Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,4

Mark 07-01-2021

Een 1 omdat 0 niet gaat.....

SLECHT!

In een woord "SLECHT!" Wat een ellende, ik voel me hier zeker niet welkom als klant. Dit is mijn eerste en ik denk de laatste bestelling bij Max ICT. (even afhankelijk van hoe de klacht wordt ontvangen natuurlijk) Op 01-12-2020 een radiator besteld, deze had een levertijd van maximaal 7 werkdagen. (Uiteraard nog even na gebeld, eerst gemaild, maar daar kwam geen reactie op.) Op de geplande datum helaas geen radiator. De installateur heb ik dus af kunnen bellen. Op mail waar de bestselling blijft wordt niet gereageerd (net als op de eerdere mail) En telefonisch is het een ramp! Ik hang nu op dit moment weer 10 min in de wacht en ik denk dat het nog lang kan duren.(5min later) De nieuwe afspraak met mijn installateur op 18-12-2020 ga ik ook maar alvast voor de 2e keer cancelen want zoals zojuist telefonisch vernomen kunnen ze niet garanderen dat hij er deze week is :( Nu is het zo dat de radiator inderdaad bij Max ict het goedkoopste was, echter doordat ik 2x een installateur moet afzeggen, en deze in dat geval dus 2x 1uur á€45,00 excl. btw in rekening brengt €108.90 in dit geval is al het voordeel weg! Overigens geef ik de installateur gelijk, deze plant uiteraard een halve dag in voor mij. Conclusie. Goedkoop = Duurkoop (wat een cliche, ik weet het) Ik ben het financiële voordeel kwijt, ik ben gefrustreerd en ben een onbetrouwbare klant van mijn installateur geworden.. Bedankt Max ICT voor deze ervaring.. Hopelijk kunnen ze nog iets positief voor me betekenen zodat ik deze review nog kan ombuigen naar iets positiefs! ik hoor graag van ze. En hierbij zal ik mijn ordernummer ook vermelden, dat is uiteraard wel zo gemakkelijk :) mijn ordernummer is: 13910805

UPDATE 16-12-2020
Zoals u ziet heeft MAX ICT gereageerd op mijn review.
Heel snel zelfs! Sneller dan op email (want daar zijn nog geen reacties op, niet op mijn mail van 03-12 en ook niet op mail van 11-12)
Hopelijk hebben ze een passende oplossing.

UPDATE 20-12-2020
Helaas nog geen radiator ontvangen.
Ook een passende oplossing blijft uit.
De radiator staat nog wel online en tr bestellen met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. PAS DIT DAN IN IEDER GEVAL AAN NAAR DE REALITEIT!
Als iets een levertijd heeft van 6 weken zet het er dan gewoon neer dan weet je waar je aan toe bent!

UPDATE 21-12-2020
Nog steeds niks vernomen.
Ik dacht dan bel ik maar weer even nu 20min later heb ik iemand aan de lijn. Door de vertraging in het magazijn lopen ze ongeveer een week achter met leveren. Deze vriendelijke man verwacht dat de bestelling nog deze week uitgeleverd gaat worden.

UPDATE 24-12-2020
En u raad het natuurlijk al.
Geen bestelling, geen update niks.
Morgen 1e en overmorgen 2e kerstdag dus uiteraard krijg ik het dan ook niet binnen.
WAT EEN ELLENDE!

UPDATE 28-12-2020
Vandaag uiteraard niks gezien of gehoord, de week achterstand zou nu ook wel al ingelopen moeten zijn. Dus we gaan maar weer even bellen..
Helaas krijg ik niemand te pakken, het duurt echt heel lang die wachtrij en ik heb nog meer te doen.

UPDATE 28-12-2020
Toch nog maar eens de telefoon proberen.
Nu na 8 minuten een hele vrolijke vent, Jeroen aan de lijn. Hij vraagt me heel vriendelijk, zingend bijna of ik nog een momentje heb. Ik krijg helaas geen kans om NEE te schreeuwen of ik sta alweer in de wacht.
pieppiep. Zucht..Inmiddels 10min.11min.Tja schiet lekker op Jeroen. 12min.13min. Waarom opnemen om me weer in de wacht te zingen? 14min! ik begin geïrriteerd te worden! 15min.Vrolijke zingende Jeroen is terug en hij is heel eerlijk, hij weet niet wanneer mijn radiator komt.
Hij staat in Tilburg in het magazijn maar de jongens van logistiek hebben nog steeds een flinke achterstand en kunnen deze radiator er niet even tussendoor proppen. Ze werken het pallet voor pallet af en er komen nog steeds meer pallets binnen dan dat er uit gaan dus het kan nog even duren. Maar zoals Jeroen kan zien zou hij toch echt wel zo ongeveer NU aan de beurt moeten zijn. Jeroen sluit weer met een vrolijke noot het gesprek af en er zit niks anders op dan verder te wachten.

04-01-2021
NOG STEEDS NIKS VERNOMEN.

08-01 idem...
Officiële reactie van MaxICT 11-01-2021

Beste Mark,

Bedankt voor uw review. Wij betreuren de vertraging van de levering van uw bestelde radiator. Excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u zojuist contact heeft gehad met mijn collega en uw order heeft geannuleerd. Het annuleringsproces is in gang gezet en uw evt betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk terug gestort.

Normaals onze excuses

Wiebe 07-01-2021

Zit al een hele tijd te wachten op mijn product. Zou al lang binnen moeten zijn. De website zegt dat het product is uitgeleverd maar als ik bij gls kijk is het nog niet bij hun aangekomen.
Heb geprobeerd te bellen maar zat alleen maar in de wacht. Ook nog geen reactie op de mails die ik heb gestuurd. Ik dacht ik schrijf maar een review want ik zag dat je hier wel een antwoord krijgt.

Zou graag het product willen annuleren als dit nog kan. Gezien ik het inmiddels al ergens anders heb weten te kopen.

Waardeloze service!!! 06-01-2021

Wat een slechte service!!
Ik had een laptop besteld, bij ontvangst zie ik dat deze niet de juiste laptop is, dus zonder hem aan te zetten of iets, zet ik hem terug in de doos en meld dit ik bij hun bedrijf. Nu na 3 weken wachten krijg ik de volgende:
"Helaas kunnen wij het product niet retour nemen gezien dit product bij de leverancier speciaal voor u besteld is.
Wij hebben contact opgenomen met deze leverancier of het alsnog mogelijk is om het retour te sturen maar helaas nemen zij geen geopende producten retour.
Zodoende moeten wij helaas deze RMA afwijzen.
Excuses voor het ongemak."
De laptop is alleen uit zijn doos geweest wat ik dacht dat de juiste was, verder niets...en nu willen ze hem niet terug aannemen....dit is te belachelijk voor woorden!!!!
Ik ga verder met een klacht indienen en ik zal zelf naar het bedrijf rijden want dit kan niet!!!

Marco 06-01-2021

Ik heb de 26 een pakettje bij jullie besteld en nog steeds niks binnen gekregen . Ook durft deze malafide site niet te reageren op mijn emails terwijl dat hun werk is. Ik heb in mijn leven nog nooit zo een slechte site gezien.
Officiële reactie van MaxICT 07-01-2021

Goedemorgen Marco,

Bedankt voor uw review.

Vervelend dat uw bestelde product nog niet is uitgeleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Graag kijken wij met u mee.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Karen - Max ICT

AdriaanR 05-01-2021

Op 22/12/20 een souindbar besteld. Vandaag 5/1/21 nog niets ontvangen. Wel vooriut betaald.
Geen reactie op emails, bellen al helemaal niet mogelijk, je wordt eeuwig in de wacht gezet.
Officiële reactie van MaxICT 06-01-2021

Goedemorgen AdriaanR,

Bedankt voor uw reveiw. Vervelend om te horen dat uw soundbar nog niet bij u is geleverd.

Graag kijk ik uw order voor u na. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review?

Uw bestelling zal worden nagekeken en er zal contact met u worden opgenomen.

onbekend 05-01-2021

Ik wacht al 2 maanden op terugbetaling en het blijft uit klantenservice probeert wel, maar t lijkt ongeorganiseerd hier. Niet aan te bevelen
Officiële reactie van MaxICT 06-01-2021

Goedemorgen onbekend,

Vervelend om te horen dat u al 2 maanden op uw terugbetaling wacht. Onze excuses voor het ongemak.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan kijk ik uw case graag voor u na en zal er voor zorgen dat er contact met u wordt opgenomen.

bert m 04-01-2021

17/12/2020 kookplaat besteld zou op voorraad zijn binnen 4 werkdagen geleverd zijn 4 keer gebeld nemen nooit op heb nog steeds niets geleverd zeer slechte webwinkel kijk uit liever een paar euro meer dan niets
Officiële reactie van MaxICT 05-01-2021

Goedemorgen bert m,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Daarvoor onze excuses.

Mogen wij u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan pakken wij uw gegevens erbij, kijken het voor u na en nemen contact met u op.

Excuses voor het ongemak.

Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

T. 25-12-2020

Op 25 november bestelde ik voor het eerst bij Max ICT. Het ging om een cadeau voor Sinterklaas voor mijn zoontje. Dit zou na 3 dagen geleverd worden, maar niets was minder waar. Een grote teleurstelling voor mijn kind dat de Sint zijn mooiste cadeau niet had gebracht. Oké, de Sint bij de grootouders (volgens de coronaregels) dan maar een weekje uitgesteld in de hoop dat het er dan wel zou zijn, maar helaas. Vervolgens stond de leveringsdatum op de website op 17 december. Dan maar gokken op zijn mooie cadeau voor kerst. Vandaag 25 december en wéér moeten wij ons zoontje teleurstellen. Ondertussen wachten wij een maand op onze bestelling!

Op 5 december contacteerde ik Max ICT via chat om te vragen naar de stand van zaken. Ze zouden informeren bij de leverancier en mij via mail contacteren. Ik heb nooit een mail gehad. Telefoons nemen ze niet op en reageren op mails gebeurd ook niet.

Tip voor de mensen die bij Max ICT willen bestellen: Doe het het niet! Lees de reviews, dat had ik zelf beter ook gedaan. Eerste keer, maar noooit meer!

Ik schrijf bijna nooit een review, maar mijn geduld geraakt OP!
Officiële reactie van MaxICT 04-01-2021

Beste T.,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelde product voor uw zoontje niet op tijd geleverd is. Wij begrijpen dat dit niet prettig is voor u en uw zoontje.

Mogen wij u vragen om een email te sturen naar webcare@maxict.nl met vermelding van deze review erbij en uw ordernummer. Dan kijken wij graag met u mee.

Nogmaals onze excuses

paul 16-12-2020

Game headset besteld. Na ontvangst blijkt het een goedkoper type te zijn als het bestelde type. Via de chat op de website wordt je niet geholpen. Dan maar bellen, wachten , wachten , nee meneer ik kan u niet helpen, ik verbind u door, verbinding valt weg. Eindelijk verbinding, toestemming om terug te sturen, zelfde dag nog verstuurd. Bewijs van ontvangst binnen van het postorder bedrijf. Nu al 2 keer gemaild, waar blijft mijn geld….. Reageren niet meer. Voelt als oplichting.
Officiële reactie van MaxICT 17-12-2020

Bestre Paul,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen en dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen. Wij hebben inderdaad enige vertraging door de enorme drukte.

Bedankt voor het doorgeven van uw ordernummer, ik heb uw review op Tweakers ook beantwoord, u hoeft deze mail niet meer te sturen. Ik heb uw ordernummer en review doorgegeven aan mijn collega die uw case na gaat kijken. We krijgen momenteel heel veel telefoontjes en mailtjes binnen waardoor het krijgen van een reactie, langer kan duren dan normaal.

Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen of had u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag.

Aghyad AlSherfawi 15-12-2020

Het product is beschadigd na enkele maanden gebruik. Ik heb het teruggestuurd naar de winkel. nu is het al een maand en heb ik nog geen antwoord over het probleem of hoe ze het zullen oplossen.
Elke keer als ik bel, stellen ze me uit en beloven ze terug te bellen.
Zo slechte klantenservice, en zo slechte service na verkoop waar natuurlijk de garantievoorwaarden bij horen.
Eerste keer en laatste keer kopen bij ICT MAX.
Officiële reactie van MaxICT 16-12-2020

Beste Aghyad AlSherfawi,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen. Wij hebben enige vertraging door de enorme drukte. Heeft u ondertussen al contact met ons kunnen opnemen of is er al contact met u opgenomen? Zo niet horen wij dit uiteraard graag van u!

In een andere review heb ik uw ordernummer doorgegeven aan een collega. Wij kijken de case voor u na.

Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag.

Marcel 14-12-2020

Dit bedrijf komt haar toezeggingen en afspraken totaal niet na. Diverse malen heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en de ruimte gegeven voor een passende compensatie, daar is tot op heden nog geen enkele reactie op gekomen.

Shing On He 07-12-2020

Jammer dat je niet lager dan 1 ster kan geven. Wat ons is overkomen is schandalig. Wij hebben een printer besteld. Omdat wij zakelijk hebben besteld kun je het niet retourneren en je geld terugkrijgen.

Inmiddels is het 7 december en hebben wij onze printer op 15 oktober besteld. Na wat vertraging van levering (wat altijd kan gebeuren) is hij aangekomen. Na installatie blijkt de printer defect te zijn bij aankomst. Het touchscreen werkt niet, dus is hij niet meer juist te gebruiken.

1e mail gaat naar Maxict. Wordt er verteld dat wij contact moeten opnemen met Epson en dat zij er niks mee te maken hebben. Epson zegt dat Maxict dit moet oplossen en wij weer emailen naar Maxict. Maxict zegt dat wij weer contact moeten opnemen met Epson. Deze mevrouw bij Epson heeft ons heel goed geholpen en ook een officiële verklaring gegeven dat de printer defect bij aankomst is gekomen.

Inmiddels weer 3 november. Dit krijgen we te horen van Maxict. "Mails zijn ontvangen ik ga er direct mee aan de slag". Inmiddels is het 7 december. Deze printer is gekocht voor ons wenskaarten bedrijf. Dus ons bedrijf staat nu stil. Ook is er niet genoeg geld om tijdelijk een nieuwe te halen. Je bent gewoon "de lul", geen vervangende printer en gewoon wachten op reactie. Ook geen geld terug. Ik geloof niet meer in Maxict dat ze dit na bijna een proces van 2 maanden gaan oplossen. Inmiddels meer dan 10 telefoongesprekken verder. Werd er op maandag 30 november verteld dat wij teruggebeld zouden worden. Ook niet gebeurd.

Schandalig hoe hier met ons wordt omgegaan. Wachten wachten en geen resultaat, ook geen vergoeding. Je geld zit vast.

Ons casenummer is MR180038 - ordernummer 13790465

Terence 05-12-2020

Ik heb begin november een monitor besteld die op voorraad stond met een levertijd van 1-3 werkdagen. Het is nu een maand later en ik heb nog niet eens een verzendbevestiging ontvangen. Ik twijfel of ik mijn bestelling überhaupt ga ontvangen en afgaande op ander reviews hier vrees ik nu ook nog eens voor de staat waarin er eventueel geleverd gaat worden. De bestelling annuleren lijkt ook problemen op te kunnen leveren maar ben dit natuurlijk aan het overwegen.

Inmiddels heb ik twee keer gemaild over de status maar er komt geen beweging in de bestelling ook al staat op de website continu dat het product op voorraad is. Ik heb wel antwoord gekregen op de emails maar er gebeurd concreet niets. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit bij Max ICT besteld maar bij een ander.

Ik heb het gevoel dat Max ICT producten verkoopt die ze helemaal niet hebben en vervolgens mensen in de kou laat staan met lege beloftes. Dit is zeer onprofessioneel en vandaar deze negatieve review. Men moet bij Max ICT de service echt verbeteren en geen hete lucht verkopen want deze service/bedrijfsvoering gaat lange termijn niet werken vermoed ik!
Officiële reactie van MaxICT 07-12-2020

Goedemorgen Terence,

Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de vertraging op uw bestelling. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Mogen wij u vragen om een e-mail naar webcare@maxict.nl te sturen met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Wij kijken uw bestelling graag voor u na en nemen dan contact met u op.

Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak.

Patrick 02-12-2020

MaxICT weigert gewoon een bestelling van een maand geleden van een processor door mij gekocht voor een bedrag ad €473, te bezorgen. Al weken is het product gewoon op voorraad volgens de productpagina op MaxICT's website, ruim voorradig bij hun leverancier en binnen 2-3 werkdagen te leveren. Malafide praktijken dit, schaamteloos.
Officiële reactie van MaxICT 03-12-2020

Goedemorgen Patrick,

Vervelend om te horen dat uw bestelling nog steeds niet bij u is geleverd. Graag kijken wij uw bestelling na.

Mogen wij u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Dan pakken wij gegevens erbij, kijken het voor u na en nemen contact met u op.

Nogmaals excuses voor de vervelende situatie.

Nancy 02-12-2020

Ik heb in mei een Nespresso DeLonghi EXPERT koffieapparaat gekocht bij Max ICT.
Nu zat er direct al een vieze geur/ smaak aan het water. Maanden geprobeerd te ontkalken en door te spoelen om de vieze smaak weg te krijgen. Van het kastje naar de muur gestuurd door Nespresso/ DeLonghi/ MaxICT. Uiteindelijk het apparaat in oktober naar MaxICT gestuurd ter reparatie.
Zij hebben deze weer naar hun leverancier in het buitenland gestuurd. Tot op heden nog niets bekend hierover en ik zit al maanden zonder koffieapparaat!
Het enige wat ik kan doen is afwachten en wekelijks hetzelfde antwoord krijgen van MaxICT. Het is toch niet normaal dat dit zo lang moet duren.....
Officiële reactie van MaxICT 02-12-2020

Beste Nancy,

Wat vervelend om te lezen dat uw koffiezetapparaat een vieze geur/smaak heeft. Excuses voor het ongemak.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Ik kijk het graag voor u na.

Officiële reactie van MaxICT 02-12-2020

Beste Nancy,

Zojuist vanuit mijn collega's van de RMA afdeling de bevestiging vanuit de leverancier dat uw koffiezetapparaat gerepareerd is en verstuurd is terug naar ons. Zodra dit product bij ons binnen is versturen wij dit zo snel mogelijk naar u.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Losers van het jaar 30-11-2020

Twee externe HD van Adata besteld en bevestiging ontvangen , uren daarna een mailtje dat deze niet op voorraad zijn( volgens hun site wel) en er wordt een alternatief aangeboden, deze (2 x WD black) dan maar geaccepteerd.Na dagen wachten maar eens gebeld waar ze blijven maar daar konden ze geen antwoord op gegeven en nu waren de Adata schijven er ineens wel ?, maar weer gewisseld en wat bleek volgens de nieuwe order ? wel Adata maar een heel ander Type.
Ik had hierna genoeg van het amateuristische geklooi van deze losers heb de hele order maar geannuleerd.
Het vervolg was (ik had het met achteraf betalen gedaan n.a.v. de slechte recensies over dit bedrijfje} en heb dus dik 2, 3 weken moeten wachten tot dat deze "heren" de moeite namen om billink de opdracht te geven de het openstaand bedrag te crediteren.
Net op tijd want mijn baas was al van plan langs te gaan met zijn vrienden de heren. K.Voet en H.Knuppel.

Klacht doorgegeven aan ICT waarborg en de Consumentenbond en anderen zoals Tweakers e.d

Update : Zoals verwacht weer een standaard antwoord van deze nitwits, even knippen en plakken uit hun standaard antwoordenlijst die ze voor dit soort gevallen hebben klaarstaan.
Ingevuld door een goedkoop studentje met een IQ van een kleurkrijtje die ze tegen beter weten in gestrikt hebben om op een maandag even alle alle klachten met nietszeggende antwoorden af te handelen. Hoe diep kan je zakken !!!

Kazim 29-11-2020

Heb een artikel besteld die te laat en verkeerd bezorgd is. In die tussentijd al meerdere malen contact gehad over de levering maar die laat ik nu achterwege welk ook een zeer slechte ervaring is geweest. Nu heb ik het geretourneerd en ligt nu al 2 weken op een plankje ergens geen eens een melding we hebben je pakket ontvangen het is nog steeds niet verwerkt blijkbaar hebben ze meerdere retour goederen dan verzendingen ik wacht nog steeds op een creditering waardeloos en begint steeds meer geïrriteerd te raken aanbevelen zekers NIET.
Officiële reactie van MaxICT 30-11-2020

Beste Kazim Ermis,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring bij ons hebt ervaren door een mislukte bestelling die ook verkeerd is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Vanwege de drukte kan het iets langer duren voordat uw retour in behandeling wordt genomen. Onze excuses voor het ongemak.

Mijn collega die u direct kan helpen met uw retouraanvraag is op de hoogte en zal vandaag contact met u opnemen.

Mocht u verdere vragen hebben dan hoor ik dit graag.

R. Kiel 22-11-2020

21 sep: een HP printer besteld. Werd na enkele dagen bezorgd maar bleek helaas een defect te hebben, wat kan gebeuren. Na mailen komt er enkele dagen later het bericht om rechtstreeks met HP te bellen.
12 okt: online constateert HP dat de printer kapot is en geeft (omdat het binnen 30 dagen is) de autorisatie aan MAX ICT om een vervangend NIEUW apparaat te sturen. Dit formulier direct doorgestuurd.
19 okt: kapotte printer wordt opgehaald
26 okt: navraag over status nieuwe printer
28 okt: bericht dat printer naar leverancier is voor reparatie (?)
16 nov: na verder niets gehoord te hebben email gestuurd dat ik de order wil annuleren
later die dag bericht dat de volgende werkdag een hersteld product (?) bezorgd zal worden
17 nov: product wordt afgeleverd. Na openmaken doos blijkt de oude printer erin te zitten, die ook nog eens fysiek kapot blijkt te zijn. Onderdelen afgebroken, klep voorzijde hangt open, etc...
Per omgaande aangegeven dat dit direct opgehaald kan worden en dat mijn order geannuleerd moet worden..... tot nu toe geen reactie

Kortom, bijzonder slechte respons en geen service. Ik zal dit ook bij de leverancier HP melden.

Jonathan K 20-11-2020

Het bestelproces was uitstekend, binnen no time had ik een tv besteld op Zaterdag avond 7 Nov. Helaas werd stilletjes mn order geannuleerd en kwam ik daar zelf gelukkig achter op maandag 9 Nov. Na aangeven dat ik mn geld terug wilde kreeg ik geen reactie, had inmiddels een ander tv op oog ergens anders. volgende dag was die helaas niet meer leverbaar maar voor een meerprijs wel bij Max. Hun gebeld en order omgezet, levertijd 1 tot 3 werkdagen (dus uiterlijk de 13de). Werd een dag later aangepast naar 5-8 dagen. ok... zou de 17de geleverd worden. Hele dag erop gewacht maar niks. 18de gebeld met Max, zou als het goed is vrijdag de 20ste geleverd gaan worden. Inmiddels is het vrijdag (20ste) en heb ik nog steeds geen enkele verzendbevestiging. Overigens gaat dit via een speciale koerier a 35 Eu verzendkosten, je mag dan op zn minst een verzendbevestiging verwachten.

mahzun 19-11-2020

Er is een afspraak gemaakt met accountmanager Karim voor een prijs btw inclusief na lang onderhandelen per mail. Na de pro forma btw excl te hebben ontvangen en na betaling stel ik vast dat het afgesproken bedrag niet is verwerkt in de pro forma. Als feedback krijg ik dat ik ondertussen betaald heb en er ook geen credit nota meer kan opgemaakt worden. Ik ben van mening dat het nog altijd de verantwoordelijkheid is van de verkoper om een correcte pro forma/ factuur op te maken. Erna afgesproken om bij een volgende bestelling korting te verwerken. Na vele onbeantwoorde mails en telefoontjes door ook zelfs de andere collega’s krijg ik uiteindelijk als reactie dat de nieuwe bestelling te klein is om de korting te verwerken. Met andere woorden ik krijg het gevoel dat ik word gedwongen om te blijven bestellen om mijn korting er uit te krijgen wat nooit gaat lukken. De oorspronkelijke bestelling is veel later dan afgesproken geleverd, ook nog aan een ander tarief. Waarbij je geen enkel reactie meer ontvangt. Zelfs mijn 2 mails naar het klachten e mail van MAX ict zijn onbeantwoord gebleven. Naar mijn mening zeer onbetrouwbaar bedrijf. Ondertussen meer dan 2 maanden onopgelost. Ongeveer 900 euro te veel aangerekend.
Officiële reactie van MaxICT 23-11-2020

Beste Mahzun,

Wat vervelend om te horen dat wij u niet naar tevredenheid hebben kunne helpen. Excuses voor het ongemak.

Wij kijken de klachten inbox voor u na en lossen deze case graag voor u op.

HJ Aantjes 14-11-2020

Momenteel wacht ik een week op onze nieuwe tv. En ik niet alleen, mijn partner die in quarantaine zit vanwege Corona nog veel meer. De vrienden van Maxict hebben in de tussentijd niets laten weten. Als maandag niets wordt geleverd, dan annuleer ik de order en moet binnen 3 dagen geld retour zijn. Als dit niet gebeurt neem ik juridische stappen. Dacht dat ik via Tweakers naar betrouwbare leverancier werd verwezen. Ik heb reeds ernstige twijfel, maar t kan maandag nog goed komen. Als niet, dan neem ik bovenstaande stappen, wordt de nu gegeven 4 een 1 en gaan op alle reviewpaginas recensies komen en consumentenorganisaties worden ingeseind. Tevens zal ik separaat bij tweakers melding maken.
Officiële reactie van MaxICT 17-11-2020

Beste HJ Aantjes,

Wat vervelend om te horen dat uw nieuwe tv nog niet bij u is geleverd. Excuses voor het ongemak.

gerard 13-11-2020

onbetrouwbaar, leveren niet komen afspraken niet na. geven geen uitleg nooit iets ontvangen

Beste gerard,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat wij u niet naar wens hebben geholpen

Zou u uw ordernummer met vermelding van deze review willen sturen naar webcare@maxict.nl. Dan pakken wij graag uw gegevens erbij en kijken het voor u na.

Nogmaals onze excuses

David P 10-11-2020

Een zeer zeldzame GPU kaart besteld, voor een scherpe prijs, en vandaag, zoals beloofd, op tijd en met de juiste specificaties, al geleverd. Ik verwachtte het ergste, aangezien ik de vele slechte recensies van MAX-ICT niet had gezien voordat ik de bestelling plaatste; en natuurlijk kan COVID altijd tot extra vertragingen leiden. Maar na deze goede ervaring zal ik met een gerust hart weer bij MAX-ICT bestellen.

Beste David P,

Bedankt voor uw review. Fijn dat we u naar wens hebben geholpen.

Wij wensen u veel plezier met de GPU kaart.

Mochten we in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

Robert-Jan Kempink 07-11-2020

op zondag avond een PC besteld met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.. direct na bestelling bleek de verwachte levertijd 4 dagen te zijn.. erg jammer.. vervolgens 3dagen geen status update of iets.. dag voor levering gebeld met de vraag naar track and trace.. zouden ze me dezelfde dag nog opsturen maar helaas niets ontvangen, dag ernaar weer gebeld en weer dezelfde belofte maar weer niets ontvangen.. inmiddels zitten we op de dag dat die verwacht zou worden maar helaas niets vernomen en geen mail of iets ontvangen.. vervolgens weer gebeld en nu zou die op maandag geleverd gaan worden en zou ik uiterlijk vrijdag avond een track and trace ontvangen.. je raad het waarschijnlijk al.. inmiddels zitten we op zaterdag middag en heb ik nog niets ontvangen!! en verwacht dus ook niet dat die maandag aan zou komen maar laten we het hopen!

als een levertijd langer duurt PRIMA!, geen probleem maar wees gewoon eerlijk en geef aan dat het langer duurt!

kortom, zeer slechte service van Max ICT, beloven van alles maar komen tot heden geen enkele afspraak na... ik hoop ten zeerste dat die zsm geleverd word maar ben er bang voor..

Beste Robert-Jan Kempink,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat u niet op tijd uw bestelling heeft mogen ontvangen. Hopelijk is het pakket inmiddels bij u binnen.

Indien dit niet het geval is zou u uw ordernummer met vermelding van deze review willen sturen naar webcare@maxict.nl. Dan pakken wij uw gegevens erbij en kijken met u mee.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Clear 28-10-2020

Dramatische service. Eerst moesten wij 4 dagen wachten voordat de spullen verstuurd werden terwijl er op de site stond dat deze op voorraad waren. Tijdens deze periode aangegeven dat 1 van de artikelen kon komen te vervallen. Deze uiteindelijk alsnog ontvangen. Dit aangekaart, krijgen wij de mededeling dat deze niet retour kan met als reden dat de waarde van de aanvraag lager is dan de kosten voor het retour nemen. Dat zou toch niet het probleem van de klant moeten zijn. Vooral vanwege het feit dat de annulering ruim voor verzending is doorgegeven. Al met al, geen zaken mee doen
Officiële reactie van MaxICT 29-10-2020

Beste clear,

Bedankt voor uw review.

Allereerst onze excuses dat we het door u gewenste product niet optijd aan u kunnen leveren. Is het pakket in middels binnen gekomen?

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin uw ordernummer en een referentie van deze review? Wij pakken uw gegevens erbij en lossen het graag voor u op.

Nogmaals excuses voor het ongemak.