Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,1

Ridder 17-04-2014 Via de website gekocht

2,3

Bestellen ging op zich niet slecht, maar je moet bijbetalen voor betalen met iDeal....

Bestelling geplaatst, product op voorraad (6 stuks), dus dat kan niet fout gaan.

Nou, dat kan heel goed!

Na enige telefoontjes blijkt dat er dus niets op voorraad is.......gaan we bestellen meneer....yeah right.....na enkele dagen weer gebeld, want geen statusverandering: gaan we bestellen meneer! Dat was toch al gedaan, en bovendien was het product ruim op voorraad!

Niet dus!

Dit voelt als volledige minachtig voor de klant!!!

Assortiment
De werkelijkheid en vele ervaringen uit het verleden laten zien dat dit zeer veelvuldig niet het geval is.

Aanbeveling
Ik zou iedereen op zijn hart willen drukken om deze zaak te mijden.

Wanneer zij een fout maken (verkeerde levering bijvoorbeeld, komt regelmatig voor) kan jij voor de retourkosten opdraaien!!

Ik draai al even mee, maar zulke slechte service en minachtig voor de klant ben ik nog nooit tegengekomen.

Extra toelichting
Ik heb mijn bestelde en betaalde producten nog steeds niet. Wanneer je zoekt op shop surveys van MaxICT, zul je zien dat ik niet de enige ben die niet tevreden is...... Ik snap ook niet dat deze zaak nog bestaat....bestaansrecht hebben ze wat mij betreft niet. En ze leren er niets van.....er blijft misleidende informatie op de site staan: levertijden die ze bij lange na niet kunnen waarmaken en after sales is helemaal schandalig. De schuld ligt altijd bij de consument. Mijn advies: mijdt deze webshop! Meneer Max: mijn ordernummer is 11053282. Ik sta open voor discussie!

Nicoletje92 21-03-2014 Via de website gekocht

Website staat dan wel online maar levertijden doen ze niet aan, netjes met Ideal betaald maar mogen het product niet retouren.. Kan fluiten naar mijn centen!

Ik heb nog nooit zo verschrikkelijk service meegemaakt als bij dit bedrijf! Naar mijn weten heb je als koper recht op wanneer de spullen niet aan je verwachtingen voldoen je deze op de wet: ''koop op afstand'' terug mag sturen. Nou dat is dus niet zo doordat het doosje niet meer geseald was namen ze het niet meer in. Daarbij verwacht je toch wanneer je bij een Nederlands bedrijf wat besteld je toch een NEDERLANDS product geleverd krijgt en geen Duits product geleverd word waarbij de cashback ook niet op geld (waarvoor ik eigenlijk dit product had uitgekozen om de cashback)

Assortiment
Slecht assortiment, daarbij krijg je vaak buitenlandse spullen geleverd. Levertijden kloppen niet en moet er zelf achteraan zitten.

Aanbeveling
Ik zal deze winkel nooit maar dan ook NOOIT aan andere mensen aanbevelen! Ik betaal nog liever €20 extra en bestel ergens anders dan ooit nog wat bij hun te kopen!!

Hjsurk 21-03-2014 Via de website gekocht

Deze shop is alles behalve overzichtelijk en de levertijden zullen waarschijnlijk nooit juist worden in deze shop. Om nog maar niet over de voorwaarden te spreken...

Enkele producten besteld, deze wilde ik retourneren maar daar ging de webshop niet mee akkoord. Dit terwijl het gewoon nog in de doos zat.

Assortiment
Levertijden op deze website kloppen haast nooit en ze moeten nodig eens met de leverancier gaan overleggen.

Aanbeveling
Onjuiste levertijden en slechte service. Ik raad dit NIEMAND aan.

Extra toelichting
Deze winkel denkt alles te kunnen maken, omdat ze toch wel blijven verkopen. Goede service en juiste levertijden is tegenwoordig gewoon een vereiste!

Hamsat 20-03-2014 Via de website gekocht

Op het bij het moment van bestelling heeft de firma het over voorraad: 3 en levering in 1 tot 3 werkdagen.
Na betaling werd dat in Mijn Max op aangekondigd als Verwachte leverdatum: 21-3 2014.
Even later is de order is doorgestuurd en zal door onze leverancier direct naar uw adres worden verzonden. Vanwege deze directe levering ontvangt u geen verdere updates of verzendbericht.
En 20-3-2014 krijg ik email dat ze niet kunnen leveren.

Aanbeveling
Ik ben een online besteller. haast geen problemen bij welke webwinkel dan ook. Dit is echt een van de slechtste webwinkel ooit!

Extra toelichting
Volgens website 3 op voorraad. In werkelijkheid NUL op voorraad, nalevering of onbekende levertijd na betaling, uiteindelijk annuleren

istoutjesdijk 20-03-2014 Via de website gekocht

Voor mijn bedrijf heb ik bij dit Max ICT een tablet gekocht. Naast niet kloppende levertijden, niet kloppende productinformatie en een waardeloze klantenservice, vult dit bedrijf vult hun retour voorwaarden geheel op eigen manier in. Het is vrijwel niet mogelijk om iets te retourneren, al is het compleet ongebruikt! Al met al een bedrijf waar ik iedereen af zou raden ook maar iets te bestellen!

Nadat ik mijn bestelling had ontvangen bleek het om een Duits product te gaan, ik heb contact opgezocht met Max ICT om mijn bestelling te retourneren. Dit werd geweigerd omdat het sealplastic van de doos was gehaald, verder was de tablet compleet ongebruikt! Dit is totaal niet volgens hun retourvoorwaarden! Al met al zou ik iedereen afraden hier ook maar iets te bestellen!!

Assortiment
Dit bedrijf verkoopt buitenlandse modellen zonder dit te vermelden op de website, dit kan grote gevolgen hebben voor acties, garantie en updates!

Aanbeveling
Ik zou iedereen afraden hier ook maar iets te bestellen!

Extra toelichting
Waardeloze webshop met 100% klantonvriendelijke instelling hun eigen voorwaarden vullen ze creatief in waardoor de klant altijd gedupeerd is.

rikdehaas 14-03-2014 Via de website gekocht

Die raad ik niet aan. Ik bestel op 5/02 een artikel, die zou 27/02 geleverd worden. Dan reageer ik rond 7/03 dat ik niets heb mogen ontvangen. Ik krijg de boodschap dat het gisteren bij onze leverncier in duitsland is verstuurd en binnen 3 werkdagen uiterlijk 12/03 binnen moet zijn. Nu 14/03 nog niets binnen en krijg ik de boodschap dat de levercier nog niets op voorraad heeft en ook geen verwachting kan afgeven wanneer wel. Dus het 1e bericht is niet waar. Ik zou er begrip voor kunnen hebben dat dit spul helemaal uit azie moet komen, maar dan moet ik dat wel weten en wat de uiterlijk te verwachten leverdatum is. Ik ben een nederlander en ik doe graag met integere mensen zaken

Assortiment
met assortiment versta ik spullen die ze kunnen leveren, dat kunnen ze blijkbaar niet

Aanbeveling
ik zou deze winkel niet aanbevelen vanwege de onduidelijke levertijden

voor de rest moeten mensen dat zelf maar zien

Men is niet integer

Jvhameren 16-02-2014 Via de website gekocht

Klantvriendelijke website, kon genoeg informatie bij het product vinden (meer dan op kieskeurig), kon met iDeal betalen.

Ik kreeg na mijn bestelling een bericht van Max ICT of alles naar wens was verlopen en het verzoek om problemen aan te geven of als alles goed is een review te schrijven hier. Ik had in mijn geval het product nog maar net die middag ontvangen, dus nog niet getest, maar dacht: ik zal maar eerst testen voordat ik aangeeft dat alles goed werkt. Ik heb mijn router die avond vervangen en helaas bleek dat ik geen bereik kreeg (wifi). Ik heb alles geprobeerd en uiteindelijk maar naar Max ICT gereageerd dat ik niet tevreden was over het product en het niet werkend kreeg (misschien kapot???). Ik kreeg de volgende dag netjes een bericht dat ik het defecte product kon opsturen en omdat het een DOA was kreeg ik ook de retourkosten vergoed. Ik heb gemaild dat ik graag een andere retour wilde van een ander merk en dit was geen probleem. Ik kreeg instructies om een nieuwe order te plaatsen op de website en ik zou dan het geld van de teruggestuurde router terugkrijgen. Ik heb een nieuwe router besteld en deze werkte wel prima (netgear). Ik heb ook netjes al mijn geld teruggekregen en de retourkosten van de andere bestelling (dus eigenlijk een review over twee bestellingen). Ik ben zeer tevreden over Max ICT!

Assortiment
Ja, prijs was zeer concurrerend (daarom ook voor Max ICT gekozen). Ik kon genoeg informatie bij het product vinden.

Aanbeveling
Vriendelijke en snelle afwikkeling. 2x binnen een paar dagen in huis gehad en netjes mijn geld teruggekregen.

Extra toelichting
Vriendelijke en snelle afwikkeling. Snelle reacties per e-mail. Snelle levering en terugbetaling van mijn geld en de retourkosten.

Koekjesvriendje 27-01-2014 Via de website gekocht

Gemak, als ze zich aan de juiste verzenddata's houden geeft dit gemak, anders niet.

Slechte, onduidelijke, en verwarrende service.. Het enige wat juist was is de opgewekte medewerker aan de telefoon die erg onduidelijk was.

Aanbeveling
Niet, ik vind het ontzettend slecht als je iets besteld, dat dit 1-3 dagen kan gaan duren maar geen 2 weken zonder enige informatie te hebben gekregen van de verkoper

Extra toelichting
9 januari heb ik iets besteld, dit zou tussen 1-3 werkdagen worden geleverd. Dit werd al 16 januari. 17 januari nog niets binnen en gebeld, nergens het pakketje te vinden was iets fout gegaan, en klopteiets niet van de bestelling. 20 jan. zou het dan echt binnenkomen. Ze zouden me een mail sturen waar de fout lag.. Maar tevergeefs 20 januari nog niets, gebeld en er was echt iets mis met de bestelling en leverancier en hij zou het uitzoeken en me er weer (wat de vorige keer ook niet gebeurde, mailen.) 21 januari weer niets gehoord weer geen bestelling binnen... 24 januari eindelijk mijn bestelling binnen... Ze zijn bij maxict erg vriendelijk en geduldig aan de telefoon, maar ik vraag me af na deze ervaring of dit oprecht is,.. of gewoon schijn. Ik heb maxict een mail gestuurd of ze dit goed kunnen maken,.. ben benieuwd of ze hier een passende oplossing voor hebben.

Een tevreden Zweed 17-01-2014 Via de website gekocht

In de late avonduren nog vlug een bestelling via internet gedaan.De bestelling en i-Dealbetaling werden meteen bevestigd, vervolgens een bericht van doorzending opdracht naar het magazijn ontvangen. Het enige manco is dat er vervolgens geen bericht van aflevering is ontvangen, waardoor we (positief) werden verrast door de voortvarende aflevering. Perfect.

Een gemiddeld cijfer omdat ik geen beroep op enige serveice heb gedaan (tot op heden). Dit was ook niet nodig.

Wel ben ik uitermate te spreken over het feit dat het geleverde projectiescherm door Max naast de fabrieksverpakking extra is ingepakt met enorm stevige kartonnen strips. Ook dat noem ik service.

De factuur heb ik keurig via de e-mail ontvangen

Assortiment
Omvangrijk qua presentatie, alleen opvallend dat er veel niet op voorraad is. Mogelijk daardoor ook langere wachttijd wat tot negatieve ervaringen leidt.

Aanbeveling
Op internet lees ik veel negatieve reviews, welke door mij absoluut niet worden onderschreven. Op dinsdagavond laat besteld en vrijdagmorgen in perfecte staat ontvangen =
3 werkdagen zoals beloofd. Zie ook overige opmerkingen.

Extra toelichting
Zie de toelichting per score. Achteraf na de bestelling geschrokken van de vele negatieve reviews >>> mijn ervaring is daarentegen alleen maar positief (mogelijk behoudens de communicatie t.a.v. de afleverdatum, maar dat leverde voor ons geen probleem op)

Lemmens77 10-01-2014 Via de website gekocht

5,8

Redelijk ok website, gevonden wat ik wilde.

1.5 week te laat geleverd, zie algemene omschrijving.

Genoeg keuze!

Aanbeveling
Laat ze eerst maar eens hoger scoren op kieskeurig.nl ;)

Extra toelichting
Order (27-12-2013) niet ontvangen op aangegeven leverdatum (2-1-2014). Hierover een email gestuurd. Antwoord: 'Ik hoop uw order vandaag, uiterlijk dinsdag te kunnen leveren bij u.' Ik vond het een gek antwoord 'ik hoop...'. Naar aanleiding daarvan op zoek gegaan naar beoordelingen van deze winkel en alarmbellen gingen rinkelen. Op maandag (6-1-2014) heb ik gebeld met dezelfde vraag, wanneer mijn order geleverd zou worden. Ik heb niet gezegd dat ik er al een mail over had gestuurd en gek genoeg stond dit ook niet in mijn gegevens, anders hadden zij dat vast gemeld. De telefoniste was niet supervriendelijk, maar kon ermee door. Aangezien de order uitbesteed was aan een Duitse externe leverancier (ze wilde niet zeggen welke), kon ze niet meteen zien wat de status was. Ze zou me erover terugbellen. Dit deed ze binnen een aantal uur en deelde mee dat de order donderdag 9 of vr 10 jan 2014 geleverd zou worden. En ja hoor, op vrijdagmiddag om 12uur is de order netjes bij mij thuis afgeleverd. 1.5 week te laat, maar wel binnen.

frank.neirynck 03-01-2014 Via de website gekocht

De website werkt, alleen wordt het daarna echt muisstil: geen levering, geen antwoord op mail, geen telefonische hulp, behalve 36 keer hetzelfde bericht op het automatisch antwoordapparaat: niets.

Op het bij het moment van bestelling heeft de firma het over

Assortiment
Fysisch hebben ze waarschijnlijk niets in hun winkel, behalve loze beloftes. Daarvan hebben ze er duizenden, onmiddellijk leverbaar.

Aanbeveling
Zelfs aan mijn ergste vijand wens ik MaxICT en consoorten niet toe als leverancier, sorry, kandidaat leverancier: ze leveren niet.

Extra toelichting
De website werkt, alleen wordt het daarna echt muisstil: geen levering, geen antwoord op mail, geen telefonische hulp: niets. Op het bij het moment van bestelling heeft de firma het over "voorraad: 4" en "levering in 1 tot 3 werkdagen". Na betaling werd dat in "Mijn Max" op 30/12/2013 plots aangekondigd als "Verwachte leverdatum: 3 januari 2014". Even later is "de order is doorgestuurd en zal door onze leverancier direct naar uw adres worden verzonden. Vanwege deze directe levering ontvangt u geen verdere updates of verzendbericht." En dan niets meer. Het "voorraad: 4" was dus overduidelijk gelogen. Bestaat dit bedrijf wel?

Enrique 01-01-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen wel. Levertijden komen ze niet na. Betaalt via Ideal. Weken nodig om je geld terug te krijgen.

Slechte klantenservice. Beloven van alles. Komen niks na.

Assortiment
Volgens website alles op voorraad. In werkelijkheid nalevering of onbekende levertijd na betaling met Ideal.

Aanbeveling
Ik ben een echt online besteller. Nooit problemen bij welke webwinkel dan ook. Dit is echt met afstand de slechste webwinkel ooit!

Extra toelichting
Echt mensen, bestel helemaal niks bij dit verschrikkelijke bedrijf. Dozenschuivers eerste klas. Bahbahbah. Je betaalt met Ideal vooraf omdat volgens de site de bestelling op voorraad is. Na betaling krijg je bevestiging met onbekende levertijd. Geld terug krijgen moet je 100x voor bellen. NEVER NOOIT MEER!

A.M.P. 11-12-2013 Via de website gekocht

3,5

Weinig op aan te merken, heb niet lang hoeven zoeken omdat ik op zoek was naar een specifiek artikel. Jammer dat je verplicht een account moet aanmaken.

MaxICT maakt reclame met levering binnen 24 uur, daar rekende ik dus ook op, want ik had het artikel snel nodig. Artikel was op voorraad, stond erbij, dat en de 24-uurslevering deden me hier bestellen. Eén dag later was de betaling ontvangen en kreeg ik een update dat het artikel was verstuurd. Nu (8 dagen later) nog steeds niets ontvangen. Ik wacht nog op een e-mailreactie die is beloofd.

Assortiment
Geen mening over, was op zoek naar een specifiek artikel en dat was hier voorradig.

Aanbeveling
Adverteren met 24-uurslevering en dat niet nakomen noem ik een valse belofte. Dat maakt een bedrijf voor mij onbetrouwbaar. Ik zal hier niet meer bestellen.

Ummelke 25-11-2013 Via de website gekocht

2,3

De site ziet er zeer amateuristisch uit. Onduidelijk ingedeeld en lastig zoeken.

Televisie besteld, levertijd tussen 1-3 dagen. De 5e dag had ik de TV nog niet. Contact gehad met MAXICT, maar daar kwam uit voort dat ze niet wisten waar de TV op dat moment was. Toen de TV geannuleerd.

Aanbeveling
Slechtste ervaring ooit!Aanvulling op mijn betoog. NOG STEEDS niet mijn geld retour ontvangen na annuleren. Dit is inmiddels al 16 dagen geleden. Gebeld, maar dan krijg je te horen dat het voor 2 december geregeld wordt. Terwijl in de voorwaarden staat dat je je geld binnen 15 dagen terug hebt.

WAARDELOOS!

Extra toelichting
Aanvulling op mijn betoog. NOG STEEDS niet mijn geld retour ontvangen na annuleren. Dit is inmiddels al 16 dagen geleden. Gebeld, maar dan krijg je te horen dat het voor 2 december geregeld wordt. Terwijl in de voorwaarden staat dat je je geld binnen 15 dagen terug hebt. WAARDELOOS!

thedutchrocks 24-10-2013 Via de website gekocht

Toen ik na een paar dagen te horen kreeg dat mijn bestelling niet door ging, kreeg ik een mailtje inplaats van een telefoontje. En toen er over belde over hoe en kreeg iemand aan de lijn die niet erg vond of ik tevreden was of niet sterker nog leek wel of ik hem lastig veel! Onbeleefd was die en was erg! En heb nog steeds geen bevestiging dat ik mijn geld terug gaat krijgen! Dus ik ben bang dat het niet gaat gebeuren.. Aangifte doen is optie dat ik nu aan het overwegen ben

Aanbeveling
Een winkel dat je iets belooft en dan niet waar komt, dan niet achter aan gaat dat je een ander product krijg of je geld terug krijg, waar je zelf achter aan moet, dan iemand aan de lijn krijg die meest onbeleefd man ooit is!, waarom zou ik deze winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Dinsdag(15-10-2013) bestelde ik een LG telefoon met 32GB geheugen kaart. Na een paar uur kreeg ik een bericht binnen dat het vrijdag binnen zou komen. Zonder mij proberen te bellen stuurde ze een mailtje met: Het kan niet worden bezorgd heeft u ander telefoon op het oog.Ik belde ze de ander dag en terwijl ik bezig was met oplossing aan suggereren maar dat werd beschouwd als een discussie. Ik legde mijn situatie uit en dat ik in dat geval mijn geld terug wou om ergens anders te kopen. Maar hier werd geen rekening mee gehouden en de man waarvan makkelijke gezegd kan worden dat die onbeschoft was tegen mijn en niet gaf of ik een tevreden klant was of niet. Zij dat ik het geld terug zou krijgen binnen 5 a 10 werkdagen. Wat ik schandalig vind. En nu nog steeds heb ik geen bevestiging binnen alleen maar dat het gecanceld is zie ik staan. Ik vrees dat ze mijn geld gaan houden!!!(dit kan ik pas bevestigen binnen 31 dagen of als ze het geld terug storten) maar wel kan in bevestigen dat deze zaak mijn de ergste ervaring is van online winkels. Ik heb deze ervaring nog meegemaakt. Nooit nooit nooit bij Maxict!! Slechte zaak ooit! Onbeschofte medewerkers ooit! Geen goed word over te zeggen!

Een nette klant 08-10-2013 Via de website gekocht

3,5

Op zich prima site. Hadden meer filters op mogen zitten. Ik zocht op switches en kan niet eens filteren op gigabit, of minimum aantal poorten ipv precieze aantal.

Artikel op voorraad. Direct leverbaar. Yeah right. Besteld en betaald 's 29 sept 's avonds. 8 oktober geleverd. Slecht verhaal.

Assortiment
Tja, op zich prima assortiment, maar dus niet direct leverbaar. Dat betekent dat ze dus gewoon alles aanbieden wat hun leveranciers aanbieden (en wat zij al dan niet op voorraad hebben). Zo kunnen anderen het ook.

Aanbeveling
Als je alle tijd hebt, dan komt t blijkbaar uiteindelijk wel goed. Zie ook de andere reviews. Maar dat is dus niet wat men voorspiegelt. Ik denk de volgende keer wel twee keer na. Jammer.

Extra toelichting
Men voldoet niet aan de verwachtingen welke men zelf wekt. Zie onderbouwing per score. Jammer. Had graag meer besteld.

Rob uit Breda 04-10-2013 Via de website gekocht

verplicht om via website te bestellen en vooruit te betalen voor iets wat op voorraad zou zijn maar in werkelijkheid 9 dagen gaat duren (maar dat hoor je pas achteraf)

uitgelegd dat 24 uurs levering toch echt 24 moet zijn zeker als het op voorraad is in Nederland, onacceptabel als het na aandringen nog steeds ongeveer 1 week blijft, erg slecht dat je zelfs voor afhalen moet betalen

Assortiment
ze zeggen op de website op voorraad, en aan de telefoon zijn er zelfs 13 stuks op voorraad, dat blijkt dan bij hun leverancier te zijn, en kun je ruim een week wachten voordat ze zouden leveren

Aanbeveling
opdracht maar bij deze firma gecancelled en geld terug laten storten, kies voor een paar euro meer aub een grote keten uit waar je van op aan kunt!! doe het jezelf NIET aan, is geen keurmerk waard

Extra toelichting
dit is wat er op de website staat: (tussen haakjes mijn klantbeleving van deze firma) Waarom Max ICT Snelle levering binnen 24 uur (in mijn geval dus 9 dagen) Goed bereikbaar per e-mail, telefoon en chat (erg lang moeten wachten voordat er iemand opneemt en erg lang in de wacht moeten staan) Bestellen en afhalen in de conceptstore (klinkt heel leuk maar daar hebben ze het dus ook niet op voorraad en je moet extra betalen voor het ophalen) Zeer uitgebreide betalingsmogelijkheden (je moet gewoon vooruitbetalen dus hoe uitgebreid wil je het hebben?) Betrouwbare organisatie (wat is betrouwbaar als er gezegd wordt dat het 24 uurs levering is, je het onderdeel de volgende dag kan halen omdat er 13 op voorraad zijn en als je dan je verplichte aangemaakte account checkt dit 9 dagen blijkt te zijn) Scherpe prijzen op alle producten (de prijzen zijn goed maar nakomen van afspraken is ook wat waard, je moet wel kunnen leveren) Handige tools via Mijn Max (ik zou niet weten welke) Slimme adviseurs voor koopadvies (zo slim dat ze iets wat op voorraad ligt 9 dagen moet duren om het in Nederland af te leveren, een pakket naar Australië sturen en dan naar Nederland en terug naar Australië duurt net zo lang om maar een idee te geven) Ruim 620.000 artikelen (zijn die dan op voorraad bij hen of hun leverancier?) Zakelijk kopen op rekening helaas heb ik geen zaak) een advies: koop ergens anders!

Daster Munro 06-09-2013 Via de website gekocht

Als er al sprake kan zijn van service.
Dit is werkelijk een onvoorstelbaar slechte webshop. Brancheorganisaties van webshops moeten dit soort ondernemingen nu echt eens gaan weigeren.

Aanbeveling
Zeer onbetrouwbare partner. Telefonisch onbereikbaar maken is wel heel erg kinderachtig.

Extra toelichting
Tekst van onze email aan MAXict: Op 3 augustus j.l. bestelden wij bij u een Sonim XP3.2 Quest PRO gsm telefoon. De bestelling is op 6 augustus bij ons afgeleverd, onder factuurnummer 201319667. Het apparaat bleek defect (DOA) te zijn en is in overleg met u, onmiddellijk teruggestuurd. Op 7 augustus is de ontvangst ervan door u bevestigd onder uw RMA-nummer 10923239, tevens is dat het ordernummer. Dit is inmiddels allemaal een maand geleden, zonder dat wij ooit nog iets van u hebben vernomen. Inmiddels bent u telefonisch onbereikbaar, omdat uw telefoon zonder onderbreking een meerkeuzemenu afspeelt, dat verder nergens op reageert. Ik verzoek u dringend mij een voorstel te doen om deze bestelling passend af te wikkelen.

mmxsnf 19-08-2013 Via de website gekocht

1,3

site is ondanks dat je weet wat je wil hebben slecht bruikbaar om je product te vinden

telefoon van meer dan 860 euro terwijl de advies verkoop prijs 800 was. na net iets meer als 6 maanden laat het scherm los (lijm laat los) duidelijk geval van ondeugdelijk product. de extra service die je krijgt voor de ruim 60 euro boven de advies prijs = 0. ondanks vriendelijk vragen willen ze geen voorstel doen om een passende regeling te treffen.

Aanbeveling
zeer slechte service, nog niet eerder meegemaakt bij een webwinkel ondanks dat ik al mijn elektronica online aanschaf

Extra toelichting
het feit dat er geen enkele regeling te treffen is bij een product dat overduidelijk fabrieksfouten vertoond. dit op een telefoon die ruim 860 euro heeft gekost wat ruim boven de advies verkoop prijs ligt.

janhuntjens 12-06-2013

2,7

De website werkt goed. Het bestellen was gemakkelijk en de e-mails omtrent orderstatus waren duidelijk. De verzending van het product was naar verwachting.

We hebben twee producten besteld mij Max ICT (Matrox DualHead2GO grafische kaarten, voor het aansluiten van twee beeldschermen op één laptop).

Het eerste product begon in week 1 problemen te vertonen. Na onderzoek van onszelf bleek dat dit aan een defecte bijgeleverde kabel lag. We hebben vervolgens contact opgenomen met Max ICT. Max ICT verklaarde dat een nieuwe kabel niet geleverd kon worden, en dat het hele product dan terug zou moeten voor RMA. Nou, oké dan, dat kan je eigen procedure zijn. Toen ik verklaarde dat ik het geen echt fijne oplossing vond, kreeg ik geen reactie meer op mijn berichten. Na meermaals aandringen eindelijk een reactie: Ik mocht de kabel aan hun sturen, want hun mochten de kabel ook los aan Matrox retourneren. Zo\'n 3 tot 4 weken later had ik een nieuwe kabel. (... In de tussentijd heb ik uiteraard al zelf een kabeltje voor een paar euro besteld, want ik wilde niet wachten).

Toen, enkele maanden later, ging de tweede Matrox kaart kapot. Het product werkte in zijn geheel niet meer. We konden, door de twee matroxes en identieke setups, prima componenten uitwisselen om het probleem vast te stellen. Dat probleem bleek de Matrox zelf te zijn. Er werd bij Max ICT een RMA aangemaakt, en we hebben het defecte product opgestuurd (22 maart 2013). Twee weken later zochten we contact met Max ICT, en kregen we antwoord: "Momenteel hebben wij geen statusupdate.". Na meerdere malen aandringen kregen we als enige reactie dat "Matrox haar voorwaarden had aangepast, en er veel onduidelijk in de markt is". Uiteindelijk hebben we een vervangend danwel gererpareerd product terug mogen ontvangen (14 mei 2013), bijna 9 weken later.

Nu blijkt dat het product weer defect is. Deze keer werkt het wel nog, maar knippert één output naar een scherm. Ook dit hebben we door de twee identieke set-ups weer goed kunnen testen en het probleem blijkt weer in de Matrox kaart te zitten. Op dit moment hebben we aangekaart dat we veel downtime ervaren bij dit product, en dat we niet zitten te wachten op weer een reparatie van 8 weken. Wij hebben een forward swap optie voorgesteld aan Max ICT, waarbij we het defecte product graag opsturen na het ontvangen van een vervangend product, met de vraag of dat mogelijk is. Hier ging Max ICT in hun reactie niet op in: We ontvangen weer de standaard e-mail: "RMA procedure". Na weer aandringen krijgen we eindelijk een inhoudelijke reactie op onze vraag: Max ICT maakt het allemaal niets uit. Ze zeggen duidelijk dat zij ons in het geheel niets verplicht zijn, en dat we van Matrox afhankelijk zijn. Sterker nog: Het staat ons uiteraard vrij "om zelf contact op te nemen met Matrox om te kijken of zij bereid zijn het product te vervangen".

Kortom: Max ICT helpt je absoluut niet verder. Ze schuiven al hun verantwoordelijkheden af op hun leverancier en schepen je af met standaard e-mails.

Mag ik een wijze raad geven: Als je de Pricewatch gebruikt, betaal liever een paar euro meer en bestel bij een fatsoenlijk webshop, eentje die je wel helpt.

Aanbeveling
Slechte after sales. Neemt geen verantwoordelijkheid bij het leveren van ondeugdelijke/defecte producten en helpt je liever niet.

t0mster 09-06-2013

1,5

De live status van de website is totaal onbrouwbaar. Geen track en trace om je bestelling te volgen. volgens mij hebben ze zelf een zeer beperkte vooraad en laten ze veel afhandelen door hun toeleverancier waarop ze zelf geen controle hebben. kortumz aken die bij andere webwinkels wel goed op orde zijn, missen bij max-ict

het afhalen in de conceptstore vond ik wel makkelijk

omdat mijn bestelde product niet naar wens functioneerde, ben ik besloten het terug te brengen ( in tilburg ). op hun site adverteren ze in het groot met "30 dagen niet goed geld terug".
ik ontving een e-mail dat het eigenlijk niet kon en pas nadat ik een uitgebreide verhaald had gemaakt en hun er nogmaals op wees dat ze adverteren met 30 dagen nggt kreeg ik een rma nummer.
we zijn inmiddels een maand verder en nog mijn geld niet terug gehad. ik greeg net als reactie "wij wachten op onze leverancier voor een update".
ik goed toch geen zaken met hun leverancier?. zij moeten gewoon een credit maken. ik heb niet eens zin gehad om te reageren op de e-mail maar om toch mijn ontevredenheid te tonen krijgt max-ict een zeer slechte revieuw.

Assortiment
veel items die ze naar mijn mening niet zelf op vooraad hebben. hoewel wel die verwachting word gewekt

Aan niemand

komop max-ict. jullie formule moet anders om de zelfde ervaring te krijgen als andere webwinkels.

John W van Wijk 12-04-2013

Ik heb op Woensdag 10 april 2013 een Rexel 4 gaats perforator besteld.
Op Donderdag 11 april AM 11:25 uur had ik hem al in huis;
Een perfect product met 4 regelbare stands, keurig bezorgd door een uiterst vriendelijke medewerker van GLS, de aangesloten bezorgdienst.-

Hierbij mijn oprechte waardering voor uw goede fasciliteit
als diensverlenend bedrijf ! -
Zeer graag tot een volgend keer !-

Als Jullie wat meer tijd nodig hadden gehad, had ik dat ook begrepen.
Veel mensen begrijpen niet dat MAX ICT net zo goed als bedrijven als
Neckermann en Bol; afhankelijk is van het aanbod en de snelheid van derden,
die producten toeleveren.
In mijn geval was dat gisteren STAPLES.
Hierbij is MAX ICT een bundelende factor waar alles in 1 keer te doorzoeken is
en in 1 keer af te rekenen is.
Dat is voor een klant alleen maar enorm handig, tijd en kosten besparend.
Ik beschouw MAX ICT dus als een dienstverlenend bedrijf.
Goede ideologie met een fantasties assortiment !

Zwengel 27-03-2013

Treurig beleid mbt inwisselen cadeaukaart. Bij de vraag om een reactie blijft deze uit, mijns inziens niet bepaald klantvriendelijk. Nooit een bestelling via deze webshop.

b.vissers83 06-02-2013

Algemeen

Ik was op het internet opzoek naar een tablet om te bestellen voor thuis gebruik en kwam op max ict de Asus ASUS Transformer Pad tegen.
het leek mij wel een geschikte tablet voor wat ik er allemaal wilde doen.
na wat te hebben rond gevraagd binnen mijn sociale kringen vrij veel positieve informatie ontvangen over max ict.

Verzending

Het bestellen en verzenden ging zonder enig probleem heb voor ik mijn bestelling nog even contact opgenomen met Max ICT over het product en de verwachte levertijd van het product gezien eerdere reviews en de verwachte levertijd klopte aan die aangegeven was op de website en de daarwerkelijke levertijd

Aftersales

Heb na mijn bestelling nog contact opgenomen met Max ICT gezien ik nog opzoek was naar een hoes voor mijn tablet en ging hun vragen welke ze zouden aanraden voor de tablet en waarom. dit was ook zonder problemen verlopen en de hoes die aangeraden werd voldoet aan de dingen die ik graag heb van een hoes.

CornelisW 12-01-2013

1,3
Bij de bestelling ging het al mis: de betaling zou niet zijn gedaan. Pas na twee mailtjes (waarop niet gereageerd werd) en een telefoontje werd de fout in de administratie hersteld. Volgens de website zou de printer in voorraad zijn. Dat bleek niet zo te zijn; ik kreeg een 'dame' aan de telefoon die me op wat onvriendelijke wijze vertelde dat 'het op voorraad zijn" betekende dat binnen enkele dagen de printer bij hun afgeleverd zou worden. Na een week was de printer nog steeds niet afgeleverd. Na verschillende telefoontjes en e-mails heb ik gesteld dat de aflevering binnen een week moest plaats vinden anders zou ik de bestelling annuleren. Uiteindelijk pas na twee weken werd de printer bezorgd.

oostelbos 31-12-2012

Top winkel, handig z'n afhaal punt in Tilburg! Wordt na gebeld wanneer het product binnen is in Tilburg. Het was op tijd binnen en je wordt netjes geholpen!

RvanHelvert 30-10-2012

Het product wat ik kocht, was snel geleverd met goeie service. Max ICT is echt een aanrader voor de mens die wel en niet veel van Computers afweet. Je zal altijd geholpen worden. Echt top!

Saskia65 24-10-2012

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer vriendelijk en behulpzaam ben bejegend. Voor mijn autistische zoon was ik op zoek naar een goedkope manier om toch een goede game pc in elkaar te zetten, en de medewerker heeft echt op alle punten meegedacht en geprobeerd voor zo weinig mogelijk een zo goed mogelijk product te zoeken. Mijn ervaringen zijn tot nog toe uitermate positief te noemen.

liesislief1 23-10-2012

Ik heb op maandag 15 oktober 2012 mijn iPod touch bij max ICT besteld. Er stond een leverdatum bij van 1-3 werkdagen. Ik heb mijn iPod touch netjes op woensdag 18oktober mogen ontvangen. Ik had daarvoor nog telefonisch contact opgenomen voor als er iets zou veranderen of ze mij dat dan door wilden geven. Ik werd super vriendelijk geholpen door een mannelijke medewerker en hij had mijn order in zijn volg systeem gezet voor als er iets mis zou gaan. Ik ga in de toekomst zeker meer bestellen bij max ICT. De manier van zaken doen is erg fijn en je word goed geholpen.

b lageveen 22-10-2012

September 2011 heeft mijn zoon hier een laptop van Asus gekocht , snel geleverd alles prima. Tot de laptop mankementen kreeg , er zat een pick up en return garantie van Asus op dus contact met Asus en laptop werd opgehaald .
Na 2 weken bericht er moesten onderdelen besteld , weer na 2 weken laptop kon niet meer gerepareerd worden er was een restitutie mogelijk en dit zou dan 12 weken in beslag nemen.
Mijn zoon zou 4 weken daarna beginnen aan een studie waarbij hij de laptop nodig had , dit heeft hij aangegeven bij Asus met de vraag of ze dit niet sneller konden afhandelen of evt een vervangende laptop voor hem hadden .Na weer 2 weken alleen restitutie mogelijk.
3 Oktober maar weer eens contact gehad met Asus die berichte terug dat de creditatie was verwerkt direct contact opgenomen met Max -ict . Reactie via emal men wist daar van niks en het kon nog wel 12 weken duren voordat er een restitutie was.
Mijn zoon heeft al die maanden gewerkt met een geleende laptop die niet aan de eisen voldoet voor zijn opleiding , dus moeders maar eens gebeld met de ombudsman ; advies u bent klant bij Max-ict die moeten u schadeloos stellen.
Telefonisch geprobeerd de RMA van Max-ict te bereiken daar wordt je dus niet mee doorverbonden je kunt alleen mailen en dan krijg een vaag mailtje terug .
Een hele slechte klachten afhandeling en after sales.

mariusjr 24-11-2012

Snel geleverd, alles prima. Maar toch geef je maar een 6 voor de levering?

Verder lijkt je review meer een klacht tegen Asus maar reageer je op Max-ICT af.

L.Gutter 03-10-2012

3,7
Zaterdag via tweakers bij Max ICT terecht gekomen voor de AKG K550. Alles leek ideaal, superscherpe prijs en nog 3 op voorraad. voor de zekerheid kon ik ook de voorraad vernieuwen op de site, dit dus gedaan en nog steeds 3 op voorraad. mooi, moet dan dinsdag in huis zijn toch? met iDeal betaald, en dan wachten.
maandag de hele dag niks gehoord, ook de bestelstatus op de site is hetzelfde gebleven sinds zaterdag. (in behandeling)
raar, hij zou toch verzonden moeten zijn, was immers op voorraad bij bestellen.
Dinsdag nog steeds niks gehoord, dus maar eens gemaild waarom het zo lang duurt.
vandaag een mailtje terug gekregen dat het artikel uit het assortiment gaat en het niet meer op voorraad was!!! dus dan heb je een live update functie op de site, maar die is voor geen cent te vertrouwen? mooi is dat, heb je dus niks aan!
afrader dus, de voorraad op de site klopt blijkbaar niet, live update betekent NIET live update, en je moet zelf gaan mailen voor ze er verder iets mee doen...
eerlijk is eerlijk, mailcontact was wel snel daarna, maar voor mij weegt dit niet tegen de rest op.

mariusjr 24-11-2012

Je geeft aan dat je snel antwoord kreeg op je vraag, maar toch geef je een 5 voor de bereikbaarheid?

Timmah 20-09-2012

Een tijd geleden heb ik pc componenten aangeschaft bij Max ICT. De spullen zijn netjes binnen gekomen en je wordt op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Max ICT verkoopt veel producten dus ik heb alle componenten bij hen kunnen kopen.

Nadat alle componenten waren binnengekomen en ik de pc in elkaar heb gezet bleek dat de voeding defect was. Dit heb ik gemeld bij Max ICT en ik heb netjes mijn geld teruggekregen en een andere voeding kunnen bestellen. Hierbij heb ik maar 1 dag zonder voeding gezeten. De aftersales is dus goed qua levering van producten. Maar ik moet wel zeggen dat ik redelijk lang op de creditnota heb moeten wachten. Maar in vergelijking met andere bedrijven zijn zij daar nog wel wat sneller in.

Een nadeel vindt ik wel dat de producten niet gemakkelijk te vinden zijn op de website. Ze hebben wel veel producten maar ze zijn niet gemakkelijk te vinden.

Verder leveren ze goede producten en hebben ze en goede service. Zolang je zelf netjes blijft zullen zij dat ook zijn.

rbruinsma 02-09-2012

2,5
Inmiddels meer dan een maand geleden een Lenovo ThinkPad & IdeaPad 90W Slim AC/DC combo adapter bij MaxICT gekocht. Na een paar dagen werd de adpater geleverd (niet zoals op de website vermeld staat de andere dag). Direct na gebruik van de adpater maakte deze een zoemend geluid. Ik heb dit direct bij MAXICT gemeld via de Email en een RMA nummer aangevraagd. Eindelijk na een week een reactie dat ik contact met LENOVO zelf moest opnemen om de adapter om te ruilen. Helaas een betaal per minuut nummer maar toch maar gebeld. 20 minuten later wist LENOVO mij te vertellen dat ik toch bij MAXICT moest zijn. Vele telefoontjes en emails later (inmiddels 3 weken verder!!) dan toch een RMA nummer van MAXICT ontvangen. Adapter opgestuurd en weer twee weken later bericht dat ik een nieuwe adpater zou ontvangen. Goed 5 weken later helemaal gelukkig, maar helaas.... Bij openen van de nieuwe SLIMLINE adapter vind ik een STANDAARD adpater.. Met andere woorden, 5 weken verder, 125 euro kwijt en geen Adapter die ik besteld had. Waardeloze klacht afhandeling bij MAXICT, wees gewaarchuwd!

rbruinsma 06-09-2012

Een paar dagen na het plaatsen van deze review een email van Maxict ontvangen met een excuses en ik heb inmiddels alsnog een nieuwe SLIMLINE adapter ontvangen.

Delerious 21-08-2012

1,5
Ik had op Donderdag iets besteld, zou het binnen 24 uur binnen krijgen. Dus ik blijf Vrijdag de hele dag thuis met dat heerlijke weer en krijg dan die avond een mail dat het 20 augustus, op Maandag, werd geleverd. Daar ging mijn Vrijdag. Maandag weer thuis gebleven en weer geen bezorger. Weer die avond een mail, krijg ik te horen dat het 21 Augustus word geleverd, op een Dinsdag. Ik kon dus niet thuis blijven en mijn buurvrouw moest het aannemen. Ik kom dus terug, kijk op de verpakking. Precies wat ik besteld had! Altans, dat dacht ik. Ik probeer het in mijn computer te doen. Past niet... Ik ga dus kijken wat er nou precies aan de hand was. Ze hadden mij het verkeerde verzonden maar wel in het goede doosje. Ik voel me hierdoor licht opgelicht. Ik wil het nu dus terug zenden moet ik aan allemaal eisen voldoen om het terug te verzenden en duurt het nog zeker 14 dagen tot ik mijn geld terug krijg. Nooit meer iets bij MaxICT kopen dus!

Site: Zeer onoverzichtelijk en ouderwets.
Bereikbaarheid: Via de mail, geen direct antwoord.
Bestelling en levering: Absoluut rampzalig.
After sales: Totaal nutteloos.

Ronnie_ron 29-07-2012

4,2
Netbook besteld, bleek dat het scherm defect was.
Retour gestuurd, echter deze werd gerepareerd en dus naar Acer gestuurd.
Heb hem pas na weken terug ontvangen!!!
Wat was ik flauw: bij een DOA krijg je norgmaal gesproken per ommegaande een nieuwe!!!
Of dat niet genoeg was, heb ik 6 keer moeten bellen om te vragen of ik de verzendkosten (die ik hab betaald voor het retour sturen) terug kon krijgen...
Uiteindelijk toch terug ontvangen, maar ik koop hier nooit weer iets!!!!

W.v.h 20-07-2012

Inmiddels twee keer hier iets besteldt. De eerste keer weken op mijn bestelling moeten wachten terwijl het product op voorraad bij leverancier stond. De tweede keer zelf verkeerde product besteldt, bij retour aanvraag kreeg ik te horen dat ik een restockkingsfee moest betalen van 25% nog nooit van gehoord en totaal belachelijk! Wat is er gebeurt met het recht van retour?

DsdeJong 14-12-2012

Ik hoop voor je dat je dat niet hebt betaald. Je hebt het recht op volledige teruggave indien je je bedenkt en dit binnen 7 dagen na ontvangst duidelijk maakt. Hooguit moet je de verzendkosten betalen voor retourzenden. Verder mag men niets rekenen.

Als ze dit wel gedaan hebben zou ik die 25% alsnog terugclaimen met deze info achter de hand: http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand
Of: BW 7, Art 46d.

jossi 16-07-2012

5,5
Bij MaxICT besteld vanwege de grote voorraad (37). Na enkele dagen (zonder bericht) 1 geleverd. Na navraag is er na 6 dagen de 2e geleverd, terwijl de voorraad nog steeds op 30 stond. Op mijn vraag waar nu de 3e bleef, zou hij na ong. een week nog geleverd worden (met zoveel voorraad???). Onbegrijpelijk en je krijgt ook geen antwoord hoe dit komt. Wegens tijdgebrek (ivm vertrek naar buitenland) de 3e geannuleerd. Na ongeveer 1 week het geld teruggestort gekregen. Ik zal er nooit meer kopen, want het blijkt een onbetrouwbaar bedrijf.

Danny33232 25-06-2012

Tablet besteld via webshop, werd aangegeven dat er 65 op voorraad waren en binnen 24 uur geleverd kon worden.
Besteld en netjes bevestiging gekregen dat hij de volgende dag geleverd zou worden.
Na 2 dagen nog niets gekregen en opgebeld, kreeg ik te horen dat hij niet op voorraad is en pas in de loop van volgende week zou komen.
Hierop geannuleerd en dan moet je ook nog eens 10 dagen wachten voordat je je geld terug krijgt.

Waardeloze zaak, zal hier nooit meer iets bestellen!!!!

Danny33232 27-06-2012

Update:

Na 10 dagen nog steeds het geld niet terug op mijn rekening.
Hiervoor gebeld en de toezegging gekregen dat het geld direct overgemaakt zou worden.
Toen het er om 16:30 nog steeds niet op stond een mail gestuurd met de vraag waarom dit allemaal zo moeilijk is.
Hierop geen antwoord meer gekregen.
Volgende dag gebeld en naar rob gevraagd die mij de toezegging had gedaan.
Werd ik in de wacht gezet en pas toen is het geld overgemaakt, kreeg mail van pay-pal dat het geld was terug gestort.
Heb vervolgens de telefoon maar opgehangen....

W.Willemsen 21-06-2012

4,3
Naar aanleiding van mijn vorige review,heeft maxict contact met mij gezocht .Men zou kijken waar het fout was gegaan,diezelfde dag is het geld nog terug gestort.

Jan Weijzen 19-06-2012

3,7
Printer besteld op 7 juni en geleverd op 18 juni. Dit ondanks dat op de website vermeld staat voor 16:30 besteld, dan volgende dag geleverd en "direct leverbaar".
Informatie over voortgang van bestelling is irrelevant.

W.Willemsen 17-06-2012

3,5
Inmiddels 17-06 Maxict beweerd mijn betaling niet ontvangen te hebben,heb contact met de bank gehad,
Daar verteld men mij,"als het bedrag van uw rekening is afgeschreven kan u ervan op aan dat het op de tegen rekening is bijgeschreven".Dus ben ik bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.

M. Teurlings 14-06-2012

4,5
Als Max ICT de order laat afhandelen door de leverancier, hebben ze bewust geen controle er meer over. Ze berichten je ook niet over het feit dat ze het aan een leverancier overlaten, dat heb ik helaas zelf op de site moeten ontdekken.
Als ik zelf geen contact opgenomen zou hebben, had ik nog steeds moeten wachten, ze weten dus echts niets zodra ze het uit handen geven.
Dat ik wederom 2 extra, buiten de 3 extra dagen dagen het niet binnenkwam, deed ze niets. Ze zeiden dat het nu eenmaal zo was. Gewoon mij mededelen "dat ze de opdracht niet konden vinden" Fijne aftersales.
Nu maar hopen dat het maandag binnen is, inmiddels heb ik dan 8 werkdagen moeten wachten op iets dat na 2 werkdagen binnen zou zijn. Natuurlijk hebben ze wel direct het factuurbedrag ontvangen.

Marc Teurlings 20-06-2012

Update: netjes van maandag tot woensdag gewacht. zelf maar weer gebeld, MaxICT laat helemaal niets weten. Je snapt het wel, ik kreeg weer van Dave te horen dat de bestelling er weer niet was en ik nogmaals 2 dagen moest wachten. De sales manager is elke keer dat ik hem wil spreken "net in vergadering" gegaan. Ze vinden het niet jammer voor hun klanten en vertellen me dat ik maar moet wachten.

W.Willemsen 05-06-2012

Inmiddels mijn bestelling geannuleerd op 24-05, men zou het bedrag crediteren. Inmiddels 05-06 naar heen en weer mailen beweert men het bedrag gecrediteerd te hebben,helaas zit nog te wachten.

Leo 1 01-06-2012

4,3
Printer all in one besteld maar er zat geen fax functie op dit medegedeeld of hij kon worden omgeruild, dit was mogelijk maar koste mij €75,= ex btw plus de verzendkosten (de pinter was 275,=)er viel niets aan te veranderen ,ronduit een schandalig bedrag

W.Willemsen 01-06-2012

4,5
Men plaatst producten als zijnde voorradig op site terwijl dit niet het geval is.
Na 6 dagen zelf maar contact opgenomen te hebben,kreeg ik inderdaad te horen dat het product niet op voorraad was en ook niet meer leverbaar(voorraad was 47?????).
Dit is mij 2 keer overkomen.

john4203 31-05-2012

De website oogt erg professioneel qua voorraadvermelding. Maar zoals tegenwoordig bij veel webshops is dit slechts een lokkertje. Eenmaal besteld (én vooraf betaald) blijkt de levertijd van het "op voorraad" zijnde artikel ineens 1 tot 2 weken. Voor de rest is de afhandeling overigens prima. Dus: als levertijd geen probleem is, dan is Maxict een prima winkel. Heb je echter haast met je aankoop, dan kun je beter elders je heil zoeken.

Paul1234567890 23-05-2012

De levertijden kloppen niet. Dit had volgens hun te maken met de leverancier, en omdat deze in Duitsland zat. Ik heb hier geen boodschap aan. Ik bestel bij hun en ze geven een levertijd aan van 1-4 dagen (verschillende artikelen). Dus of levertijd aanpassen, of betere afspraken maken met de leverancier. Niet de klant er in laten trappen toch te kopen door de korte levertijd, en daarna hopen dat er geen ergernis ontstaat. Dat kan in mijn ogen de enige werkwijze zijn, ook wel misleiding genoemd.

theodric 15-05-2012

3,8
They do not reply to e-mails sent to their customer service address, meaning they successfully waited out my legally-entitled two-week cooling-off period. I will never buy from this shop again.

Barryvermeulen 19-04-2012

1,5
Website niet up to date. Beschikbaar=niet beschikbaar / Geen reactie op mail.
Gaf aan: Nog beschikbaar, eenmaal 3 stuks besteld en helaas niet meer leverbaar.
Geld een paar dagen kwijt. Zouden ze een vergelijkbaar product tegemoet komen, komen ze met een veel duurder en slechter product aan.
Zoek je zelf een vergelijkbaar product, en vragenn ze daar de hoofdprijs voor.

Tim Janssen 28-03-2012

Op woensdagmiddag een nieuwe HP notebook uit het actiegedeelte van de website besteld omdat bij Max ICT de scherpste prijs van toepassing was.
Netjes een uur later een bericht ontvangen dat mijn order klaar stond om te worden verstuurd en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. 's Avonds ontving ik netjes een track & trace-link, mijn notebook was al verzonden!
De volgende ochtend stond de koerier netjes aan de deur met mijn bestelling. Prima verpakt en keurig op tijd.
Een dag later van Max ICT een mailtje gekregen met de vraag of alles naar wens was, en dat was het! Netjes dat ze zelf actief om informatie vragen. Ik kan Max ICT zeker aanraden.