Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.6

Wanda 06-12-2017 Via de website gekocht

slechte service

Product via website gekocht, kreeg een ander (goedkoper) product van hetzelfde merk geleverd. Bij navraag bleek het product niet in hun assortiment te zitten, zo werd mij verteld. Gebeurde volgens hen vaker dat er een niet te leveren product op de website staat. Paar dagen later website bekeken en het product weer aangetroffen, nu met de opmerking "binnenkort weer leverbaar" ????? Ik kon mijn levering KOSTELOOS retourneren, moet hiervoor wel een aantal km rijden. En hier was het mee klaar, zeer slechte service!

Carina 04-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bij een online bestelling kan je stamples aanklikken, maar als je dan de bestelling thuis ontvangt zit er niks bij,en als je naar de klantenservice mailt krijg je nergens reactie op en dit is al de 2de keer dit jaar, en in juli een cadeaubon gekocht in de winkel van 100 euro en daarbij ook geen stamples alleen een tijdschrift van douglas maar die krijg ik ook met de post.
Jammer dat douglas zo met klanten om gaat.

Monique van Putten 12-07-2017 In de winkel gekocht
De koperwiek

Leuk en vrolijk personeel

De winkel is altijd netjes, het personeel vriendelijk en behulpzaam
Ik wordt vrolijk als ik naar de winkel toe ga en ga er nog vrolijker uit
Altijd een leuk klein presentje voor me zelf bij een leuke aankoop

Els 19-04-2017 In de winkel gekocht
Douglas Trier(Duitsland)

Lipbalsem met productiefout wordt NIET teruggenomen.

Tijdens onze vakantie in Duitsland(Trier)kocht mijn dochtertje op 05/04/17 bij de DOUGLAS winkel een geschenk voor haar vriendin; een EOS lipbalsem tbv.6,99 euro. Toen de vriendin haar pakje opende bleek er echter een productiefout aan het geschenk. Een e-mail naar DOUGLAS Nederland leverde niets op. Diezelfde e-mail stuurden wij naar de klantendienst in Duitsland, met duidelijke foto's die de fout goed in beeld brachten, samen met het kassaticket. Een paar dagen later kregen wij een reactie, die heel teleurstellend was. DOUGLAS rekende namelijk op ons begrip, maar kon (wou) niets doen. Krijg dit maar uitgelegd aan je kind.........

geengeurtjes 18-07-2015 Via de website gekocht

Ik heb een allergie voor geuren, bij Douglas online kan ik make up vinden zonder parfum en heb ik ook geen last van de geurtjes in de winkel.

Binnen 24 uur heb ik zonder verzendkosten mijn spullen in huis.

Assortiment
ze hebben alles van Clinique, keuze genoeg voor mij.

Aanbeveling
Het online programma is eenvoudig, de betaling altijd probleemloos en een snelle levering.
Heel vaak met extra korting tot 25 %

Extra toelichting
Alles heel goed, prima online winkel. wel zou ik wel eens wat proefjes willen krijgen, van Clinique! ik kan kiezen uit geurtjes, ja dat gaat natuurlijk niet!