Koffiewarenhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koffiewarenhuis.nl.

Koffiewarenhuis.nl stelt zich voor

Koffiewarenhuis.nl is een specialist op het gebied van espressoapparatuur. Op onze website vindt u niet alleen een uitgebreid assortiment espressomachines, maar ook alle accessoires. Bestellen bij Koffiewarenhuis.nl heeft de volgende voordelen: realtime voorraad indicatie, levering binnen 3 werkdagen, vijf dagen per week bereikbaar en een zeer snelle garantieafhandeling. Winkelt u bij Koffiewarenhuis.nl, dan kiest u voor service en kwaliteit!

Familie Schaake 30-05-2012

Begin mei hebben we een nivona 745 machine aangeschaft via koffiewinkel.nl. Levering ging snel en conform afspraak. Echter na twee dagen constateerden we dat de lekschalen steeds erg snel vol waren met water. We dachten dat het van het spoelen door de machine kwam, maar dit bleek toch niet normaal. Het waterreservoir bleek lek te zijn.

Dit werd na 1 mailtje snel en doeltreffend opgelost. Er werd snel op de mails gereageerd. Een nieuw reservoir lag binnen enkele dagen bij ons thuis en het probleem was verholpen. Uitstekende after sales dus!!! Geen gedoe met heen en weer sturen of wat dan ook, ze gaan voor een tevreden klant. Echt super!

De machine is verder een super apparaat. Doet wat hij moet doen en doet dat goed. De zelf reinigbare zetgroep is ideaal. Geen gedoen met servicebeurten om dat te laten doen... Ondertussen al vele koffie gedroken en zelfs mijn vrouw zit aan de capuchino.... Wereld apparaat.

Els 24-05-2012

Mooie duidelijke website. Gisteren besteld vandaag in huis. Top! De aftersales is ook prima. Een onderdeel was beschadigd, waarschijnlijk tijdens transport, wordt morgen al omgeruild.

K. van Raaij 23-05-2012

Wellicht niet de goedkoopste - maar ongetwijfeld wel de beste !

Wat is het toch geweldig om bij herhaling te ervaren over hoeveel kennis van zaken (espresso-machines met al hun mogelijkheden maar ook onmogelijkheden)men, met name Bauke , beschikt.
Het leidt er in elk geval toe dat je gedurende lange tijd (we hebben al een Bezzera machine)over een fantastisch kopje espresso kunt beschikken.
Italianen zouden er jaloers op zijn.

Fam. Denko 12-05-2012

We hebben 2 jaar geleden een espressomachine met ingebouwde molen gekocht. Helaas hebben we inmiddels twee onderdelen moeten vervangen: eerst een tandwiel en recent nog het motorblok. Voordeel van Lelit is dat ze alle onderdelen nummeren, dus nieuwe bestellen is eenvoudig. Koffiewarenhuis hanteert goede prijzen voor de onderdelen (bv €60,90 voor het motorblok, incl. verzending). Het motorblok viel binnen de garantie, dus die hebben ze achteraf netjes vergoed. Ik wilde liever niet het hele apparaat verzenden voor reparatie. Hoewel niet geheel conform garantieregeling, was dat voor koffiewarenhuis geen probleem. Ik heb een nieuw motorblok besteld en vervolgens ná terugzending van het defecte motorblok deze vergoed gekregen.

Minpuntje: Mijn eerste mail over het defecte motorblok aan het koffiewarenhuis bleef onbeantwoord. Ik moest er zelf een paar keer achteraan bellen.

Pluspunten: Levering ging heel snel. Ruime interpretatie van de garantieregeling.

Ondanks de twee defecte onderdelen ben ik erg blij met de Lelit PL042EM. Uitstekende ristretto en cappucino en gemakkelijk te repareren. Minpuntje van de Lelit zijn de bedieningsknopjes (aan/uit, koffie, stoom): die zijn van plastic en zijn na een jaar niet mooi meer.

tevreden klant 23 27-04-2012

Overzichtelijke site en snelle levering. Ik had aansluitend nog een vraag, zag het telefoonnummer van de klantenservice direct op de site staan en werd uiterst vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Complimenten.

W. van de Kamp 24-04-2012

Uitstekend advies en snelle afhandeling

Jan Nauta 24-04-2012

Gisteren besteld vandaag in huis, mijn Letit PL042EM. Gebeld met de winkel met de vraag of de Quickmill 35 uitkloplade wel past bij de Lelit. De medewerker is speciaal met een lade uit het magazijn naar de showroom gegaan om dat goed te bepalen.

Hij heeft niet teveel gezegd: 'het lijkt of de lade ervoor gemaakt is'.

Voor gisteren ook al een keer telefonisch contact gehad voor advies over de aankoop. Prima te woord gestaan en het lijkt me dat ik een heel goede koop heb gedaan.

R. Lenaers 19-04-2012

Na het bezoek website contact gehad met afdeling verkoop voor verder advies. Goed bereik en heeft geholpen een keuze te maken. Na plaatsen bestelling via internet bestelling volgende dag in huis. Met aftersales nog geen verdere contact gehad. Zeer tevreden.

mickbee 01-04-2012

Nette website, goed antwoord, snelle levering, apparaat werkt juist. just as aspected!

Av.S 30-03-2012

Schandalig met de service. ik wordt met een kluit het riet ingestuurd.Nieuwe Isomac Marevic gekocht 31-1-2012.vanaf dag een problemen met deze machine.en wel de koffie spuit eruit bij de filter.gebeld met Cookbox u gebruikt te veel koffie ?? oke kan ik heb ervaring met Isomac de vorigemachine. maar oke geprobeerd met minder koffie, veel minder koffie, helemaal geen koffie.door kennisen laten testen en allemaal met het zelfde probleem.weer gebeld de machine opgestuurd naar Kampen.na een dar belde men met de opmerking u gebruikt te veel koffie hahah en als er geen koffie in zit was mijn vraag antw u gebruikt te veel koffie de machine is onverrichte zaken weer retour gestuurd en of ik een langs wilde komen dan zouden ze het mij laten zien hoe het moest rotterdam kampen 200 km hahah

Hans Vervoorn 03-04-2012

Beste AV,

Heb zelf in Oktober 2011 een Isomac Maverick gekocht en had hiervoor een Isomac Viper. In het begin had ik ook last van lekkage langs de filterdrager. Ben toen terug gegaan naar mijn winkelverkooppunt en die gaven aan dat ik teveel koffie gebruikte net als bij jou. Ik had toen ook mijn twijfels maar ben het eea goed gaan bekijken en ze hadden gelijk! De douchekop van de Isomac Maverick komt een behoorlijk stuk je filterbakje in veel meer dan bij mijn oude Viper. Wanneer je teveel koffie gebruikt drukt de douchezeef in de koffie en sluit de filterdrager niet tegen de rubberen ring met als gevolg lekkage. Ik woon zelf in Groningen anders had ik je rustig even willen helpen. Heb namelijk zelf ook een tijdje lopen stoeien om dit onder controle te krijgen maar geniet nu dagelijks van heerlijke espresso's!

Ciao!

JB81 27-03-2012

Na een zoektocht van een aantal weken naar een volautomaat, uiteindelijk terecht gekomen op een Nivola, twijfelend tussen een aantal verschillende modellen.

(Ik kom trouwens van een Quickmill piston machine, maar vanwege het gemak toch geswiched naar een volautomaat)

Koffiewarenhuis.nl heeft mij telefonisch erg kundig geholpen, wat uiteindelijk heeft geresulteerd in de aanschaf van een Nivona Cafe Romatica 745‏.

Deze is de volgende dag naar volle tevredenheid bezorgd in een goed beschermende verpakking.

Ik raad deze webshop dan ook aan.

Over de After sales kan ik nog niets zeggen, maar ik vermoed dat ook dat goed zit.

De Tuinier 28-02-2012

Uitstekende winkel. Vragen worden per mail na enkele uren beantwoord.
Website is goed, al is het even wennen aan de werkwijze van 'vergelijk'-tool.
Spijtig kan je niet betalen met Visa, maar via internationaal bankieren gaat het sneller dan verwacht!
Koerier UPS ok!

Joris_H 26-01-2012

Binnen no-time per email reactie op mijn vragen over het betreffende product. Snelle order afhandeling en bezorging. Nu lekker een espressotje drinken!

Martine36 26-01-2012

Bestelling en levering uitstekend verlopen. Nu genieten van verse koffie!

Rutger Smit 19-01-2012

Prima webshop. Nadat ik besteld had zag ik pas dat het artikel niet op voorraad was. Belde hierover tijdens de lunch en kreeg via een automatisch bericht te horen dat ze op dat moment niet telefonisch bereikbaar waren. Misschien niet zo goed, maar dat werd goed gemaakt doordat ik terug werd gebeld met de mededeling "U belde toen wij telefonisch niet bereikbaar waren, kunnen we alsnog helpen?".

Duidelijke verwachting afgegeven over de leverbaarheid van het product en uiteindelijk een ander product besteld omdat de levertijd te lang onduidelijk zou blijven.

Bestelling was ondanks flinke wijziging compleet en netjes verpakt. Verzending met UPS keurig verzorgd.

Website mag wel wat verbeterd worden. Mag wat helderder, grotere foto's en meer witruimte. En wellicht duidelijker aangeven dat een artikel niet leverbaar is ;)

essuda 13-01-2012

Van de week een mooi espresso apparaat gekocht, met daarbij een bonenmaler en nog wat klein spul. Een erg prettige winkel, die wat mij betreft een mooi midden vindt tussen een internetshop en de personal touch. Op afspraak langs geweest en daar geconfronteerd met een uiterst goed geinformeerde en bekwame jongeman, die duidelijk wist waarover hij sprak. Niets leek te veel. Alles werd uitgelegd en er werd echt tijd voor gemaakt. Uiteraard onder het genot van enkele heerlijke espresso's, want daar ging het immers allemaal om. Erg veel keuze tussen de topmerken. Geen seconde het gevoel gehad, dat me het duurste apparaat werd aangesmeerd, integendeel. Er werd erg bewust gekeken, naar het apparaat dat pastte bij mijn wensen. Zowel het contact via email, als het persoonlijke contact was snel, zorgvuldig en deskundig. Een winkel die ik kan aanraden.

P. van der Plas 10-01-2012

Uitstekende service. Het product was niet meer in de gevraagde kleur leverbaar doordat in het magazijn een lichte beschadiging werd opgemerkt, dit kan natuurlijk overal gebeuren. Het probleem werd op nette en snelle wijze opgelost, na overleg kreeg ik nog binnen de gestelde levertijd een vergelijkbaar product thuisgestuurd. Daarom onder het kopje 'Bestelling en levering' een dikke tien.

vlaamskoffieleutje 22-12-2011

perfecte levering, vlot, duidelijk, conform de prijs, geen enkel probleem, duidelijke website. Prima!

Ben1003 15-12-2011

Prima website en telefonische ondersteuning toen ideal wegens drukte niet goed werkte. Prijs is gelijk aan elders maar het product wordt met veel meer toevoegingen geleverd waardoor de prijsvergelijking met andere leveranciers ruim in het voordeel van deze leverancier uitvalt. Perfecte en zeer snelle levering. Zo zou het altijd moeten gaan.

Ben J. Den Haag

P. Boogerman 15-12-2011

bestelling woensdag geplaatst en al op donderdag (binnen 24 uur) geleverd.
Zeer goed verpakt. Klasse!

mram 71 08-12-2011

donderdagavond 1 december j.l. besteld, en maandag 5 december al bezorgd door ups, via i deal betaald, er zat 1 art. van een extra aanbieding niet bij, mail gestuurd maandagavond, dinsdag bericht gekregen dat het werd nagestuurd, werd woensdag geleverd door ups. perfect!!!

Kattekop74 02-12-2011

Supersnelle service! Woensdag heb ik besteld en betaald. Donderdag had ik mijn pakket binnen. Keurig verpakt.

scheeltje 28-11-2011

Fantastische service, bij vragen super snel contact en antwoord. Daarnaast na betaling super snelle verzending. Voordat je het weet heb je het product in huis. Het prijsniveau is ook helemaal in orde.

Ben erg blij met mijn apparaat!! en de service van het koffiewarenhuis.nl.

Zal zeker vaker de website bezoeken en evt. spullen kopen.

Bloks 16-11-2011

Goede service en (telefonisch) advies! Niets anders dan lof over dit bedrijf. Ga in de toekomst zeker weer bij hun kopen.

Zeer tevreden klant

jbordewijk 15-11-2011

Netjes verpakt geleverd en op tijd.