Bloeddrukmeterswebshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeterswebshop.nl.

Bloeddrukmeterswebshop.nl stelt zich voor

De specialist in topkwaliteit bloeddrukmeters, o.a.: Omron, Microlife & Beurer.

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

C. Sitaram 25-12-2020

Ik was verrast door de vlotte afhandeling van mijn bestelling. Ondanke de kertsdrukte was de levering heel snel.

T Pelzer 07-12-2020

een goede en gebruiksvriendelijke web site waar men vlug vind wat men nodig heeft , heeft men vragen krijgt men in een vlugge tijd antwoord en de nodige informatie zodat men weet wat men bestellen moet

George 07-12-2020

Snelle levering . Het bestelde product in goede orde ontvangen . De website is duidelijk en makkelijk.

Eddy 07-12-2020

Ben wezen googelen, en kwam hier terecht. En ik zag Bloedrukmeters Hartstichting (ben chronisch hartpatiënt). En ik heb mijn huisarts gevraagd welke merk ik moest nemen. Zodoende heb ik het aangeschaft. (Microlife BP A6 BT AFIB). Beschrijving heb ik eerst gelezen, en daarna via jullie video instructie mijn bloeddrukmeter ingesteld.

Soraya 24-11-2020

Het product voldeed aan de verwachting en de levering was snel.De website is toegankelijk en de items staan goed beschreven. Al met al ben ik zeer tevreden

Huisartsenpraktijk de Hoven 20-11-2020

Snelle levering. En er wordt (ook tel.zelfs) geïnformeerd bij leveringsproblemen.
Men denkt mee. Duidelijk assortiment.

Micheline 18-11-2020

Ruim aanbod, scherpe prijzen, vlot bestellen en zelfs in Corona tijden snelle levering

Esther A. 10-11-2020

Ik heb al meerdere malen producten besteld bij Bloeddrukmeterswebshop.nl
Ik heb een zeer goede ervaring met deze bedrijf. Ze leveren snel, hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding en ze hebben een goede service als je vragen hebt.

Assillio de Graaff 26-10-2020

Eenmaal een besteling geplaatst gaan ze snel aan het werk en de levering vindt ook snel plaats. indien je een vraag steld via mail wordt je volledig genegeerd. En krijg je dus geen antwoord op je mail.

Jan-Willem 22-10-2020

Ik was voor een weegschaal aan het kijken met extra functies voor het meten van andere lichaamshaar des. Voor 23:00 besteld volgende dag in huis. Het was 22:30 en ik bestelde er een met handgreep ( deze zou iets nauwkeuriger meten) en na het bestellen kwam ik erachter dat deze alleen de data vis een SD kaartje uitgelezen kon worden. Met een app vindt ik toch wel makkelijker dus snel een mailtje gestuurd. Werd ik binnen 10 min terug gebeld dat ze de order even stop hadden gezet en gelijk nog wat nader uitleg zodat ik de juiste keuze kon maken. Top service dus!! Maak het helaas ook anders mee .

Joke Schram-van der Tuin 19-10-2020

Ik heb een bloeddrukmeter gekocht en ben er zeer tevreden mee. Het was goed ingepakt en supersnel verzonden. Top product.

Appie 11-10-2020

Professionele site. Veel info, professionele follow up na bestelling. Snelle levering. Koren tussen al het kaf op internet. Aanbevolen dus.

Liesbeth 10-10-2020

Goede service, door het hoge aantal bestellingen was mijn levering wat laat, had gebeld, vriendelijke man aan de telefoon die meteen wist waar het over ging, en mij kon beloven dat de volgende dag de bloeddrukmeter thuis geleverd zou worden. Toppie!!

Bloeddrukmeters 08-10-2020

Kwaliteit en vakkennis, eenvoud vanbediening, onze vorige omron werkt meer dan 20 jaar
Enig probleem, de voorgevormde manchet is voor ons enigszins stroef

C.van Tol 06-10-2020

Prima bedrijf, goede service. ( belde mij terug)Prima en eerlijke voorlichting

Ravan 27-09-2020

Prima product, met goede beschrijving op de website. Gebruikersvriendelijke website. Gemakkelijke wijze van bestellen en betalen. Vlotte verzending met nuttige updates over verzending en bezorging.

Albert 07-09-2020

Een snelle adequate levering. Maken de beloftes die ze geven waar. Heldere beschrijvingen.

JateBo 03-09-2020

Goede informatie op de shop, blij met de bloeddrukmeter Omrion M3 Comfort, makkelijk in gebruik, meet correct en ook nog met gratis valideren/ certificeren binnen 2 jaar na aanschaf.
Een trvreden klant!

FRIES Jef 26-08-2020

Toevallig tegen gekomen na opzoekwerk over bloeddrukmeters . Duidelijke website en gemakkelijk te volgen door goede uitleg en eenvoudige bestelling . Veilig en stevig ingepakt en stipte levering !

A.P. Dittmer 26-08-2020

Het product werd snel bezorgd en voldoet aan beschrijving en verwachting. Telefonisch contact met klantenservice , betreffende een vraag van mij, resulteerde in een vriendelijk en "gefocust" antwoord waar ik verder mee kon.
Deze meneer gaf mij het gevoel dat hij, zo nodig, langere tijd voor mij kon vrijmaken.
Dit doet erg prettig en klantvriendelijk aan waarvoor mijn waardering.

Luyt de Boer 17-08-2020

Apparaat werkte niet. Gebeld maar uw medewerker wist niets van het product maar zou het uitzoeken. Nooit meer iets gehoord
Officiele reactie van bloeddrukmeterswebshop 17-08-2020

Geachte heer,

Uw review impliceert dat wij nooit meer gereageerd hebben op uw kwestie. Dat ligt net even iets anders: u heeft op 13 augustus uw product keurig (en op tijd) van ons ontvangen. Diezelfde dag - dit was donderdag middag - heeft u melding gemaakt dat er iets niet goed ging bij het gebruiken van uw product. Mijn collega ging het uitzoeken (en in deze situatie navragen bij Omron, wat direct gebeurd is). Het is nu maandag en u geeft aan dat u ''nooit meer iets gehoord heeft''. We hebben natuurlijk wel even de tijd nodig om e.e.a. te na te gaan bij Omron, daarnaast zijn wij afhankelijk van de reactie snelheid van de fabrikant. Met andere woorden: we zijn er nog mee bezig en zodra wij een reactie hebben komen we bij u terug.

Bloeddrukmeterswebshop.nl

h,van polen 07-08-2020

deze shop is echt goed bezig, makkelijke site, goede uitleg over het gekozen product
en een snelle levering(volgende dag) en eer goed verpakt.
kortom TOP

Tien 29-07-2020

Duidelijke webwinkel , snelle levering , goede prijs alles heel snel geregeld klasse

K. Versluis 27-07-2020

makkelijk en duidelijk en handig om zelf te gebruiken.
lijkt me ook handig om met vakantie mee te nemen.

Mary 23-06-2020

Goede en duidelijke site, en een supersnelle levering.
Helemaal tevreden. zou zeker weer bestellen.