DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 727 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Keesvwk 06-10-2020

Prima webshop. snelle levering en redelijke prijs. Ik kan u de OnlineDrogist.nl aanbevelen.

Henneke (71 jaar) 05-10-2020

De leveringen worden snel uitgevoerd, telefonisch aangenaam kontakt, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gerda 05-10-2020

Bestelling komen altijd prima op tijd en mocht er iets niet goed zijn gegaan, is de afhandeling altijd heel zorgvuldig

Bert 05-10-2020

Goed en keurig op tijd bezorgd in een goede verpakking ik zou de volgende keer zeer zeker weer bij hun mijn bestelling doen

Siem 04-10-2020

Zeer fijne webwinkel goede prijzen en snel geleverd, iets niet in de voorraad even aangeven krijg je een mail wanneer het er weer is.

Jo Aarnout 03-10-2020

Een klantvriendelijke website, duidelijk, ruime keuze aan artikelen en betaalbaar.
Snel geleverd en goed verpakt. Ik ben om!

deonlinedrogist 03-10-2020

Ruime keuze, uitgebreid assortiment. Levering volgens afspraak. Prima service.Top!

Fred 03-10-2020

De shop heeft een zeer ruim assortiment en voordelige prijzen. Altijd de artikelen de volgende dag in huis.

Ed 02-10-2020

Heb nu 2 keer wat besteld. Beide keren was de bestelling makkelijk te maken en de levering snel en correct.

Teun K. 01-10-2020

Het was voor de 2e keer dat ik een artikel heb besteld. De 1e keer in het begin van de coronaperiode toen men ruimer tijd vroeg. Zowel toen als nu correcte levering. Op een vraag per mail werd adequaat gereageerd dat maak ik wel anders mee. Kortom zeer tevreden en voor herhaling vatbaar,

Bert 30-09-2020

De Online Drogist is zoals ze zegt.Duidelijke uitleg en vlotte verzending en betalings mogelijkheden.

Cobie 30-09-2020

Erg snelle levering. .
Eerst produktvin huis en dan pas betalen
Keurig geleverd.

José 29-09-2020

Ik koop graag bij de online drogist; het is makkelijk, zeker in deze Corona tijden is het niet gezellig om te winkelen. Vaak leuke aanbiedingen en een snelle levering! Als ik al iets op te merken zou hebben is dat er met medicijnen beter naar de expiratie moet worden gekeken. De houdbaarheidsdatum is soms wel heel krap. Positieve tip voor u.
MVG José van der Velde

Janna 29-09-2020

Groot assortiment en een hele snelle levering..Top! en voor niet zo'n hoog bedrag heb je al gratis levering.

BV 29-09-2020

Duidelijk website, prijsverhouding/ concurrerend, goede uitleg van de producten.
Zeer snelle levering, waardoor je snel wordt bedient.

Jan 29-09-2020

Wederom goede ervaring met deze winkel. Snel geleverd voor een prima prijs.

Arris de jager 28-09-2020

Familie heeft al eerder bij U bestelt mijn vrouw gebruikt al jaren priorin dus ze is blij met de prijs en de vlugge service van het bestellen vriendelijk bedankt voor het vlugge opsturen
Groeten Arris

Hanny 28-09-2020

De bestelling kwam keurig op tijd met de post. De prijs van het bestelde was ook heel voordelig.
Ik zal hier vaker bestellen.

MichelR 28-09-2020

Lekker online diverse spullen besteld,
Lekker goedkoop, na eerst even op het internet rondgekeken te hebben.
En de volgende dag in huis.
Top geregeld en verzorgd.

Anna van der Geest 28-09-2020

Alle artikelen die ik bestel, heb ik binnen een dag in huis. Is er iets op, dan krijg ik direct (als het weer binnen is) een mail. Betalingen en bezorging is ook super. En natuurlijk de kortingen. Ik moet van mijn AOW en een klein pensioentje leven en dan is dit helemaal SUPER. Plus dat als ik boven de 20,00 euro bestel, ik geen portokosten hoef te betalen.

Wilis 26-09-2020

Goede prijzen en snelle bezorging, aanbevolen voor uw aankopen. Heel tevreden!

valentina 26-09-2020

bestel al enige tijd bij deze drogist, zeer tevreden met het uitgebreide aanbod, aanbiedingen, word snel bezorgd, en de klantenservice is prima kortom zeer aan te bevelen

naxapinu 25-09-2020

Snelle en correcte service, grote collectie. Kon verbazingwekkend veel vinden

Armando 25-09-2020

Altijd een zeer goed product, snelle levering en betrouwbare service. Ik ontdekte ook waar ik naar op zoek was.

Marleen Smet 25-09-2020

Altijd snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
Ben al jaren klant en zal dat ook blijven in de toekomst.