Licentie-Shop.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie-Shop.com.

Licentie-Shop.com stelt zich voor

Op zoek naar betaalbare software? Van een Officepakket tot antivirus en zelfs games. We hebben het allemaal! Ons assortiment wordt wekelijks uitgebreid. Wanneer je nu besteld heb je het ook direct in huis. We sturen alles inclusief factuur per email. Bestellen gaat snel, vul je naam en email in en klaar ben je. Geen hele lange formulieren meer. Betalen? Dit gaat uiteraard veilig, is altijd gratis, ook achteraf! Zelf niet zo handig? Geen probleem elk product heeft een uitgebreide en eenvoudige handleiding die geschreven is in Jip en Janneke taal zodat iedereen het begrijpt. Nog steeds hulp nodig? Onze klantenservice staat voor je klaar (oké soms zitten we ook). We zijn bereikbaar per email, telefoon, en live chat. We hopen dat we snel iets voor je kunnen betekenen.

Schrijf een review voor deze winkel

Rafa 18-04-2023

Na mijn bestelling werd mij gevraagd om mijn feedback te delen. En als een webshop zijn best doet voor mij wil ik dat ook best voor de webshop doen. Ik liep vast op het downloaden van de software. Na ongeveer een minuut in de wacht hebben gestaan werd ik goed te woord gestaan. Er werd gevraagd om een email te sturen zodat er een alternatieve downloadlink kon worden gestuurd. En na een paar minuten van versturen gelijk een nieuwe link gehad. + nog wat tips. Bedankt! Het product zelf is goed, prijs is goed. En de service ben ik zeker te spreken over.

Lieke 20-07-2022

Gewoon goed, ja wat valt er verder over te zeggen? ik heb wat besteld en dat kwam vrijwel gelijk per email binnen.

Anoniempje 18-07-2022

Ik heb uiteindelijk gekozen voor Licentie shop vanwege de vriendelijke meneer aan de telefoon. Waarbij andere alleen per email bereikbaar zijn was licentie shop wel per telefoon bereikbaar. Mijn aankoop de Sims 4 kreeg ik vrijwel gelijk binnen. En kon niet snel daarna beginnen met spelen.

Ton Tieleman 16-03-2022

Geweldig geholpen. Door een computercrash de instellingen kwijt van mijn Office student en home 2019.
Een e-mail naar de Licentieshop gestuurd , binnen een uur ontving ik al een 'link' waarmee ik opnieuw kon instellen.
Klasse service.

Agatha 16-03-2022

Door de lage prijzen was ik een beetje wantrouwend want het is toch vaak 60% korting. Maar ik dacht laat ik het gewoon eens proberen. Ik kon namelijk met creditcard betalen. Na bestelling moest ik even een paar minuutjes wachten en kreeg daarna mijn code binnen. Installeren ging heel goed met de stappen die ik moest volgen.

Miriam 04-02-2022

Ik koop vaak online, en kwam deze aanbieding van windows 10 tegen voor mijn zoontje. Het is zoals het op de website staat. En had dus na betaling direct mijn code binnen.

Jan uit Zwijndrecht 22-11-2021

Ik ben geholpen om Microsoft Office 2016, met behulp van een code te installeren. Daar ben ik ontzettend blij mee. Zoals omschreven in het artikel wat door mij is gelezen, heb ik de instructies gevolgd. Een e-mail verzonden naar de webshop en zeer snel werd deze beantwoord met een goed resultaat.

prisje 23-10-2021

product werkt zoals omschreven. invullen op volgende klikken en downloaden maar. Ben erg tevreden met licentie shop

An 23-10-2021

Verleng hier al een aantal jaar mijn licentie. Ieder jaar krijg ik netjes een berichtje en dan bestel ik het en werkt het weer.

Mara 22-10-2021

goede en snelle levering. En na de levering duidelijke installatie instructies.

Wall 22-10-2021

je koopt wat en dan maar hopen dat het werkt. Lekker slim dat ik ben maak ik een typefout en zit dus al uren te wachten op mijn bestelling. In de avond een email gestuurd en dacht nou ik wordt morgen pas geholpen. Maar nee hoor binnen 20 minuten antwoord terug. Klasse service!!!!!

Monica 20-10-2021

Website is overzichtelijk, laad snel. Contact is er niet geweest want product werd snel via email geleverd.
Product doet het.

Bronkhorst 20-10-2021

Contact was goed. Ik kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon. Qua service helemaal goed dus. Mijn aankoop werd zoals beloofd direct per email verstuurd en ik heb deze ook gelijk zonder problemen kunnen activeren.

Jaap 20-10-2021

Licentieshop heeft leuke aanbiedingen. reageert snel op emails. En mijn aankoop werkte zonder enige vorm van problemen. Invullen en klaar.

Daron 31-08-2021

Overzichtelijke webshop. Geen extreem groot assortiment maar wel wat ik nodig had. En dat best goedkoop.

Axel 31-08-2021

Persoonlijke aandacht de goede ondersteuning. En natuurlijk de interessante prijzen die gehanteerd worden.

Bodi 31-08-2021

Al meer dan twee jaar klant. En ik zal ook nog lang gebruik maken van jullie producten en service. Bedankt voor alle tips en trucjes.

Jasper 26-08-2021

Tot nu toe 2x de service nodig gehad. Werd snel geholpen en beide keren leidde het advies tot resultaat! Ook geen lange wachttijden voor je iemand aan de lijn krijgt. Kortom een superservice!

Groeten Jasper Huijben

Ricky 25-08-2021

Via een back2school actie in aanraking gekomen met Licentie shop. Met de korting die ik bespaard heb op office gelijk nieuwe sims gehaald. for a friend of course ;)

Latisha 21-08-2021

Sims uitbreiding was bij licentieshop het goedkoopst. Dus daarom besloten deze hier te kopen. Bestellen is goed gegaan en was met een paar minuten klaar. Geen gebruik hoeven maken van de klantenservice omdat alles gegaan is zoals omschreven stond.

Olivier 20-08-2021

Fijne snelle webwinkel om snel even wat te kopen. prijzen zijn goed. en vragen worden snel beantwoord.

Jetske 22-07-2021

Deze keuze voor Licentie shop was snel gemaakt. De prijs was goed. En de website voelde goed aan. Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker eerst bij jullie kijken.

Roberto 13-07-2021

Geen illegale software die via de telefoon geactiveerd moet worden. Maar gewoon netjes aan mijn account gekoppeld en direct online geactiveerd. Ik probeerde nog een keer op een ander systeem te activeren maar kreeg de melding dat deze al in gebruik was. Dus de code kan echt maar 1 keer gebruikt worden. Blij dat ik hier gekocht heb.

Anita 13-07-2021

Nu met corona heb ik echt geen zin om naar de winkel te gaan om daar office te kopen. Daarom online gezocht en via Google bij licentie shop terecht gekomen. Binnen een paar minuten had ik besteld en mijn product al per email ontvangen. Ik ga de volgende keer niet meer naar de winkel. En bestel lekker bij licentie shop.

Luca Bakker 12-07-2021

Twee weken geleden hier Norton gekocht voor 10 apparaten. Even verlengen een code invullen en klaar was ik. Volgend jaar zal ik weer verlengen bij Licentie Shop. De vriendelijke mensen aan de telefoon en de goedkope prijs zijn echt heel fijn.