Licentie-Shop.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie-Shop.com.

Licentie-Shop.com stelt zich voor

Op zoek naar betaalbare software? Van een Officepakket tot antivirus en zelfs games. We hebben het allemaal! Ons assortiment wordt wekelijks uitgebreid. Wanneer je nu besteld heb je het ook direct in huis. We sturen alles inclusief factuur per email. Bestellen gaat snel, vul je naam en email in en klaar ben je. Geen hele lange formulieren meer. Betalen? Dit gaat uiteraard veilig, is altijd gratis, ook achteraf! Zelf niet zo handig? Geen probleem elk product heeft een uitgebreide en eenvoudige handleiding die geschreven is in Jip en Janneke taal zodat iedereen het begrijpt. Nog steeds hulp nodig? Onze klantenservice staat voor je klaar (oké soms zitten we ook). We zijn bereikbaar per email, telefoon, en live chat. We hopen dat we snel iets voor je kunnen betekenen.

Schrijf een review voor deze winkel

Florens 12-07-2021

Goedkoop. Dat kan je zeker wel zeggen. En dan ga je er al een beetje vanuit dat de service dan wat minder is. Maar daar heb ik echt niks van gemerkt. Een duidelijk installatie handleiding. En ook de website is zeer goed en snel bereikbaar. Contact met de klantenservice niet nodig gehad. Want alles verliep zonder enig probleem.

Bert 08-07-2021

Vooraf helder en duidelijk advies gekregen over een nieuw office pakket. Voor mij was het daarna een kwestie van installeren en activeren. Simpel en makkelijk, en dat is een compliment waard voor een leek/digibeet als ik.

roger 08-07-2021

Goedkope software en word kant en klaar geleverd met downloadlink en makkelijke handleiding. Ondersteuning is snel en geeft goede duidelijke antwoorden.

Vincent Dissel 08-07-2021

De website zit goed in elkaar. pagina's laden snel, ik heb snel gevonden wat ik nodig had. En kon veel informatie vinden wat ik nodig had. Ik zeg expres niet alles want ik moest toch nog wat vragen. Maar ook daarin scoort Licentie shop goed. Levering gaat zoals beloofd direct via de mail dus ook dat kunnen ze wel. Goede klantenservice en een goede shop.

Wenda 07-07-2021

Laat ik beginnen met de levering, ging perfect. na mijn bestelling is deze gelijk in mijn inboxje gekomen. Dus dat is ideaal. En ja zo ging de rest ook allemaal, bestellen, betalen. Ook belangrijk het product natuurlijk. Deze werkt na behoren en werkt goed. Een shop waar ik graag nog een keer zou willen bestellen.

Kooyman 07-07-2021

Via kieskeurig terecht gekomen bij Licentie shop voor een code voor Office. Alles gecheckt, maar toch soms wil je toch nog even die extra bevestiging. Dus ik gebeld, werd in de wacht gezet voor een paar minuutjes en daarna werd ik netjes en vooral goed te woord gestaan. Al mijn vragen werden beantwoord en ik kreeg een goed gevoel. Het bestellen vindt ik zelf erg makkelijk en vooral geen gedoe. Alles komt netjes per email binnen en direct in mijn inbox in plaats van de spambox. Gewoon een hele fijne shop ervaring.

Peter leclerc 06-07-2021

leuke zelf gemaakte productomschrijving. een keertje geen standaard tekst bij een omschrijving. Dat is namelijk ook wel eens fijn om te lezen. Omdat ik jullie als bedrijf zijnde nog niet echt ken probeerde ik wat meer informatie te vinden dit ging goed. alleen wel veel zoekwerk, had dit graag wat meer naar de voorgrond gehad. Maar als je eenmaal weet wat je wil, dan is bestellen super makkelijk en echt heel snel. Product werkt inmiddels een week naar tevredenheid.

Marcus 05-07-2021

Snelle shop, waar niet heel veel keus is naar mijn smaak. Maar wat ze hebben is erg goed geprijsd. Ja er zijn nog goedkopere shops maar dat is altijd illegaal spul. Ik heb nu al zo vaak een professional plus pakket gekocht welke na een maand niet meer werkte. Licentie shop verzekerde mij dat dit niet gebeurde bij hun thuisgebruik en studenten pakket. Legde alles goed uit en de 2500 kopersbescherming trok me over de streep. Ze hebben al eerder om feedback gevraagd maar wilde niet al na een week iets invullen.

Maar het pakket werkt nog steeds goed. En ben nog steeds errug tevreden over alles

Mary Ijssel 01-07-2021

Ik heb gekozen voor deze shop omdat de prijs erg scherp was, en de reviews waren vrijwel allemaal positief. Dat vindt ik namelijk wel belangrijk. Ik kan het product namelijk niet ophalen en moet er maar vanuit gaan dat het daadwerkelijk wordt verzonden.

Het bestellen gaat heel erg snel. Er werd alleen om een naam en email adres gevraagd en toen na mijn betaling werd ik direct getrakteerd op mijn bestelling. Zo zouden meer webshops moeten werken als je het mij vraagt. Van klantenservice geen gebruik hoeven maken want alles werkt naar wens en ging zoals licentie shop dit beloofde.

Product zelf was Office 2019 en deze draait snel en stabiel. Dus ook daarin alleen maar lof.

Dank!

alistair 01-07-2021

Heb gekozen om bij Licentie shop omdat er direct werd verzonden. Ik had namelijk echt direct een Office pakket nodig. En ik wilde geen abonnement of een peper duur pakket van 140 euro. En ja ik kreeg het direct binnen en ook het installeren ging ook super snel. Dus ik ben dik tevreden. Als ik de volgende keer iets nodig heb dan zal ik het eens aan jullie vragen.

Larissa 29-06-2021

De sims 4 is hier gewoon extreem goedkoop. Dat was voor mij de reden om hier te bestellen. Na mijn bestelling nog een paar emails gehad. Of alles naar wens was, of extra hulp nodig was. Dat vindt ik wel erg fijn. Maar met de goede toegevoegde handleiding is alles snel gelukt. En was ik al snel aan het spelen. Ben benieuwd straks met alle uitbreidingen of het dan net zo goed is als nu.

Lars 28-06-2021

Een 9 want de bestelling kwam niet gelijk binnen. Duurde 5 minuten in plaats van direct zoals beloofd. Over het product ben ik super tevreden( Office 2019) en over licentieshop niks te klagen. Ze reageren snel op vragen, en zijn goed te bereiken. Uiteindelijk gaat het om het product en dat werkt zonder gedoe. Volgende keer iets sneller leveren en dan verdienen jullie een 10 haha.

Michell 02-02-2021

Niets dan lof voor deze partij. De producten zijn erg scherp geprijsd en ik twijfelde wel of het legitiem was. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en gewoon eerst te bellen. Ik kreeg een hele vriendelijke jongen aan de lijn die meer dan een kwartier met mij aan de lijn heeft gezeten en al mijn vragen netjes heeft beantwoord.

Het bestellen zelf gaat snel. Geen account aanmaken is echt een plus. En na het bestellen direct in mijn mail een code en een handleiding en klaar was ik.

Ik was nog eerder klaar met installeren dan met bellen. Ja ik ben nog een persoon die het fijn vindt om iemand aan de lijn te krijgen om te bellen. Want de meeste schepen je af met zo'n irritante bot pffff je weet wel die je eerst honderd vragen stellen en dan ben je nog geen stap verder. Sorry ik dwaal af.

Ga zo door en als ik weer iets nodig heb op software gebied ga ik eerst bij jullie kijken.

S. 01-02-2021

Gisteren mijn licentie aangeschaft bij de licentieshop, deze echter niet ontvangen. Omdat het in het weekend was vanmorgen contact opgenomen hierover met de klantenservice per mail, binnen 5 minuten werd ik geholpen en kreeg de licentie alsnog toegestuurd. De klantenservice is zeer goed, snel en vriendelijk. De licentie werkt prima en heb deze ook voor een scherpe prijs kunnen aanschaffen. Al met al, zeker geen onprettige ervaring en een goede service, ook als er iets misgaat. Ik ben tevreden over dit product en de service en zou mijn volgende licentie ook hier aanschaffen.

Rob 08-01-2021

Bij aanschaf van Office 2019 kwam ik bij de licentie-shop terecht vanwege de gunstige prijs en positieve reviews. Toen ik, als relatieve leek, bij het installeren tegen een probleempje aanliep werd ik zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Vandaag prima kunnen werken met de nieuwe software. Zeer tevreden!

Jolanda 08-01-2021

Mijn bestelling verliep erg snel. Voor mij niet echt een reden om een review achter te laten. Maar ik heb een mooie ervaring gehad met de klantenservice. Voor mijn zeer oude moeder(91) een Office pakket gekocht. Alles geïnstalleerd, maar toen ging er wat op de computer fout. Contact met Licentie Shop opgenomen en die hebben de computer nagekeken(op afstand) en hebben het probleem opgelost. Het bleek aan de computer te liggen van mijn moeder. Kosten? 0 euro. Een bedankje was voldoende. Nou bij deze nogmaals reuze bedankt!

jojo.molo 30-12-2020

de winkel is goed geen oplichters en voor een goedkopen prijs heb ik 2 uitbereiding gekocht en dat binnen 50 euro en niet een paar dagen wachten maar gewoon via de mail die 2 minuten duurden dat hij binnen was gekomen ik vind het een hele goedde website

Malika 09-11-2020

Goede service geleverd nadat ik aangegeven had dat ik geen email bevestiging had ontvangen na aankoop. Ze luisterde goed en zochten snel naar issue en kwamen ook snel met de oplossingen. Dit ging vlot! Daarnaast was de handleiding ook simpel en helder beschreven.

Fijn dat het ook een Lokaal bedrijf is, zo supporten we ook de locals.

andy 27-03-2020

correcte afhandeling en levering. Software gemakkelijk zelf te installeren dankzij de bijgeleverde handleiding. Heel gemakkelijk...ook voor diegene die hiervan geen kennis van hebben.

Ingrid 06-03-2020

Heel veel dank aan Licentie-shop voor de service bij het installeren van Office2019.
Het was niet zo eenvoudig omdat franse en nederlandse systemen op mijn computer door elkaar lopen.
En dan was ik ook nog eens mijn Microsoft wachtwoord kwijt 🤭.
Maar alles is nu keurig geïnstalleerd dankzij het geduld van de medewerker van Licentie-shop. Nogmaals dank.

Bart Landuyt 03-03-2020

Op zoek naar een licentie van Win 10 Pro kwam ik na vergelijking bij Licentieshop uit. Zeer vlotte bestelling, levering en installatiehandleiding.
Toen er toch een probleempje rees met de licentie onmiddellijk een reactie op mijn supportaanvraag en opgelost in no time.
Zeker een aanrader!
Licentie Shop 03-03-2020

Beste Bart,

Bedankt voor je mening, daar zijn we erg blij mee. Maar wat ons helemaal blij maakt dat we door even snel een antwoord te geven op jouw vraag. Het probleem hebben opgelost :)

Nogmaals bedankt!

Shannon 04-12-2019

Vriendelijk personeel die je graag helpen. Ze nemen rustig de tijd voor je, en geven goede tips. Bestellen gaat best makkelijk en het product wordt direct per email verstuurd. Een dik pluspunt is de meegeleverde handleiding, welke ik als leek zijnde direct begreep.

+ prijs, levertijd(direct) en service
- nog niet kunnen ontdekken

Scarlett 04-12-2019

Ontvangen code voor Office 2016 voor thuisgebruik en studenten werkt niet. Licentie Shop doet hier niets mee en geeft aan dat ik dit probleem maar bij Microsoft moet neerleggen. De code is tenslotte goed en hun kunnen niets voor mij betekenen gezien ik nu de eigenaar van de code ben. Krijg het idee dat mijn code dubbel is verstrekt. Zeer slechte zaak!

Chrissie 12-11-2019

Super snel en super goedkoop geleverd. Ik snap niet dat het voor die prijs aangeboden kan worden.