DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paula 08-09-2020

Ben erg tevreden, snelle levering. En ook nog een kleine mini erbij Top Ga er wel weer wat bestellen. Ben positief

Lia van Goeije 08-09-2020

Prima duidelijke site, prijzen zeer aantrekkelijk en levering vlot en keurig. Ik ben heel erg tevreden.

Guy Eigeman 07-09-2020

Mijn bestelling tot levering heeft aan alle verwachtingen voldaan. Ik kan een ieder aanbevelen vanuit Spanje (Costa Blanca) bestellingen te plaatsen bij de Online Drogist. Doorslaggevend: snelle levering.

Christina 07-09-2020

Alles klopt bij deze drogist: de service, de bestelling, de kwaliteit en de prijs.

J.M. van Oijen 07-09-2020

Duidelijke site, groot assortiment, snelle levering en concurrerende prijzen

Keub Latjes 07-09-2020

Deze webwinkel heeft een mooi uitgebreid assortiment. De leveringen zijn correct en op tijd. De gehanteerde prijzen zijn beslist geen belemmering om de relatie met dit bedrijf voort te zetten.

Ellen 07-09-2020

Alles netjes op tijd geleverd en tegen een zeer aantrekkelijke prijs !!
Gezicht verzorging producten besteld van Earth Line

Asnetrefide 06-09-2020

Ik ben in coronatijd , en af en toe daarvoor ook al, veel gebruik gaan maken van deze online drogist. Makkelijk om artikelen op de pagina's te vinden. Men is ook duidelijk vwb de voorraad-aantallen en indien nietvoorradig kan je aangeven om een email te ontvangen om je up to date te houden indien het artikel weer voorradig is. Van bestellen tot afleveren verloopt altijd snel en vlekkeloos. Er wordt gebruik gemaakt van track en tracé. Ook kan je achteraf betalen. Ik ben zeer tevreden over de diensten van de online drogist. Heb op geen enkel punt kritiek te melden tot nu toe, het is een efficiënt werkende online webshop voor klant en bedrijf!. Heb zelf wel andere ervaring gehad met webshops, die zouden van deze werkwijze echt wat kunnen opsteken.

Frederik 02-09-2020

Ruime keuze van veel artikelen,en snel geleverd. Ook de toelichtingen bij het artikel zijn zeer duidelijk.

Bernhard janssen 02-09-2020

Betrouwbaar,snel geleverd,duidelijke invormatie,en klant vriendelijk.ga zo door.

Janny 01-09-2020

Snelle levering en scherpe prijzen ,altijd veel voorraad
Een ruimtes assortiment

Antonia 01-09-2020

Nooit problemen. Altijd een snelle, nette en duidelijke afhandeling. Mocht de bestelling iets later zijn krijg je een kortingscode. Wat een service!

H.Feller 01-09-2020

ik ben zeer tevreden met deze shop . ik heb geregeld deze vitamine nodig omdat ik wegens mijn
ernstige allergie [al jaren geen groente en fruit mag eten en deze vitamine houden mij gezond .
ik ben wel 94 jaar en heb natuurlijk wel andere kwaaltjes ,maar die hebben er niets mee te maken.
dus ik mag wel zeggen dat ik er erg tevreden mee ben .

Clementine 01-09-2020

Zeer tevreden over uitgebreide assortiment, goede communicatie, snelle levering. Bij de laatste levering trad er door een storing bij Post.Nl enige vertraging op, maar DOD maakte daarvoor onmiddellijk excuses en ik krijg bij mijn volgende bestelling bovendien 10% korting, terwijl de vertraging niet eens hun schuld was. Dat noem ik uitstekende service!

AARTSEN 31-08-2020

Prima service, keurig op tijd geleverd voor de juiste prijs, kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Gerda 31-08-2020

Makkelijke website met snelle levering. De bestelling is zorgvuldig ingepakt

Accorama 31-08-2020

Uitstekende communicatie.
Snelle levering en goede verpakking.
Prima prijs voordelen. Goede voorlichting van de produkten . Eenvoudige betaal mogelijkheden.
Aanrader.

C.Kranenburg 31-08-2020

Zeer correct afgeleverd, binnen de aangegeven tijd van 2 dagen.
de bestelling zoals aangegeven prima, mankeerde niks aan.

Lieke Mooij 30-08-2020

Snelle bezorging maar te gek om twee verpakkingen interdental borsteltjes niet in een enveloppe maar in een grote doos te versturen! Kon dus niet door brievenbus en zeer milieu-onvriendelijk.

Jolanda 29-08-2020

Leuke aanbiedingen, gratis verzenden vanaf 20 euro is ook prettig. Snelle levering.

Henricus Gerardus Rutten 29-08-2020

Door de Professionele uitleg van het door ons uit gekozen product, waar niet alleen de voordelen maar ook de eventuele bijwerkingen zeer goed kenbaar gemaakt zijn in begrijpbare termen, heeft ons laten beslissen dit product te bestellen !
Tevens de snelle afhandeling van de bestelling was een van de redenen van tevredenheid.

Stephan 28-08-2020

Snelle levering van De online drogist.nl en betaling ging ook vlot en zeer snel.

Vlinder 7 28-08-2020

Het voldeed aan de verwachting en best wel snel bezorgd!,en de prijzen is ook aantrekkelijk!

Ellen 28-08-2020

Een online drogist met super snelle levering en een goed en netjes afgeleverd pakketje, zeker een aanrader,en ondanks breed assortiment, vele dingen verkrijgbaar, top service, dank je 😊 voor de top kwaliteiten!!

Jeanne 27-08-2020

Deze shop is een van mijn favoriete websites !
Goede en vriendelijke klantenservice - Goede merken - Snelle levering - Laag bedrag voor gratis levering.
Ik koop zoveel mogelijk bij -De Online Drogist_ !