DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 15-08-2020

Snelle levering, goed product, goede prijs , netjes ingepakt . Ik ben over deze drogist heel tevreden

krijgsman 14-08-2020

vriendelijk , deskundig en snel geholpen. ook over nazorg ben ik zeer tevreden.

Cilia 14-08-2020

Perfect, deze online drogist. Vandaag besteld, morgen in huis. Komt zijn belofte echt na. Zeer tevreden.

Jolanda 14-08-2020

Al jaren ben ik een tevreden klant van de online drogist. Zij hebben een zeer ruim assortiment ,ook ecologische artikelen ,dieren artikelen , haast alles eigenlijk. Ook hebben ze zeer veel aanbiedingen en de verzending is altijd goed verpakt en zeer snel verzonden. Erg goede webwinkel, ik blijf hier wel bestellen!

Jos 14-08-2020

scherpe prijzen , snelle levering , en een goede klanten service ( ooit eens iets mis gegaan met een bestelling ik heb toen telefonisch contact gehad en het probleem werd direct opgelost )

Elvira 14-08-2020

Heel tevreden met deze winkel ! Goede producten ,vaak aanbiedingen en snelle levering !!

Anneke Ravell-Maan 13-08-2020

Ik vind dat, De Online Drogist, een geweldig handige website heeft. En wanneer ik iets bestel wordt dat keurig ingepakt en snel geleverd.

An lambrechts 13-08-2020

Goede producten makkelijk te vinden op de webshop en de bestelling wordt vlot en netjes geleverd

Herman 13-08-2020

Goede service, betrouwbaar en zeer snel geleverd (indien voorradig)!
Een aanbeveling zeker waard!

Tinie Ewaart 13-08-2020

Het is handig en gemakkelijk en snel service en Soms goedkoper dan in de winkels

Yvette Samyn 12-08-2020

De online drogist ben ik al jaren klant ,Het is een geweldige site,Altijd alles perfect in orde ,
Heel proper en netjes verzorgd,Zelfs in deze moeilijke tijden zoals nu met die Corona .
Ik heef deze drogist zeker een 10/10 hij is het zeker waard ,TOP

Prima online drogist 12-08-2020

Eenvoudige site om op te zoeken wat je wens is. Snelle aflevering. Beslist een drogist waar je op terug kan vallen. Prima!!!!

Piet Fioole 12-08-2020

Goede service ,medicijnen besteld andere dag in huis
Dus binnenkort ga ik weer een bestelling plaatsen

mariette van Loon 11-08-2020

prima site, makkelijk te vinden wat ik zocht
snelle levering. Boven de 20,- al geen verzendkosten.
Top

A. Haaksman 11-08-2020

Ik had een aantal pillen nodig. Op deze site gevonden. Besteld en de volgende dag al in huis.
Goed verpakt en lekker snelle service voor wat ik nodig had.

Jacques 11-08-2020

Ruime keuze op de site, maar als je het artikel gevonden hebt is het verder simpel.
Snelle aflevering.

van der vlies morra 11-08-2020

prima webshop altijd op tijd geleverd netjes verpakt plus vaak voordelige aanbiedingen

Carry 10-08-2020

Dinsdagavond besteld, woensdag geleverd! En dan nog in België!! Topservice en correcte afhandeling. Bedank!!!

Agota 09-08-2020

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, correcte communicatie, supersnelle levering. De lage drempel bij verzendkosten, namelijk boven een bestelling van €20, gratis, is zeer aanlokkelijk. Bovendien als een van mijn producten hier ook nog het goedkoopste is, dan is het mijn keuze gauw gemaakt. Ik zou echter al mijn bestellingen hier willen doen, maar de rest van de producten (die ik nodig heb) zijn hier dan weer juist duurder. Gezien de vele voordelen blijf ik toch al jaren een trouwe klant van DeOnlineDrogist.

Johan 09-08-2020

Gevonden via internet snelle levering en goede kwaliteit. ik zou het aan iedereen aanbevelen.

Toni 07-08-2020

Super goede ervaring. Van begin tot de betaling altijd perfect. Levering op tijd.

Saskia 07-08-2020

Overzichtelijke webshop met ruim assortiment.
Producten worden goed verstuurd en levering is snel.
Prima

Janny 07-08-2020

Vlotte levering, goede aanbiedingen en laag minimum bedrag voor gratis verzending

Karl 06-08-2020

Af begin.. lang geleden wederom-- in alle opzichten TOP.. 10 is 'volmaakt' en dat bestaat nergens..vandaar de 9.. met/zonder Covid 19.. verder zoals tot nog toe en veel succes..alom

Monique 06-08-2020

Veel keus, goede kwaliteit, goed geprijsd, snel geleverd! 1x was een tube stuk, gebeld, gooi de tube maar weg , er wordt een nieuwe gestuurd. Echt snel en netjes!