DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Goudswaard 13-02-2020

Snelle levering en ronduit de goedkoopste online drogist van A-merken van harte aanbevolen

Dinie 13-02-2020

Heb Multi vitamine besteld bij de Online Drogist omdat we graag deze op tijd binnen wilde hebben , had eerst deze zelfde in een Natuurwinkel gekocht , keek daarna op deze site e zag dat ze daar 20 euro goedkoper waren , ook nog gratis verzenden , natuurlijk de andere retour gebracht en geld terug gekregen , we kregen de andere dag keurig via post nl het pakket , blij met online drogist , in het vervolg dus eerst naar DeOnline Drogist

Jan Boogers 13-02-2020

Ik besteld al jaren mijn Macula support . Ik werd aLtijd goed geholpen. Daarbij is het product ook goedkoper als in een Drogisterij of Atpotheek. Zij laten ook altijd via de e-mail weten dat is afgerekend en verzonden . Dit vind ik prettig.

Chantal 13-02-2020

Goede shop.met kwaliteit producten voor een leuke prijs.. ook nog eens met een flinke korting geshopt!

Astrit de Ruyter 12-02-2020

vitaminen pillen bij de Online Drogist gekocht heel snel in huis en netjes verpakt

Chiva 12-02-2020

Altijd de produkten op voorraad en goede lage prijs, dan ook nog een snelle levering!
Ik bestelde time stop creme van Bergman, toen ik mijn pakketje kreeg zaten er twee gratis Bergman produkten bij om ook uit te proberen. Kijk daar wordt je nou als klant heel blij van. Vanaf nu wat ik ook nodig hebt, ik bestel bij de Online Drogist. Zij weten hoe ze de klant koning kunnen laten voelen. Top!!!

Jannie 12-02-2020

Eerste kennismaking was meteen een goede! Alles klopt wat er wordt beloofd. De andere dag in huis en alles is in een opzicht duidelijk.

Tonie 12-02-2020

snelle levering nadat je goederen besteld hebt. ruime keuze in aanbod. goedkoper dan in de winkel.

Rietje 11-02-2020

Ontzettend fijn, dat ik voor vooral zware artikelen, niet hoef te sjouwen.
Mijn man en ik zijn 80ers en wat is er dan makkelijker dan, on line bestellen
en het thuisbezorgd krijgen! Ook het voordeel, dat behoorlijk veel verschil
in prijs uitmaakt met de gewone drogist, maakt het heel aanterkkelijk.

Marie Anne 11-02-2020

In één woord: Geweldig!
Zó snelle toezending van de producten en alles goed verzorgd!

Hanna 11-02-2020

Geweldige shop met een reusachtig assortiment. We zijn al jaren klant en hebben alleen maar goede ervaringen. Als een levering eens een keer niet op de volgende dag plaatsvindt ligt dat aan PostNL en niet aan de online drogist.

H B 11-02-2020

Niets op aantemerken Snelle levering Goede Prijs goed verpakt helemaal in orde!

J 11-02-2020

Snelle service. Al meerdere keren besteld.
Had dit keer wel een ander aflever- en factuuradres aangegeven dan bij mijzelf. Werd uiteindelijk toch bij mij thuis afgeleverd.

Remco 11-02-2020

Vanwege de prijs besteld ik mijn spullen. Het word zeer snel geleverd en de laatste keer was er 1 artikel vergeten. Na een telefoontje waar totaal niet moeilijk werd gedaan, had ik het de volgende dag in huis.

Monique 10-02-2020

Hallo ik vind deze online heel veelzijdige produkten. Het is van zeer goede kwaliteit en goede prijs. De levering is snel en goed verpakt . De site is overzichtelijk en het contact is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben dan ook heel tevreden en raad het bij iedereen aan. Groetjes Monique

wil 10-02-2020

gebruiksvriendelijke site, bezorgkosten gratis v.a. 25 euro. snelle service

Paul 10-02-2020

Uitstekende webshop, met ruime keuze aan producten!
De site is ook zeer goed en duidelijk ingericht!

Jacqueline 08-02-2020

Flinke korting vergeleken met de winkelprijs, zeer ruime keuze aan producten, en aan huis geleverd. Een snelle levering van de bestelde producten, en netjes verpakt. Ook breekbare spullen niet beschadigd. Zeker een aanrader!

Little Diva 08-02-2020

Ten eerste DOD heeft geen verzendkosten dus voor mij als ik bij een echte drogisterij koop maar gewoon op mijn luierstoel bestellen. En ben ik ook heel tevreden met zijn prijshouding wat wil je nog meer? Gewoon een toppie!

M. Verdonk 07-02-2020

Snelle levering. Mogelijkheid om met after pay te betalen. Prima prijs kwaliteit verhouding, overzichtelijke website

Goedegebuur 06-02-2020

Prima winkel attente bezorging via PostNL. Goede kortingen op de producten veel hoger dan in de winkels.

JordliJ 06-02-2020

Ik ben al jaren klant bij De Online Drogist. Duidelijke Website en altijd een vlotte en correcte levering.

Els Klein Ganseij 06-02-2020

Snelle levering en heel makkelijk herhaling van bestelling doen. Grote sortering en overzichtelijke website.

Piet 06-02-2020

Zeer goed geholpen helaas 1 dag vertraagd kreeg onmiddellijk daar een
Berichtje van + een kortings code van 10 %

Q. Smit 06-02-2020

Voordelig ( ook qua verzendkosten), ruim aanbod producten, snelle levering, betrouwbaar ( doen wat ze beloven)