Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arinevanj 27-02-2019

Via een vvv cadeaubon...mijn favoriete geuren Samsara en Pasha besteld.. gratis verzending tegen een geweldige prijs. De volgende dag het pakket al in huis.

Aart Van Veen 26-02-2019

Prima webwinkel werkt snel en simpel, levering Volgens afspraak. Dank je wel.

Karin 26-02-2019

De parfum was goedkoper dan in andere winkels. Als het dezelfde parfum is en ook nog eens dezelfde inhoud, dan vind ik dat wel belangrijk. De parfum werd snel geleverd! Ik ben erg tevreden over superwinkel.nl en heb hier reeds vaker gekocht.

J. 25-02-2019

Snelle levering, prima prijzen.
Ruime keuze mogelijkheden
Absolute aanrader

Adela 21-02-2019

Supersnelle en correcte levering. Bestelling lag de volgende dag in mijn afhaalpunt. Ik ben zeer
tevreden!

meylaers 19-02-2019

Snelle levering. Had aangegeven en betaald om de 2 producten te laten inpakken. Jammer genoeg was maar 1 product ingepakt. Dit was toch een teleurstelling.
Officiële reactie van Superwinkel 19-02-2019

Beste meneer of mevrouw,

Wat vervelend dat dit niet goed gegaan is. Dat is uiteraard niet de bedoeling, excuses hiervoor!

Heeft u hier al contact over opgenomen met onze klantenservice? We bieden u graag een passende oplossing.

Vriendelijke groet,
Superwinkel

Officiële reactie van Superwinkel 19-02-2019

Beste meneer of mevrouw,

Vriendelijke groet,
Superwinkel

Dilek Duyar 18-02-2019

Goede service. Direct een mail na bestelling enz. Alles was ook heel duidelijk.
Toppie !

Espresso expert 18-02-2019

Goede website, snelle levering( binnen 24 uur)
En wat ook belangrijk is een stuk goedkoper van Nespresso zelf.
Gekocht een nespresso expert.
Heerlijke en hete koffie, makkelijk instelbaar

Irene 17-02-2019

Goede communicatie (wanneer je je levering kan verwachten), nette levering.

Constance 16-02-2019

Makkelijke site.
Betrouwbaar.
Goed assortiment.
Goede betaal opties.
Super snelle levering.

Luc 14-02-2019

Zéér snelle en correcte levering. Dag 1 besteld in de late namiddag en de volgende ochtend rond 10 uur werd het pakketje bezorgd. Knap !

Opa Hans 14-02-2019

Door omstandigheden moest ik snel naar de winkel voor een bepaald kado, want ik moest het de volgende dag hebben. Bij geen enkele winkel in ons centrum hadden ze het artikel niet op voorraad. Dus zoeken op internet. Bij superwinkel.nl wel op voorraad, en de helft goedkoper, en de volgende morgen werd het bezorgd. Klasse.

van Tiggelen 13-02-2019

Goed product, zeer snelle levering, duidelijke website. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Lamim 13-02-2019

Supersnelle levering. Goede prijzen
Netjes verpakt. Ik zal hier zeker vaker bestellen

Top! 12-02-2019

Super tevreden nog nooit eerder zo een snele levering uur of 21 avond besteld volgend dag 12uur in huis 👌🏼 Zal vaker hier bestellen

Jinke 12-02-2019

Keurig tijdige levering en top dat je met VVV-bonnen kunt betalen! Was een leuke aanbieding.

Tjaart 12-02-2019

De diesel is hier lekker goedkoop en nog goed ook. De levering was erg snel.
Alles is bij deze winkel echt TOP.

Leila 10-02-2019

Heel toevallig ben ik deze shop online tegengekomen op zoek nr CLICS vr mn zoontje. Nam een kijkje via de link en kwam als goedkoopste uit de bus waarop ik gn moment heb getwijfeld om de 25 in 1 box te bestellen. Een goed uurtje later kreeg ik al een mail dat ze mn pakketje hadden ingepakt. Enkele uren later had ik mn track and trace code al. Allemaal zo vlotjes en de volgende dag stond de postbode 's morgens al aan de deur. Geweldige ervaring dus met Superwinkel.nl. Mn 5-jarig zoontje kwam thuis van school en was superhappy dat zn verrassing stond te wachten. Van mij dus een dikke 10 op alle gebieden van bestelling tot levering. Doe zo verder en hier een vaste klant erbij. Grtjs vanuit België 😉

Karin 10-02-2019

Voor de 1e keer hier een bestelling gedaan. Supersnelle levering. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe geur. Ik had eerst wat twijfels nav enkele reacties dat de geuren niet echt zouden zijn. Maar die mening deel ik niet

Peggy 07-02-2019

Goedkoper dan andere winkels. (wat betreft mijn bestelling) Vlot verloop van de bestelling. Snelle levering. Bestelling goed verpakt. Dus alles top.

JVR 06-02-2019

Ongelijke prijs / kwaliteitsverhouding. Als je vergelijkt met andere webshops is er een groot verschil. Aanrader.

an vanrillaer 04-02-2019

was makkelijk, goedkoper dan ergens anders en belofte van levering perfect nagekomen

Marieke 02-02-2019

De beste prijs voor het product, zeer snelle levering( zoals beloofd de volgende dag in huis) en goede updates. (vwb verzenden )

Nol van den Berg 31-01-2019

Super vlotte perfecte aflevering, en heel blij met het artikel, doet wat hij beloofd

Roger 29-01-2019

De meeste parfums zijn een stuk goedkoper dan in de winkel, helaas geldt dit niet voor iedere parfum maar dat is geen ramp. De levering is ook snel, top dus!