Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 15-10-2020

Een bestelling gedaan van een item dat op voorraad was volgens de site. 1-3 dagen levertijd. Na 4 dagen een mail gestuurd waarop nooit is gereageerd. Dag 5 gebeld, meneer we zoeken het uit. Smiddags maar weer gebeld want natuurlijk niet teruggebeld. Het item was op weg vanaf de leverancier naar maxict dus 1-3 dagen werd 10 werkdagen. Woensdag, werkdag 8 nog maar eens gebeld of het binnen zou komen. Vrijdag is het bij je thuis. De zaak is nu dicht en er is geen verzendbevestiging. Dus morgen weer niet binnen. Ik had de andere reviews moeten lezen voor dat ik het bestelde.

Max 23-08-2020

Na het plaatsen van een bestelling had ik mij bedacht en wou annuleren om een ander model smartphone te bestellen. Ze zeiden dat het mogelijk was om het gewenste model te veranderen en ze beloofden het verschil terug te betalen.
Echter wanneer ik keek wat het alternatief was bleek het dat ze €50 euro meer vroegen voor het 'alternatief' dan de de prijs van het model op hun site. Na hiervoor nogmaals gebeld te hebben veranderden ze de prijs zodat het klopte.

Maar nu probeerden ze nogmaals geld te kloppen door een ingewikkelde and onjuiste berekening van het bedrag dat ze terug moesten betalen. Wanneer ik hiervoor informeerde probeerden ze mij te overtuigen dat de berekening klopte en dat de bezorgdatum eerder zou zijn dan wat aangegeven stond op de website zodat ik niet zou annuleren. Maar natuurlijk klopte daar ook niks van, de dag waarop ze hadden beloofd dat het zou aankomen is gekomen en gegaan, maar geen pakketje in zicht.

Nelson 29-07-2020

Was opzoek naar een oven. Kwam deze op maxict tegen.. levering 5 a 7 werkdagen. Besteld op 15 juli en oven zou 27 juli geleverd worden. Aangezien ik niks hoorde ben ik zelf maar gaan bellen en mailen.. kreeg alleen reactie dat ze het gingen uitzoeken... uiteindelijk zou ik 29ste een lever afspraak krijgen.. weer niks.. gebeld en weer onderzoek.. nu een mailtje met levering op 6 augustus.. slechte service dit..

Zahra Mousavi 28-07-2020

I have not received two of my ordered items from 10 April 2020. I hope that MAX ICT arrange that the items be delivered a soon as possible.
Officiële reactie van MaxICT 29-07-2020

Goodmorning Z. Mousavi,

Thank you for your review. We are very sad to hear that we were not able to help you to your satisfaction.

May we ask you to e-mail us at webcare@maxict.nl with a reference of this review and your order number? We would like to check your case for you.

Our apologies.

Goede prijs-kwaliteit verhouding 22-07-2020

Snelle en correcte service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Omdat er nog maar een product op voorraad was wilde ik zeker weten of dit juist was en de levering de volgende dag mogelijk was. Heb telefonisch contact opgenomen en een bevestigend antwoord gekregen.
Officiële reactie van MaxICT 22-07-2020

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je goede beoordeling.

Fijn dat je tevreden bent met onze service en onze collega's van customer service je naar wens geholpen hebben.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit graag.

Fijne avond!

Frans 20-07-2020

Verschrikkelijk slechte en trage reactie op klachten. Coulance is standaard niet van toepassing.
Officiële reactie van MaxICT 21-07-2020

Goedemorgen Frans,

Bedankt voor je review.

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent.

Mag ik vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Wij pakken je gegevens erbij en kijken het graag voor je na.

Excuses voor het ongemak.

Nick 18-06-2020

De prijzen op de webpagina zijn niet correct. Ik heb 2 headsets op voorraad besteld en betaald (elk afzonderlijk boven het bedrag van gratis verzenden). Na de bestelling krijg ik de mededing dat ik 1 sneller kan geleverd krijgen via deellevering, mits bijbetalen omdat de andere niet op voorraad is. Kort nadien bestel ik een webcam en krijg nadien de mededeling dat men hem niet aan de opgegeven prijs kan leveren maar wel aan een duurdere prijs, wegens een issue met de leverancier. ik heb dit gemeld en heb de keuze gekregen om de bestelling te annuleren, wat ik ook gedaan heb.
Officiële reactie van MaxICT 22-06-2020

Beste Nick,

Bedankt voor je review.

Wij snappen dat dit erg vervelend is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij werken met verschillende leveranciers en flexibele dagprijzen. Hierdoor kan het dus zijn dat de prijs afwijkt van de eerder getoonde prijs of dat een product niet meer voorradig is voor de eerder getoonde prijs.

Jammer dat je je bestelling hebt geannuleerd. We hadden graag met je meegekeken naar een passende oplossing.

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dit natuurlijk graag.

Fijne week.

Dirk Jan 15-05-2020

Zojuist een reactie gehad op mijn klacht. Wederom een nieuwe leverdatum niet gehaald door MaxICT. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ze reageren met het standaard e-mailtje dat ze graag de informatie krijgen van de order zodat ze er wat aan kunnen doen. Stuur je ze de gegevens en dan wijzigen ze de leverdatum weer. Vervolgens halen ze deze ook weer niet. En zo gaat het maar door. Ik heb het vertrouwen verloren dat ik de bestelling ooit nog ga krijgen. Ik beveel deze ...winkel niet aan.

Byrm 14-05-2020

Eerste bestelling was een rtx 2060s besteld op 1mei, deze zou uiterlijk 7 mei geleverd worden. 3 keer contact gehad met een medewerker, die zeiden iedere keer dat het product word geleverd.
Na 2 weken nog steeds niets ontvangen en kreeg een mail dat het niet meer leverbaar was.

Hierna heb ik als alternatief een rtx 2070s besteld, zou de volgende werkdag binnen zijn en ja hoor kreeg weer te horen dat het niet meer leverbaar is door de leverancier.

Ondertussen zag ik dat de prijs van de exact zelfde videokaart flink wat duurder was geworden. Na dreigen met de consumentenbond kon het product opeens wel geleverd worden!!?? Ik wacht momenteel nu op mijn bestelling, als ik voor de 3e keer voor gek zal worden gehouden ga ik hier zeker een zaak van maken.

Kortaf bestel hier niet, slechte klantenservice, zeer lange levertijd, ze houden je voor de gek, oplichterij.

Beste Byrm,

Bedankt voor de review, vervelend dat we je niet naar wens hebben geholpen. Onze excuses.

Mogen wij je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Dan pakken we je gegevens erbij en kijken het graag voor je na.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Dirk Jan 11-05-2020

Wat een klote bedrijf, ballentent en totaal onbetrouwbaar. Ik geef een 2 maar eigenlijk zou het onder nul moeten zijn.
Vandaag nog op hun website een laptop die ik heb besteld, 1-3 werkdagen levertijd en 50 stuks op voorraad bij de leverancier. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, geen datum waarop ik de laptop ga krijgen en maar volhouden dat ze er niets aan kunnen doen.

Beste Dirk Jan,

Bedankt voor de review, vervelend dat we je niet naar wens hebben geholpen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Ilyasfrimla 09-05-2020

Wat een slechte organisatie zeg.

Op 25 april een bestelling gedaan van meerdere producten, waarvan de laatste product morgen geleverd zou worden (wat niet doorgaat).

Ik heb voor 2 deelleveringen betaald. Ik moest zelf voor elke deellevering, na het betalen vragen om de status (dagen erna) aangezien ik hier geen update van krijg, maar geld ontvangen kunnen zij wel. Pas nadat ik om de status vroeg, gaf de medewerker door dat hij zijn collegas zou benaderen om de producten op te sturen. Dan denk ik bij mijzelf, wat doe je achter je desk? Pas actie ondernemen, nadat de klant hier om vraagt. Waar betaal ik als klant voor?

Nou vervolgens het laatste product, verwachte lerdatum is 8 mei. Ik natuurlijk na alle slechte reviews + eigen ervaring toch nog even vragen wat de status daarvan is. Raaraaa...? Medewerker gaf aan, de leverancier heeft het product nog niet opgestuurd. De medewerker gaat de leverancier mailen.

Hallo Maxict, je hebt een systeem. Volg je de orders zelf niet? Moet je niet zelf handelen en zelf de leveranciers benaderen om zo je klanten van dienst te zijn? Nee Maxict zit op zijn luiwe reet achter een desk fabels te verkopen en wilt alleen geld innen.

MAXTICT WERK aan je fouten. Doe wat aan de slechte reviews. Wanneer de klant niet tevreden is en dit meld, zie het als feedback en leermoment

Nu is de vraag nog, krijg ik mijn product wel?

Update 08-05-2020:

Gisteren hebben 2 medewerkers mij hun woord gegeven dat ik de processor vandaag zou ontvangen. Ze hebben namelijk van leverancier gewisseld, een die in NL zit. Rara...leugens.

Ik vandaag bellen, mailen, chatten en via facebook zelfs. Allerlei verschillende beloftes, ja vandaag. Btw Lisanne die op deze review reageerd, heeft ook niet op mijn mail gereageerd, terwijl ze wel vroeg om een mail.

Nou ik verlof nemen van werk vandaag, hopend op mijn product. De hele dag zitten bellen, mail check voor een track n trace (track n trace regelen is heel moeilijk -_-), krijg ik te horen einde dag dat het morgen pas geleverd word. Ik woedend en vragen naar een track n trace die ik eigenlijk gisteren al zou moeten ontvangen. MaxICT: track n trace krijg je vandaag.

Ik 17u30 bellen met Maxict, zei gaven aan dat de leverancier in NL zit en dat het pakketje vandaag zou komen, maar door omstandigheden het morgen pas komt. Dit zeggen ze pas, nadat ik als consument 100x hun benader, maar zij zelf niet het initiatief nemen door erachter aan te gaan.

Mijn vriendin belt op, omdat ik letterlijk niet meer kon communiceren uit woede. Geven ze haar door dat de track n trace er niet is, maar het pakketje morgen of maandag komt.

Hoe moeilijk is het om een track n trace te regelen? Waarom liegen jullie en beloven jullie en komen jullie je woorden niet na?

Op 25 april besteld en tot op heden nog geen processor. Niet alleen leveren doen ze niet, maar ook liegen aan de tlf, via chat en facebook. Wat ook schandalig is, dat ik als consument meerdere malen hun moet bellen en hun aan het werk moet zetten voor producten waar ik 1712 euro voor heb betaald.

UPDATE: waarschijnlijk krijg ik de processor maandag of dinsdag. @MAXICT, als ik maandag geen track n trace krijg, annuleer ik de boel. Ik zorg er ook meteen voor dat niemand in mijn omgeving en op social media bij jullie besteld.

Beste Ilyasfrimla,

Bedankt voor je review. Allereerst bieden wij je onze excuses aan voor het ongemak. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Collega's hebben contact met je gehad. Het product is inmiddels bij je uitgeleverd.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Johs 28-02-2020

Maxict was de enige met voorraad tegen de goedkoopste prijs. Bestelling werd snel geleverd. Uiteindelijk heb ik het product (een monitor) geretourneerd omdat het toch niet voldeed. Ik was alleen vergeten de vesa-plaat (van mijn monitorarm) aan de achterzjide van het scherm te verwijderen. Daar kwam ik pas ruim een week later achter, dus ik verwachtte niet dat ik dat nog zou kunnen achterhalen. Toch maar even gebeld. Na een dag kreeg ik bericht dat de vesaplaat was teruggevonden, en ze stuurden deze ook nog gratis terug - super service!

John W van Wijk 12-04-2013

Ik heb op Woensdag 10 april 2013 een Rexel 4 gaats perforator besteld.
Op Donderdag 11 april AM 11:25 uur had ik hem al in huis;
Een perfect product met 4 regelbare stands, keurig bezorgd door een uiterst vriendelijke medewerker van GLS, de aangesloten bezorgdienst.-

Hierbij mijn oprechte waardering voor uw goede fasciliteit
als diensverlenend bedrijf ! -
Zeer graag tot een volgend keer !-

Als Jullie wat meer tijd nodig hadden gehad, had ik dat ook begrepen.
Veel mensen begrijpen niet dat MAX ICT net zo goed als bedrijven als
Neckermann en Bol; afhankelijk is van het aanbod en de snelheid van derden,
die producten toeleveren.
In mijn geval was dat gisteren STAPLES.
Hierbij is MAX ICT een bundelende factor waar alles in 1 keer te doorzoeken is
en in 1 keer af te rekenen is.
Dat is voor een klant alleen maar enorm handig, tijd en kosten besparend.
Ik beschouw MAX ICT dus als een dienstverlenend bedrijf.
Goede ideologie met een fantasties assortiment !

Zwengel 27-03-2013

Treurig beleid mbt inwisselen cadeaukaart. Bij de vraag om een reactie blijft deze uit, mijns inziens niet bepaald klantvriendelijk. Nooit een bestelling via deze webshop.

b.vissers83 06-02-2013

Algemeen

Ik was op het internet opzoek naar een tablet om te bestellen voor thuis gebruik en kwam op max ict de Asus ASUS Transformer Pad tegen.
het leek mij wel een geschikte tablet voor wat ik er allemaal wilde doen.
na wat te hebben rond gevraagd binnen mijn sociale kringen vrij veel positieve informatie ontvangen over max ict.

Verzending

Het bestellen en verzenden ging zonder enig probleem heb voor ik mijn bestelling nog even contact opgenomen met Max ICT over het product en de verwachte levertijd van het product gezien eerdere reviews en de verwachte levertijd klopte aan die aangegeven was op de website en de daarwerkelijke levertijd

Aftersales

Heb na mijn bestelling nog contact opgenomen met Max ICT gezien ik nog opzoek was naar een hoes voor mijn tablet en ging hun vragen welke ze zouden aanraden voor de tablet en waarom. dit was ook zonder problemen verlopen en de hoes die aangeraden werd voldoet aan de dingen die ik graag heb van een hoes.

CornelisW 12-01-2013

Bij de bestelling ging het al mis: de betaling zou niet zijn gedaan. Pas na twee mailtjes (waarop niet gereageerd werd) en een telefoontje werd de fout in de administratie hersteld. Volgens de website zou de printer in voorraad zijn. Dat bleek niet zo te zijn; ik kreeg een 'dame' aan de telefoon die me op wat onvriendelijke wijze vertelde dat 'het op voorraad zijn" betekende dat binnen enkele dagen de printer bij hun afgeleverd zou worden. Na een week was de printer nog steeds niet afgeleverd. Na verschillende telefoontjes en e-mails heb ik gesteld dat de aflevering binnen een week moest plaats vinden anders zou ik de bestelling annuleren. Uiteindelijk pas na twee weken werd de printer bezorgd.

oostelbos 31-12-2012

Top winkel, handig z'n afhaal punt in Tilburg! Wordt na gebeld wanneer het product binnen is in Tilburg. Het was op tijd binnen en je wordt netjes geholpen!

RvanHelvert 30-10-2012

Het product wat ik kocht, was snel geleverd met goeie service. Max ICT is echt een aanrader voor de mens die wel en niet veel van Computers afweet. Je zal altijd geholpen worden. Echt top!

Saskia65 24-10-2012

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer vriendelijk en behulpzaam ben bejegend. Voor mijn autistische zoon was ik op zoek naar een goedkope manier om toch een goede game pc in elkaar te zetten, en de medewerker heeft echt op alle punten meegedacht en geprobeerd voor zo weinig mogelijk een zo goed mogelijk product te zoeken. Mijn ervaringen zijn tot nog toe uitermate positief te noemen.

liesislief1 23-10-2012

Ik heb op maandag 15 oktober 2012 mijn iPod touch bij max ICT besteld. Er stond een leverdatum bij van 1-3 werkdagen. Ik heb mijn iPod touch netjes op woensdag 18oktober mogen ontvangen. Ik had daarvoor nog telefonisch contact opgenomen voor als er iets zou veranderen of ze mij dat dan door wilden geven. Ik werd super vriendelijk geholpen door een mannelijke medewerker en hij had mijn order in zijn volg systeem gezet voor als er iets mis zou gaan. Ik ga in de toekomst zeker meer bestellen bij max ICT. De manier van zaken doen is erg fijn en je word goed geholpen.

b lageveen 22-10-2012

September 2011 heeft mijn zoon hier een laptop van Asus gekocht , snel geleverd alles prima. Tot de laptop mankementen kreeg , er zat een pick up en return garantie van Asus op dus contact met Asus en laptop werd opgehaald .
Na 2 weken bericht er moesten onderdelen besteld , weer na 2 weken laptop kon niet meer gerepareerd worden er was een restitutie mogelijk en dit zou dan 12 weken in beslag nemen.
Mijn zoon zou 4 weken daarna beginnen aan een studie waarbij hij de laptop nodig had , dit heeft hij aangegeven bij Asus met de vraag of ze dit niet sneller konden afhandelen of evt een vervangende laptop voor hem hadden .Na weer 2 weken alleen restitutie mogelijk.
3 Oktober maar weer eens contact gehad met Asus die berichte terug dat de creditatie was verwerkt direct contact opgenomen met Max -ict . Reactie via emal men wist daar van niks en het kon nog wel 12 weken duren voordat er een restitutie was.
Mijn zoon heeft al die maanden gewerkt met een geleende laptop die niet aan de eisen voldoet voor zijn opleiding , dus moeders maar eens gebeld met de ombudsman ; advies u bent klant bij Max-ict die moeten u schadeloos stellen.
Telefonisch geprobeerd de RMA van Max-ict te bereiken daar wordt je dus niet mee doorverbonden je kunt alleen mailen en dan krijg een vaag mailtje terug .
Een hele slechte klachten afhandeling en after sales.

mariusjr 24-11-2012

Snel geleverd, alles prima. Maar toch geef je maar een 6 voor de levering?

Verder lijkt je review meer een klacht tegen Asus maar reageer je op Max-ICT af.

L.Gutter 03-10-2012

Zaterdag via tweakers bij Max ICT terecht gekomen voor de AKG K550. Alles leek ideaal, superscherpe prijs en nog 3 op voorraad. voor de zekerheid kon ik ook de voorraad vernieuwen op de site, dit dus gedaan en nog steeds 3 op voorraad. mooi, moet dan dinsdag in huis zijn toch? met iDeal betaald, en dan wachten.
maandag de hele dag niks gehoord, ook de bestelstatus op de site is hetzelfde gebleven sinds zaterdag. (in behandeling)
raar, hij zou toch verzonden moeten zijn, was immers op voorraad bij bestellen.
Dinsdag nog steeds niks gehoord, dus maar eens gemaild waarom het zo lang duurt.
vandaag een mailtje terug gekregen dat het artikel uit het assortiment gaat en het niet meer op voorraad was!!! dus dan heb je een live update functie op de site, maar die is voor geen cent te vertrouwen? mooi is dat, heb je dus niks aan!
afrader dus, de voorraad op de site klopt blijkbaar niet, live update betekent NIET live update, en je moet zelf gaan mailen voor ze er verder iets mee doen...
eerlijk is eerlijk, mailcontact was wel snel daarna, maar voor mij weegt dit niet tegen de rest op.

mariusjr 24-11-2012

Je geeft aan dat je snel antwoord kreeg op je vraag, maar toch geef je een 5 voor de bereikbaarheid?

Timmah 20-09-2012

Een tijd geleden heb ik pc componenten aangeschaft bij Max ICT. De spullen zijn netjes binnen gekomen en je wordt op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Max ICT verkoopt veel producten dus ik heb alle componenten bij hen kunnen kopen.

Nadat alle componenten waren binnengekomen en ik de pc in elkaar heb gezet bleek dat de voeding defect was. Dit heb ik gemeld bij Max ICT en ik heb netjes mijn geld teruggekregen en een andere voeding kunnen bestellen. Hierbij heb ik maar 1 dag zonder voeding gezeten. De aftersales is dus goed qua levering van producten. Maar ik moet wel zeggen dat ik redelijk lang op de creditnota heb moeten wachten. Maar in vergelijking met andere bedrijven zijn zij daar nog wel wat sneller in.

Een nadeel vindt ik wel dat de producten niet gemakkelijk te vinden zijn op de website. Ze hebben wel veel producten maar ze zijn niet gemakkelijk te vinden.

Verder leveren ze goede producten en hebben ze en goede service. Zolang je zelf netjes blijft zullen zij dat ook zijn.

rbruinsma 02-09-2012

Inmiddels meer dan een maand geleden een Lenovo ThinkPad & IdeaPad 90W Slim AC/DC combo adapter bij MaxICT gekocht. Na een paar dagen werd de adpater geleverd (niet zoals op de website vermeld staat de andere dag). Direct na gebruik van de adpater maakte deze een zoemend geluid. Ik heb dit direct bij MAXICT gemeld via de Email en een RMA nummer aangevraagd. Eindelijk na een week een reactie dat ik contact met LENOVO zelf moest opnemen om de adapter om te ruilen. Helaas een betaal per minuut nummer maar toch maar gebeld. 20 minuten later wist LENOVO mij te vertellen dat ik toch bij MAXICT moest zijn. Vele telefoontjes en emails later (inmiddels 3 weken verder!!) dan toch een RMA nummer van MAXICT ontvangen. Adapter opgestuurd en weer twee weken later bericht dat ik een nieuwe adpater zou ontvangen. Goed 5 weken later helemaal gelukkig, maar helaas.... Bij openen van de nieuwe SLIMLINE adapter vind ik een STANDAARD adpater.. Met andere woorden, 5 weken verder, 125 euro kwijt en geen Adapter die ik besteld had. Waardeloze klacht afhandeling bij MAXICT, wees gewaarchuwd!

rbruinsma 06-09-2012

Een paar dagen na het plaatsen van deze review een email van Maxict ontvangen met een excuses en ik heb inmiddels alsnog een nieuwe SLIMLINE adapter ontvangen.

Delerious 21-08-2012

Ik had op Donderdag iets besteld, zou het binnen 24 uur binnen krijgen. Dus ik blijf Vrijdag de hele dag thuis met dat heerlijke weer en krijg dan die avond een mail dat het 20 augustus, op Maandag, werd geleverd. Daar ging mijn Vrijdag. Maandag weer thuis gebleven en weer geen bezorger. Weer die avond een mail, krijg ik te horen dat het 21 Augustus word geleverd, op een Dinsdag. Ik kon dus niet thuis blijven en mijn buurvrouw moest het aannemen. Ik kom dus terug, kijk op de verpakking. Precies wat ik besteld had! Altans, dat dacht ik. Ik probeer het in mijn computer te doen. Past niet... Ik ga dus kijken wat er nou precies aan de hand was. Ze hadden mij het verkeerde verzonden maar wel in het goede doosje. Ik voel me hierdoor licht opgelicht. Ik wil het nu dus terug zenden moet ik aan allemaal eisen voldoen om het terug te verzenden en duurt het nog zeker 14 dagen tot ik mijn geld terug krijg. Nooit meer iets bij MaxICT kopen dus!

Site: Zeer onoverzichtelijk en ouderwets.
Bereikbaarheid: Via de mail, geen direct antwoord.
Bestelling en levering: Absoluut rampzalig.
After sales: Totaal nutteloos.