DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wiemkje 24-02-2020

De online drogist is snel en zeer betrouwbaar. Bestelde pillen komen precies zoals aangegeven

annemarie 24-02-2020

Site werkt fijn, prijzen zijn ok met intressante aanbiedingen Komen hun levertijden na, keurige aflevering in niet te grote dozen. Tevreden klant dus...

Ron 24-02-2020

Snelle levering. Aflevering goed georganiseerd. Tevreden over de geleverde producten

E. Vichi 22-02-2020

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Ik zal zeker gebruik maken van deze winkel.

Johan 22-02-2020

Een ruime keus en voorraad van producten. Goede prijs en vlotte levering. Voor mij geen ander bedrijf.

Arthur 20-02-2020

Van bestellen tot levering alles solide en vlot verlopen.
Ik zie geen ruimte voor verbetering van de geboden service.

Syls 19-02-2020

De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. De snelheid waarmee de bestelling bezorgd was idem dito.

Bea 19-02-2020

Een duidelijke website waarin je alles aan drogisterij artikelen kunt vinden. Eerlijke prijzen. En een prima verzorgde verpakking.
Ik bestel hier al een aantal jaren mijn vitamines en ben zeer tevreden over de keuze mogelijkheden.
Ook artikelen zoals tandpasta en deodorant koop ik ook via deze website. Vooral als ze in de aanbieding zijn. De verpakking is discreet.
Wat ik ook makkelijk vind is dat jouw bestelling blijft staan in een historie zodat je na een tijdje die bestelling kunt kopiëren en weer opnieuw kunt bestellen.

Bert 18-02-2020

Website eenvoudig te navigeren. Goede zoekfunctie. Goed zicht op je bestelling. Veel keus mbt betaalwijze en leveradres.
Goede follow-up en track and trace functie.

Aladna 18-02-2020

Snelle levering en het was keurig verpakt. Ook het online bestellen lukte zonder problemen.

Willem 18-02-2020

D.OD. is betrouwbaar, efficiënt en competitief. Heeft een enorm divers assortiment. Bovendien een heel eenvoudige site.

mieke 18-02-2020

Veel goedkoper dan andere drogisterijen en supersnelle levering!
Ook wordt er goed gecommuniceerd over de bestelling.

mevr mulder 18-02-2020

ik ben heel goed geholpen door deonlinedrogist.nl ik heb er vaker gekocht en blijf dit doen als ik wat nodig heb

Henk 17-02-2020

Betrouwbaar, makkelijk en snelle levering. Door het printen van de faktuur heb je gelijk een bewijs voor aftrek ziektekosten.

C van den Eeden 17-02-2020

Altijd snelle levering en zeer hulpvaardig en vakbekwaam bij het beantwoorden van on-line vragen!

prima in orde 17-02-2020

goed assortiment en zeer snelle bestelling.al enkele bestellingen geplaatst tot volle tevredenheid.
mocht ik weer iets nodig hebben zal ik zeker van de online drogist gebruik maken

Hans 16-02-2020

Snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs. Al weer de 3e keer dat hier heb besteld.

H.Sonnemans 16-02-2020

snelle levering prima prijs ben een tevreden klant en kom in de toekomst terug.

Melvin 16-02-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen voor de ruime assortiment. Goede prijzen en erg snel in huis !

Catharinauit1960 15-02-2020

Duidelijke website, heel makkelijk bestellen en betalen. De levering van de producten is vlot, volgens afspraak. HEEEEEL BETROUWBAAR!!!

Gem67 15-02-2020

Ik vindt deze shop top, heb al vaker iets besteld, alles super geregeld , zo besteld en afgeleverd, alleen maar lof voor deze shop

Leo Goossens 15-02-2020

Groot assortiment, snelle levering, bestelhistorie maakt opnieuw bestellen heel erg eenvoudig. Bij voorraadtekort wordt je vaak gecompenseerd door een korting op je volgende bestelling.

Marijke Almere 15-02-2020

Zoals gebruikelijk weer supersnelle en perfecte levering van al mijn spulletjes. Vaak veel goedkoper dan andere drogisterijen. Bovendien zijn er vaak nog mijn lievelings producten te koop, restpartijen denk ik, die elders uit de markt zijn. Helemaal top!

Joke 14-02-2020

Veel v wat ik gebruik bij online te vinden.
Ik had bij de bestelling een fout gemaakt, gebeld en werd gelijk gecorrigeerd en geldcgelijkbterug gestort.

Snelle levering, vooral fijn als ik laat ontdek ik nog maar van iets 2cdagen heb.

N. Hoeksma 14-02-2020

Duidelijk ingedeelde website.
S' avonds besteld, de volgende morgen gearriveerd. Sneller kan haast niet! Prima afgehandeld.
Enig 'min' puntje: de verpakking mag wel wat kleiner. Eén product besteld. In de doos pasten wel echter wel 10 producten!