iEar.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over iEar.nl.

iEar.nl stelt zich voor

Proef' het mooiste beeld en geluid. Jouw persoonlijke belevenis van beeld en geluid. Dat moet je proeven! Met je eigen ogen. Je eigen oren. En dat kan nu. Onbeperkt! Bij iEar'. SOUND.. In onze luxe luisterstudio's kun je naar hartelust apparatuur van alle topmerken uitproberen en vergelijken. Combineren, luisteren en kiezen! And VISION.. De luxe 'huiskamer' van iEar' staat boordevol met de beste home theater systemen. Die kun je allemaal uitproberen. Zodat je koopt wat je zelf het mooiste vindt... wat het beste klinkt en wat écht genieten is.

Deze score is berekend op basis van 9 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.1

ossie 12-09-2017 Via de website gekocht

Niet nagekomen wat er beloofd werd

Op 31 Augustus zag ik op Marktplaats,een NAD T757 te koop staan. De verkoper was een bekende HIFI zaak met de naam "Iear".

De prijs was 350,- en dat is op zicht een flinke prijs.Op MP heb ik ze voor veel goedkoper gezien,maar deze werd door een erkend HIFI zaak aangeboden,dus waarschijnlijk goed nagekeken en alles wat ontbreekt erbij gedaan,Zou je denken toch?

Ik belde en sprak met R. Ik vertelde hem dat ik interesse had en eerste wat hij mij vroeg was of ik m wilde komen ophalen of dat ze het moesten versturen. Amersfoort en Tilburg liggen niet naast elkaar dus mijn voorkeur ging uit naar opsturen.Toen ging hij helemaal los.Hij gebruikte gelijk zijn verkoop talent en vertelde dat het apparaat de naam 2e hands niet verdient en eigenlijk in spiksplinternieuwe staat verkeert. Ik was onder de indruk,ik vroeg `m nog of hij compleet was met AB,meetmicrofoon,doos en manuals. Natuurlijk waren die allemaal aanwezig.Hij keek er op dat moment ook ernaar,zei hij.

Ik ben over stag gegaan en heb hem via de bank de 350,- + 18,- Euro verzendkosten overgemaakt. Na 4 dagen kreeg ik een DENON HEOS Doos thuisgestuurd.Ok geen originele NAD T757 doos dus,jammer. Toen heb ik de doos opengemaakt en tot mijn schrik zie ik een afgetrapt apparaat. -De voorkant zit vol krassen en zijkanten zijn stukken vanaf; -Afstandsbediening die is meegeleverd is niet origineel,maar die van veel eerdere model namelijk de NAD t762,oftewel minstens 8 jaar oud

-Geen meetmicrofoon;
-Geen stroomkabel;
-Geen manual;
-Geen originele doos.

Oftewel NIETS wat hij door de telefoon vertelde klopte met de werkelijkheid.Hij heeft alleen maar zitten liegen,waarschijnlijk omdat hij dat apparaat gewoon kwijt wilde en ik vertelde dat ik m niet persoonlijk kon ophalen.

Dit is een schande en IEAR,vooral R.. moet zich diep en diep schamen.Ik heb hem persoonlijk ook een email gestuurd om dit op een nette manier op te lossen,zo niet dan gaat DAS het van mij overnemen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

SVP 18-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Geweldige service van iEar Tilburg. Snelle levering! Alles is netjes en voorzichtig uitgepakt en geïnstalleerd. Kennis van zaken en groot assortiment. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marjolijn Rigtering 17-02-2017 Via de website gekocht

Danon radio/CD-speler met speakers.

Via de telefoon persoonlijke en duidelijke uitleg gehad als extra bij de website pagina.
Dat is heel nuttig wanneer je niet zo technisch bent en twijfelt over de juiste aankoop,

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

msluijter59 01-02-2017 Via de website gekocht

Volgende dag in huis

Bij iEar een koptelefoon besteld, ze hebben daar een flink aanbod van de betere modellen. Uiteindelijk een Focal Spirit One S gekozen tegen een aantrekkelijke prijs. Volgende dag keurig thuis geleverd, ik geniet er al enkele weken van. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima prijzen
  • Mooie website

G. van Rozendaal 31-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het was tijd voor een nieuwe stereo set. Op de website van iear heb ik veel verschillende versterkers en speakers bekeken. Ze hebben alle grote merken in het assortiment en ook veel high-end. Ik twijfelde tussen twee type speakers en heb daarom gebeld met de klantenservice. Ik kreeg een goed advies waardoor de keuze gemakkelijk gemaakt was. Dus meteen maar besteld en de volgende dag geleverd. Helemaal top! En nu genieten maar.

Pluspunten

• Prettige webshop
  • Heel veel keus
  • Goed advies

Daan11 17-01-2017 Via de website gekocht

Volgende dag thuis!

Sinds een tijdje heeft IEAR een nieuwe website en die is heel duidelijk. Makkelijk zoeken en kiezen. De receiver die ik besteld heb werd zoals aangegeven de volgende dag perfect verpakt bezorgd. Van de hele gang van zaken brengen ze je perfect op de hoogte

Pluspunten

• Mooie website
  • Mooie producten
  • Snelle levering

Ronald 10-01-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Na een uitgebreide luistersessie in de winkel heb ik een mooie nieuwe set aangeschaft. Alles is netjes thuis afgeleverd en aangesloten. Tijdens het testen bleek het WiFi netwerk niet stabiel genoeg om te streamen. Ook dit heeft iEar perfect opgelost.

Pluspunten

• Zeer veel keuze
  • Luistermogelijkheden
  • Installatie service
  • Kennis van zaken

Johan 10-12-2016 In de winkel gekocht
Tilburg

Passend advies en leuke medewerker!

Onlangs mijn nieuwe stereoset bij iear gekocht nadat ik mijn oude set eens wilde upgraden. Er werd goed geluisterd naar wat ik precies wilde en daarop werd een mooie combi samengesteld met traditioneel stereo én streaming! Zelf had ik deze combi nooit bedacht. Chapeau!

Pluspunten

• Er werd goed geluisterd
  • Er werd meegedacht
  • Passende oplossing

Paul 18-11-2016 In de winkel gekocht
iear Tilburg

Service voegt niet veel toe

Ik heb me laten adviseren voor de aanschaf van een OLed tv. Mijn uitgangspunt was dat ik dan meer te weten kreeg over de verschillen tussen de verschillende merken en hoe het zat met de aansluitingsmogelijkheden.
De enige feedback die ik kreeg was; nou dit is tie dan. Terwijl de adviseur wat met de afstandsbediening speelde.
Het advies voegde niet echt veel toe.
Uiteindelijk toch de tv gekocht. De levering en installatie was verder goed verlopen.

Pluspunten

• Zien is geloven

Minpunten

• Niet echt kennis over het product
  • Adviseur is vaak afgeleid

Dmob 08-01-2015 In de winkel gekocht
Die ene in Tilburg

Een beetje ver rijden, maar dat is niet de schuld van de winkel. Het is het wel waard. Na aanschaf wordt het product netjes thuisbezorgd. Het feit dat veel merken op prijsklasse bij elkaar staan in de verschillende luisterruimtes, is ook prettig. De technische infrastructuur is ook heel goed. Moderne techniek goed uitgevoerd (makkelijk schakelen tussen versterkers, speakers, muziek spotify enz). Goed gedaan.

De service is uitstekend. Zeer vriendelijk personeel. Ik heb twee keer langdurig kunnen luisteren in een luisterruimte (waarvan 1x gewoon binnengelopen zonder afspraak). Ik kreeg daarbij goed en deskundig advies, ook al kwam de voorkeur van de verkoper soms wat te duidelijk naar voren misschien. Niet erg. Na de aanschaf kwam ik erachter dat ik, als ik een paar dagen later had besteld, met een actie had kunnen meedoen van een gratis draadloos speakertje bij besteding van een bepaald bedrag. Na een mailtje gestuurd te hebben, kreeg ik meteen bericht dat ik alsnog met de actie mee kon doen. Erg vriendelijk gezien ik strikt genomen gewoon buiten de actieperiode had besteld.

Assortiment
Ruim assortiment, verschillende prijsklassen (high end). Voor de echt goedkopere modellen zijn er al genoeg andere zaken.

Aanbeveling
Voor speakers raadt ik deze zaak zeker aan (andere spullen heb ik hier geen ervaring mee). De verschillende luisterruimtes met de goed uitgevoerde techniek en het grote assortiment helpen goed bij het maken van een keuze.

Zie opmerkingen.

thomasvandezande 16-12-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website, snel respons per email en telefoon

zoeken alles vooraf zeer goed uit, je weet precies wat je koopt.

zeer uigebreid

Aanbeveling
de audio liefhebber moet hier zijn

Extra toelichting
erg klantvriendelijk, ruime kennis, liefhebbers

Toontje S 09-12-2014 In de winkel gekocht

6,5

Bij aanschaf van geluidsapparatuur vind ik het prettig dit ter plekke te kunnen horen.

Levering duurde aanmerkelijk langer dan dat in de winkel werd verteld.

Assortiment
Ruim assortiment en voldoende gelegenheid om te luisteren.

Aanbeveling
Gezien mijn ervaring zou ik deze winkel niet aanraden bij anderen.

Extra toelichting
Beloftes worden niet nagekomen, de levertijd duurde aanmerkelijk langer dan was verteld in de winkel. Er werd beloofd dat de apparatuur afgeleverd zou worden maar uiteindelijk kon ik hem zelf komen ophalen. Klachten worden niet serieus genomen en terugname (geld terug) is niet mogelijk.

apkjamin 10-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Prettige manier van betalen.

Elke keer als ik belde met een vraag, werd ik keurig netjes te woord gestaan.

Ruim assortiment.

Uitsluitend positieve ervaringen.

Extra toelichting
De draaitafel als een demo-product bij 'iEar voor een zeer scherpe prijs gekocht dat in nieuwstaat staat zou verkeren. Niets is minder waar. Product verkeert niet alleen inderdaad in nieuwstaat, maar is door de bezorgdienst ook keurig netjes op de afgesproken tijd afgeleverd. Zelfs een kwartier voor de bezorgtijd een telefoontje gekregen dat ze onderweg waren. Verder heel prettige contacten gehad, zowel via de telefoon als de e-mail. Graag tot een volgende keer!

ixl85 22-08-2014 In de winkel gekocht
Tilburg

Dit is het enige puntje waarop ik IEAR een lagere score geef dan bij de rest.
Ik woon in Den Bosch, een ritje Tilburg is voor mij dus iets langer rijden dan een zaak in de buurt. Het parkeren voor de winkel is betaald en ze blijken streng te controleren.
De website zou wat overzichtelijker kunnen. Betere selectie methode om alles te ordenen etc. De winkel zelf is zeer mooi en professioneel ingericht, dus dit maakt alles goed!

Perfect.
Ik ben twee keer 2 uur geweest om te luisteren. Alle zaken kwamen aan bod. Plaatsing van de speakers, welke versterker ik gebruikte, hoe ik de speakers wilde gebruiken enz enz. Na een uitgebreide luistertest besloot ik dat de Zensor 7 me beter viel dan de Zensor 5 (en andere uit die prijsklasse).

Bij de tweede luistersessie nam ik een vriend mee die ook geïnteresseerd was in een nieuwe setup. Dit was uiteraard geen probleem. Na lang luisteren de knoop doorgehakt en alles besteld.

De kabels en pluggen die ik mee besteld werden daar voor me gestript en in elkaar gedraaid.

Helaas was er een problemen met de linker Dali Zensor 7. De speaker terug gebracht naar IEAR waar we samen weer constateerde dat er daadwerkelijk een probleem was.

De speaker werd naar de technische dienst van Dali gebracht. De dagen er naar werd ik goed op de hoogte gehouden van het proces (telefonisch en per mail). Toen ik de speaker weer kon ophalen heeft deze de hele nacht nog gedraaid in hun zaak om er zeker van te zijn dat alles goed was.

Goede service dus.

Assortiment
Alles wat ik nodig had hebben ze daar. De prijzen zijn 'laag'. Er zijn winkels die de zelfde producten verkopen voor een hogere prijs, maar dat is hier niet het geval. En dat is zeker welkom in combinatie met de service.

Ze missen echter wel de versterk instapmodellen. De goedkoopste beginnen bij ~400,-. Het 200/300 segment missen ze. Aan de ene kant begrijpelijk omdat ze wat meer high end producten aanbieden. In mijn geval wilde ik juist een goedkope versterker. Dit omdat de 4K standaard nog niet overal helder is en goed geïmplementeerd is. Op het moment dat dit wat beter uitgekristalliseerd is ga ik over naar een duurdere.

Aanbeveling
De punten hierboven spreken voor zich.

EricAV 08-07-2014 In de winkel gekocht

5,5

De site is goed bereikbaar en overzichtelijk. Wel wat traag.

Op de website stond de plasmaTV aangegeven met een groen bolletje, als zijnde op voorraad; op Kieskeurig.nl zowel de afhaal- als bezorgprijs 1.299,--. Bij aankomst werd de bezorgprijs eerst 1.374,-- en enige minuten later bleek het toestel helemaal niet meer leverbaar!

Assortiment
Ruim assortiment in de betere hifi alsook in het hogere segment televisies

Aanbeveling
De bediening is vriendelijk; de winkel fraai; het assortiment interessant. So far, so good. Maar als men een webshop heeft is het wel belangrijk deze up to date te houden. En dat kon ook gemakkelijk, want zo druk was het niet: tenminste 4 man personeel en maar 1 klant in de winkel.De bezorgprijs week ook 75,-- af t.o.v. de aangegeven prijs op Kieskeurig. nl

Extra toelichting
De samenvatting van wat in de onderdelen al eerder genoemd is: Positief: mooie zaak, ruim assortiment; vriendelijke bediening. Negatief: aangeboden artikel op de website blijkt eerst, inclusief bezorging, 75,-- duurder te zijn; daarna zelfs helemaal niet meer leverbaar. Slordig, als je bedenkt dat er 4 man personeel zat en ik de enige klant was. Genoeg tijd om de website up to date te houden, dunkt mij.

dthomas 02-07-2014 Via de website gekocht

Goede en duidelijke informatie omtrent de order. Snelle bevestiging dat de order was verzonden en levering binnen 36 uur (in Belgie).

Correcte en professionele afhandeling

Extra toelichting
Duidelijke en volledige informatie omtrent ordertraject. Snelle levering.

thomasalkmaar 03-05-2014 In de winkel gekocht
Tilburg

Ik wilde een Sony tv kopen voor 2100 welke tijdelijk in de sale was. Ik was echter te laat met de actie vanuit sony en de tv was weer z'n normale prijs van 2499. ierar had geen recht meer op de korting van Sony echter heeft mij toch deze korting gegeven en heel veel moeite gedaan om samen met Sony dit voor elkaar te krijgen. Chapeau

Verkoper Jan is zeer klant vriendelijk.

Aanbeveling
Mooi assortiment, top service en zeer scherpe prijzen.

Decibelfm 24-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Wat een prachtige winkel met mooie luisterruimtes. Ze hebben keuze uit meer 10 merken speakers. Van budget speakers tot de B&W 800 serie. Je kan in de luisterruimtes makkelijk overschakelen tussen de speakers met online muziek van bijvoorbeeld spotify. Daarbij worden ook de prijzen en details aangegeven per speaker. Als je van te voren aangeeft wanneer je komt, dan wordt de ruimte gereserveerd. Ze komen ook hun afspraken na.

Mikachuru 24-12-2013 In de winkel gekocht
Tilburg

Overzichtelijke winkel en webshop met ruime keuze voor ieder budget.

In 1 woord super. Leverings- en prijsafspraken worden perfect nagekomen. Communicatie over bestelling prima.

Assortiment
Merken in alle prijsklassen. Van instapmodellen tot highest high-end en alles wat er tussenin zit. Alles staat ook nog eens on display en men laat je alles horen wat je wilt in 1 van de goed gefaciliteerde luisterruimtes.

Aanbeveling
Hoge servicegraad en grote deskundigheid en vriendelijkheid.
De verkopers luisteren serieus naar jouw behoeften en smeren je niets aan.

Extra toelichting
Gewoon een hele goede zaak waar de klant echt op de eerste plaats komt. Bovendien doen ze nog net wat extra's door gratis toegankelijke lezingen en luistersessies te organiseren. Zo was er onlangs een college van Leo Blokhuis.

zuurmond 13-12-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer goede service, zelfs na garantieperiode zeer goede omruilservice verleend op dure versterker. Nieuwe model aangeleverd omdat reparatie te duur zou uitpakken. Complimenten!

Audiphile 28-03-2013

Topzaak met zeer deskundig advies, prettige mensen, fantatische demoruimtes. Ook na de aankoop zeer goede after-sales service. Absolute aanrader. Ook bij de uiteindelijke plaatsing is de zaak ter plekke geweest voor installatie en advies.

gerardb987 01-03-2013

dit is de vijfde keer dat ik besteld heb online bij deze winkel, ik wil er graag nog eens gaan kijken, maar woon niet in de buurt. Alle vijf de keren was de bestelling de volgende dag in huis. Ik ben enorm tevreden, een groot aanbod van de mooiste producten, prima prijzen en een goede voorlichting, zowel op de website al wanneer je per email een vraag stelt. Aanrader.

Carnival 26-02-2013

Heel fijn contact, goed advies en snelle levering!
Grote luisterruimtes waar je op je gemak kunt vergelijken.
Ook voor een nieuwe versterker ga ik binnenkort weer in Tilburg luisteren.

goedservice 14-02-2013

2,3
Winkel heeft mooie spullen, dit was ook mijn reden om in de eerste in stantie de winkel te bezoeken. De ervaring eenmaal gekocht was alles behalve prettig. De verkoper heeft tijdens de verkoop voorgelogen dat dit product rustig binnen 2 weken kon worden terug gebracht voor geld. Een week later terug bij de winkelwas dezelfde verkoper ineens een hele andere mening aangedaan, er was geen geld terug te krijgen en dit zou hij duidelijk aangegeven hebben. 2 man sterk kunnen bevestigen dat dit absoluut niet overeenkomt met wat deze verkoper een week eerder verkondigde. Het is een schandalige manier van zaken doen. En daar hoop je toch niet op bij een bedrijf die zn mooie producten ook nog eens voor dik 50 euro meer aan bied als de prijsvechters op internet. Dit geld wordt niet in personeel en service gestoken, dat is mij gebleken.

Marc de Leeuw 03-05-2017

Binnen 2 weken terugbrengen en je geld terug is mij ook verteld, alleen toen ik de LA-receiver kwam ophalen, bleek dat toch net iets anders te zijn. Dat geldt alleen voor aankopen op afstand, online aankpen bijvoorbeeld. Dus niet als je in de winkel iets besteld of koopt. Op zich staan ze in hun recht, maar dan moet je daar ook duidelijk in zijn!
Ik heb in de winkel ook B&W speakers besteld na ze goed beluisterd te hebben, maar nog niet betaald. Heb toch een beetje spijt, omdat het personeel niet eenduidig is de verkoopvoorwaarden.

MvdB2 05-11-2012

Ben, aangetrokken door de duidelijke website, weer eens ouderwets naar de winkel geweest. Prachtige high-fi zaak met een uitgebreid assortiment. Ik was op zoek naar een platenspeler en ben uitgebreid geinformeerd. Een drietal aangesloten tafels (een dwarsdoorsnede van het assortiment van ca EUR 300 tot EUR 1.000) heb ik kunnen vergelijken door mijn eigen LP's de beluisteren. Hiervoor werd alle tijd genomen.
De tafelvan mijn keuze moest besteld worden en was na een week binnen. Iear heeft vervolgens het standaard element vervangen door het door mij gewenste element. Bij het afhalen kreeg ik een keurige instructie hoe ik thuis de laatste installatiehandelingen moest uitvoeren. Met deze kennis had ik het apparaat in 10 minuten geinstalleerd.
Goed om je in deze snelle wereld weer eens echt klant te kunnen voelen.

hansvdzw 14-10-2012

Mijn nieuwe Cambridge Audio 851a versterker, online gekocht bij iEar, wat erg snel ging en ik werd goed op de hoogte gehouden, gaf helaas al vrij snel de geest. Dit werd echter zo snel en kundig door iEar opgelost, dat ik er nog sprakeloos van ben. Alle lof bij deze en echt een aanrader dus voor de aankoop van mooie geluidsapparatuur.

Arjan.2012 06-10-2012

2,8
Algemeen

Nadat de website van deze winkel mij, met de bij hun geldende voorwaarden, daarheen 'gelokt' had heb ik na een redelijk advies door de verkoper een subwoofer uitgekozen en in de winkel gekocht. De subwoofer zou diezelfde dag nog afgeleverd worden.
Aan het eind van de dag werd de subwoofer, naar tevredenheid, bij mij thuis afgeleverd door de verkoper die mij in de winkel hielp.

Aftersales

Maar.....

Na een week bleek er een defect aan de subwoofer te zijn. Als je dan contact met de winkel opneemt dat geven ze ineens niet thuis en doen alles om onder de voorwaarden uit te komen. Bleek dat ze mijn bestelling (terwijl ik de subwoofer in de winkel zelf kocht) via een website bestelden. Zonder hier ook maar iets over te zeggen.

Op die website gelden andere voorwaarden, die in de verste verte niet in de buurt komen van de beloofde service op de site.

Ze schermen per mail met verschillende ongegronde argumenten om onder hun service uit te komen.

Ik dacht dat het verstandig was om zulke aankopen in een professionele winkel te doen, juist om gebruik te maken van die service en niet via een wazige online winkel. Nu kan ik een juridische procedure opstarten om mijn gelijk te halen.

Met deze leugenachtige manier van handelen hebben ze mijn vertrouwen geschaad, ik raad dan ook mijn kennissen en bekenden aan om die winkel over te slaan voor hun aankopen. Het steekt mij dat ze misbruik maken van de consument met deze naar 'oplichterij' riekende manier van werken. (Vandaar ook maar 1 ster voor de misleidende website)

Joop1971 22-08-2012

Het eerste contact was via de duidelijke website bij het zoeken naar nieuwe speakers. Gebeld voor een afspraak en uren geluisterd en vergelijken. Dit is een winkel waar ze tijd voor je nemen en serieus vriendelijk advies geven. Aanrader! Uiteindelijk de keuze gemaakt, speakers op voorraad en 2 dagen later geinstalleerd. Top!

H235 11-05-2012

Normaliter schrijf ik eigenlijk nooit een beoordeling, maar voor Iear maak ik een uitzondering. Ik was op zoek naar een budgettechnisch verantwoorde oplossing (lees: niet te duur) voor audio buiten en ondanks mijn beperkte budget ben ik voortreffelijk geholpen en kreeg ik op mijn vele mails snel, vriendelijk en deskundig antwoord. De prijzen die gehanteerd werden zijn zeer zeker concurrerend. Snelle levering, super tevreden.

Theo224 02-03-2012

Goed respons op vragen, snel geleverd, mooi assortiment

Anoniem 04-02-2012

Snelle levering met goed info.

surfingjohn123 16-12-2011

Telefonisch afspraak gemaakt om een luisterruimte te reserveren, vooraf de verkoper geïnformeerd wat ik nu in huis heb( 16 jaar oude Elipsons en een vrij recent aangeschafte Onkyo 608 receiver)hij kwam met een leuke suggestie om de luidsprekers en de receiver mee te nemen! Op afgesproken tijdstip aangekomen, vriendelijke ontvangst, spullen werden uit de auto gehaald en in de luisterruimte opgesteld. Na een zeer uitgebreide luistersessie incl. de oude luidsprekers, mijn keus gemaakt op de Focal 816V. Ik wilde tevens hierbij een surround set aanschaffen, in hun home theater de bijpassende luidsprekers beluisterd en mijn keus gemaakt. In totaal heb ik een paar uur vertoefd in de zaak om alles te beluisteren, geen enkel probleem, verkoper gaf goede adviezen en was zeer vriendelijk en ik had het gevoel dat er serieus naar mijn wensen geluisterd werd. Er werd ook geen enkele druk uitgeoefend om iets te kopen, een zaak waar de klant centraal staat dus!

yvob 05-12-2011

Mijn bestelling is in 3 dagen tijd in België geleverd.Alles verliep vlot en perfect zoals men mij belovende.

Heel scherpe prijs.

Zeer mooie duidelijke website.

Heel betrouwbaar !

joopdekok 23-09-2011

via email goed advies gekregen, met snelle response. Op basis daarvan mijn set besteld en hij bevalt uitstekend! Bedankt iear.

alex889911 23-09-2011

5,5
Bij de bestelling stond: vandaag besteld morgen in huis. In de praktijk was dit drie dagen laten. Op zich niet heel erg, maar als je iets beloofd moet je het wel waarmaken.

Guido2pen 08-09-2011

Vlotte betaling en snelle levering aan huis in België.
nog net geen gratis verzending ,maar toch goedkoop.
zeer tevreden.

SimonBunnik 02-09-2011

Bijna de goedkoopste, supersnel en correct geleverd.
Heel tevreden.

Sneek55 09-08-2011

Snel en correct geleverd. Duidelijke factuur. Degelijke verpakking. Uitermate tevreden.

Piang 08-08-2011

5,8
Wilde een TEACR Tafelradio. Aangegeven via Kieskeurig: max 5 dagen. Gebeld naar hun. Ja, kon geleverd worden.
Na week gebeld. Ja, was niet op voorraad, maar zou binnen een week geleverd worden. Paar dagen later: toch niet.
Belangrijk van een webshop lijkt me toch dat je weet welke producten je kunt leveren. Als je dat niet kunt...

Fons... 21-07-2011

Snel & correct geleverd, goed verpakt, nette factuur, geen after sales service nodig gehad

Sander_C 29-05-2011

goeie nette zaak/webshop snelle afhandeling en netjes thuis bezorgd!!! Wordt tijd om eens langs te gaan om me verder te laten informeren!!!!

Stevefilmfreak54 07-05-2011

Snel en vlotte afhandeling, alles zeer netjes ingepakt.

Dorothe Cat. 04-05-2011

De service en de communicatie van de medewerkers van iEar zijn zijn zeer vriendelijk,correct en degelijk.
Na een tweetal oriënterende telefoongesprekken over het product dat ik wilde aanschaffen, was mijn vertrouwen in een juiste aankoop en een juiste afhandeling via internet gewekt. De gehele procedure na daadwerkelijke bestelling was in twee dagen met zeer duidelijke schriftelijke communicatie een feit.
Verdiende complimenten voor deze bedrijfsvoering.

Victor van Dieren 30-04-2011

Na mijn bestelling wilde ik nog iets wijzigen en er werd meteen contact opgenomen. Ik wilde ook graag dat de spullen op vrijdag bezorgd zouden worden en alhoewel een onderdeel niet op voorraad was is alles toch binnen 4 dagen bezorgd.

Prijzen van de producten was ook erg goed vooral de aanbiedingen waren bijna 20% goedkoper dan andere winkels.

Rudolfus 04-02-2011

Op de site stond "bestelbaar" ipv "op voorraad"; Toch had ik ze binnen 2 dagen in huis; compliment

the champ 26-12-2010

snelle en goede levering op afspraak

Verkoopp 28-11-2010

Wij hebben al eerder audio gekocht bij I-ear. Toen zijn we naar de zaak zelf gereden, waar we onder het genot van een kopje koffie en koekjes de hele middag verschillende opstellingen hebben geprobeerd van versterkers en boxen. Destijds de Marantz versterker en cd/dvd speler en Focal Speakers gekocht. Deze zijn thuis gebracht én geïnstalleerd! Later nog een Samsung digitale ontvanger en weer later een subwoofer (REL) en center speaker van Focal. Nu was afgelopen vrijdag mijn man jarig en ik ben een totale anaudiofabeet, dus heb ik via mail gevraagd of ze terug zouden kunnen vinden welke achter surroundspeakers hierbij zouden horen en welke speakerkabel ik dan nodig zou hebben. Snelle reactie en geweldige service! Afgelopen vrijdagavond om half 7 werden de speakers en speakerdraad via TNT post afgeleverd en ondertussen hangen ze! Wederom een goede aanschaf, met goed advies en snelle service. I-ear bedankt, vooral ook namens mijn man! Wij komen een volgende keer zeker weer terug!

Ermos 20-10-2010

snelle afhandeling van bestelling. Alleen een klein probleempje met de statusmelding op de website. Verder zeer tevreden.

Thderijk 12-10-2010

Alweer bijna 2 jaar geleden een set gekocht hier. Toen al zeer tevreden. Ik had nu een probleem met mijn tv en dat is snel en vakkundig opgelost door de mannen van iear.

Top winkel

MBGoes 23-09-2010

Snelle en nette levering. Product in goede staat ontvangen.