Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kim 18-05-2022

Ik had een cadeaubon van Douglas en geurtjes genoeg. Vandaar dat ik een sieraad wilde kopen. De betreffende verkoopster was enorm druk met een tweetal, op leeftijd, dames die op vakantie waren en niet voornemens waren iets te kopen. Gezellig roddelend over een zeer succesvolle plaatselijke onderneemster, gingen de toeristische dames met slechts proefgeurtjes (waar ze zélf om gevraagd hadden) weer weg, speciaal uit de 'grote potten' gevuld door de verkoopster. Toen mij uiteindelijk een blik waardig werd gegund, werd ik eerst kritisch bekeken. Ja, ik had iets minder zorg aan m'n make-up besteed die ochtend, én ik was voornemens geld uit te geven (niet om de verkoopster van haar werk te houden met slechts een paar gratis samples...). De armband die ik had uitgezocht, was helaas te groot. De verkoopster wist niet eens, dat ik met m'n cadeaubon had willen betalen, kwam niet met een alternatief,maar verwees me direct door naar een juwelier aan de overkant, die (in haar woorden) "vast wel iets binnen mijn budget" zou hebben. Ik gooi mijn cadeaubon nog liever weg, dan dat ik daar ooit nog iets koop, laat staan bedelen om gratis samples.

Gibby 07-05-2022

het verschil in klantbeleving met die andere parfumerie keten: ik shopte bij Douglas voor bijna €200,- aan luxe geurlijn producten en kreeg een mini monstertje crème (geen A merk). Bij de concurrent kocht ik voor €120,- en kreeg er naast de monsters ook een pouch bij met producten van een A merk.

Sanders 21-04-2022

Fijne en leuke winkel. Klantvriendelijk meiden.
Laatst nog 2 pallet oogschaduw en lippenstift gekocht.
Goed advies en uitleg gekregen.
Alleen ik heb deze week de nieuwe douglas gids binnen gehad.
En kreeg je nog eens uitleg over douglas-member en zach dat je met je verjaardag wat kreeg. Ik ben op 13 april jarig geweest, maar heb niks ontvangen.
Ben er niet boos over hoor. Had Alleen even van mmmh

Anoniem 13-04-2022

Parfum besteld die “door een fout in het systeem” niet geleverd kon worden. Aankoop werd vanuit hun ontbonden. Diezelfde parfum staat echter direct weer op hun website te koop voor 10 euro duurder. Gebeld om aan te geven dat het een verjaardagscadeau betreft en dat ik verwacht het aangekochte product gewoon voor de eerder overeengekomen prijs te kunnen bestellen. Enige dat hiervoor nodig was is dat ze een kortingskaart/code toesturen, maar ze hebben echt 0,0 coulance getoond. Slechte zaak!

Cheyenne 29-03-2022

Afgelopen weekend in Den Haag bij de douglas geweest en advies van een medewerker gekregen over een foundation en concealer en wat op mijn wang geprobeerd dat zag er in eerste instantie goed uit mja in die winkels hebben ze allemaal kunstlicht dus tuurlijk ziet dat er goed uit had ik eerder aan moeten denken. Foundation en concealer waren niet op voorraad dus maar in de winkel besteld. Na 2 dagen was het binnen. Gelijk uitgeprobeerd met de zekerheid dat het de goede kleur was omdat ik dus was geadviseerd. Ik kijk in het daglicht en de kleur is veel te donker voor mijn huid en helemaal oranje. Het was van het merk Dior ook nog eens heel duur, maar ik dacht dit moet goed zijn. Valt dus zwaar tegen. Ik woon zelf in Den Bosch dus ben ik naar de douglas in den bosch gegaan. Ik heb mijn verhaal daar uitgelegd en ze waren al heel arrogant toen ik binnen kwam. Ik leg uit dat ik verkeerd ben geadviseerd door een medewerker van douglas en graag mijn producten wil ruilen. Nee hoor ze schudden gelijk nee met hun hoofden op echt een belachelijke manier terwijl ik nog niet eens uitgepraat was. Daarop kreeg ik het antwoord nee wij kunnen het niet terug nemen want dan kunnen wij het niet meer verkopen. Alles gaat alleen om geld bij jullie niet om de klant tevredenheid. Vervolgens zeiden ze ook dat ik maar terug naar Den Haag moest gaan daar was ik tenslotte geweest. Waarin ik bij mezelf dacht douglas is douglas, den haag is veel te ver rijden terwijl ik daar waarschijnlijk hetzelfde antwoord krijg. Walgelijk gewoon! Ik kom nooit meer bij jullie en ik hoop dat veel anderen er ook zo over denken. Jullie verdienen het niet.

Marcella M 18-03-2022

Navulling geurolie met nieuwe stokjes besteld, in een cadeauverpakking. Is niet het complete doosje in de cadeauverpakking gedaan maar alleen het flesje olie. Zonder nieuwe stokjes. Gebruikte stokjes zijn verkleurd, viezig om te zien en niet onbelangrijk, wanneer stokjes verzadigd zijn werken ze niet meer. Goede review geschreven; heerlijke geur maar zonder stokjes geleverd is slordig. Ontving ik een mail van Douglas (dàn krijg je dus wel een reactie) dat de review niet geplaatst zal worden omdat het niet aan hun criteria voldoet. Blijkbaar mag je alleen positieve feedback geven. Wat ik hier van anderen lees komt heel bekend voor. Dit was letterlijk mijn laatste 4 bestellingen bevatten niet wat toegezegd was. Proefmonsters te weinig of anders. En leuke acties als: koop voor 59 euro items van een bepaald merk en ontvang een toilettas met 3 of 4 mini tubes / potjes / zakjes van dat zelfde merk, eindigen in teleurstelling omdat het beloofde er niet bij zit maar één enkel proefmonstertje (van een heel ander merk) Douglas mailen met een klacht, oké het gaat om een gratis ding maar je wordt verleid meer te kopen dan de bedoeling was om aan een bedrag te komen, wordt steevast beantwoord met: de klantenservice is druk, een reactie duurt daarom langer en daarna een mail: de tijd is verstreken dus als u nog steeds een reactie verwacht mail ons dan opnieuw… Half november leuke (douche)geuren besteld voor kleine jongens en meisjes in cadeauverpakkingen; hebben ze dat door elkaar bij elkaar in de zakjes gedaan:-( Zelf alles moeten open maken, daarna beschadigd èn te weinig zakjes, jammer. En hoe vaak ik al zakjes heb moeten openen om te zien wat er in zit, handig als je dezelfde Rituals fles besteld voor mannen én vrouwen. Zonde voor een zaak dat het eigenlijk van de cadeauverpakkingen moet hebben.

F. Schol 17-03-2022

Mijn vrouw heeft op 24 februari 2022 een cadeau voor mij besteld bij Douglas.nl maar nog steeds niets ontvangen op 17 maart.
Van de klantenservice wel berichten ontvangen dat men het betreurt dat wij nog steeds niets ontvangen hebben. Inmiddels verzocht het betaalde bedrag terug te storten.

Richou 24-02-2022

Inloggen gaat vaak niet goed , steeds nieuw wachtwoord aanmaken ,steeds fout meldingen en zeer trage website , echt slecht

Roos 15-02-2022

Ik heb 11 januari een wenkbrauw vuller online besteld bij Douglas. Het zou 12 januari jl. geleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen. het is nu 15 februari. Talloze malen gebeld en gemaild maar niets kwam. Uiteindelijk was er een klantenservice medewerkster die het bedrag dat ik reeds betaald had, omzette in een giftcard. De giftcard en pincode zouden apart verzonden worden. Giftcard heb ik ontvangen maar geen pincode. Dus ik kan er niets mee. Het restant dat ik overgemaakt had via Ideal zou ook teruggestort worden, maar ook dit heb ik niet ontvangen. Weer talloze malen gebeld en gemaild, maar nee hoor, geen pincode en geen geld teruggestort. Slechte service aan de telefoon. Ze zeggen maar wat en het gesprek is afgelopen.

Update: Ik heb daarnet een review geschreven over Douglas (wenkbrauw vuller). Nadat ik daarstraks had gemaild dat ik er melding van zou gaan maken werd me daarnet de pincode van de giftcard toegezonden. Wel zo eerlijk om te vermelden. Nu nog hopen dat deze juist is. Mijn mening blijft hetzelfde: bestel nooit online bij Douglas.

H 24-01-2022

Bestel een giftcard van 50 euro in december.
Vlotte levering dat was prima.
Maar in de doos zat geen giftcard alleen maar samples en reclames (stel je prioriteiten even Douglas)
Via de mail is Douglas niet te bereiken.
Telefonisch doen ze beloftes maar na 2 weken nog geen nalevering en nu is de giftcard opeens uitverkocht???

Geld storten ze ook niet terug. Ik vind dat het oplichters zijn.

Ik vind dat de dames achter de telefoon zitten voor de gratis make up en werknemers korting. Servicegerichtheid 0

Kadriye 20-01-2022

belachelijk slechte klantenservice en klachtenafdeling (als ze die uberhaubt hebben) ik heb sinds november een klacht 4 keer opnieuw moeten inzenden.
krijg een mail met :Onlangs heeft u contact met ons opgenomen per e-mail of door een bericht te sturen via onze contactpagina. In verband met enorme drukte op onze klantenservice zijn wij er tot op heden nog niet in geslaagd om op uw bericht te reageren en u te helpen, indien uw vraag onbeantwoord is kunt u het opnieuw insturen. Dit tot 4 keer toe terwijl ze beloven binnen 48 uur te reageren.

Claudia 08-01-2022

Vorig jaar een bestelling geplaats van een lippenstift. Die werd geleverd maar bleek helemaal uitgedroogd. Ik ben er mee naar de winkel gegaan maar ze wilde me in de Winkel niet helpen omdat ik deze online had besteld en niet bij hun in de winkel verkocht werd.
Ik moest maar een mail sturen naar de klantenservice. Ik moet een foto sturen van het product maar daar valt uitdroging niet goed op te zien. Toen was de vraag om maar een filmpje op te sturen. Wat ik niet begreep want wat valt er te filmen aan een uitgedroogde lippen stift. Ik kon het product retour sturen zodat zij zelf konden beoordelen of mijn klacht gegrond was (er werd niet gesproken over geld terug of een nieuw product) maar ik had geen doos en retour formulier meer en was het zo zat dat ik zo afgescheept werd en voor 8euro zo veel moeite moest doen. Dat ik m'n verlies maar heb genomen en het product weg heb gegooit. Vind het erg triest dat je in de winkel niet geholpen wordt als het om een online bestelling gaat en hun wel het probleem erkennen en ook zijde dat het product uitgedroogd was. Erg jammer, voor mij geen aankopen meer bij Douglas vanwegen slechte service.

Steffi 06-01-2022

Waardeloze service
Afgelopen jaar meerdere bestellingen gedaan en de laatste 4x is er altijd wat fout gegaan.. deel niet geleverd, verkeerde artikel geleverd
En dat kan natuurlijk gebeuren maar beetje jammer dat je dan weken moet wachten op reactie van klantenservice en nog alles zelf moet regelen
Ik bestel echt NOOIT meer bij douglas.. en raad het iedereen in mijn omgeving af

Sprookjes 06-01-2022

Luchtje besteld met gratis make-up. Gratis make-up zat niet in het pakket, heb nu twee keer gemaild en krijg nu voor de 3e keer een mailtje van de klantenservice van douglas dat ze het zo druk hebben en of ik het nog een keer wil sturen.... ik die nooit meer een bestelling bij douglas!

Nonaatje Manis 04-01-2022

Wat een akelige klantenservice hebben ze.. De dame aan de telefoon wilde zsm het gesprek afkappen terwijl ik mijn ongenoegen wilde uitspreken over mijn geannuleerde bestelling die naar haar zeggen van een bedrijf moest komen waar ze mee samen werken. Zeggen ze doodleuk je kan het opnieuw bestellen maar dan is het wel gelijk 32 euro duurder. Ik bestel toch bij Douglas. Nadat ik mijn visie wilde uitleggen wenste ze me een fijne dag. Toen ik zei dat ik dit echt slechte klantenservice vond omdat ze me wilde afkappen en haar naam vroeg hing ze me op in m'n oor! Vind ik niet kunnen!! Hopelijk krijg ik m'n tegoed snel terug!!!

Anita 03-01-2022

Afgelopen jaar ongeveer 12 bestellingen gedaan waarvan er 5 fout zijn gegaan! Na elke foute bestelling gemaild naar de klantenservice. 2x is een bestelling door Douglas geannuleerd, geen reactie op de laatste 2 mails, en nu een geautomatiseerde mail dat ze geen reactie gaan geven ( met mijn klacht in dezelfde mail) en ik de klacht in moet dienen via een contactformulier waarop ik binnen 48 uur een reactie zou krijgen, 1 week later nog steeds niets gehoord. Heb nu een klantenpas bij ICI Paris aangevraagd!! Jammer want ik was altijd een tevreden klant maar nu dus niet meer.

Een ontevreden klant 30-12-2021

WAARSCHUWING ⚠️
Eau de Toilette Noa besteld voor €19,95, was leuke aanbieding.
Via Click &Collect op laten halen bij filiaal in Leeuwarden. Degene heeft echter in de winkel €23,95 moeten betalen.
Ik direct gebeld met filiaal en geen probleem, zou €4,00 terug krijgen. In de winkel liepen ze wel eens wat achter. Volgende dag naar filiaal maar geen €4,00. Had met bon en flesje terug moeten komen, wat kado gedaan was inmiddels….
Was ook niet gezegd aan telefoon, en bovendien geen bon gekregen. Was allemaal geen probleem volgens de dame aan de telefoon. Had ze waarschijnlijk zelf vergeten…..
Dus PAS OP, het online bestelde artikel kan in de winkel zo maar veel duurder zijn.
Klantenservice nog gebeld, maar niet thuis…🤮

Niels 28-12-2021

Product zou binnen 1 dag geleverd worden, na 1,5 week nog niks binnen. Kan gebeuren door de drukte, maar: track & trace werkt niet en inmiddels al 3x gemaild zonder ook maar een enkele reactie. Dat is enorm furstrerend en onbegrijpelijk. Bizar slechte service, om gewoon niet te reageren.

Bart 20-12-2021

1 is nog te veel
10/12 bestelling gedaan en betaald
We zijn 20/12.
Nog NIETS ontvangen.
Verschillende mails blijven onbeantwoord. Van de telefoonlijn word je gewoon afgegooid omwille van 'te druk'...

Josien 18-12-2021

Had ik maar de reviews gelezen voor het plaatsen van de bestelling bij Douglas gelezen.

In de winkel ging het al niet vriendelijk, vervolgens met 24 uurs levering -'garantie' een bestelling geplaatst in de webshop. Weken later en nu nog niets in huis. Het was een cadeau, waar je buiten de feestmaand niets meer aan hebt.

Volgende keer weer bij de andere bekende webshops, dit is zo verbazingwekkend slecht. Inclusief de dramatische ' klantenservice'. Bestelling stopzetten of terughalen doen ze niet.

Ja de ontvanger mag het terugsturen als het ooit aankomt, maar ondertussen is er voor de nood al een ander cadeau aangeschaft. Dus de koper heeft dubbele kosten. Dat zo'n bekende winkel zo met zijn klanten omgaat, onbegrijpelijk. En ondertussen blijft op de website staan dat ze 24 uurs leveren.

Eb 16-12-2021

Bestelling niet aangekomen, dhl verwijst naar douglas..en die zijn totaal onbereikbaar!

Anita 16-12-2021

Jaren geleden besloten dat ik niet meer naar Douglas ga vanwege een besteld artikel met black friday ( zij zouden het pas maandag in huis zouden hebben) waarbij ik de korting niet kreeg omdat ik het pas maandag kon ophalen. Nu voor veel geld eau de toilette online gekocht, waar inpakpapier bij zou zitten. Bij een gesprek met de klantenservice ( zeeeeer moeilijk bereikbaar) werd gezegd dat er voor 100 ml flessen geen inpakmateriaal is (online) Moet ik maar naar de winkel gaan om in te laten pakken. Ben helemaal klaar met deze winkel

Anita 16-12-2021

L 14-12-2021

Op 01/12 een bestelling gedaan en tot op heden niks ontvangen.
Reageren niet op mails en telefoon.

kerstcadeaus verpakking teleurstelling 14-12-2021

Chanel 5 eau de toilette en Thermen pakket besteld via de online shop. Aangegeven dat dit in cadeauverpakking moest. Pakket is vlot bezorgd, maar geen cadeauverpakking en alleen 2 zakjes waar ik zelf het produkt in moet verpakken. Echter zakjes waren te klein om het produkt in te verpakken, teleurstelling. Conclusie: geen online bestellingen meer!

Karen 14-12-2021

Prima aanbod aan producten, maar klantenservice is waardeloos. Bestelling geannuleerd zonder overleg, geen reactie op 2x mails, en nu een geautomatiseerde mail dat ze geen reactie gaan geven.

Sandra 12-12-2021

Op 28 november een bestelling geplaatst. Inmiddels is het 12 december en we hebben tot op heden nog niks ontvangen. Heb diverse keren contact gezocht via mail, telefoon en messenger om te vragen wanneer ik mn bestelling kan verwachten. Krijg nergens respons op. Erg jammer….

Babette 08-12-2021

Ik heb 29-11 een bestelling geplaatst. Op 1 dec bericht ontvangen 'jouw bestelling is onderweg'. Tot op heden is de bestelling nog niet aangeboden aan DHL.
Telefonisch slecht te bereiken, melding alle medewerkers in gesprek, verbinding wordt nu verbroken.
Mail gestuurd naar klantenservice, tot op heden nog geen reactie ontvangen. Kan mij voorstellen als zij zo met elke online bestelling omgaan, het inderdaad razend druk zal zijn bij de klantenservice.

Freek 08-12-2021

afgelopen donderdag een mail gestuurd over een probleem met reservering op de website. Hierna afgelopen maandag weer een mail gestuurd maar krijg geen reactie. Slechte klantenservice. In de winkel waren ze ook niet heel behulpzaam. Volgende keer loop ik toch maar door naar de concurrent.

Marieke 07-12-2021

Meerdere producten zonder dop gekregen en lijkt al gebruikt te zijn, slecht contact te maken met klantenservice en maken het jou probleem erg. Ontevreden !

Ronald Daniëlse 06-12-2021

Pakket van Douglas niet ontvangen. Diverse keren klachtenformulier ingevuld, diverse keren telefonisch gesproken maar altijd hetzelfde antwoord: we bellen u erover terug. Alleen wordt er niet terug gebeld. Aankoop op 18-11-2021.
Zeer slechte klantenservice. Heel erg klantonvriendelijk en bijna niet bereikbaar. Verbinding wordt gewoon verbroken omdat er te weinig service medewerkers beschikbaar zijn.

Anja 04-12-2021

Redelijk snel binnen mijn bestelling. Wel jammer dat ze een kadotasje erbij doen i.p.v het mooi in te pakken. Nu heb ik met 6 pakjes allemaal dezelfde tasjes., terwijl er staat ingepakt verzonden.

Tuana 03-12-2021

Nou ik heb wat besteld en zou een verassingscadaeu krijgen maar ik heb alleen een voucher gekregen en dan moet ik eerst weer voor 30 euro bestellen.

Slaat nergens op

Jan 03-12-2021

Op 28-11 een bestelling gedaan. Op 29-11 krijg ik een mail van Douglas waarin staat “We hebben goed nieuws voor je: jouw pakket is vandaag in de bestelwagen geladen en is onderweg naar jou.” Inclusief een trackingscode van DHL.
Tot op heden is de status bij DHL “zending niet ontvangen of verwerkt”. Gisteren een mail naar Douglas gestuurd met de vraag wanneer zij denken dat mijn pakketje mijn kant op komt. Daar krijg ik geen reactie op. Slechte service van Douglas

Jolanda 03-12-2021

Hallo Schrijf niet snel een revieuw. Maar het volgende is aan de hand maandag 22 november een bestelling gedaan. Toen het op vrijdag 26 nov.nog niet binnen was ( terwijl dat er op track en trace stond dat het is verzonden),klantenservice gebeld. Met moeite een aardige dame aan de telefoon gekregen Zij vertelde dat er wat fout was gegaan met de bestellingen van 22 en 23 november.Dat kan natuurlijk gebeuren dacht ik nog.Ik moest de maandag erop maar terug bellen als ik nog steeds niks had. Dan zou ze het opnieuw opsturen. Dit heb ik vervolgens gedaan maar krijg niemand meer te pakken , krijg een bandje Wordt verwezen naar de site. Ook al een mail gestuurd Krijg helemaal geen reactie!! Ik heb dus een bestelling gedaan, betaald maar Douglas laat niks horen en niemand te bereiken. Op DHL ook geen veranderingen te zien, dus waar is het pakketje? Snap dat dit een drukke tijd is maar zo ga je niet met je klanten om, dus voor mij NOOIT meer Douglas!!

Monika 03-12-2021

Ik heb tot nu toe die keer bij D,. besteld. De laatste keer moest ik ruim 1 week op mijn bestelling wachten ( drze werd gestuurd door een perfumerii in Duitsland!). Verder, bij deze 3 bestellingen heb ik geen samples, kaartjes en cadeauverpakingen gekregen.

Tilburg 02-12-2021

Heb 5 dagen geleden een bestelling geplaatst geen bevestiging gehad .geen antwoord op mijn mail geen antwoord op mijn klachten formulier niet telf.bereikbaar.
Wel is mijn geld afgeschreven .en bij mijn bestelling staat nog niet verstuurd.
Wat een waardeloos bedrijf.

Helena 02-12-2021

Ik heb zeker geen klagen over de service in de winkel, die is echt goed. Maar de klantenservice is absoluut belabberd. Ik heb online een bestelling gedaan., kreeg het verkeerde artikel geleverd. Mail gestuurd naar klantenservice met uitleg en foto’s, maar totaal geen reactie. Ook telefonisch is de klantenservice van Douglas niet bereikbaar. Beide nummers zijn buiten gebruik!!!
Slechte zaak ☹️

Kelly 02-12-2021

Gewoon SLECHT! Ik had vier producten besteld waarvan maar drie geleverd zijn. Op de pakbon staat ook duidelijk het aantal vier. Ik heb drie mails gestuurd en geprobeerd te bellen allebei geen reactie 0,0. Waardeloos dit ook zeker de laatste keer dat ik er wat bestel!

Jan Schipper 01-12-2021

Bestelling na een week nog niet ontvangen. En ook nog eens ONBEREIKBAAR!
Nooit nooit meer! Een 1 is zelfs nog te veel!

J.J Szabelski 01-12-2021

Hallo Hi, I bought perfumes from you, but they didn't come to me, I want my money back, crooks, I tried to contact you, but if I can't, I'll go to venlo to your store for my money, they have to be back! order number-13285768, my e-mail Szabla244@wp.pl !!!!!!

monique 29-11-2021

Oplichterij!!!
Kortingactie maar niet heus
Je wordt belazerd waar je bij staat.....
Koop al jaren Chanel 5 eau parfum 100ml. bij Douglas voor ook al jaren dezelfde prijs.......erg triest dat deze fles tijdens Black Friday met exact dezelfde prijs wordt aangeboden onder het mom van 30% korting?? Bellen met klantenservice brengt je niets behalve een nog slechter gevoel.... Na eindeloos bellen eindelijk een mevrouw (yyy) aan de lijn die gewoon ronduit onbeschoft is en mij eigenlijk soort van afblaft.... Douglas, je moet je schamen!!!!

Dorothy 27-11-2021

Op 19 november een bestelling geplaatst maar niets ontvangen. Volgens de vervoerder hebben ze het pakket ook niet ontvangen. O mail wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Zou graag mijn geld terug willen. Ik bestel in het vervolg bij de concurrent!

Christina 25-11-2021

Na 20 jaar trouwe klant heb ik Douglas verlaten. Ik heb een fles Parfum van Elise Saab gekocht op het Gelderlandplein waar ik al jaren mijn inkopen doen. Deze fles bleek niet te geuren, en omdat ik deze parfum al 5 jaar gebruik heb ik goede ervaring en weet hoe de parfum moet geuren.
Ik ben met de net aangebroken fles naar de winkel gegaan, en ik vroeg om een nieuwe fles. Aangezien ik geen querulant ben, en dat ik nooit een klacht heb gehad dacht ik dat dit opgelost werd. NIets was minder waar. Ik kreeg van twee medewerksters te horen dat er geen ruiling of teruggave mogelijk was! Ik stond perplex buiten en besloot om nooit meer naar Douglas te gaan.

Annemieke 16-11-2021

Online geur willen kopen, bedrag is afgeschreven maar geur niet geleverd. Blijkt storing en bedrag zal worden terug geboekt. Na enkele mails en beloftes vanuit Douglas nog steeds mijn geld niet terug.

M. Schouten 08-10-2021

Niet voor te stellen hoe slecht het er met deze klantenservice voor staat!.
Bestelling online gedaan, en Ivm een beschadiging had DHL het pakket uit zichzelf weer retour gestuurd.
Klantenservice gebeld. Er zou een nieuw product opgestuurd worden.
Nu een week verder en iedere dag gebeld!
6 verschillende meiden gesproken en geen 1 heeft er voor gezorgd dat ik mijn pakketje bezorgd kreeg, al was dat wel toegezegd.
Keer op keer aan het lijntje gehouden en er is nooit wat opgestuurd..
Hoe frustrerend kan iets zijn!?
Voor m'n geld retour durf ik niet te kiezen, want waarom zou ik dat wel terug krijgen..

C 27-09-2021

Onvoorstelbaar. Wat waardeloos. Ik mag wel 3,50 extra betalen voor bezorgen op dezelfde dag, maar omdat hun eigen collega's (de webshop) iets nalaten te verwerken, krijg ik mijn pakketje pas morgen. Ik betaal niet voor niets 3,50 extra om iets vandaag bezorgd te krijgen.

Als ik al contact met ze opneem over hoe het verder gaat, krijg ik een vaag verhaal dat het na een bepaalde tijd is doorgezet. Dat is niet waarvoor ik betaal. En geen excuses niets.

Waardeloze klantenservice van Douglas en totaal niet meedenkend... #douglasfail #geenklantenbinding

Jaq 01-09-2021

Klantenservice heel erg slecht. Krijg geen reactie. Koop hier nooit meer wat

Ronald 13-08-2021

Prijzen zijn 3% hoger dan de officiele webwinkels van de merken. Als je 2 samples aanklikt ontvang je er regelmatig maar 1 of de verkeerde. De klantenservice is super slecht en reageren pas na 3 of 4 weken of helemaal niet. Ik koop er steeds minder. Er is nog maar weinig over van de goede parfumerie keten van vroeger.

Margreet 22-07-2021

03-06 -21 kwam ik met een vriendin bij de Douglas in de guldenstraat Groningen.
Bij de ingang stond een medewerkster die vroeg of wij ook een mondkapje hadden.
Ik antwoordde nee deze kan ik om medische redenen niet dragen.
Mag ik je pasje dan zien?( Die Jan en alleman kon downloaden zonder geldige reden).
Ik vertelde dat ik een doktersverklaring heb.
Maar een leidinggevende of boa mij hier alleen om mocht vragen ivm medisch geheim.
Ok ze roept een leidinggevende erbij..
( Voor het eerst in de hele Covid periode sinds '19 dat ik hierom gevraagd werd deze te tonen maar ok)
De jonge man vroeg of hij kon helpen ik leg hetzelfde verhaal nog een keer vriendelijk aan hem uit en dat ik deze doktersverklaring aan hem kon tonen als hij er echt op stond.
Nee ik mocht zelfs met doktersverklaring dat ik door mijn gezondheid geen mondkapje kan! dragen de winkel niet in.
Ivm de gezondheid van het personeel en de andere klanten.dit was zeer discriminerend voor mij .
Ik stond in mijn recht om zelfs de politie erbij te halen maar deze wou ik niet lastig vallen met de kortzichtige, kleinerende behandeling van deze winkel en het betreffende personeel!
Tot nooit weer ziens
Hierbij zijn ze een goede klant verloren.
Wat ontzettend ongastvrij, onprofessioneel en vernederend.