Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 10-08-2021

Waarom een 7? Op de site zie ik veel terug van het vandaag bestellen, morgen in huis. Bij het bestellen blijkt dit bij een aantal producten 10 werkdagen te zijn … na betaling wordt dit zelfs 3 weken op de bon. Wanneer dit gemeld wordt wordt dit alles teruggelegd bij de klant, hij heeft betaald, maar alles kon hij of zijwegen, een niet echt empathische mail. Echter wat schetste mijn verbazing binnen een week werd keurig geleverd, dat noem dan alsnog service!

René 09-08-2021

Snel geleverd zoals ook beloofd. Dus zeer tevreden. Ik zou zeggen: Ga zo door.

Harrie 09-08-2021

Ik werk graag met Makita gereedschap en Gereedschapcentrum.nl is hierin het goedkoopste. De ene keer misschien maar een paar euro, maar ook wel eens een paar tientjes! En de levering is keurig volgens afspraak wat men op de site beloofd.

Tijn Schuren 08-08-2021

Een Prachtige showroom en fantastisch personeel die veel productkennis hebben. Ik kwam voor een dewalt bit setje en een Stanley schroevendraaier die een personeelslid na 10 minuutjes in de showroom bracht. Perfecte service als je het aan mij vraagt. Ik ben enorm tevreden over deze winkel en haar gigantische aanbod in gereedschap. Later kwam ik er alleen wel achter dat er een bosch bitje zat in mijn dewalt bit setje even gebeld met de klanten service die mij ook weer fantastisch te woord stonden. 10 punten voor jullie!!

Wantix LED 07-08-2021

Alles is snel geleverd en kwaliteit van de afgenomen gereedschappen zijn erg goed!

Raiko Moerenhout 06-08-2021

Vaak de goedkoopste. Prettige klanten service die te bereiken is. Nooit problemen gehad. Producten uit voorraad steeds de volgende dag binnen.

Jan 06-08-2021

Gereedschap centrum is mijn eerste keus voor gereedschap in Nederland. Ze zijn vrijwel altijd de goedkoopste, ik vergelijk ALTIJD, en hebben daarnaast een zeer goede helpdesk die ook daadwerkelijk helpt ! Eerlijk gezegd heb ik uitsluitend goede ervaringen gehad ook als er bij wijze van uitzondering een zending niet volledig was geleverd. Ze hebben toen zonder smoesjes gewoon het goede gedaan en zonder kosten het ontbrekende nagestuurd. Kortom ik ben een blije en tevreden klant ( al jaren lang).

Joost 03-08-2021

prijsvergelijking. komt als beste uit de bus. Probleem is het afgebroken wieltje.Had men eigenlijk moeten constateren bij de verzending. Snel opgelost na een telefoontje. Wordt alsnog opgestuurd door de leverancier. Buitengewoon vriendelijke hulp door degene die de telefoon opnam.

Y.M.G. 03-08-2021

Shop uitgekozen na prijsvergelijken op internet. artikel was hier het goedkoopst. Klein minpunt is dat bij sommige shops gratis verzending al vanaf €50,- is, hier vanaf €80,- (maar is nog altijd beter dan anderen die vanaf €100,- pas verzenden) De afhandeling liep vlot, mail bij bevestiging van order en bij verzending. Prima shop, goede ervaring. (nog) geen gebruik hoeven maken van retouren, dus weet niet hoe dat wordt afgehandeld. En niet onbelangrijk, het is een trusted webshop.

Wijcker 02-08-2021

Goede service en snelle levering.
Veel producten scherp geprijsd en de mogelijkheid om in 3 termijnen af te rekenen.
Minpuntje op 25 juli een stofzuigeradapter voor mijn accuboormachine gekocht met de vermelding dat er 3 boorkoppen bij zouden zitten waaronder een grote maat 38mm.
Echter werd hij geleverd met een kleine en standaard kop geleverd.
Via de chat word meerdere malen naar de foutieve productpagina verwezen en niet geluisterd of afgekapt.
Jammer verder tevreden over de vorige leveringen en serviceafhandelingen.
Jammer

Frank 02-08-2021

Ik kreeg afgelopen keurig bericht dat een artikel weer op voorraad zou komen. Het duurde weliswaar nog twee dagen voordat de web site zover was dat ik kon bestellen, maar eenmaal daar kon ik direct mijn artikel bestellen en de volgende ochtend om neger uur was het al bezorgd, dus keurige service.

Mennob. 01-08-2021

Ruime keuze in wat ik zocht. Goede prijzen, niet met alles de goedkoopste maar goed genoeg. Artikelen waren op voorraad en direct de volgende dag geleverd. Spullen waren goed verpakt.

Martens bouwservice 31-07-2021

Heel vaak de goedkoopste op internet .
Snel en altijd netjes ingepakt.
Jullie zijn echt een voorbeeld voor andere firma s!
Ga zo door !

Yde 30-07-2021

Goede prijs. Voor Makita gereedschap is dit de goedkoopste die ik kon vinden. Goede service. Mijn bestellingen was bijvoorbeeld pas leverbaar na 4 weken. Halverwege kreeg ik wel een bericht dat ze mij niet vergeten waren. De bestelling kwam ook mooi op tijd binnen. Je krijgt wat je besteld. Niks meer en ook niks minder.

Els Stam 29-07-2021

Ben heel blij met mijn hogedrukreiniger , maar heb nog niet gebruikt want er moeten eerst nog schuttingen geplaatst worden en de schuttingen en materiaal ligt op de tegels , als ze staan kan ik er goed bij , was alleen niet zo blij met de bezorging , ze hebben achter door de tuin bij mij de slaapkamer deur open gedaan en pakket daar neer gezet , ik heb gewoon een voordeur aan de andere kant , nu vond ik dit niet kunnen denk u ook niet . Ik ben 73 jaar en heb eerst rondgekeken hier in de buurt voor een hogedruk reiniger , maar wat een verschil met u prijs , Karwei een voor 150 euro , dus toen op het net gezocht en kwam bij u uit , die prijs vond ik dus heel fijn , bedankt .

F. Kersten 27-07-2021

no nonsens website, veel keuze en goede prijs - kwaliteits verhouding, gewoon wat je verwacht

Justin Wilhelmus 27-07-2021

Al een aantal keren wat besteld bij Gereedschap Centrum. Wordt zeer snel geleverd en ook de (automatische) communicatie geeft alles netjes aan.

Raad deze shop zeker aan!

AS 27-07-2021

Een 10 is het hoogste, had er een bosje bloemen bij gezeten is het een vette 10, mijn ervaring is geweldig s’avonds tegen 21.00 uur besteld volgende dag in huis, perfect, ging om een mini compressor welke mij ook nog eens 100% naar het zin is.
Concurrerende prijs, had mij wel in een omdoos geleverd mogen worden iedereen kan zien wat hier inzit, lijkt mij diefstal aantrekkelijk, maar het is goed aangekomen en heb er plezier van, TOP.

Paul klus 26-07-2021

Prima shop door het hebben van een ruim assortiment van kwalitatief goede producten aan een concurrerende prijs en daarbij is de levering aan huis of bij afhaalpunt vrijwel vlekkeloos.

Robby 25-07-2021

Ik had eerder een recensie geschreven over de foutieve levering van de Lion accu s n.m. Ik had 3 amp ipv 5 amp ontvangen. Mijn bewering dat je geen contact kunt opnemen met het bedrijf is onjuist. Na een telefoon gesprek met het bedrijf heb ik een dag later(!) de goede Lion accu s ontvangen voor mijn vertrek naar het buitenland.
Echt waanzinnig tof. Ik noem dat top service!. Houden zo!

KF 25-07-2021

Makita schroef/(klop)boormachine dhp484rtj. Prima advies vooraf en volgende dag in huis. Hulde!

GDouna 24-07-2021

Goede duidelijke website, snelle levering. Een bestelling kwam de volgende dag, de andere bestelling na 2 dagen.

Job 24-07-2021

Voordelig, en snelle levering. Verder zijn ze officiele makita dealer wat je een extra jaar garantie oplevert.

Rob 24-07-2021

Goede morgen, het is een uitstekende zaag voor de wat dikkere takken. Goed scherp, dus deze gaat wel een tijdje mee.

Edward van Dieren 23-07-2021

Gedore doppenset ‘s avonds besteld, volgende ochtend al in huis. Top! Prijs ook zeer concurrerend.