Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk van Wijk 27-10-2021

Voor 21:30 besteld de volgende dag geleverd. Dit is wat het bedrijf beweerd. Na 3 telefoontjes bleek de order nog niet verzonden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-10-2021

Beste Henk, bedankt voor je review. Vervelend dat je bestelling niet op tijd bezorgd is. We hebben ook een reactie gegeven op de review die je op een andere website geplaatst hebt. In deze reactie hebben we al aangegeven dat de laatste bestelling die we van je terug kunnen zien netjes dezelfde avond geleverd is. Hierdoor weten we helaas niet over welke bestelling je review gaat waardoor het inhoudelijk reageren op je review helaas niet mogelijk is. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Hellwich Grondwerken 25-10-2021

De site is gebruiksvriendelijk, verder geen aanmerkingen op.
De bestelling liet wat langer op zich wachten, maar dit werd duidelijk aangegeven. Tussendoor (tijdens het wachten op product) nog een mailtje ontvangen, dat er nog wel aan ons gedacht werd en dat ze bezig waren met onze bestelling. Erg attent.
Verder is product binnen de beloofde 5 weken geleverd.

Nicolette 23-10-2021

Werken keurig en snel. Pakket op tijd bezorgd en keurig verpakt. Vorige keer iets niet kunnen leveren omdat ze het niet op voorraad hadden. Kreeg keurig een mail met daarin dat de levertijd lang ging duren en ik eventueel bestelling kon annuleren. Gedaan en volgende dag had ik mijn geld alweer op de rekening. Ik kan ze aanbevelen.

Jeroen 22-10-2021

Zoeken op de website is zeer gemakkelijk.
En op zondag besteld en op maandag al binnen echt perfect waardoor de klus op maandagmiddag gewoon verder kon gaan.

Super hier ga ik vaker bestellen

Ruud 22-10-2021

Ik heb gekozen voor gereedschapcentrum omdat het materiaal dat je nodig hebt altijd voorradig is en is dat niet dan staat dat duidelijk aan gegeven en de site is super gebruiksvriendelijk en dan de winkel is goed georganiseerd en vriendelijk personeel

Patrick 20-10-2021

Erg vriendelijk en behulpzaam.
Grote voorraad,en veel keus uit diverse topmerken.
Vaak goede en scherpe aanbiedingen.
Vaste klant aan mij!
Patrick

George 19-10-2021

Alle gegevens van luchtbehandeling producten zijn misleidend.
Bovendien bij aanschaffen van zo’n product je kan het niet meer retourneren.
Retourneren binnen 100 dagen is ook een leugen.
Trap er niet erin.
Lees 10 keer de voorwaarden voor dat je iets koopt.
Meestal je kan de producten niet of zeldzaam retourneren.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-10-2021

Beste George,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat de voorwaarden niet volledig duidelijk zijn geweest. Helaas kan ik op basis van je naam, geen order terug vinden. Inhoudelijk kan ik daarom niet reageren op je review. Wel is het zo dat wanneer een artikel gebruikt is, deze niet meer retour kan. Dit geldt zeker bij hygiëne producten zoals luchtontvochtigers bijvoorbeeld. Een retour termijn kun je inderdaad verlengen naar 50 of 100 dagen door bij je bestelling een service pakket bij te kopen. De retour termijn blijft een op zicht termijn, geen test termijn. Dit is wettelijk zo bepaald. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

Kees 19-10-2021

Netjes binnen de vermeldde tijd geleverd.
Product bleek eerder uit verpakking te zijn geweest. Ook plastic binneverpakking was open geweest.
Wellicht geretourneerd product ontvangen?
Omdat product werkt en onbeschadigd is, stuur ik het niet retour.
Verder geen bijzonderheden.

Pieter 16-10-2021

Wel snel en goed met leveren van de producten maar de m box komt soms niet overeen met het product.
Ik koop een multitool makita en krijg de m box van een ander apparaat. Dat geeft dan wel te denken of het wel nieuw is.

Dick 15-10-2021

gebruiksvriendelijk, duidelijke omschrijvingen en correct leveren van de goederen

Jan Vugts 15-10-2021

Duidelijke website, levering zoals afgesproken. Goede productbeschrijving waardoor je makkelijk kunt zoeken. Groot assortiment.

P.F. de Vries 14-10-2021

Ik ben al tijden tevreden klant bij gereedschapcentrum.nl. Ik koop als gevorderde particuliere klusser veel elektrisch gereedschap van A-Merken. Ze hebben alle merken en machines (plus accesoires!) Ze hebben in de basis al hele goede prijzen voor al het gereedschap maar vaak ook nog goede acties. Alle bestellingen worden snel en goed bezogd. Kortom, een TOPWINKEL met veel assortiment voor een goede prijs!

Maarten 14-10-2021

Uitstekende webshop! Supersnelle levering, groot assortiment, goeie prijzen. Ik heb heel veel besteld hier, en alles geleverd als beloofd, zonder uitzondering.

Aannemer X 13-10-2021

Waardeloos bedrijf! Generator gekocht, kapot geleverd. Dus niet gecontroleerd voor verzending. Weegt 50kg; moet weer gedemonteerd worden, benzine eruit halen, weer in doos en op pallet retour. 2e keer weer kapot geleverd. Ik gaf aan dat ik hier weer terug ging sturen want had nog pijn in m’n rug van vorige keer, en aangezien het de 2e keer is mogen ze wel hun woordelijke excuses daar bijzetten door het niet weer door de klant op te laten lossen. Daar is geen ruimte voor binnen hun beleid. Voor mij NOOIT meer gereedschapcentrum!!! Dat ze hun troep eens controleren voordat ze er de klant mee opzadelen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-10-2021

Beste, hartelijk dank voor je review. Erg vervelend om te vernemen dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Helaas kan ik op basis van de ingevulde naam 'Aannemer X' geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er precies gebeurd is. Hierdoor is het inhoudelijk reageren op je review voor mij helaas niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben, of als het nog niet voor je is opgelost, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken dan graag even met je mee.

henk van a / hva stoffering 11-10-2021

geweldig als er iets niet oke is gegaan gewoon contact opnemen met ze en ze lossen het probleem op kanjers zijn het ga zo door mensen ga zo door

Bert Kwant 09-10-2021

Duidelijk en makkelijk om gereedschap online te bestellen..
Snel en geleverd en één nette prijs

Chris 07-10-2021

Goede klantenservice die mijn vragen over de artikelen kon beantwoorden zodat ik zeker het juiste onderdeel kon bestellen. Het is een beetje onhandig met de servicepakketten maar geen echte hindernis. Snel en met tracking geleverd, goede zaak.

Pawel Wilczek 07-10-2021

Lowest price i found for my ryobi angle grinder, but it would be nice to mention 4 weeks possible delivery time. Maybe they did somewhere hidden nicely. Let me know if you have their new multitool, i can't find it anywhere in europe.

Michiel 06-10-2021

Een besteld product werd geleverd in een zwaar beschadigde doos, overduidelijk een tweede kans product. De keus voor een tweede kans product was mij niet voorgelegd. Helaas was de inhoud van de doos ook niet volledig. Ik kreeg weliswaar snel een vervangend product gestuurd echter er werd niet inhoudelijk ingegaan op mijn genuanceerde klacht.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-10-2021

Beste Michiel,
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat je een gebruikt product hebt ontvangen, en dan ook nog incompleet. Dat is zeker niet onze intentie. We hopen in de toekomst wel tweede kans producten aan te kunnen bieden, maar dan uiteraard wel met duidelijke communicatie hierover.
Fijn om te lezen dat het product wel snel voor je is omgeruild! Ik wens je veel plezier van jouw aankoop.

Henk 05-10-2021

Beloofd binnen de volgende dag te leveren, maar het duurde uiteindelijk drie dagen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-10-2021

Beste Henk, bedankt voor je review. Vervelend dat de levering van je bestelling vertraagd is. Excuses hiervoor. Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat de reden van de vertraging is. Ook is het inhoudelijk reageren op je review voor mij hierdoor niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Thijs 05-10-2021

30 september een tegelsnijder besteld die volgens de website op voorraad was. Tot op heden deze nog niet ontvangen, dan wel een update over de bestelling ontvangen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-10-2021

Beste Thijs, bedankt voor je review. Vervelend dat je nog steeds zit te wachten op je bestelling. Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat de actuele status van je bestelling is. Ook is het inhoudelijk reageren op je review voor mij hierdoor niet mogelijk. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

GerritvE. 05-10-2021

Heb gekeken naar beschikbaarheid, snelheid van levering en betalingsmogelijkheden. Deze waren allemaal goed. Vooral de mogelijkheid tot betalen achteraf geeft voor mij de doorslag. Eerst even kijken of het product is wat het zegt te zijn, vergelijkbaar als met kopen in de winkel. Afspraak volgende dag in huis is ook gerealiseerd. Daarom ben ik positief over deze winkel en kan ik het van harte aanbevelen.

Bram 05-10-2021

Je krijgt een goed advies en hebben een snelle levering.
En ze geven altijd een scherpe prijs.

Sun 05-10-2021

Op korte termijn had ik een slagmoersleutel nodig. De enige organisatie die het op voorraad had en een goede prijs/kwaliteit verhouding aanbood was gereedschap.nl. Tevens goed telefonisch bereikbaar met vriendelijke en deskundige medewerker. De volgende ochtend rond 08:00 waren de benodigde spullen al binnen. Chapeau.

Rens 04-10-2021

Een maand geleden gevraagd voor tips , afkortzaag
Ik vroeg of ze er verstand van had ?
Dat bleek allerminst ( kan gebeuren )
Ik vroeg een afkortzaag die ligt is en up-to-date
Krijg ik er 1 van 27 kilo die elke dag mijn bus in/uit moet enz enz
Terug sturen moest ik eerst zelf betalen ,maar is te zwaar
Nu word hij opgehaald , maar is niet doorgegeven
Weer een ochtend gewacht
Weer excuses en weer en weer
Nu word het echt opgelost
16e x gebeld , 1 minuut wachttijd met nog 4 wachtende voor u
4 weken later; hoe zit het met de rest van de bestelling??
Oh nog niet door gezet , staan nog 2 artikelen open , nee mevrouw , nog 4
Oh mijn excuses, ik ga het regelen
Weet u dat zeker (100%
U krijgt straks nog een mail
Weer niet
Weer gebeld ; is er een leidinggevende???????
Want hij kon me niet helpen
die is eten ( 18:48 uur)terwijl jullie tot 21 uur open zijn
Leidinggevende belt je zo terug
Na ruim een uur bel ik weer
Er is geen leidinggevende meer
Ik word HELEMAAL GEK
4 weken lang elke dag van het kastje naar de muur
En het is nog steeds niet geregeld
Waardeloos
En dit zijn een aantal gesprekken van de ruim 16 gevoerde gesprekken
Code OL 111025883
Rens acda
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-10-2021

Beste Rens, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat je inderdaad meerdere keren contact hebt gehad over je bestelling met onze klantenservice. Onlangs is er met je afgesproken dat er een vast contactpersoon bij de klantenservice is wanneer je een vraag over je bestelling hebt. Gisteren heb je dan ook contact met haar gehad en is alles in orde gemaakt. De artikelen die je nog mist worden nagezonden en het artikel wat je graag wenst te retourneren wordt op donderdag 7-10 bij je thuis opgehaald door onze transporteur. Ik ga er dan ook vanuit dat het zo allemaal in orde is. Wanneer dit niet het geval is kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice en naar je contactpersoon vragen.