Douglas - Reviews & Ervaringen

2,5 Lees 156 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,5

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Ontevreden 01-06-2023

Algemene score

1,0
Begin mei 2023 een bestelling geplaatst. Met een giftcard van 50euro en 1,95 bijbetaling via de bank.
Door een storing bij Douglas kreeg ik de 1,95 teruggestort maar de 50euro van de giftcard is verdwenen.
Op mijn mails krijg ik inmiddels geen antwoord meer.
Zeer teleurgesteld…

Reageer

A.P. 23-05-2023

Algemene score

1,0
A month ago , the EDP I ordered from them (worth € 163,99 ) arrived broken in half and the content was spread in the entire box....besides of a thin sheet of wrapping paper there was no bubble wrap or protection whatsoever for the box of the EDP..
The DHL delivery person asked me to open the box in front of them and we both discovered the damaged product. He said he will return it - he took pictures and they returned the package.
I emailed " klanten service " and I received the reply from them after a week , telling me they see that my order was returned to their partner on April 22 due to damage and it can take up to 14 days before my order has arrived at their partner and the refund has been processed. If I wouldn't receive a message about the refund after the end of that week, they would like to hear from me. After another week - still no news about my refund - I emailed them again .
I was told they are sorry I didn't receive my refund yet and they will check with their partner.
After another week of no news and no refund I emailed them again - same answer unfortunately - they have no news from their partner....
So after a month - I have suffered a loss of 164€ with no ETA whatsoever if I would ever receive my refund again .

Do not order fragile goods from them ...... so unprofessional.

Reageer

Ontevreden voormalige klant 16-05-2023

Algemene score

1,0
Zéér klantonvriendelijk bedrijf, mooie praatjes in de winkel , binnen 1 dag bestelling geannuleerd dit op 5 mei jl, tot op heden nog geen geld retour ontvangen. De dag erna 6 mei artikel op voorraad tegen hogere prijs, helaas kunnen zij( DOUGLAS) hier niets aan doen, zijn partners die dit mogen en kunnen maken. Hoe onprofessioneel ben je dan als bedrijf en hoe gemakkelijk is het om net een vinger na een andere partij te wijzen. DOUGLAS er wijzen nog steeds vier vingers naar jezelf,steek je hand is een keer in eigen boezem en verander hé bedrijfsvoering naar klantvriendelijk.

Reageer

Anneke 11-04-2023

Algemene score

1,0
Klacht over een tube bruin zonder zon. Totaal geen effect. Dus dat mailde ik. Reactie u kunt de tube ongebruikt retourneren... dat gaat dan natuurlijk niet. Andere tip u moet het voortaan in de winkel uitproberen. Nou had ik het al uitgeprobeerd bij een vriendin dezelfde tube en met die tube wel effect. Mijn vraag was dus ook al in de eerste mail kan het zijn dat de tube verouderd is. Heb ik in 2 mails daarop gevraagd. Nooit meer antwoord gekregen

Reageer

Kyra 29-03-2023

Algemene score

1,0
Mijn pakket is nooit geleverd. De bestelling heeft een waarde van bijna 500 euro. Douglas heeft een onderzoek gestart bij DHL en zij blijven aangeven dat het bezorgd is. Ik heb echter niks en heb hier bewijs van. Douglas wil mij ‘tegemoet’ komen met een cadeaubon, maar hier heb ik niks aan, want ik had de artikelen vorige week nodig. Het vertrouwen in online bestellen is weg evenals mijn geld, aangezien ik niet meer bij deze oplichters ga bestellen. DOE HET VOORAL NIET ALS JE JE GELD NIET KWIJT WILT.

Ook werd mij een nazending aangeboden, maar hier heb ik dus niks meer aan. Toen ik aangaf dit te willen retourneren, kreeg ik te horen dat ik hier geen recht op heb. Douglas verzint eigen wetgeving en houdt zich niet aan de Nederlandse wet. Ik heb hier maar 1 woord voor: WALGELIJK

Reageer

Marcia 23-03-2023

Algemene score

1,0
Slechte ervaring
Online vanuit de winkel een product besteld de bestelling werd na 1 dag door hun geanuleerd.
volgens hun was het uitverkocht terwijl er in andere filialen nog volop voorraad bleek te zijn. Het product was ook nog steeds online te bestellen. Ik wacht nu al langer dan 1 maand om mijn geld terug te krijgen
Heb een mail naar ze verzonden heb hier nooit een reactie op ontvangen. Pas na het bellen werd er gezegd dat het geld na mijn mail was overgemaakt. Nooit meer

Reageer

Ria 03-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik lees veel slechte beoordelingen.
Mijn ervaring is toch anders.
De dag na mijn bestelling artikel netjes binnen gekregen. Zoals beloofd.

Reageer

Tevreden klant 30-12-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Na het lezen van de reviews schrik ik toch wel. Zelf heb ik alleen maar zeer positieve ervaringen bij het bestellen bij douglas of bij winkelaankopen. Pakketjes altijd de dag erna al in huis en buiten 1 bestelling altijd kloppend. Toen die ene keer er 1 product niet bijzat meteen contact opgenomen met de klantenservice en de dag erna een mail dat dit product alsnog verzonden zou worden. Deze had ik de dag erna ook netjes in huis. Ook in de winkels word ik altijd vriendelijk geholpen en krijg goed advies. Ik bestel hier zeker 2x per maand iets en blijf dit ook zeker doen als mijn ervaring zo positief blijft.

Reageer

Nathalie 05-12-2022

Algemene score

5,0
4 producten online besteld en je kon gratis cadeauverpakking aanklikken en een leuk kaartje met zelf opgezette tekst gratis meebestellen. De producten waren verder in orde maar de extraatjes vielen zwaar tegen. Ik kreeg 4 cadeauverpakkingen van hetzelfde formaat terwijl ik 3 kleine dingetjes had waar de verpakking veel te groot voor is en 1 groot product dat niet in de cadeauverpakking past. Heb ik dus niks aan. Verder was het kaartje gewoon blanco en stond de tekst op een los inlegvel wat ook nog eens scheef gevouwen was. Heb ik dus ook niets aan. Was dus teleurgesteld toen ik mijn pakket had uitgepakt.

Reageer

Kai 26-11-2022

Algemene score

3,0
Deze week een online aankoop gedaan. Terug naar de winkel is geen optie..... "opsturen, wij nemen geen retourtemperatuur aan". Lekker bezig vooral ook milieuvriendelijk!

Reageer

N. Claassen 13-11-2022

Algemene score

1,0
Wat n pokke winkel online
Product stond te koop, bleek toch uitverkocht
Hup bestelling van hun kant geannuleerd!
Weg beautypoints
Ik ben n trouwe klant maar de laatste tijd is de service slecht.
Ik bestel er niet meer.

Reageer

Britt 10-11-2022

Algemene score

1,0
Ik bestelde een foundation van Chanel (de CC cream) (€60) kreeg de verkeerde kleur opgestuurd.
Ik retourneerde volgens de aanwijzingen en na twee weken belde ik er maar eens achter aan. De dame van de klantenservice wist mij t vertellen dat de doos 'leeg' was aangekomen. Ik was in eerste instantie stom verbaasd en heb geklaagd, natuurlijk had ik geen lege doos geretourneerd. Het antwoord kwam een week later; de DHL koerier 'heeft bevestigd' dat het om een lege doos ging en ik krijg mijn geld niet terug.... DHL controleert de dozen? Of halen ze er ook wat uit hier en daar?

NOOIT meer een bestelling bij Douglas, slechte klantenservice, hun smoesjes staan klaar.

Reageer

Elisabeth 07-11-2022

Algemene score

1,0
Gisterenmiddag heb ik dan eindelijk (na 3 keer bellen hierover) mijn bestelling van vorige week donderdag op kunnen halen. Ondertussen geen enkel bericht van Douglas, de klant heeft betaald en moet achter de spullen aan. Slechte zaak.

De actie van vorige week was 25% korting en bij bestelling van boven 30,- zou er een 'cadeau' bij horen.
Er zat een los proefflaconnetje (niet door mij gewenst) in de verpakking..

Er wordt veel beloofd met 'zogenaamde cadeaus' maar ik vind dit hoe langer hoe meer een stiekeme lokpoging om mensen maar te laten bestellen. Cadeau's? nee hoor, als die er al waren is de voorraad op bij je bestelling.
M.b.t. proefjes die je überhaupt overal in elke winkel krijgt is dit echt te triest voor woorden.

Daarnaast, op de website en app staat vermeld 'vandaag besteld morgen in huis ' wat ik al heel lang niet meer ondervindt.Twee tot zelfs 3 dagen dus.

Ik ben al jaren een trouwe klant en ik mag zeggen dat mijn bestellingen niet de minste zijn. Maar ik ervaar Douglas als niet integer en stop daarom mijn bestellingen.

Reageer

Maria 17-10-2022

Algemene score

1,0
I do not recommend Douglas Belgium at all. I was always with Douglas Netherlands never had a problem ones they switch over to Douglas Belgium the service went down hill. Orders take forever to be send, client service is none existent, I do not understand why Douglas lets this happen. I for sure switched to a new online shop that does such a better job. Douglas Belgium you should be ashamed of yourself on how you run this business and how you treat your clients. I give it 0 stars

Ik raad Douglas België helemaal niet aan. Ik was altijd bij Douglas Nederland nooit een probleem gehad ze schakelden over naar Douglas Belgie het toestel ging bergafwaarts. Het duurt een eeuwigheid voordat bestellingen worden verzonden, klantenservice is niet aanwezig, ik begrijp niet waarom Douglas dit laat gebeuren. Ik ben zeker overgestapt naar een nieuwe online winkel die het zo beter doet. Douglas Belgium je zou je moeten schamen voor hoe je dit bedrijf runt en hoe je met je klanten omgaat. Ik geef het 0 sterren

Reageer

Tillie 17-09-2022

Algemene score

2,0
App doet het niet. Kan niks bestellen want ik heb geen card. Nou deze staat toch echt in de app . Bestel via de app. Ook meedoen met de klik en win actie geen succes. Pagina bestaat niet meer?
Gezien de reviews van de laatste tijd hoef ik ook niks te bestellen hier want je krijgt het toch niet geleverd

Reageer

Sydney Torok 01-09-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

1,0
Absolutely awful. I returned a defected item which they said over the phone the refund would go straight into my account once received. First off the item was defected and I don’t know any other company that asks for the product back as it was a batch serial number defected item? Then I shipped it back and weeks went by where I did not receive my refund. The item was received back at Douglas July 27 and it’s now august 29!!! I’ve called over 10 times about this item. The workers on the phone kept saying yes the refund has been issued Over and over but I have yet to receive any money into my account. I’ve called again and it took over an hour to get through to a worker (the phone line just disconnects if there’s more than 4 callers waiting) and she told me “yeah sorry there’s delays in the financial department and there’s no knowing when the money will go into your account. I feel absolutely scammed of money, have been such a loyal customer for 4 years since living in the Netherlands. From now on I will never shop at Douglas. Ici paris, cult beauty, look fantastic, Sephora, de bijenkorf could NEVER do customer service like this.

Reageer

A. Vos 24-08-2022

Algemene score

1,0
Onbetrouwbaar en slechte klantenservice, doet via de mail toezeggingen producten op te sturen maar komt niets na! Sta er echt van te kijken omdat je denkt met een betrouwbare winkel van doen te hebben. Het duurt weken voor je een reactie krijgt, als je die al krijgt. Als je belt wordt er niet opgenomen of de verbinding verbroken. Inmiddels bijna 3 maanden verder (want met de toezeggingen hielden ze me aan het lijntje), maar nu dus via Paypal mijn geld terug zien te halen. Nooit meer Douglas voor mij!

Reageer

K 11-08-2022

Algemene score

1,0
Parfum besteld. En betaald! Volgende dag krijg ik een pakketje met een mascara, geen parfum. Gebeld hierover. Na check bij dhl blijkt de levering niet juist. Toezegging dat ik de bestelde parfum alsnog geleverd krijg. Ik ontvangen niets. E-mail gestuurd hierover, tot twee maal toe. Geen enkele reactie. Klacht gestuurd over deze zaak. Opnieuw Geen enkele reactie. Klantenservice onbereikbaar. Na 1 week en betaling van 90 euro geen product ontvangen en geen enkele reactie op mijn e-mails. Uiteindelijk geld via Paypal teruggevraagd en ontvangen. Zeer onbetrouwbaar bedrijf, tot mijn oprechte verbazing. In het verleden prima ervaringen gehad. Z af l er nu nooit meer iets bestellen. Ik wacht de behandeling van mij klacht nu verder af.

Reageer

Elll 25-07-2022

Algemene score

1,0
Laatste keer dat ik hier bestel. Online shoppen heeft niet eens de optie om een bestelling te annuleren. Wat is dit voor onzin? Nu gaat mijn pakket naar de verkeerde adres omdat jullie je systeem niet op orde hebben! Ook totaal niet functionerende klantenservice

Reageer

Kim 18-05-2022

Algemene score

1,0
Ik had een cadeaubon van Douglas en geurtjes genoeg. Vandaar dat ik een sieraad wilde kopen. De betreffende verkoopster was enorm druk met een tweetal, op leeftijd, dames die op vakantie waren en niet voornemens waren iets te kopen. Gezellig roddelend over een zeer succesvolle plaatselijke onderneemster, gingen de toeristische dames met slechts proefgeurtjes (waar ze zélf om gevraagd hadden) weer weg, speciaal uit de 'grote potten' gevuld door de verkoopster. Toen mij uiteindelijk een blik waardig werd gegund, werd ik eerst kritisch bekeken. Ja, ik had iets minder zorg aan m'n make-up besteed die ochtend, én ik was voornemens geld uit te geven (niet om de verkoopster van haar werk te houden met slechts een paar gratis samples...). De armband die ik had uitgezocht, was helaas te groot. De verkoopster wist niet eens, dat ik met m'n cadeaubon had willen betalen, kwam niet met een alternatief,maar verwees me direct door naar een juwelier aan de overkant, die (in haar woorden) "vast wel iets binnen mijn budget" zou hebben. Ik gooi mijn cadeaubon nog liever weg, dan dat ik daar ooit nog iets koop, laat staan bedelen om gratis samples.

Reageer

Gibby 07-05-2022

Algemene score

6,0
het verschil in klantbeleving met die andere parfumerie keten: ik shopte bij Douglas voor bijna €200,- aan luxe geurlijn producten en kreeg een mini monstertje crème (geen A merk). Bij de concurrent kocht ik voor €120,- en kreeg er naast de monsters ook een pouch bij met producten van een A merk.

Reageer

Sanders 21-04-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Fijne en leuke winkel. Klantvriendelijk meiden.
Laatst nog 2 pallet oogschaduw en lippenstift gekocht.
Goed advies en uitleg gekregen.
Alleen ik heb deze week de nieuwe douglas gids binnen gehad.
En kreeg je nog eens uitleg over douglas-member en zach dat je met je verjaardag wat kreeg. Ik ben op 13 april jarig geweest, maar heb niks ontvangen.
Ben er niet boos over hoor. Had Alleen even van mmmh

Reageer

Anoniem 13-04-2022

Algemene score

1,0
Parfum besteld die “door een fout in het systeem” niet geleverd kon worden. Aankoop werd vanuit hun ontbonden. Diezelfde parfum staat echter direct weer op hun website te koop voor 10 euro duurder. Gebeld om aan te geven dat het een verjaardagscadeau betreft en dat ik verwacht het aangekochte product gewoon voor de eerder overeengekomen prijs te kunnen bestellen. Enige dat hiervoor nodig was is dat ze een kortingskaart/code toesturen, maar ze hebben echt 0,0 coulance getoond. Slechte zaak!

Reageer

Cheyenne 29-03-2022

Algemene score

1,0
Afgelopen weekend in Den Haag bij de douglas geweest en advies van een medewerker gekregen over een foundation en concealer en wat op mijn wang geprobeerd dat zag er in eerste instantie goed uit mja in die winkels hebben ze allemaal kunstlicht dus tuurlijk ziet dat er goed uit had ik eerder aan moeten denken. Foundation en concealer waren niet op voorraad dus maar in de winkel besteld. Na 2 dagen was het binnen. Gelijk uitgeprobeerd met de zekerheid dat het de goede kleur was omdat ik dus was geadviseerd. Ik kijk in het daglicht en de kleur is veel te donker voor mijn huid en helemaal oranje. Het was van het merk Dior ook nog eens heel duur, maar ik dacht dit moet goed zijn. Valt dus zwaar tegen. Ik woon zelf in Den Bosch dus ben ik naar de douglas in den bosch gegaan. Ik heb mijn verhaal daar uitgelegd en ze waren al heel arrogant toen ik binnen kwam. Ik leg uit dat ik verkeerd ben geadviseerd door een medewerker van douglas en graag mijn producten wil ruilen. Nee hoor ze schudden gelijk nee met hun hoofden op echt een belachelijke manier terwijl ik nog niet eens uitgepraat was. Daarop kreeg ik het antwoord nee wij kunnen het niet terug nemen want dan kunnen wij het niet meer verkopen. Alles gaat alleen om geld bij jullie niet om de klant tevredenheid. Vervolgens zeiden ze ook dat ik maar terug naar Den Haag moest gaan daar was ik tenslotte geweest. Waarin ik bij mezelf dacht douglas is douglas, den haag is veel te ver rijden terwijl ik daar waarschijnlijk hetzelfde antwoord krijg. Walgelijk gewoon! Ik kom nooit meer bij jullie en ik hoop dat veel anderen er ook zo over denken. Jullie verdienen het niet.

Reageer

Marcella M 18-03-2022

Algemene score

1,0
Navulling geurolie met nieuwe stokjes besteld, in een cadeauverpakking. Is niet het complete doosje in de cadeauverpakking gedaan maar alleen het flesje olie. Zonder nieuwe stokjes. Gebruikte stokjes zijn verkleurd, viezig om te zien en niet onbelangrijk, wanneer stokjes verzadigd zijn werken ze niet meer. Goede review geschreven; heerlijke geur maar zonder stokjes geleverd is slordig. Ontving ik een mail van Douglas (dàn krijg je dus wel een reactie) dat de review niet geplaatst zal worden omdat het niet aan hun criteria voldoet. Blijkbaar mag je alleen positieve feedback geven. Wat ik hier van anderen lees komt heel bekend voor. Dit was letterlijk mijn laatste 4 bestellingen bevatten niet wat toegezegd was. Proefmonsters te weinig of anders. En leuke acties als: koop voor 59 euro items van een bepaald merk en ontvang een toilettas met 3 of 4 mini tubes / potjes / zakjes van dat zelfde merk, eindigen in teleurstelling omdat het beloofde er niet bij zit maar één enkel proefmonstertje (van een heel ander merk) Douglas mailen met een klacht, oké het gaat om een gratis ding maar je wordt verleid meer te kopen dan de bedoeling was om aan een bedrag te komen, wordt steevast beantwoord met: de klantenservice is druk, een reactie duurt daarom langer en daarna een mail: de tijd is verstreken dus als u nog steeds een reactie verwacht mail ons dan opnieuw… Half november leuke (douche)geuren besteld voor kleine jongens en meisjes in cadeauverpakkingen; hebben ze dat door elkaar bij elkaar in de zakjes gedaan:-( Zelf alles moeten open maken, daarna beschadigd èn te weinig zakjes, jammer. En hoe vaak ik al zakjes heb moeten openen om te zien wat er in zit, handig als je dezelfde Rituals fles besteld voor mannen én vrouwen. Zonde voor een zaak dat het eigenlijk van de cadeauverpakkingen moet hebben.

Reageer

F. Schol 17-03-2022

Algemene score

2,0
Mijn vrouw heeft op 24 februari 2022 een cadeau voor mij besteld bij Douglas.nl maar nog steeds niets ontvangen op 17 maart.
Van de klantenservice wel berichten ontvangen dat men het betreurt dat wij nog steeds niets ontvangen hebben. Inmiddels verzocht het betaalde bedrag terug te storten.

Reageer

Richou 24-02-2022

Algemene score

5,0
Inloggen gaat vaak niet goed , steeds nieuw wachtwoord aanmaken ,steeds fout meldingen en zeer trage website , echt slecht

Reageer

Roos 15-02-2022

Algemene score

1,0
Ik heb 11 januari een wenkbrauw vuller online besteld bij Douglas. Het zou 12 januari jl. geleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen. het is nu 15 februari. Talloze malen gebeld en gemaild maar niets kwam. Uiteindelijk was er een klantenservice medewerkster die het bedrag dat ik reeds betaald had, omzette in een giftcard. De giftcard en pincode zouden apart verzonden worden. Giftcard heb ik ontvangen maar geen pincode. Dus ik kan er niets mee. Het restant dat ik overgemaakt had via Ideal zou ook teruggestort worden, maar ook dit heb ik niet ontvangen. Weer talloze malen gebeld en gemaild, maar nee hoor, geen pincode en geen geld teruggestort. Slechte service aan de telefoon. Ze zeggen maar wat en het gesprek is afgelopen.

Update: Ik heb daarnet een review geschreven over Douglas (wenkbrauw vuller). Nadat ik daarstraks had gemaild dat ik er melding van zou gaan maken werd me daarnet de pincode van de giftcard toegezonden. Wel zo eerlijk om te vermelden. Nu nog hopen dat deze juist is. Mijn mening blijft hetzelfde: bestel nooit online bij Douglas.

Reageer

H 24-01-2022

Algemene score

2,0
Bestel een giftcard van 50 euro in december.
Vlotte levering dat was prima.
Maar in de doos zat geen giftcard alleen maar samples en reclames (stel je prioriteiten even Douglas)
Via de mail is Douglas niet te bereiken.
Telefonisch doen ze beloftes maar na 2 weken nog geen nalevering en nu is de giftcard opeens uitverkocht???

Geld storten ze ook niet terug. Ik vind dat het oplichters zijn.

Ik vind dat de dames achter de telefoon zitten voor de gratis make up en werknemers korting. Servicegerichtheid 0

Reageer

Kadriye 20-01-2022

Algemene score

1,0
belachelijk slechte klantenservice en klachtenafdeling (als ze die uberhaubt hebben) ik heb sinds november een klacht 4 keer opnieuw moeten inzenden.
krijg een mail met :Onlangs heeft u contact met ons opgenomen per e-mail of door een bericht te sturen via onze contactpagina. In verband met enorme drukte op onze klantenservice zijn wij er tot op heden nog niet in geslaagd om op uw bericht te reageren en u te helpen, indien uw vraag onbeantwoord is kunt u het opnieuw insturen. Dit tot 4 keer toe terwijl ze beloven binnen 48 uur te reageren.

Reageer

Claudia 08-01-2022

Algemene score

1,0
Vorig jaar een bestelling geplaats van een lippenstift. Die werd geleverd maar bleek helemaal uitgedroogd. Ik ben er mee naar de winkel gegaan maar ze wilde me in de Winkel niet helpen omdat ik deze online had besteld en niet bij hun in de winkel verkocht werd.
Ik moest maar een mail sturen naar de klantenservice. Ik moet een foto sturen van het product maar daar valt uitdroging niet goed op te zien. Toen was de vraag om maar een filmpje op te sturen. Wat ik niet begreep want wat valt er te filmen aan een uitgedroogde lippen stift. Ik kon het product retour sturen zodat zij zelf konden beoordelen of mijn klacht gegrond was (er werd niet gesproken over geld terug of een nieuw product) maar ik had geen doos en retour formulier meer en was het zo zat dat ik zo afgescheept werd en voor 8euro zo veel moeite moest doen. Dat ik m'n verlies maar heb genomen en het product weg heb gegooit. Vind het erg triest dat je in de winkel niet geholpen wordt als het om een online bestelling gaat en hun wel het probleem erkennen en ook zijde dat het product uitgedroogd was. Erg jammer, voor mij geen aankopen meer bij Douglas vanwegen slechte service.

Reageer

Steffi 06-01-2022

Algemene score

1,0
Waardeloze service
Afgelopen jaar meerdere bestellingen gedaan en de laatste 4x is er altijd wat fout gegaan.. deel niet geleverd, verkeerde artikel geleverd
En dat kan natuurlijk gebeuren maar beetje jammer dat je dan weken moet wachten op reactie van klantenservice en nog alles zelf moet regelen
Ik bestel echt NOOIT meer bij douglas.. en raad het iedereen in mijn omgeving af

Reageer

Sprookjes 06-01-2022

Algemene score

1,0
Luchtje besteld met gratis make-up. Gratis make-up zat niet in het pakket, heb nu twee keer gemaild en krijg nu voor de 3e keer een mailtje van de klantenservice van douglas dat ze het zo druk hebben en of ik het nog een keer wil sturen.... ik die nooit meer een bestelling bij douglas!

Reageer

Nonaatje Manis 04-01-2022

Algemene score

1,0
Wat een akelige klantenservice hebben ze.. De dame aan de telefoon wilde zsm het gesprek afkappen terwijl ik mijn ongenoegen wilde uitspreken over mijn geannuleerde bestelling die naar haar zeggen van een bedrijf moest komen waar ze mee samen werken. Zeggen ze doodleuk je kan het opnieuw bestellen maar dan is het wel gelijk 32 euro duurder. Ik bestel toch bij Douglas. Nadat ik mijn visie wilde uitleggen wenste ze me een fijne dag. Toen ik zei dat ik dit echt slechte klantenservice vond omdat ze me wilde afkappen en haar naam vroeg hing ze me op in m'n oor! Vind ik niet kunnen!! Hopelijk krijg ik m'n tegoed snel terug!!!

Reageer

Anita 03-01-2022

Algemene score

1,0
Afgelopen jaar ongeveer 12 bestellingen gedaan waarvan er 5 fout zijn gegaan! Na elke foute bestelling gemaild naar de klantenservice. 2x is een bestelling door Douglas geannuleerd, geen reactie op de laatste 2 mails, en nu een geautomatiseerde mail dat ze geen reactie gaan geven ( met mijn klacht in dezelfde mail) en ik de klacht in moet dienen via een contactformulier waarop ik binnen 48 uur een reactie zou krijgen, 1 week later nog steeds niets gehoord. Heb nu een klantenpas bij ICI Paris aangevraagd!! Jammer want ik was altijd een tevreden klant maar nu dus niet meer.

Reageer

Een ontevreden klant 30-12-2021

Algemene score

1,0
WAARSCHUWING ⚠️
Eau de Toilette Noa besteld voor €19,95, was leuke aanbieding.
Via Click &Collect op laten halen bij filiaal in Leeuwarden. Degene heeft echter in de winkel €23,95 moeten betalen.
Ik direct gebeld met filiaal en geen probleem, zou €4,00 terug krijgen. In de winkel liepen ze wel eens wat achter. Volgende dag naar filiaal maar geen €4,00. Had met bon en flesje terug moeten komen, wat kado gedaan was inmiddels….
Was ook niet gezegd aan telefoon, en bovendien geen bon gekregen. Was allemaal geen probleem volgens de dame aan de telefoon. Had ze waarschijnlijk zelf vergeten…..
Dus PAS OP, het online bestelde artikel kan in de winkel zo maar veel duurder zijn.
Klantenservice nog gebeld, maar niet thuis…🤮

Reageer

Niels 28-12-2021

Algemene score

1,0
Product zou binnen 1 dag geleverd worden, na 1,5 week nog niks binnen. Kan gebeuren door de drukte, maar: track & trace werkt niet en inmiddels al 3x gemaild zonder ook maar een enkele reactie. Dat is enorm furstrerend en onbegrijpelijk. Bizar slechte service, om gewoon niet te reageren.

Reageer

Bart 20-12-2021

Algemene score

1,0
1 is nog te veel
10/12 bestelling gedaan en betaald
We zijn 20/12.
Nog NIETS ontvangen.
Verschillende mails blijven onbeantwoord. Van de telefoonlijn word je gewoon afgegooid omwille van 'te druk'...

Reageer

Josien 18-12-2021

Algemene score

1,0
Had ik maar de reviews gelezen voor het plaatsen van de bestelling bij Douglas gelezen.

In de winkel ging het al niet vriendelijk, vervolgens met 24 uurs levering -'garantie' een bestelling geplaatst in de webshop. Weken later en nu nog niets in huis. Het was een cadeau, waar je buiten de feestmaand niets meer aan hebt.

Volgende keer weer bij de andere bekende webshops, dit is zo verbazingwekkend slecht. Inclusief de dramatische ' klantenservice'. Bestelling stopzetten of terughalen doen ze niet.

Ja de ontvanger mag het terugsturen als het ooit aankomt, maar ondertussen is er voor de nood al een ander cadeau aangeschaft. Dus de koper heeft dubbele kosten. Dat zo'n bekende winkel zo met zijn klanten omgaat, onbegrijpelijk. En ondertussen blijft op de website staan dat ze 24 uurs leveren.

Reageer

Eb 16-12-2021

Algemene score

1,0
Bestelling niet aangekomen, dhl verwijst naar douglas..en die zijn totaal onbereikbaar!

Reageer

Anita 16-12-2021

Algemene score

1,0
Jaren geleden besloten dat ik niet meer naar Douglas ga vanwege een besteld artikel met black friday ( zij zouden het pas maandag in huis zouden hebben) waarbij ik de korting niet kreeg omdat ik het pas maandag kon ophalen. Nu voor veel geld eau de toilette online gekocht, waar inpakpapier bij zou zitten. Bij een gesprek met de klantenservice ( zeeeeer moeilijk bereikbaar) werd gezegd dat er voor 100 ml flessen geen inpakmateriaal is (online) Moet ik maar naar de winkel gaan om in te laten pakken. Ben helemaal klaar met deze winkel

Reageer

Anita 16-12-2021

Algemene score

1,0
Jaren geleden besloten dat ik niet meer naar Douglas ga vanwege een besteld artikel met black friday ( zij zouden het pas maandag in huis zouden hebben) waarbij ik de korting niet kreeg omdat ik het pas maandag kon ophalen. Nu voor veel geld eau de toilette online gekocht, waar inpakpapier bij zou zitten. Bij een gesprek met de klantenservice ( zeeeeer moeilijk bereikbaar) werd gezegd dat er voor 100 ml flessen geen inpakmateriaal is (online) Moet ik maar naar de winkel gaan om in te laten pakken. Ben helemaal klaar met deze winkel

Reageer

L 14-12-2021

Algemene score

1,0
Op 01/12 een bestelling gedaan en tot op heden niks ontvangen.
Reageren niet op mails en telefoon.

Reageer

kerstcadeaus verpakking teleurstelling 14-12-2021

Algemene score

6,0
Chanel 5 eau de toilette en Thermen pakket besteld via de online shop. Aangegeven dat dit in cadeauverpakking moest. Pakket is vlot bezorgd, maar geen cadeauverpakking en alleen 2 zakjes waar ik zelf het produkt in moet verpakken. Echter zakjes waren te klein om het produkt in te verpakken, teleurstelling. Conclusie: geen online bestellingen meer!

Reageer

Karen 14-12-2021

Algemene score

2,0
Prima aanbod aan producten, maar klantenservice is waardeloos. Bestelling geannuleerd zonder overleg, geen reactie op 2x mails, en nu een geautomatiseerde mail dat ze geen reactie gaan geven.

Reageer

Sandra 12-12-2021

Algemene score

3,0
Op 28 november een bestelling geplaatst. Inmiddels is het 12 december en we hebben tot op heden nog niks ontvangen. Heb diverse keren contact gezocht via mail, telefoon en messenger om te vragen wanneer ik mn bestelling kan verwachten. Krijg nergens respons op. Erg jammer….

Reageer

Babette 08-12-2021

Algemene score

1,0
Ik heb 29-11 een bestelling geplaatst. Op 1 dec bericht ontvangen 'jouw bestelling is onderweg'. Tot op heden is de bestelling nog niet aangeboden aan DHL.
Telefonisch slecht te bereiken, melding alle medewerkers in gesprek, verbinding wordt nu verbroken.
Mail gestuurd naar klantenservice, tot op heden nog geen reactie ontvangen. Kan mij voorstellen als zij zo met elke online bestelling omgaan, het inderdaad razend druk zal zijn bij de klantenservice.

Reageer

Freek 08-12-2021

Algemene score

1,0
afgelopen donderdag een mail gestuurd over een probleem met reservering op de website. Hierna afgelopen maandag weer een mail gestuurd maar krijg geen reactie. Slechte klantenservice. In de winkel waren ze ook niet heel behulpzaam. Volgende keer loop ik toch maar door naar de concurrent.

Reageer

Marieke 07-12-2021

Algemene score

1,0
Meerdere producten zonder dop gekregen en lijkt al gebruikt te zijn, slecht contact te maken met klantenservice en maken het jou probleem erg. Ontevreden !

Reageer

Ronald Daniëlse 06-12-2021

Algemene score

1,0
Pakket van Douglas niet ontvangen. Diverse keren klachtenformulier ingevuld, diverse keren telefonisch gesproken maar altijd hetzelfde antwoord: we bellen u erover terug. Alleen wordt er niet terug gebeld. Aankoop op 18-11-2021.
Zeer slechte klantenservice. Heel erg klantonvriendelijk en bijna niet bereikbaar. Verbinding wordt gewoon verbroken omdat er te weinig service medewerkers beschikbaar zijn.

Reageer

Toon meer reviews