DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karin 15-12-2020

Erg prettig om hier te "winkelen" sowieso in deze tijd van lockdown en anderhalve meter samenleving!
Maar ook als dit niet zo zou zijn, een prima drogist.
Fijn om rustig te zoeken, lezen en kiezen wat ik wil.
Daarna bijna altijd een enorm snelle levering!
Kortom voor mij een zeer prettige winkel!!

Hier bestel ik vaker!
Snelle levering, keurig verpakt, prijs is ook goed voor de producten die ik aanschaf

Anna 15-12-2020

Deze drogist had een voor mij gunstige aanbieding.Daar heb ik gebruik van gemaakt.Keurig verpakt en snelle levering aan de voordeur.

Thea 15-12-2020

Makkelijke bestelwijze, snelle en keurige levering.
We bestellen hier zeker nog eens.

Charley 14-12-2020

De onlineDrogist is een prettige winkel met prijzen die gelijk of zelfs goedkoper zijn dan in een gewone winkel. Nu ik bij de Eko plaza te Alkmaar altijd ver moet slepen met mijn boodschappen, biedt deze drogist een prima alternatief. En als eens een keer iets niet goed is, wordt er snel naar een oplossing gezocht en gevonden!
Kortom een echte aanrader met een enorm assortiment.

Liz 14-12-2020

Alles was prima in orde! Geen minpunten! Mijn bestelling was snel geleverd, op tijd! De artikelen die ik besteld heb bij de online drogist zijn goed en stevig ingepakt. Verder is het zeer duidelijk waar je terecht kunt met eventuele vragen en/of opmerkingen. Dus ik ben zeer tevreden! 10 punten zeker verdiend!

jilderda 14-12-2020

uitstekend assortiment van bekende merken. duidelijke pagina's en vlot bezorgt aan huis.

Gert Jonker 14-12-2020

Ptima winkel,zijn vrijwel altijd het goedkoopst voor de spullen die ik zoek(luiers,vitamines Davitamon) en de leveringstijd is tot nu toe altijd nagekomen.Dus echt vandaag besteld is morgen geleverd. Prima website voor mij!

Conny 14-12-2020

Al 2 x besteld, snelle verzending, via mail op de hoogte worden gehouden van de levering, al bij €20 gratis verzending...kortom ...SUPER tevreden en zeker nog meer bestellingen in de toekomst!

bestelling online drogist 12-12-2020

scherpe prijzen snelle levering goede telefonische bereikbaarheid uitgebreid assortiment klantvriendelijk

Harold 11-12-2020

Uitstekende online-winkel in diverse opzichten: Website, Aanbiedingen en Service. Inderdaad, allemaal met een hoofdletter want heel goed.En last but not least: Gratis verzending vanaf besteding van 20 euro. Wat wil je nog meer.

Catharina 11-12-2020

Ben al enkele jaren klant van Online Drogist. En zeer tevreden. De site is goed en wat je kiest is meestal voorradig. Zo niet zorgen zij er voor dat het snel geleverd word.. Ik ben klant en blijf klant..

Monique 11-12-2020

goede site makkelijk te bestellen en zeer snelle bezorging. en ook het aantal was goed, een goede voorraad

Joost M. 10-12-2020

De bestelprocedure is erg eenvoudig. Je hebt snel gevonden, wat je zoekt. De prijzen zijn goed, zeker als er een actie aan verbonden is. Een keer mailcontact gehad over een misverstand over de prijs. Was mijn eigen schuld. Werd onmiddellijk en vriendelijk hersteld. Verpakking en levering ook prima en snel. Kortom: ik blijf hier voorlopig bestellen.

MA Rijns 09-12-2020

Goede kwaliteit artikelen, snel geleverd tegen voordelige prijs. Melding via e-mail dat uitverkocht Vit.D artikel weer voorradig was. Alsnog besteld, binnen 2 geleverd, boven E20,- al zonder leveringskosten, Top!

Koper 09-12-2020

Altijd snelle en nette levering van goede producten en je wordt keurig op de hoogte gehouden

Nico Verdouw 08-12-2020

Verschillende bedrijven leveren het product zonder verzendkosten te berekenen. Zij vragen mede daardoor dus de laagste prijs. Eén van hen is DeOnlineDrogist.
Bij uitproberen vond ik de site van dit bedrijf het meest gebruiksvriendelijk. vandaar mijn bestelling.
Het product had ik heel snel in huis. Het tijdstip van bezorgen werd keurig aangekondigd.
Kortom: volledig naar wens!

Hans 07-12-2020

Producten, assortiment en prijzen goed. Bezorgtijd is het issue. Vanaf het moment dat ik een mail kreeg dat het pakket bij de vervoerder aangeboden was duurde het vier dagen voor het er was. Toen ik op de derde dag de track en trace info bekeek stond daar: "het pakket is nog niet aangeboden". Er wordt dus geen eerlijke informatie gegeven
Officiele reactie van De Online Drogist 09-12-2020

Beste Hans,

Allereerst willen wij u even bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Zodra u van ons een track&trace code krijgt staat uw pakketje klaar om opgehaald te worden door PostNL. Vorige week was het zo extreem druk bij PostNL dat zij niet in de gelegenheid zijn geweest om alle aangeboden pakketjes diezelfde dag nog in te scannen en te sorteren. De melding 'het pakket is nog niet aangeboden' is een beetje misleidend in dit geval. Ze hadden het dus wel al, maar nog niet ingescand. We hopen het zo een beetje te hebben verklaard aan u.

DeOnlineDrogist

DeDijk 05-12-2020

Super website! Regelmatig goede aanbiedingen, en de volgende dag in huis. Eén keer was de voorraad van een product snel op, en heb ik langer moeten wachten op mijn bestelling. Als compensatie heb ik 10% kortingscode gekregen voor mijn volgende bestelling. Ik zeg keurig!

e visser 05-12-2020

betrouwbaar en snel tegen goede prijs de juiste producten zijn snel te leveren ook als er problemen zijn worden deze snel en juist opgelost

leida 05-12-2020

hun assortiment is ruim
de geplaatste orders worden altijd op tijd en correct uitgeleverd
goede communicatie met de consement

Wilma 05-12-2020

Een betrouwbare shop. Als er iets niet goed is gegaan met de levering, bv. beschadiging product dan doen ze er alles aan om je tevreden te stellen, er wordt direct actie ondernomen. Geen oeverloze discussies! Ook via de What’s app bv. krijg je vlot respons. Met andere woorden: Top Service!
Wat ook prettig is dat de gratis verzending al vanaf €20 is, een reden temeer om bij de OnLineDrogist te bestellen.

Nadine 05-12-2020

TRAAG ! Het duurde een volledige week om mijn bestelling te ontvangen ! PostNL stuurt geen mail om te verwittigen wanneer ze komen leveren ! Plots waren ze er en hij kwam niet tot aan mijn voordeur maar plaatse mijn pakket op de omheining !
Officiele reactie van De Online Drogist 09-12-2020

Beste Nadine Vandoorne, Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. U heeft op BlackFriday bij ons een bestelling geplaatst. Tijdens de Black Friday week heeft er op onze site een melding gestaan dat u, door de enorme drukte rond Black Friday bij ons en PostNL, rekening moest houden met een vertraging in de levering. Dit was namelijk niet iets waar we in sommige gevallen aan konden voldoen door de enorme drukte die zo'n dag met zich meebrengt. Uw pakketje is echter wel gelijk dezelfde dag al door ons verzonden. Helaas had PostNL ook te maken met een enorme toestroom van pakketjes van allerlei webwinkels, hierdoor werd de druk te groot op de verschillende depots en hebben ze een heleboel pakketjes niet gelijk de volgende dag kunnen leveren. Via de track&trace die naar u verzonden is op het moment van versturen kunt u stap voor stap bijhouden waar uw pakketje zicht bevindt zodat u kunt zien wanneer u de chauffeur kunt verwachten. Gelukkig heeft u uw pakketje op dinsdag alsnog in ontvangst mogen nemen. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

DeOnlineDrogist

Alber Strijker 04-12-2020

Ocerzichtelijke website, enorme keuze, aantrekkelijke prijzen, snelle levering, keurig verpakt.

hilde van vaek 04-12-2020

zeer correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling! ze hebben een groot assortiment tegen voordelige prijzen!

Robertjan 04-12-2020

Snelle levering voor een goede prijs. Goed op de hoogte gehouden van waar de bestelling was en wanneer er bezorgd zou gaan worden. Goede after-sales door te vragen of het bestelde goed bevalt.