Fototuerlings.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fototuerlings.nl.

Fototuerlings.nl stelt zich voor

Foto Tuerlings is een bekende naam in Tilburg en omgeving als het gaat om fotograferen en filmen. Fotografie is onze passie, en we helpen jou daarom graag met de beste digitale camera's en accessoires. We zijn gespecialiseerd in digitale systeemcamera's en digitale spiegelreflexcamera's, maar kunnen jou op elk gebied van dienst zijn. In onze winkel en telefonisch staan we dagelijks voor je klaar met tips en adviezen. Kun je iets niet vinden in onze webshop, laat het ons dan weten, dan gaan we er voor je achteraan. Foto Tuerlings is onderdeel (en mede-oprichter) van Ringfoto Nederland.

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Karen 31-07-2017 In de winkel gekocht

Goed en gezellig

Op de webshop krijg je een goed overzicht van hun assortiment, maar pas als je in de winkel bent geweest weet je dat ze echt verstand hebben van de producten en van fotografie en er met passie over vertellen. Echte aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik 16-06-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Erg goed geholpen en geweldige service

De 3e keer dat ik een camera gekocht heb bij FotoTuerlings. Dit is dan ook te danken aan de geweldige service die ik genoten heb. Geen opdringen of een richting geven maar echt luisteren naar wat mijn wensen zijn en wat ik met de camera wil doen. Het advies wat er gegeven is door Chi Hung heeft mij doen besluiten om als duiker, een Olympus TG 5 aan te schaffen (de onderwaterbehuizing is onderweg). Er werd ook even een telefoontje gepleegd of terug gebeld dat mijn camera binnen was. En het feit dat er altijd mensen binnen komen met (service) vragen en de behulpzaamheid en persoonlijke benadering van het personeel doet mij ook erg goed. Ik kom zeker terug mocht dit weer nodig zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jasmijn 01-02-2017 In de winkel gekocht
tilburg

Super service, klantvriendelijk, behulpzaam

Voor mijn videobedrijf haal ik vanaf het begin al mijn apparatuur bij Tuerlings. Altijd vakkundig geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je om alles uit te proberen en te vertellen. Zelfs tot na sluitingstijd wordt je netjes geholpen. Goed geïnformeerd over producten. Daarnaast hebben wij zelfs een aantal keer een aankoop gedaan die we achteraf toch graag zouden willen omruilen voor een ander product. Dit is nooit een probleem en we kregen gewoon ons geld terug. Toen we een keer een dode pixel in onze camera hadden en deze opgestuurd moest worden ter reparatie kregen wij kosteloos vervangende apparatuur zodat we onze opdrachten bij klanten gewoon uit konden voeren. Al met al super, wij blijven terug komen omdat we zo goed geholpen worden. Fijn om een vaste partij te hebben om advies van te krijgen en zaken mee te doen.

Pluspunten

• Vaste contactpersoon
  • vakkundig geholpen
  • geen 9 tot 5 mentaliteit
  • ltijd via mail en telefoon te bereiken voor advies
  • vervangende apparatuur regelen

Kelly 31-01-2017 In de winkel gekocht

Goede service!

Dankzij Tuerlings heb ik mezelf kunnen ontwikkelen tot professionele videograaf. Door het persoonlijke contact waarbij ze zelfs buiten openingstijden en het weekend klaar voor me staan. Weet ik dat ik altijd de juiste producten aanschaf die aansluiten op wat ik nodig heb en niet wat zij willen verkopen. Zonder deze service zou ik nu niet zijn waar ik sta in mijn carrière en daar ben ik erg dankbaar voor.

Pluspunten

• Kennis
  • Groot aanbod
  • Vriendelijk personeel

Joyce 31-01-2017 In de winkel gekocht

Joyce

Onlangs mijn vorige camera, die ik ook bij Foto Tuerlings gekocht heb, ingeruild op een nieuwe Sony A7 Mark II. Had de eerste versie. Wat een verbetering. Super goed geholpen en een mooie inruil prijs gekregen. Dit is nou een speciaal zaak met kennis.

Pluspunten

• Goede service
  • Groot assortiment
  • Nette prijzen
  • Kennis van de producten
  • Makkelijk te vinden in centrum van Tilburg

ad 17-01-2016 In de winkel gekocht
Foto Tuerlings , Heuvelstraat te Tilburg

De winkel is fysiek gemakkelijk te vinden in de Heuvelstraat in Tilburg

Ook na het kopen van de camera ben ik door Foto Tuerlings (de heer Chi Wong) telefonisch benaderd om te vragen of de camera beviel en of ik nog tegen problemen aan liep. Verder werd ik uitgenodigd om in de winkel mijn foto's te bespreken en tips te ontvangen.

Assortiment
Hetgeen waar ik behoefte aan heb is voorradig.

Aanbeveling
Klantgericht en service gericht.

Extra toelichting
Het is aan te bevelen om in deze winkel je camera te kopen je zal er geen spijt van hebben

wilvrol 12-01-2016 Via de website gekocht

Goed mailcontact met goed advies

Snelle reacties

Voldoende keus

Pieter 23-12-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Gekocht via een advertentie op marktplaats omdat mik een nieuwe veel te duur vond, nu waarschijnlijk iets te goedkoop, maar ja , dat ie de sport op marktplaats, toch....,? Topzaak!!!!

M.J.A 04-12-2015 In de winkel gekocht
Tilburg

Mijn camera hier gekocht.Ging in eerste instantie voor een andere, maar na zeer vakkundig telefonisch advies en een mail te mogen ontvangen met daarin de voordelen en nadelen van beide camera's uiteindelijk de juiste camera kunnen kiezen die bij mij past.Ter compensatie omdat ik helemaal naar Tilburg was komen rijden een mooie tas bij mijn camera mogen ontvangen.Helaas brak er thuis bij het dichtmaken het lipje van de rits af.
Geen probleem bij Foto Tuerlings krijg je gewoon een nieuwe toegestuurd.

Aanbeveling
Vakkundig en vriendelijk personeel.Nemen alle tijd om zaken uit te leggen.
Camera had ik dichter bij mijn woonplaats kunnen kopen,maar juist door bovenstaande toch de reis naar Tilburg gemaakt en het was de moeite waard.

Extra toelichting
Zeer tevreden over Foto Tuerlings!!

Rodin2 13-09-2015 In de winkel gekocht
Heuvelstraat 106, Tilburg

Na veel zoeken naar diafilms op internet Foto Tuerlings gevonden. Zij verkopen tegen gereduceerde prijzen films die over de datum zijn. Ben benieuwd of de films nog echt bruikbaar zijn. De site is duidelijk op dat punt zowel wat vindbaarheid betreft als dat er uiteraard geen garantie op de kwaliteit bij "old stock" films te geven is.

Het pakketje met films was door de transporteur door de brievenbus geduwd met als gevolg dat de verpakking ernstig beschadigd was, maar de films nog net niet. Ik heb dat laten weten aan Foto Tuerlings via een review. Erg snel daarop kreeg ik een e-mail met het aanbod van een kortingscode voor een volgende bestelling, hoewel de beschadiging niet aan hen te wijten was.

Assortiment
Ik heb een goede indruk van het assortiment gekregen, omdat ik een week later mij in de winkel heb laten adviseren over de aanschaf van een digitale camera bij de uitrusting, die ik al heb. De verkoper van Foto Tuerlings luistert goed naar wat je wilt, het aangegeven budget en geeft goede voorlichting over de verschillende merken camera's, die mogelijk in aanmerking komen. Uiteindelijk was de keuze gemaakt. Ik heb er inmiddels wat mee geëxperimenteerd en ben zeer in mijn schik met de camera, die mij is geadviseerd.

Aanbeveling
Bij Foto Tuerlings slagen ze er in om de indruk over te brengen, dat ze verstand hebben van hun vak, er wordt goed naar je wensen geluisterd en het advies wordt aangepast op jouw wensen en de op dat moment beste technische mogelijkheden binnen het budget dat je aangegeven hebt. Ik ben blij, dat ik de reis naar Tilburg er voor over gehad heb.

Extra toelichting
De motiveringen bij de verschillende vragen zeggen genoeg. Ik heb daar niets meer aan toe te voegen. Ik heb geen minpunten ondervonden.

Puntfoto 03-02-2015 In de winkel gekocht
Tilburg

Je kan ze bellen of mailen, en ze hebben altijd tijd voor je. Ook als je mailt met een vraag die besproken moet worden, bellen ze je altijd terug.

Deze winkel gaat niet alleen voor verkoop, maar vooral voor tevreden klanten. Ik heb wat problemen gehad met een camera en Tuerlings heeft me aan alle kanten gecompenseerd. Ook geven ze professionele adviezen. Mijn oog was gevallen op een nieuwe dure camera, en ze vertelde me dat voor mijn soort fotografie, een andere goedkopere camera beter bestemd was. Dat laat mij zien dat ze voor de gebruikservaring gaan en niet voor pure verkoopcijfers.

Assortiment
Het is een kleine winkel en daarom hebben ze niet alles op voorraad. Maar als je interesse hebt in een bepaald objectief o.i.d. en ze hebben het niet op voorraad, dan bestellen ze het voor je zodat jij het kan uitproberen.

Aanbeveling
Hele goede winkel met professioneel personeel. Dit is mijn standaard winkel geworden!

Extra toelichting
Ik heb mijn eerste camera gekocht bij Tuerlings, en mijn tweede pas geleden. Ze hebben me een goede deal gegeven met inruil van mijn vorige camera en lenzen etc.

Allie1990 29-01-2014 Via de website gekocht

Bestellen via ideal

Gisteren besteld, vandaag in huis

Assortiment
Had in het assortiment wad ik wilde hebben

KiesMaarZelf 03-01-2014 Via de website gekocht

Een goed voorbeeld voor de opzet van een site.

Nadat ik een lens besteld had werd ik opgebeld om na te gaan of de lens bij mijn body paste. Ook de reden van de aankoop (vervanging van standaard lens) kwam aan de orde. De verkoper vertrouwde het niet en belde mij de volgende dag nogmaals op om te overleggen. Toen bleek dat ik via Google op een verkeerde (en goedkopere) lens terecht was gekomen.
Ik kon de bedoelde lens met korting kopen. Geweldig

Assortiment
Voor mijn Panasonic camera werd een ruim assortiment aangeboden.

Aanbeveling
Een winkel met zo goed meedenkende mensen komt te weinig voor. Het initiatief om de klant te bellen om de bestelling na te gaan was mij nog nooit overkomen.

Extra toelichting
Met name service en betrokkenheid met klant zijn fantastisch.

heurter84 19-12-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Vorige week heb ik via de website een Sony A77 gekocht. Bij het bestellen heb ik veel goede adviezen via de e mail en telefonisch gehad van Dhr. Chi Hung. Een dag later heb ik de bestelling keurig en netjes thuis ontvangen. Ik heb zelfs 15% korting gekregen op de accessoires die ik erbij heb besteld en ik heb geen verzendkosten hoeven te betalen. Ik heb al veel foto’s gemaakt en met veel vragen en onwetendheid gezeten. Ook na de verkoop ben ik netjes geholpen door Foto Tuerlings. Zeker een aanrader om hier te kopen.

Anne Sophie Ramsteijn 16-12-2013 Via de website gekocht

De site is erg overzichtelijk, dus makkelijk om iets te bestellen.

Ik heb gebeld naar Fototuerlings voor advies. Ze hielpen mij direct verder en adviseerden mij goed.

Assortiment
Ruim assortiment van vintage tot de nieuwste camera.

Aanbeveling
De site is erg overzichtelijk en mooie prijzen. Als je toch nog even advies wilt kun je ze gewoon bellen!

Extra toelichting
Fototuerlings zit in Tilburg. Zelf was ik niet in de mogelijkheid die week langs te komen. ik heb gebeld voor advies over een polaroid camera en ze hebben mij hier goed bij geholpen. Binnen een paar dagen had ik de polaroid camera ook al binnen! Ze vertelde mij ook als ik nog vragen had ik altijd langs kon komen of bellen. Super service!

diese 11-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site. Wat ik wilde hebben was makkelijk te vinden.

Goede service. Voor ik bestelde had ik nog een vraag. De telefoon werd meteen opgenomen door een aardige medewerker die mijn vraag duidelijk beantwoorde.

Assortiment
Ze verkopen zelfs nog filmrolletjes en polaroid.Dat zou je niet meer verwachten in deze digitale tijd.

Aanbeveling
Snelle levering, netjes verpakt.

Gewoon een goede winkel.

Agnespiet 10-12-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Foto Tuerlings is een heerlijke winkel om te komen personeel enthousiast en vakkundig en weten waar ze over praten.