Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pino 20-10-2022

Mooie webshop maar levertijden die erop staan kloppen niet altijd. langer wachten dus

Hans W 19-10-2022

Mooie, duidelijke site met veel informatie over de producten. Erg veel hulp gehad aan de instructievideo voor het slijpen van messen.
Zeer redelijke prijzen. Snelle levering.

EPJ 19-10-2022

Al jaren klant een tevreden bij Knives and Tools. Voor zowel potten en pannen als outdoormessen, bijlen en slijpgereedschap.
Geweldig aanbod, goede prijzen en de snelste levering die je je voor kunt stellen.

JJ 19-10-2022

Deze zaak is super snel en vakkundig, veel artikelen en goede kwaliteit. Je wordt goed te woord gestaan en geholpen indien nodig.

Edward 19-10-2022

Mooie en kwalitatief erg goede producten. Goed verpakt en snelle levering als altijd. Echter, het bestellen verloopt ergerlijk als je meerdere items wil aanschaffen.

Drew 15-10-2022

Veel keuze , heldere communicatie / uitvoerige beschrijving(en) van artikelen , Illustratief een nette Internetsite . Snelle bezorging , uitstekend verpakt !

pdame1 15-10-2022

Goede informatieve website. Vaak ook goede uitleg bij het item waar je interesse in hebt. Ze hebben ook alleen goede materialen.

Gijsbert 15-10-2022

Alles op het gebied van messen en toebehoren is volgens mij aan te schaffen via dit bedrijf.
Daarnaast nuttige informatie over onderhoud en slijpen.
Zeer vlotte levering, kortom een aanrader.

Harold 15-10-2022

Knives and Tools heeft een breed assortiment van uitstekende producten! Het zoeken zou geoptimaliseerd kunnen worden door filters, want je besteld snel de verkeerde accessoires en dan moet er weer geruild worden. Opletten dus. Het afleveren via Budbee verloopt voortdurend met vertraging, maar dat komt vooral omdat het ophaalpunt te vaak gesloten is. Er zouden meer ophaalpunten moeten zijn in onze stad.

Milan 15-10-2022

Overzichtelijke site, groot assortiment met goede prijzen, de verzending is altijd snel en netjes in orde en contact met klantenservice is heel goed

J. Damme 14-10-2022

Duidelijke en niet overdreven omschrijving van de test. Ik kocht een zaklamp van goede kwaliteit. De zaklamp werd door mij
's-morgens besteld en voldaan. Begin van de avond werd hij al geleverd. Zeer snelle afhandeling .

Rob 13-10-2022

Top plek om messen en keukenassesoires te kopen. Alleen kwaliteit ! Super vlotte service

CTG 13-10-2022

Duidelijke en overzichtelijke website. Levering snel afgehandeld , netjes verpakt en afgehaald op afleverpunt. Super!

Ronny 12-10-2022

Kelly Kettle via Knives and Tools aangeschaft. Goede service, snel geleverd en scherpe aanbieding t.o.v. ander aanbieders van de Kelly Kettle. Mooie complete set en zeer tevreden met het product.

Leo 12-10-2022

Snelle levering, ook een uitstekend telefoontje beantwoord en een prachtig ouderwets degelijk aardappelschilmesje gekocht .

HJ Zutphen 11-10-2022

Verzend snel, goed verpakt en heb nog nooit fouten in mijn bestelling meegemaakt

Frank 11-10-2022

Goed assortiment, snelle levering. Verschillende producten gekocht, van een mes tot outdoorspullen en alles was naar verwachting.

Jeroen 11-10-2022

Duidelijke website. Bestellen loopt makkelijk. Alles klopte, snelle verzending, deugdelijk ingepakt.

IMaLot NL 10-10-2022

Snelle verzending, goed verpakt. Uitstekende kwaliteit. Al meerdere aankopen gedaan bij dit bedrijf en altijd goed!

Franklin Rijnders 10-10-2022

Tijdens mijn werkzaamheden bij mijn oude werkgever had ik de beschikking over LedLenser M7R. Na mijn pensioen moest ik alles inleveren. Tijdens mijn nachtelijke controle was de ledlenser een genoot. Het gaf je ook een stukje veiligheid. Vervolgens ben ik wezen goolgen. Nives and tools was de goedkoopste. In hun advertentie, vandaag besteld morgen in huis. Ik heb de ledlenser besteld en ja de volgende dag in huis. Knives and tools houdt zich aan de afspraken. De bestelling is aangeboden bij PostNL en kreeg meteen een bericht via het tack and trace systeem. Waarschijnlijk heeft knives and tools goede afspraken gemaakt. Het pakket werd ook geleverd binnen de afgesproken tijd. Na het openen van het pakket, dit was een stevige doos om het artikel niet te beschadigen, zag ik dat de ledlenser perfect was in gepakt. De inhoud van pakket was goed opgevuld, zodat het artikel niet kon schuiven tijdens de verzending. Ik ben super dik te tevreden met de afspraken en alles wat er bij komt. De inpakker van het bedrijf verdiend na het verkrijgen van het cijfer 10 ook in mijn beleving een chocolade reep. Knives and tools besteed veel aandacht aan het hele proces van het begin, de advertentie, het inpakken en de gemaakte afspraken. Top en nogmaals top jullie zijn een topper.

Denny1969 10-10-2022

Fijne informatieve website met ontzettend veel mooie items. Leuke beoordelingen en snelle levering.

Erik 08-10-2022

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij knives and tools. Elke keer is de communicatie over de bestelling en de levering dik in orde. De keuze uit messen, pannen en outdoor artikelen is enorm en de site geeft verder enorm veel rand informatie, bijvoorbeeld over wetgeving mbt de artikelen die ze verkopen, maar ook over soorten staal, manieren van koken etc.
Voor mij, als messen liefhebber en hobbykok is dit mijn go-to site!

Ik zou zelf de vraag stellen "waarom geen 10"? De reden is dat ik vind dat ik die beoordeling niet kan geven zonder duidelijke criteria. Daarom vind ik een 9 uitstekend.

B100 06-10-2022

Al meerdere malen iets besteld bij deze winkel.
Na een korte tijd wachten heb je het gekochte item thuis. Netjes verpakt en tot aan de deur geleverd.
Het gekochte item voldoet precies aan de beschrijving zoals te zien is op hun website.
Persoonlijk ben ik zeer tevreden met Knives and Tools.
Daarom krijgen ze van mij een welverdiende 10 als cijfer.

frnk 06-10-2022

Degelijk mes, degelijk verpakt !! Kortom goede aankoop voor een schappelijke prijs. Waar voor je geld dus.
En ook nog eens een zeer snelle levering. 's ochtends besteld, 's avonds geleverd.

SportFit Bergen op Zoom / Jos Konings 06-10-2022

De kwaliteit van de producten van Knivesandtools is prima, de leveringen zijn snel en adequaat, als er echter een keer iets misgaat laat de service te wensen over, je moet veel moeite doen om een niet goed werkend instrument of apparaat in de garantie te krijgen en retour te sturen.
Het is frustrerend om bij zo'n in principe kwalitatief goed bedrijf voor een goede klant die veel spendeert, niet meer gemak te ervaren