Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Benedicte 27-12-2018

De bestelling is zoals ik het verlangde, op tijd en goed
Geen verzendkosten, tip top!

Lieke v Sprang 27-12-2018

Geweldig En yes mijn Parfum hadden ze Geweldig Besteld en de volgende dag al in huis En dat in december Super Ga echt meet bestellen 🎁⭐️❤️

Tattie 26-12-2018

Zeer mooie prijs voor kwaliteitsvolle parfum. Levering was op tijd en zoals aangegeven op de website.

AlbieK 26-12-2018

Snelle levering en super mooi ingepakt! Na het zoeken naar het juiste cadeau met de juiste prijs uitgekomen bij de superwinkel.nl

Hans Sijbers 26-12-2018

Heldere informatie en duidelijk inzicht in de producten en scherpe prijsstelling. Snelle en zorgvuldige levering.

R.I.P. de Vreeze 26-12-2018

Er is geleverd conform de verwachtingen van de webwinke . Zelfs in een drukke tijd
één dag voor kerstmis. vandaag bestellen morgen in huis Tevens wordt je goed geïnformeerd
op welk tijdstip er geleverd wordt.

Ed 26-12-2018

Erg prettige ervaring met deze winkel. Ik wilde een parfum aanschaffen, maar twijfelde over de kwaliteit. Daarover heb ik een email gestuurd in de week voor kerst (wss de drukste week van heel het jaar!). Ik kreeg vrijwel meteen een correct en bruikbaar antwoord terug. Daarom heb ik de parfum besteld en eigenlijk al rekening gehouden met vertraging van levering (dus niet in 24 uur) ivm de kerstdrukte waar zowat alle webshops mee te maken hebben gehad. Maar tegen mijn verwachting in ontving ik de volgende dag het pakje al!!! In de tussentijd keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Een grote pluim voor deze winkel, die zijn zaken keurig op orde heeft!!

Rimmie Schoofs de Vries 25-12-2018

Het product is goed en dan ook echt goed. Echter de afspraak dat dit aan huis geleverd wordt is een HEEL stuk minder goed geregeld. Tot mijn verbazing kreeg ik bericht dat mijn bestelling de volgende dag, in mijn geval na het weekeind kon afhalen bij een servicepunt terwijl ik gewoon thuis was. Er was helemaal niet aangebeld om het af te leveren, maar rechtstreeks naar een afhaalpunt gebracht waar je het op kon halen. Dus het thuis bezorgen kan beter ofwel meteen laten bezorgen bij een afhaalpunt dan heb je de bestelling ook een dag eerder in huis.

Jos 25-12-2018

Snelle levering ..en perfecte bestelling ,beveel deze aan andere.zou daar weer bestellen

cynthia 25-12-2018

zeer snelle en correcte levering in België.
prijzen van parfums zijn goedkoper.

Walter Deijnne 25-12-2018

Deze webshop doet zijn naam
“Superwinkel” eer aan. Zeer vlotte levering. Makkelijke website. Meer dan goede informatie over het tijdstip van leveren . Goede prijs kortom een SUPERWINKEL.

Ronja 25-12-2018

Voor de eerste keer besteld en dat is een positieve ervaring. Goede prijs en vlotte levering.

Marja 25-12-2018

Deze winkel doet zijn naam eer aan SUPERWINKEL! Om 20.30 uur besteld en de volgende ochtend al in huis voor een SUPER prijs.

Adil Jouaher 24-12-2018

Super service.
Woord en daad.
Bedankt voor dat jullie t waar maken wat jullie verkopen zoals woord en daad.
Gr een super tevreden klant.

Ed 24-12-2018

Vlotte levering en scherpe prijzen! De doen wat ze beloven. Met recht een superwinkel!

Marieke 24-12-2018

Goede prijs, snelle levering en heerlijk luchtje ...ik kan deze webwinkel iedereen aanraden

De Clercq Erwin 24-12-2018

Gebruiksvriendelijke website ; overzichtelijk en een meer dan ruime keuze. Gemakkelijke betalingsmodaliteiten en een vlugge correcte levering. Een toppertje !!!

Rita 24-12-2018

Ik was voorheen niet bekend met deze winkel maar mijn eerste bestelling is goed bevallen.
Snelle en correcte levering en bovendien tegen een hele scherpe prijs, echt prima!

Strveb De Lange 24-12-2018

Eerlijk en betrouwbaar....vrees was ongegrond. Per mail werd alles duidelijk kenbaar gemaakt én het bestelde werd op correcte tijdstip afgeleverd, tevens in onberispelijke staat. Doen!

Rob 23-12-2018

Goede verhouding prijs/kwaliteit. Snelle levering. Motivering zit niet in de kwantiteit van de beoordeling maar in de kwaliteit.

Prijzen vergelijking met andere webwinkels 23-12-2018

Goede service van Superwinkel maar toch niet goedkoopste eerlijk gezegd.Ik hoop dat Superwinkel dat ook in de gaten houdt want concrettie is niet zo leuk.

Anita 23-12-2018

De levering was snel, echter op de dag van levering zag ik dat mijn bestelling 7€ goedkoper was, zeer onvriendelijk door de klantenservice geholpen .

B-Tognolli 23-12-2018

Dat jullie service top is en als jullie aangeven wanneer het pakket kom t is het er plus de prijs is goed een aanbeveling voor iedereen

Essie 23-12-2018

Duidelijke site met een heel groot aanbod. Goede en scherpe prijs voor geurtjes, snelle levering!

Jantine 23-12-2018

goeie prijzen voor topproducten en heel snelle service. Bestelprocedure is heel eenvoudig