Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Ron 02-12-2021

Ik plaats altijd een bestelling en wordt altijd snel en netjes geleverd perfect bedrijf bestel er al een aardige tijd

Danny 02-12-2021

Klantvriendelijkheid is top, ze kijken met je mee wat het beste gereedschap is voor je job, en advies is op en top

Twizzz 02-12-2021

Zeer te vreden,en nooit het max aantal punten geven want anders zouden ze niet meer kunnen groeien in nog beter zijn

Peter C. Mik 02-12-2021

Regelmatig gereedschap gekocht en altijd exact gekregen wat ik heb besteld op de aangegeven tijd !
Prima producten, een aanrader ook qua prijs !!

Moritz 02-12-2021

Zoals alle vorig bestelling die ik heb gedaan snel en goed verzonden klein min puntje ongeveer 20 min bezig geweest met stickers verwijderen welke niet op de gereedschap kisten thuishoren (makita m boxen ontvangen vol met stickers van ándere producten). Beetje jammer en niet echt klantgericht ingepakt dit mag en kan beter !

Dutch Civil Projects 02-12-2021

Gereedschapscentrum is prima qua prijs en doen wat ze ook beloven op de site. Vandaag besteld voor een bepaalde tijd, is morgen in huis en komen dit ook na in tegenstelling tot vele anderen.

Hans de Jong 01-12-2021

Zeer slechte service. Leveren niet op tijd ondanks dat alle artikelen op voorraad zijn. Klantenservice kan niet vertellen wanneer geleverd wordt. Geven als reden aan: Het is druk.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-12-2021

Beste Hans, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd bij je bezorgd is. Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat hier de reden van is. Ook kan ik hierdoor niet inhoudelijk reageren op je review. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, of mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

Janus 01-12-2021

Snelle service , goed verpakt. Mooi apparaat Boven verwachting wat geluid betreft.

dries 30-11-2021

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Hele scherpe prijs, goede omschrijving/uitleg.

Lucas 30-11-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, snel en goed verpakt geleverd, goede klantenservice.

Klusser Marcel 30-11-2021

Duidelijke webshop, eenvoudig te doorlopen.
Het bestelde artikel werd binnen 1 dag geleverd.
Goede track & trace communicatie.

ad 29-11-2021

zondag avond besteld dinsdag middag in huis combimotor en hulpstukken zien er goed uit en is zwaar genoeg

Dennis Mul 29-11-2021

Top geregeld allemaal . Helaas vond ik wel dat ik te lang moest wachten voor dat ik geholpen was.

Hans Reinhart 29-11-2021

Breed assortiment. Makkelijk bestel proces. De levertijd is ook echt de levertijd (heb bij andere sites meerdere keren meegemaakt dat na het plaatsen van de bestelling de producten toch niet op voorraad waren). En zeker ook belangrijk: zeer scherpe prijzen!

JA Onderhoudsbedrijf Leiden 26-11-2021

Al het gereedschap die ik koop bij het Gereedschap centrum, wordt altijd netjes opgestuurd. Het Gereedschap centrum houdt zich aan de afspraak omtrent de levertijd. Ik blijf bij dit bedrijf mijn gereedschap kopen, ik ben zeer tevreden.

Ad Vane 26-11-2021

Jammer dat de bestelling ( cirkelzaag) die ik rond 20:00 uur heb besteld niet, zoals beloofd op de website, de andere dag al is geleverd maar pas de dag daarna. Verder erg tevreden over de geleverde diensten en natuurlijk over de cirkelzaag. De prijs was nog lager dan bij Hornbach die een laagste prijs garantie heeft. Top gedaan door gereedschapscentrum.

Van dijk 26-11-2021

Nou dit is echt super zeg. S,avonds iets besteld en de volgende dag al afgeleverd. Héél snel.

Mo 25-11-2021

Jullie zijn de beste ik heb alle gereedschap van mij bij jullie gekocht echt top

Chrispy 25-11-2021

Snel de bestelling in kunnen voeren. Top geregeld, snel geleverd. Niets op aan te merken.

Coen 25-11-2021

Gereedschapcentrum is voor mij een winkel met een heel groot assortiment gereedschappen voor een scherpe prijs. Maar gereedschapcentrum is voor mij ook een winkel waar ik veilig en gemakkelijk kan betalen en die ook snel leveren.

Chris Brouwers 25-11-2021

Snelle verzending en in mijn geval (goed product maar slechte voeten) retour en terugbetaling snel geregeld

omdv92 25-11-2021

Ze hebben voor de derde keer gedaan wat ze omschreven alles goed verpakt en op tijd geleverd 😃

Ellen 24-11-2021

Makkelijke site, met na onderzoek, ook nog de laagste prijs.
Snelle verzending. Kortom, tevreden en ik hou t in gedachten voor een volgende bestelling.

Dirk 22-11-2021

Overzichtelijk, eenvoudig artikelen bestellen en een snelle levering. Ook een iets retour gestuurd werkt ook eenvoudig en snel.

Joris 22-11-2021

Bestellen bij Gereedschapscentrum gaat eenvoudig en vlot. Ze leveren volgens afspraak. Aftersale service is prima in orde en je wordt aan de telefoon kordaat en vriendelijk geholpen. Bovendien worden er scherpe concurrerende prijzen gevoerd. Prima leverancier van mijn gereedschap dus!