Fototuerlings.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fototuerlings.nl.

Fototuerlings.nl stelt zich voor

Foto Tuerlings is een bekende naam in Tilburg en omgeving als het gaat om fotograferen en filmen. Fotografie is onze passie, en we helpen jou daarom graag met de beste digitale camera's en accessoires. We zijn gespecialiseerd in digitale systeemcamera's en digitale spiegelreflexcamera's, maar kunnen jou op elk gebied van dienst zijn. In onze winkel en telefonisch staan we dagelijks voor je klaar met tips en adviezen. Kun je iets niet vinden in onze webshop, laat het ons dan weten, dan gaan we er voor je achteraan. Foto Tuerlings is onderdeel (en mede-oprichter) van Ringfoto Nederland.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,9

J. Heikamp 26-09-2022

Hoe de winkel er uit ziet, geen idee daar ik het product online besteld heb maar eenmaal in huis ,was netjes verpakt, ding werkt perfect.Nav een foutje bij bestellen netjes tewoord gestaan aan de telefoon dus ik ben zeer tevreden over deze winkel

T E de Vries 02-09-2022

Ze nemen snel de telefoon op & hebben verstand van zaken. Ik was opzoek naar een lens die bijna nergens te verkrijgen was maar hier wel.

Merel 19-08-2022

Foto Tuerlings is een fotozaak waar de klantenservice echt op nummer 1 staat. Naast de goede producten die ze verkopen weet ik ook dat ik altijd terecht kan met vragen of als er iets is met de producten. Ze helpen je altijd waarmee ze maar kunnen.
Ik kom er nu jaren en ben nog nooit teleurgesteld door ze. Ze kijken altijd naar wat er mogelijk is.

Raymond 13-08-2022

Vriendelijke ontvangst,en erg belangrijk, kennis van zaken en perfecte uitleg.
Ook toen ik later terug thuis was en nog enkele vragen had ben ik vriendelijk geholpen.
TOP !!!

Rembrandt 18-06-2022

Ik had niet de gelegenheid online een geheugenkaartje te kopen en besloot in de eigen stad dat te doen. Moest 149,- euro aftikken en kwam er naderhand achter dat ik het kaartje veel en veel te duur heb gekocht. Maar liefst 2x zo duur !! Verschil mag er echt wel zijn maar dit vind ik echt niet normaal. Ik denk dat elke klant zich afgezet zou voelen. Ik ook en ik zal daar om die reden nooit meer iets kopen. Wees gewaarschuwd.
FotoTuerlings 21-07-2022

Beste Rembrandt,

Wat vervelend om dit online te lezen. Zou je contact met ons op kunnen nemen zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Foto Tuerlings

Yvonne 26-04-2022

Al meerdere weken op zoek naar een camcorder. Uiteindelijk bij foto Tuerlings op de site gevonden. Gezien eerdere ervaringen met andere bedrijven die zeggen het artikel op voorraad te hebben wat niet zo is, eerst telefonisch contact gezocht met Tuerlings. Werd keurig te woord gestaan en ze hadden de gewenste camcorder op voorraad. Tevens goed advies over de SD kaarten die je moet gebruiken bij een 4 k camera. Tevens een mooi advies over een bescherming voor de lens met een lensdop. Alles keurig gemonteerd op de camera en netjes verpakt binnen gekregen. Ook nog een appje of alles goed was ontvangen en naar wens was. Waar ze je deze klant gerichtheid nog. Zeer zeer tevreden over dit bedrijf. Ook het afsluiten van een verzekering. Wij dachten een duurder pakket te moeten nemen maar kregen gelijk een eerlijk antwoord dat het basis pakket voor ons prima dekking geeft. Al met al gaan wij hier vast vaker bestellen ondanks de 200 km afstand.

Van Bruggen 06-04-2022

Een uitstekende service, mede door bereikbaarheid via whatsapp buiten openingstijden.
Prettig contact, goed advies bij onze aankoop en snelle toezending van gebruiksklare camera.
Kortom: een betrouwbare zaak met topservice!

Melcher 09-03-2022

Heerlijk om weer eens een ouderwets klant is koning gevoel te krijgen, op elke vraag direct antwoord, diverse suggesties aandragen, gewoon top!
Een bedrijf om in je agenda te zetten!

Arjan 06-03-2022

Heb in december 2021 een mini licht studio van Caruba aangeschaft ten behoeve van productfotografie. Wilde in eerste instantie een flitser kopen maar de verkoper adviseerde me deze ministudio. Ben aan de slag gegaan en heb vervolgens hulp gevraagd voor de precieze camerainstelling en gebruik van de studio. Op de locatie waar ik keramische producten documenteer heeft Foto Tuerlings fantastische adviezen gegeven en zijn we tot een optimale werksituatie gekomen.
Veel kennis en ervaring, prettige samenwerking, goed product.

Sjaak 26-02-2022

Geweldige service die je mag verwachten van een fotozaak. Ze nemen alle tijd en leggen alles goed uit.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe Nikon!

Annelies 12-02-2022

Vandaag voor de derde keer in deze winkel geweest. Ik kreeg duidelijke uitleg en het personeel is heel klantvriendelijk. Alles wordt uit de kast gehaald om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je graag hebben wilt. Het is een eindje uit de buurt, maar de reis heb ik ervoor over, omdat ik zeker weet dat ik hier goed geholpen word.

Lars 17-01-2022

Gelukkig waren de winkels weer open en kwam ik bij foto tuerlings terecht. Ze nemen echt de tijd voor je en na een leuk gesprek een goed advies gekregen. Ruim assortiment en goede prijzen. Leuk om weer echt een fotozaak binnen te lopen.

Lieke 16-01-2022

Zaterdag eindelijk weer de winkels open. Nu wilde ik met mijn kerst bonus de 200-600 van Sony kopen maar vind het toch fijn om dat eerst even te kunnen testen. Dus gisteren gelijk naar de winkel om hem te testen. Na een goed gesprek en even testen in de winkelstraat gelijk meegenomen. Bedankt team Foto Tuerlings

Kevin 13-01-2022

Gisteren online de Sony A7m3 met 24-105 gekocht bij Foto Tuerlings, Uurtje na mijn bestelling werd ik gebeld of ik nog vragen had over de camera, gelijk kon ik mijn vragen kwijt en werd ik op voorhand al super geholpen. Vandaag de camera binnen gekregen helemaal volgens verwachting. Zodra de winkel weer open is ga ik even lekker echt shoppen in de winkel want heb nog een goede tas nodig wat ik moeilijk vind om online een keuze in te maken.

Jeroen 05-08-2021

Gisteren een Sony A7Rm4 besteld en vandaag netjes geleverd, vandaag had ik nog een vraagje dus even naar de winkel gebeld en daar werd mijn vraag perfect beantwoord.

Zijlmans 19-06-2021

Heb na goed advies een top product ( Zhiyun Smooth 4 black EU) bij Teurlings besteld!
Vraag — goed advies
Besteld —- snel en goed geleverd

Top! Dikke blij ;)

Annelieke 12-06-2021

Belde voor een probleem met mijn camera. Kon direct in de winkel terecht en ben super geholpen! Hele goede service hier ga ik zeker naar terug! Vakmensen zijn het

Gerdy 02-02-2021

Deze camera online besteld, na telefonisch overleg met de fotowinkel. Al mijn vragen werden beantwoord waardoor ik de camera direct online heb besteld. Dezelfde dag werd de camera met de nodige accessoires bezorgd bij mij thuis.
Top service.

Wessel k. 02-02-2021

Ben erg goed geholpen door de telefoon door een ervaren verkoper. Door corona kon ik niet langs komen. Maar de camera werd paar uur later persoonlijk bezorgd en kreeg gelijk wat uitleg.
Super service

Jasmijn 16-10-2020

Wij als videoproductie bedrijf halen al onze gear bij Foto Tuerlings. Alles wordt voor ons geregeld, is er iets kapot dan wordt het omgeruild en ook fijne support. Dat is dan ook de reden dat wij niet online kopen maar in de winkel. Ze denken met ons mee en helpen goed. Spullen die ze niet in de winkel hebben bestellen ze voor ons. Aanrader.

Merel 13-10-2020

Professioneel bedrijf wat goed advies geeft! Denkt ook altijd mee met de klant.
Ik koop mijn camera enz hier nu al jaren en laat me ook graag adviseren.
Ze nemen ook altijd de tijd om alles goed uit te leggen.

LensB Fotografie 29-08-2020

Foto Tuerlings is een betrouwbare en kundige zaak.
Ze geven goed en passend advies en zijn op de hoogte van de nieuwste materialen.

Chantal Hornesch 05-04-2020

Uitstekende service voor een prima prijs! Ik heb hier 1 van de laatst verkrijgbare Nikon P900 camera's gekocht voor een leuke prijs. Heb verder veel goede adviezen gekregen over de te gebruiken geheugenkaart en het juist beschermingsfilter voor de dure lens van de camera. De levering was supersnel, net als de communicatie over en weer. Ik beveel deze foto zaak van harte aan!

Meerke Hurkmans 02-03-2020

Na een telefoontje heel goed geholpen, de juiste vragen beantwoord en een camera besteld. Na de snelle levering heel erg blij met deze camera.

Merel 23-01-2020

Ik heb vandaag een verlaat kerstcadeautje voor mezelf gekocht. Een nieuwe portret lens, de Nikon 85 mm ✨
Ik had het 2 weken geleden al kunnen hebben als ik het online had besteld. Maar ik ben met mijn fotospullen altijd wel kieskeurig waar ik al mijn spullen koop. Mijn camera en objectieven koop ik het liefste bij Foto Tuerlings in Tilburg. Je steunt niet alleen de ondernemer hierdoor maar ook de service die je niet krijgt als je het online koopt. Want als er iets aan de hand is, dan moet je het weer opsturen en ben je dagen soms wel weken je camera/lens enz kwijt. Ik heb wel eens meegemaakt dat mijn body terug moest naar Nikon omdat er een systeemfout inzat en normaal zou ik mijn camera dan weken kwijt zijn. Foto Tuerlings zorgde ervoor dat ik meteen een leen camera kreeg en heb zelf hierdoor dus geen problemen gekregen met mijn opdrachten. Ik kon lekker doorgaan.

Dus deze keer heb ik mijn lens gewoon weer bij Foto Tuerlings gekocht en de service krijg je er altijd gewoon weer bij! 💪

Ik ga nu mijn nieuwe pareltje maar eens uitproberen! 🥰