Gemiddelde beoordeling
Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.
Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies
Gemiddelde beoordeling
Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Goedemorgen Kurt,
Bedankt voor je review. Het is erg fijn om te lezen dat wij je naar wens hebben kunnen helpen.
Maximaal bedankt voor je vertrouwen en het plaatsen van een bestelling in onze webshop. In de toekomst staan we graag opnieuw voor je klaar om je te helpen bij het vinden van een passende oplossing.
Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl
Fijne week!
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen Astrid,
Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webshop.
Helaas lees ik dat niet alles naar wens is verlopen. Uit je review verneem ik dat je 4 dagen hebt moeten wachten ipv 24 uur en dat een reactie vanuit ons uit is gebleven.
Onze oprechte excuses voor het ongemak. Graag kijkt een collega of ik de case voor je na om te zien waar het fout is gegaan.
Mag ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Zo kan een van ons je gegevens erbij pakken, de case nakijken en contact met je opnemen.
Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie je e-mail graag tegemoet.
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen Otto,
Om te beginnen bieden wij graag onze excuses aan voor de late reactie. Dit had niet mogen gebeuren.
Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zijn erg blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen.
Wij wensne je veel plezier met je bestelling. Maximaal bedankt voor je vertrouwen en het doen van een bestelling bij onze webshop.
In de toekomst staan we graag weer voor je klaar om je te helpen bij het vinden van een passende oplossing. Hopelijk tot snel op www.maxict.nl
Fijne week.
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen ric,
Bedankt voor het delen van je ervaring in onze webwinkel. Onze oprechte excuses voor onze late reactie, dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.
Wij zijn blij om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl
Bedankt voor je vertrouwen en het plaatsen van een bestelling.
Fijne week.
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen Martijn,
Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webwinkel. Allereerst onze excuses voor de late reactie.
Fijn om te lezen dat wij je naar wens hebben kunnen helpen. Heel veel plezier met het scherm.
Mochten wij je in de toekomst weer ergens bij kunnen helpen, staan we graag voor je klaar.
Fijne dag.
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen Kieskeurigerd,
Helaas lezen we dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor.
Graag kijken wij je case na. Mogen wij je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review?
Zo kunnen wij je gegevens erbij pakken, de case bekijken en telefonisch contact met je opnemen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij zien je e-mail graag tegemoet.
Max ICT Webcare
Beste TD Hoogezand,
Bedankt voor uw review. Wij waarderen het dat u uw feedback met ons deelt. Fijn om te lezen dat u over veel onderdelen zeer tevreden bent.
Wij werken achter de schermen hard om dit zo min mogelijk vertraging te krijgen in de levering. Onze excuses voor de vertraging van uw levering.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij het graag.
Max ICT Webcare
Goedemorgen Potze,
Bedankt voor je review en feedback.
Fijn om te lezen dat je bestelling de volgende dag netjes bij je is bezorgd.
Je feedback waarderen wij enorm en nemen wij zeer zeker mee in ons verbetertraject. Dankjewel hiervoor! :-)
Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je snel op www.maxict.nl
Fijne dag.
Max ICT Webcare
Goedemorgen Mike,
Bedankt voor je review.
Oprechte excuses voor de vervelende situatie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Graag kijk ik met je mee. Mag ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en je ordernummer?
Dan zal ik de case met spoed voor je nakijken.
Nogmaals welgemeende excuses. Graag kijk ik mee naar een passende oplossing.
Max ICT Webcare
Goedemorgen K J Lo,
Bedankt voor je review.
Zojuist hebben wij je review op Tweakers ook beantwoord.
Vervelend om te lezen dat je televisie de eerste keer kapot is geleverd en de tweede keer kapot is gegaan. Onze excuses voor het ongemak.
Er zal vandaag telefonisch contact met u worden opgenomen om de case te bespreken. Wij hopen je op deze manier een gepaste oplossing te kunnen gaan bieden.
Max ICT Webcare
Goedemorgen Ralph,
Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen. Onze excuses voor de uitblijvende communicatie en de vervelende situatie. Dit had niet mogen gebeuren.
Mogen wij u vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Wij pakken graag uw gegevens erbij en kijken de situatie graag na om te kijken waar het mis is gegaan.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Max ICT Webcare
Goedemorgen Jeffrey,
Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen.
Graag kijken wij de case nog eens voor u na. Mogen wij u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan pakken wij uw gegevens erbij en kijken het graag voor u na.
Wij zien uw e-mail graag tegemoet.
Max ICT Webcare
Goedemorgen Mo96,
Bedankt voor uw review.
Super om te lezen dat we u naar wens hebben kunnen helpen. :-)
Heel veel plezier met uw aankoop.
Graag staan wij in de toekomst weer voor u klaar. Voor vragen en/of advies kunt u ons altijd bellen of mailen.
Bedankt voor het shoppen bij Max ICT. Hopelijk tot snel!
Fijne week.
Max ICT Webcare
Beste AKA-,
Bedankt voor het delen van uw shopervaring bij Max ICT. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad! :-)
Wij willen u veel plezier wensen met uw bestelling en hopen u in de toekomst nog vaker maximaal van dienst te mogen zijn.
Fijne week.
Max ICT Webcare
Hallo Helena!
Wat fijn om te lezen dat onze top service medewerkers u goed hebben geholpen. Heel veel plezier met uw bestelling en wij hopen dat wij u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.
Fijne dag.
Max ICT Webcare
Beste Hans,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw klacht nog niet volledig opgelost is. Ik zou graag met u meekijken wat de status is en of wij misschien nog iets voor u kunnen betekenen.
Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van uw review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee.
Marloes - Max ICT Webcare
Beste R vd Tillart,
Bedankt voor uw review. Helaas gaat het hier om een product waar veel vraag naar is, maar helaas weinig aanbod. Hierdoor is leveren lastig. Wij hadden hier wel beter over moeten communiceren, onze excuses.
Ik heb uw gegevens doorgezet naar mijn collega. Hij zal kijken naar uw order en zal verder contact met u opnemen over de afhandeling. Mocht u nog dringende vragen hebben, dan mag u contact opnemen met webcare@maxict.nl
Marloes - Max ICT Webcare
ik heb precies hetzelfde het antwoord van marloes komt ook heel bekent voor ze doen er niks mee ze vertellen je positie ook niet pas als je doorvraagt krijg je daar antwoord .
Beste Jaco,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de bestelling, en met name de annulering, niet naar wens is verlopen. Onze excuses.
Ik zou graag met u mee willen kijken wat de status is van de annulering. Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee, zodat we het zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
Marloes - Max ICT Webcare
Beste Zeilstra,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.
Ik zou graag met u meekijken naar de status van de order. Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee.
Marloes - Max ICT Webcare
Beste Jojojo,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u al een tijd wacht op uw levering. Onze excuses.
Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijken wij graag met u mee naar de status van uw order.
Marloes - Max ICT Webcare
Beste A. Boer,
Bedankt voor uw review. Onze excuses dat allereerst er vertraging is gekomen op beide producten en dat u daarnaast problemen ervaart met uw RMA-melding.
Mag ik u vrage uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee naar uw order, zodat wij het zo snel mogelijk voor u kunnen afhandelen.
Marloes - Max ICT Webcare
Beste WPS,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet naar wens bent geholpen en u uw bestelling nog niet hebt ontvangen.
Ik zie in uw order dat mijn collega contact met u heeft opgenomen wat betreft de levertijd. Hopelijk heeft u voor nu voldoende informatie.
Marloes - Max ICT Webcare
Ik heb inderdaad contact gehad met MaxICT. De verwachte leverdatum is nu 12 april (bijna 4 maanden na het bestellen), dit terwijl er volgens de site nog 20 stuks op voorraad zijn met een verwachte levertijd van 4 - 7 dagen. Dit terwijl mij is toegezegd dat men de site zou aanpassen naar een realistische leverdatum.
Beste Chantal,
Bedankt voor uw review. Vervelend dat wij u niet naar wens hebben geholpen. Onze excuses hiervoor.
Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost, dan wil ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van uw review, te sturen naar webcare@maxict.nl. Dan kijken wij graag met u mee naar de status van uw order.
Marloes - Max ICT Webcare
Beste Raja,
Dank je wel voor je review. Wij waarderen uw feedback enorm en nemen dit graag mee in ons verbeterproces.
Veel plezier met uw aankoop.
Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.
Karen - Max ICT Webcare
Beste klaas,
Bedankt voor uw review. Zoals op Tweakers aangegeven: Vervelend dat uw case nog niet verder is opgelost.
Ik heb uw case onder de aandacht gebracht van mijn collega's van de RMA afdeling. Zij zijn met uw case bezig en nemen direct contact met u op zodra er meer bekend is bij hen.
Onze excuses voor het ongemak.
Karen - Max ICT Webcare
Beste Dennis,
Bedankt voor uw update.
Ik snap uw frustratie en ik betreur hoe het proces rondom uw bestelling is verlopen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Ik zie dat uw order geannuleerd is en het crediteringsproces in gang is gezet.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Nogmaals onze excuses
Karen - Max ICT Webcare
Goedemorgen Willem-Jan,
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen. Excuses voor de vertraging.
Ik zie dat uw order is geannuleerd en gecrediteerd. Jammer, maar begrijpelijk.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Lisanne - Max ICT Webcare
Goedemorgen PeterB,
Bedankt voor uw review.
Helaas lees ik dat we u niet naar tevredenheid hebben geholpen. Excuses voor de vervelende situatie. Graag kijken wij de case nog eens voor u na.
Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Dan kijken we het de case graag opnieuw na.
Excuses voor de vervelende situatie.
Lisanne - Max ICT Webcare
Hallo Peter,
Bedankt voor het delen van uw shopervaring!
Goed om hier te mogen lezen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen.
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Bedankt voor uw aankoop bij en vertrouwen in onze webwinkel Max ICT B.V.
Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dit natuurlijk graag.
Fijne dag.
Lisanne - Max ICT Webcare
Goedemorgen Viggo,
Bedankt voor uw review.
Ik vind het vervelend om te lezen dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Onze oprechte excuses voor de slechte communicatie en de vertraging.
Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Ik of mijn collega kijkt uw bestelling graag voor u na en zullen contact met u opnemen.
Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak.
Ik zie uw e-mail graag tegemoet.
Lisanne - Max ICT Webcare
Lisanne - Max ICT Webcare
Goedemorgen Arty,
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen.
Wat is momenteel de status van uw retour? Graag kijken we dit voor u na. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review?
Dan pakken wij uw gegevens erbij, kijken het graag voor u na en maken het graag voor u in orde.
Excuses voor het ongemak.
Lisanne - Max ICT Webcare
Beste klant,
Oprechte excuses voor de slechte communicatie. Ik vind het onwijs vervelend om te lezen dat u niet naar wens bent geholpen.
Graag kijk ik uw order voor u na om de status van uw bestelling te controleren. Graag wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review.
Ik zal zorg dragen dat uw bestelling wordt nagekeken en dat er contact met u wordt opgenomen.
Nogmaals excuses voor de vervelende situatie. Ik zie uw e-mail graag tegemoet.
Lisanne - Max ICT Webcare
Beste Mark,
Bedankt voor uw review. Wij betreuren de vertraging van de levering van uw bestelde radiator. Excuses voor het ongemak.
Ik zie dat u zojuist contact heeft gehad met mijn collega en uw order heeft geannuleerd. Het annuleringsproces is in gang gezet en uw evt betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk terug gestort.
Normaals onze excuses
Karen - Max ICT Webcare
Goedemorgen Marco,
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat uw bestelde product nog niet is uitgeleverd. Onze excuses voor het ongemak.
Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Graag kijken wij met u mee.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Karen - Max ICT
Goedemorgen AdriaanR,
Bedankt voor uw reveiw. Vervelend om te horen dat uw soundbar nog niet bij u is geleverd.
Graag kijk ik uw order voor u na. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review?
Uw bestelling zal worden nagekeken en er zal contact met u worden opgenomen.
Excuses voor het ongemak.
Lisanne - Max ICT Webcare
Goedemorgen onbekend,
Vervelend om te horen dat u al 2 maanden op uw terugbetaling wacht. Onze excuses voor het ongemak.
Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan kijk ik uw case graag voor u na en zal er voor zorgen dat er contact met u wordt opgenomen.
Excuses voor het ongemak.
Lisanne - Max ICT Webcare
Goedemorgen bert m,
Bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Daarvoor onze excuses.
Mogen wij u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan pakken wij uw gegevens erbij, kijken het voor u na en nemen contact met u op.
Excuses voor het ongemak.
Wij zien uw e-mail graag tegemoet.
Lisanne - Max ICT Webcare
Beste T.,
Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelde product voor uw zoontje niet op tijd geleverd is. Wij begrijpen dat dit niet prettig is voor u en uw zoontje.
Mogen wij u vragen om een email te sturen naar webcare@maxict.nl met vermelding van deze review erbij en uw ordernummer. Dan kijken wij graag met u mee.
Nogmaals onze excuses
Karen - Max ICT Webcare
Bestre Paul,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen en dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen. Wij hebben inderdaad enige vertraging door de enorme drukte.
Bedankt voor het doorgeven van uw ordernummer, ik heb uw review op Tweakers ook beantwoord, u hoeft deze mail niet meer te sturen. Ik heb uw ordernummer en review doorgegeven aan mijn collega die uw case na gaat kijken. We krijgen momenteel heel veel telefoontjes en mailtjes binnen waardoor het krijgen van een reactie, langer kan duren dan normaal.
Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen of had u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag.
Sanne - Max ICT Webcare
Beste Aghyad AlSherfawi,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen. Wij hebben enige vertraging door de enorme drukte. Heeft u ondertussen al contact met ons kunnen opnemen of is er al contact met u opgenomen? Zo niet horen wij dit uiteraard graag van u!
In een andere review heb ik uw ordernummer doorgegeven aan een collega. Wij kijken de case voor u na.
Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen of had u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag.
Sanne - Max ICT Webcare
Goedemorgen Terence,
Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de vertraging op uw bestelling. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.
Mogen wij u vragen om een e-mail naar webcare@maxict.nl te sturen met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Wij kijken uw bestelling graag voor u na en nemen dan contact met u op.
Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak.
Lisanne - Max ICT Webcare