Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

de kroon maatvoering 21-11-2021

duidelijke site waar specificaties van gereedschap zijn aangegeven , vlotte levering en een vestiging in de directe omgeving,

Gerard van der Elst 20-11-2021

Zeer deskundig personeel en weet waar over ze sprak en kun goed uitleggen waar ik naar moest kijken en wat ik nodig had ben zeer goed geholpen .en de levertijd is ook niet telang

Henk E 18-11-2021

Goedkoop en snelle levering. Overzichtelijk. Groot assortiment. Perfect. Gemakkelijk om iets te bestellen.

Scheepens 18-11-2021

Helaas tot 2x de verkeerde producten geleverd gekregen. Inmiddels de juiste producten nog niet ontvangen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-11-2021

Hartelijk dank voor je review. Wat onwijs vervelend dat je tot twee keer toe een verkeerd artikel ontvangen hebt. Dat is zeker niet de bedoeling. Oprechte excuses voor dit ongemak! Helaas kan ik op basis van alleen je achternaam geen bestelling erbij pakken. Hierdoor kan ik helaas niet nagaan wat momenteel de status van je bestelling is en is inhoudelijk reageren op je review voor mij helaas ook niet mogelijk. Ik wil je adviseren om hier contact over op te nemen met onze klantenservice indien het probleem nog niet opgelost is. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook messenger, Whatsapp of contactformulier).

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-11-2021

Felix 15-11-2021

ik had een striptang besteld, dit bleek een vrijdagmiddag middag / avond modelletje te zijn, die vanuit de fabriek niet lekker in mekaar zat, na het invullen van het garantie formulier, kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd, deze zat wel goed in mekaar, en werkt als een tierelier.

M.Vogel 14-11-2021

Ik heb meerdere keren bestellingen gedaan bij gereedschapcentrum, de scherpe prijs, betrouwbarheid en snelle communicatie over llevering maakt het een prettige zaak. Ik tevrrden.

Maurice Vogel
Vogel Schilderwerken

Siereveld 12-11-2021

Deze firma voldoet holistisch aan mijn verwachting. Snelle levering is meermalen mijn ervaring. Ook de factuur komt netjes in de mail. Top!!

An 11-11-2021

Prima deal ! Ben alleenstaande moeder van 4 meiden en vindt dat ik voorbeeld moet zijn om gewoon te klussen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-11-2021

Volgens mij komt dat goede voorbeeld helemaal goed An!
^Nicole, klantenservice Gereedschapcentrum

Jan 10-11-2021

vriendelijke mensen die oprecht en eerlijk hun mening geven als ik in de shop ben voor advies en aanschaf van makitamachines

Hans 10-11-2021

Helaas heb ik een heel slechte ervaring met het bedrijf. In augustus heb ik een bestelling geplaatst voor een makita zaagtafel met onderstel. Dat was volgens de website binnen enkele werkdagen leverbaar. De zaagtafel werd redelijk snel geleverd maar het onderstel was niet voorradig. Diverse keren heb ik het bedrijf gebeld en werd mij gezegd dat het product snel geleverd zou worden. Uiteindelijk werd ik gebeld dat het product pas maart 2022 te leveren was omdat het nergens meer aanwezig was. Ik vond het product bij een andere aanbieder en heb het binnen 3 dagen geleverd gekregen. Wel was ik 41 euro meer kwijt. Gereedschapcentrum wil dit verschil NIET compenseren.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-11-2021

Beste Hans,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat de levering van jouw bestelling niet goed is verlopen. Helaas kan ik op basis van je gegevens, geen order terug vinden. Inhoudelijk kan ik daarom niet reageren op je review. Momenteel hebben veel fabrikanten moeite om de voorraad op peil te houden. Onderdelen zijn moeilijk of niet verkrijgbaar, waardoor de productie vastloopt en levertijden uitgesteld worden en uiterst onzeker zijn. Vermoedelijk ook in dit geval. Dit betreuren wij ten zeerste, maar kunnen hier helaas niets aan veranderen. Dat het onderstel elders wel verkrijgbaar was, komt waarschijnlijk omdat zij deze nog in voorraad hadden. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

Ruud janssen technische service 06-11-2021

Mooie en goed ingerichte winkel met personeel dat er ook verstand van heeft.

Joppie 06-11-2021

Makita telescopische dubbel verstekzaag online aangekocht. Levertijd vermeld op hun website bij het aangekochte product: 8 werkdagen. Er gaan 6 dagen voorbij en ontvang een e-mail dat men mij niet vergeten is;/ O. En klaar! 1 Dag na het verstrijken van die levertijd van 8 werkdagen levertijd stuur ik een e-mail aan hun. Wanneer mag ik het product ontvangen? Bij ons staat de levering nog steeds op 5 november. Oké, dus ik laat weten dat ik verlof neem die dag en dat ik op de levering wacht. ...Men bedoelde het anders... de levering bij *hun* stond gepland voor 5 november. O. Ik weer in de pen: Nu wil ik graag weten op welke dag dat jullie gaan leveren en dat jullie je er aan houden. Normaal werden mijn e-mails binnen een paar uur beantwoord. Nu bleef het stil... Dus ik zoeken naar recensies op internet over gereedschapcentrum.nl ...Oké, ik voel nattigheid maar ik ga ze voor zijn en heb onmiddellijk een e-mail gestuurd en kenbaar gemaakt dat ik van de aankoop wil afzien. En hub nu weer binnen 1 uur een reactie. ...Dat dan wel weer. De dag erna stond het volledige aankoopbedrag weer op mijn rekening, en heb ik elders deze machine online voor nog € 5,00 minder aangekocht met AfterPay. En werd er geleverd binnen 28 uur!!! Tsja...
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-11-2021

Beste Joppie,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat de levertijd van jouw bestelling is uitgesteld. Helaas kan ik op basis van je gegevens, geen order terug vinden. Inhoudelijk kan ik daarom niet reageren op je review. Wel wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice als het probleem nog niet is opgelost. We staan je graag te woord. Onze excuses voor het ongemak.

Johan 05-11-2021

Goede shop, krijg normaliter netjes alles snel in huis. Zit nog te wachten op 1 besteld artikel wat lastig leverbaar is en je wordt netjes op de hoogte gehouden.

Hans 04-11-2021

Gereedschap Centrum is een prettige winkel voor iedereen die wilt of moet Klussen in en rondom het huis etc alles wat op gebied van materieel motor of handgereedschap het is hier te vinden of heb je schroeven moertjes drukringen kitspuit houtlijm alles wat de handige Klus Man /Vrouw nodig heeft is bij Gereedschap Centrum te bestellen jou klushart komt niets tekort this is the Place To Be dus geen excuus om de handen niet uit de mouwen te steken en klus kriebels te kweken

Vwm Aluminium Montage 04-11-2021

Had een radio gekocht waarbij ze 2 oplaadbare batterijen adviseerden dus had die erbij besteld.
Toen ik de radio geleverd kreeg bleek dat er 6 in gingen.
Ik naar de winkel en uitgelegd kreeg gelijk 4 nieuwe baterijen zonder deze in kosten te brengen.
Super service.

Hans 03-11-2021

Goed werkende en duidelijke website. Artikelen zijn goed te vergelijken. Gereedschap is snel geleverd en was goed verpakt.

Joshua 02-11-2021

Goedkoper dan anderen!
Snel in huis!
Goede kwaliteit en ruim assortiment aan merken.
Bedrijf zet alles gelijk in werking zodat het zo snel mogelijk op de post gaat, helaas kunnen de post bedrijven dit waarschijnlijk niet aan was een dag vertraagd.

Jan Klijnsma 02-11-2021

Een dikke 9
Goede shop, meestal levering binnen 24 uur als dat niet lukt dan zit het probleem vaak bij de transporteur ( DHL)
Prijs is gemiddeld goed, en tuurlijk als je gaat shoppen zal er links en rechts wel iets te verdienen zijn.
Maar hun enorme assortiment maakt daar veel goed in.
Heb het afgelopen jaar voor duizenden euros bij hen besteld en elke keer weer een correcte levering.
Ik geef geen tien omdat er altijd iets is om te verbeteren maar ze zitten er niet ver van af

Huub 01-11-2021

een goede service en snelle leveringen een heel groot arssortiment.
ben er dik te vreden mee

Gaby 30-10-2021

snelle levering, maar 3x dezelfde machine besteld en 3x met hetzelfde manco. hoop dat het nu opgelost gaat worden.
Tevens is 1 machine zoek bij de retourzending en dus nog geen geld terug ontvangen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-11-2021

Beste Gaby,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat dit zo is verlopen met jouw bestelling. Helaas kan ik op basis van je gegevens, geen order terug vinden. Inhoudelijk kan ik daarom niet reageren op je review. Wel wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice als het probleem nog niet is opgelost. We staan je graag te woord.

Quintin 29-10-2021

Levering zoals beloofd hier kan menig gereedschapwebshop een voorbeeld aannemen.

Prijs staat in verhouding.

Matthijs Leussink 29-10-2021

Mijn nieuwe accu-gereedschap van Makita besteld, zeer snel geleverd! Eerst alleen 2 accu's een haakse slijper en een schroefboormachine, een dag of 2 later ook nog een Decoupeerzaag die met dezelfde accu van 18V werkt.
Een acculader voor deze accu's had ik al door een kleinere Makita 12V schroefmachine die een Duo-lader had,
Vanwege grote voorraad en snelle levering raadt ik Gereedschapscentrum aan iedereen van harte aan..!

Als tip zou ik nog meegeven aan de winkel dat ze bij de Machine-accessoires ook de bruikbare accu's weergeven, dat scheelt zoeken en mogelijk verkeerde accu's bestellen.

Ad Van meurs 29-10-2021

Perfecte service door de telefoon alles netjes geregeld en afgeleverd volgens afspraak

John 29-10-2021

De tegelsnijder die ik besteld had was snel geleverd maar helaas was het extra snijwiel wat ik er bij besteld had niet de juiste. Het was niet duidelijk op de website vermeld dat deze niet zou passen. Retour gestuurd maar dan geeft het Gereedschapcentrum aan dat ze hem niet kunnen vinden. Fluiten naar mijn centen dus. heel slecht!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-11-2021

Beste John,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat er iets mis is met de retourzending. Helaas kan ik op basis van je gegevens, geen order terug vinden. Inhoudelijk kan ik daarom niet reageren op je review. Wel wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice als het probleem nog niet is opgelost. We staan je graag te woord.

C. Aben 28-10-2021

duidelijk shop, zeer gebruiksvriendelijk.
uitleg is perfekt,
Produkt is ook precies zoals het verteld wordt.