iEar.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over iEar.nl.

iEar.nl stelt zich voor

Proef' het mooiste beeld en geluid. Jouw persoonlijke belevenis van beeld en geluid. Dat moet je proeven! Met je eigen ogen. Je eigen oren. En dat kan nu. Onbeperkt! Bij iEar'. SOUND.. In onze luxe luisterstudio's kun je naar hartelust apparatuur van alle topmerken uitproberen en vergelijken. Combineren, luisteren en kiezen! And VISION.. De luxe 'huiskamer' van iEar' staat boordevol met de beste home theater systemen. Die kun je allemaal uitproberen. Zodat je koopt wat je zelf het mooiste vindt... wat het beste klinkt en wat écht genieten is.

Schrijf een review voor deze winkel

H235 11-05-2012

Normaliter schrijf ik eigenlijk nooit een beoordeling, maar voor Iear maak ik een uitzondering. Ik was op zoek naar een budgettechnisch verantwoorde oplossing (lees: niet te duur) voor audio buiten en ondanks mijn beperkte budget ben ik voortreffelijk geholpen en kreeg ik op mijn vele mails snel, vriendelijk en deskundig antwoord. De prijzen die gehanteerd werden zijn zeer zeker concurrerend. Snelle levering, super tevreden.

Theo224 02-03-2012

Goed respons op vragen, snel geleverd, mooi assortiment

Anoniem 04-02-2012

Snelle levering met goed info.

surfingjohn123 16-12-2011

Telefonisch afspraak gemaakt om een luisterruimte te reserveren, vooraf de verkoper geïnformeerd wat ik nu in huis heb( 16 jaar oude Elipsons en een vrij recent aangeschafte Onkyo 608 receiver)hij kwam met een leuke suggestie om de luidsprekers en de receiver mee te nemen! Op afgesproken tijdstip aangekomen, vriendelijke ontvangst, spullen werden uit de auto gehaald en in de luisterruimte opgesteld. Na een zeer uitgebreide luistersessie incl. de oude luidsprekers, mijn keus gemaakt op de Focal 816V. Ik wilde tevens hierbij een surround set aanschaffen, in hun home theater de bijpassende luidsprekers beluisterd en mijn keus gemaakt. In totaal heb ik een paar uur vertoefd in de zaak om alles te beluisteren, geen enkel probleem, verkoper gaf goede adviezen en was zeer vriendelijk en ik had het gevoel dat er serieus naar mijn wensen geluisterd werd. Er werd ook geen enkele druk uitgeoefend om iets te kopen, een zaak waar de klant centraal staat dus!

yvob 05-12-2011

Mijn bestelling is in 3 dagen tijd in België geleverd.Alles verliep vlot en perfect zoals men mij belovende.

Heel scherpe prijs.

Zeer mooie duidelijke website.

Heel betrouwbaar !

joopdekok 23-09-2011

via email goed advies gekregen, met snelle response. Op basis daarvan mijn set besteld en hij bevalt uitstekend! Bedankt iear.

alex889911 23-09-2011

Bij de bestelling stond: vandaag besteld morgen in huis. In de praktijk was dit drie dagen laten. Op zich niet heel erg, maar als je iets beloofd moet je het wel waarmaken.

Guido2pen 08-09-2011

Vlotte betaling en snelle levering aan huis in België.
nog net geen gratis verzending ,maar toch goedkoop.
zeer tevreden.

SimonBunnik 02-09-2011

Bijna de goedkoopste, supersnel en correct geleverd.
Heel tevreden.

Sneek55 09-08-2011

Snel en correct geleverd. Duidelijke factuur. Degelijke verpakking. Uitermate tevreden.

Piang 08-08-2011

Wilde een TEACR Tafelradio. Aangegeven via Kieskeurig: max 5 dagen. Gebeld naar hun. Ja, kon geleverd worden.
Na week gebeld. Ja, was niet op voorraad, maar zou binnen een week geleverd worden. Paar dagen later: toch niet.
Belangrijk van een webshop lijkt me toch dat je weet welke producten je kunt leveren. Als je dat niet kunt...

Fons... 21-07-2011

Snel & correct geleverd, goed verpakt, nette factuur, geen after sales service nodig gehad

Sander_C 29-05-2011

goeie nette zaak/webshop snelle afhandeling en netjes thuis bezorgd!!! Wordt tijd om eens langs te gaan om me verder te laten informeren!!!!

Stevefilmfreak54 07-05-2011

Snel en vlotte afhandeling, alles zeer netjes ingepakt.

Dorothe Cat. 04-05-2011

De service en de communicatie van de medewerkers van iEar zijn zijn zeer vriendelijk,correct en degelijk.
Na een tweetal oriënterende telefoongesprekken over het product dat ik wilde aanschaffen, was mijn vertrouwen in een juiste aankoop en een juiste afhandeling via internet gewekt. De gehele procedure na daadwerkelijke bestelling was in twee dagen met zeer duidelijke schriftelijke communicatie een feit.
Verdiende complimenten voor deze bedrijfsvoering.

Victor van Dieren 30-04-2011

Na mijn bestelling wilde ik nog iets wijzigen en er werd meteen contact opgenomen. Ik wilde ook graag dat de spullen op vrijdag bezorgd zouden worden en alhoewel een onderdeel niet op voorraad was is alles toch binnen 4 dagen bezorgd.

Prijzen van de producten was ook erg goed vooral de aanbiedingen waren bijna 20% goedkoper dan andere winkels.

Rudolfus 04-02-2011

Op de site stond "bestelbaar" ipv "op voorraad"; Toch had ik ze binnen 2 dagen in huis; compliment

the champ 26-12-2010

snelle en goede levering op afspraak

Verkoopp 28-11-2010

Wij hebben al eerder audio gekocht bij I-ear. Toen zijn we naar de zaak zelf gereden, waar we onder het genot van een kopje koffie en koekjes de hele middag verschillende opstellingen hebben geprobeerd van versterkers en boxen. Destijds de Marantz versterker en cd/dvd speler en Focal Speakers gekocht. Deze zijn thuis gebracht én geïnstalleerd! Later nog een Samsung digitale ontvanger en weer later een subwoofer (REL) en center speaker van Focal. Nu was afgelopen vrijdag mijn man jarig en ik ben een totale anaudiofabeet, dus heb ik via mail gevraagd of ze terug zouden kunnen vinden welke achter surroundspeakers hierbij zouden horen en welke speakerkabel ik dan nodig zou hebben. Snelle reactie en geweldige service! Afgelopen vrijdagavond om half 7 werden de speakers en speakerdraad via TNT post afgeleverd en ondertussen hangen ze! Wederom een goede aanschaf, met goed advies en snelle service. I-ear bedankt, vooral ook namens mijn man! Wij komen een volgende keer zeker weer terug!

Ermos 20-10-2010

snelle afhandeling van bestelling. Alleen een klein probleempje met de statusmelding op de website. Verder zeer tevreden.

Thderijk 12-10-2010

Alweer bijna 2 jaar geleden een set gekocht hier. Toen al zeer tevreden. Ik had nu een probleem met mijn tv en dat is snel en vakkundig opgelost door de mannen van iear.

Top winkel

MBGoes 23-09-2010

Snelle en nette levering. Product in goede staat ontvangen.

mary67 04-09-2010

gisteren online bestelling gedaan en vandaag (volgende dag) al in huis! Super snel.

Gekozen voor iEar vanwege het betrouwbare karakter en de mooie website.

Na de ontvangst van de bestelling heb ik telefonisch nog een vraag gesteld, deze werd zeer deskundig en klantvriendelijk behandeld.

Super ervaring dus die ik iedereen kan aanbevelen!

jdk8801 07-07-2010

zoek je op hifi audio gebied iets moois, het mooiste wellicht, ga dan naar iear in tilburg!

Ik heb deze winkel via Kieskeurig gevonden en na het bekijken van de mooie website van de winkel eerst via email contact gelegd. Meteen snel reactie gekregen waaruit al meteen professionaliteit, enthousiasme en grote deskundigheid blijkt.

Op basis van dit contact ben ik naar de winkel in Tilburg gegaan (terwijl ik toch echt niet dichtbij woon) en dan weet je niet wat je ziet. Een prachtig moderne zaak met alles wat je zoekt prachtig opgesteld en luister- en speelklaar. En de mensen waarmee ik eerst per email contact heb gehad blijken in de praktijk uiterst vriendelijke en meer dan bevlogen in hun vak.

Na een halve dag luisteren en advies gekregen (waar kan dit nog!) ben ik een 2e keer terug geweest en heb mijn nieuwe audio home cinema systeem samengesteld en aangeschaft.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor een Marantz audio systeem met B&W luidsprekers, zowel voor home cinema als inbouw voor de keuken en ons terras buiten, waar we via een draadloos Sonos systeem al onze muziek en radio kunnen beluisteren.

Het hele systeem is door iear naar volle tevrendenheid geinstalleerd bij mij thuis. Later zijn ze nog een keer terug geweest om alles op basis van mijn eerste gebruikservaring tot in de finesse af te stemmen.

Ik heb uitermate tevreden en zeer onder de indruk geraakt van de aanpak, professionaliteit en omgang met de klant, vandaar deze uitgebreide en positieve review. Een voorbeeld voor elke andere winkel.

Ik wens iear veel succes en zal er zeker terug komen.

joopdekok 21-04-2010

fantastische (internet-)winkel. Naast de mooie website vol met goede informatie en foto's hebben ze ook een fantastische winkel. Een dergelijke hifi winkel heb ik nog nooit zo gezien. Mensen ga kijken, de prijzen zijn ook nog eens goed! Mensen, aardig en goed advies.
Top-top-top iear.