Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Sun 05-10-2021

Op korte termijn had ik een slagmoersleutel nodig. De enige organisatie die het op voorraad had en een goede prijs/kwaliteit verhouding aanbood was gereedschap.nl. Tevens goed telefonisch bereikbaar met vriendelijke en deskundige medewerker. De volgende ochtend rond 08:00 waren de benodigde spullen al binnen. Chapeau.

Rens 04-10-2021

Een maand geleden gevraagd voor tips , afkortzaag
Ik vroeg of ze er verstand van had ?
Dat bleek allerminst ( kan gebeuren )
Ik vroeg een afkortzaag die ligt is en up-to-date
Krijg ik er 1 van 27 kilo die elke dag mijn bus in/uit moet enz enz
Terug sturen moest ik eerst zelf betalen ,maar is te zwaar
Nu word hij opgehaald , maar is niet doorgegeven
Weer een ochtend gewacht
Weer excuses en weer en weer
Nu word het echt opgelost
16e x gebeld , 1 minuut wachttijd met nog 4 wachtende voor u
4 weken later; hoe zit het met de rest van de bestelling??
Oh nog niet door gezet , staan nog 2 artikelen open , nee mevrouw , nog 4
Oh mijn excuses, ik ga het regelen
Weet u dat zeker (100%
U krijgt straks nog een mail
Weer niet
Weer gebeld ; is er een leidinggevende???????
Want hij kon me niet helpen
die is eten ( 18:48 uur)terwijl jullie tot 21 uur open zijn
Leidinggevende belt je zo terug
Na ruim een uur bel ik weer
Er is geen leidinggevende meer
Ik word HELEMAAL GEK
4 weken lang elke dag van het kastje naar de muur
En het is nog steeds niet geregeld
Waardeloos
En dit zijn een aantal gesprekken van de ruim 16 gevoerde gesprekken
Code OL 111025883
Rens acda
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-10-2021

Beste Rens, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat je inderdaad meerdere keren contact hebt gehad over je bestelling met onze klantenservice. Onlangs is er met je afgesproken dat er een vast contactpersoon bij de klantenservice is wanneer je een vraag over je bestelling hebt. Gisteren heb je dan ook contact met haar gehad en is alles in orde gemaakt. De artikelen die je nog mist worden nagezonden en het artikel wat je graag wenst te retourneren wordt op donderdag 7-10 bij je thuis opgehaald door onze transporteur. Ik ga er dan ook vanuit dat het zo allemaal in orde is. Wanneer dit niet het geval is kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice en naar je contactpersoon vragen.

Jakub O. 02-10-2021

Goede online webwinkel voor al uw gereedschap en toebehoren. Vaak besteld en nooit problemen mee gehad.

eelke 01-10-2021

goede prijs kwalieit verhouding.goede producten. de verpakking was matig.onbeschermd in de doos. de levering was volgens afspraak keurig op tijd.

Oerm 01-10-2021

Snelle levering. Volledig op de hoogte worden gehouden van het lever- en bestelproces. Goede prijs- en kwaliteitverhouding. Aanrader.

René Nijhuis 01-10-2021

Zeer snelle levering, zondag besteld, maandig in huis. Zo snel had ik niet verwacht, top! Daar kunnen sommige bedrijven nog wat van leren.

Stijn 30-09-2021

na een dag na de bestelling nog geen mail met track en tracé te hebben ontvangen heb ik telefonisch contact gezocht met de klantenservice. De gehele bestelling van meer dan €1.200 wordt door de leverancier vastgehouden omdat 1 artikel van € 15,- euro niet voorradig is. Gezien de omvang van de bestelling wilden ze me wel "matsen" (moet niet gekker worden) met een deellevering. Dit duurde ook nog 3 dagen langer omdat dit buiten het systeem om geregeld moest worden.

De producten die ik hard nodig had werden met een flinke vertraging geleverd.

Zeer teleurstellend, temeer omdat ik voorafgaand aan de bestelling via de webshop heb gecontroleerd of de artikelen voorradig ware (producten met een langere levertijd bestel ik uit voorzorg al niet).

indien je zekerheid wil hebben dat je bestelling de volgende dag wordt bezorgd, zal ik zeker kiezen voor een andere aanbieder.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-10-2021

Beste, bedankt voor je review. Helaas kan ik aan de hand van alleen je voornaam geen bestelling in ons systeem erbij pakken waardoor inhoudelijk reageren op je review helaas niet mogelijk is. Wel kan ik het volgende aangeven; wanneer je een bestelling plaatst met 1 of meerdere artikelen met een levertijd, wordt de bestelling pas verstuurd als alles voorradig is. Een deellevering is op verzoek van de klant natuurlijk wel mogelijk mits beide zendingen een minimale waarde hebben van € 80.00 euro per zending. Mocht je nou een grote bestelling hebben geplaatst en is hetgeen wat niet op voorraad is onder de € 80.00 euro, ook dan kunnen wij een deellevering voor je aanmaken. Wij hebben er voor gekozen om een deellevering alleen op verzoek van de klant aan te maken omdat wij in het verleden juist vaak meegemaakt hebben dat wij deelleveringen hadden aangemaakt terwijl klanten alles in 1 keer opgestuurd wilde krijgen. Excuses dat je dit als vervelend hebt ervaren. Voor verdere informatie over jouw bestelling, of als je nog vragen hebt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Daphne 27-09-2021

Levertijd was 4 weken. Netjes tussentijdse e-mails en levering sneller dan verwacht. Echt super!

peter 27-09-2021

terras heater gekocht was de laagste prijs en werd de volgende dag geleverd , dik tevreden

Linthorst 26-09-2021

Het was even zoeken naar een snel te leveren hekwerktang met zwarte nieten, maar met één telefoontje naar de klantenservice was het top geregeld.
Om 19:30 besteld en de volgende morgen om 10:30 al geleverd!!
Zo wil je het hebben.

Marion 25-09-2021

Makkelijk bestellen, snel geleverd, artikel prima in orde. Niets meer aan doen ;-)

Kor paap 24-09-2021

Snel geleverd, mooie aanbiedingen. Diverse malen iets gekocht bij Gereedschapcentrum naar volle tevredenheid!

Richard Dallinga 23-09-2021

Ik zocht naar type acculader van metabo deze had langere levertijd en prijs €180. Direct onder gevonden artikel stonden alternatieven welke aan de juiste laadspanning en aansluiting leek te voldoen. Dus deze besteld maar bleek niet te passen. Dus nu extra kosten voor retour sturen. Bij telefonisch contact werd mij verteld dat een alternatief niet geschikt hoeft te zijn voor waar iemand naar zoekt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-09-2021

Beste Richard,
Bedankt voor je review. Jammer dat het alternatief niet geschikt was voor jouw accu. De alternatieven kunnen op bepaalde onderdelen afwijken. In jouw situatie is dat de aansluiting geweest. We weten zonder contact op voorhand of de alternatieven ook daadwerkelijk aan al jouw wensen kunnen voldoen

Eddie 23-09-2021

Ik heb hier de afgelopen jaren meerdere Makita apparaten en accessoires gekocht. Een frees, slijptol, accuboor én onder andere een slagschroevendraaier. Ik ben zeer goed te spreken over het bestelproces en de apparatuur.
Altijd de complete bestelling de volgende dag binnen. Nieuw in onbeschadigde originele verpakking. Duidelijke communicatie. Facturen netjes ontvangen per mail. Én geldige Makita garantie. Wat wil je nog meer.

Peter 23-09-2021

Alutherm WiFi radiator gekocht. Werkt prima en de volgende dag al bezorgd. Prima winkel én scherp geprijsd.

Wester 23-09-2021

Super goede en snelle service. Binnen één dag alles in huis wat ik besteld had. Goed gereedschap voor een goede prijs.

Rob 23-09-2021

Autobandenpomp van Einhell is na enkele maanden al defect. Na dit defect te hebben gemeld werd mij medegedeeld dat het een gebruiksvoorwerp betreft en er om deze reden geen garantie op zit.

Natuurlijk is een luchtpomp geen verbruiksartikel (het is geen boortje of bitje). Dit artikel dient de klant gewoon minimaal 2jaar te kunnen gebruiken zonder dat deze defect is. Geen enkele klant koopt zo'n pompje om deze vervolgens maar 5x te kunnen gebruiken!

Na telefonisch contact te hebben gehad met gereedschapscentrum werd mijn voorgevoel bevestigd. Daar werd mij verteld dat er geen garantie op zit ivm dat het product 1 geheel is en dus niet kapot zou kunnen gaan. Nadat ik vertelde dat er een knijphendel, drukmetertje etc. op zat kon mij niet worden verteld waarom er toch geen garantie op zit.

Ik krijg enorm het gevoel dat er allemaal smoesjes worden verzonnen om maar onder de wettelijke garantie verplichting uit te komen. Na dit per e-mail kenbaar te hebben gemaakt heb ik niets meer van gereedschapcentrum vernomen.

Robert 22-09-2021

Duidelijke site, mooi degelijk apparaat, scherpe prijs en zeer snelle levering.

Ralph 22-09-2021

Kan er niet veel over zeggen. Ik heb hem besteld. Extra betaald om hem dezelfde dag te laten leveren. Vervoersbedrijf zegt hem geleverd te hebben alleen niet bij mij. Dan hebben ze 5 dagen nodig om uit te zoeken waar het pakket gebleven is. En dat in deze tijd 2021. Dus ja, geen idee eigenlijk maar wil wel 250,- winnen dan heb ik in ieder geval me geld terug. Nu weet ik niet wat er gebeuren gaat ...
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-09-2021

Beste Ralph,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat jouw pakket vermist is geraakt. Helaas kan ik op basis van enkel je voornaam, geen order terug vinden.
Inhoudelijk kan ik daarom niet reageren op je review. Wel is het zo dat we in dit soort situaties inderdaad het onderzoek van de vervoerder dienen af te wachten. Hier hebben zij 5 werkdagen de tijd voor, omdat dit ook nagevraagd dient te worden bij de chauffeur en in het sorteercentrum. Zodra we meer informatie hebben, nemen we direct contact met je op. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

Frans 21-09-2021

Makkelijk online maak ook via de showroom is het makkelijk alles gelijk op te halen

Piter 21-09-2021

Heerlijke online shop, die prima is door te zoeken en waar je makkelijk kunt vergelijken. Bestellen is een fluitje van een cent, waarna je kunt kiezen voor direct betalen of achteraf. Levering is vlot en keurig verpakt.

Reckman 20-09-2021

Mijn online bestelde Festool CTL SYS had een kleine beschadiging. Na dit gemeld te hebben via de website, kreeg ik probleemloos een retourlabel gemaild om het product terug te sturen. Het nieuwe onbeschadigde product werd vrijwel direct verstuurd. Kortom: snelle, betrouwbare en klantvriendelijke service!

Erwin S 20-09-2021

Recent heb ik gereedschap aangeschaft via gereedschapcentrum.nl. dmv vergelijk met andere aanbieders ben ik wederom weer bij gereedschapcentrum uitgekomen. Het scheelde regelmatig enkele %en. Ook wordt er helder gecommuniceerd over de verwachte leverdatum. Top!

Gerrit.E 18-09-2021

Veel keuze aan gereedschap op de site en goede prijs en snelle levering van de gekochte artikelen .

Ino 18-09-2021

Overzichtelijke site, veel keuze, goed geprijsd, regelmatig leuke aanbiedingen.