

WPS 12-02-2021

Op 19 januari een printer besteld die binnen vier tot zeven werkdagen geleverd zou worden. Tot op heden niet geleverd ondanks herhaaldelijk contact en er volgens de site al twee weken lang voorraad is die binnen vier tot zeven werkdagen geleverd wordt.
Ik zal hier nooit meer bestellen en hoop dat de printer alsnog snel geleverd wordt
Officiële reactie van MaxICT 15-02-2021

Beste WPS,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet naar wens bent geholpen en u uw bestelling nog niet hebt ontvangen.

Ik zie in uw order dat mijn collega contact met u heeft opgenomen wat betreft de levertijd. Hopelijk heeft u voor nu voldoende informatie.

WPS 15-02-2021

Ik heb inderdaad contact gehad met MaxICT. De verwachte leverdatum is nu 12 april (bijna 4 maanden na het bestellen), dit terwijl er volgens de site nog 20 stuks op voorraad zijn met een verwachte levertijd van 4 - 7 dagen. Dit terwijl mij is toegezegd dat men de site zou aanpassen naar een realistische leverdatum.

Chantal 09-02-2021

Ik had hier een spiegel besteld als Sinterklaas cadeautje, alleen bleek deze na openen defect. Ik ben in het totaal ruim 2 maanden hiermee bezig geweest met dit bedrijf. Communicatie is héél slecht, op mails krijg je hele trage reactie. En als je dan een reactie krijgt is dit een standaard reactie, zonde echt antwoord te krijgen op de vraag. Als je belt, beloofd men terug te bellen, maar ook dit gebeurd niet! Ik zal hier nooit meer iets bestellen!
Officiële reactie van MaxICT 10-02-2021

Beste Chantal,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat wij u niet naar wens hebben geholpen. Onze excuses hiervoor.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost, dan wil ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van uw review, te sturen naar webcare@maxict.nl. Dan kijken wij graag met u mee naar de status van uw order.

Raja 28-01-2021

Besteld 6-1 en geleverd 25-1. Wat + en - punten.
+ Keurig te woord gestaan en direct een kennelijk gegeven emailadres aangepast.
- Prijs op kieskeurig is lager dan wat op site staat.
+ Prijs was wel laagste.
- Wachttijd wel fors, direct leverbaar/volgende werkdag onzin. Waarschuwing op de site vanwege Corona niet geloofwaardig.
+ Op site wel goed te volgen
+ Was duidelijk nieuw en geen inruiler

Al met al voldoende maar wel de nodige verbeterpunten. Ik kruis aanbevelen niet aan omdat de wachttijd misleidend wordt gebracht.
Officiële reactie van MaxICT 29-01-2021

Beste Raja,

Dank je wel voor je review. Wij waarderen uw feedback enorm en nemen dit graag mee in ons verbeterproces.

Veel plezier met uw aankoop.

Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

klaas 26-01-2021

16 July 2020 disk besteld en laten sturen naar AMC Amsterdam, is daar volgens koerier afgeleverd, en vermeld werd naam van de ontvanger "*" dit is al vreemd want volgens mij wordt daar altijd achternaam vermeld, disk is dus nooit aangekomen, na meerdere email wisselingen met MAXIct support is er tot op heden nog geen oplossing, erg slechte service dus order 13649256
Officiële reactie van MaxICT 27-01-2021

Beste klaas,

Bedankt voor uw review. Zoals op Tweakers aangegeven: Vervelend dat uw case nog niet verder is opgelost.

Ik heb uw case onder de aandacht gebracht van mijn collega's van de RMA afdeling. Zij zijn met uw case bezig en nemen direct contact met u op zodra er meer bekend is bij hen.

Onze excuses voor het ongemak.

Dennis 22-01-2021

Eind stand: Er zijn geen woorden voor de onprofessionaliteit , gebrek aan communicatie en matige service die dit bedrijf neerzet. Dat zij lid zijn van de ICTWaarborg is echt belachelijk. Wederom werd mij (na aanhoudend bellen en mailen) een nieuwe bezorgdatum beloofd, namelijk vandaag 22-01-2021. Nu kreeg ik net een mail terug dat er nog geen zending is aangemeld... Dus in twee weken hebben ze het nog niet eens verzonden.

Dit bedrijf heeft mij meerdere weken aan het lijntje gehouden, meerdere valse beloftes gemaakt (zijn transcripties van) en nemen soms dagen de tijd om te reageren op een mail. Op de meeste mails is helemaal geen reactie gekomen. Zo ook niet van de mensen van de webcare, die hieronder op de reviews reageren. Allemaal mechanismes om tijd te rekken en hoop te bieden.

--------------------------------------------
Review 16-1-2021:

Inmiddels zijn we wéér 3 dagen verder. Nog steeds heb ik geen duidelijkheid over mijn pakketje. Binnen één dag reageren ze van de webcare op je review, maar als je ze vervolgens mailt (waar ze zelf om vragen) komt er dagenlang geen mail terug. Tot op heden nog steeds niet. Bij deze winkel sta je echt machteloos aan de zijkant. Als je ze belt verbinden ze je elke keer door met een andere afdeling, krijg je iedere keer een ander persoon aan je lijn, communicatief word er met je rondgegooid. Niemand van alle mensen die ik heb gesproken of gemaild voelt zich aangesproken om de verantwoordelijkheid op zich te nemen en achter mijn bestelling aan te gaan. Tevens heb ik meerde mailtjes naar verschillende afdelingen uitstaan van de mensen die ik heb gesproken en op al deze mailtjes geen antwoord teruggekregen. Er gaat iets drastisch mis bij deze winkel. Als klant word je niet serieus genomen. Helaas is er geen knop dat je deze winkel kan afraden, want op basis van de 120 reviews die hier gegeven zijn kan ik niet bevatten dat ze intern niet serieuze veranderingen doorvoeren. Ik baal er van dat de winkels nu niet open zijn, want dan had ik ze dit graag persoonlijk willen vertellen. Bij deze geef ik jullie van MaxICT een laatste kans om contact met mij op te zoeken en achter mijn bestelling met ordernummer 14007471. Graag word ik zsm gebeld, want mailen werkt blijkbaar niet.

------------------------------------------------
Review 13-1-2021

Denk dat ik nooit eerder zo'n dramatische ervaring gehad heb met een winkel (MaxICT). Allereerst kreeg ik een product opgestuurd met duidelijke gebruikssporen. Zo zat zelfs, onder de normaal strakke beschermende folie die inmiddels gebruikt en stoffig was, haren die niet van mij waren, bah. Goed, dan liep deze eerst order via bol dus contact gehad met bol en een onwijs vriendelijke jongen heeft dit afgehandeld en het product is retour gegaan. Wacht ten tijden van het schrijven van dit bericht nog wel op terugbetaling, maar twijfel er niet aan dat dit spoedig gebeurd. Vanaf hier, ligt de rest van het verhaal dan ook uit handen van bol.

Vervolgens, rechtstreeks contact gehad met MaxICT (via bol was dit product niet meer leverbaar). Mij werd vertelt dat diezelfde week nog een nieuwe monitor bezorgd kon worden. Ik stond namelijk voor de keuze, bestel ik daar opnieuw een monitor of bestel ik het elders. Zowel de website als man met wie ik telefonisch contact had vertelde dat het uiterlijk 3 werkdagen zou duren. Dus ik nam de gok en plaatste een bestelling bij MaxICT...

Na destijds 6 werkdagen verder nogmaals contact opgenomen via MaxICT, aangezien ze via de mail niet reageren zou ik aanraden om te bellen. Mij werd vertelt, sterker nog belooft dat het diezelfde dag of echt uiterlijk!! die dag erna bezorgd zou worden. Inmiddels weer 2 werkdagen verder, weer contact opgenomen en nu wordt het écht morgen bezorgd! Zij kunnen dit namelijk wel inzien, maar kunnen mij geen link met track and trace of andere link of bewijs sturen. Als klant voel je vanuit de servicekant géén begrip, krijg je géén duidelijkheid en word je aan het lijntje gehouden.

Ik ben geduldig geweest en heb veel respect voor alle bezorgdiensten momenteel. Zeker rond Kerst en Oud & Nieuw zal het ongekend druk zijn geweest. Dus snap dat pakketjes uitloop kunnen krijgen. Wat me wel dwars zit is de hierboven beschreven situatie. MaxICT heeft het niet op orde en benadeelt hiermee de consument. Ze maken valse beloftes, komen afspraken niet na en zijn bijzonder slecht in het contact naar de klant.

Ik hoop oprecht dat mijn product morgen binnenkomt, al is de hele voorpret en noodzaak van het pakketje aardig afgenomen. Zou willen dat ik al deze reviews eerder gelezen had. Normaal zou ik een 3 of 4 willen geven, want het cijfer 1 geven vind ik vaak overdreven en hopelijk is het product wat nog geleverd moet worden deze keer ongebruikt. Echter wil ik hiermee niet het gemiddelde van de reviews omhoog halen, dus ook ik kies voor de beoordeling 1.0.
Officiële reactie van MaxICT 27-01-2021

Beste Dennis,

Bedankt voor uw update.

Ik snap uw frustratie en ik betreur hoe het proces rondom uw bestelling is verlopen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat uw order geannuleerd is en het crediteringsproces in gang is gezet.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

WIllem-Jan 22-01-2021

Ik heb dit artikel besteld op 29-12-20. Order nummer 13988913 Max artikel: 5251230. Na diverse malen zelf contact te hebben gezocht met telkens een belofte dat er uitgeleverd gaat worden maar helaas. Mijn ervaring is dat er steeds een nieuw excuus wordt gebruikt. Van feestdagen, Corona zieken, pakketbezorgers hebben het druk, slecht weer, interne verhuizing magazijn, callcenter heeft het druk alles. Al met al kunnen we niet verder met de verbouwing. Wees eerlijk over je leveringen! op de website staat voorraad! Totaal onbetrouwbare partij om zaken mee te doen. Echt niets bestellen is mijn ervaring!
Officiële reactie van MaxICT 25-01-2021

Goedemorgen Willem-Jan,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen. Excuses voor de vertraging.

Ik zie dat uw order is geannuleerd en gecrediteerd. Jammer, maar begrijpelijk.

PeterB 21-01-2021

Hele slechte ervaring. Ik heb een breedbeeld monitor gekocht van ruim €450. Na enkele weken viel een deel van het scherm uit. Terug gezonden naar de technische dienst. Na ca. 2 maanden kwam de monitor retour met de mededeling dat het om fysieke schade ging en dat dat buiten de garantie valt. De monitor heeft gewoon op mijn bureau gestaan en er is 100% zeker niets mee gebeurd. Oplichters.
Officiële reactie van MaxICT 25-01-2021

Goedemorgen PeterB,

Bedankt voor uw review.

Helaas lees ik dat we u niet naar tevredenheid hebben geholpen. Excuses voor de vervelende situatie. Graag kijken wij de case nog eens voor u na.

Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Dan kijken we het de case graag opnieuw na.

Peter 20-01-2021

Op 29 december 2020 een particuliere bestelling geplaatst bij MAX ICT. De levertijd stond op 3-7 dagen, wat ik kan begrijpen i.v.m. de feestdagen drukte.
Mijn bestelling van Max ICT(computer hardware) heb ik ontvangen op 6 januari 2021. Mijn hardware is nieuw, exact zoals omschreven, onbeschadigd, was netjes verpakt en functioneert zonder problemen.

De reviews van Max ICT las ik pas na het plaatsen van mijn bestelling na attendering van een vriend, waarop ik mij enige zorgen maakte. Ik heb daarom op 4 januari gebeld met MAX ict om te vragen of mijn bestelling volgens de genoemde leverdatum bezorgd wordt en ik kreeg na 11 minuten wachtrij een vriendelijke medewerker te spreken die dit bevestigde. Hierop heb ik besloten af te wachten. Mijn bestelling is geleverd op de beloofde datum en ik moet zeggen dat mijn zorgen om niets waren.

Alles is dus goed en zonder problemen verlopen net als bij elke andere webshop. Daarnaast had MAX ict een goede prijs toen ik mijn bestelling plaatste. Ik zou zo weer opnieuw bij ze bestellen en ik deel niet dezelfde mening als de negatieve reviews die hier zijn genoemd.
Officiële reactie van MaxICT 20-01-2021

Hallo Peter,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring!
Goed om hier te mogen lezen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen.

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Bedankt voor uw aankoop bij en vertrouwen in onze webwinkel Max ICT B.V.

Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dit natuurlijk graag.

Fijne dag.

Viggo 13-01-2021

ik heb ander halve maand iets besteld wat uit voorraad leverbaar was maar eindstand krijg je een soort vertragingsmail dat ze het allemaal niet meer op voorraad hebben en iedere keer als je belt krijg je iemand aan de lijn die je "nog niet eerder'' hierover hebt gesproken ik heb zon 12x gebeld en gewoon iedere keer zeggen ja volgende week hebben we het en dan komt het naar jullie toe maar dan gwn iedere keer weer het zelfde lulverhaal en het si niet dat het gaan om 3 tientejs maar gewoon om goed geld en ze stellen het de hele tijd uit en zeggen dat ze het met hun manager gaan bespreken eindstand hoor je van niemand ooit meer wat. wat heb je hieraan?

Goedemorgen Viggo,

Bedankt voor uw review.

Ik vind het vervelend om te lezen dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Onze oprechte excuses voor de slechte communicatie en de vertraging.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Ik of mijn collega kijkt uw bestelling graag voor u na en zullen contact met u opnemen.

Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Arty 11-01-2021

Ik heb een videokaart besteld die zij 30 stuk op voorraad hadden en was direct leverbaar. Volgende dag zag ik dat de status van de item verander was met levertijd van 4 weken en de prise was verhoogd. Ik heb contact opgenomen en is gebleken dat de item niet meer op
voorraad is en ze weten niet wanneer de videokaart bezogrd kan worden. Ik heb ook in december een aantal onderdelen besteld en dankzij hun super support/levertijd heb alles gecanceld.
Trouwens ik heb direct mijn order gecanceld maar in administratie hebben ze vermeld als een retour.

Goedemorgen Arty,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen.

Wat is momenteel de status van uw retour? Graag kijken we dit voor u na. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review?

Dan pakken wij uw gegevens erbij, kijken het graag voor u na en maken het graag voor u in orde.

Waardeloos 08-01-2021

Op 10-12-2020 heb ik bij de webshop MAX-ict een videokaart besteld , dit betreft dat de Asus dual RTX3070 8gb. Er stond op dat moment bij de opmerkingen dat deze binnen 1 a 2 weken zou worden geleverd, prima i.v.m. de schaarste van deze producten keek ik hier niet vreemd van op. Netjes betaald en dus maar wachten.

Na 2 weken niks te hebben gehoord maar eens een mail gestuurd, na enkele dagen geen reactie. Maar eens proberen te bellen. Na lange tijd in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een medewerker te spreken. Hem uitgelegd dat ik de videokaart had besteld bij hun omdat zij op dat moment de enige webshop waren met een duidelijke lever datum . Toen van hun kant het excuus dat de leverdatum werd uitgesteld naar 31/12. Prima nog steeds niks aan de hand. Enkele dagen voor levering nog maar weer eens gebeld om te vragen of ik er van uit kon gaan dat de videokaart 31/12 bij mij zou worden bezorgd. het antwoord was; ja zoals het nu lijkt wel. 02-01-2021 geen videokaart. Wederom bellen , leveringsdatum aangepast naar 11/02.......nou ja volhouden maar. In de tussentijd maar eens reviews gaan lezen …. shit, had ik dit maar eerder gedaan dan had ik hier nooit besteld.

07-01-2021, ik kijk op de website naar het aanbod van soortgelijke videokaarten ik zie een videokaart staan die 93 euro duurder is maar wel op voorraad en binnen 1 tot 3 werkdagen kan worden geleverd! Ik neem contact op met de klantenservice en geef aan dat ik mijn huidige bestellen graag wil aanpassen naar de videokaart die wel op voorraad is . Dat is geen probleem , ik krijg binnen enkele minuten een mail met daarin het aangeboden alternatief . Ik ga akkoord, betaal het verschil van 93 euro bij. Na het afronden van de ideal betaling krijg ik bij terug keer naar de max website een foutmelding, deze pagina bestaat niet. Gelijk via de live chat aangegeven dat dit gebeurd was. De medewerker gaf aan dat de betaling is ontvangen en dat het verder in orde was. Factuur zou gelijk worden aangepast. Ik heb met nadruk gevraagd. KAN IK ER NU VAN UIT GAAN DAT DIT PER DIRECT WORD GEREGELD EN IK BINNEN 1 TOT 3 DAGEN MIJN VIDEOKAART ONTVANG!!!?? Antwoord: We gaan ons best doen... nu 1 dag later , geen aangepaste factuur. de advertentie van het alternatieve product is niet meer beschikbaar. Alarm bellen gaan weer af.

Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Jullie werken jullie zelf op deze manier de afgrond in. Klanten

worden letterlijk opgelicht door compleet verzonnen leveringstermijnen op te geven. als je aangeeft dat iets op voorraad is dan moet het toch niet heel moeilijk zijn? Magazijn +orderpicker+ verzenddoos+ Track en trace+ Verzendkoerier= Tevreden klant.

Zojuist weer contact gehad , wederom kunnen ze niet aan de leverings datum van de advertentie voldoen. wat gister gelijk zou worden gedaan , mijn factuur aanpassen naar het aangeboden +betaalde alternatief gaat nu 2 dagen in beslag nemen . Leveringstermijn is nu 4 –7 werkdagen

Nog nooit zo'n slechte webwinkel meegemaakt.

Enige positieve is dat ze wel heel vriendelijk zijn en ik ook nog gewoon medelijden krijg met de medewerkers die al dit gezeik over hun heen krijgen.

Zeer Teleurgesteld 08-01-2021

Wat een bedrijf.... Je reputatie te grabbel gooien door bestellingen aan te nemen waarvan je weet dat je ze niet kan leveren. Wacht ondertussen een maand op mijn systeem. Als je review plaats krijg je berichtje van "vriendelijke Karen" met stuur maar email naar webcare. Zo gezegd zo gedaan. Komt ook helemaal niks op door. Wat een spijt van deze aankoop.

Beste klant,

Oprechte excuses voor de slechte communicatie. Ik vind het onwijs vervelend om te lezen dat u niet naar wens bent geholpen.

Graag kijk ik uw order voor u na om de status van uw bestelling te controleren. Graag wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review.

Ik zal zorg dragen dat uw bestelling wordt nagekeken en dat er contact met u wordt opgenomen.

Nogmaals excuses voor de vervelende situatie. Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Mark 07-01-2021

Een 1 omdat 0 niet gaat.....

SLECHT!

In een woord "SLECHT!" Wat een ellende, ik voel me hier zeker niet welkom als klant. Dit is mijn eerste en ik denk de laatste bestelling bij Max ICT. (even afhankelijk van hoe de klacht wordt ontvangen natuurlijk) Op 01-12-2020 een radiator besteld, deze had een levertijd van maximaal 7 werkdagen. (Uiteraard nog even na gebeld, eerst gemaild, maar daar kwam geen reactie op.) Op de geplande datum helaas geen radiator. De installateur heb ik dus af kunnen bellen. Op mail waar de bestselling blijft wordt niet gereageerd (net als op de eerdere mail) En telefonisch is het een ramp! Ik hang nu op dit moment weer 10 min in de wacht en ik denk dat het nog lang kan duren.(5min later) De nieuwe afspraak met mijn installateur op 18-12-2020 ga ik ook maar alvast voor de 2e keer cancelen want zoals zojuist telefonisch vernomen kunnen ze niet garanderen dat hij er deze week is :( Nu is het zo dat de radiator inderdaad bij Max ict het goedkoopste was, echter doordat ik 2x een installateur moet afzeggen, en deze in dat geval dus 2x 1uur á€45,00 excl. btw in rekening brengt €108.90 in dit geval is al het voordeel weg! Overigens geef ik de installateur gelijk, deze plant uiteraard een halve dag in voor mij. Conclusie. Goedkoop = Duurkoop (wat een cliche, ik weet het) Ik ben het financiële voordeel kwijt, ik ben gefrustreerd en ben een onbetrouwbare klant van mijn installateur geworden.. Bedankt Max ICT voor deze ervaring.. Hopelijk kunnen ze nog iets positief voor me betekenen zodat ik deze review nog kan ombuigen naar iets positiefs! ik hoor graag van ze. En hierbij zal ik mijn ordernummer ook vermelden, dat is uiteraard wel zo gemakkelijk :) mijn ordernummer is: 13910805

UPDATE 16-12-2020
Zoals u ziet heeft MAX ICT gereageerd op mijn review.
Heel snel zelfs! Sneller dan op email (want daar zijn nog geen reacties op, niet op mijn mail van 03-12 en ook niet op mail van 11-12)
Hopelijk hebben ze een passende oplossing.

UPDATE 20-12-2020
Helaas nog geen radiator ontvangen.
Ook een passende oplossing blijft uit.
De radiator staat nog wel online en tr bestellen met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. PAS DIT DAN IN IEDER GEVAL AAN NAAR DE REALITEIT!
Als iets een levertijd heeft van 6 weken zet het er dan gewoon neer dan weet je waar je aan toe bent!

UPDATE 21-12-2020
Nog steeds niks vernomen.
Ik dacht dan bel ik maar weer even nu 20min later heb ik iemand aan de lijn. Door de vertraging in het magazijn lopen ze ongeveer een week achter met leveren. Deze vriendelijke man verwacht dat de bestelling nog deze week uitgeleverd gaat worden.

UPDATE 24-12-2020
En u raad het natuurlijk al.
Geen bestelling, geen update niks.
Morgen 1e en overmorgen 2e kerstdag dus uiteraard krijg ik het dan ook niet binnen.
WAT EEN ELLENDE!

UPDATE 28-12-2020
Vandaag uiteraard niks gezien of gehoord, de week achterstand zou nu ook wel al ingelopen moeten zijn. Dus we gaan maar weer even bellen..
Helaas krijg ik niemand te pakken, het duurt echt heel lang die wachtrij en ik heb nog meer te doen.

UPDATE 28-12-2020
Toch nog maar eens de telefoon proberen.
Nu na 8 minuten een hele vrolijke vent, Jeroen aan de lijn. Hij vraagt me heel vriendelijk, zingend bijna of ik nog een momentje heb. Ik krijg helaas geen kans om NEE te schreeuwen of ik sta alweer in de wacht.
pieppiep. Zucht..Inmiddels 10min.11min.Tja schiet lekker op Jeroen. 12min.13min. Waarom opnemen om me weer in de wacht te zingen? 14min! ik begin geïrriteerd te worden! 15min.Vrolijke zingende Jeroen is terug en hij is heel eerlijk, hij weet niet wanneer mijn radiator komt.
Hij staat in Tilburg in het magazijn maar de jongens van logistiek hebben nog steeds een flinke achterstand en kunnen deze radiator er niet even tussendoor proppen. Ze werken het pallet voor pallet af en er komen nog steeds meer pallets binnen dan dat er uit gaan dus het kan nog even duren. Maar zoals Jeroen kan zien zou hij toch echt wel zo ongeveer NU aan de beurt moeten zijn. Jeroen sluit weer met een vrolijke noot het gesprek af en er zit niks anders op dan verder te wachten.

04-01-2021
NOG STEEDS NIKS VERNOMEN.

08-01 idem...
Officiële reactie van MaxICT 11-01-2021

Beste Mark,

Bedankt voor uw review. Wij betreuren de vertraging van de levering van uw bestelde radiator. Excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u zojuist contact heeft gehad met mijn collega en uw order heeft geannuleerd. Het annuleringsproces is in gang gezet en uw evt betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk terug gestort.

Normaals onze excuses

Wiebe 07-01-2021

Zit al een hele tijd te wachten op mijn product. Zou al lang binnen moeten zijn. De website zegt dat het product is uitgeleverd maar als ik bij gls kijk is het nog niet bij hun aangekomen.
Heb geprobeerd te bellen maar zat alleen maar in de wacht. Ook nog geen reactie op de mails die ik heb gestuurd. Ik dacht ik schrijf maar een review want ik zag dat je hier wel een antwoord krijgt.

Zou graag het product willen annuleren als dit nog kan. Gezien ik het inmiddels al ergens anders heb weten te kopen.

Waardeloze service!!! 06-01-2021

Wat een slechte service!!
Ik had een laptop besteld, bij ontvangst zie ik dat deze niet de juiste laptop is, dus zonder hem aan te zetten of iets, zet ik hem terug in de doos en meld dit ik bij hun bedrijf. Nu na 3 weken wachten krijg ik de volgende:
"Helaas kunnen wij het product niet retour nemen gezien dit product bij de leverancier speciaal voor u besteld is.
Wij hebben contact opgenomen met deze leverancier of het alsnog mogelijk is om het retour te sturen maar helaas nemen zij geen geopende producten retour.
Zodoende moeten wij helaas deze RMA afwijzen.
Excuses voor het ongemak."
De laptop is alleen uit zijn doos geweest wat ik dacht dat de juiste was, verder niets...en nu willen ze hem niet terug aannemen....dit is te belachelijk voor woorden!!!!
Ik ga verder met een klacht indienen en ik zal zelf naar het bedrijf rijden want dit kan niet!!!

Marco 06-01-2021

Ik heb de 26 een pakettje bij jullie besteld en nog steeds niks binnen gekregen . Ook durft deze malafide site niet te reageren op mijn emails terwijl dat hun werk is. Ik heb in mijn leven nog nooit zo een slechte site gezien.
Officiële reactie van MaxICT 07-01-2021

Goedemorgen Marco,

Bedankt voor uw review.

Vervelend dat uw bestelde product nog niet is uitgeleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Graag kijken wij met u mee.

Karen - Max ICT

AdriaanR 05-01-2021

Op 22/12/20 een souindbar besteld. Vandaag 5/1/21 nog niets ontvangen. Wel vooriut betaald.
Geen reactie op emails, bellen al helemaal niet mogelijk, je wordt eeuwig in de wacht gezet.
Officiële reactie van MaxICT 06-01-2021

Goedemorgen AdriaanR,

Bedankt voor uw reveiw. Vervelend om te horen dat uw soundbar nog niet bij u is geleverd.

Graag kijk ik uw order voor u na. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review?

Uw bestelling zal worden nagekeken en er zal contact met u worden opgenomen.

onbekend 05-01-2021

Ik wacht al 2 maanden op terugbetaling en het blijft uit klantenservice probeert wel, maar t lijkt ongeorganiseerd hier. Niet aan te bevelen
Officiële reactie van MaxICT 06-01-2021

Goedemorgen onbekend,

Vervelend om te horen dat u al 2 maanden op uw terugbetaling wacht. Onze excuses voor het ongemak.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan kijk ik uw case graag voor u na en zal er voor zorgen dat er contact met u wordt opgenomen.

bert m 04-01-2021

17/12/2020 kookplaat besteld zou op voorraad zijn binnen 4 werkdagen geleverd zijn 4 keer gebeld nemen nooit op heb nog steeds niets geleverd zeer slechte webwinkel kijk uit liever een paar euro meer dan niets
Officiële reactie van MaxICT 05-01-2021

Goedemorgen bert m,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Daarvoor onze excuses.

Mogen wij u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan pakken wij uw gegevens erbij, kijken het voor u na en nemen contact met u op.

Excuses voor het ongemak.

Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

T. 25-12-2020

Op 25 november bestelde ik voor het eerst bij Max ICT. Het ging om een cadeau voor Sinterklaas voor mijn zoontje. Dit zou na 3 dagen geleverd worden, maar niets was minder waar. Een grote teleurstelling voor mijn kind dat de Sint zijn mooiste cadeau niet had gebracht. Oké, de Sint bij de grootouders (volgens de coronaregels) dan maar een weekje uitgesteld in de hoop dat het er dan wel zou zijn, maar helaas. Vervolgens stond de leveringsdatum op de website op 17 december. Dan maar gokken op zijn mooie cadeau voor kerst. Vandaag 25 december en wéér moeten wij ons zoontje teleurstellen. Ondertussen wachten wij een maand op onze bestelling!

Op 5 december contacteerde ik Max ICT via chat om te vragen naar de stand van zaken. Ze zouden informeren bij de leverancier en mij via mail contacteren. Ik heb nooit een mail gehad. Telefoons nemen ze niet op en reageren op mails gebeurd ook niet.

Tip voor de mensen die bij Max ICT willen bestellen: Doe het het niet! Lees de reviews, dat had ik zelf beter ook gedaan. Eerste keer, maar noooit meer!

Ik schrijf bijna nooit een review, maar mijn geduld geraakt OP!
Officiële reactie van MaxICT 04-01-2021

Beste T.,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelde product voor uw zoontje niet op tijd geleverd is. Wij begrijpen dat dit niet prettig is voor u en uw zoontje.

Mogen wij u vragen om een email te sturen naar webcare@maxict.nl met vermelding van deze review erbij en uw ordernummer. Dan kijken wij graag met u mee.

paul 16-12-2020

Game headset besteld. Na ontvangst blijkt het een goedkoper type te zijn als het bestelde type. Via de chat op de website wordt je niet geholpen. Dan maar bellen, wachten , wachten , nee meneer ik kan u niet helpen, ik verbind u door, verbinding valt weg. Eindelijk verbinding, toestemming om terug te sturen, zelfde dag nog verstuurd. Bewijs van ontvangst binnen van het postorder bedrijf. Nu al 2 keer gemaild, waar blijft mijn geld….. Reageren niet meer. Voelt als oplichting.
Officiële reactie van MaxICT 17-12-2020

Bestre Paul,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen en dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen. Wij hebben inderdaad enige vertraging door de enorme drukte.

Bedankt voor het doorgeven van uw ordernummer, ik heb uw review op Tweakers ook beantwoord, u hoeft deze mail niet meer te sturen. Ik heb uw ordernummer en review doorgegeven aan mijn collega die uw case na gaat kijken. We krijgen momenteel heel veel telefoontjes en mailtjes binnen waardoor het krijgen van een reactie, langer kan duren dan normaal.

Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen of had u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag.

Aghyad AlSherfawi 15-12-2020

Het product is beschadigd na enkele maanden gebruik. Ik heb het teruggestuurd naar de winkel. nu is het al een maand en heb ik nog geen antwoord over het probleem of hoe ze het zullen oplossen.
Elke keer als ik bel, stellen ze me uit en beloven ze terug te bellen.
Zo slechte klantenservice, en zo slechte service na verkoop waar natuurlijk de garantievoorwaarden bij horen.
Eerste keer en laatste keer kopen bij ICT MAX.
Officiële reactie van MaxICT 16-12-2020

Beste Aghyad AlSherfawi,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen. Wij hebben enige vertraging door de enorme drukte. Heeft u ondertussen al contact met ons kunnen opnemen of is er al contact met u opgenomen? Zo niet horen wij dit uiteraard graag van u!

In een andere review heb ik uw ordernummer doorgegeven aan een collega. Wij kijken de case voor u na.

Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag.

Marcel 14-12-2020

Dit bedrijf komt haar toezeggingen en afspraken totaal niet na. Diverse malen heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en de ruimte gegeven voor een passende compensatie, daar is tot op heden nog geen enkele reactie op gekomen.

Shing On He 07-12-2020

Jammer dat je niet lager dan 1 ster kan geven. Wat ons is overkomen is schandalig. Wij hebben een printer besteld. Omdat wij zakelijk hebben besteld kun je het niet retourneren en je geld terugkrijgen.

Inmiddels is het 7 december en hebben wij onze printer op 15 oktober besteld. Na wat vertraging van levering (wat altijd kan gebeuren) is hij aangekomen. Na installatie blijkt de printer defect te zijn bij aankomst. Het touchscreen werkt niet, dus is hij niet meer juist te gebruiken.

1e mail gaat naar Maxict. Wordt er verteld dat wij contact moeten opnemen met Epson en dat zij er niks mee te maken hebben. Epson zegt dat Maxict dit moet oplossen en wij weer emailen naar Maxict. Maxict zegt dat wij weer contact moeten opnemen met Epson. Deze mevrouw bij Epson heeft ons heel goed geholpen en ook een officiële verklaring gegeven dat de printer defect bij aankomst is gekomen.

Inmiddels weer 3 november. Dit krijgen we te horen van Maxict. "Mails zijn ontvangen ik ga er direct mee aan de slag". Inmiddels is het 7 december. Deze printer is gekocht voor ons wenskaarten bedrijf. Dus ons bedrijf staat nu stil. Ook is er niet genoeg geld om tijdelijk een nieuwe te halen. Je bent gewoon "de lul", geen vervangende printer en gewoon wachten op reactie. Ook geen geld terug. Ik geloof niet meer in Maxict dat ze dit na bijna een proces van 2 maanden gaan oplossen. Inmiddels meer dan 10 telefoongesprekken verder. Werd er op maandag 30 november verteld dat wij teruggebeld zouden worden. Ook niet gebeurd.

Schandalig hoe hier met ons wordt omgegaan. Wachten wachten en geen resultaat, ook geen vergoeding. Je geld zit vast.

Ons casenummer is MR180038 - ordernummer 13790465

Terence 05-12-2020

Ik heb begin november een monitor besteld die op voorraad stond met een levertijd van 1-3 werkdagen. Het is nu een maand later en ik heb nog niet eens een verzendbevestiging ontvangen. Ik twijfel of ik mijn bestelling überhaupt ga ontvangen en afgaande op ander reviews hier vrees ik nu ook nog eens voor de staat waarin er eventueel geleverd gaat worden. De bestelling annuleren lijkt ook problemen op te kunnen leveren maar ben dit natuurlijk aan het overwegen.

Inmiddels heb ik twee keer gemaild over de status maar er komt geen beweging in de bestelling ook al staat op de website continu dat het product op voorraad is. Ik heb wel antwoord gekregen op de emails maar er gebeurd concreet niets. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit bij Max ICT besteld maar bij een ander.

Ik heb het gevoel dat Max ICT producten verkoopt die ze helemaal niet hebben en vervolgens mensen in de kou laat staan met lege beloftes. Dit is zeer onprofessioneel en vandaar deze negatieve review. Men moet bij Max ICT de service echt verbeteren en geen hete lucht verkopen want deze service/bedrijfsvoering gaat lange termijn niet werken vermoed ik!
Officiële reactie van MaxICT 07-12-2020

Goedemorgen Terence,

Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de vertraging op uw bestelling. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Mogen wij u vragen om een e-mail naar webcare@maxict.nl te sturen met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Wij kijken uw bestelling graag voor u na en nemen dan contact met u op.

Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak.

Patrick 02-12-2020

MaxICT weigert gewoon een bestelling van een maand geleden van een processor door mij gekocht voor een bedrag ad €473, te bezorgen. Al weken is het product gewoon op voorraad volgens de productpagina op MaxICT's website, ruim voorradig bij hun leverancier en binnen 2-3 werkdagen te leveren. Malafide praktijken dit, schaamteloos.
Officiële reactie van MaxICT 03-12-2020

Goedemorgen Patrick,

Vervelend om te horen dat uw bestelling nog steeds niet bij u is geleverd. Graag kijken wij uw bestelling na.

Mogen wij u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Dan pakken wij gegevens erbij, kijken het voor u na en nemen contact met u op.

Nogmaals excuses voor de vervelende situatie.

Nancy 02-12-2020

Ik heb in mei een Nespresso DeLonghi EXPERT koffieapparaat gekocht bij Max ICT.
Nu zat er direct al een vieze geur/ smaak aan het water. Maanden geprobeerd te ontkalken en door te spoelen om de vieze smaak weg te krijgen. Van het kastje naar de muur gestuurd door Nespresso/ DeLonghi/ MaxICT. Uiteindelijk het apparaat in oktober naar MaxICT gestuurd ter reparatie.
Zij hebben deze weer naar hun leverancier in het buitenland gestuurd. Tot op heden nog niets bekend hierover en ik zit al maanden zonder koffieapparaat!
Het enige wat ik kan doen is afwachten en wekelijks hetzelfde antwoord krijgen van MaxICT. Het is toch niet normaal dat dit zo lang moet duren.....
Officiële reactie van MaxICT 02-12-2020

Beste Nancy,

Wat vervelend om te lezen dat uw koffiezetapparaat een vieze geur/smaak heeft. Excuses voor het ongemak.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Ik kijk het graag voor u na.

Officiële reactie van MaxICT 02-12-2020

Beste Nancy,

Zojuist vanuit mijn collega's van de RMA afdeling de bevestiging vanuit de leverancier dat uw koffiezetapparaat gerepareerd is en verstuurd is terug naar ons. Zodra dit product bij ons binnen is versturen wij dit zo snel mogelijk naar u.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Losers van het jaar 30-11-2020

Twee externe HD van Adata besteld en bevestiging ontvangen , uren daarna een mailtje dat deze niet op voorraad zijn( volgens hun site wel) en er wordt een alternatief aangeboden, deze (2 x WD black) dan maar geaccepteerd.Na dagen wachten maar eens gebeld waar ze blijven maar daar konden ze geen antwoord op gegeven en nu waren de Adata schijven er ineens wel ?, maar weer gewisseld en wat bleek volgens de nieuwe order ? wel Adata maar een heel ander Type.
Ik had hierna genoeg van het amateuristische geklooi van deze losers heb de hele order maar geannuleerd.
Het vervolg was (ik had het met achteraf betalen gedaan n.a.v. de slechte recensies over dit bedrijfje} en heb dus dik 2, 3 weken moeten wachten tot dat deze "heren" de moeite namen om billink de opdracht te geven de het openstaand bedrag te crediteren.
Net op tijd want mijn baas was al van plan langs te gaan met zijn vrienden de heren. K.Voet en H.Knuppel.

Klacht doorgegeven aan ICT waarborg en de Consumentenbond en anderen zoals Tweakers e.d

Update : Zoals verwacht weer een standaard antwoord van deze nitwits, even knippen en plakken uit hun standaard antwoordenlijst die ze voor dit soort gevallen hebben klaarstaan.
Ingevuld door een goedkoop studentje met een IQ van een kleurkrijtje die ze tegen beter weten in gestrikt hebben om op een maandag even alle alle klachten met nietszeggende antwoorden af te handelen. Hoe diep kan je zakken !!!

Kazim 29-11-2020

Heb een artikel besteld die te laat en verkeerd bezorgd is. In die tussentijd al meerdere malen contact gehad over de levering maar die laat ik nu achterwege welk ook een zeer slechte ervaring is geweest. Nu heb ik het geretourneerd en ligt nu al 2 weken op een plankje ergens geen eens een melding we hebben je pakket ontvangen het is nog steeds niet verwerkt blijkbaar hebben ze meerdere retour goederen dan verzendingen ik wacht nog steeds op een creditering waardeloos en begint steeds meer geïrriteerd te raken aanbevelen zekers NIET.
Officiële reactie van MaxICT 30-11-2020

Beste Kazim Ermis,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring bij ons hebt ervaren door een mislukte bestelling die ook verkeerd is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Vanwege de drukte kan het iets langer duren voordat uw retour in behandeling wordt genomen. Onze excuses voor het ongemak.

Mijn collega die u direct kan helpen met uw retouraanvraag is op de hoogte en zal vandaag contact met u opnemen.

Mocht u verdere vragen hebben dan hoor ik dit graag.

R. Kiel 22-11-2020

21 sep: een HP printer besteld. Werd na enkele dagen bezorgd maar bleek helaas een defect te hebben, wat kan gebeuren. Na mailen komt er enkele dagen later het bericht om rechtstreeks met HP te bellen.
12 okt: online constateert HP dat de printer kapot is en geeft (omdat het binnen 30 dagen is) de autorisatie aan MAX ICT om een vervangend NIEUW apparaat te sturen. Dit formulier direct doorgestuurd.
19 okt: kapotte printer wordt opgehaald
26 okt: navraag over status nieuwe printer
28 okt: bericht dat printer naar leverancier is voor reparatie (?)
16 nov: na verder niets gehoord te hebben email gestuurd dat ik de order wil annuleren
later die dag bericht dat de volgende werkdag een hersteld product (?) bezorgd zal worden
17 nov: product wordt afgeleverd. Na openmaken doos blijkt de oude printer erin te zitten, die ook nog eens fysiek kapot blijkt te zijn. Onderdelen afgebroken, klep voorzijde hangt open, etc...
Per omgaande aangegeven dat dit direct opgehaald kan worden en dat mijn order geannuleerd moet worden..... tot nu toe geen reactie

Kortom, bijzonder slechte respons en geen service. Ik zal dit ook bij de leverancier HP melden.

Jonathan K 20-11-2020

Het bestelproces was uitstekend, binnen no time had ik een tv besteld op Zaterdag avond 7 Nov. Helaas werd stilletjes mn order geannuleerd en kwam ik daar zelf gelukkig achter op maandag 9 Nov. Na aangeven dat ik mn geld terug wilde kreeg ik geen reactie, had inmiddels een ander tv op oog ergens anders. volgende dag was die helaas niet meer leverbaar maar voor een meerprijs wel bij Max. Hun gebeld en order omgezet, levertijd 1 tot 3 werkdagen (dus uiterlijk de 13de). Werd een dag later aangepast naar 5-8 dagen. ok... zou de 17de geleverd worden. Hele dag erop gewacht maar niks. 18de gebeld met Max, zou als het goed is vrijdag de 20ste geleverd gaan worden. Inmiddels is het vrijdag (20ste) en heb ik nog steeds geen enkele verzendbevestiging. Overigens gaat dit via een speciale koerier a 35 Eu verzendkosten, je mag dan op zn minst een verzendbevestiging verwachten.

mahzun 19-11-2020

Er is een afspraak gemaakt met accountmanager Karim voor een prijs btw inclusief na lang onderhandelen per mail. Na de pro forma btw excl te hebben ontvangen en na betaling stel ik vast dat het afgesproken bedrag niet is verwerkt in de pro forma. Als feedback krijg ik dat ik ondertussen betaald heb en er ook geen credit nota meer kan opgemaakt worden. Ik ben van mening dat het nog altijd de verantwoordelijkheid is van de verkoper om een correcte pro forma/ factuur op te maken. Erna afgesproken om bij een volgende bestelling korting te verwerken. Na vele onbeantwoorde mails en telefoontjes door ook zelfs de andere collega’s krijg ik uiteindelijk als reactie dat de nieuwe bestelling te klein is om de korting te verwerken. Met andere woorden ik krijg het gevoel dat ik word gedwongen om te blijven bestellen om mijn korting er uit te krijgen wat nooit gaat lukken. De oorspronkelijke bestelling is veel later dan afgesproken geleverd, ook nog aan een ander tarief. Waarbij je geen enkel reactie meer ontvangt. Zelfs mijn 2 mails naar het klachten e mail van MAX ict zijn onbeantwoord gebleven. Naar mijn mening zeer onbetrouwbaar bedrijf. Ondertussen meer dan 2 maanden onopgelost. Ongeveer 900 euro te veel aangerekend.
Officiële reactie van MaxICT 23-11-2020

Beste Mahzun,

Wat vervelend om te horen dat wij u niet naar tevredenheid hebben kunne helpen. Excuses voor het ongemak.

Wij kijken de klachten inbox voor u na en lossen deze case graag voor u op.

HJ Aantjes 14-11-2020

Momenteel wacht ik een week op onze nieuwe tv. En ik niet alleen, mijn partner die in quarantaine zit vanwege Corona nog veel meer. De vrienden van Maxict hebben in de tussentijd niets laten weten. Als maandag niets wordt geleverd, dan annuleer ik de order en moet binnen 3 dagen geld retour zijn. Als dit niet gebeurt neem ik juridische stappen. Dacht dat ik via Tweakers naar betrouwbare leverancier werd verwezen. Ik heb reeds ernstige twijfel, maar t kan maandag nog goed komen. Als niet, dan neem ik bovenstaande stappen, wordt de nu gegeven 4 een 1 en gaan op alle reviewpaginas recensies komen en consumentenorganisaties worden ingeseind. Tevens zal ik separaat bij tweakers melding maken.
Officiële reactie van MaxICT 17-11-2020

Beste HJ Aantjes,

Wat vervelend om te horen dat uw nieuwe tv nog niet bij u is geleverd. Excuses voor het ongemak.

gerard 13-11-2020

onbetrouwbaar, leveren niet komen afspraken niet na. geven geen uitleg nooit iets ontvangen

Beste gerard,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat wij u niet naar wens hebben geholpen

Zou u uw ordernummer met vermelding van deze review willen sturen naar webcare@maxict.nl. Dan pakken wij graag uw gegevens erbij en kijken het voor u na.

David P 10-11-2020

Een zeer zeldzame GPU kaart besteld, voor een scherpe prijs, en vandaag, zoals beloofd, op tijd en met de juiste specificaties, al geleverd. Ik verwachtte het ergste, aangezien ik de vele slechte recensies van MAX-ICT niet had gezien voordat ik de bestelling plaatste; en natuurlijk kan COVID altijd tot extra vertragingen leiden. Maar na deze goede ervaring zal ik met een gerust hart weer bij MAX-ICT bestellen.

Beste David P,

Bedankt voor uw review. Fijn dat we u naar wens hebben geholpen.

Wij wensen u veel plezier met de GPU kaart.

Mochten we in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

Robert-Jan Kempink 07-11-2020

op zondag avond een PC besteld met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.. direct na bestelling bleek de verwachte levertijd 4 dagen te zijn.. erg jammer.. vervolgens 3dagen geen status update of iets.. dag voor levering gebeld met de vraag naar track and trace.. zouden ze me dezelfde dag nog opsturen maar helaas niets ontvangen, dag ernaar weer gebeld en weer dezelfde belofte maar weer niets ontvangen.. inmiddels zitten we op de dag dat die verwacht zou worden maar helaas niets vernomen en geen mail of iets ontvangen.. vervolgens weer gebeld en nu zou die op maandag geleverd gaan worden en zou ik uiterlijk vrijdag avond een track and trace ontvangen.. je raad het waarschijnlijk al.. inmiddels zitten we op zaterdag middag en heb ik nog niets ontvangen!! en verwacht dus ook niet dat die maandag aan zou komen maar laten we het hopen!

als een levertijd langer duurt PRIMA!, geen probleem maar wees gewoon eerlijk en geef aan dat het langer duurt!

kortom, zeer slechte service van Max ICT, beloven van alles maar komen tot heden geen enkele afspraak na... ik hoop ten zeerste dat die zsm geleverd word maar ben er bang voor..

Beste Robert-Jan Kempink,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat u niet op tijd uw bestelling heeft mogen ontvangen. Hopelijk is het pakket inmiddels bij u binnen.

Indien dit niet het geval is zou u uw ordernummer met vermelding van deze review willen sturen naar webcare@maxict.nl. Dan pakken wij uw gegevens erbij en kijken met u mee.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Clear 28-10-2020

Dramatische service. Eerst moesten wij 4 dagen wachten voordat de spullen verstuurd werden terwijl er op de site stond dat deze op voorraad waren. Tijdens deze periode aangegeven dat 1 van de artikelen kon komen te vervallen. Deze uiteindelijk alsnog ontvangen. Dit aangekaart, krijgen wij de mededeling dat deze niet retour kan met als reden dat de waarde van de aanvraag lager is dan de kosten voor het retour nemen. Dat zou toch niet het probleem van de klant moeten zijn. Vooral vanwege het feit dat de annulering ruim voor verzending is doorgegeven. Al met al, geen zaken mee doen
Officiële reactie van MaxICT 29-10-2020

Beste clear,

Bedankt voor uw review.

Allereerst onze excuses dat we het door u gewenste product niet optijd aan u kunnen leveren. Is het pakket in middels binnen gekomen?

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin uw ordernummer en een referentie van deze review? Wij pakken uw gegevens erbij en lossen het graag voor u op.

Paul 15-10-2020

Een bestelling gedaan van een item dat op voorraad was volgens de site. 1-3 dagen levertijd. Na 4 dagen een mail gestuurd waarop nooit is gereageerd. Dag 5 gebeld, meneer we zoeken het uit. Smiddags maar weer gebeld want natuurlijk niet teruggebeld. Het item was op weg vanaf de leverancier naar maxict dus 1-3 dagen werd 10 werkdagen. Woensdag, werkdag 8 nog maar eens gebeld of het binnen zou komen. Vrijdag is het bij je thuis. De zaak is nu dicht en er is geen verzendbevestiging. Dus morgen weer niet binnen. Ik had de andere reviews moeten lezen voor dat ik het bestelde.

Max 23-08-2020

Na het plaatsen van een bestelling had ik mij bedacht en wou annuleren om een ander model smartphone te bestellen. Ze zeiden dat het mogelijk was om het gewenste model te veranderen en ze beloofden het verschil terug te betalen.
Echter wanneer ik keek wat het alternatief was bleek het dat ze €50 euro meer vroegen voor het 'alternatief' dan de de prijs van het model op hun site. Na hiervoor nogmaals gebeld te hebben veranderden ze de prijs zodat het klopte.

Maar nu probeerden ze nogmaals geld te kloppen door een ingewikkelde and onjuiste berekening van het bedrag dat ze terug moesten betalen. Wanneer ik hiervoor informeerde probeerden ze mij te overtuigen dat de berekening klopte en dat de bezorgdatum eerder zou zijn dan wat aangegeven stond op de website zodat ik niet zou annuleren. Maar natuurlijk klopte daar ook niks van, de dag waarop ze hadden beloofd dat het zou aankomen is gekomen en gegaan, maar geen pakketje in zicht.

Nelson 29-07-2020

Was opzoek naar een oven. Kwam deze op maxict tegen.. levering 5 a 7 werkdagen. Besteld op 15 juli en oven zou 27 juli geleverd worden. Aangezien ik niks hoorde ben ik zelf maar gaan bellen en mailen.. kreeg alleen reactie dat ze het gingen uitzoeken... uiteindelijk zou ik 29ste een lever afspraak krijgen.. weer niks.. gebeld en weer onderzoek.. nu een mailtje met levering op 6 augustus.. slechte service dit..

Zahra Mousavi 28-07-2020

I have not received two of my ordered items from 10 April 2020. I hope that MAX ICT arrange that the items be delivered a soon as possible.
Officiële reactie van MaxICT 29-07-2020

Goodmorning Z. Mousavi,

Thank you for your review. We are very sad to hear that we were not able to help you to your satisfaction.

May we ask you to e-mail us at webcare@maxict.nl with a reference of this review and your order number? We would like to check your case for you.

Our apologies.

Goede prijs-kwaliteit verhouding 22-07-2020

Snelle en correcte service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Omdat er nog maar een product op voorraad was wilde ik zeker weten of dit juist was en de levering de volgende dag mogelijk was. Heb telefonisch contact opgenomen en een bevestigend antwoord gekregen.
Officiële reactie van MaxICT 22-07-2020

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je goede beoordeling.

Fijn dat je tevreden bent met onze service en onze collega's van customer service je naar wens geholpen hebben.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit graag.

Fijne avond!

Frans 20-07-2020

Verschrikkelijk slechte en trage reactie op klachten. Coulance is standaard niet van toepassing.
Officiële reactie van MaxICT 21-07-2020

Goedemorgen Frans,

Bedankt voor je review.

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent.

Mag ik vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Wij pakken je gegevens erbij en kijken het graag voor je na.

Nick 18-06-2020

De prijzen op de webpagina zijn niet correct. Ik heb 2 headsets op voorraad besteld en betaald (elk afzonderlijk boven het bedrag van gratis verzenden). Na de bestelling krijg ik de mededing dat ik 1 sneller kan geleverd krijgen via deellevering, mits bijbetalen omdat de andere niet op voorraad is. Kort nadien bestel ik een webcam en krijg nadien de mededeling dat men hem niet aan de opgegeven prijs kan leveren maar wel aan een duurdere prijs, wegens een issue met de leverancier. ik heb dit gemeld en heb de keuze gekregen om de bestelling te annuleren, wat ik ook gedaan heb.
Officiële reactie van MaxICT 22-06-2020

Beste Nick,

Bedankt voor je review.

Wij snappen dat dit erg vervelend is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij werken met verschillende leveranciers en flexibele dagprijzen. Hierdoor kan het dus zijn dat de prijs afwijkt van de eerder getoonde prijs of dat een product niet meer voorradig is voor de eerder getoonde prijs.

Jammer dat je je bestelling hebt geannuleerd. We hadden graag met je meegekeken naar een passende oplossing.

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dit natuurlijk graag.

Fijne week.

Dirk Jan 15-05-2020

Zojuist een reactie gehad op mijn klacht. Wederom een nieuwe leverdatum niet gehaald door MaxICT. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ze reageren met het standaard e-mailtje dat ze graag de informatie krijgen van de order zodat ze er wat aan kunnen doen. Stuur je ze de gegevens en dan wijzigen ze de leverdatum weer. Vervolgens halen ze deze ook weer niet. En zo gaat het maar door. Ik heb het vertrouwen verloren dat ik de bestelling ooit nog ga krijgen. Ik beveel deze ...winkel niet aan.

Byrm 14-05-2020

Eerste bestelling was een rtx 2060s besteld op 1mei, deze zou uiterlijk 7 mei geleverd worden. 3 keer contact gehad met een medewerker, die zeiden iedere keer dat het product word geleverd.
Na 2 weken nog steeds niets ontvangen en kreeg een mail dat het niet meer leverbaar was.

Hierna heb ik als alternatief een rtx 2070s besteld, zou de volgende werkdag binnen zijn en ja hoor kreeg weer te horen dat het niet meer leverbaar is door de leverancier.

Ondertussen zag ik dat de prijs van de exact zelfde videokaart flink wat duurder was geworden. Na dreigen met de consumentenbond kon het product opeens wel geleverd worden!!?? Ik wacht momenteel nu op mijn bestelling, als ik voor de 3e keer voor gek zal worden gehouden ga ik hier zeker een zaak van maken.

Kortaf bestel hier niet, slechte klantenservice, zeer lange levertijd, ze houden je voor de gek, oplichterij.

Beste Byrm,

Bedankt voor de review, vervelend dat we je niet naar wens hebben geholpen. Onze excuses.

Mogen wij je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Dan pakken we je gegevens erbij en kijken het graag voor je na.

Dirk Jan 11-05-2020

Wat een klote bedrijf, ballentent en totaal onbetrouwbaar. Ik geef een 2 maar eigenlijk zou het onder nul moeten zijn.
Vandaag nog op hun website een laptop die ik heb besteld, 1-3 werkdagen levertijd en 50 stuks op voorraad bij de leverancier. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, geen datum waarop ik de laptop ga krijgen en maar volhouden dat ze er niets aan kunnen doen.

Beste Dirk Jan,

Bedankt voor de review, vervelend dat we je niet naar wens hebben geholpen.

Ilyasfrimla 09-05-2020

Wat een slechte organisatie zeg.

Op 25 april een bestelling gedaan van meerdere producten, waarvan de laatste product morgen geleverd zou worden (wat niet doorgaat).

Ik heb voor 2 deelleveringen betaald. Ik moest zelf voor elke deellevering, na het betalen vragen om de status (dagen erna) aangezien ik hier geen update van krijg, maar geld ontvangen kunnen zij wel. Pas nadat ik om de status vroeg, gaf de medewerker door dat hij zijn collegas zou benaderen om de producten op te sturen. Dan denk ik bij mijzelf, wat doe je achter je desk? Pas actie ondernemen, nadat de klant hier om vraagt. Waar betaal ik als klant voor?

Nou vervolgens het laatste product, verwachte lerdatum is 8 mei. Ik natuurlijk na alle slechte reviews + eigen ervaring toch nog even vragen wat de status daarvan is. Raaraaa...? Medewerker gaf aan, de leverancier heeft het product nog niet opgestuurd. De medewerker gaat de leverancier mailen.

Hallo Maxict, je hebt een systeem. Volg je de orders zelf niet? Moet je niet zelf handelen en zelf de leveranciers benaderen om zo je klanten van dienst te zijn? Nee Maxict zit op zijn luiwe reet achter een desk fabels te verkopen en wilt alleen geld innen.

MAXTICT WERK aan je fouten. Doe wat aan de slechte reviews. Wanneer de klant niet tevreden is en dit meld, zie het als feedback en leermoment

Nu is de vraag nog, krijg ik mijn product wel?

Update 08-05-2020:

Gisteren hebben 2 medewerkers mij hun woord gegeven dat ik de processor vandaag zou ontvangen. Ze hebben namelijk van leverancier gewisseld, een die in NL zit. Rara...leugens.

Ik vandaag bellen, mailen, chatten en via facebook zelfs. Allerlei verschillende beloftes, ja vandaag. Btw Lisanne die op deze review reageerd, heeft ook niet op mijn mail gereageerd, terwijl ze wel vroeg om een mail.

Nou ik verlof nemen van werk vandaag, hopend op mijn product. De hele dag zitten bellen, mail check voor een track n trace (track n trace regelen is heel moeilijk -_-), krijg ik te horen einde dag dat het morgen pas geleverd word. Ik woedend en vragen naar een track n trace die ik eigenlijk gisteren al zou moeten ontvangen. MaxICT: track n trace krijg je vandaag.

Ik 17u30 bellen met Maxict, zei gaven aan dat de leverancier in NL zit en dat het pakketje vandaag zou komen, maar door omstandigheden het morgen pas komt. Dit zeggen ze pas, nadat ik als consument 100x hun benader, maar zij zelf niet het initiatief nemen door erachter aan te gaan.

Mijn vriendin belt op, omdat ik letterlijk niet meer kon communiceren uit woede. Geven ze haar door dat de track n trace er niet is, maar het pakketje morgen of maandag komt.

Hoe moeilijk is het om een track n trace te regelen? Waarom liegen jullie en beloven jullie en komen jullie je woorden niet na?

Op 25 april besteld en tot op heden nog geen processor. Niet alleen leveren doen ze niet, maar ook liegen aan de tlf, via chat en facebook. Wat ook schandalig is, dat ik als consument meerdere malen hun moet bellen en hun aan het werk moet zetten voor producten waar ik 1712 euro voor heb betaald.

UPDATE: waarschijnlijk krijg ik de processor maandag of dinsdag. @MAXICT, als ik maandag geen track n trace krijg, annuleer ik de boel. Ik zorg er ook meteen voor dat niemand in mijn omgeving en op social media bij jullie besteld.

Beste Ilyasfrimla,

Bedankt voor je review. Allereerst bieden wij je onze excuses aan voor het ongemak. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Collega's hebben contact met je gehad. Het product is inmiddels bij je uitgeleverd.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Johs 28-02-2020

Maxict was de enige met voorraad tegen de goedkoopste prijs. Bestelling werd snel geleverd. Uiteindelijk heb ik het product (een monitor) geretourneerd omdat het toch niet voldeed. Ik was alleen vergeten de vesa-plaat (van mijn monitorarm) aan de achterzjide van het scherm te verwijderen. Daar kwam ik pas ruim een week later achter, dus ik verwachtte niet dat ik dat nog zou kunnen achterhalen. Toch maar even gebeld. Na een dag kreeg ik bericht dat de vesaplaat was teruggevonden, en ze stuurden deze ook nog gratis terug - super service!