Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Minilu 24-06-2019

Ik heb bij deze shop besteld, en vandaag besteld is echt morgen in huis, daarnaast zijn de prijzen van de producten erg voordelig, dus een win-win situatie.

Marc 23-06-2019

Binnen 1 dag bestelling binnen, super verpakt, mooie prijs! Erg blij met bestelde eau de toilette

Michelle 20-06-2019

Prima service, goed assortiment, snelle levering, waardoor super gemakkelijk.

Lucky 20-06-2019

Duidelijke webshop met een uitgebreid assortiment
Zelfs de parfum voor heren van Rituals is echt goedkoper. Snelle levering

Jean-Pierre 19-06-2019

Het zijn de beste kledingstukken ooit, en ik ken ze enkel van toen ik een bril gekocht had van dat merk. Echt super.

Merle 18-06-2019

Snelle levering. Juiste product product. Het zijn Goede prijzen. Dus ben heel tevreden.

Anna 18-06-2019

Geweldig!, vlugge levering en de goedkoopste die ik vinden kon, alles keurig verpakt in dozen, over de producten zelf kan ik niks vertellen die wachten op de verjaardag van mijn zoontje 🥰

gerda 18-06-2019

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht. Bestellen was simpel na het registreren, betaling ook. En inderdaad de volgende dag geleverd en goed op de hoogte gehouden over de voortgang.

Patricia 17-06-2019

Michel Kors sexy amber besteld , de goedkoopste , aan zo goed als de helft van de prijs , voor fles van 100 ML , zeer snelle levering dag na bestelling geleverd

Martijn 17-06-2019

Snelle service. Goedkope prijzen. Levering was keurig op tijd! Erg overzichtelijk

Nic 17-06-2019

De site doet wat het belooft: snelle vlotte levering! Daarnaast zijn de prijzen keurig en betaal je geen verzendkosten.

Hilgert 17-06-2019

Uitgebreide omschrijving van het product op de side en super scherpe prijzen.
Prima service !

Patricia hofland 17-06-2019

Netjes op tijd geleverd,goede prijs en netjes ingepakt gewoon top elke keer als ik wat bestel.

Anna 12-06-2019

Heel Duidelijk en een groot assortiment, erg overzichtelijk en een snelle levering.
Superwinkel is webwinkel die staat voor Kwaliteit.

Esther 12-06-2019

Het artikel dat ik zocht was op veel sites uitverkocht. Op deze site was het artikel wel leverbaar en het werd snel bezorgd.

ale 12-06-2019

helder en duidelijk, zeer correcte levering , snel en goed te volgen, aanbeveling waard

C 12-06-2019

Goede prijzen voor goede artikelen, snel geleverd. Heb nog nooit iets terug hoeven sturen. Raad deze webshop ook aan bij vrienden.

Ines 11-06-2019

Zeer snelle en accurate bezorging!
Makkelijke site, waardoor bestellen heel eenvoudig en snel mogelijk was!
👍🏼

Oosterink 10-06-2019

Prima shop, contact gehad met klantenservice om te informeren of product op voorraad was. Snel een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die een duidelijk positief antwoord gaf. Dezelfde middag besteld, de volgende dag netjes verpakt geleverd. Geen op- of aanmerkingen.

Lucindy 10-06-2019

Super snelle en goede levering.
ze zijn klantvriendelijk en de producten zijn 100% origineel.
ik ben er heel blij mee eindelijk kunnen shoppen voor mijn favoriete luchtje, zonder de hoofdprijs er voor moeten betalen.

J.C.Biesheuvel 10-06-2019

Nou de bestelling die ik deed werd erg snel bezorgd en tegen een aantrekkelijke prijs ,dus heel erg positief.

Anja Pander 10-06-2019

Snelle levering.
Bij een tweede aankoop moest ik contact opnemen met de superwinkel ivm een door mij gemaakte fout, goed bereikbaar en zeer goed afgehandeld.

Helena 10-06-2019

Snel, keurig verpakt, goedkoop en precies wat ik verwachtte. Geweldig bedrijf.

IK 09-06-2019

Ik zocht een apart luchtje. Niet zo snel te vinden in de reguliee winkels. Maar wel bij de superwinkel tegen een schappelijke prijs.
Snel besteld en snel in huis!

Gwc Pluut 09-06-2019

De parfum is volgens mij oud ..de geur is zwak ..mijn man had helaas het doosjes weggegooid ..
Anders had ik het terug gestuurd ...jammer.
Fijne zaak ..meerdere malen parfum gekocht was altijd goed.
Maar nu valt het tegen.
Officiële reactie van Superwinkel 11-06-2019

Beste meneer/mevrouw,

We streven ernaar om uitsluitend verse producten te leveren. Neem even contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij je ordernummer, dan zoeken we voor je uit of het parfum inderdaad oud is of niet. Als dat namelijk het geval is, heb je gewoon recht op een nieuwe!

Superwinkel