Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 298 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marijke 28-05-2019

Duidelijke website. Snelle levering! dat wat ik besteld heb voldoet aan mijn verwachting. Ben zeker van plan terug te kijken op de site .

Jedimaster 28-05-2019

Superwinkel die superwinkel. Alles op tijd. Geen vertragingen. Ik zou zeker weer een bestelling plaatsen.

anne 27-05-2019

Heel gemakkelijk om iets te bestellen, uitstekende prijzen en een supersnelle levering.

Arne H 26-05-2019

Altijd de beste producten voor de laagste prijs!
Super snelle en correcte verzending. Ik zou het iedereen aanraden! Chapeau voor deze winkel!

S 26-05-2019

Revitalash besteld zelfde dag nog verzonden volgende dag in huis. Dus helemaal super

Maik 26-05-2019

Goede duidelijke website en makkelijk te bestellen. Parfum kwam keurig geleverd met diverse kortingsbonnen voor andere winkels. Zelfs een kortingsbon van 20 procent op een kledingwinkel die ik inmiddels verzilverd heb.
Alles super voor ook nog eens de laagste prijs.

S.Donkers 24-05-2019

veel keus, goede prijzen,snelle handeling bestelling, Top, overzichtelijke site

Kees Rossen Sr 24-05-2019

Goede prijs. Zeer snelle levering. Wat wil je nog meer? ........ Lekker ruiken :-)

Laura 24-05-2019

Keurig en vol kunnen bestellen. Jammer dat achteraf betalen niet mogelijk is.
Officiële reactie van Superwinkel 24-05-2019

Beste Laura,

Bedankt voor je review.

Achteraf betalen is mogelijk met Klarna voor bestellingen tot 150 euro. Je kunt dan tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling betalen.

Superwinkel

Margot 23-05-2019

Ben met mijn bestelling en levering van de superwinkel zeer tevreden, alles liep zoals gewenst, kan het iedereen aanbevelen en zal zeker weer online shoppen bij de superwinkel als ik wat nodig heb of iets leuks zie.

willy 23-05-2019

ik heb jullie bij mijn favorieten gezet ! alles tiptop in orde en correct geleverd

Anja 22-05-2019

Snelle levering van door mij bestelde producten. Groot aanbod van producten en heel fijn dat bij betaling diverse cadeaubonnen ingewisseld kunnen worden.

. Goede prijs, snelle levering. Aanbevolen winkel.

Souad 22-05-2019

Perfect en snel geleverd. Mooie prijs tegenover anderen winkels. Gelijk de volgende dag geleverd!

voortreffelijk 22-05-2019

Gekozen omwille van de zeer aantrekkelijke prijzen in vergelijking met andere winkels die dezelfde producten aanbieden.

Assepoester 22-05-2019

Deze webshop doet zijn naam eer aan!
Volgende dag geleverd originele geuren en euro’s goedkoper als bij andere shops.
Dus in een woord SUPER!

Ennie 21-05-2019

Via de website van Bol.com heb ik een bestelling gedaan bij Superwinkel. Nou, de naam klopt precies! Het ìs een super winkel! Kleine prijs voor een goed artikel en de ene dag besteld en de andere dag al geleverd! Ga zo door!

Sinny Baron 21-05-2019

Zeer correcte en snelle behandeling, uitstekende T&T, zal zeker aanbevelen en nog enkele aankopen doen.

Delrue johan 21-05-2019

Razendsnelle levering,gemak van bestellen.
Alles perfect,zelf beterkoop dan anderen

Ginger 21-05-2019

Superwinkel heeft een ruim assortiment en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering. Netjes verpakt. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Dalva 19-05-2019

zoals de site zegt...echt een super winkel, betaalbaar, en de bestelling is heel netjes aangeleverd
ik ben heel tevreden👌😉

wim 19-05-2019

zeer goed prijs kwaliteit verhouding en snel levering en een mooie goede overzichtelijke webpagina

joke van berkel-mulder 19-05-2019

ben zeer tevreden met de bestelde producten en de goede service,kan en zal mensen zeker aanraden om bij jullie iets te bestellen,bedankt

Grid 19-05-2019

Fijne webwinkel, met zeer snelle levering. Ik had de levering pas woensdag verwacht maar was dinsdag al beschikbaar in afhaalpunt (levering naar België). Het item was hier veel goedkoper dan in andere (web) winkels.

Poelmans Lieve 16-05-2019

Voordelige prijzen vergeleken met andere,heel goede en correcte levering, zeer vriendelijk, echt een aanrader!

Ida 16-05-2019

Dit noem ik nou echt een superfijne webwinkel. Zeer professioneel , snel en goede prijs en service.