Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jurjen Postma 25-08-2021

Duidelijke en veelzijdige webshop in de breedste zin van keuze en kwaliteit aanbod gereedschappen. Tot heden altijd een correcte en snelle levering gevraagde gereedschappen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-08-2021

Bedankt dat je ons het cijfer 8 geeft Jurjen! Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en de bezorging. Graag horen wij of je nog verbeterpunten voor ons hebt zodat we naar het cijfer 10 kunnen toe werken.

Guido 25-08-2021

Duidelijke site en levering onwaarschijnlijk snel. In de namiddag besteld 's morgens voor de koffie in huis. Top.

Henk Nijhoff 24-08-2021

Wat ik zocht was een al wat ouder product nl een draadspoel van een Gardena turbotrimmer die gelukkig bij jullie nog wel te krijgen was. Zonder vertraging werd het product aangeleverd waar ik gelukkig mee was want het geheel was als aanvulling van een verjaardagscadeau bedoeld dat ik nu dus nog op tijd binnen had.

Richard Roossien 24-08-2021

Zag een mooie deal dus besteld en betaald
En de vlgd dag geleverd. En dat op vrijdag avond bestellen en dan zaterdag ontvangen echt top hoor
Ook houden ze je netjes op de hoogte per e-mail
Dit is gewoon een adres waar ik dus zeker vaker ga bestellen

Super snelle levering
Vriendelijkheid in de e-mail of communicatie

Frank 24-08-2021

De website is heel duidelijk, er is veel keus, de artikelen zijn goed geprijsd en de er is een snelle levering
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-08-2021

Hartelijk dank voor je positieve review Frank. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze website, de snelle levering en dat ons assortiment/onze prijzen aantrekkelijk voor je zijn! We hopen je in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.

D 23-08-2021

Goedkoopste, levering de volgende dag en geen onnodige verspilling van extra verpakkingsmateriaal
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-08-2021

Hartelijk dank voor het cijfer 10. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan! Hopelijk tot een volgende keer!

Kees 23-08-2021

Bestellen en leveren geen probleem, echter zijn niet alle onderdelen voor de montage meegeleverd in de verpakking.
Ik heb het nu over de buitenkachel Bonbono.
Ik heb de keuze of de schoorsteen monteren of de drie poten, allebei ging niet vanwege een gebrek aan schroeven. Ook het monteren van de sluiting van het spatscherm ging niet door omdat hierin, volgens de tekening, niet voorzien is.
Heb inmiddels contact via de app en wacht af wat ze voor mij kunnen doen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-08-2021

Beste kees, hartelijk dank voor je bestelling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het plaatsen van een bestelling en over de levering. Wel vind ik het vervelend om te lezen dat je bestelling incompleet geleverd is. Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er precies speelt en wat de status hier momenteel van is. Hierdoor kan ik helaas niet inhoudelijker reageren op je review. Je geeft aan dat je hier al over in contact bent met onze klantenservice. Onze klantenservice zal dit dan ook naar alle tevredenheid voor je oplossen! Indien je nog vragen hebt kun je natuurlijk altijd contact met onze klantenservice opnemen. We staan je dan graag te woord.

v. d. Hoven 22-08-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.
Koop was gedaan via internet en is netjes afgehandeld met mailtjes wat duidelijk vormgegeven was.

E. Meeuwissen 22-08-2021

Hopeloze firma. Ze willen alles verkopen maar er moet niets stuk gaan binnen garantie periode want dan kom je er pas achter of zij kwaliteit leveren. Maaimachine van bijna 700 euro gekocht en binnen een jaar defect. Vele telefoontjes, e-mails en dreigementen verder is eindelijk mijn maaimachine na ruim negen weken terug van reparatie. Ik weet nog steeds niet wat er aan mankeerde en alle medewerkers verschuilen zich achter: ik weet het niet, ik kan niets voor u doen. En een redelijke
tegemoetkoming voor het moeten huren van een andere maaimachine is er niet bij. De de Walt fabrikant kan niets doen aan deze firma die er één bende van maakt. Ook de reguliere reparatiefirma die voor de meeste merken reparaties uitvoeren, doen geen zaken meer met Gereedschapcentrum.nl. Als je dus hier iets koopt, mag je hopen dat er nooit iets stuk gaat want dan zit je goed in de problemen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-08-2021

Beste E. Meeuwissen, bedankt voor je review. Onwijs vervelend om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses hiervoor. Een garantie kan normaliter tot en met 5 weken duren. Dit wordt ook altijd aangegeven in de bevestigingsmail die je ontvangen wanneer je garantie aanvraag geaccepteerd is. De garantie loopt namelijk altijd via de leverancier waardoor de machine ook altijd naar de leverancier verzonden wordt zodat deze daar beoordeeld en/of gerepareerd kan worden. Helaas kan het voorkomen dat een garantie langer duurt omdat er, om wat voor reden dan ook, een vertraging is ontstaan in het garantie proces bij de leverancier. Dit vinden wij uiteraard net zo vervelend maar dit ligt helaas buiten onze macht. Wij zullen dan altijd kijken of wij het op een andere en snellere manier voor je kunnen oplossen.
Omdat ik op basis van alleen een naam geen bestelling erbij kan pakken, kan ik niet nagaan wat er precies gebeurd is en is inhoudelijk reageren op je review voor mij ook niet mogelijk. Indien nodig kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

RVE 22-08-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering. Goed gevarieerd aanbod en scherpe aanbiedingen

Buntinx 22-08-2021

Zowel de gebruiks- als de technische informatie op de website was duidelijk en volledig om een keuze te kunnen maken. Daarna volgde een snelle en correcte levering. Dus een leverancier zoals die hoort te zijn. (what you see is what you get (fast)..
Na gebruik van 3 weken nog steeds tevreden.
Aanrader.

tony 22-08-2021

zeer vriendelijke verkopers die heel goed meedenken.
heel erg tevreden over de aangeschafte producten.
ik ga er zeker vaker naar toe.

Edwin 20-08-2021

Duidelijke website, makkelijk bestellen en bestelling goed verpakt en op tijd.

Hans 18-08-2021

Duidelijke website. Makkelijk zoeken. Snelle levering. Goede info indien besteld.

Gerrit 17-08-2021

Doen wat ze beloven. Snelle correcte communicatie. Alleen noodzakelijke zaken, geen onzin.

Willem de leeuw 17-08-2021

Super snel geleverd een zeer goede cirkel zaag van Makita, vooral zo doorgaan met jullie site 👍🏽👍🏽

frank 17-08-2021

Precies zoals vermeld op de website, zeer snel bezorgd. Zeer goed verpakt. Volgende keer als ik weer iets nodig heb zal ik weer bij dit bedrijf bestellen.

Loodgieter 16-08-2021

Gereedschapscentrum is voor mij de aangewezen winkel voor Makita machine's en gereedschap.
Laatste aanschaf is een Makita trolley,voor het stapelen en vervoeren van de machinekoffers.
Ik was aangenaam verrast van de robuuste uitvoering van de trolley.

Awm 16-08-2021

Keurig bedrijf, correcte en snelle afhandeling van orders.
Aan te bevelen 👌

Jef Lievens 15-08-2021

De ontvangen kit bleek deels verkeerd te zijn (bepaalde zaken dubbel, andere zaken waren er niet bij)
Dat er iets verkeerd gaat kan ik begrijpen, maar dat ik met mijn vraag nog telefonisch nog via mail terecht kan, kan ik echt niet begrijpen. De klantenservice-pagina is eveneens niet toereikend om mijn klacht te omschrijven.
Service tot aan de deur noem ik dit.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-08-2021

Beste Jef, hartelijk dank voor je review. Vervelend om te horen dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Excuses hiervoor. Omdat er geen ordernummer in je review staat is inhoudelijk reageren op je review én het nakijken van de status voor mij niet mogelijk.

Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 7.00 tot 23.00 uur geopend. Op zaterdag van 8.00 tot 20.00 uur en zelfs op zondag van 10.00 tot 18.30 uur. Verder is de klantenservice te bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, Whatsapp of contactformulier).

Ik ga er vanuit dat het inmiddels allemaal in orde is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je dan graag.

DJT 15-08-2021

Prima online shop, groot assortiment met goede prijzen. Bezorging was wat rommelig maar uiteindelijk ook prima opgelost. Kortom; dikke aanrader

Teun Schoemaker 15-08-2021

Ik heb gekozen voor gereedschapcentrum vanwege het brede aanbod en de snelle levertijd. Echter is er met 3 orders in de afgelopen maand bij elke order wel iets misgegaan. "Vandaag voor ... besteld, morgen in huis" wordt helaas niet nageleefd, ondanks het feit dat alle producten voorradig waren. Als er 1 product niet op voorraad is wordt er ook niet gecommuniceerd over een eventuele deellevering. Daarnaast heb ik inmiddels 10 dagen geleden 2 producten op hetzelfde moment geretourneerd, (op eigen kosten..) waarvan er nog steeds 1 niet verwerkt of teruggestort is. Na het bellen met de klantenservice telkens niet veel wijzer geworden of een oplossing naar verwachting gehad voor mijn probleem. "Nog een paar dagen geduld hebben" vind ik persoonlijk geen beste service naar iemand die voor bijna 3000 euro aan producten heeft besteld in een week tijd.

peter 14-08-2021

goede prijs kwaliteit verhouding , snelle levering.
voldoet aan de verwachting ben zeer tevreden.

Jan van IJzendoorn 13-08-2021

De shop is overzichtelijk en informatief. Via de zoekopdracht vind je heel vlot het gewenste artikel en is er direct meer product informatie beschikbaar incl. de kostprijs. Steeds merk ik dat het gereedschapscentrum op een goed prijsniveau z'n artikelen verkoopt. Ook de levering van het bestelde product gaat heel vlot en correct. Reden waarom ik in de loop der tijd klant ben gebleven en vaak direct via de webwinkel kijk of het gereedschap dat ik zoek bij het Gereedschapscentrum in de collectie is opgenomen. Het assortiment is heel groot en biedt veel kwaliteitskeuze.

Joost 13-08-2021

Elke keer weer een feest om te bestellen bij gereedschapcentrum. Na eerder de zeer goede service te hebben ervaren, nu weer de snelle levering.
Ik adviseer iedereen om hier te bestellen.
Goede prijzen
Snelle levering