Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Manouk 06-07-2019

Erg goede services met goed advies! Je kan er altijd terecht met vragen, ook na aankoop van het product. Dit is de derde camera die wij hier hebben gekocht (Foto de vakman Wijchen).

Kees 06-07-2019

Zowel in de winkel (Uden) als on-line deskundig en correct geholpen.
Aanrader!

B 05-07-2019

Prima shop en goede communicatie. Prijs ook in orde. Geen 10 omdat je gedwongen wordt een review te schrijven voor 6 jaar garantie.

Marie 05-07-2019

Correcte omschrijving van product en goede prijs. Nette email over batterij die niet op voorraad was. Daarna toch een heel snelle levering.

Sylwiusz 05-07-2019

Fijne winkel met goede service. Ze zijn klantvriendelijk. Ze hebben er ook echt verstand van en weten waarover ze praten. Top.

Willems 04-07-2019

We zijn bij Fotodevakman in Uden geweest. Een fijne winkel met goed advies en een goede uitleg betr verschil in camera en lenzen.

Jos 03-07-2019

We hebben in een aantal jaar geleden al eens een Camera bij foto de vakman gekocht en onze ervaringen toen, waren de reden om ook nu weer bij hun een volgende camera te kopen.
Het is uiteindelijk de D7200 met een 18-35mm lens een extra batterij houder en op hun aanraden nog een beschermingslens. Wij zijn heel erg tevreden met de service, de uitleg en de mogelijkheid tot inruil van onze oude camera, waar we overigens best wel een goede prijs voor terug kregen. Als ik de volgende keer ook nog een kopje koffie krijg wordt het een 10.

Leonidas 02-07-2019

Great product selection. Competitive prices. Outstanding warranty length. Fast and reliable delivery. Two thumbs up from me!!

Linden 02-07-2019

Deskundig personeel, nemen voldoende tijd om werking van het toestel en vragen hierover te beantwoorden. Prima zaak om de garantietermijn mogelijk tot 6 jaar te verlengen

Luuk 01-07-2019

Fijne winkel met goede service. De medewerkers zijn behulpzaam en hebben veel kennis van de producten.

IsaV 30-06-2019

Een hele makkelijke website met uitstekende prijzen.
Het was een snelle levering met een hele fijne communicatie.

Dhr 30-06-2019

Op 28 juni 2019 de Canon 77D gekocht bij foto de Vakman in Wijchen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel die alle tijd voor je nemen. Ook prima advies over welke camera het beste bij mij zou passen qua mogelijkheden. Zelfs een dag eerder dan beloofd gebeld dat de camera binnen was. Prima winkel dus!

PGFJ 28-06-2019

Foto De Vakman, daar is geen woord aan gelogen.
Alle tijd en aandacht is er voor jou als klant.
Duidelijke, deskundige en rustige uitleg over de gekochte Canon R-camera met lenzen.
Zeer concurrerende prijzen en bovenal ook nog 6 jaar garantie op de daar aangekochte fotospullen. Wanneer ik hetzelfde nogmaals zou willen kopen dan is er maar 1 en dat is De Vakman.

Jozefke 26-06-2019

Ik ben een beetje ouderwets word graag bedien dan ik iets moet bestellen. De foto de vakman is zo'n zaak. X heeft me geholpen met een nieuwe camera en ik heb les gehad in fotografie hoe de camera werkt in Uden. ik ben naar 10 jaar van een D90 naar nu een D7500 gegaan maar een uitleg zeg, duidelijk en MET geduld hoor ze nemen de tijd voor je en ik vind dat heel belangrijk. Je voelt je KLANT en dat is heel fijn. Bedankt Jongens.

Jac 25-06-2019

Goede deskundige hulp en alle tijd om uit te leggen hoe alles werkt. Ken deze winkel al van toen ik nog een kind was.

Jos van Groenestijn 24-06-2019

Voor de eerste maal een bestelling gedaan, maar de service was buitengewoon. Door een fout van PostNL dreigde ik mijn nieuwe camera niet op tijd voor de vakantie te ontvangen. Een medewerker van de winkel was zelfs bereid om een zelfde camera 's-avonds bij mij thuis af te leveren, ruim 80 km van de winkel in Uden! Gelukkig was het uiteindelijk niet nodig, maar TOP!

Sidney Walden 23-06-2019

Was op zoek een groothoeklens van Nikon. Ik ben hiervoor naar Foto de Vakman in Wijchen gegaan. Ik heb vaker bij Foto de Vakman apparatuur gekocht. Ik werd door verkoper .... zeer goed geholpen. Hij vertelde mij welke groothoeklens ik moest nemen om o.a. landschapsfoto's te maken. Tevens werd mij verteld als ik mij aanmeld bij Foto de Vakman dat er 6 jaar garantie op de groothoek lens zit. Ze leveren zeer goede service.

G.J. v.d.Brug 22-06-2019

Goede uitleg en mogelijkheden om ter plaatse te vergelijken. Prima service ook met accessoires..

Fotofan 21-06-2019

Ik heb bij foto de vakman twee fuji lenzen gekocht met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben vakkundig geholpen, maar ik heb er ook een voorzet lens bij gekocht voor de nieuwprijs, maar daar die zat niet in de originele verpakking, dus ik twijfel er aan of deze nieuw was.

Cor Dekkers 20-06-2019

Prima service. Ooit eerder een camcorder gekocht om te filmen op vakantie in Australie. Een week voor mijn vertrek ging de camera stuk. De Vakman heeft de camcorder onmiddellijk opgestuurd met de toezegging dat, als de camcorder niet op tijd terug was, ik van hen een andere camcorder mee zou krijgen. Gelukkig was dat niet nodig, maar dit is wel hoe het ook kan.

Selke 18-06-2019

Het duurde even voordat we geholpen werden, maar er werd ook voor ons de tijd genomen. Duidelijke informatie over de producten waar we naar zochten en uiterst vriendelijk personeel. Overal erg tevreden met de manier waarop ik geholpen ben.

Loes 17-06-2019

Sony Alpha A7 camera, objectief, extra accu en SD-card besteld via website. Bestelling wilden we betalen en ophalen in het filiaal Wijchen. Maar de SD-card bleek niet voorradig te zijn. Maar omdat we alles graag in het weekend wilden hebben om uit te proberen heb ik even gemaild met de klantenservice. We kregen snel en duidelijk antwoord en men zou indien de SD-card nog niet voorradig was voor een alternatief zorgen.
Ook het mailcontact met het filiaal in Wijchen om de spullen op te halen ging op een zeer correcte en snelle manier. Door inspanning van alle partijen hadden we de bestelde artikelen (en nog wat toebehoren die we in de winkel hebben uitgezocht) in het weekend in huis.

Hans Willem 16-06-2019

Via de prijsvergelijking van kieskeurig bij foto de vakman terechtgekomen.
Omdat we in de buurt waren onze camera afgehaad in het filiaal Wijchen.
We hebben de Olympus E-M10 Mark III met de 14-150 lens gekocht.
Na uitgebreid internetonderzoek en ervaringen met de Mark II deze camera gekocht.
Na telefonisch contact bleek de camera in de winkel aanwezig en we hadden nog keuze uit de kleur (zilver/zwart of geheel zwart).
In de winkel ook nog eens ongevraagd 20% korting op de Hoya lens protector gehad.
Ik ben uiterst tevreden over de camera en zeer tevreden over de wijze waarop we zijn geholpen. Zeker aan te bevelen.

Tilly Steeghs 15-06-2019

Wij kwamen bij de winkel met een doos vol met camera's en objectieven en met het doel om een nieuwe compact camera te kopen (eventueel met inruil). Meneer Rossen heeft ons vakkundig te woord gestaan en een prijsindicatie gegeven (marktprijs) voor alles wat wij bij ons hadden. Hij gaf ook duidelijk aan dat de inkoopprijs lager lag (waar we al vanuit gingen). We hebben niets ingeruild, de camera's waren te oud om een fatsoenlijke inruilprijs te kunnen geven. De compactcamera heb ik wel aangeschaft en ook hier werd duidelijk uitgelegd hoe de camera werkt en er werd ook geen duurdere (nieuwere) aangeboden, want de gekozen camera voldoet aan mijn eisen. Top service en nu kijken wat we kwijt kunnen via marktplaats

M van Os 12-06-2019

Afgelopen mei bij Foto de Vakman in Uden een Canon 80D gekocht. Ik ben daar door een vriendelijke en zeer deskundige medewerker geholpen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de camera en gebruik ik hem vrijwel dagelijks voor mijn opleiding. Ik zal in de toekomst zeker nog meer producten kopen bij Foto de Vakman.